Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKS Polonus opinie

Ocena na podstawie 242 opinii

2.05 / 5

  • Poziom cen
    2.46
  • Oferta
    2.18
  • Jakość obsługi
    1.62
  • Wygoda
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2019-09-16 07:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowca zapakował pasażerów na przystanku dla wysiadających i omijając przystanek wskazany w rozkładzie jazdy - odjechał do Warszawy a ja zostałam z bagażami i biletem zakupionym miesiąc wcześniej na e-podróżnik. Elbląg 23 lipca 2019 godz. 16.35. Do dzisiaj nie rozpatrzono mojej reklamacji i nie zwrócono pieniędzy za bilet. NIE POLECAM! OSTRZEGAM!
  • ~ANNA / 2019-09-10 09:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma Polonus to oszuści wiezli nas z Warszawy do Szklarskiej Poręby małym busikiem ,nie było miejsca na bagaże ,nie mówiąc już o wyprostowaniu nóg ,gdzie większość ludzi jechało chorych, jednym słowem koszmar ,nigdy więcej.
  • ~mmm3462 / 2019-09-09 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy nie przyjeżdżają na czas, nie jeżdżą zgodnie z podanym rozkładem, na autobus można czekać godzinę albo i półtorej. Wiele razy było to zgłaszane i nikt z tym nic nie robi, szczyt bezczelności żeby w rozkładzie podana była godzina a autobusu nie ma!
  • ~Jr / 2019-09-08 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykosili PKS Tomaszów Maz. i cena biletu z dnia na dzień, na odcinku stu km skoczyła o 6 zł. W zamian wydłużyli trasę o okoliczne wioski. Klimatyzacja mrozi,a nie chłodzi. Reklamowane wi-fi, to farsa. To samo z gwiazdkami do ładowarek- prądu brak. Po cholerę wpisujecie w ofertę coś, czego nie ma. To można reklamować i przemyślę. Popsuje siedzenia, wystające kable... Żenada.
    ZaletyBrak
    Wadybrak prądu, brak wi-fi, brudne uszkodzone siedzenia, niesprawna klimatyzacja,wystające kable
  • ~marian / 2019-08-26 21:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowca nie posiadał absolutnie żadnych manier, od początku kursu był opryskliwy, gburowaty i nie chciał udzielić pomocy pasażerom. Pod koniec trasy ZMUSIŁ niektórych pasażerów do wysiadki na innym przystanku niż planowali, ponieważ źle ułożył bagaże (mimo że pytał kto gdzie jedzie). Od rana zaczął awanturę i krzyczał na cały autobus. Poza tym trasę znad morza do Warszawy jechałam z ponad metrowym kwiatkiem za sobą (kierowca wyraził na to zgodę mimo dyskomfortu innych pasażerów i przepełnionego autobusu). Dramat.
    Zaletybrak
    Wadykierowca bez manier
  • ~Nati / 2019-08-25 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jednym słowem.Jechałam z chorym z dzieckiem wcześniej sprawdziłam czy jest toaletami stronie,niby była ,w trakcje się okazało że toaleta nieczynna Pan nie otworzy toalety trzeba czekać ..korek był niesamowity w końcu dziecko powiedziało że już nie da rady wytrzymać ,poszłam do Pana kierowcy po kluczyk do toalety ponownie ,wręcz się oburzył że będzie smród kto dobędzie sprzątać,grzecznie odpowiedziałam że na stronie są w opisie że Polonus posiada toaletę ale jednak Pam z wielka mordą że musi otworzyć,cały autobus ludzi słucha komentarzy ,żenada jednym słowem .
  • ~Aleksandra / 2019-08-19 14:16
    Ocena: 1.75 / 5
    W ciągu ostatnich dwóch miesięcy dwukrotnie popsuł się autobus na trasie Lidzbark - Warszawa. Za pierwszym razem w Załuskach, czekaliśmy dwie godziny na podstawienie zastępczego. Innym razem awaria miała miejsce w Płońsku, po półtorej godziny oczekiwania i braku rzetelnej informacji ze strony kierowcy jaka jest sytuacja, udało mi się znaleźć inny transport. Nie mam pojęcia ile jeszcze pasażerowie czekali, a wśród nich były rodziny z małymi dziećmi. Współczuję, ja byłam w Warszawie tuż przed 23:00. Mijają trzy tygodnie od złożenia reklamacji i nie ma żadnej reakcji ze strony Polonusa. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM
    Zaletymożliwość zakupu biletu przez internet
    Wadyzawodny tabor, popsute fotele, wyposażenie absolutnie niezgodne z reklamą na stronie przewoźnika
  • ~Karolina / 2019-08-18 01:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Już raz Was opiniowałam, zrobię to ponownie. Trasa Giżycko - Warszawa, przystanek Wilkasy, jak to możliwe, że w ciągu dnia są tylko dwa kursy, i nie ma możliwości kupienia biletów u kierowcy, z racji wykupienia ich wszystkich przez Internet?? Skoro istnieja takie sytuacje podstawiajcie dodatkowe autobusy, jak rodziny z dziećmi maja wrócić do domów?!
    Nigdy więcej.
  • ~Klient, który korzystał z waszych usług / 2019-08-16 09:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca odmówił zabrania bagażu dodatkowego mając 3/4 wolnego miejsca w luku bagażowym. Relacja Warszawa-Kętrzyn
    8:00 numer autobusu 1048 16.08.2019. Brak kultury osobistej w stosunku do klienta, Chamstwo nie miało granic. To był mój oststni przejazd autobusem tej firmy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    ZaletyToaleta, brudna, ale jest
    WadyChamy za kierownicą
  • ~Karolina / 2019-08-12 09:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Trasa Warszawa - Giżycko totalne dno. Dwóch kierowców, z czego jeden gbur jakich mało. Drugi sympatyczny. Toaleta nieczynna, bo po co.. Nie polecam
  • ~Sylwia / 2019-08-11 17:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra, ostatni raz korzystam z usług tego przewoznika. Brud w autokarze, toaleta nie dosc ze zamknieta to po otwarciu odór niemiłosierny. Nie dało sie skorzystac.
    ZaletyNie ma
    WadyBrudno, toaleta niedostępna, nie ma wi fi.
  • ~Karola / 2019-08-11 06:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Warszawa Olsztyn super miły kierowca 11.08.2019 kurs 5:10
  • ~yrenca / 2019-08-11 03:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Bartoszyce-Warszawa w dniu 06.08.2019 - obsługa porażająca. Bardzo ordynarni kierowcy, aroganccy i bez najmniejszej kultury osobistej.
    Umiejętności kierowania autobusem - karygodne, brak podstawowej wiedzy o bezpieczeństwie podczas jazdy i podczas hamowania.
    Autobus brudny z nieczynną toaletą.
    Telefoniczna obsługa klienta na poziomie zero.
    Brak kultury i rozeznania w podstawowych informacjach dotyczących oferowanych tras.
    Nie polecam.
  • ~teresa / 2019-08-06 21:18
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowca autobusu polonus w dniu 06.08.2019 przyjerzajac do Lidzbarka warm o godzinie 11-20 na dworzec w kierunku Warszawa był tak nie sympatyczny ze odechciewało się wsiadać do pojazdu ja odebrałam wrażenie ze pracuje za karę. Jego zachowanie zostawia wiele do życzenia. Jadąc do Warszawy w dniu 09.07.2019 autobusem polonus kierowca jak i jego zmiennik super!!!❤️❤️Dzisiejszy mój przejazd do Warszawy to porażka proszę zmienić kierowców niech idą zamiatać ulice może coś ich nauczy tych gburów
  • ~Dominika / 2019-08-02 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Na trasie 350 km. Toaleta nieczynna. Gdy powiedziałam kierowcy, aby otowrzyl toaletę ponieważ jestem w ciąży to machna ręką i powiedział że jest niesprawna. Gdy poprosiłam o postoj powiedział że nie będzie robił postoju dla jednej osoby. Nie polecam tego przewoźnika, szczególnie że po rozmowach z innymi pasażerami dowiedziałam się że to nie pierwszy raz gdy toaleta nie dziala
  • ~MMM / 2019-08-01 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Autobus, który miał jechać wczoraj (31.07) o godzinie 16.15 przez Sierpc do Warszawy, nie przyjechał. Totalny brak profesjonalizmu, zero informacji/wyjaśnienia od przewoźnika o przyczynie zaistniałej sytuacji(miałem kupiony bilet przez internet). Ponadto nie można było się dodzwonić na infolinie(która w dodatku jest płatna - 2,58zł/min). Odradzam każdemu, kto ceni swój czas.(To nie pierwsza taka sytuacja).
    ZaletyBrak
    WadyZgodnie z opisem.
  • ~Ano / 2019-07-28 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz za nic. Brud, smród i ubóstwo. Dziury w siedzeniach, brudne fotele. Jeden wielki koszmar.
    ZaletyBrak
    WadyCena, standard zerowy
  • ~Sal / 2019-07-21 22:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Za bilet schaltowali. Autobus nie przyjechał. Dnia 21.07.2019 od 19:25 do 22:12 na dworcu w Przasnyszu czekają ludzie. Żadnej informacji. Infolinia płatna 2.58 za minutę połączenia. Czekałem 7 minut, oczywiście dodzwoniłem się ale konsultant był zajęty. To samo i inni pasażerowie. Naciągają na infolinii
    WadyZawiodłem się na infolinii i informacji. W dzisiejszych czasach żadna licząca firma nie może sobie na to pozwolić. Klient twój pan
  • ~Ivona / 2019-07-17 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Przy zakupie biletu przez internet dopłata kosztów manipulacyjnych w wysokości 7 zł. Szok!
    Polaczenie Jastrzębia Góra -Gdańsk wg rozkładu bardzo optymistycznie 1:50 godz, w rzeczywistości dużo dłużej.
    Pomimo WC w autobusie, kierowcy odmówili mi skorzystania z niej. Dopiero po wskazaniu im zapisków ze strony internetowej Polonusa, iż jest taka możliwość, i tłumaczeniu ze mam pilna potrzebę, dostałam klucze z informacja ze „ nie wiem co tam zastane” kierowcy bardzo nieuprzejmi.
    ZaletyPasy w aotobusie
    WadyCzas podróży, niemiła obsługa
  • ~Stanley / 2019-06-22 18:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Grudziądz Warszawa. Kierowcą jest Pani. Extra troska o pasażerów. Czy wszyscy wsiedli po krótkim postoju. 22czerwiec. 16.10 z Grudziądza..Jestem mega pozytywnie zaskoczony. Pozdrawiam Panią..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4711
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2863
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 319
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 258
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799