Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 75 opinii

1.60 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.58
  • Parametry
    1.75
  • Wydajność
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Marcin / 2021-01-18 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsi na rynku jeśli chodzi o ceny i jakość obsługi
  • ~Paweł / 2020-12-31 14:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem nowym użytkownikiem Home.pl do tej pory byłem zadowolony z usług tej platformy. Niestety czar prysł jak bańka mydlana. Na swoim panelu administracyjnym wszedłem w zakładkę promocje. Tam natknąłem się na kafelek promocyjny h
    ostingu biznes na 1 rok w promocyjnej cenie. Posiadając już taki hosting w tym serwisie byłem przekonany iż korzystam z możliwości przedłużenia abonamentu o rok. Po opłaceniu faktury pro forma zorientowałem się iż uruchomiono mi kolejne nie potrzebne mi konto. Jeszcze w tym samym dniu szybko zadzwoniłem aby zrezygnować i napisałem reklamację. Poinformowałem obsługę iż w związku z tym iż promocja nie była w jakikolwiek sposób opisana zostałem jako nowicjusz wprowadzony w błąd. Pomimo 6 pism reklamacyjnych za każdym razem negatywna odpowiedź za każdym razem odpowiedź od innej osoby i nie na temat. Pomimo kilku telefonów zero zrozumienia. Nie zarzucam konsultantom złej woli, natomiast sądzę że mają z góry nakazane co by się nie działo nie oddajemy ani złotówki. Nie jest to duża kwota ale chodzi tu o zasadę uczciwości. Jeżeli serwis chce się zeszmacić dla 65 zł to życzę dlaszych sukcesów. Dobra rada zanim skorzystacie z promocji tej firmy upewnijcie się 10 razy co wykupujecie bo zwrotu na pewno nie będzie.
  • ~Tombias / 2020-12-31 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości dostępu do CRONa bezpośrednio. Jest tylko jakieś rozwiązanie crono-podobne działające na plikach, wgrywanych przez FTP!
    Certyfikat Let's Encrypt oczywiście darmowy wszędzie i włączany na jeden klik w panelu, to w home.pl każą sobie płacić za jego instalcję (!) i prawdopodobnie przedłużanie co 90 dni. Jeszcze bezczelnie oferują jakąś własną promocję na certyfikat przez "przez dużą i znaną jednostkę certyfikującą". Czyli jak się im zapłaci to się ma za darmo, a jak coś jest za darmo, to trzeba im płacić. Cała ich logika.
    Pomoc odpisująca po 5 dniach, że właściwie nie wiedzą w czym problem.
    Według nich "są rzeczy które mają za dziwne wymagania" i nie da się uruchomić na home. Tak Symfony i Laravel faktycznie mają dziwne wymagania, bo nie zatrzymały się 30 lat temu. A na takim poziomie są usługi w tej firmie. Wiecznie mają jakiś problem i zrzucają winę na "dziwne" skrypty.
  • ~Bzitek / 2020-12-30 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu ze wsparciem, telefon nie jest odbiernlany na messangerze jest kontakt ale nie da się nic ustalić
    ZaletyBrak
  • ~Michał / 2020-12-29 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem u nich Bit Defendera, zapłaciłem od ręki. Pobrałem fakturę za zakup programu i to wszystko co otrzymałem. Brak jakiegokolwiek linka do pobrania programu, żadnego klucza aktywacyjnego. Można pobrać kod który nie wiadomo do czego użyć (Bit Defender nie przyjmuję go jako aktywator licencji). wszelkie próby kontaktu kończą się na niczym(brak odpowiedzi) , infolinia nie działa (jesteś pierwszy w kolejce donikąd). Krótko mówiąc złodzieje, kradną sprzedając programy których nie posiadają.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Maciej / 2020-12-23 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, przedłużają usługi automatycznie bez możliwości ich anulacji mimo, że do terminu przedłużenia zostaje jeszcze miesiąc.
  • ~Vidal / 2020-12-09 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Coś okopnego, już nie raz tworzyłem strony www ale w home.pl to poprostu coś strasznego. Trzeba najpierw uruchomic i kupic 4 pakiety aby módz w ogóle cokolwiek zrobic. Drogo i strasznie skomplikowane. Nie polecam
  • ~Piotr / 2020-11-24 13:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Chcę połączyć dwa konta, które mam zarejestrowane na jedną firmę. Trwa to trzy miesiące, ciągle są przeszkody i nikt z home.pl nie potrafi ich usunąć. Dezorgnizuje to mi pracę. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyNie ma zalet
  • ~Piter / 2020-11-04 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwyższe ceny, najgorsza obsługa klienta. Komunikacja jak ze ścianą, tylko w jedną stronę. Przy rezygnacji z usługi nie można się doprosić
    kodu authinfo.
  • ~Adrian / 2020-10-21 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    home.pl to złodzieje. Wyłączyli konto tydzień po zakupie domeny, pieniędzy nie oddali. Zasłaniają się kruczkami w regulaminie. Rozmowa jak z wyszkolonym robotem - postawa całkowicie anty-konsumencka.
    Kupcie u konkurencji i miejcie problem z głowy.
  • ~Marek / 2020-09-28 13:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszuści wysyłają faktury za usługi, których klient nie zmawiał.
    WadyNaciąganie klientów. Godzinami trzeba czekać na kontakt z obsługą.
  • ~Zuza / 2020-09-28 12:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Po 8 latach posiadania skrzynki emaill przekierowano fakturę na inną skrzynkę, kiedy nie wiedząc o płatnosci , odcięto mi wejście na skrzynkę. na nowy panel klienta nie mogłam wejść , bo wysyłał potwierdzenia na skrzynkę emaill odciętą. Chyba mają sajgon z płatnościami, bo czat praktycznie w tym temacie nie do uzyskania. I jak zapłacić?
  • ~Krzysztof / 2020-09-27 14:23
    Ocena: 3.25 / 5
    Słabo. Głównie chodzi mi o hosting stron internetowych na popularnych CMS. Konkurencja ma już od dawna w panelu "DirectAdmin" możliwość wykonywania kopii całych stron (Joolma, Wordpress) z bazą danych, klonowanie, odtwarzania. Jest to bardzo wygodne w sytuacji gdy cos się dzieje ze stroną. Home natomiast biorąc największe chyba pieniądze nie daje NIC. Odpowiedź z home.pl jest taka że proszę korzystać z pluginów w CMS. Poza tym certyfikaty SSL również pozostawiają wiele do życzenia. Nie można np. korzystać z Let's Encrypt, problemy z ich podpięciem (SSL z zewnątrz a nie z HOME). Panel klienta do zarządzania niedawno był zmieniany a i tak jest mało intuicyjny, brakuje dobrych opisów i aktualnych instrukcji.
  • ~Daniel / 2020-09-25 12:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Serdecznie odradzam korzystanie. Kontakt z konsultantem masakra - 45min na słuchawce. Załatwienie sprawy 3 dni - ciągle jakieś błędy po ich stronie. Brak chęci współpracy
    Zaletybrak
    Wady- cesja
    - kontakt konsultantem
    - załatwianie spraw tra min 3 dni
  • ~Gogol / 2020-08-17 00:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Widzę, że nie jestem odosobniony w moim niezadowoleniu z usług home.pl Mamy domeny i serwer od 10 lat!!! Nie raz przymykałem oko na to, że strona bardzo wolno działała, a ich tłumaczenie za każdym razem było próbą zrzucenia winy na oprogramowanie, z którego korzystamy, albo bardzo dużą ilością wejść na stronę w danym momencie, co było oczywiście totalną bzdurą. Nauczony dzwoniłem zazwyczaj po kilka razy i wśród konsultantów znalazł się czasem taki, który przyznał, że pracują nad problemem i wina leżała po ich stronie. Przeszliśmy na lepszy serwer, dużo droższy, żeby nie mieć takich kłopotów, chociaż wcześniejsza Przymykałem oko, ale do teraz. Obecnie nie odpuszczę i będę żądać odszkodowania!!!. Przedłużona usługa hostingu, opłacona dzień przed końcem poprzedniego abonamentu i co za 2 dni nie działa nic!!! nie ma dostępu do poczty, klienci nic nie mogą wysłać, nie ma naszej strony za to zrobili przekierowanie na swoją stronę i ich reklamy. 9 lat pozycjonowania strony przez zewnętrzną firmę pozycjonującą!!! Ustawione w ostatnim czasie nowe reklamy, które zaczęły przynosić efekty dopiero po 2 tygodniach!!! i wszystko szlag trafia. Jest weekend, a wtedy brak kompetentnej osoby, która taki problem mogła by rozwiązać!!!!!!!! Konsultanci na infolinii mają jeszcze pretensje, że jestem zły, tylko nie potrafią zrozumieć tego, że to moje jedyne źródło dochodu!!!
    WadyPodejście do Klienta - brak właściwej opieki, Klient jest po to by płacić i ma siedzieć cicho
  • ~Krzysztof / 2020-07-24 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutna żenada. Przy próbie przejścia z domenami do innego podmiotu dwukrotnie obsługa nie przyjęła mojego wniosku jako powód podając, że mój podpis jest "nieczytelne" Dziwnym sposobem gdy zadzwoniłem zdenerwowany na infolinię osoba mnie obsługująca nie miała problemu z odczytaniem mojego podpisu. Rzucanie kłód pod nogi klientem, którzy odchodzą to proszenie się o takie właśnie opinie.
    ZaletyNie trzeba długo czekać przy dzwonieniu.
  • ~Andrzej / 2020-07-22 13:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Potwierdzam, że home.pl wyłudza pieniądze. W moim przypadku raz skutecznie, innym razem nieskutecznie. Na dowód mam kopie korespondencji. Najwyraźniej jest to "korporacyjna dyrektywa". Jeśli nie uczciwą usługą, to jakoś inaczej trzeba zdobyć pozycję "lidera" na rynku.
    Jest konkurencja, więc takie firmy jak home.pl mogą i powinny z rynku zniknąć. To zależy od nas, klientów.
    Ja home.pl nie polecam.

    Uważam, że to miły obowiązek, by rekomendować uczciwą firmę, ale trzeba też ostrzegać przed takimi, jak home.pl, choćby to było bardzo niemiłe.

    Andrzej
    ZaletyKiedyś były.
    WadyZbyt dużo, żeby to był przypadek.
  • ~Wkurzony Jacek / 2020-07-17 08:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta, nie potrafią rozwiązać żadnego, nawet prostego problemu, za to godzinami można wisieć na infolinii i tłumaczyć konsultantom w czym jest problem...
    Beznadzieja.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~jakub / 2020-07-14 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Home pl podstępnie dolicza usługi promocyjne. Drożyzna na każdym kroku a obsługa klienta to jakaś porażka o wschodnim akcencie.
    kiedyś (15 lat temu) to może i była fajna firma, ale teraz to jakieś nieporozumienie.
    Przenoszę wszystko co mam do konkurencji. Niech Giną !!!!
    Zaletybrak
    WadyWszystkie usługi w tej firmie
  • ~Ben / 2020-07-03 18:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Słaba jakość.
    Ukryte opłaty manipulacyjne.
    Zdecydowanie nie polecam !!!
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 2.19, ilość opinii: 86
Home.pl
Ocena: 1.60, ilość opinii: 75
o12.pl
Ocena: 1.68, ilość opinii: 58
Superhost.pl
Ocena: 2.97, ilość opinii: 43
cal.pl
Ocena: 3.00, ilość opinii: 38
Strefa.pl
Ocena: 1.51, ilość opinii: 36
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2533
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2271
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2148
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1939
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1060
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1022