Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

KORBANK opinie

Ocena na podstawie 422 opinii

2.98 / 5

  • Niezawodność
    2.76
  • Obsługa klienta
    2.88
  • Cena
    3.24
  • Parametry
    3.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Julia / 2022-04-24 18:41
    Ocena: 4.50 / 5
    Zostałam się zadowolona z korzystania. Czasami są słaba prędkość ale za bardzo to nie przeszkadza.
    WadySłaba prędkość
    MiejscowośćOporów
  • ~Anrzej / 2022-04-09 03:42
    Ocena: 1.00 / 5
    po prostu gówno internet. rozlacza z dupy, polska jakosc etc
  • ~L3n1 / 2022-01-28 17:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Ogólnie, za przeproszeniem, gówno. Jakość połączenia - gówniana, router - gówniany, spadki przepustowości - masakryczne. Router po nawet chwilowym braku zasilania wisi kilka godzin na pobieraniu adresu IP z serwera DHCP i nic nie idzie z tym zrobić, trzeba czekać aż kiedyś infrastruktura z makaronu i ziemniaków raczy zadziałać. Juz lepiej podpiąć sobie komputer do studzienki kanalizacyjnej.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jakub / 2022-01-22 14:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet w domku działa masakrycznie, bardzo wysoki ping w wysokości ~200 ms i to ciągle. Obsługa klienta masakryczna, nie polecam nikomu
    Zaletybrak
    Wadywysoki ping
    MiejscowośćBrzeg Dolny
  • ~Rafał / 2021-10-24 05:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca Internetu z jakim miałem do czynienia. Rozłącza Internet regularnie, codziennie brak, i takie 20 minut np. przerwy sobie robi jak pracuję. Gówno jakich mało, nie polecam, nie pozdrawiam. Trzymajcie się od tego z daleka
    ZaletyChyba w snach
    WadyWszędzie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Julia / 2021-10-04 22:12
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE POLECAM. Internet działa bardzo wolno, cały czas rozłącza i trzeba ponownie wpisywać hasło. Telewizja również porażka, zacina się obraz do tego stopnia, że nie można nawet zmienić kanału...
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zirytowany / 2021-09-20 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    W życiu nie widziałem tak nachalnej firmy. Miliony ulotek, ciągły spam na grupach kupię/sprzedam, czy profilach osiedlowych na Facebooku. UOKiK powinien się zająć tą firmą...
    Zalety- żadne
    Wady- nachalność
  • ~Krzysztof / 2021-08-23 09:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Termin płatności w sobotę 21.08 i od soboty zablokowany internet!!! Nie dość że cały weekend to jeszcze poniedziałek!
    Nawet urząd skarbowy daje czas do pierwszego dnia roboczego po wyznaczonym terminie jeśli wypada w dzień wolny od pracy - a KORBANK NIE!!!
    Bezsensowne wymówki automatycznym działaniem systemeu. Wysłałem w poniedziałek rano potwierdzenie płatności i nie odblokują internetu. Bzdurne tłumaczenia procedurą i brakiem możliwości ręcznego odblokowania.
    Taka ściema, że aż w oczy kole.
    Potrzebuję coś pilnie zrobić do pracy na kompie stacjonarnym bez WiFi i nie mam takiej możliwości.

    Jakość TV i Internetu raczej słaba.
    Naliczają zawyżone rachunki i człowiek musi się upominać o swoje. Nawet słowa przepraszam nie usłyszy.

    Chyba o wiele lat za długo korzystałem z ich usług.

    Blokują dostęp do szefostwa Firmy.
    Telefon do prezesa trzeba wyszukiwać w sieci, zabawa w "kotka i myszkę" czy co? Dziecinada
    ZaletyBRAK
    Wadyczęsta słaba jakość sygnału TV, internet średni
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kamil / 2021-08-01 14:56
    Ocena: 5.00 / 5
    internet śmigał bardzo szybko. Net do 200 mb miałem ponad 200 ping 1 ms. Polecam
    ZaletyInternet
    WadyBrak
  • ~Łomnicka / 2021-06-16 22:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Sprawa jest prosta: jestem klientem Korbanku, bo w miejscu, w którym mieszkam, na razie nie mam wyboru. Natomiast chciałbym ostrzec te osoby, które wybór mają:
    * Internet działa całkiem nieźle, gdyby nie to, że raz na półtorej godziny się wyłącza na kilka minut - oglądasz mecz - bam, Internet odcięty w kluczowym momencie; masz ważną telekonferencję w pracy - bam, nagle wszystko się resetuje; wypełniasz jakiś formularz online - bam, wszystko się kasuje
    Ale to nie wszystko:
    ** wysyłają montera, który przychodzi na minutę i stwierdza, że Internet jest i tyle - jak się nie podoba, możesz zerwać umowę - typowa bezczelność monopolisty;
    I wisienka na torcie:
    *** obsługa klienta poucza Cię, że wina jest po Twojej stronie, bo najwyraźniej źle użytkujesz, bo nie jesteś na kablu, bo może ktoś Ci kradnie transfer i tym podobne historie.
    Zalety(1) Gdy dostęp do sieci jest, to jest dobry.
    Wady(1) Średnio 20 razy na dobę dostęp do sieci wyłącza się na 5 minut. Wiadomo, że już lepiej byłoby, gdyby wyłączał się raz na 2 godziny.
    (2) Faktury przychodzą za 100% czasu korzystania.
    (3) Obsługa klienta jest zatrudniona do pouczania klienta w możliwie najbardziej irytujący sposób.
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Płać za wykonaną usługę / 2021-05-31 21:33
    Ocena: 1.00 / 5

    "hell"-to pracownicy Korbank,proszę Moderatorów o usunięcie lub sprawdzanie IP.

    Chciałem poinformować o kolejnych ( INNYCH!! ) sytuacjach w Korbank-u!

    Wmawiano mi że jestem JEDYNYM klientem który ma problem z:
    zawieszającą się wizją ( TV )
    potem że tylko mi się psuje co 3 tyg. Pilot
    a ostatnio czyt. ponad półtora roku miałem problem z EPG-tzw. od programów czyli co leci itd.

    Wiadomo że EPG to urządzenie które jest jak pilot od TV czytaj dalej i telegazety tzw. dawniej.

    Wszystkie-powyższe problemy były tylko&wyłącznie jednostkowymi
    a bardziej jednostkowym-moim problemem NIKT z użytkowników NIGDY nie miał problemów tylko ja!

    I -problem ( walczyłem z 3 lata ) ustąpił-bo wybiegałem kilkaset x!
    II -to Pilot ( który następnie wymusiłem i zabrałem im z BOK-u..z boku i z profilu też )
    -wytrzymał półtora roku a może tylko rok..myślałem że dłużej!

    III -to ostatni problem od 2 lat powtarzający się..przyznać należy że każdy z powyższych był
    nie do załatwienia-słyszałem lub w milczeniu osoby z BOK-u niczym Owiec-milczeniu
    ..ale co bardziej kłamliwe to w odpowiedzi słyszałem " w czym jeszcze mogę pomóc "
    - a na problem z którym przychodzę i tłumaczę jak 2-klasiście lub przedszkolakowi
    tylko słyszę zgrzyt zębów! (w domyśle,również mentalnie nie tylko organoleptycznie czy inaczej).

    I tą usterkę jakoś po 5 latach JEDNAK potrafili naprawić..długo się nie pocieszyłem
    gdy ich-Pilot który miał z 2-2,5 roku + moje rok lub półtora wiadomo..taniocha
    nie wytrzymuje przełączanie kanałów,bo od czego jest pilot..żeby w ramach na ścianie czy może ekranie przymocować
    i patrzeć ..ale na co skoro przełączyć się nie da!?

    A teraz,na powrót znowu Pilot! przyszedłem dwukrotnie
    bo tracąc siły w pseudo-pomaganiu pt:"w czym jeszcze mogę pomóc "
    musiałem lecieć jeszcze po Dekoder bo mi nie wierzyli!

    Dostałem pilota i..i przyciski-'chodzą' lecz podgląd EPG -wszystkich programów w trakcie oglądania w ogóle nie działał!

    ..i jak sobie pogadałem przez 5 lat,może dłużej tak bezwzględnie zgłoszę sprawę w Prokuraturze
    UOKiK,UKE i złożę poprzez Adwokata sprawę w Sądzie o odszkodowanie informując Panią Senator
    która w setkach problemów pomagała i zmienia do dzisiaj prawo,żeby braki i kiwanie klientów
    żeby nie nazwać złodziejami-bo płacę i za co za to że byłem kilkaset razy
    to za paliwo i stracony czas doszedłbym na pieszo na Księżyc!

    Ps.Skontaktuję się z konkurencją i może w inny sposób naprawimy hochsztaplerów
    takich jak wcześniejsze TVK-które to miało tysiące niezadowolonych klientów!
    Z tym że tam,nikt mi nie mówił,że jestem JEDYNYM!

    Odwracały natomiast głowę i milczały,jak Milczeniu owiec!

    Ps.II
    Informacja do Moderatorów Opiniuj.pl,proszę nie kasować ( nie ma podstaw prawnych )
    bo w odpowiedzi piszecie ( znając życie macie bezpośredni kontakt z Korbankiem )
    że już o tym pisałem..ale nie wracam do tego że kiedyś coś..tylko że znowu to samo
    ale już kolejna trzecia rzecz..tak więc kasowanie jest w tym-kontekście nielegalne!

    Bo ani nie ma w tym nieprawdy ( co udowodnić w każdej kwestii mogę mam setki zdjęć-nagrań itd.

    Ale w Sądzie mogę te rzeczy ujawnić i to zrobię zanim z Unii wyjadę to namieszam w tej kwestii Korbanku!!
    Bo hańbą jest żeby Polska firma i to jeszcze z mojego miasta robiła z nas ostatnich-ubezwłasnowolnionych ułomków!!
    ZaletyNie występują
    WadyNotorycznie i bezustannie
    MiejscowośćWrocław
  • ~rokabi / 2021-05-31 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, internet i IPTV sie zawiesza, ogladasz mecz albo film i szlak trafia,
    zglaszasz ze jest problme a ani mowia prosze podlaczyc komputer zamiast routera, tyle ze problemy wystepuja po 20 tzn w godzinach kiedy obsluga Korabnk nie pracuje,
    sprawa nie do rozwiazana - brak checi podjecia tematu - wszystko maja totalnie gdzies
    odradzam
  • ~Hell / 2021-05-22 21:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko szybko i przyjemnie.
    Żadnych problemów z podpisaniem umowy. Polecam
    ZaletySzybką instalacja
    WadyNo
    MiejscowośćWrocław
  • ~Klaudia / 2021-05-19 00:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Z calego serca polecam Pania Wiktorie, ktora obsluguje nowych klientow Korbanku na terenie Radomia. Obsluga wyjatkowa! Pani Wiktoria za kazdym razem stara sie ponad standardy! Dawno nie spotkalam sie z tak niesamowita troska o klienta i jego zadowolenie! Dziekuje raz jeszcze za wszystko Pani Wiktorio! Pozdrawiam cieplo
    Zaletywyjatkowa troska o zadowolenie klienta
    MiejscowośćRadom
  • ~Ania / 2021-04-26 09:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko ok. Stałe łącze, awarii u mnie praktycznie do tej pory nie było. Świetne warunki cenowe i bardzo dobry kontakt z obsługa.
    Zaletyobsługa, cena, brak awarii
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mariusz / 2021-04-16 13:53
    Ocena: 4.50 / 5
    Wszystko bardzo dobrze, oprocz 2 aspektow. Bywaja awarie, krotkie bo krotkie ale bywaja okresy ze sa dosc nasilone i rozlaczenie nawet na minute 3 razy w ciagu dnia moze byc uciążliwe

    Obsluga klienta techniczna moglaby byc lepiej dostepna niz tylko przez sms
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jack / 2021-03-30 01:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Cóż, korzystam z usług Korbank od 10 lat i przez te lata było dobrze. Prędkość wzrastała i śmiga jak ta lala. Przez te lata przerwy w necie zdarzyły się może kilka razy i to nie z ich winy. Raz przy dużej zmianie prędkości, na początku technik nie dała rady, ale poprawka zrobiła od ręki. Polecam, brak zatorów.
    ZaletyPraktycznie stały dostęp 24/7, brak istotnych przerw w dostępie.
    WadyPewne problemy z kontaktem po godzinach pracy biura.
    MiejscowośćWrocław
  • ~maciej / 2021-03-28 10:13
    Ocena: 5.00 / 5
    3 lata mam, zero awarii z ich winy tylko 2 razy jak pradu nie bylo gdzieś po drodze. Czasami sie wydaje mulić w weekendy ale to pewnie dla tego ze covid i ludzie siedza w domach.
    Miejscowośćwroclaw
  • ~Anna / 2021-03-19 09:07
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem bardzo zadowolona internet dziala bez zarzutow a jesli choxzi o telewizje czasami sie zawiesza i zacina Tak po za tym jest wszystko okey
    Zaletydobre
    Wadyczasami zacina
    MiejscowośćRadom
  • ~Aneta K / 2021-02-19 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet z jakimkolwiek miałam doczynienia! Ciagle awarie,brak internetu nie przez pare godzi tylko pare dni! Wymieniane rutera, wzywanie techników jest na nic! Szczerze nie polecam! Najgorsze na co mogłam się zdecydować w zyciu.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2792
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179