Zaletybrak
strona 7 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~luk / 2022-02-13 10:30
Najgorsza firma hostingowa - poziom obsługi klienta 0/10. Na czacie i infolinii sami ignoranci. Jak chcesz poczuć jak to jest gdy dostawca usług ma Cię w dupie to skorzystaj z home.pl -
-
~Bogdan / 2022-01-22 08:47
Mam niestety złe do świadczenia z tą firmą. Właśnie przechodzę proces migracji domeny do innego dostawcy i mam z tym bardzo duży problem. Trwa to już 4-ty dzień i dalej nic. Jeśli kupujesz usługę wystarczy parę minut, jeśli chcesz uzyskać coś innego kilka dni to za mało. ZaletySzybka płatnośćWadyUtrudnienia dla klientów -
~Gielo / 2022-01-13 15:27
Jeden z gorszych usługodawców w Polsce. Praktycznie same wady i brak zalet. ZaletybrakWadycena, wydajność, obsługa, nierzetelne informacje, długo by wymieniać -
~RONO / 2022-01-03 14:25
Nie polecam nikomu, chcecie sie denerwować, chcecie być traktowani jak intruz, chcecie byc naciagani na nie uzasadnione koszta typu "oplata serwisowa" to biezcie a jezeli chcecie spokoju to warto poszukac innego dostawcy...jestem Klientem od dawna i rezygnuje bo pokonczyly sie wszystkie mozliwosci wspolpracy.... ZaletyNie ma ....nawet Pani w info lini jest nie miłaWadyBardzo duzo zaczynając od cen i obslugę a konczać na nie jasnych zasadach. -
~WALOR / 2021-12-17 16:04
ODRADZAM HOME PL. ICH OBSŁUGA, WSPARCIE I TO CO PROPONUJĄ TO KATASTROFA!!!
PRZYKŁAD: CAŁY DZIEŃ NIKT NIE POTRAFI POMÓC W ZAINSTALOWANIU TAGÓW MENEDŻERA GOOGLE ! DO TEGO POTRAFIĄ WYŁĄCZYĆ OBSŁUGĘ WSPARCIA BO MAJĄ SPOTKANIE FIRMOWE. MASAKRA ! SZCZERZE ODRADZAM WSZYSTKIM! -
~Dan / 2021-12-07 13:33
Wsparcie techniczne to katastrofa.
Od dwóch lat domagam się scalenia kont w jedno i okazuje się, że jest to niewykonalne.
Właśnie straciłem kolejny dzień na próby kontaktu i ustalenia działań, po czym żadne z deklarowanych czynności nie zostały wykonane.
Za każdym razem dostaję potwierdzenie przyjęcia zlecenia i nic z tego nie wynika.
To było czwarte podejście. Ostatnie.ZaletybrakWadykatastrofalna obsługa klienta -
~Mariusz / 2021-12-06 16:57
Niestety potwierdzam słowa poprzedników. Poniedziałek godzina 16:45, od 20 minut czekam na połączenie z pomocą techniczną. Strona sklepu padła na dobre 20 minut. Problem był już zgłaszany w zeszłym tygodniu, nawet jeszcze maila z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia nie zdążyli wysłać. Omijać szerokim łukiem. ZaletycenaWadywszystko inne -
~wkuKlient / 2021-12-05 21:18
Czas realizacji płatności powyżej 7 dni i żadnej informacji dlaczego.
Kpina dno i badziewie totalne.ZaletyBRAKWadyAmatorszczyzna -
-
~asdasd / 2021-12-04 18:05
asfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaa -
~Michał / 2021-12-02 23:15
Witam,
ponad miesiąc temu wykupiłem usługę sklep internetowy, niestety wszystko jest tak tragicznie przygotowane, że nie może indeksować stron, chociaż jedyne co robię dodaję produkty bez ingerencji w skrypty.
Osobiście nie polecam. Pomoc techniczna dramat. Sam się dopominam co kilka godzin o jakąś informację, jedyne co uzyskuje, to informacja typu "jesteśmy bardzo zajęci".
Konkurencja droższa, ale może skuteczniejsza. Nie polecam sklepu internetowego w Home.pl.
Michał.ZaletybrakWady- Słaba pomoc techniczna
- Brak reakcji na problemy
- Długi czas oczekiwania na pomoc (długi ma się wrażenie, że w nieskończoność internetu.... Może czekają na śmierć klienta?
- sklep internetowy nawet za darmo to dramat, po co potrzebny skoro nie działa? -
~Lechu / 2021-12-02 07:56
Współpracuję z home niemal od początku. Ostatnio jestem traktowany jak śmieć. Oszukiwane proformy, dodawanie jakichś dziwnych usług których nie zamawiam, próby naciągania na każdym kroku. Z jednej strony dają zniżkę przeciągają temat aż usługa wygaśnie i dodają opłaty aktywacyjne. Banda gnojków, wierzyć się nie chce że 10 lat temu to był najlepszy hosting w Polsce. ZaletybrakWadyobecnie same -
~Sylwia / 2021-10-28 19:14
Poprzez wprowadzanie błąd i wysyłanie FV, które odnoszą się do nieistniejących domen (a co nie jest ujęte w tytule) firma wyłudza pieniądze. Zalecam ostrożność przy dokonywaniu płatności. ja, żeby nie złapać się na haczyk już więcej i zapłacić za fakturę która nie dotyczyła przypomnienia zmieniłam firmę. Po zgłoszeniu reklamacji pani poinformowała mnie, ze mogłam sobie id zamówienia sprawdzić wchodząc na www home.pl i że wysłana proforma może dotyczyć ochrony nieistniejącej domeny Wadysame -
~Piotr / 2021-10-28 10:00
Okropna firma, z totalnie niezrozumiałym podejściem do klienta. Naciągają na pieniądze nawet jeśli błąd leży po ich stronie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem trwa nawet pół godziny. Nikomu nie polecam -
~GRZEGORZ / 2021-10-21 23:46
Trudno uzyskać konkretną pomoc w dokonywaniu zmian płatnika na fakturze. Skomplikowany system dokonywania zmian. Konsultanci tylko mówią że chcą pomóc ale nie pomagają. Mało empatii do klienta.
ZaletyBrakWadySkomplikowany system dokonywania zmian -
~Klaudia / 2021-10-20 22:32
Notoryczne przerwy techniczne, brak reakcji wsparcia technicznego na spamy. Płaci się a tak na prawdę nie wiadomo za co. Gdyby nie nasza rozbudowana pozycja na rynku zmienilibyśmy obsługę -
~Przemek / 2021-10-18 07:33
złe podejście do klienta, oni nie zasługują na obsługe dużej firmy -
-
~Przesiębiorca / 2021-10-08 13:35
Potwierdzam, czuje się oszukany.
Przysłali maila, że mam opłacić za domenę wchodząc w maila z nazwą domeny okazało się, że zapłaciłem za zupełnie inne domeny.
Omijać z daleka !!! -
~Kan / 2021-10-07 14:49
Oszuści!. Radzę unikać. Ceny z kosmosu. Jak tylko zapomnisz zapłacić za domenę sprzedadzą ją firmie zarejestrowanej na Cyprze i zażądają 1000 Euro za odblokowanie domeny. Zaletybrak -
~Cygan / 2021-10-05 08:20
Jak piszą przedmówcy, niedługo płatne będzie wysłanie do nich emaila lub kontakt przez fb. Jakość vs cena to jakiś kryminał, nikomu bym nie polecił tej firmy, nawet największemu wrogowi. Polecam - kto jeszcze tam trzyma domeny na szynką ewakuację do jakiekolwiek innej firmy, na pewno będzie taniej. ZaletyBrakWadyCena -
~Bart / 2021-09-30 12:39
Ostatnimi czasy home.pl leci w dół pod kątem jakości usług i wsparcia. Niedługo za samo odebranie telefonu przez konsultanta będą wystawiać fakturę. Przestrzegam przyszłych klientów, a starym sugeruję zmienić usługodawcę, jeśli zależy im na niezawodnym hostingu z szanującym klienta wsparciem. Trzymajcie tak dalej home.pl, to jeszcze przed końcem 2030 zwiniecie się z rynku. Zaczynali jako pionier w Polsce, kończą z opinią wystawcy faktur, a nie wysokiej jakości hostingodawcy. ZaletybrakWadyniska jakość
wysokie ceny
wszystko odpłatne
strona 7 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »