Opiniami warto się dzielić!

Koleje Mazowieckie opinie

Ocena na podstawie 252 opinii

1.56 / 5

  • Poziom cen
    1.51
  • Oferta
    1.51
  • Jakość obsługi
    1.50
  • Wygoda
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 13
  • / 2025-05-07 17:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziekuje wszystkim tym którzy pomogli w odzyskaniu zostawionego przez mojego syna na trasie WARSZAWA WILEŃSKA - TŁUSZCZ , bezrękawnika z wszystkimi dokumentami I kluczami .
    Dziekuje cudownej Pani z infolinii , załodze pociągu za informację i przekazanie go synowi.
    Wszystko dobrze się skończyło .
    Przepraszam za roztargnienie syna i jeszcze raz dziekuje .
    ZaletyPomoc, uczciwość i wsparcie
  • / 2025-05-04 00:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Po kilku latach wsiadłam do KM R2 i nic się nie zmieniło. Latami dojeżdżałam do pracy i pociągi były wiecznie opóźnione. Teraz sobota godzina 24:00, żadnych korków, pociąg stoi, oczywiście żadnych komunikatów. Widzę, że ciągle opóźnienia to już tradycja i nigdy nie powiadomią. Takie traktowanie klienta to skandal. I dziwią się że ludzie nie chcą podróżować kolejami. Następnym razem dopłacę do ubera, może i drogo ale przynajmniej na czas i pod dom. Żegnam KM.
    ZaletyŻadne
    WadyWiecznie opóźnienie, żadnych wiadomości, brak poszanowania dla klienta.
  • / 2025-04-30 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo, wyłudzanie pieniędzy, niedopuszczalne zachowanie,rozwój osobisty poniżej wszelkiego poziomu często spotykany u konduktorow pociągów w kierunku Dęblin, Pilawa przez Józefów, Michalina, Otwock. Liczne skargi i uwagi bez rozpoznania.
  • / 2025-04-25 21:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Od dłuższego czasu korzystam z biletu okresowego na przejazdy wszystkimi środkami transportu. Po raz pierwszy pojechałem Kolejami Mazowieckimi na tymczasowym bilecie. Wsiadłem, aktywowałem 75-minutowy bilet za pomocą kodu QR. Jechałem spokojnie. Przyszła kontrolerka i powiedziała, że muszę zapłacić karę, ponieważ potrzebny jest bilet całodzienny. Na pytanie, skąd miałbym o tym wiedzieć, odpowiedziała, że trzeba było przeczytać w internecie.

    Ponieważ kod QR aktywuje bilet, który nie jest odpowiedni dla tego środka transportu, pasażer nie ma żadnej szansy, aby zrozumieć, że w rzeczywistości nie opłacił przejazdu.

    Pytanie do Kolei Mazowieckich:

    Dlaczego tak ważna informacja nie jest umieszczona gdzieś obok kodu QR?

    Dlaczego od razu nakładana jest kara, zamiast udzielić ostrzeżenia?

    Sądzie, że Kolejce Mazowieckej po prostu nie opłaca się informować pasażerów, że nie wszystkie bilety można aktywować za pomocą kodów QR.

    Ze względu na takie podejście do pasażerów, nie polecam korzystania z tego przewoźnika.
  • / 2025-04-06 17:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję za profesjonalną i przemiłą obsługę w kasie Pani Izabeli (dworzec PKP Śródmieście). Kupowałam bilety w dniu 27 marca 2025r., godz.13:35 i jestem pod wrażeniem osoby Pani Izabeli, jej fachowego doradztwa i kultury osobistej tzw. "właściwy człowiek na właściwym miejscu" z podejściem do klientów i dużo życzliwości ze strony pracownika w kasie.
    Dziękuję pięknie i wszystkiego najpiękniejszego Pani Izabelo :)
    ZaletyNieoceniony pracownik dla pracodawcy. Wspaniała obsługa i podejście do klienta.
    Wadybrak
  • / 2025-03-24 11:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję Panu konduktorowi pociągu relacji Warszawa Śródmieście-Łowicz Główny za profesjonalną obsługę pasażera
    W dniu 24.03.2025 r. przyjazd do Łowicza Głównego godzina 09.03

    Pan konduktoror interweniował w sprawie przesiadki na pociąg relacji Łowicz Główny-Łódz Widzew
    Miałam na przesiadkę tylko 3 minuty
    Szybko dotarłam do celu podróży

    Dziękuję Panie Konduktorze !

    ZaletyProfesjonalna obsługa pasażera
    WadyBrak
  • / 2025-03-14 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg opóźniony, awaria.Stacja Nasielsk, pociąg jedzie do Ciechanowa. Podjeżdża kolejny, w tym samym kierunku, do Działdowa także KM, ma przystanek w Ciechanowie.
    W tym z usterka. Brak informacji dla ludzi, że np. nie wie wiemy kiedy ruszymy, proszę się przesiąść. Działdowo odjechało, około 150 ludzi zostało kolejne pół godziny czekając na usunięcie usterki i możliwość dojazdu do domu. To po prostu trzeba być q.. wą, żeby ludziom nie powiedziec. Kto tam pracuje? Kto tym zarządza?
    Szeroko rozumiane PKP zwibilo najwięcej na świecie, żeby ludziom zbrzydło podróżowanie!
    ZaletyBrak
    WadySamo istnienie jest wadą.
    Proponuję zastanowić się do czego to poprowadzi. Brak elementarnej wiedzy dot. Zarządzania. Brak kultury wśród obsługi. Śmierdzący konduktorzy. Syf w toaletach. 90%pociagow jest opóźnionych.
    Posiadając taką infrastrukturę... Wsyd
  • / 2025-03-13 00:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna obsługa. Wszyscy kierownicy pociągu, pomimo ciężkiej pracy są bardzo mili i wyrozumiali, jednocześnie przestrzegając panujących zasad. Bardzo czysto jak na miejsce publiczne. Klarowne komunikaty przekazywane podróżującym. Jedyne co mi lekko zawadza to ciężko otwierające się kosze na śmieci w starszych pociągach.
  • / 2025-02-22 13:43
    Ocena: 1.75 / 5
    To jeden z najgorszych przewoźników. Zwłaszcza linia R3. Wieczne opóźnienia,kierujący pociągiem nie mogą się wyrobić, żeby punktualnie wyruszyć ze stacji początkowej i nawet w takich miejscach potrafią wystartować z 4-5 minutowym poślizgiem.
    ZaletyNiewiele.
    WadyWiększość.
  • / 2025-02-19 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne opóźnienia, stoję pomiędzy stacjami i nie wiem kiedy ruszymy. Jakiś koszmar
  • / 2025-02-19 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne opóźnienia, stoję pomiędzy stacjami i nie wiem kiedy ruszymy. Jakiś koszmar
  • / 2025-02-08 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka konduktor odnosił się bez szacunku do pasażerów, obraża starsze osoby.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku ze strony konduktora
  • / 2025-02-08 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan konduktor w pociągu z Warszawy do Radomia godz.18.56 okropnie się zachował, starsza osoba jechała z biletem z małym błędem kompletnie tego nieświadoma. Pan konduktor odnosił się bez szacunku zaczął wyzywać Panią po 60, że jest bezczelna. Nie polecam kawał gbura młody myśli, że wszystko mu wolno.
    ZaletyBrak
    WadyPorażka konduktor bez klasy i kultury osobistej
  • / 2025-01-07 15:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Dno kompletne.nie zdążyłem przejechać jednego przystanku ale pan z km do warszawy zachodniej przyczepił się że bilet ZTM który mam kupiony jest nieważny.powiedziałem mu że nie widziałem nigdzie informacji o tym ani nic i czy z racji że nawet nie przejechałem jednego przystanku mogę normalnie kupić bilet u niego.kanar powiedział że mogę jednakże potraktował mnie jak złodzieja i bez odrobiny człowieczeństwa wystawił mandat na 150 zł.powiedziałem że skoro nie dostanę zwrotu pieniędzy to chcę do józefowa bilet a nie do śródmieścia.kanar chyba zbyt inteligentny nie był i sprzedał mi bilet do śródmieścia.spytałem się czy będzie się swoim osiągnięciem chwalił się przed kolegami na co odpowiedział żebym takie żarty zachował do rozmów z mamusią przy stole (może go to dotknęło bo nie ma kolegów).na informację że moja matka nie żyje zaczął sobie z tego żartować.nie polecam,mam nadzieję że takie osoby które na siłę próbują wyłudzić premię od pracodawcy wklejając bilety które widać że nie chcą oszukać kolei mazowieckich tylko po prostu nie mają jak zobaczyć informacji o zmianie zostaną zwolnione i nie będą miały kontaktu z klientami pociagów.swoją drogą jeżeli koleje mazowieckie nie tolerują biletów ZTM,niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego dalej w nich są naklejki do kasowania kodów QR biletów ZTM?dno i 100 metrów mułu.przedtem rzadko jeździłem i nieraz widziałem niesprawiedliwość ze strony kontrolerów.teraz przerzucę się na konkurencję.nie warto
    ZaletyBrak zalet.wszystko drogie a obsługa to dno
  • / 2024-11-02 16:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Radom Główny do Warszawa Gdańska wyjazd dnia 02.11.24 planowo godz. 16:20.Opóźniony 15 minut.Opóźnienia to już tradycja, bo czekamy na wjazd opóźnionego najczęściej Intercity.Takie sytuację są bardzo częste. Dzisiaj czekano na skomunikowanie że Skarżysko Kamienna. Co mnie to obchodzi. Płacę za punktualność, a nie na oczekiwanie na spóźnione pociągi.
  • / 2024-10-28 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi widmo, nie ma słowa o tym że są odwołane po prostu nie przyjeżdżają bez słowa. Jeden Pan zapytał o to na co konduktor odpowiedział: to nie nasza wina tylko wina firmy informacyjnej :DD. Brak słów.
    ZaletyBrak absolutny
    WadyWszystko jest tu do naprawy, śmiech na sali.
  • / 2024-10-24 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenada. Kobiety pracujace w pkp które powinny koniecznie skorzystać z Tindera. Beszczelne. W pociagu w październiku temp. Na zewnątrz 8 stopni konduktor wlaczyl klimatyzacje na 16 stopni. Wieczne opóźnienia. Czas przejazdu po remontach zwiekszony o 10 min, a remonty trwaja juz 17 lat przy czym stacje pruszkow udalo sie remontowac 3 razy ze względu na zle wykonanie. Drogie bilety. Bezczelny personel plus pociagi nie dostosowane do ilosci pasażerów w wybranych godzinach. Tak jakby nie wiedzieli w jakich porach jest wzmożony ruch. Ludzie jezdza na sobie jak sardynki. Moze dobrze, że znow tusk rzadzi to skoro już wszystko wyprzedaje to moze jak to sprzeda to bedzie jakas poprawa w obsludze klienta. Jedyne co mozna pochwalić to infolinie
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • / 2024-10-24 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od poniedziałku 21.10.2024 codziennie mają te same opóźnienia. We wtorek pociąg o 6:55 nie przyjechał wcale. Na nastepny trzeba czekać prawie 40 minut. Dziś pociąg o 7:33 przyjechał z 15 minutowym opóźnieniem. Na dworcu wschodnim powinienem być o 8:09 a przyjechał kilka minut przed 9. Tragedia jakaś. Zero poszanowania dla pasażerów. Nie dość że większość godzin odjazdow pociągów została wycofana to te które zostały są opóźnione albo odwołane.
    ZaletyBrak
    WadyOlbrzymie opóźnienia i odwołane pociagi
  • / 2024-10-22 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal i nic ponadto chcesz dojechać do pracy albo z pracy wybierz się pieszo będzie szybciej. Codziennie ta sama historia opóźniony pociąg z Warszawa wola Grzybowska i odjazd pociągu do Skierniewic mogę mu co najwyżej pomachać. Porażka i nic więcej
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia
    Opóźnienia
    Opóźnienia
    Opóźnienia
  • / 2024-10-15 13:08
    Ocena: 3.25 / 5
    Dobieszyn Radom 12.05 już trzeci raz sprawdza ten sam bilet
    WadyKonduktor oderwany od rzeczywistości
strona 1 z 13

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990