strona 11 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Darek / 2019-05-16 19:55
Nie polecam internet w roamingu nie działa, nie można się połączyć z żadną siecią -
-
~Greg / 2022-09-23 22:48
Kupiłem z uwagi na Internet ale praktycznie działa strasznie wolno radio internetowe jakoś co jagnię ale przy próbie załadowania strony internetowej wiesza się lub działa przerażająco wolno. Chyba zrezygnuje i podobnie jak inni czuje się naciągnięty... ZaletyBrakWadyWolny przesył danych -
~Gutek / 2020-08-01 17:19
Większego gówna w 20 wieku jeszcze nie widziałem nic nie działa poprawnie zero kontaktu z operatorem internet za granicą nie działa aplikacja to jakiś koszmar albo miga jak stroboskop albo nic z niej nie wynika ILE DANYCH ZOSTALO W ROAMINGU??? To zbyt skomplikowane dla tego operatora nie da się dowiedzieć!!! To jakaś piaskownica REZYGNUJĘ!!! NIE POLECAM ZaletyBrskWadyWada to lycamobile -
~Johny / 2025-07-14 18:15
LycaMobile to dobra sieć ale tylko do rozmów i sms. O normalnym internecie zapomnijcie. To działa jeszcze gorzej niż oryginalny Plus. -
~Kate / 2024-04-24 15:18
Skargi reklamacje są oddelegowane na maila a dział obsługi klienta na infolinii mówi że nie ma możliwości rozwiązania problemu, że trzeba pisać reklamację na complaints@lycamobile.pl po czym nie ma żadnej odpowiedzi. Dzwonię do lyca mobile co z moją sprawą i mówią żeby pisać update i znowu nic. Dzwonię ponownie ile mają czasu na odpowiedź i mówią że na odpowiedź czeka się miesiąc. Przypominałam się jeszcze trzeci raz próbując uzyskać więcej informacji na maila ale nic miesiąc minął i zostałam oszukana. Ściągnęli mi mi pieniądze bez uruchomienia pakietu gdzie internet w moment zjadł środki na koncie lycamobile. To nie pierwszy raz. Nie ma żadnego wsparcia. Nie polecam chyba że komuś zależy na w miarę tanich pakietach i może darować takie sprawy ale wszystko do czasu. Net też się tnie. Są też awarie z wysyłaniem SMS dzwonię i pytam co jest, mówią że do godziny postarają się usunąć awarie. Nigdy czegoś takiego nie miałam w Play ani Orange a na kolejne skargi nie mam już sił. Strata energii i czasu. ZaletyTańszy internetWadyBrak pomocy, zero odpowiedzi gdy klient składa reklamację -
~Klient / 2016-04-21 12:19
Ogólnie operator dobry, ale np. u mnie (mieszkam na wiosce) mam strasznie słaby zasięg, każda inna sieć miała DUŻO lepszy. Kontakt z obsługą klienta - dziwny, niby piszę, działają, ale ani odpowiedzi zwrotnej, ani nic. Oferty dobre - tanio, szybko, nie trzeba szukać - wklepuję kod i działa, bez zbędnych kombinacji. ZaletyDobre i tanie pakiety, darmowa wysyłka karty sim w dowolnym formacie, przejrzysta strona WWWWadyBrak aplikacji mobilnej, ekstremalnie słaby zasięg, brak choćby maila od obsługi klienta o zakończeniu prac nad zgłoszonym problemem.Okres użytkowania: 1 rok -
~Krzysiek / 2018-11-03 08:38
W piątek kupiłem nr, w Warszawie przy opadach deszczu brak zasięgu.
W sobotę dzwoniłem do obsługi klienta, najpierw nasłuchałem się co muszę wcisnąć, żeby uzyskać połączenie z obsługą klienta a po kilku minutach uzyskałem informację, że w soboty nie pracują. Od tego powinni zacząć.ZaletybrakWadysame wady -
~Marek / 2023-08-15 11:59
Ja mam służbową z Plusa i domową z Lyca i jestem zdania, że Lyca do niczego się nie nadaje. Robiłem testy internetu w tym samym miejscu na tym samym sprzęcie i w podobnej chwili, czas na przełożenie karty sim. Wyniki są bardzo różne. W Plusie bez problemu osiągam około 60mbps a w Lyca nigdy nie było więcej jak 25mbps, nigdy. Standardowy przedział to od 5 do 15mbps i bardzo często w godz. od średnio 15 do około 20 sieć jest tak przeciążona, że nie idzie otworzyć większych stron internetowych. A o pobieraniu w Lyca zapomnieć można, gołym okiem widać że mają blokady. Wszystkie porty p2p zamknięte, ip zmieniają bardzo często w ciągu godziny, bardzo często sieć się rozłącza gdy próbujemy pobrać większe pliki. Wczoraj np. męczyłem się z pobraniem linuxa Manjaro, aż 4 razy rozłączyli a zasięg mam pełen. Tak jest ze wszystkimi większymi plikami a gdy zaczynamy pobierać np. coś z torrentów to rozłącza co kilka minut cały czas. Lyca to klasyczna sieć dla starych dziadków, którym potrzeba zadzwonić raz w tygodniu do lekarza i nie używają internetu. Ostatnia rzecz, od 2 miesiecy walczę aby numer przenieść do T-Mobile. Dopiero teraz sprawa ruszyła, gdy Tmobile sądem Lycę postraszyło bo Tmobile czekał na zdanie numeru zbyt długo. Od faktu minęło tydzień i numer zostanie przypisany do Tmobile w ten piątek. Od tygodnia internet prawie nie istnieje, po prostu przycięli go tak że przez 22 godziny na dobę mam mniej jak 1Mbps. Ta frima do krzak i kupują ją tylko tacy idi.oc.i jak ja. -
-
~Miłośnik piwa Stern 9% / 2023-09-03 08:02
Lycamobile ma dobrą ofertę ale po swoich doświadczeniach i innych tu piszących dochodzę do wniosku, że to wszystko jest zasłoną. To tak jak posiadać samochód wyścigowy z ograniczeniem do 50 km/h. Szemrany interes na nieświadomych klientach albo szrotowa jakość sieci Plus. Wadydo dupy internet -
~Mirr / 2025-08-23 19:41
Oferta super ale brak MMS, długo odpowiadają na maila, skomplikowana zmiana SIM na eSIM i spowrotem w razie potrzeby. Część funkcji, komunikatów jest w języku angielskim, często zamiast 5G jest LTE+ lub LTE a wtedy internet chodzi wolniej, przy przeniesieniu numeru w formularzu trzeba sprawdzić dane czy czasem nie ma się zarejestrowanej karty bez polskich znaków jeśli się ma zarejestrowane zamiata np ł to l to widać w aplikacji to w formularzu też trzeba wpisać l bo jak się wpiszę ł to wyskoczy bład że dane nieprawidłowe i formularz nie przejdzie. Często z apki wywala i trzeba na nowo się logować i wpisywać swój numer i hasło sms. Polecam tym którzy chcą mieć tanio, nie mają wymagań technicznych i co do jakości za wiele. -
~Nieznany / 2021-05-30 23:02
Naciągi minie na 3 karty sim po jakis paru miesiącach automatyczna odnowa się sama wyłączyła mam kase na koncie walczyłem z nimi sporo czasu I widzę że nie ma sensu ... powiem wam kochani szczerze po co ja tu przeniosłem numer ???? ZaletyOdbierają telefon i na infolinii tyleWady1. Wytłaczanie pakietów
2. Naciąganie klijentow na zakup nowych kart sim
3. Jeżeli chcecie doładować konto to tylko przez sklepy nie przez blik jak i konto bo stracicie kase
4 Fatalna obsługa infolinii- nigdy mi nie pomogli
5. -
~Oksana / 2018-09-29 11:36
Kepska obsługa klienta,czekać na operatora trzeba godzinę czasu i wszystkie zmiany ,trzeba dzwonić jeszcze kolejny raz -i jeszcze godzinę czasu .Uwazam,że pracują w obsłudze klienta mało kompetentni albo mało gramotni ludzie. ZaletycenaWadyobsługa operatora -
~Pepe / 2020-01-26 09:33
Ostrzegam przed ta siecia! pomimo dobrych warunków cenowych na papierze reszta jest na najniższym poziomie. Infolinia masakra, brak kompetencji i tylko przyjmowanie spraw z obietnica 48 godzinnego wyjasnienia...i potem cisza..mija kilka tygodni a problemu nie rozwiazuja. kłopoty z roamingiem i połaczeniami za granicą, problemy w kraju, problemy z sms ktore dochodza do adresata lecz nie wyswietlaja np.numeru i odbiorca nie wie od kogo dostał. problem nagminnie powtarzny nawet u znajomych posiadajacych ta siec wiec nie tylko u mnie. dla mnie juz przesada i zmieniam siec przy okazji ostrzegaja kolejnych Wadyinfolinia niekompetentna, czynna tylko do 18. -
~Piotr / 2019-12-27 13:31
ja mam problem z połączeniem z Polski do Holandii i od dłuższego czasu jest ten problem i nie mogą naprawić Wadypołączenie -
~Przemek / 2022-08-31 13:39
Beznadziejna obsługa klienta. Na maile wysłane na cs@lycamobile.pl (oficjalny support) odpowiadają po kilku dniach i w dodatku nie rozwiązują zgłoszonych problemów.
Strona internetowa wygląda, jakby była stwrzona w latach 90tych: trudna w nawigacji, nieintuicyjna.Zaletycena usług -
~Stały słuchacz / 2023-08-17 00:10
Boguś rób testy tylko jakbyś mógł porównać to z kartą Plusa gdybyś takową miał. -
-
~Tom / 2023-04-25 06:44
Wysyłają karty wpisując swój numer telefonu jako odbiorcy, Zero kontaktu z kurierem, Dostarczenie do rąk własnych. Nie korzystają z paczkomatuow (?!?). Jakość obsługi . Hm... Obsługa praktycznie nie istnieje. Jest kilku troli którzy wypisują jak to jest świetne, etc. Nie zwracają kasy za nidostraczoną kartę.... ZaletyBrakWadySame -
~Tony / 2020-04-09 00:14
Postaram się napisać w miarę obiektywną opinię. Przeniosłem się do Lyca z Plusha. Gdyby nie to, że ktoś zawalił przy przenoszeniu i od pierwszego dnia miałem do czynienia z obsługą klienta, pewnie przez dłuższy czas miałbym dobrą opinię o sieci ale do rzeczy. Wszystko mi działało po przeniesieniu, mogłem wykonywać połączenia, wysyłać smsy i do mnie smsy dochodziły ale jak ktoś próbował do mnie się dodzwonić to komunikat głosowy brzmiał coś w stylu numer niedostępny / abonent nieaktywny i wtedy zaczęła się przygoda z BOKiem. Wyjaśniłem sprawę, zostało to przekazane do działu wsparcia technicznego i miało być załatwione w 24h. Później w 48h. Później zamknęli sprawę jako rozwiązaną bez informacji zwrotnej i rozwiązania problemu więc ponownie otworzyli sprawę i przekazali do innego działu wsparcia jako bardziej skomplikowaną sprawę.. Po 10 dniach zorientowali się, że to nie u nich problem tylko w sieci z której się przenosiłem więc wysłali zapytanie do Plusha.. 3 dni później sprawa była dalej w toku. Po finalnie trzech tygodniach i przyjściu koronawirusa w czasie gdy zamknięto szkoły... zamknięto również jedyny sposób kontaktu z biurem obsługi. BOK telefoniczny zamknęli z powodu pandemii ;[]. Przeniosłem się w dwa dni do innej sieci gdzie powiedzieli, że nie gwarantują, że tego "defektu" nie będzie ale udało się i wszystko działa. Powiedzieli, że ktoś nie zaznaczył jednego krzyżyka przy przenoszeniu ale nie wiadomo w której sieci więc mogłem się z tym bujać nie wiadomo ile jeszcze.. Druga rzecz, korzystam w pracy z międzynarodowego numeru bezpłatnego na który dzwoniłem dość często w poprzednich dwóch sieci bez problemów i opłat a w Lyca.. nie można. Na boku powiedzieli, że to numer premium a u nich nie ma usług numerów premium - nie da się ich włączyć, wyłączyć, nie mają takiej opcji.
Podsumowując :
- Nie sprawdzałem przepustowości internetu, bo działał bardzo przyzwoicie, nawet subiektywnie ciut lepiej niż Plushu a obydwie sieci są na tych samych nadajnikach - Plusa
- Oferta bardzo korzystna
- Biuro obsługi... Na 6 razy, 5 rozmawiałem z Polakami, 1 z Hindusem i to była przeprawa więc dla osób bez znajomości angielskiego można się nadziać na niepolskojęzyczną osobę. Minimum oczekiwania w moim przypadku na połączenie z bokiem to pół godziny. Średnio 40 min. Ludzie na boku mili i... tyle. Pewnie powiedzą jaka jest taryfa a resztę przekazują dalej do działu wsparcia technicznego który jest albo mały albo beznadziejny a pewnie jedno i drugie bo prostej sprawy nie byli w stanie załatwić w 3 tygodnie. A później zamknęli BOK jak już wspominałem.
Uciekłem i chcę zapomnieć incydent z tą siecią ale ocenę pozostawiam wam. O ile nie miałbym problemu i wszystko by hulało od początku dobrze, korzystałbym z netu / dzwonił, miałbym ogólną dobrą opinię, dlatego uważam, że lyca jest świetnym wyborem na drugi numer ale na główny nigdy bym się nie odważył. Pozdrawiam.
-
~Wojciech / 2022-01-29 16:58
Lycamobile to firma podchodzi w pierwszej fazie zdobywania nowego klienta bardzo poważnie. Kończy się to w momencie osiągniętego celu i wtedy zaczynają się problemy. Jedną z zachęt zdobycia nowego klienta jest bonus aktywacji darmowych rozmów i SMS oraz internet ktury w zasadzie powinien się aktywować nie dłużej niż 48godzin po przeniesieniu numeru z innej sieci warunek numer musi być pierwszy raz . Następnie składamy reklamacje przez infolinię która nie ma żadnego wpływu ani uprawnień tak jak odbywa się w pozostałych operatorów w Polsce. I tak na infolinii odbiera się zgłoszenie do działu technicznego mieszczącego się w Anglii nadany zostaje numer zgłoszenia co 48 godziny przez 14 dni nabiera zgłoszenie tzwanego eskalowania zgłoszenia . Dział techniczny nie odpowiada ani nie uruchamia bonusa. Codziennie zostaje na infolinii sporządzane ponaglenia . Po 14 dniach oczekiwania gdy klienta zniechęcony zostanie na maksimum i zostanie wykupiony pakiet rozmowy SMS i internet przez klienta za pieniądze . Dział techniczny po kilku dniach po tym dochodzi do wniosku że teraz gdy nowy klient wykupił za własne pieniądze pakiet uruchamia bonusa z którego nie ma kliięt żadnych korzyści bo po co komu bonus nakładający się na wykupiony pakiet. Dzwonimy do zacnego numeru infolinii 322 i okazuje się że nie ma mowy o jakimkolwiek naprawy zaistniałego problemu oraz nie ma mowy o przesunięcie pakietu czy bonusa przez dział techniczny. Oficjalnie mozemy powiedzieć że to kpina przez angielskiego operatora na terenie Polski odnoszę wrażenie że od momentu kiedy stajemy się klientem lycamobile jesteśmy po tym traktowani jako drugiej kategorii mieszkańcami tego świata ponieważ gdy został ten fakt zgłoszony na infolinii i zostały wskazane że oczekuję naprawy i przesunięcie w taki sposób bonusa lub wykupionego pakietu uzyskałem informacje że nie ma możliwości przesunięcie pakietu i pani z infolini podziękowała za rozmowę po czym rozłączyła się . ZaletyDobre oferty dobre ceny oraz w miarę dobrze działa internet. na tym koniecWadyNajgorsz decyzyjność i rozpatrywanie przez dział techniczny problemu lub świadome działanie w taki sposób żeby dawać bonus wtedy gdy nie jest potrzebny -
~Yulcoo / 2024-01-18 17:27
Podczas roamingu wyłączają kartę sim . Tłumaczą się,że uszkodzona karta. Chociaż po restarcie loguje się do sieci, żeby po kilku minutach się rozłączyć. Biuro obsługi klienta totalny porażka. Mam drugi numer z Play nigdy nie było problemów zagranica. WadyObsługa klienta
strona 11 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »