Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lycamobile opinie

Ocena na podstawie 484 opinii

2.36 / 5

  • Cena/Jakość
    2.29
  • Obsługa klienta
    2.12
  • Oferta
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tom / 2023-04-25 06:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Wysyłają karty wpisując swój numer telefonu jako odbiorcy, Zero kontaktu z kurierem, Dostarczenie do rąk własnych. Nie korzystają z paczkomatuow (?!?). Jakość obsługi . Hm... Obsługa praktycznie nie istnieje. Jest kilku troli którzy wypisują jak to jest świetne, etc. Nie zwracają kasy za nidostraczoną kartę....
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Tony / 2020-04-09 00:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Postaram się napisać w miarę obiektywną opinię. Przeniosłem się do Lyca z Plusha. Gdyby nie to, że ktoś zawalił przy przenoszeniu i od pierwszego dnia miałem do czynienia z obsługą klienta, pewnie przez dłuższy czas miałbym dobrą opinię o sieci ale do rzeczy. Wszystko mi działało po przeniesieniu, mogłem wykonywać połączenia, wysyłać smsy i do mnie smsy dochodziły ale jak ktoś próbował do mnie się dodzwonić to komunikat głosowy brzmiał coś w stylu numer niedostępny / abonent nieaktywny i wtedy zaczęła się przygoda z BOKiem. Wyjaśniłem sprawę, zostało to przekazane do działu wsparcia technicznego i miało być załatwione w 24h. Później w 48h. Później zamknęli sprawę jako rozwiązaną bez informacji zwrotnej i rozwiązania problemu więc ponownie otworzyli sprawę i przekazali do innego działu wsparcia jako bardziej skomplikowaną sprawę.. Po 10 dniach zorientowali się, że to nie u nich problem tylko w sieci z której się przenosiłem więc wysłali zapytanie do Plusha.. 3 dni później sprawa była dalej w toku. Po finalnie trzech tygodniach i przyjściu koronawirusa w czasie gdy zamknięto szkoły... zamknięto również jedyny sposób kontaktu z biurem obsługi. BOK telefoniczny zamknęli z powodu pandemii ;[]. Przeniosłem się w dwa dni do innej sieci gdzie powiedzieli, że nie gwarantują, że tego "defektu" nie będzie ale udało się i wszystko działa. Powiedzieli, że ktoś nie zaznaczył jednego krzyżyka przy przenoszeniu ale nie wiadomo w której sieci więc mogłem się z tym bujać nie wiadomo ile jeszcze.. Druga rzecz, korzystam w pracy z międzynarodowego numeru bezpłatnego na który dzwoniłem dość często w poprzednich dwóch sieci bez problemów i opłat a w Lyca.. nie można. Na boku powiedzieli, że to numer premium a u nich nie ma usług numerów premium - nie da się ich włączyć, wyłączyć, nie mają takiej opcji.

    Podsumowując :
    - Nie sprawdzałem przepustowości internetu, bo działał bardzo przyzwoicie, nawet subiektywnie ciut lepiej niż Plushu a obydwie sieci są na tych samych nadajnikach - Plusa
    - Oferta bardzo korzystna
    - Biuro obsługi... Na 6 razy, 5 rozmawiałem z Polakami, 1 z Hindusem i to była przeprawa więc dla osób bez znajomości angielskiego można się nadziać na niepolskojęzyczną osobę. Minimum oczekiwania w moim przypadku na połączenie z bokiem to pół godziny. Średnio 40 min. Ludzie na boku mili i... tyle. Pewnie powiedzą jaka jest taryfa a resztę przekazują dalej do działu wsparcia technicznego który jest albo mały albo beznadziejny a pewnie jedno i drugie bo prostej sprawy nie byli w stanie załatwić w 3 tygodnie. A później zamknęli BOK jak już wspominałem.

    Uciekłem i chcę zapomnieć incydent z tą siecią ale ocenę pozostawiam wam. O ile nie miałbym problemu i wszystko by hulało od początku dobrze, korzystałbym z netu / dzwonił, miałbym ogólną dobrą opinię, dlatego uważam, że lyca jest świetnym wyborem na drugi numer ale na główny nigdy bym się nie odważył. Pozdrawiam.
  • ~Wojciech / 2022-01-29 16:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Lycamobile to firma podchodzi w pierwszej fazie zdobywania nowego klienta bardzo poważnie. Kończy się to w momencie osiągniętego celu i wtedy zaczynają się problemy. Jedną z zachęt zdobycia nowego klienta jest bonus aktywacji darmowych rozmów i SMS oraz internet ktury w zasadzie powinien się aktywować nie dłużej niż 48godzin po przeniesieniu numeru z innej sieci warunek numer musi być pierwszy raz . Następnie składamy reklamacje przez infolinię która nie ma żadnego wpływu ani uprawnień tak jak odbywa się w pozostałych operatorów w Polsce. I tak na infolinii odbiera się zgłoszenie do działu technicznego mieszczącego się w Anglii nadany zostaje numer zgłoszenia co 48 godziny przez 14 dni nabiera zgłoszenie tzwanego eskalowania zgłoszenia . Dział techniczny nie odpowiada ani nie uruchamia bonusa. Codziennie zostaje na infolinii sporządzane ponaglenia . Po 14 dniach oczekiwania gdy klienta zniechęcony zostanie na maksimum i zostanie wykupiony pakiet rozmowy SMS i internet przez klienta za pieniądze . Dział techniczny po kilku dniach po tym dochodzi do wniosku że teraz gdy nowy klient wykupił za własne pieniądze pakiet uruchamia bonusa z którego nie ma kliięt żadnych korzyści bo po co komu bonus nakładający się na wykupiony pakiet. Dzwonimy do zacnego numeru infolinii 322 i okazuje się że nie ma mowy o jakimkolwiek naprawy zaistniałego problemu oraz nie ma mowy o przesunięcie pakietu czy bonusa przez dział techniczny. Oficjalnie mozemy powiedzieć że to kpina przez angielskiego operatora na terenie Polski odnoszę wrażenie że od momentu kiedy stajemy się klientem lycamobile jesteśmy po tym traktowani jako drugiej kategorii mieszkańcami tego świata ponieważ gdy został ten fakt zgłoszony na infolinii i zostały wskazane że oczekuję naprawy i przesunięcie w taki sposób bonusa lub wykupionego pakietu uzyskałem informacje że nie ma możliwości przesunięcie pakietu i pani z infolini podziękowała za rozmowę po czym rozłączyła się .
    ZaletyDobre oferty dobre ceny oraz w miarę dobrze działa internet. na tym koniec
    WadyNajgorsz decyzyjność i rozpatrywanie przez dział techniczny problemu lub świadome działanie w taki sposób żeby dawać bonus wtedy gdy nie jest potrzebny
  • ~Yulcoo / 2024-01-18 17:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Podczas roamingu wyłączają kartę sim . Tłumaczą się,że uszkodzona karta. Chociaż po restarcie loguje się do sieci, żeby po kilku minutach się rozłączyć. Biuro obsługi klienta totalny porażka. Mam drugi numer z Play nigdy nie było problemów zagranica.
    WadyObsługa klienta
  • ~ZAWIEDZIONY LYCAMOBILE / 2021-07-22 22:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Trochę kpina, że w dzisiejszych czasach internet od LYCAMOBILE sięga czasów internetu wdzwanianego, a max. prędkość to 2G, a gdzie tu mowa o 4G??? kiedy wkroczyliśmy w częstotliwość 5G. Jednym słowem DRAMAT!!!. NIECH POLSKIE ODPOWIEDZIALNE SŁUŻBY, ZABRONIĄ SPRZEDAŻY TEGO OPERATORA, PONIEWAŻ JEST TO JEDNE WIELKIE OSZUSTWO!!!!
    ZaletyATRAKCYJNE CENY PAKIETÓW
    WadyZAPEWNE WSZYSTKIE PAKIETY TO SCIEMA, I NIC NIE DZIAŁA, CO NAWET POTWIERDZAJĄ INNI KLIENCI KTÓRZY DALI SIĘ NABRAĆ, TAK JAK JA.
  • ~Zibi / 2022-07-06 19:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Mając ważny pakiet doładowałem konto za 50 zł i drugie doładowanie zrobiłem za 25 zł w celu uruchomienia pakietu za 69 zł.Po doładowaniu tych 25 zł sami uruchomili mi pakiet M zabierając z konta 25zl .Dzisiaj znowu doładowałem konto za 25 zł więc powinno być 75 zł plus 25 poprzednie.Po sprawdzeniu stanu konta mam 1 zł.Ukradli mi 100 zł.Ustawili system tak że po doładowaniu samoczynnie niski pakiet wchodzi.
    WadyBrak kontaktu nie idzie sie dodzwonic
  • ~B / 2022-09-28 17:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Do niedawna internet w lyca miał jeszcze jakiś sens (używałem pakiety XS 1GB na terenie PL internet 100min rozmów 100sms, dało się porozmawiać na głos, coś poogąlądać w internecie). Ale ostatnio nie można rozmawiać głosowo bo zrywa, internet też jak zawsze cholernie wolny, ale przerywa działanie, więc działa to gorzej niż na modemie telefonicznym. Obsługa klienta nie istnieje, autoodnawianie i możliwość łatwej wtopy kasy gdy zamiast z pakiety zacznie ciągnąć nie z pakietu zdarzyła się również. Jak w tym miesiącu sytuacja nie ulegnie poprawie zapominam o tej porażce i szukam czegoś normalniejszego.
    ZaletyTanie pakiety
    WadyJakość usług poniżej krytyki, lepiej było na wdzwanianym z tpsy w 1995 roku
  • ~Castro_Bródno / 2023-08-24 15:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Wawer brawo za wszystkie testy. Na Gilarskiej byłeś prawie u mnie :) Jeszcze raz Szacun dla Ciebie. Dzięki twoim testom przeniosę numer Lyca do T-Mobile.
  • ~Daniel / 2023-07-10 20:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem kartę SIM Lycamobile zarejestrowałem i doładowałem o ile w Polsce słabo ale działała to po przekroczeniu granicy z Niemcami internet i połączenia przestały działać. Okazało się że po godzinie używania normalnie internetu w romingu zjadło mi całe 50 zł. Próbowałem się kontaktować z biurem obsługi ale bez szans za każdym razem był komunikat że podaje błędnie numer telefonu.Bezradny doładowałem jeszcze raz kwota 50 zł gdyż chciałem mieć oferowane 10 giga internetu i tym razem w godzinę skończył mi się internet. Absolutnie nie polecam
    WadyBrak kontaktu, trzeba ręcznie konfigurować APN
  • ~Hainer / 2023-12-20 17:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam również problem z przeniesieniem numeru od innego operatora. Wypełniam na ich stronie od dwóch miesięcy kilka razy dziennie formularz do przeniesienia numeru i cały czas wywala ten sam błąd. Obsługa po moich interwencjach co parę dni mi odpisuje, że już naprawili błąd a ten formularz dalej nie działa. Efekt jest taki, że muszę płacić za dwa numery u dwóch operatorów. Firma nie poważna. Nie potrafią sobie poradzić z tak prostą czynnością jak przeniesienie numeru.
    Drugi problem to oszukiwanie klientów na ofertach promocyjnych. Jak ktoś zapłaci im z góry za abonament za cały rok ( jest wtedy taniej) to nie otrzyma takiej ilości gigabajtów jak osoba, która płaci co miesiąc. Nigdzie wprost o tym nie piszą. Zorientowałem się dopiero po pierwszym okresie rozliczeniowym bo dostałem o połowę mniej gigabajtów niż pisało w ofercie. Nie da się z tym nic zrobić bo im zapłaciłem za rok z góry. Jest to ukryte oszustwo i naciąganie klientów. Jakbym od razu wiedział jak to działa i jak działa ich dział wsparcia technicznego to bym wybrał innego operatora. Nie polecam bo to kolejna firma cwaniaków w tej branży
  • ~Krzysztof / 2020-06-27 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro obsługi klienta to dno. Nie odpisuja na maile. Ktoś powinien ich rozliczać
    ZaletyBrak
    WadyBok pod psem.
  • ~Kyli / 2022-12-12 13:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa tragedia , internet lipa,już lepiej w Play jest, ale wracam do Tmobile
    ZaletyNic
    WadyZasięg, kolejkowanie,fatalna obsługa ,
  • ~Ma / 2024-03-10 15:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma polskiej sieci obsługi klienta i trudno jest uzyskać informację, o skargach nie wspominając. Doładować konto przez internet można jedynie kartą płatniczą, nie można zrobić przelewu bankowego. Ściągają pieniądze z doładowanego konta, a pakiet się nie odnawia. Nie polecam, chyba że komuś zależy na w miarę tanich pakietach.
    ZaletyTanie pakiety
    WadySłaba obsługa klienta
  • ~Mala / 2018-08-18 21:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Zasięg jest marny tylko w mieście odbiera po przekroczeniu granicy na nowo trzeba ustawiać co jest uciążliwe w trakcie jazdy poza zaginie mam więcej negatywnych skutków
    ZaletyTylko jedna żadnych zobowiązań
    WadyZasięg
  • ~Melania / 2019-09-09 00:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka ! Straciłam prawie 300zl. Posiadam dwie karty lycamobile polska i angielska. Z żadnej nie mogę wykonać połączenia na brytyjskie numery tylko polskie. A przecież miały być tanie rozmowy międzynarodowe !
    E-mail do obsługi klienta bez odzewu od tygodnia. A mnie już nie stać do nich dzwonić wystarczająco straciłam.
    WadyNie można dzwonić, obsługa klienta to totalna porażka
  • ~MG / 2023-07-28 17:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Słaby zasięg po za większymi miastami,
    Brak zasięgu internetu podczas deszczu/burzy,
    Internet szybko znika,
    Częste przerwy w dostawie internetu mobilnego.

    ZaletyCena,pakiety
    WadyWyżej wymienione
  • ~Nick / 2022-08-25 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is closed.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is zakpnsiI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending andI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and you need to replenish it and that it is needed.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and you need to replenish it and that it is I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and you need to replenish it and that it isI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff ends and you need to replenish and that I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and you need to replenish and about I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending andI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is pressed.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its user this way, without warning in advance that the tariff is every timeI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is every time I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated by yourself each time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated yourself every time.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its user this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time otherwise by the dream.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated differently every time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time itself otherwise they will remove the dayI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its user this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time itself otherwise they will be removed. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its user this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time itself otherwise they will be removed.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated differently every time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated by yourself each time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated itself each time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time and not beforeI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time by itself and I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time by itself and Uzupełniłem saldo o 40 zł i zapomniałem aktywować taryfę za 39,99 bo miałem nadzieję, że przy uzupełnianiu wymaganej kwoty nastąpi wypłata środków i automatyczna aktywacja taryfy. Potem zacząłem korzystać z internetu i po 10 minutach zauważam, że na bilansie jest już 28 złotych. Czyli 12 złotych nigdzie nie poszło i nie było doniesień na ten temat. To bardzo smutne, że lycamobile traktuje swoich użytkowników w ten sposób, bez wcześniejszego ostrzeżenia, że taryfa musi być aktywowana za każdym razem przez siebie i Uzupełniłem saldo o 40 zł i zapomniałem aktywować taryfę za 39,99 bo miałem nadzieję, że przy uzupełnianiu wymaganej kwoty nastąpi wypłata środków i automatyczna aktywacja taryfy. Potem zacząłem korzystać z internetu i po 10 minutach zauważam, że na bilansie jest już 28 złotych. Czyli 12 złotych nigdzie nie poszło i nie było doniesień na ten temat. To bardzo smutne, że lycamobile traktuje swoich użytkowników w ten sposób, bez wcześniejszego ostrzeżenia, że taryfa musi być aktywowana za każdym razem, gdy w przeciwnym razie usuną środki.Uzupełniłem saldo o 40 zł i zapomniałem aktywować taryfę za 39,99 bo miałem nadzieję, że przy uzupełnianiu wymaganej kwoty nastąpi wypłata środków i automatyczna aktywacja taryfy. Potem zacząłem korzystać z internetu i po 10 minutach zauważam, że na bilansie jest już 28 złotych. 12 złotych poszło donikąd i nie było doniesień na ten temat. To bardzo smutne, że lycamobile traktuje swoich użytkowników w ten sposób, bez wcześniejszego ostrzeżenia, że taryfa musi być aktywowana za każdym razem, gdy w przeciwnym razie usuną środki.Uzupełniłem saldo o 40 zł i zapomniałem aktywować taryfę za 39,99 bo miałem nadzieję, że przy uzupełnianiu wymaganej kwoty nastąpi wypłata środków i automatyczna aktywacja taryfy. Potem zacząłem korzystać z internetu i po 10 minutach zauważam, że na bilansie jest już 28 złotych. 12 złotych poszło donikąd i nie było doniesień na ten temat. To bardzo smutne, że lycamobile traktuje swoich użytkowników w ten sposób, bez wcześniejszego ostrzeżenia, że taryfa musi być aktywowana za każdym razem samodzielnie, w przeciwnym razie wypłacą środki.
    ZaletyNiektóre z najtańszych taryf
    WadyNie ostrzegaj z wyprzedzeniem
    Nie mówią, że za każdym razem, gdy musisz się reaktywować
    Strzelaj złotem bez ostrzeżenia i nie jest jasne, do czego
  • ~Nik podróży / 2020-08-22 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    W kraju działa dobrze. Za granicą nie działa nie internet nie ma zasięgu
    W różnych krajach podczas wyjazdów zagranicznych nie zawsze mogę się zalogować do wszystkich sieci.
    Między innymi otrzymuję komunikat "Karta SIM nie pozwala na połączenie się z tą siecią"
    WadyNie ma możliwości zwolnić za granicą. Działa tylko w kraju.
  • ~Strzyga / 2022-06-28 16:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Przecież LycaMobile to sieć dla tzw. bidoków, plebsu. Jak kupujecie szrota zamiast Porsche, to nie dziwcie się "Janusze".
    Zaletyzastanawiam się
    WadyObsluga, zasięg, internet
  • ~Szymon / 2019-08-31 08:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Skusiłem się na atrakcyjny pakiet Wszystko w jednym XXXL za względu na pakiet danych do UE. Cały pobyt za granicą nie działał mi roaming na dane komórkowe. Codziennie kilkanaście minut spędzałem na rozmowach z obsługą klienta, po zapewnieniech że teraz już na pewno będzie działało dalej nic nie działało. 3 dni przed końcem urlopu zgłoszono moją sprawę do działu technicznego, oczywiście nikt się już nie odezwał. Po powrocie do Polski karta straciła zasięg i już go nigdy nie odzyskała. Tak straciłem 100 zł w Lycamobile. Nie polecam
    ZaletyTanio
    WadyTanio za nic to nie tanio
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185