strona 1 z 12
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Bartosz Różycki / 2023-09-28 13:08
Szanowny Home.pl
Niestety wasz sklep Clickshop nie nadaje się do sprzedaży zagranicznej. Błąd zawarty w logice sklepu powoduje odrzucanie 50% koszyków zagranicznych klientów. Zgłaszałem na infolinii i dostałem wycenę usunięcia błędu który jest po waszej stronie!!!
Opiszę problem działania sklepu.
Klient zagraniczny wrzuca towar do koszyka. Wybiera kraj dostawy i...
w koszyku pokazuje mu się cena brutto z polskim VAT 23%
- jeśli klient jest z np. UK to powinna pokazywać mu się cena z VAT 0% bo to eksport
- jeśli klient jest z np. niemiec to powinna pokazywać mu się cena z VAT 19% bo obowiązuje go VAT OSS
- jeśli klient jest z np. niemiec i ma firmę z aktywnym numerem NIP to powinna pokazywać mu się cena z VAT 0% bo obowiązuje go dostawa wewnątrzunijna.
Owszem klient widzi poprawną kwotę po przejściu czterech kolejnych stron i przycisków "zamawiam", "złóż zamówienie", "podsumowanie". Jednakże przy wymuszaniu przez stronę potwierdzania błędnej kwoty do zapłacenia wielu klientów jest zdezorientowanych i porzuca koszyk.
Nie piszę tego w złej wierze bo firma Shoper ma ten sam błąd, ale jeśli dajecie klientom możliwość konfiguracji sklepów na różne kraje to taki fuckup jest nie dopuszczalny.
Mam u was 2 sklepy od ponad 8 lat
Za kontakt na infolini 5 gwiazdek
Za serwery i ich działanie 5 gwiazdek
Za możliwości sklepów 4 gwiazdki (w porównaniu do konkurencji). Za ewentualną chęć pomocy klientowi usunięcia ewidentnego błędu w sklepie -2 gwiazdki.
Z wyrazami szacunku. -
-
~Waldkas / 2023-09-27 04:58
Jak za te pieniadze ogromne to nie polecam
Panel jest z epoki kamienia
Kazda usługa wymaga opłat np:,skanowanie,backup
Przy kupnie masz ssl za grosze to fakt,ale instalacja SSL kupionego u innego dostawcy juz jest płatna
darrmowy ssl to samo,co pisze tutaj
https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/certyfikat-typu-ssl-lets-encrypt
błąd 500 (Internal Server Error) wyskakuje mi co jakis czas bez powodu,a mam tylko lekkiego wordpressa bez wodotrysków.
Nie jestem zadowolony.
Wykupilem serwer w promocji z myślą testowania go w Wordpressie i dalszym rozwojem o zalozenie sklepu,ale niestety
rezygnuje.Stać mnie,ale nie bede wyrzucał pieniędzy w błoto.
Nie polecam,ale wybór zależy od każdegoZaletyżadneWadyza wszystko opłaty,błąd 500 (Internal Server Error),jest nagminny -
~Dism / 2023-09-25 11:37
Totalne dno nie polecam. Jakoś usług słaba obsługa klienta beznadziejna ZaletyBrakWadyWszystko -
~Misiap / 2023-09-20 11:04
Dokładnie tak jak kolega poniżej napisał! Szybko odpisują do potencjalnych klientów i trują dupę dzień w dzień aby szybko Cię wciągnąć, a później jak dostaną kasę to totalna zlewka i ciągłe upominanie się. Amatorka, projekt trwał 5-6mcy, mnóstwo poprawek, żadnego spotkania na teamsie, pełno dodatkowych kosztów, co chwile inny kierownik, dosłownie korpo dramat.
Na pewno drugi raz nie skorzystam.
Omijajcie jak i szukajcie gdzie indziej usług.ZaletyNicWadyWszystko -
~Lewis / 2023-09-19 16:12
UWAGA !!! NIE PŁACIĆ ZA ŻADNE USŁUGI, CZ BUDOWY STRON, BRAK PROFESJONALIZMU, DO CZASU PŁATNOŚCI ZA STRONĘ MILI I KONTAKTOWI, POTEM LEKCEWAŻENIE, BRAK KONKRETNYCH ODPOWIEDZI W MAILACH, ALBO BRAK W OGÓLE ODPOWIEDZI, TŁUMACZENIE SIĘ CHOROBĄ, URLOPEM, NIE PRZESTRZEGAJĄ UMÓW TERMINÓW WYDANIA STRONY I REALIZACJI USŁUG. NARZUCAJĄ SWÓJ PROJEKT I KRĘCA NOSEM, BO IM NIE ODPOWIADA CO PRPOPONUJE KLIENT. SZEROKIM ŁUKIEM OMIJAJCIE TĘ FIRMĘ !!! -
~Jakub / 2023-09-18 16:53
od 6miesiecy nie potrafią zrobic prostej stronki, podbili cene juz 2 razy, dramat i tragedia
mam nadzieje ze AI ich niedlugo zalatwi bo nie mam nerwowZaletyBrakWadyprzeciaganie, nie konkretni, nie rzetelni, UWAGA NIE POLECAM!! -
~Realista / 2023-09-13 08:44
Od 20 lat jestem klientem home.pl. Awarie poczty zdarzyły się dosłownie może kilka razy. Polecam Polską firmę zdecydowanie. Wsparcie techniczne mogłoby być lepsze. ZaletyMało awarii.WadySłabe wsparcie techniczne. -
~Julia / 2023-09-04 11:18
Nie polecam. Usunęli moją stronę bez wyraźnego ostrzeżenia!!!Nie zakładajcie strony przez kreator ponieważ ta usługa kosztuje dodatkowe 500zł rocznie, a gdy subskrypcja wygaśnie usuną wszystkie Twoje dane. -
-
~niezadowolony / 2023-08-29 20:21
Trudno nie użyć niecenzuralnych słów opisujących sytuację.
2 tygodnie dzwonienia, pisania i wysyłania screenshotów i nie ma możliwości aby strona internetowa wyświetlała się poprawnie. Ich system nie potrafi wymusić przekierowania na hhtps z żadnej przeglądarki na żadnym systemie w wielu krajach na świecie, co zostało akurat sprawdzone
Oczywiście u nich wszystko działa i jest fantastycznie. U nikogo innego nie działa. Sam wystawca certyfikatu ssl, uważa że został wystawiony niepoprawnie. Do tego pomoc techniczna to żenada. Brak jasnych odpowiedzi. Odpowiedzi mailowe nie poparte żadnymi dowodami. Brak możliwości zalogowania się do strony w wordpressie, pomimo instalacji, poprawnej konfiguracji z ich strony i tak można wymieniać bez końca. Unikać unikać unikaćZaletynie widzęWadyFatalna pomoc techniczna, brak możliwości stworzenia strony internetowej pomimo takiej usługi -
~Raf / 2023-08-24 07:36
Kilka ( ale nie 2-3 ) razy do roku awarie, nie działa serwer, poczta, a ceny za hosting sa bardzo wysokie
Generalnie nie polecamZaletyw miare czytelnieWadycena i awarie -
~PrzykryUzytkownikHomePL / 2023-08-22 22:36
Nie po wiem co jakich mało - nic się nie ładuje ZaletyzeroWadyW bardzo obraźliwe słowo określające męskie przyrodzenie -
~admin / 2023-08-21 10:06
Zakupiłem wykonanie prostej strony WWW. Po pół roku przesyłania wiadomości "strona w budowie". ZaletybrakWadywszystko -
~D.S. / 2023-08-15 22:08
Najbardziej nie profesjonalny hosting dla firm. Archaiczny panel administratora, ubogi dostęp do instalatora aplikacji i nieprofesjonalna obsługa nawet na koncie premium. Żal że to jest lider na polskim rynku -
~Załamany klient / 2023-08-09 13:44
Usługi są na poziomie poniżej "0"
Rok rocznie przy podmianie certyfikatu - którego to nie można samemu wykonać pojawiaja sie problemy - a to nie podmienią prawidłowo, czasami zupełnie nie podpmienią, trzeba wciaż pisac wyjasniac metoda łopatologiczną itp.
Zdaża sie tak że podmienią a za jakis czas wpada cert domyslny home.
Żeby to jeszcze za darmo było - ale za taką "przyjemność" wgrania certu innego niż zakupiony w home należy sie opłata w wysokosci 100 PLN -
~Direct Computers / 2023-08-09 09:25
wiem że kolejny negatyw tym nierobom nic nie zmieni ale i tak go wystawie, od tygodnia próbuję zmusić do przeniesienia ze starego panelu do nowego, po tygodniu się poddałem, przenoszę usługi do innego hostingodawcy, nie będę robił reklamy do jakiego. ZaletyBrakWadyogólne podajście do klijenta, chyba mają ich za dużo więc olewają. -
~Rafcyk35 / 2023-08-07 16:33
Przestrzegam przed home.pl mam u nich do obsługi dwie domeny jedną z nich opłacałem 4 sierpnia ze swojego banku wysłałem im potwierdzenie. Właśnie zbliżał się koniec okresu funkcjonowania domeny wiec opłaciłem przedłużenie. Dnia 5 sierpnia otrzymuje wiadomość iż domena nieopłacona a przecież opłacona dzień wcześniej dzwonię na infolinie konsultant 0 pomocy dla niego ważne są kody klienta kody autoryzacji mimo podania danych personalnych nie pomoże bo kody ważniejsze. Wysyłam zatem emaile iż domena opłacona. Na dzień następny domena zablokowana opłać drugie tyle naliczyli sobie opłatę aktywacyjną. W rozmowie telefonicznej konsultant stwierdza iż dla nich potwierdzenia bankowe się nie liczą a zaksięgowanie środków u nich. Ich operator płatności Payu przekazał im środki z opóźnieniem i ja mam ponosić tego konsekwencje. Kontaktowałem się z moim bankiem konsultant zapewnia mnie iż środki wyszły 4 sierpnia że jedyna wina jest po stronie operatora payu który z niewiadomych przyczyn przekazał wpłatę z opóźnieniem do home.pl. Firma home.pl za nic ma klienta po konsultantach spływa to że mam potwierdzenia wpłaty 4 sierpnia i przelew zrealizowany zgodnie z informacja z emaila od home.pl z dnia 4 sierpnia.
Odradzam kupowania usług w home.pl są inni operatorzy również tańsi a z normalnym podejściem do klienta niż home.plZaletyBrakWadyWiele -
-
~Krzysztof / 2023-08-02 10:12
TRAGEDIA - obsługa klienta bez żadnych kompetencji, spychologia to podstawowa technika - nikt nie stara się rozwiązać Twojego problemu, a jedynie podrzucają zlewające odpowiedzi, byle pozbyć się problemu jakim jest klient.
ZAPLECZE TECHNICZNE? - brak, wszystko okrojone, brac cPanelu, nie ma DA, wszystko na autorskim systemie, który generuje same problemy i ma bardzo okrojone funkcjonalności - niby pod szyldem bezpieczeństwa, a tak na prawdę chodzi o utrudnianie życia developerom, tak aby klient musiał za wszystko płacić home
WYDAJNOŚĆ? - częste i długie awarie, z FTP'a nie da się pobrać plików bo rozłącza połączenie. Ustawienia serwerowe nie pozwalają działać takim wtyczkom jak np Duplicator PRO (no przecież fanaberia żeby klient sam sobie backup robił!).
NIE POLECAM - każda awaria to godziny na infolinii, masa straconego czasu, nerwów, brak poszanowania klienta. Jeśli chcesz nabawić się nerwicy i zniechęcić do takich usług - tylko wtedy wybierz home.plZaletyBRAKWadyCAŁA MASA -
~rem / 2023-08-01 13:40
Ich usługa hostingowa i suport to jakaś kpina.
Hosting Biznes nie potrafi obsłużyć zwykłej strony firmowej postawionej na WordPress.
Dodam tylko że strona wykonana z należytą starannością tzn bez elementora i innych page builderów.
Czysty wbudowany gutenberg.
Zdjęcia zoptymalizowane itp.
Na innym hostingu ta sama strona ładuje się błyskawicznie na home.pl ładuje się 30 sekund.
Suport nie widzi żadnego problemu i zbywają nie istotnymi odpowiedziami.
Stanowczo odradzam!WadyWydajność 0/10, Suport 0/10 -
~niezwdowolony / 2023-07-13 15:06
Jedna wielka tragedia, drugi rok z rzędu próbują naciąć na ten sam numer, tuz przed końcem okresu abonentowego domeny nagle jakoś magicznie ilość requestów na stronie wzrasta do jakiś kolosalnych wartości (bez żadnych modyfikacji czy zwiększenia liczby użytkowników z mojej strony) , po czym dostajecie 24h na własną optymalizację albo przejście na mega drogi hosting. Bardzo słaba obsługa techniczna, ogólnie omijać z daleka Zaletybrak -
~Grzegorz / 2023-07-09 08:42
W tym roku wykonali stronę internetową, która od 8 lipca przestała działać. Wyłączyli jakąś funkcję związaną z bazą danych strony podobno ze względów bezpieczeństwa. Nikt się nie przejął, że wykonana przez nich samych strona nie będzie w związku z tym działać,
Za wykonanie strony (prawie rok to trwało) wzięli pieniądze, nawet kazali w trakcie jej tworzenia dopłacić ok 12%. Teraz strona jest bezużyteczna, a ja tracę pieniądze.
Potrafią tylko miesiąc przed końcem okrasi ważności usługi wysyłać pro-formy, aby skrócić okres działania usługi i pobrać ponownie opłatę za cześć tego okresu.
strona 1 z 12
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »