Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKS Polonus opinie

Ocena na podstawie 242 opinii

2.05 / 5

  • Poziom cen
    2.46
  • Oferta
    2.18
  • Jakość obsługi
    1.62
  • Wygoda
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jakub / 2024-01-20 10:54
    Ocena: 3.00 / 5
    20.01.2023, kurs Warszawa Marymont - Płońsk 9:55, agresywny kierowca nie wpuścił nas do autobusu
    WadyObsługa kierowcy
  • ~Kasia / 2021-09-13 10:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Prawie dwie godziny opóźnienia, to był mój pierwszy i ostatni przejazd z tym przewoźnikiem. Nigdy więcej nie wybiorę usług tej firmy.
  • ~Małgosia / 2022-05-07 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Już kilka razy jeździłam Polonusem, ale po raz pierwszy kierowca jest nieuprzejmy. Wracam z Krynicy. Miałam bilety wykupione przez internet , przystanek na dworcu. Wsiadłam na następnym przystanku bo był bliżej maszego hotelu. Kierowca niemiłym tonem powiedział, że mogłby nas nie zabrać bo trzeba było wsiadać na dworcu. Łaskę zrobił że nas wziął, a autobus prawie pusty. Szkoda że nie powiedzial tego normalnie. Więcej kultury bym prosiła na drugi raz. Szkoda, bo Polonus mi się zawsze dobrze kojarzył.
  • ~Menia / 2019-01-28 10:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak moze byc nieczynna toaleta na długiej trasie?To po co ona w ogóle jest w autobusie?Powinni ibfirmowac o tym fakcie przy zakupie biletu a stawiac podróżnych przed faktem dokonanym.Kierowca też niemiły.Nigdy więcej polonusem
  • ~pasager001 / 2023-04-06 08:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowca autobusu na trasie Warszawa-Kętrzyn dnia 6.04 o godzinie 8:00 w czasie kiedy szukałem biletu w telefonie, miał czelność agresywnym tonem mówić do mnie 'a co pan pierwszy raz jedzie autobusem?', na co odpowiedziałem pytaniem 'czy wszystko w porządku?'. Kierowca zareagował jeszcze bardziej agresywnie.

    Chcę zaznaczyć, że bilet miałem kupiony już dawno, gdyż wiem, że w okresie świątecznym miejsc może nie być.

    Nie wyobrażam sobie czuć zagrożenia ze strony kierowcy, więc proszę o niezwłoczne zareagowanie. Pan kierowca ma włosy na kształt irokeza.
  • ~Paweł / 2018-05-30 19:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowca (dzisiaj na trasie lublin-lwów) to niespotykany buc - agresywny wobec pasażerów, a wręcz domagający się łapówki za spełnienie prośby. Może czas przejść na Ukraińców?
    WadyKierowca buc
  • ~Pozdróżnik / 2020-02-24 12:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Na trasie Warszawa Zachodnia - Busko-Zdrój wyjątkowo nieprzyjemny kierowca. Starsza Pani wyszła w Kielcach do toalety prosząc aby zaczekał. Gdyby nie interwencja pasażerów kierowca odjechałby bez niej.
  • ~ROB / 2023-06-08 21:42
    Ocena: 3.00 / 5
    KIEROWCA CHAM!
    jechalem z Warszawy, na 15 minutowym postoju wyszedlem do WC informujac o tym kierowce, a ten frajer odjechal z moja walizka i zostawil mnie na jakims wygwizdowie przed uplywem 15 minut!!
    NIE POLECAM!
    Wadykierowca prostak
  • ~Agnieszka / 2017-05-01 22:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Oferta super. Na piśmie. Podczas ponad 10g podróży toaleta była nieczynna. W końcu jeden z kierowców łaskawie wskazał mi PŁATNĄ toaletę na jednym z postojów.O światło trzeba było się też prosić. A poza tym poziom zwracania się do pasażerów... "na przystanek" i "choćże". Czy ja jestem psem albo jakąś smarkulą,żeby się tak do mnie zwracać?! Może nie wyglądam na 33,ale takie traktowanie to już gruba przesada! Zdecydowanie odradzam tę linię!
    Bilet za 30zł
  • ~Aloalo / 2020-08-19 12:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechałem 13 lipca z Warszawy do Jastrzębiej Góry.Bardzo chamski,nieuprzejmy,opryskliwy kierowca.Nieczynna toaleta i jeden postój na trasie.Wczesniej kierowcy byli w porządku,ale przez tego nie będę korzystał z tej firmy.
    ZaletyCena,godzina polaczenia
    WadyChamski kierowca
    Brak toalety
    Brak wi-fi
    Mało postojów byskorxystac ztoalety
  • ~DjJacu / 2018-05-05 09:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Bagaż w nogach, bo schowki nawet na torebkę za małe
  • ~Iza / 2017-10-29 23:08
    Ocena: 2.75 / 5
    Średnio polecam tą firmę .. zamówiłam bilety z miesięcznym wyprzedzeniem by mieć pewne miejsca, na stronie internetowej wszyszystko było jasne ,bilety miałam w formie elektronicznej i dokładnie pisało z jakiej stacji odjeżdża bus i jakie mam miejsce zająć , dodam jeszcze że zależało mi żeby mieć miejsca sąsiednie bo jechałam z chłopakiem natomiast gdy doszło do odjazdu okazało się że nie ma żadnej rezerwacji a gdy chciałam zająć pierwsze miejsca bo akurat były wolne dwa obok siebie kierowca powiedział że są zarezerwowane!!! Nie pomogły tłumaczenia ani pokazywanie biletu
  • ~Kasia / 2019-01-30 07:12
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowca nie zareagował na prośbę o podwyższenie temperatury w autokarze.Po godzinie jazdy,nadal było n tyle zimno,że nie można było zdjąć kurtki.Tłumaczenie,że trzeba czekać cierpliwie,aż autobus się rozgrzeje,jest chyba najzwyczajniej spowodowane brakiem kompetencji i ignorancją.W taki sposób kierowcy pracują na złą sławę dobrej firmy.
  • ~Kumi179 / 2018-08-11 11:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Autobusy nowoczesne klimatyzowane i wygodne. Jechalismy z chlopakiem z jednej z nadmorskich miejscowości do Gdanska. Opóźnienie ok 2 3h... Rozumiem ze zdarzaja sie korki i wypadki nagle ale kierowca wciaz powtarzal ze to normalne... No to jezeli tak chyba powinno byc uwzglednione w czas przejazdu....
    W efekcie spoznilismy sie na pociag i trzeba bylo jeszcze raz placic za bilety. Gdybysmy wiedzieli ze jest to "normalne" inaczej zaplanowalibysmy podróż.
    Kierowcy ktorych spotkalismy nie byli specjalne mili.
    Drugi raz nie wybralabym tej firmy.
    ZaletyWygodne i klimatyzowane autokary
    WadyOpoznienia! Brak informacji o rzeczwistym czasie jazdy.
    Niemila obsluga
  • ~Lidka / 2018-08-18 22:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeżeli kusi Cię niska cena to musisz potem uzbroić się w stalowe nerwy. Jednym słowem to był dramat. Moja przygoda odbyła się na trasie Warszawa- Jelenia Gora. Brak słów zeby opisać wrażenia. Poziom rozmowy z kierowcami jest na tak niskim poziomie, ze odechciewa się wdawać w dyskusje. Zaczęło się od zamieszania z numerami miejsc. Dla mnie sytuacja jest prosta. Mam miejsce na bilecie to na nim siadam i koniec. Na moim miejscu była torba kierowcy wiec w momencie kiedy poprosiłam o jej zabranie usłyszałam ze siadamy jak chcemy. Torba została jednak zabrana i usiadłam na swoim miejscu. Siedzenie na którym była torba było rozłożone i poprosiłam o jego poprawienie. Nie mam nic przeciwko ich rozkładaniu. Jeżeli idziesz spać to sobie rozłóż ale chyba leżąca na nim torba tego nie potrzebowała. W odpowiedzi usłyszałam ze kierowca go nie poprawi do pionu ponieważ oni na tym fotelu odpoczywają na całej trasie. Szkoda tylko ze ja z nimi ta cała trasę spędzam i tez bym chciała mocniej rozprostować nogi a nie trzymać je w przykurczu 10h... Zatkało mnie totalnie. Na dobitkę usłyszałam, ze przecież mówił żeby siadać byle gdzie. Czy tak zachowują się profesjonaliści? Czy tak traktuje się klienta dzięki któremu ma się prace? Jeżdżę od lat po całej Polsce, z różnymi przewoźnikami i takiej sytuacji jeszcze nie miałam. Na dodatek kierowca pozwolił sobie zabrac dwie osoby które siedziały na schodach bo już nie było miejsc. Gdzie tutaj bezpieczeństwo pasażerów??? Już nigdy nie skorzystam. Szkoda, ze wcześniej nie poczytałam opini o tym przewoźniku. Ceny super, połączenia dla mnie super ale obsługa do kitu.
    ZaletyCena, siatka połączeń
    WadyChamska obsługa
  • ~Mirka / 2018-08-08 18:07
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróżowałam 1 sierpnia br o godz.8,35 z Kudowy do Warszawy. Kierowca od początku bardzo arogancki i nieuprzejmy. Na prośbę o pomoc przy włożeniu bagażu do bagażnika stwierdził że ma to zabronione a w ogóle po co brać tyle bagaży. Jeżdżę od lat busami (Polskim Busem, Polonusem) które mają tę przewagę nad pociągami że nie muszę sama wnosić bagaży do pociągu i pomimo tego że podróż pociągiem jest krótsza wybieram busy z tego powodu. Niestety chyba będę zmuszona zmienić rodzaj podróży. Poza tym nigdy nie byłam świadkiem żeby kierowca udostępnił WC - myślę że w awaryjnych sytuacjach. O korzystaniu z WC należy zapomnieć i nie wprowadzać pasażerów w błąd. .Przykro mi to pisać wolałabym pisać pochwałę. Pozdrawiam
    Zaletyklimatyzacja
    Wadybrak wc, arogancja kierowcy
  • ~Ola / 2018-09-13 16:16
    Ocena: 2.75 / 5
    Uważam się za wyrozumiała osobę ale problem pojawiał się wielokrotnie wiec postanowiłam napisać. Jestem bardzo zawiedziona z usług polonusbusow. Niestety są to jedyne autobusy jakimi mogę dojechać do domu. :(
    Dzisiaj powinnam wyjechać z Wilanowskiej (która jest poczatkwoym przystankiem) o 15:20. Byłam 15 minut przed czasem autobus czekał a kierowcy brak. Kolejny autobus zgodnie z rozkładem jazdy jest o 15:50, ten już wyruszył planowo. Jednak to się regularnie powtarza. Najgorsze jest to ze nigdzie nie ma informacji ze autobus nie wyruszy w trasę. Ludzie czekają spiesza się maja swoje plany, a autobus nie przyjeżdża. Uważam ze to jest niepoważne. A kierowca dzisiaj jak i wcześniej kiedy takie sytuacje miły miejsce powiedział ze nie wie o co mi i innym rozdrażnionym ludziom chodzi. Jeśli chcecie aby ludzie korzystali z Waszych usług to traktujcie ich poważnie. Wiadomo są sytuacje losowe których nie da się przewidzieć, ale w tym tygodniu na 5 przejechanych tras aż 3 razy razy się to zdążyło
    Nikomu nie polecam, jeśli ktoś ma możliwość wybrania podróżowania innymi autobusami to niech z tego korzysta

    trasa :Warszawa-grojec
  • ~teresa / 2019-08-06 21:18
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowca autobusu polonus w dniu 06.08.2019 przyjerzajac do Lidzbarka warm o godzinie 11-20 na dworzec w kierunku Warszawa był tak nie sympatyczny ze odechciewało się wsiadać do pojazdu ja odebrałam wrażenie ze pracuje za karę. Jego zachowanie zostawia wiele do życzenia. Jadąc do Warszawy w dniu 09.07.2019 autobusem polonus kierowca jak i jego zmiennik super!!!❤️❤️Dzisiejszy mój przejazd do Warszawy to porażka proszę zmienić kierowców niech idą zamiatać ulice może coś ich nauczy tych gburów
  • ~Trresa / 2017-11-19 14:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowca niesympatyczny,zupełny brak mediów (mógłby włączyć chociaż radio)
  • ~Wojtek / 2022-09-02 17:11
    Ocena: 2.75 / 5
    Słaba obsługa kierowca jest chamem bo chciałem kupić bilet a kazał mi usiąść na miejscu a kędy chciałem wyjść z autobusu powiedział do kąt to i wtedy musiałem kupić bilet
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dobrze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4716
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2865
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 319
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 259
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803