Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ internet opinie

Ocena na podstawie 133 opinii

1.36 / 5

  • Cena/Jakość
    1.67
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Oferta
    1.67
  • Parametry
    1.27
  • Cena
    1.38
  • Niezawodność
    1.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jo78 / 2020-05-14 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z oferty tej firmy juz od roku telewizja dziala ok ale internet to jedna wielka porażka nie polecam co chwile sie zacina nie jest stabilny za każdym razem gdy dzwonię twierdzą ze wykorzystałem pakiet Bez limitów 100gb i teraz internet zwalnia ... a zwalnia tak ze nic nie da sie robic nawet Facebooka nie daje sie otworzyc ... zerwanie umowy z mojej strony to 650zł kary żadnej pomocy technicznej ... w firmie panuje chyba zasada podpisałeś umowe to teraz płać i płacz... po skończeniu umowy ( jeszcze rok męczarni) nigdy wiecej nie podpisze z nimi umowy.....????
    ZaletyZadnych
    WadyWsZystko
    MiejscowośćGlogow Malopolski
  • ~Joanna / 2021-08-16 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo wolny, co chwila sie wiesza i wszystko trzeba zaczynac od początku
    MiejscowośćOstrów Mazowiecka, Ostrowski, MAZOWIECKIE
  • ~Joanna / 2022-06-23 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli opinia ma pomóc innym to moja będzie przestrogą by z oferty canal+ nie korzystać, ja z niej niestety skorzystałam, zawarłam umowę abonencka z opcją dostawy dekodera, sprzęt dostałam, zgodnie z instrukcją zaczęłam aktywować usługę i tu moje szczęście się skończyło, wielkokrotne kontakty z doradcami z usługi pomocy skutkowały tym ze przyjęto zgłoszenie, które miało być załatwione w kilka dni, minął tydzień i nic, nawet żadnej informacji lub życzeń bym pisała na Berdyczów, zbywają mnie stwierdzeniem że sprawę przekazali do Francji albo że jest w dziale technicznym To nie jest ani dobra obsługa ani tym bardziej dobra usługa - Joanna
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jotser / 2020-05-03 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    porazka max predkosc 1,85 mbs i kwota 110 pln za cos czego nie ma. brawo.
    Wadypredkosc niecale 2 mbs lub calkowity brak
    Miejscowośćboguchwała
  • ~K. / 2020-02-29 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to kompletna porażka, nie działa nigdzie. Sprzęt który proponują, tragedia. Nie polecam
    ZaletyŻADNYCH
    WadyCała oferta to wada
    MiejscowośćNamyslow
  • ~Kacper / 2020-04-28 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    TEN INTERNET NADJAE SIE TYLKO DO PUPCI CAŁY ZACINA NIC SIE NIE DA OGLĄDA..............
    ZaletyNIE POSIADA
    WadyZA DUŻO ABY WYMIENIAĆ
    MiejscowośćZblewo
  • ~karol / 2021-02-26 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziew,badziew i jeszcze raz badziew . Zrywanie połączenia , długie oczekiwanie na otwarcie strony ze spoko można pójść na siusiu ..... Kto to ma ten wie o czym piszę a ten co jeszcze nie ma to powinien się dowiedzieć aby docenić innych dostawców internetu. Taki RETROinternet podobny do tego z modemu telefonicznego naszych rodziców
    Zaletybrak
    Wadywszystkie jakie moga spotkac cie od dostawcy internetu
  • ~Kick / 2020-07-29 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkie osoby które chciałyby zakupić usługę internetu zasięg fatalny nie można wypowiedzieć umowy Nie można generalnie nic z tym zrobić Umowa jest na 2 lata trzeba płacić i płakać bardzo nie polecam. Zostaliśmy oszukani!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~klient nc / 2018-09-27 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu mobilnego z nc +
    Pół roku działał dobrze . Nagle praktycznie przestał działać, ale chwilami się łączył i zaraz rozłączał. Zaznaczam,że mieszkam na terenie dużego miasta chociaż na jego obrzeżach i z tego internetu korzystałam wyłącznie w miejscu mojego zamieszkania. Na moją reklamację podano całe mnóstwo czynników , dlaczego internet może nie działąć (np zbyt wiele urzadzeń korzystających itp)(Sprzęt czyli modem i router WiFi działa bez zarzutu -sprawdziłam korzystając z karty innego dostawcy). oraz podano informację , ze operator nie zgłosił żadnych awari.
    Ustaliłam że NC+ korzysta wyłącznie z nadajników Play. Zatem sama zadzwoniłam do PLAY i okazało się,że są jakieś poważne remonty na terenie miasta i w związku z tym są poważne problemy z sygnałem bo główny nadajnik jest wyłączony i nie wiadomo kiedy zostanie podłączony.Zaznaczam,że W telefonach jest możliwość roamingu, więc jak jest problem z dostępem do internetu to w sieci komórkowej automatycznie jesteśmy przełączani na nadajniki innego operatora np TMobile. Jednak NC nie daje takiej alternatywy w przypadku internetu mobilnego. Po uzyskaniu informacji o awarii nadajnika PLAY ponowiłam reklamację do NC . Ktoś w końcu w Obsłudze klienta sprawdził i potwierdził,że faktycznie operator zgłosił odłączenie kilku nadajników i ma się to zakończyć 28.09.2018 przepraszając jednocześnie za błędnie udzieloną poprzednią odpowiedź. Jednak poinformował jednocześnie,że reklamacja i tak nie będzie uznana, ponieważ nie było całkowitego braku sygnału (mam jakieś niewielkie zużycie z 35 GB przysługującego mi miesięcznego limitu- (jak wspominałam wyżej - chwilami internet łączył się i za chwilę rozłączał więc coś tam ściągnął) a poza tym przypomniano mi,że jest to internet mobilny. Więc rozumiem, że mam sobie jeździć np do W-wy z laptopem by np. przeczytać pocztę czy zapłacić rachunki. Dziś jest 27.09 - internet działa trochę w nocy w dzień nadal prawie wogóle. Umowy z nc na pewno nie przedłużę nie tylko dlatego,że teraz internet nie działa ale też ze względu na sposób załatwienia mojej sprawy , Pierwsza reklamacja została odrzucona bez rzetelnrgo podejścia do sprawy i sprawdzenia co się faktycznie dzieje z nadajnikami w moim mieście czyli "kopiuj wklej odpowiedź". Sama musiałam im podać na tacy ,że nadajniki nie działają.
    Odradzam więc Wam wiązania się z Nc.
    WadyJak podpiszesz umowę - działa nie działa i tak będziesz płacił
    MiejscowośćPłock
  • ~klientka nc+ / 2018-10-15 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu z NC+ obiecują prędkość do 300 mb/s a mam zaledwie 6 mb/s. Konsultant każe wyciągać baterię z modemu albo resetować do ustawień fabrycznych - co oczywiście nie zmienia prędkości więc stwierdza,że mam za grube ściany w domu i że nie siedzę przy oknie i za dużo osób korzysta z internetu w moim mieście (wróżka a nie konsultant) czyli moja wina, że mam taką prędkość- totalne brednie, ewidentnie widać (nawet z opinii,które tu są umieszczone), ze mają problem u siebie. Cena za te całe 6 mb to 70 zł co miesiąc - tragedia!
    A zapomniałabym, że Konsultant nawet nie chciał przyjąć mojej reklamacji telefonicznie - mam się udać do punktu obsługi klienta w moim mieście !
    Miejscowośćoświęcim
  • ~Krzysztof / 2020-12-13 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny dostawca internetu. Router nie działa powyżej 4m. Dekoder wymieniony 3 razy.!Już po kilku dniach okresu rozliczeniowego rwie połączenie. Nie ma co nastawiać się na oglądanie filmów z serwisu. Poprzednio przez 10 lat użytkowałem upc i było ok. Żadnych problemów.
    ZaletyBrak.
    WadyRąk zainteresowania rozwiązania problemów technicznych. Internet nie działa. Cena zbyt wygórowana względem jakości.
    MiejscowośćGdańsk Przymorze
  • ~Magda / 2020-03-24 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Pakiet telewizji jest ok spełnia moje oczekiwania, mały minusik, iż często brak informacji dot. programu ale to nie jest jakiś duży problem. Moje największe zastrzeżenia to pakiet internetu!! (jeśli w ogóle można nazwać to pakietem!!). Internet często pomimo iż na kompie wyświetla, iż jest połączenie to ja internetu nie mam!!! Jeśli działa to pół godziny max i się rozłącza to jakaś porażka moja pierwsza neostrada lepiej x lat temu lepiej mi służyła!! I najgorsze jest to, że rezygnacja z tego badziewia równa się równowartości spłacanego abonamentu do końca trwania umowy!!!!! NC+ powinno brać odpowiedzialność za takie łączenie ofert, ja rozumiem że korzystają z umów z siecią PLAY natomiast taki stan rzeczy kompletnie odstrasza Wam klientów!!! A na pewno będzie 1 mniej!!!! Zanim podpiszesz umowę zastanów się 2 razy i nie daj się namówić na jakieś super promocje z internetem w pakiecie!!!






















    Wadybrak łącza internetowego nawet do kilku godzin, ciągłe przerywanie połączenia,
    MiejscowośćStarachowice
  • ~Magdalena / 2020-02-17 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    W żadnym wypadku nie polecam!!! Raz w miesiącu mamy internet. Wykupiony najdroższy pakiet, a większość kanałów zablokowanych. Panie w punkcie mówią, że nie da się nic zrobić a płacić trzeba. Nigdy więcej!!!
    ZaletyBrak
    Wady- sprzęt najgorszej jakości
    - mimo regularnej płatności brak dostępu do internetu, tv - większość kanałów zablokowanych
    - lekceważące podejście obsługi klienta
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Marcel / 2020-10-17 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Mam 14 lat.mam Internet z nc plus
    Wiadomo młody jestem to gram w gry oglądam youtuba itp. Problem w tym że nie oglądam ani nie gram bo Internet mi na to nie pozwala miałem upc wszystko git mam nc i co gówno
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZa dużo
    MiejscowośćLeszno Nc plus
  • ~Marcin / 2021-04-20 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja!!!!!nie polecam!!!!prędkość 1mb to szok!!!!jest pogoda zero neta to ich hasło!!!
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
    MiejscowośćWłynkówko
  • ~Marcin / 2022-05-11 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomyłka!!!!
    Oszukiwanie jest na porządku dziennym. W umowie zapis że po zakończeniu korzystania z usług należy zwrócić sprzęt. Jednak podczas odbioru sprzętu zapewnienia słowne że sprzętu nie trzeba dodawać. Pamiętając tę rozmowę po rozwiązaniu umowy sprzęt został w starym domu podczas przeprowadzki. Niestety później rachunek na kwotę ponad 1400 zł (8 lat korzystania z nc+ i dekodera). Oczywiste jest że nawet gdybym zwrócił sprzęt, nie mógłby on być wykorzystany przez nast klienta. Ta praktyka służy tylko do naciągania klientów. 8 lat płacenia za usługę a potem dowalić jeszcze karę.
    Pozdrawiam team z nc+.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zła obsługa klienta, wręcz ignorancja.
    MiejscowośćOzorków
  • ~marek / 2019-11-07 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    cena za jakosc, szybkosc i obsluga klienta fatalna, jak podpisywalem oferte nikt nie wspomnial o jakichs zabezpieczeniach i dodatkowych oplatach
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Maria / 2024-02-21 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam zadzwoniła do mnie osoba o przedłużenie umowy i nie dość iż trzy miesiące wcześniej to przedstawiła ofertę bardzo dobra dla siebie a nie dla mnie .MASAKRA POCZEKAM DO KONCA UMOWY.Pracownicy mają gdzieś klienta byle tylko naciągnąć na wieksza kasę.Glupia byłam ale to ostatnia taka gafa !!!!!!!!
    ZaletySame wady
    WadySame wady
    MiejscowośćGlinno
  • ~Matys / 2019-09-28 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak ciągłości albo komputer w ogóle przez kilka godzin nie widzi urządzenia, potem nagle załapie i przez chwilę cieszę się z internetu. Nigdy więcej nc+. Mieszkam w Warszawie. Ciekawe ile minut na dobę działa w mniejszym mieście lub na wsi. Masakra. Nie polecam .
    ZaletyBrak !!
    WadyGłówna wada - prawie ciągły brak sygnału. Korzystanie z internetu prawie niemożliwe.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Megi / 2021-11-20 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w ogóle nie działa a mam niby bez limitu a do obsługi klienta nie da się dodzwonić, jestem ciekawa za co ja płacę jeżeli nic nie działa pozdrawiam
    WadyInternet
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179