Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

2.58 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.77
  • Dostawa
    2.45
  • Poziom cen
    3.04
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    2.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2021-10-08 16:49
    Ocena: 3.40 / 5
    Szczerze i z całego serca nikomu nie polecam tego sklepu. Zamówiłam zelazko, które przyszło uszkodzone. Od początku nie działało. Zgłosiłam jako reklamacje licząc iż otrzymam nowe, sprawne, takie za jakie zapłaciłam. Okazało się jednak, że lepiej być nie uczciwym i po prostu odesłać uszkodzone zelazko jako zwrot. Nie zgłaszajcie reklamacji, bo przyślą Wam produkt po naprawie. Oczywiście wszystko trwało tak długo, że czas na zwrot minął. Jedno wielkie oszustwo. Dodzwonienie się graniczy z cudem, na maile tez odpowiadają dłużej niż 7 dni, omijajcie z daleka.
    ZaletyCena
    WadyJakoś obsługi poniżej dna
  • ~XX / 2021-09-22 10:22
    Ocena: 2.80 / 5
    Dopisze kolejna BARDZO negatywna opinie.

    Kupowalam u nich 4 razy z czego 3 dostawy przyszly uszkodzone. Monitowalam o lepsza kontrole dostaw.
    Procedura reklamacji bardzo zmudna, plus zadaja dostarczenia danych ktore w sumie maja w systemie. Ostanie zamowienie - lodowka firmy Amica padla po 2 miesiacach. Dodzwonic sie nie da WCALE, a na maile odpowiadaja po tygodniu, czego rezultatem jest to ze czekam 4 tydzien na wymiane wadliwego sprzetu , ktory musialam reklamowac przez serwis Amica, bo oni akurat odpowiadaja na telefony. Z NEO nie da sie skomunikowac. Taka obsluga to zenada w 21 wieku. Wiecej nic nie kupie.
  • ~Andrzej / 2021-09-15 14:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia !!¡ Tylko wsiąść kasę i zero odpowiedzialności. Czekam trzeci dzień na towar ,a pani z infolinii nic z tym nie może ,lub nie chce zrobić . Nie polecam sklepu
  • ~NIE zadowolony klient / 2021-09-13 23:24
    Ocena: 2.60 / 5
    zakupiłem zmywarkę whirpool miała być wysłana w ciągu 2 dni, następnego dnia otrzymałem wiadomość e-mail że nie mają towaru na stanie i oczekują na dostawę od producenta. po tygodniu czasu i braku informacji o zakupionym towarze wykonałem tel. gdzie od konsultanta otrzymałem info iż w dalszym ciągu oczekują na dostawę towaru, na moje pytanie kiedy dostanę informację odnośnie dostawy zostałem poinformowany iż mam się przypomnieć za kilka dni. Po kolejnych telefonach towar otrzymałem po 2 tygodniach od zakupu.
    kurier oczywiście w godzinach dopołudniowych jako że syn akurat był w domu odebrał przesyłkę sprawdził opakowanie pod względem uszkodzeń wydawało się wszystko ok. Po otwarciu opakowania moje zdziwienie było wielkie gdyż kupowałem sprzęt jako nowy aw opakowaniu sprzęt używany { panel zmywarki porysowany, brudny na drzwiach zmywarki jak i na jej górze zacieki, po otwarciu drzwiczek zmywarki jeden wielki SMRÓD!!! wewnątrz zmywarki brudna śmierdząca woda, prowadnice oraz uszczelki brudne z osadów po zmywaniu, w wężu odpływowym również śmierdząca ciecz}
    Postanowiłem złożyć reklamację w dziale reklamacji lecz po 40 minutach oczekiwania na rozmowę z konsultantem postanowiłem złożyć reklamację po przez formularz na stronie internetowej co okazało się również niemożliwe , wypełniasz wszystkie dane wpisujesz numer zamówienia, numer faktury wysyłasz i tutaj wyskakuje informacja że nie odnaleziono powyższego zamówienia . następnego dnia zaparłem się i dzwoniłem do oporu i przedstawiłem całą sytuację konsultantce, oświadczyłem że jestem bardzo w.....ny!!! i chcę odstąpić od umowy. pani konsultant ze stoickim spokojem poinformowała mnie że mam takie prawo i mam dwie możliwości : w trybie 14 dniowym bez podania przyczyny mogę zwrócić towar na własny koszt, lub złożyć reklamację i czekać na jej rozpatrzenie. oznajmiłem iż to NEO24 nie wywiązało się z umowy i dostarczyło używany sprzęt i chcę wywiązali się z umowy , wtedy drwiącym tonem otrzymałem odpowiedź od konsultantki " nie wiadomo jak ta reklamacja zostanie rozpatrzona. po chwili namysłu stwierdziłem iż pokryję koszty odesłania i rezygnuję w trybie 14 dni. Po chwili otrzymałem wiadomość z warunkami odstąpienia, po zapoznaniu się z nimi stwierdziłem że jest to bezsensu gdyż mogą mnie obciążyć kosztami za używanie sprzętu, którego nie używałem lecz dostałem używany. Postanowiliśmy z żoną że zadzwonimy jeszcze raz i będziemy się domagać aby zabrali wadliwy sprzęt na własny koszt i zwrócili nam pieniądze. Przyjęli zgłoszenie, potwierdzenia przyjęcia nie otrzymałem, po wielu telefonach, e-mailach i naciskach z naszej strony reklamacja została rozpatrzona negatywnie bez fizycznych oględzin reklamowanej zmywarki { zaocznie}. obecnie przygotowuję się do postępowania sądowego gdyż nie zamierzam pozostawiać tak tej sprawy.
    WadySprzedają sprzęt używany , Dział reklamacji to porażka
  • ~Iwona K. / 2021-09-08 08:36
    Ocena: 3.40 / 5
    Dramat jeżeli chodzi o reklamację! Towar przyszedł uszkodzony, reklamacja uznana, towar zwróciliśmy i od miesiąca nie mogę się doprosić o zwrot pieniędzy. Napisałam parę wiadomości i ...nic. Kompletnie żadnej odpowiedzi. Dodzwoniłam się, ale co z tego jak każdy mówi co innego, obiecują i nic z tego nie wynika. Dalej pieniędzy nie ma.
    NIE POLECAM!!!!!!!!!!
  • ~K.B / 2021-09-06 13:14
    Ocena: 1.80 / 5
    Po zamówieniu oraz zapłacie niestety da się przelew, (nie ma możliwości za pobraniem choć taka opcja jest). W opisie jest że zadeklarowany czas wysyłki 24 godziny - niestety to fikcja kuchenkę kupiłem 30 sierpnia - a przywieźli 6 września. Co dzień był zmieniany termin, po wystawieniu negatywnej opinii na allegro, chcieli mnie przekupić kuponem rabatowym abym zmienił opinię ale powiedziałem że zmienię po montażu. Była opcja z montażem, niestety okazało się że przewód który kazano mi zakupić nie pasuje i nie da się podpiąć kuchenki. Złożyłem reklamację, najpierw pani powiedziała że do 6 dni, potem gdy powiedziałem że chyba żartuje i nie ma mowy pani obiecała że do 24 godzin sprawa będzie załatwiona, i kuchenka podpięta. Szczerze wątpię bo rozmawiałem z kolejnym konsultantem i on powiedział już co innego. Mało tego niejaka Pani Krychowska próbowała mi wmówić że nie ma zapisu że dostawa zadeklarowana, chyba że pani nie zna terminu zadeklarować podaję link (https://dobryslownik.pl/slowo/zadeklarowa%C4%87/64518/).
    Cały ten sklep to farsa i żenada, nie wiem jak w obecnych czasach oni jeszcze funkcjonują. Na zachodzie taki sklep upadł by baaardzo szybki. Jeśli ktoś ma czas i nerwy na użeranie się to ok.
    Lepiej zapłacić więcej i mieć od razu towar i nie tracić nerwów.
    NIE POLECAM - WRĘCZ ODRADZAM.
    WadyCzekam 6 dni na towar - w końcu przysłali ale przewód okazał się nie właściwy więc kuchenka jest nie podpięta - farsa
  • ~Berni / 2021-09-05 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadszedł czas na kolejny etap superprofesjonalnego procesu reklamacji firmy neo24. Po ponad dwóch miesiącach (od 16 czerwca do 27 sierpnia) wrócił do mnie reklamowany telefon. W mailu dostałem informacje następującą:
    " ...Bez podania prawidłowego kodu serwis nie był w stanie zdiagnozować urządzenia.
    Zgłoszenie zostało odrzucone i produkt zostaje odesłany..."
    Kod wysyłałem wcześniej dwukrotnie. Po uruchomieniu telefonu okazało się że został "przywrócony do ustawień fabrycznych" więc kodu odlokowującego już nie ma.
    Nasuwa się pytanie za którym razem kłamali?
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, kłamstwa, niedbalstwo
  • ~Mike Off / 2021-09-05 10:20
    Ocena: 1.40 / 5
    piszę lirykę z nadzieją, iż wiecie,
    by nie zamawiać nic w neonecie.
    Jako iż towar już zamówiłem,
    adres podałem, kasę wpłaciłem,
    od neonetu słowa już nie ma.
    Czy customer service złapała trema?
    Nie, otóż hajs mój wprost wyparował,
    zaś neo24 łeb w piachu schował.
    Szczęście iż po dość długiej batalii,
    fakt mi przyznali, hajs mój dostali.
    Towar niedługo przyjdzie od Boscha,
    lecz mam ochotę dać go do kosza.

    Zaletyco? xD
    Wady- sklep mobilny pieczołowicie zaprojektowany dla jak najbardziej frustrującego doświadczenia zakupu,
    - Przy potwierdzeniu zakupu przebiegle wciśnięte checkboxy mające na celu wykręcać dane klienta we wszystkie sposoby (proszę uważać przy zakupie, bo potem nie wykopiecie się z lawiny SMSów)
  • ~Piotr / 2021-09-01 20:09
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam zamawiać w Neo24. Zamówiłem towar tzn. pralke w piątek. Dostawa miała być w poniedziałek. Rano dostaje maila iż mają problem z transportem i będzie we wtorek. We wtorek dostaje maila ze będzie w środę. W środę o 6 rano dostaje SMS że towar jest w drodze potwierdzony mailem. A o godz. 14 jest telefon że nie wiedzą gdzie jest zamówiony towar... Masakra!!!!!!! Nie polecam. Szerokim łukiem!!!!
    ZaletyBrak!!!!
    WadyOrganizacja!!!!!
  • ~Beata / 2021-08-30 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ustawowy czas załatwienia reklamacji minol a moja sprawa dalej nie załatwiona tv oddane do serwisu 2 tyg minęły a ja sprzętu nie mam prosta sprawa czyszczenie ciekawe ja długo jeszcze będę czekać. Gwarancja. Nigdy więcej tego sklepu .
  • ~bartek / 2021-08-26 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiony zegarek przyszedł podrapany i wyglądał jak by był używany a pudełko otwierane już przez kogoś. Dodzwonić się na reklamacje to też jakąś tragedia. Nie polecam
  • ~Berni / 2021-08-24 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chodzi o gwarancje to tragedia. Telefon zgłosiłem 16 czerwca, a 18 czerwca dotarł do sklepu. 26 lipca dostałem maila z prośbą o kod odblokowujący zatem przez ponad 30 dni NIKT NIE RUSZYŁ tematu. Do dzisiaj nie mam ani pieniędzy ani telefonu.
    Wadyrealizacja (a konkretnie brak realizacji reklamacji)
  • ~beata / 2021-08-09 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    brak kontaktu i odzewu na zlozona reklamacjie kpina kpina nie polecam tego sklepu
  • ~Jerzy / 2021-08-09 14:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Od 6 tygodni sklep nie potrafi wymienić reklamowanego z tytułu rekojmi towaru.
    Nie polecam.
    WadyBrak kontaktu. Niezałatwiona reklamacja.
  • ~Ewa / 2021-08-05 12:32
    Ocena: 1.60 / 5
    Ten sklep to porażka. Odebrany towar niekompletny.Zlozona reklamacja i brak jakiegokolwiek kontaktu.Ciężko dosłać jedną część.Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Michał / 2021-07-22 23:09
    Ocena: 3.60 / 5
    Towar zamówiony szybko otrzymałem. Okazał się wadliwy i od 6 tygodni nie mam towaru ani pieniędzy.
  • ~Adam / 2021-07-21 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!!!!NIE KUPUJCIE W NEO 24!!
    Nie dodzwonisz sie z reklamacja. Nie odpisuja na maile. Jesli juz uda sie dodzwonic klamia az uszy bola!! MASAKRA!!!
  • ~Agadusia / 2021-07-13 15:56
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam firmy ani towaru! Zakupiona pralka po dwóch miesiącach przestała działać. Firma niby przyjęła reklamację,po dwóch dniach bez kontaktu z ich strony dzwoniłam jeszcze raz. Przesłałam tabliczkę znamionową mimo to dopiero po dwóch tygodniach przesłali do serwisu informacje, na dodatek z błędnym symbolem produktu.
    Za to duży plus do serwisu,przyjechali na drugi dzień
  • ~Stella / 2021-07-08 07:29
    Ocena: 1.40 / 5
    Straszna firma jezeli chodzi o reklamacje za pierwszym razem w serwisie TV byl 30 dni po dostarczeniu byl nadal nie naprawiony musialam zglosic 2 reklamacje i czekam ponad 20 dni znowu i nadal bez Telewizora na dzien dzisiejszy 50 dni nie mam telewizora !!!!!! Najgorsza firma z ktora sie spotkalam nie polecam !!! Lepiej kupic u konkurencji zaplacic wiecej i ma sie pewnosc ze po 1,5 roku sie sprzet nie popsuje
    ZaletyTylko tanio nie oznacza ze dlugo wytrzyma
    WadyZly Serwis i obsluga ( czas na naprawe trwa bardzo dlugo !!!
  • ~NiekupujwNEO24 / 2021-06-16 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie NIE polecam tej firmy. Totalna katastrofa w obsłudze klienta!
    Możliwość wystawieni im opinii na ich stronie jest tylko kilka dni,a produkt psuje się po miesiącu.
    Reklamacje u nich to porażka! na jeden produkt - odkurzacz wysyłałam trzy razy. Reklamacje trwają 2 miesiące!. Produkt wraca zniszczony porysowany i brudny!
    Obsługa na dziele reklamacji to kpina z klienta! Zwodzą ze nie otrzymują zdjęć usterki, - wysyłane przez formularz i mailowo dwukrotnie!
    Już nie mam cierpliwości i sprawę kieruję do rzecznika ochrony konsumentów!
    Zdecydowanie walczcie o swoje a najlepiej nic od nich nie zamawiajcie!! - wysyłają wadliwe produkty w cenie wcale niekonkurencyjnej.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta! na dziale reklamacji!
    sprzedaż wadliwych produktów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 913
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2802