Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jaromod / 2013-12-19 20:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Z przykrością dodam, że nie polecam tego operatora. Generalnie polowanie na frajerów. Drugi raz zamawiam ofertę na przedłużenie umowy i drugi raz cisza. Dzwonię, ustalam, oferta jest na stronie internetowej ale nie ma w magazynie takiego urządzenia. Lipa DRUGI RAZ !!!! Czyli mamy wędkę i łowimy frajerów. Czyli większość dobrych promocji jest tylko dla reklamy. Takie praktyki są zabronione ale co tam my konsumenci możemy. Nie podoba się to won !!! Szkoda tylko, że korpoludki z Plusa zapomnieli o człowieczeństwie i uczciwości. Jestem w Plusie od 1998 roku. Nie polecam innym. Trzeba stawiać na końkurencje.
    Zaletyzasięg
    Wadysame wady
    1998
  • ~Jaruś / 2014-11-06 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa słabiutko, często się rozłącza i zawiesza, LTE a ledwo 2-3 MBbity, zasięg niby jest ale przepustowość łączy żadna. Może internet mobilny to przyszłość ale w Polsce jeszcze bardzo odległa. Przetestowałem internet mobilny od praktycznie wszystkich operatorów komórkowych i w zasadzie każdy jest kiepski, stałe łącze to nadal podstawa. Żeby nie było, mieszkam w dużej aglomeracji i niedaleko mam nadajniki, mimo to kicha. Według zaś dostawcy wszystko jest ok.
    Zaletymobilność, uzuepłnienie stałego łącza
    Wadywolny, rozłącza się, gubi sygnał, limity, okresowo wogóle nie działa,
    2 lata
  • ~k.cichocki / 2008-11-12 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Parametry gorsze niż modemu analogowego (poniżej 56 kbps), zasięg z mapki powinien zapewnić prędkości możliwie największe. Trudno ocenić prędkość ślimaka w porównaniu z samochodem, nawet nie wyścigowym.
    Obsługa klienta bardzo dobra, jeśli chodzi o przesyłanie rachunków. Żadna wobec zgłaszanych problemów z prędkościami i menadżerem, który robi co chce z licznikiem, tak że po paru dniach od rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego nie wiadomo ile zużyto a ile pozostało z limitu. Również e-bok zupełnie bezużyteczny dla mnie bo to co można tam znaleźć nie pomaga w racjonalnym wykorzystaniu limitu, a ilość sms-ów czy minut rozmów dla kogoś kto korzysta tylko z internetu, iPlus może wsadzić sobie w buty będzie czuł się ważniejszy no i większy.
    To co opisałem powyżej sprawia, że uważam internet iPlus-a za bardzo zawodny, zwłaszcza dla mnie biorącego udział w aukcjach na Allegro cz E-bay.
    Cena przy takich warunkach wcale nie jest atrakcyjna ani niska, bo dodatkowo koszty znacząco zwiększa zużycie energii elektrycznej jeśli trzeba znacznie dłużej czekać na otwarcie strony.
    Jeszcze tak źle działającego internetu i operatora nie miałem.
    ZaletyZdecydowanie brak.
    WadyBardzo mała prędkość, praktycznie uniemożliwiająca otwarcie więcej niż dwóch stron naraz.
    Obsługa zupełnie nie przejmuje się emailami na temat działania internetu.
    Internet działa szybciej po obniżeniu prędkości przez operatora, co jest zupełną anomalią.
    3 miesiące
  • ~Kamil / 2014-10-01 19:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam
    Posiadam w plusie telefon komórkowy oraz internet domowy LTE. Wybrałem abonament na internet domowy za 99,90 zł co z informacji na stronie PLUSa daje na pierwszy rzut oka do zrozumienia, że mam BEZ LIMITU szybki internet LTE w domu. Jednak tak nie jest....ponieważ oglądałem zbyt dużo filmów na telewizorze z wypożyczalni przez internet w jakości HD. Plus za to że generowałem duży transfer danych obciął mi szybkość internetu do SZYBKIEJ PRĘDKOŚCI LTE 0,5 Mbps. Dzwoniąc na infolinię plusa dowiedziałem się, że jest zapis w umowie, który mówi że mają prawo tak zrobić i Pan kazał mi czytać pod czym się podpisuje. Na stronie internetowej i przy podpisywaniu umowy nikt mi nie udzielił takiej informacji. NIE POLECAM tej sieci nikomu.
    ZaletyRobią tylko ładne reklamy...
    WadyUkrywają prawdę wprowadzając klienta w błąd
    6 miesięcy
  • ~karolaK / 2015-10-19 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    umowa mi się kończyła w listopadzie 2015, więc miesiąc wcześniej udałam się do punktu PLUS w celu informacji,że nie będę przedłużała umowy z nimi i chcę zlikwidować numer, konsultantka która akurat tego dnia była w punkcie, była nie miła i bezczelna, zaczęła mnie straszyć sądem i wysokim odszkodowaniem dotyczącym zerwania umowy - gdzie w normalnej sieci play,t mobile, orange fakt zerwania umowy zgłasza się miesiąc przed wygaśnięciem umowy, ale nic, swoje powiedziałam ale Pani była tak niemiła,że szkoda było z nią dyskutować.... dzień przed ukończeniem umowy 06.10.15 udałam się znowu do punktu sprzedaży i inna konsultantka kazała mi w celu zerwania umowy wysłać sms o treści PNK na numer 2699, dzień później po ostatnim doładowaniu wysłałam takiego sms, i dostałam informację,że umowa zostanie zerwana w ciągu 7 dni, i dostanę potwierdzenia... dziś mamy 19.10.2015 potwierdzenia nie dostałam, ale za to Plus bez mojej zgody przedłużył mi umowę.. no nic, pojechałam znowu do punktu sprzedaży i dowiedziałam się,że "JAKO SPRZEDAWCA W PUNKCIE PLUS MOIM OBOWIĄZKIEM JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE SPRZEDAŻ ZRYWANIE UMÓW TO NIE MÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW PROSZĘ SOBIE DZWONIĆ NA INFOLINIE" nosz ku.... to są jakieś jaja? zastanawiam się czy komuś tego nie zgłosić, tej całej sytuacji, bo to żenujące bardzo, pominę fakt,że PLUS zatrudnia osoby chyba bez jakiej kol wiek kultury osobistej i jakiego kol wiek taktu.. obecnie próbuje dodzwonić się na infolinie, ale tylko i wyłącznie gra mi melodia.. totalny chaos, i brak odpowiednio przeszkolonych pracowników w punktach sprzedaży, moi rodzice od kilku lat są w PLAY i taka sytuacja nie miała miejsca, konsultanci zawsze służą pomocą i jeżeli jest potrzeba osobiście dzwonią na infolinie... PLUS jako sieć zdecydowanie nie polecam nikomu, zastanawiałam się nad smartdomem, ale zdecydowanie wole iść do konkurencji i dopłacić, niż dać im zarobić.
    pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadycała sieć jest wadą
  • ~katrina2801 / 2015-09-17 13:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam internet w Plusie i jestem bardzo niezadowolona. Pakiet miał być bez ograniczeń a co chwilę przysyłają, że wykorzystano 80% albo 100% limitu. Obniżają prędkość a nawet zakładają blokady po to żeby dokupować kolejne limity danych. Jak tylko skończy się umowa wracam do poprzedniego operatora. NIE POLECAM!!!!!!! PLUS OSZUKUJE!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    ponad rok
  • ~kirkol / 2014-12-10 19:59
    Obsługa klienta jest abstrakcja. Po 30 minutach dalej automat. Kpina z ludzi.
  • ~krysia z opola / 2015-05-24 15:16
    te mendy chca mnie wykonczyc,obciazaja niezgodnie z umowa tzn,promocja smart-dom tylko w umowie,bo promocji nie bylo,reklamowalam 3 razy i co-oni maja racje,wystawiaja noty odsetkowe za przelewy przed terminem /4,6,10dni/teraz zaczeli po raz drugi obciazac mnie abonamentem za zeszly rok/dawnozaplacone/,kradli moje przelewy,chociaz dostalam od nich smsa.ze przelew wplynal,a wg nich niezaplacone,byly 3 reklamacje 1 z salonu plusa,2 z uke opole, 3 moja emailowo z podaniem oparagrafu i pkt umowy,odpowiedzieli,1-,ze reklamacje uznaja,2-,ze uznaja,3 odpisali ze oni dbaja o dobro klienta i to dla nich jest najwazniejsze,i ani slowa o faktach i to ma byc odpowiedz.a teraz strasza mnie windykacja.wczoraj napisalam do nich,podalam numery faktur dokladnie opisalam im wskazujac co nie powinno byc,moze odpowiedza ze tego nie przekaza dalej/kilka razy tak odpowiadali na moje reklamacje/mam dosc tej bandyckiej firmy,te zlodzieje nic nie rozumieja,bezczelni rzna glupa,szkoda slow,banda sk....
    Zaletynie ma
    Wadytylko te
    03.08,2014
  • ~ktoś / 2012-07-12 14:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Właczenie wymaga kilku etapów, połączenie zrywa sie nawet po kilku sekundach, wymaga resetowania komputera by uruchomić ponownie aplikacje. Firma kompletnie olewa reklamacje i uwagi. Prędkość uzyskana to jakieś 20 procent tej deklarowanej i to w porywach. zamiast 3,6 mb/s jest 54kb/s z przerwami. Nigdy więcej Iplusa. po 5 latach znów mi dziala w EDGE jak 5 lat temu
    Zaletykompletny brak
    5 lat
  • ~lili 28 / 2014-06-23 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    siec plus to oszusty złodzieje,czekam do dnia kiedy zakoncze z tymi złodziejami umowe.
    esemesy premium przychodziły mi samoistnie nigdzie sie nie logowalam nic nie wysylalam pod nie znane numery a koszt przed ostatniego rachunku 180 zl. przy abonamencie 50 zł.,
    ostatni rachunek 190 zl.,
    z bok(gdzie dodzwonic sie to jest tragedia) odsylali mnie do punktu plusa a w punkcie nic nie potrafia zrobic tylko reklamacje wysłac
    odradzam wszystkim siec plus
    Zaletyzadme!!!!!!!!!!!!!
    Wadywszystkie,nawet w sieci plus płace za eski i rozmowy
    11 rok w sieci plus na karte przy abonamencie jestem 10 miesiac i zaluje !!!!!!!!!!!
  • ~maniek / 2012-03-10 13:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Zapewniali mnie ze bede miał internet do 21mb/s a okazalo sie ze niemam zasiegu,reklamacji nieuwzglednili piszac ze moge go uzywac w innych miejscah zamieszkania gdzie jest zasieg.Wiec bede zglaszal sprawe do sadu .Z takimi oszustami niechce miec nic wspulnego i niepolecam.W Biurze obslugi przyznaja mi racje ale reklamacje polkomtel nieuwzglednil ale ja itak niebede zacs placił czego niemam dlatego zglaszam sprawe do sadu
    Wadysame minusy
  • ~marcin_200 / 2015-09-22 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie chcecie się włuczyć po sądach,zapomnijcie o plusie.Banda naciągaczy,kombinatorów.O wycofaniu się z umowy zapomnijcie.Sąd i bajońskie koszta.Z tel. za 1 zł. zrobiło się 3000 zł.Jadą na oparach i nadrabiają sądami i komornikami.
    ZaletyNareszcie się Plus ...KOŃCZY
    WadyNajwiększa wada to.. Plus GSM
    Z czyszczenia magazynów za 1zł...teraz chcą 3000zł,bo nie chcę przedłużyć umowy
  • ~Marma1999 / 2014-04-01 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści,jestem wieloletnim użytkownikiem plusa,niestety nabrano mnie po raz kolejny,obecnie mam mixplus i 12 doładowań po 60PLN do końca umowy.W sobotni wieczór dzwoni do mnie konsultant z Plusa i proponuje mi jako do stałego i długoletniego klijenta nowe warunki umowy,proponuje przejście z mix na abonament po 49,90 i rozmowy do wszystkich sieci bez limitu + internet, więc dość kusząca propozycja na którą przystaję i sie zgadzam z warunkami umowy,pytam jeszcze aby pozostac przy tym samym numerze i wszystko oki.Po 4 rozmowie sprawdzam warunki w internecie na stronie plusa i wszystko ok. jest przejscie z mix-a na abonament 24 m-ce.Po czterech dniach kurier przywozi umowe,czytam podpisuje wszystko ok. W umowie dołączona nowa karta SIM pytam po co? Jakbym chciał nowy numer.Zagłębiam się w umowie a tu zupełnie nowa umowa dla nowych abonentów plusa.Dzwonię do BOK a tu mówią że wysłuchali nagranie mojej rozmowy i wszystko ok. mają nawet nagrane ze rezygnuję z 7dniowego terminu i 10cio dniowego na zerwanie umowy,wciskają mi kit i straszą komornikiem,banda i tyle.Wysłałem rezygnację z umowy zgodnie z prawem konsumenta i zobaczymy co dalej?Jeszcze dodam że twierdzą że aktywowali mi już kartę z numerem i muszę za to 50PLN zapłacić mimo że karta nieotwarta w kopercie leży.
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie na nową umowę i kłamstwo
    16 lat
  • ~MAteuszz / 2014-10-27 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści: bez limitu jest z limitem !!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadystraszne wahania i nałożony limit
    99,90 zł /miesiąc, jakieś 2 miesiące
  • ~matrikx / 2008-03-03 10:17
    Napoczątkurokukupiłam iplusa. Przez dwa tygodnie prędkość osiagałą max. poziom. Internet używam tylko i wyłacznie do obsługi poczty. NIe ściągam niczego z netu, nie ładuję zdjęć itd. Po dwóch tygodniach wyjechałam z Polski i przez kolejny miesiąc nie uzywałam internetu. Wrócilam w połowie lutego i okazało się, że prędkośc netu to jakaś żenada w okolicach zera. Zadzwoniłam do plusa, na co konsultant stiwrdził, że to z powodu przekroczenia prędkości! Na nic zdały się tlumaczenia, że mnie nie było, że internet używam w celach odczytania i wysłania poczty! Konsultant zaproponowal dokupienie jakiejś karty (od 7 zł do 50 zł). Wtedy w zależności od tego jaką kupię, znowu będę mogła korzystać przez chwilę z szybkiego łącza!! Złozyłam reklamację (30 dni na odpowiedź). Uważam, ze Iplus nabija klientów w przyslowiową butelkę. Stanowczo odradzam zakupienia w tej sieci modemu. Czuję się OSZUKANA. i rozczarowana.
  • ~Matylda74 / 2015-08-07 20:42
    plus- nigdy więcej. Odradzam każdemu. Oferta od telemarketera na drugi numer w plus przeniesiony z karty brzmiała - telefon za 1 zł abonament 59,90 zł przez 24 miesiące plus dopłata do telefonu jednorazowa po zakończeniu umowy 30 zł. po otrzymaniu przesyłki dostaję umowę i harmonogram rat na spłatę telefonu w ilości 36miesięcy x 30zł ( koszt telefonu w plus 1080 zł, w pierwszym lepszym sklepie gsm 750zł i raty 0% )
    Po interwencji w BOK odezwał się owy konsultant i stwierdził że odsłuchał rozmowę i twierdzi że mnie o tym poinformował. Niestety ja na żadne raty się nie zgadzałem a nie mam możliwości odsłuchania rozmowy. bez chwili namysłu odesłałem umowę i telefon i mam nadzieję że już nic w spólnego z ta siecią nie będę miał. poszedłem do konkurencji i jako nowy klient na miejscu załatwiłem wszystko na lepszych warunkach niż jako kilkuletni klient w plusie.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    6 lat
  • ~n / 2015-01-09 19:52
    to jest wielkie guwno polaczeniew z konsultantem predzej hitler do moskwy dotarl
    odradzam wszystkim nie dajcie się w to wrobić
  • ~Nata / 2014-06-14 21:15
    Jestem abonentem Plusa od 16 lat, posiadam telefon i nieszczęsnego iPlusa. Na początku telefon był na firmę, rachunki wynosiły ok.300 zł , więc byłam idealnym klientem. Od ok.7 lat jestem klientem indywidualnym, zmniejszyły się rachunki, a co za tym idzie pogorszyły się oferty Plusa. Przy przedłużani umowy oferują mi byle jaki model Samsunga sprzed 5 lat za 400 zł :/
    Co do iPlusa, gdy mieszkałam w mieście zasięg jako taki był (lecz nie było to HSPA, a tym bardziej LTE), a to tylko dlatego, że miałam nadajnik na bloku.
    Jednak po mojej przeprowadzce dopiero się zaczęło. Zasięg tak fatalny, że otwarcie poczty trwało 15 minut, aż w końcu połączenie zostało zrywane, (wiadomość prędzej dotarłaby gołębiem pocztowym).
    Zimą, wiosną i jesienią całkowity brak zasięgu, nie chciał się nawet zalogować. W salonie zaproponowano mi zakup anteny zewnętrznej. Kupiłam. Przy odpowiednich warunkach atmosferycznych mogłam chociaż przejrzeć pocztę, ale o obejrzeniu filmu mogłam pomarzyć. Aż tu nagle w lutym zasięg padł, nic, ZERO. W salonie Plusa nic nie mogą zrobić, nic nie wiedzą podobnie w BOK- mają to gdzieś.
    Od lutego mam Neostradę i jestem przeszczęśliwa. Za 2 miesiące kończy mi się 2 letnia umowa na iPlusa, którego nie mam ale muszę co miesiąc płacić.
    Za pół roku wypowiem jeszcze umowę na telefon.
    Tak więc żegnam was c(z)iule, bez żalu z mojej strony!
    Zaletynie widzę żadnych
    Wadymnóstwo
    16 lat
  • ~neon / 2014-10-14 11:15
    oszukują przy smart dom, ten ich tel. za 1 zł i abobament za 0 zł to jedem wielki kant i oszustwo, uwaga na konsultantów dwie skargi u nich założyłem i wygrałem nie dajcie się naciągać oszustą
    Zaletyzadnych
  • ~nickk / 2014-10-10 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma zarabiająca na wszystkim co jest związane z niewiedzą użytkownika, np.
    - włączają automatycznie pocztę głosową przy zmianie taryfy,
    - w trakcie trwania umowy wprowadzają nowe inne umowy (dla innych klientów), teoretycznie nie związane z daną umową, tylko teoretycznie, ponieważ przeważnie w umowie są aneksy/załączniki, które dają otwartą furtkę do oszukiwania i zwyczajnego okradania klienta
    - wprowadzanie klienta w błąd na podstawie czasu trwania umowy, a jej przedłużania bez zgody klienta po wygaśnięciu danej umowy (mixplus), dopiero jak się klient zorientuje i ZAPŁACI dodatkową kasę, lub kasę na dojazd do salonu plusa to ew. jest możliwość z odstąpienia od umowy
    - jedna z najdroższych sieci w Polsce (biorąc pod uwagę ogólny koszt utrzymania danego nr tel)
    ZaletyBRAK
    Wadyw treści opinii
    ponad 5 lat - nie pamiętam - tak długo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4732
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306