Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 56 opinii

1.62 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.63
  • Parametry
    1.75
  • Wydajność
    1.67
  • Cena/Jakość
    1.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Ben / 2020-07-03 18:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Słaba jakość.
    Ukryte opłaty manipulacyjne.
    Zdecydowanie nie polecam !!!
  • ~Karol / 2020-06-29 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, nakładają dodatkowe opłaty za minimalne opóżnienie płatności, serwery chodzą kiepsko i drożyzna.
  • ~Krzysztof / 2020-06-18 13:32
    Ocena: 1.75 / 5
    TRAGEDIA! Byłem klientem tej firmy przez kilkanaście lat. To co ostatnio wyprawiają nie mieści się w głowie! Nie da się normalnie skontaktować z obgługą klienta, trzeba WYKUPIĆ usługę PREMIUM żeby móc czatować z pracownikiem osbługi. TO SIE NIE MIEŚCI W GŁOWIE. Przedłużenie domen 100 zł netto. U konkurencji 50 zł netto. 200%!!!! W końcu wyniosłem swoje domeny gdzie indziej bo mam już dość tego badziewia. Nie przeszkadza im to jednak wysyłać mi do dziś proformy za zapłacenie domen, które od tygodni są przeniesione gdzie indziej i tam będa przedłużane. To zwykłe WYŁUDZENIE PIENIEDZY. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. Do tego nowy panel jest TRAGICZNY w porównaniu do starego. Po co go zmieniali? Nie wiem. Wielokrotnie miałem tak w ostatnich latach że status usługi był "nieodświeżony". Trzeba pisać maila, po 1-2 dniach pracownik RĘCZNIE ODŚWIEŻA!!! MASAKRA. Od ręki nikt tego nie zrobi bo... TRZEBA KUPIĆ ABONAMENT PREMIUM NA KONTAKT CHAT. Boże! Jak ja wytrzymałem te ostatnie lata z nimi w ogóle...
    Zaletydziś już brak
    Wadybeznadziejny panel
    brak nomralnej obsługi klienta
    potwornie drogo
    bardzo długie czasy odpowiedzi
    próby wyłudzania pieniędzy poprzez próby pobrania pieniędzy za usługi, które nie są już w home.pl (uważajcie na kasę!!!)
  • ~anmar / 2020-06-09 07:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja usługa w Home to zwykła poczta mailowa: płatna po to, żeby działała sprawnie i bez zarzutów, o każdej porze. Często niestety usługa się zawiesza, są problemy techniczne i zero kontaktu z biurem obsługi klienta. Brak czytelnych komunikatów ze strony firmy. Na pewno nie przedłużę umowy! Szkoda pieniędzy i nerwów!
    Zaletybrak
    Wadyniezapowiedziane przerwy techniczne
    błędy w działaniu poczty(usuwane wiadomości pojawiają się ponownie)
    trudny kontakt z firmą : brak fachowej pomocy
  • ~Barbara / 2020-05-31 00:19
    Ocena: 1.00 / 5
    home.pl liczy sobie ponad 6% odsetek za spozniona platność 2 dni!!! Zadnej dyskusji nawet w okresoe koronawirusa. To jest lichwa. Nie polecam tej firmy.
  • ~zajcev / 2020-05-27 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwery chodzą TRAGICZNIE! te same parametry u innych dostawców sprawiają się świetnie.
    Serwery (wirtualki) są restartowane bez ostrzeżenia, nie raz ich ponowne odpalenie trwa godzinę i dłużej.. pomoc techniczna twierdzi (żeby nie powiedzieć pier*****) że w tym momencie są "przenoszone na inne maszyny fizyczne ze względów na optymalizację działania"
    A teraz hicior.. HOME ZAMYKA USŁUGE WIRTUALEK NA WINDOWS Z KONCEM CZERWCA 2020!
    dzisiaj zadzwonili że wyłączą nam wirtualki.. i amen.
    PORAŻKA!
    ZaletyBRAK!
    WadyWYŁĄCZNIE WADY!
  • ~Rafa / 2020-05-22 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu zmiany panelu na nowy jest totalny dramat, o ile do tej pory był jakiś kontakt z pomocą techniczną, tak teraz zero odpowiedzi na zgłoszenia.
    Zaletybrak
  • ~Krzysztof / 2020-05-18 16:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Od dawna tworze serwisy www. Swojego czasu korzystałem z home.pl, ale przeniosłem się do konkurencji ze względu na:
    - wysokie ceny
    - słaby support
    - brak możliwości chatu, chyba że płacisz ekstra, wtedy łaskawie możesz zgasić swój pożar szybciej niż przez infolinię
    - infolinia, czekasz 15min na połączenie, gdy przekierują Cię do innego działu jest głucho w słuchawce

    Support nie umie poradzić sobie z prostymi zadaniami jak sprawdzenie poprawności konfiguracji domen.
    Cesja na klienta to drogę przez mekkę.
    Zaletytanie promocje
    Wadypo zakończeniu promocji, horrendalne stawki
  • ~eed / 2020-05-14 18:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalny syf. Nic nie działa. Możesz wgrywać swoje strony na serwer ale nie lic zna to, że będą one dostępne w Internecie. W home.pl po prostu nic nie działa. To jest po prostu sprzedawanie ściemy.
  • ~Krzysiek / 2020-05-14 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna masakra, dodzwonienie się nie jest łatwe - po 40 minut czekania. Załatwienie czegoś nie jest możliwe, mam tam kilka usług i pomiędzy panelem starym a nowym nie da się przepisać usług. Pomiędzy nowymi też jest duży problem. Najgorszy hosting z jakim miałem do czynienia
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Roman Rybacki / 2020-05-05 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim użytkownikom korzystanie z usług Home SA. Firma naciąga na usługi, których nie realizuje. Po opłaceniu usług pracownicy aroganccy i definitywnie niekompetentni. Robią sobie z "małych klientów" kpiny. Sprawy skierowałem do prokuratury, UOKiK oraz składam pozew do sądu. Każdej osobie zainteresowanej mogę udostępnić szczegóy historii korepondencji i wszystkie fakty, przez które straciłem 6 tysięcy złotych. Sprawę zamierzam nagłośnić we wszelki możliwy sposób.
    Zaletychciałbym ale....
    Wadyjak w opinii
  • ~Maciej B / 2020-05-01 22:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Słabe - baaaaaardzo słabe wsparcie techniczne,
    BOK - porażka. 3 telefony w przeciągu dwóch dni i dwie różne informacje dot. możliwości technicznych Home.pl
    No i hit.
    Jak chcesz zwiększyć (czytaj - wydać więcej pieniędzy w home.pl) lub zmniejszyć pojemność serwera to musisz założyć nowy :) :) :) :) :) :) i co .........przenieść dane.
    A jak musisz to zrobić sam jak się zorientujesz 60 dni przed upływem ważności konta.

    Taki nasz MIŚ.
    ZaletyŁadne logo
    WadyBOK
    Wsparcie techniczne.
    Oferta
  • ~tom / 2020-04-04 09:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Z usług home.pl korzystam od wielu lat. Nie ma zastrzeżeń co do szybkości i dostępności. Na bardzo pozytywne wyróżnienie zasługuje ich infolinia. Rozwiązują problemy bardzo szybko i kompetentnie.
    ZaletyZnakomita infolinia
    WadyZamieszanie związane z nowym panelem administracyjnym.
  • ~Iza / 2020-03-30 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najgorsze wrażenie, najpierw rok czasu prosiłam się o uaktualnienie załącznika do rozliczania się z US bo mieli starą wersję - po roku się udało, teraz problem z przypisywaniem faktur do odpowiedniego okresu rozliczeniowego - porażka, nie polecam nikomu, kto chce mieć zdrowe nerwy i nie potrafi czekać roku na załatwienie sprawy.
    Zaletyżadne
    Wadybrak prawdziwej obsługi klienta, pomoc - to kpina a nie pomoc
  • ~Konrad / 2020-03-07 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Uczciwi???,

    Zabrali moją 9 letnią domenę! Zawsze do faktur proforma dołączali kwoty za jakieś usługi, których nie zamawiałem i ich nie potrzebowałem. Płaciłem tylko abonament!
    Tak było również w styczniu 2020 Okazało się, że odesłali mi kasę na konto za abonament i zabrali domenę.

    Dzwoniłem, zero zrozumienia!

    NIE POLECAM
  • ~Kamil / 2020-02-25 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli wykupiłeś hosting na home.pl to z pewnością doświadczyłeś wielu niespodzianek, tutaj po prostu nic nie działa tak jak powinno. Serwery posiadają tak ubogie możliwości w stosunku do bardzo dużych cen, że instalacja czegokolwiek zajmuje około 5 razy dłużej niż w innych tego typu hostingach. Ten ich panel do obsługi usług jest strasznie toporny i nieintuicyjny. Gdybym miał najtrafniej opisać firmę home.pl to powiedziałbym, że to "G** opakowane w sreberko" - strona i panel niby ładnie się prezentują ale to po prostu funkcjonalna porażka.
    ZaletyPo korzystaniu z usług home.pl dostaniesz cenną lekcję na całe życie aby lepiej sprawdzać co kupujesz.
    WadyMasa problemów z instalacją popularnych skryptów. Utrudnianie gdy chcemy zrezygnować z usług.
  • ~Tomasz_krk / 2020-02-14 06:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Karygodne i nieetyczne wprowadzanie klienta w błąd, ukrywanie jednej usługi w drugiej po to aby w sytuacji chęci anulowania usługi i zwrotu pieniędzy dowiedzieć się, że zapłaciłeś za coś zupełnie innego. Odpowiedzi mailowe ze skryptu. Totalny brak profesjonalizmu, omijać z daleka! przeniosłem usługi gdzie indziej i polecam to każdemu, omijajcie home.pl z daleka.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Marcin / 2020-02-10 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo ciężki kontakt. Nie czytają co napisałem odpisują automatem.
  • ~MateuszP / 2020-02-08 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak profesjonalizmu, organizacji i bezczelne olewanie i wprowadzanie w błąd klienta!!! Ale raczej to brak wiedzy i bezczelność pracowników.
    Najgorszy jest brak swiadomości że dla kogoś sklep internetowy może być jedynym źródłęm dochodu:/
    A na naprawę prostego błędu trzeba się prosić tygodniami:(
  • ~Ryszard / 2020-02-05 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jaka to szkoda, że nie przeczytałem tutaj opinii zanim zamówiłem usługę... Niech moją opinią będzie mail, który wysłałem do home.pl:
    Wykorzystując moją nieznajomość techniki naciągnęliście mnie na usługę, której nie zamawiałem i nie potrzebuję. Mając zaufanie do Was, spodziewając się proformy za abonament roczny dla domeny xxxxx, uznałem, że proforma ZO/H/2019/xxxxxxxx (której treść zaczyna się słowem "abonament") dotyczy utrzymania domeny xxxxxx w roku 2020, co zresztą napisałem w tytule przelewu. Jakie było moje zdziwienie, kiedy mój kontrahent powiedział, że nie może wysłać na mojego firmowego maila wiadomości, bo domena nie istnieje. Odszukałem opłacony dokument i w pierwszej chwili pomyślałem, że to jakiś oszust podszył się pod Waszą firmę i wyłudził ode mnie pieniądze! Zadzwoniłem na infolinię gdzie dowiedziałem się, że to Wasza firma, wykorzystując moją niewiedzę w zakresie specjalistycznego nazewnictwa oferowanych przez Was usług spowodowała, że zapłaciłem za abonament czegoś zbędnego a wycofanie się z usługi i przeksięgowanie pieniędzy na abonament za domenę jest niemożliwy. Podkreślam, że nigdy nie zostałem zapytany czy jestem zainteresowany włączeniem czy zakupem takiej usługi a takie postępowanie uważam za równie etyczne co dopisywanie do rachunku w podrzędnej restauracji niezamówionych potraw.
    W związku z powyższym naszą 10 letnią współpracę uważam za zakończoną i proszę o dane (kod out info) do przeniesienia domeny do innego - uczciwego dostawcy usług.
    Dałem po jednej gwiazdce "za dzisiaj" chociaż co do parametrów/wydajności/wsparcia technicznego nie powinienem się wypowiadać bo nie mam doświadczeń.
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 2.20, ilość opinii: 85
Home.pl
Ocena: 1.62, ilość opinii: 56
o12.pl
Ocena: 1.66, ilość opinii: 55
cal.pl
Ocena: 3.07, ilość opinii: 34
OVH.pl
Ocena: 1.54, ilość opinii: 23
eHost.pl
Ocena: 4.02, ilość opinii: 14
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188