Opiniami warto się dzielić!

Koleje Mazowieckie opinie

Ocena na podstawie 259 opinii

1.60 / 5

  • Poziom cen
    1.56
  • Oferta
    1.54
  • Jakość obsługi
    1.53
  • Wygoda
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 13
  • / 2025-06-14 23:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Punktualnie, czyściutko. Pracownicy sympatyczni, uśmiechnięci, bardzo pomicni
  • / 2025-06-11 07:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Relacja Zagościniec Wileńska. Opcja przyjazdow terminowych daleka od założeń. Pociągu zapchane. Często komunikaty niespójne z rzeczywistością. Polecam dyrekcji zarządzać KM zgodnie z faktycznymi realiami. Ale czego tu oczekiwać jak nawet odzewu na niesłusznie wystawiony mandat brak. Dosłownie - brak informacji zwrotnej co do anulowania mandatu. Niesłusznie to i mandat anulowany ale informacja zasięgnięta tylko z infolinii. Oficjalnego pisma brak. Masakra
  • / 2025-06-05 08:14
    Ocena: 2.75 / 5
    Czy spóźnienia pociągów o 20-30 minut są nowym standardem PKP ?? Dzieje się to codziennie a próba dotarcia na czas na linii Sochaczew-Warszawa Włochy-Brwinów jest w zasadzie niemożliwe. Przejechanie dystansu 40 km z przesiadką zajmuje 2-2,5 godziny z przyczyn permanentnych opóźnień. Katastrofa!!!!
  • / 2025-05-18 14:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Dzień dobry.
    Nowy rozkład, który jest od grudnia 2024 jest gorszy niż ten przed zmianą,bo nie ma rano pociągu o godzinie
    6:50
  • / 2025-05-12 15:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Szanowni Państwo,

    Zwracam się z oficjalną skargą na zachowanie konduktorki obsługującej kurs [14:41 - 14:58 Piastów - Grodzisk mazowiecki ]. W trakcie kontroli biletów moja niepełnoletnia córka/syn została potraktowana w sposób niedopuszczalny – pracownica krzyczała na dziecko, próbowała wymusić natychmiastową zapłatę mandatu, mimo że dziecko miało ważny bilet miesięczny (okazany przeze mnie chwilę później), oraz nie reagowała na obraźliwe uwagi ze strony innych pasażerów.

    Uważam, że takie traktowanie nieletniego pasażera jest nieprofesjonalne, narusza zasady etyki zawodowej oraz może mieć wpływ na jego poczucie bezpieczeństwa i godności.

    Wnoszę o przeanalizowanie sprawy, udzielenie wyjaśnień oraz o anulowanie ewentualnego wezwania do zapłaty. Liczę również na podjęcie odpowiednich kroków dyscyplinarnych wobec pracownicy.
  • / 2025-05-11 21:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję pani konduktor
    Pociąg relacji Warszawa Śródmieście- Łowicz Główny przyjazd do Łowicza o godz 21.00 w dniu 11.05.2025 za pomoc wsparcie i życzliwość
    Zdążyłam na przesiadkę:)
    ZaletyPomoc wsparcie życzliwość
    WadyBrak
  • / 2025-05-08 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zatłoczone, przepisy zmieniają po cichaczu aby wlepiać kary osobom które kupiły bilet na skmkę (bilet był honorowany od 2 lat a ci po cichu zmienili przepisy i wlepili karę) Unikam KMek jak ognia. W żadnym środku transportu nie spotkałem się z takim polowaniem na klienta.
    ZaletyBrak, kompletnie
    WadyMultum
  • / 2025-05-07 17:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziekuje wszystkim tym którzy pomogli w odzyskaniu zostawionego przez mojego syna na trasie WARSZAWA WILEŃSKA - TŁUSZCZ , bezrękawnika z wszystkimi dokumentami I kluczami .
    Dziekuje cudownej Pani z infolinii , załodze pociągu za informację i przekazanie go synowi.
    Wszystko dobrze się skończyło .
    Przepraszam za roztargnienie syna i jeszcze raz dziekuje .
    ZaletyPomoc, uczciwość i wsparcie
  • / 2025-05-04 00:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Po kilku latach wsiadłam do KM R2 i nic się nie zmieniło. Latami dojeżdżałam do pracy i pociągi były wiecznie opóźnione. Teraz sobota godzina 24:00, żadnych korków, pociąg stoi, oczywiście żadnych komunikatów. Widzę, że ciągle opóźnienia to już tradycja i nigdy nie powiadomią. Takie traktowanie klienta to skandal. I dziwią się że ludzie nie chcą podróżować kolejami. Następnym razem dopłacę do ubera, może i drogo ale przynajmniej na czas i pod dom. Żegnam KM.
    ZaletyŻadne
    WadyWiecznie opóźnienie, żadnych wiadomości, brak poszanowania dla klienta.
  • / 2025-04-30 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo, wyłudzanie pieniędzy, niedopuszczalne zachowanie,rozwój osobisty poniżej wszelkiego poziomu często spotykany u konduktorow pociągów w kierunku Dęblin, Pilawa przez Józefów, Michalina, Otwock. Liczne skargi i uwagi bez rozpoznania.
  • / 2025-04-25 21:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Od dłuższego czasu korzystam z biletu okresowego na przejazdy wszystkimi środkami transportu. Po raz pierwszy pojechałem Kolejami Mazowieckimi na tymczasowym bilecie. Wsiadłem, aktywowałem 75-minutowy bilet za pomocą kodu QR. Jechałem spokojnie. Przyszła kontrolerka i powiedziała, że muszę zapłacić karę, ponieważ potrzebny jest bilet całodzienny. Na pytanie, skąd miałbym o tym wiedzieć, odpowiedziała, że trzeba było przeczytać w internecie.

    Ponieważ kod QR aktywuje bilet, który nie jest odpowiedni dla tego środka transportu, pasażer nie ma żadnej szansy, aby zrozumieć, że w rzeczywistości nie opłacił przejazdu.

    Pytanie do Kolei Mazowieckich:

    Dlaczego tak ważna informacja nie jest umieszczona gdzieś obok kodu QR?

    Dlaczego od razu nakładana jest kara, zamiast udzielić ostrzeżenia?

    Sądzie, że Kolejce Mazowieckej po prostu nie opłaca się informować pasażerów, że nie wszystkie bilety można aktywować za pomocą kodów QR.

    Ze względu na takie podejście do pasażerów, nie polecam korzystania z tego przewoźnika.
  • / 2025-04-06 17:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję za profesjonalną i przemiłą obsługę w kasie Pani Izabeli (dworzec PKP Śródmieście). Kupowałam bilety w dniu 27 marca 2025r., godz.13:35 i jestem pod wrażeniem osoby Pani Izabeli, jej fachowego doradztwa i kultury osobistej tzw. "właściwy człowiek na właściwym miejscu" z podejściem do klientów i dużo życzliwości ze strony pracownika w kasie.
    Dziękuję pięknie i wszystkiego najpiękniejszego Pani Izabelo :)
    ZaletyNieoceniony pracownik dla pracodawcy. Wspaniała obsługa i podejście do klienta.
    Wadybrak
  • / 2025-03-24 11:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję Panu konduktorowi pociągu relacji Warszawa Śródmieście-Łowicz Główny za profesjonalną obsługę pasażera
    W dniu 24.03.2025 r. przyjazd do Łowicza Głównego godzina 09.03

    Pan konduktoror interweniował w sprawie przesiadki na pociąg relacji Łowicz Główny-Łódz Widzew
    Miałam na przesiadkę tylko 3 minuty
    Szybko dotarłam do celu podróży

    Dziękuję Panie Konduktorze !

    ZaletyProfesjonalna obsługa pasażera
    WadyBrak
  • / 2025-03-14 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg opóźniony, awaria.Stacja Nasielsk, pociąg jedzie do Ciechanowa. Podjeżdża kolejny, w tym samym kierunku, do Działdowa także KM, ma przystanek w Ciechanowie.
    W tym z usterka. Brak informacji dla ludzi, że np. nie wie wiemy kiedy ruszymy, proszę się przesiąść. Działdowo odjechało, około 150 ludzi zostało kolejne pół godziny czekając na usunięcie usterki i możliwość dojazdu do domu. To po prostu trzeba być q.. wą, żeby ludziom nie powiedziec. Kto tam pracuje? Kto tym zarządza?
    Szeroko rozumiane PKP zwibilo najwięcej na świecie, żeby ludziom zbrzydło podróżowanie!
    ZaletyBrak
    WadySamo istnienie jest wadą.
    Proponuję zastanowić się do czego to poprowadzi. Brak elementarnej wiedzy dot. Zarządzania. Brak kultury wśród obsługi. Śmierdzący konduktorzy. Syf w toaletach. 90%pociagow jest opóźnionych.
    Posiadając taką infrastrukturę... Wsyd
  • / 2025-03-13 00:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna obsługa. Wszyscy kierownicy pociągu, pomimo ciężkiej pracy są bardzo mili i wyrozumiali, jednocześnie przestrzegając panujących zasad. Bardzo czysto jak na miejsce publiczne. Klarowne komunikaty przekazywane podróżującym. Jedyne co mi lekko zawadza to ciężko otwierające się kosze na śmieci w starszych pociągach.
  • / 2025-02-22 13:43
    Ocena: 1.75 / 5
    To jeden z najgorszych przewoźników. Zwłaszcza linia R3. Wieczne opóźnienia,kierujący pociągiem nie mogą się wyrobić, żeby punktualnie wyruszyć ze stacji początkowej i nawet w takich miejscach potrafią wystartować z 4-5 minutowym poślizgiem.
    ZaletyNiewiele.
    WadyWiększość.
  • / 2025-02-19 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne opóźnienia, stoję pomiędzy stacjami i nie wiem kiedy ruszymy. Jakiś koszmar
  • / 2025-02-19 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne opóźnienia, stoję pomiędzy stacjami i nie wiem kiedy ruszymy. Jakiś koszmar
  • / 2025-02-08 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka konduktor odnosił się bez szacunku do pasażerów, obraża starsze osoby.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku ze strony konduktora
  • / 2025-02-08 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan konduktor w pociągu z Warszawy do Radomia godz.18.56 okropnie się zachował, starsza osoba jechała z biletem z małym błędem kompletnie tego nieświadoma. Pan konduktor odnosił się bez szacunku zaczął wyzywać Panią po 60, że jest bezczelna. Nie polecam kawał gbura młody myśli, że wszystko mu wolno.
    ZaletyBrak
    WadyPorażka konduktor bez klasy i kultury osobistej
strona 1 z 13

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5147
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3178
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 879
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 718
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 347
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009