WadyStosunek jakości do ceny - tragedia.
strona 9 z 14
-
~Pasażer / 2022-04-30 15:40
Kierowca na trasie Warszawa - Kudowa Zdrój totalnie chamski, czepiał się o byle co i odpowiadał każdemu na pytania tak jakby uważał wszystkich za głupców. Było opóźnienie 15 minut, ale przyjechał na czas i poszedł na przerwę, która mu się ponoć należała, co całkowicie rozumiem, ale Pan zamiast najpierw wszystkich poinformować o swojej przerwie, pozwolił popakować nam bagaże, po czym wsiadł do autobusu i mozolnie się zbierał do wyjścia, a kazdy pasażer patrzył i czekał kiedy będzie mógł wejść i spokojnie usiąść. Czekaliśmy pod wejściem dłuższa chwile aż Pan wyszedł i poirytowany poinformował wszystkich o swojej przerwie. Finalnie wyjechaliśmy ponad 20 minut później niż było to planowane. -
-
~pk / 2017-04-17 17:12
Firma pokazuje brak szacunku dla klienta. Zamieszcza możliwość zakupu internetowego biletu, który ma gwarantować miejsce siedzące, po czym, okazuje się, że takowego nie ma, co jest dla mnie równoznaczne z oszustwem.
Poziom kierowców, niejednokrotnie dno i wodorosty. Chamstwo i słoma wychodzi z butów. Radzę omijać szerokim łukiem.WadyChamstwo kierowcy w stosunku do pasażera.
Oszukiwanie klientów. -
~Student / 2017-05-11 01:33
Jeżdżę Polonusem juz 5 roku. I z każdym rokiem kierowcy są coraz gorsi. A największymi problemami dla nich stanowią bilet sms oraz bagaż. Nigdy nie wiadomo, czy ten bagażnik mam otworzyć sobie sam czy kierowca. Raz kierowca zbulwersował się na mnie, że stoję z torba i czekam aż mi otworzy, a mam robić to sam, inna sytuacja to ja otworzyłem bagażnik i kierowca się na mnie darł, że nie powinienem tego robić. Niby można mieć teraz te bilety sms, ale jaki to jest problem dla kierowców, że muszą to czytać, odhaczać na kartce i to im schodzi tyle czasu. Ostatnio wsiadając do autobusu kierowca nie chciał zaakceptować mojego biletu w telefonie, bo stwierdził, że za jego czasów nie było takich rzeczy i on się na tym nie zna. ZaletyNie ma żadnych zaletWadyObrażanie pasażerów
Niemili, wręcz aroganccy kierowcy
-
~Sylwia / 2019-08-11 17:05
Masakra, ostatni raz korzystam z usług tego przewoznika. Brud w autokarze, toaleta nie dosc ze zamknieta to po otwarciu odór niemiłosierny. Nie dało sie skorzystac. ZaletyNie maWadyBrudno, toaleta niedostępna, nie ma wi fi. -
~Turysta 0 / 2022-02-04 16:32
Przyjeżdża wcześniej niż powinien. Nie polecam ZaletyBrak -
~Wkurzonababa / 2019-04-23 18:56
Mimo zapewnień brak wifi oraz toalet to totalna porażka przy długiej trasie, dodatkowo 1.5 godzinne opóźnienie, a kierowca pomimo że miły to moim zdaniem nie ma totalnie wyczucia w prowadzeniu autobusu, przyśpiesza po to by po chwili zwolnić, jedyna myśl podczas to podróży to byle nie zwymiotować, autobus przepełniony, niektórzy nie mieli miejsc siedzących. WadyBrak wifi
Nieczynne toalety
Przepełniony autobus
Opóźnienie
Kierowca bez umiejętności jazdy
-
~Kanik / 2018-11-08 12:56
Głębokie rozczarowanie. Nie myślałem że będę musiał się fatygować i pisać negatywną opinię, innej opcji jednak nie było. Autokar nie przyjechał na miejsce wskazane na bilecie elektronicznym. Dzwoniłem na linię telefoniczną, płatną a jakże, ale ponoć czynną całą dobę. Guzik, nie dodzwoniłem się. Straciłem pieniądze i sporo czasu. Odwołałem się internetowo, nie uznali reklamacji bo jak się okazało, autokar podstawiany przyjechał, ale w zupełnie inne miejsce, na przystanek oddalony 500m. A szukałem przedtem w internecie, upewniałem się gdzie będzie. Guzik. Teraz żeby się odwołać ponownie znowu trzeba dzwonić, na numer płatny, a jakże. Zero szacunku dla klienta. To nie jest uczciwe traktowanie sprawy. -
~Aneta Kowadełko-Wilczyńska Tomaszów Maz / 2022-08-31 11:35
Chamski kierowca, resztę wydaje „na oko” faworyzuje niektórych pasażerów dając im lepsze siedzenia, niektórych pod nosem wyzywa. Komfort jazdy obniża niemiła atmosfera panująca w środku. Autobus opóźnia się, jedzie wolno, przez co spóźniłam się na samolot do nowego jorku. Zaletyzupełny BRAK!!!!!!!!!!!!!WadySyf kila i mogiła -
-
~ANNA / 2019-09-10 09:52
Firma Polonus to oszuści wiezli nas z Warszawy do Szklarskiej Poręby małym busikiem ,nie było miejsca na bagaże ,nie mówiąc już o wyprostowaniu nóg ,gdzie większość ludzi jechało chorych, jednym słowem koszmar ,nigdy więcej. -
~M.K / 2017-07-14 14:24
Bardzo niemiły kierowca na trasie Kępno-Kudowa Zdr. godz.13:40. Nie dość ze autobus miał opóźnienie ok.30min to kierowca nie pomoże z bagażem i odnosi sie bardzo niemiło. Wrocław -
~Monika / 2019-05-15 07:13
Polonus w kategorii najgorszego przewoźnika jest bezkonkurencyjny!
Kupiłam bilety na podróż do Lwowa i powrót do Warszawy.
Na trasę ponad 400 kilometrową podstawiony był autobus bez toalety. Kierowcy nadąsani i niemili. Z łaską otworzyli luk bagażowy, bez jakiegokolwiek nadzoru i pomocy. We Lwowie osoby na przedostatnim przystanku musiały wysiąść i pilnować swojego bagażu, czy nie został przez kogoś zabrany omyłkowo.
Gniazdka zasilające nie działały, o internecie nie było mowy. Najlepiej bawili się panowie kierowcy, zajęli pierwsze 4 podwójne siedzenia na swoje paczki po czym jeden tak chrapał, że nie sposób było zmrużyć oko. A no i najważniejsze - zamiast na 3.45 w do Warszawie byliśmy 0 10.00. 6 godzin opóźnienia i nawet jednego słowa przepraszam. Nie polecam nawet wrogom!ZaletybrakWady- 6 godzin opóźnienia w stosunku do rozkładu,
- brak respektowania rezerwacji miejsc
- niemiła obsługa
- brak toalety
- brak internetu
- brak działających gniazdek
- chrapanie kierowcy
- niewygodne siedzenia, mało miejsca na nogi
- brak kontroli nad bagażem -
~Sal / 2019-07-21 22:34
Nie polecam. Za bilet schaltowali. Autobus nie przyjechał. Dnia 21.07.2019 od 19:25 do 22:12 na dworcu w Przasnyszu czekają ludzie. Żadnej informacji. Infolinia płatna 2.58 za minutę połączenia. Czekałem 7 minut, oczywiście dodzwoniłem się ale konsultant był zajęty. To samo i inni pasażerowie. Naciągają na infolinii WadyZawiodłem się na infolinii i informacji. W dzisiejszych czasach żadna licząca firma nie może sobie na to pozwolić. Klient twój pan -
~Tag / 2018-09-17 17:57
Kierowcy mimo opóźnienia zatrzymują się na każdym możliwym dworcu na kawkę i papierosa.
Opóźnienia potrafią być kilkugodzinne.
Dodatkowo z "WC" bardzo często ulatnia się smród, można domyśleć się jaki.
NIE POLECAM -
~Tajemnicza Mimi (Ewelina Gonszcz-Wichur / 2023-07-09 18:33
Dnia 8.07 podróżowałam linia autobusów Polonus. Chciałam wysiąść na przystanku obok mojego domu. Kierowca zatrzymał się, jednak odmówił otworzenia drzwi. Zaczęłam go błagać aby to zrobił, ponieważ muszę wrócić do domu. Powiedział mi ze nie ma takiej możliwości i pojechał dalej. Zaczęłam wciskać przycisk „stop” jednak wtedy poraził mnie prąd. Godzinę później okazało się ze mam poparzenie 2 stopnia i musiałam mieć amputowany palec. Przepraszam za ewentualne błędy ale trudno pisać mi na klawiaturze bez jednego palca. Nie polecam. Zalety- brakWady- chamstwo
- mimo błagań kierowca nie otworzył drzwi -
~Tytus / 2021-09-02 14:55
Agresywny kierowca. Wyzywał oraz jeździł rozmawiając przez telefon. -
~adam / 2024-07-07 11:43
Jadac z dzieckiem na traie lomza gizycko dzieko nie otrzymlo znizki na bilet kierowca zachowywal sie orynarnie i nerwowo az dziecko sie rozplakalo w siedzibie firmy w warszawie wprowadzaja w bład kaza złozyc reklamacje zeby ja potem odrzucić .Nikou nie polecm tego przeoźnika Wadykierowca nie przyjmny nie kaompetetni pracownicy firmy -
-
~Agnieszka / 2022-03-14 21:35
Autobus Płońsk Warszawa 19.25 jest 21.25 i nie ma!Zero kontaktu, naciągają na infolinii przerywając połączenie po pół minuty czaso umilacza,zero informacji, bilet kupiony a polonusa BRAK!!!! Nie polecam,jak najdalej!!!!!.Uwazam, że ktoś kto może powinien coś z tym zrobić,ponieważ to nie pierwszy raz taka sytuacja!!!!!! -
~Alex / 2024-10-29 12:09
Autobusy stare, brudne, toalety nie mają, wody nie mają, ładowarek do telefonów nie mają, WiFi beż interneta, niema wieszaków na kurtki, niema siateczek na drobne rzeczy, autobusy się spóźniają. Bardzo słabo za taką cenę. Pojechałem tylko dla tego, że nie załapałem BlaBlaCaru na potrzebny czas. Ja bym zakazał im nosić nazwę Polonus, gdyż taka jakość usług negatywnie odbija się na wizerunku Polski. ZaletyRabat 20% dla osób 60+.WadyNapisałem wyżej. -
~Alicja / 2019-04-24 06:58
Pan kierowca mnie nie zabrał,gdyż nie miałam biletu online. Twierdził,że prawdopodobnie zabraknie im miejsc po trasie. Na stronie internetowej brak informacji o braku miejsc.
Mimo proszenia zostałam na przystanku. Nie można na nich liczyć, PorażkaWadyBrak odpowiedzialności -
~Amdrzej / 2021-09-05 20:10
Wracałem z Warszawy do domu ponad 400 km dalej. To był ostatni autobus. Kierowca stwierdził że nie zabierze mnie i moich dwóch znajomych bo "skończyły się bilety", mimo że miał jeszcze połowę busa pustą. Przy okazji zostałem oszukany, że niedługo przyjedzie kolejny autobus do mojej miejscowości. Szkoda, że okazało się to kłamstwem i tylko cudem jakiś dobry człowiek zawiózł nas swoim samochodem. Swoją drogą na wachę wyszło taniej niż za autobus.
strona 9 z 14