Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1041 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2019-02-26 17:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak opieki rezydenta - rezydent może tylko odbierać połączenia, nie może oddzwaniać ani odpisywać. Hotel niezgodny z ofertą, olewactwo i brak odniesienia się do konkretów zawartych w reklamacji. Ogólnie bardzo nie polecam, sam byłem pierwszy i ostatni raz.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko to co związane z działalnością biura podróży.
  • ~SebiS / 2019-02-09 10:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta wybrana w wyszukiwarce. Po zakupie żadnego kontaktu ze strony Itaki. Po zakupie oferty wyszły ukryte koszty które należało opłacić na miejscu, przez co cena zrosła. Domki bungalow zamienione na pokoje w piętrowych barakach, gdzie było słychać sąsiadów na pietrze oraz baraki usytuowane na samym końcu ośrodka obok ruchliwej drogi.taka ofertę zaakceptował itaka dla swoich klientów.
    ZaletySzybkość zawarcia umowy
    WadyRozbieżność w ofercie, ukryte dodatkowe koszty
  • ~Andżelika / 2019-02-08 12:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam z waszym biurem juz na kolejnym urlopie jestem bardzo zadowolona tym razem był to hotel otium amphoras bardzo dobry hotel chcem także pochwalić panią rezydent waszego biura panią SYBILLE.tz
  • ~Sined / 2019-01-31 09:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie podpisuje się pod opiniami innych. Byliśmy na maderze, Itaka była profesjonalniejsza nawet niż TUI (część ludzi była z TUI w tym samym hotelu). Brak uwag, wszystko dopięte w 100%, rezydent ogarnięty, pomocny, podpowiedział nam co i gdzie zobaczyć, pomógł w rezerwacji auta, podczas spotkania poczęstunek z regionalnych trunków. Zapytaliśmy skąd aż takie złe opinie Itaki .... odpowiedział, że niszczy je pewna grupa ludzi głównie latających do egiptu za niewielkie pieniądze i częściowo do Turcji - później polecą w inne miejsca świata i wymagają za 2x większą cenę 2x więcej w hotelu niż w Egipcie.... Pewnie są i przypadki problemów jak opisywali ludzie, ale my na Maderze byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni.
  • ~Anna / 2019-01-27 21:15
    Ocena: 2.67 / 5
    WYSPY ZIELONEGO PRZYLĄDKA opinia nie opublikowana przez Itakę:
    Brak informacji o trudności fakultetów. O ile w przypadku dwóch pierwszych łatwiejszych można było przejechać trasę busem to trzeci był do pokonania dla osób dość sprawnych a nie było o tym żadnej informacji.
    Pilot przekazywał informacje tylko o planie dnia, nie był zorientowany nawet w obowiązującej strefie czasowej, po wszelkie informacje odsyłał do przewodnika lokalnego (nawet w sprawie tego czy herbata do obiadu jest wliczona w cenę).
    Wyżywienie w programie nieadekwatne do ceny. Ostatniego dnia na śniadanie nie było ani dżemu ani jajek tylko chleb, żółty ser i mortadela.
    Hotele z wyjątkiem pierwszego bardzo niski standard nawet jak na Afrykę, ostatniego dnia pokoje nie były gotowe gdy przyjechaliśmy natomiast do łazienki nie dawało się wejść bo śmierdziała kanalizacją.
    Brakło informacji o transferach/przejazdach - podobno organizował je pośrednik - w ostatnim dniu nie zmieścilibyśmy się do podstawionego busa, część osób pojechała taksówką. Na fakultecie po SAL nie zmieścilibyśmy się wszyscy do środka do samochodów, na szczęście młodzież zdecydowała się na jazdę "na pace".
    Nie było rozliczenia wpłaconych obowiązkowo napiwków, kto je otrzymał.
    Podobno pilot przekazał je pośrednikowi. Skoro wpłata na napiwki była obowiązkowa to powinna być rozliczona. Nie potrzebuję pośrednictwa ani Itaki ani zatrudnionych przez nią firm bo to ja wiem, czyja praca zasługiwała na napiwek. Brak informacji na temat tego, które osoby otrzymały napiwki spowodował, że uczestnicy poczuwali się do dawania napiwków. Zwykle na wycieczkach Itaki pilot informował które osobom przekazał napiwki ze wspólnej składki, napiwki były skrupulatnie rozliczane i to grupa decydowała komu dać resztę, która zwykle zostawała. Uważam, że brak rozliczenia oznacza, że napiwki nie były wykorzystane w celu na jaki zostały wpłacone i powinien nastąpić ich zwrot.
    Zaletyopłata za wyjazd w jedną osobę i zgodę na dokwaterowanie taka sama jak przy dwóch osobach. Przyznam, że na innych wyjazdach z Itaką obsługa była bardzo w porządku.
    Wadypilot - gdy na dzień dobry podał nam błędny czas miejscowy co grupa sprostowała zażartowałam, że z nami Pan nie zginie. To były prorocze słowa.
  • ~barbara / 2019-01-19 22:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Madagaskar jak z bajki
    Wycieczka dość dobrze zorganizowana, bardzo dobry pilot-p.Magda, dobra znajomość j. angielskiego i francuskiego. Dobry kontakt ze wszystkimi.
    Hotel Royal Beach bardzo dobry, ale woda w basenie za ciepła.
    Hotel na "objeżdzie"-Baobab TRee-nie zawsze swieże jedzenie, za duże porcje i b,długie czekanie (3 dania na obiad i na kolację)-ok.2 godz.
    ZaletyDobry pilot, dobry hotel na wyspie Nosy Be
    Bardzo miła obsługa i piloci miejscowi.
    WadyNie zawsze Swieże jedzenie, czasem sfermentowany sok.
  • ~Wojciech / 2019-01-17 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści oszukujący i świadczący fatalne warunki w swoich hotelach, autokarach. Przewodnik Cham.
    Fekalia, grzyby w hotelach gdzie mieszkaliśmy. Autokar szrot nie sprzątany od nowości. Jedzenie masakra. Brak wody do mycia się nawet i zimnej. W skrucie jak Itaka oszukuje klientów i naciąga ich.
    ZaletyUnikaj Itaki
    WadyBród, syf, oszustwo, nie wywiązanie się z programu
  • ~Karo / 2019-01-04 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z wycieczki na Dominikanę. Wszystko zgodne z opisem, czuliśmy się jak w raju. Itaka o wszystko zadbała, nie było żadnych komplikacji.
  • ~Itaka / 2019-01-03 21:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszuści. Narażają zdrowie i życienientów. Pry reklamacjach proponują 300 zl voucher.
  • ~Krystyna / 2019-01-02 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd, listopad- grudzień 2018, hotel Royal Bech , Nosa Bay, Madagaskar,
    wielka porażka, zmarnowane 2 tygodnie, dlaczego nikt z biura Itaki nie uprzedził, że wyjątkowo należy dobrze przygotować się jeżeli chodzi o sprawy żołądkowe, w tym czasie kiedy byłam z mężem w tym hotelu 90 procent wczasowiczów chorowała, co można z powodzeniem nazwać " zemstą lemura".Nie była to wina wody tak jak wcześniej sugerowano,my z mężem piliśmy tylko wodę kupowaną, butelkową a jeszcze na samym początku mieliśmy wodę przywiezioną specjalnie z kraju, większość nas nie po raz pierwszy wyjeżdża tak daleko w egzotyczne kraje ale nikt nigdy tak nie chorował, rozwolnienie, wysoka gorączka ( 39-40 stopni), wymioty, dreszcze i tak przez 3-4 dni, potem bardzo duże osłabienie i wstręt do wszystkiego.Wizyty lekarskie. Może to poświadczyć rezydent.Nie pomógł alkohol przywieziony ze sobą, żadne leki, było fatalnie skoro turystami byli lekarze i nie mogli dać sobie rady.
    Nawet ci co byli tylko 8 dni, cieszyli się, że nie zachorowali to po powrocie do kraju pisali smsy, że w kraju dopadła ich choroba. Byli tacy co wytrzymali 2 tygodnie a ostatniego dnia w czasie wyjazdu była masakra. Jak wyglądały toalety w tych starych samolotach i jak śmierdziało to można sobie wyobrazić. Jeszcze Itaka zafundowała nam nie zapowiedziane lądowanie w Atenach mimo zapewnień, że lot jest bezpośredni. Co to za tłumaczenie pilota, że na Madagaskarze było za gorąco i nie można było zatankować!!!! A może chodziło o wysadzenie drugiego pilota w Atenach!!!!!Oszukaństwo. Nie polecam nikomu tego hotelu ponieważ jest bardzo ale to bardzo hałaśliwy. Co mnie obchodzi , że właścicielem jest Włoch. Ja płacę za komfort w 4,5 gwiazdkowy hotel, za wypoczynek, za ciszę a nie za potężny hałas na plaży i nie interesuje mnie kto jest właścicielem hotelu. Prośby skierowane do animatorów o wyciszenie dudniących cały dzień na plaży głośników nie przynosiły żadnego rezultatu. Oni po prostu puszczali dla siebie tak głośną muzykę, przy której sami bawili się. W innych hotelach tego nie było mimo,że był niższy standard. Odnośnie jedzenia, to można było zjeść dobrze jak przyszło się punktualnie o wyznaczonej godzinie na kolację.Była nawet przez ten czas menadżerka, która stała przy wejściu i pilnowała porządku. Po upływie około godziny już nie było menadżerki a za to były resztki jedzenia. Tak samo było na śniadanie.
    Jeżeli chodzi o obsługę to oceniam jako dobrą i tą w pokojach , i starającą się na stołówce. Ale nie dla obsługi tam przyjechałam. Jedynym kolorytem była rodzina lemurów, która mieszkała przy hotelu i często była gościem na stołówce. Jeszcze raz nie polecam tego hotelu!
    No i "prosząca kasa" na lotnisku w Nosa Bay, porażka, nie dawać nic, i tak zostaniecie obsłużeni jak ci co dali pieniądze do paszportu, jeszcze nigdy, nigdzie z taką sytuacją nie spotkaliśmy się, może poza małymi wyjątkami na Zanzibarze, ale to pikuś w porównaniu z Nosa Bay.
    ZaletyBezpiecznie poza hotelem, wszędzie można bez obawy pójść, wszędzie obejżeć, nie ma żebractwa.
    WadyPiasek na plaży przy hotelu nie jest taki biały jak wynika z opisu, jest ale na innych plażach.
    Hałaśliwy hotel, bardzo hałaśliwy!!!!!
  • ~Jurek / 2018-12-31 11:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Madagaskar - hotel Royal Beach (druga połowa grudnia 2018) Wakacje generalnie udane. Jednak ten nowy kierunek póki co jest niestety nie najlepiej przygotowany. Sprawa pierwsza to lot do i z Madagaskaru. Przylot na miejsce był ok. choć ilość miejsc jaka była w samolocie była zdecydowanie zbyt duża co mocno zmniejszało komfort lotu. Jednak droga powrotna samolotem włoskiej linii lotniczej Blue Panorama to jedna wielka porażka. Przed odlotem w samolocie stewardesa przekazała informację że samolot był podobno zbyt ciężki w związku z czym paliwa wystarczy jedynie do Aten gdzie nastąpi dotankowanie. Przewidywany czas postoju w Atenach to 1-1,5 godziny. Umowa z ITAKA była podpisana na lot bezpośredni z Nosy Be do Warszawy i nie przewidywała dodatkowych międzylądowań. Ponadto w samolocie w drodze powrotnej już po 5-6 godzinach zabrakło w toaletach wody i papieru toaletowego. Niestety podczas dotankowania woda do toalet nie została uzupełniona. Lot powrotny został opóźniony o ponad 3 i pół godziny. Samoloty bardzo stare i zniszczone a toalety śmierdzące i przerdzewiałe. Kolejna sprawa to hotel i gastronomia. Pokoje duże i przestronne, czyste i odnowione, systematycznie sprzątane oraz pryskane przeciw komarom. Tereny wokół hotelu bardzo dobrze utrzymane i systematycznie pryskane przeciw komarom i insektom. Recepcja bardzo dobrze działająca. Serwis na plaży bardzo dobry i sprawnie działający chociaż napoje chłodzące z baru były wydawane w śmiesznie małych pojemniczkach plastikowych (około 80 ml), z których trzeba było wszystko od razu wypić gdyż kubeczki były tak lekkie że wiatr je zwiewał i przewracał. Wyżywienie dobre chociaż śniadania bardzo ubogie. Najważniejszym problemem była WODA. Niestety woda przelewana przez kelnerów z baniaków do szklanych butelek/karafek nie była najlepszym pomysłem. Krótko mówiąc przelewanie wody w tym klimacie i przy tak wysokich temperaturach jest po prostu pomysłem SZATANA. Kolejna sprawa to Wigilia. Manu bardzo średnie a zmiana czasu rozpoczęcia kolacji Wigilijnej na 20:00 powinna wiązać się z odpowiednią zmianą czasu dostępności do baru w ramach all inclusive a nie pozostawienie praktycznie pół godziny na zamówienie po kolacji nie tylko napoi alkoholowych ale również soft drinków (kolacja trwała praktycznie do 21:30 a bar czynny był do 22:00). Generalnie pomysł na wyjazdy Polaków na Madagaskar należy do bardzo interesujących, ciekawych i z pewnością trafionych. Jednak koniecznie trzeba znaleźć lepsze rozwiązanie z wodą do picia (zakręcane małe pojemności butelek) oraz zmienić linię lotniczą obsługującą ten kierunek. Natomiast ideałem byłoby posłanie na co najmniej rok ze dwóch szefów kuchni z Polski lub Europy aby podszkolili miejscowych kucharzy zarówno w technikach kulinarnych jak i lepszego i bardziej efektywnego serwisu bufetowego. ”
  • ~Elwira / 2018-12-26 18:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Czy ktoś leciał z Itaka na Madere, do Tajlandii albo na Zielony Przylądek?
  • ~Margot 1203 / 2018-12-26 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniach 29.11 do 10.12.2018 r pojechaliśmy z Itaka na Zanzibar. Hotel w 100 % spełnił nasze oczekiwania wycieczki fakultatywnie pozostawiaja wiele do życzenia. Wybraliśmy sie na 1 dniowe Safafi na ląd-z przelotem samolotem 12 osobowym koszt takiej imprezy 640 $ od osoby. Z hotelu wyjechaliśmy o 4 : 45 bo na lokalne lotnisko przejazd zajmuje ok 1h. Po zbiórce przelecielismy do rezerwatu gdzie rozdzieleni zostaliśmy na 2 grupy po 6 osób. Po kilkinastu minutach objazdowki samochód sie dosłownie rozkraczyl i nie mogliśmy kontynuować. Nim przysłali zastępczy minęła prawie godzina. Kiedy dotarł kolejny samochód okazało sie że dachu nie można otworzyć bo jest zepsuty więc zdjecia mogliśmy robić tylko przez małe okienka. Słońce i wysoka temperatura bardzo negatywnie odbila sie na naszym stanie fizycznym. Nikomu juz sie nawet zdjęć nie chcialo robić- ugotowalismy sie w samochodzie. Po lunchu na który składała sie kanapka i pół pomarańczy, mala butelka wody kawalek zimnego ziemniaka i kurczaka próbowaliśmy wrócić do naszego celu czyli lotniska. Okazało sie że samochód ma niesprawny akumulator i nie może odpalić. Dobrze że w zasięgu byla druga grupa i kierowaca, ktory w jakiś sposób próbował uruchomic naszego grata. Na nasze szczęście po wielu próbach niczym rakietą pedzilismy na pas startowy więc o kolejnych zdjęciach zwierzaków tylko mogliśmy pomarzyć. Za kwotę 1280$ to mogliśmy mieć kolejny tydzień wakacji. Gdybyśmy wiedzieli, ze zostanie dla nas przygotowana taka szmira nigdy nie zdecydowaliśmy sie na wyjazd z Itaka. Cena całkowicie nieadekwatna do jakosci. Piszę ten komentarz aby przestrzec ludzi przed wycieczkami fakultatywnymi zakupionymi u rezydenta ponieważ Itaka na swojej oficjalnej stronie usunęła moje uwagi pozostawiając tylko i wyłącznie oceny dotyczące hotelu. Tak jest skonstruowana ankieta aby nikt z klientow nie próbował oczerniać biura Itaka. Admjnistrator usunie wszystko co negatywnie odnosi sie do organizatora -szczyt bezczelnosci !!!
    ZaletyPiękne widoki i mógłby być wspaniałe zdjecia pod warunkiem ze jedziesz w komfortowych warunkach sprawnym samochodem z otwieranym dachem jak np. Goscie w wielkiej Brytanii nie polski!
    WadyLiczy sie zysk nie klient !!! Cena maksymalnie wygorowana ! Koszt safari z przelotem dla 12 osob to jakies 4000$ latwo przeliczyc ile biuro ma zysku biorąc pod uwagę ze od pary placilo sie 1280$
  • ~Marek / 2018-12-20 05:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel Solaris Grudzień 2018 - Tragedia , jedzenie koszmar , hotel paskudny omijajcie !!!
    WadyJedzenie obsługa
  • ~Rafal / 2018-12-17 15:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Polecieliśmy z dziewczyna na wycieczkę w sierpniu 2018r dk Bułgarii.
    Podczas powrotu samolot spóźniał sie aż w końcu odwołano lot, przez to że ITAKA zleca transport lotniczy najtańszym, nagorszym badziewnym firmom jak wtedy SMALL PLANET (o czym nie wiedzieliśmy bo to była nasza 1 wycieczka zagraniczna).

    Samolot miał wylecieć o 23.00 a do 5.00 dnia nastepnego NIKT NIE RACZYŁ NAM NAWET POWIEDZIEĆ CO SIE DZIEJE.
    Lot odwołano o 8.00 i tak od 23 dnia poprzedniego koczowaliśmy na lotnisku do 19.00 dnia następnego, paranoja jakaś.
    Ludzie dzwonili do ITAKA nikt nie odbieral specjalnie telefonów od nas. Masakra nigdy więcej z tym dziadowskim biurem.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
  • ~www / 2018-12-11 14:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Dotyczy wycieczki „Z wizytą u lemurów” w dniach 15.11.2018 do 23.11.2018
    Negatywy:
    1. Bardzo słaby miejscowy przewodnik Toto: słaba znajomość języka i francuskiego i angielskiego oraz historii własnego państwa - ratowała go pani Katarzyna.
    2. Po raz pierwszy na wycieczce w tropikach jeździliśmy nieklimatyzowanym busem. Ponadto ten bus nie nadawał się do jazdy w tych warunkach – brak dróg. Na tę wycieczkę powinny być samochody terenowe.
    3. Brak realizacji poniższych elementów programu wycieczki przez niedbalstwo przewodników miejscowych:
    a. Nie zatrzymaliśmy się w zatoce Pigeons (przejechaliśmy bez zatrzymania się, a kierowca samochodu terenowego powiedział p. Katarzynie, że tak zadecydował przewodnik Toto
    b. Nie oglądaliśmy w trzecim parku narodowym jaskiń, ponoć, według informacji miejscowego przewodnika nie było odpowiedzialnego przewodnika za oprowadzenie w jaskiniach. W zamian pokazana była dziura w ziemi – nie była to zamiana adekwatna do jaskiń.

    Jeszcze krytycznie.
    W parkach narodowych nie było zwierząt opisywanych w państwa opisie wycieczki. Dlatego miejscowe biuro zaproponowało ostatniego dnia wycieczkę fakultatywna do parku – ZOO w celu oglądania lemurów. Koszt 40 Euro, a bilet wstępu kosztował 13 Euro.
    ZaletyPozytywy wycieczki to dobre hotele i wyżywienie oraz przewodniczka Katarzyna
    Wadysłaby miejscowy przewodnik, brak realizacji niektórych programów wycieczki, brak zwierząt
  • ~Marta / 2018-12-10 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    W sobotę podpisałam umowę. W poniedziałek musiałam zrezygnować. Biuro nie zrobiło jeszcze nic. Zabrało 500 zł. Oszuści i złodzieje
  • ~Przemysław / 2018-12-10 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu, w którym wykupiłem wycieczkę obniżyli jej cenę o 350 zł od osoby. Przed wykupieniem dopytywałem Panią, czy cena się jeszcze może zmienić. Odpowiedź brzmiała raczej nie. W ten sposób zarobili o 1000 zł więcej, a ja przeglądając stronę internetową przypadkiem zobaczyłem moją ofertę tańszą. Zanim wakacje się rozpoczęły już mi je popsuli. Rozmowa z menadżerem nic nie dała.
    Nastawieni tylko na zysk. Klienta mają gdzieś!

    Przemek
  • ~Zbigniew / 2018-12-02 13:12
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniach od 24.11.2018r do 01.12.2018r braliśmy wraz z żoną udział w wycieczce autokarowej p.n. "Klasyczne Włochy". musimy stwierdzić że wycieczka była wspaniała , a do tego przyczyniła się szczególnie nasza wspaniała pilotka Pani Emilia , która jest wulkanem wiadomości na temat całych Włoch , a do tego jest cierpliwa , wyrozumiała dla laików i ciągle uśmiechnięta. Potrafi doradzić w sprawach taniego jedzenia i tanich zakupów w odwiedzanych miejscowościach . Takich pilotów wycieczek życzymy każdej wycieczce organizowanej przez wasze biuro podróży . Oprócz tego bardzo mocno musimy pochwalić miejscowych przewodników , za ich kompetentność i umiejętność przekazywania wiadomości dotyczących zwiedzanych miejsc .Wszystkim polecamy wycieczki organizowane przez biuro ITAKA .
  • ~modliszka / 2018-11-30 22:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak opieki rezydenta przy wylocie z Egiptu. W hotelu okazało się, że jedna restauracja jest tylko dla Włochów i Niemców, nie dla Polaków i reszty krajów wschodniej Europy. Rezydentka przeinaczała informacje na ten temat. Opinie na stronie tylko te, które Itaka uważa za dobre dla niej. Po 3 dniach brak opinii na stronie... Wycieczki wykupione z biura za granicą bez opieki polskiego rezydenta w naturalnie wyższej cenie.
    WadyDla Itaki liczy się już teraz pieniądz a nie dobro i zadowolenie klienta. Wszechobecne przekłamania.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 531
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 50
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 37
Ecco Travel
Ocena: 3.04, ilość opinii: 18
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929