Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 238 opinii

1.36 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.28
  • Parametry
    1.45
  • Wydajność
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.27

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Direct Computers / 2023-08-09 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    wiem że kolejny negatyw tym nierobom nic nie zmieni ale i tak go wystawie, od tygodnia próbuję zmusić do przeniesienia ze starego panelu do nowego, po tygodniu się poddałem, przenoszę usługi do innego hostingodawcy, nie będę robił reklamy do jakiego.
    ZaletyBrak
    Wadyogólne podajście do klijenta, chyba mają ich za dużo więc olewają.
  • ~Rafcyk35 / 2023-08-07 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed home.pl mam u nich do obsługi dwie domeny jedną z nich opłacałem 4 sierpnia ze swojego banku wysłałem im potwierdzenie. Właśnie zbliżał się koniec okresu funkcjonowania domeny wiec opłaciłem przedłużenie. Dnia 5 sierpnia otrzymuje wiadomość iż domena nieopłacona a przecież opłacona dzień wcześniej dzwonię na infolinie konsultant 0 pomocy dla niego ważne są kody klienta kody autoryzacji mimo podania danych personalnych nie pomoże bo kody ważniejsze. Wysyłam zatem emaile iż domena opłacona. Na dzień następny domena zablokowana opłać drugie tyle naliczyli sobie opłatę aktywacyjną. W rozmowie telefonicznej konsultant stwierdza iż dla nich potwierdzenia bankowe się nie liczą a zaksięgowanie środków u nich. Ich operator płatności Payu przekazał im środki z opóźnieniem i ja mam ponosić tego konsekwencje. Kontaktowałem się z moim bankiem konsultant zapewnia mnie iż środki wyszły 4 sierpnia że jedyna wina jest po stronie operatora payu który z niewiadomych przyczyn przekazał wpłatę z opóźnieniem do home.pl. Firma home.pl za nic ma klienta po konsultantach spływa to że mam potwierdzenia wpłaty 4 sierpnia i przelew zrealizowany zgodnie z informacja z emaila od home.pl z dnia 4 sierpnia.

    Odradzam kupowania usług w home.pl są inni operatorzy również tańsi a z normalnym podejściem do klienta niż home.pl
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Krzysztof / 2023-08-02 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA - obsługa klienta bez żadnych kompetencji, spychologia to podstawowa technika - nikt nie stara się rozwiązać Twojego problemu, a jedynie podrzucają zlewające odpowiedzi, byle pozbyć się problemu jakim jest klient.
    ZAPLECZE TECHNICZNE? - brak, wszystko okrojone, brac cPanelu, nie ma DA, wszystko na autorskim systemie, który generuje same problemy i ma bardzo okrojone funkcjonalności - niby pod szyldem bezpieczeństwa, a tak na prawdę chodzi o utrudnianie życia developerom, tak aby klient musiał za wszystko płacić home
    WYDAJNOŚĆ? - częste i długie awarie, z FTP'a nie da się pobrać plików bo rozłącza połączenie. Ustawienia serwerowe nie pozwalają działać takim wtyczkom jak np Duplicator PRO (no przecież fanaberia żeby klient sam sobie backup robił!).
    NIE POLECAM - każda awaria to godziny na infolinii, masa straconego czasu, nerwów, brak poszanowania klienta. Jeśli chcesz nabawić się nerwicy i zniechęcić do takich usług - tylko wtedy wybierz home.pl
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁA MASA
  • ~rem / 2023-08-01 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich usługa hostingowa i suport to jakaś kpina.

    Hosting Biznes nie potrafi obsłużyć zwykłej strony firmowej postawionej na WordPress.
    Dodam tylko że strona wykonana z należytą starannością tzn bez elementora i innych page builderów.
    Czysty wbudowany gutenberg.
    Zdjęcia zoptymalizowane itp.
    Na innym hostingu ta sama strona ładuje się błyskawicznie na home.pl ładuje się 30 sekund.

    Suport nie widzi żadnego problemu i zbywają nie istotnymi odpowiedziami.

    Stanowczo odradzam!
    WadyWydajność 0/10, Suport 0/10
  • ~niezwdowolony / 2023-07-13 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia, drugi rok z rzędu próbują naciąć na ten sam numer, tuz przed końcem okresu abonentowego domeny nagle jakoś magicznie ilość requestów na stronie wzrasta do jakiś kolosalnych wartości (bez żadnych modyfikacji czy zwiększenia liczby użytkowników z mojej strony) , po czym dostajecie 24h na własną optymalizację albo przejście na mega drogi hosting. Bardzo słaba obsługa techniczna, ogólnie omijać z daleka
    Zaletybrak
  • ~Grzegorz / 2023-07-09 08:42
    Ocena: 1.75 / 5
    W tym roku wykonali stronę internetową, która od 8 lipca przestała działać. Wyłączyli jakąś funkcję związaną z bazą danych strony podobno ze względów bezpieczeństwa. Nikt się nie przejął, że wykonana przez nich samych strona nie będzie w związku z tym działać,
    Za wykonanie strony (prawie rok to trwało) wzięli pieniądze, nawet kazali w trakcie jej tworzenia dopłacić ok 12%. Teraz strona jest bezużyteczna, a ja tracę pieniądze.
    Potrafią tylko miesiąc przed końcem okrasi ważności usługi wysyłać pro-formy, aby skrócić okres działania usługi i pobrać ponownie opłatę za cześć tego okresu.
  • ~antyHome / 2023-06-28 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zakupie Licencji Google Workspace Business nie otrzymasz żadnych informacji ani przypomnienia o wygasaniu tej usługi. Wygaśnie np. w nocy i rano firma nie działa bo nie ma dostępu do poczty, plików, chmury itd. Wtedy dowiadujesz się że żeby odblokować dostęp MUSISZ opłacić licencję minimum na miesiąc za około 60 zł sztuka !!!!!! To jest prawie 3x drożej niż w Google !!
    Nie honorują Licencji Elastycznej Google, blokują przeniesienie do Google lub partnera - czyli zwykły ochydny szantaż.

    Mają mylące/kłamliwe opisy w panelu, np.: jeśli przeniesiesz usługi (Google) to utracisz licencję i pliki oraz że nie da się przenieść licencji (Google) bez wcześniejszego opłacenia w Home.pl

    Polecam kilka godzin dzwonienia na infolinie z prośbą o "przełączenie licencji do Google" oczywiście bez żadnych opłat, mi udała się ta sztuka za kilkunastym telefonem.

    Pozdrawiam Internautów,
    niech żyje uczciwy biznes !
    Zaletywkurzone zero
    Wadypróba oszustwa / naciągania
  • ~DanDan / 2023-06-20 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza strona z jaką miałem do czynienia. Oszuści na wysoką skalę! Dane w panelu klienta nawet jeśli dokonasz edycji do KONTAKTU! i podasz maila do kontaktu to i tak nie wyślą do CIebie takich ważnych informacji jak e-mail gdzie przesyłają faktury czy proformy. Dziś okazało się że strona nie działa więc zacząłem drążyć temat. Podobno wysłano do mnie proformę której nie otrzymałem w związku z brakiem płatności obciążono mnie dwukrotnie bo okazało się że adres który wcześniej aktualizowałem do KONTAKTU nie dotyczy faktur i powinienem aktualizować go telefonicznie. Żenada !! Odradzam jakiegokolwiek poczynania z tym operatorem!
    Osobiście zabieram się z home.pl jak najszybciej się da! Temat będę zgłaszał do UOKIK za nieuczciwe praktyki rynkowe/konsumenckie
    ZaletyBrak zalet
    WadySzkoda że nie można dać 0 gwiazdek, bardziej by odpowiadało
  • ~Mariusz / 2023-06-13 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od rana nie mam 2 stron, maili porazka
    trace kase, ide do innego operatora!
  • ~babyloon / 2023-06-13 19:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Co za *** od rana nie mam dostępu do poczty na Home zgrozie i właśnie straciłem mega kontrakt!!!!!! bo nie mogłem wysłać oferty!!!! Co za **** i tłumaczą się że to nie ich problem! Przecież za niezawodność im zapłaciłem. Co za G**** Tfu!!!! To jest home.pl a jak zgłoszę reklamację - to i tak będą mieli na to wywalone, bo już tak było!
    Zaletydrogo i niby niezawodnie
    Wadydzisiaj, cały dzień nie działa tj. 13.06.2023
  • ~użytkownik / 2023-06-13 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, problem z wysyłaniem maili, maile trafiają do spamu, brak wsparcia technicznego...
    Zaletybrak
  • ~MK / 2023-05-19 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    SEO w ich wykonaniu to czyste oszustwo, umowa skonstruowana tak, że zapłacicie minium 7-8 tysięcy w zależności od opcji za nic nie warte bezsensowne w pisy, które przyniosą w ich tabelkach bezwartościowy ruch na stronie i zero sprzedaży. Omijać szerokim łukiem, oszustwo!
  • ~K. / 2023-05-12 10:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Odradzam. Nie informują klientów o zmianie ceny faktury. Pierwszy rok tani,a kolejny zabija cenowo. Przez nich tracisz wszystko,całą stronę internetową. Słabo. Nie dbają o klienta. Oszukuja.
  • ~sawoj / 2023-05-11 17:34
    Ocena: 1.50 / 5
    UWAGA!!! Przestrzegam wszystkich przed ryzykiem zostanie klientem home pl
    Ta firma to wylęgarnia naciągaczy, jak tylko dasz się złapać na wędkę ich oferty to stajesz się frajerem z którego usiłują doić kasę. Podbijają koszty przymuszając do zakupu droższych usług, nie odpisują na pytania mailem poza botowymi regułkami z odnośnikiem do oferty droższej niż dotychczasowa.
    Na infolinii robią z klienta idiotę i są tak bezczelni, że aż dziw że nadal mają klientów.
    nie chcesz czuć się jak frajer i jeleń? Nie kupuj nic od homepl.
  • ~Jaro / 2023-05-08 10:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja tam nie narzekam, jestem z HOME.PL kilka ładnych lat, mam u nich zaparkowane kilka domen swoich klientów, nigdy się nie zawiodłem być może dlatego, że tylko parkuję u nich domeny i wykupuję SSL-a. Całość hostingu mam na własnych serwerach
  • ~Andrzej / 2023-04-13 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Znikają maile, kopia zapasowa 3 dni wstecz, Jeśli ktoś nie zorientuje się że w czwartek znikną mu maile, nagle w poniedziałek okazuje się że już nie ma do czego wracać...
  • ~pati / 2023-04-04 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, omijać szerokim łukiem. Blokują kiedy chcą, naciągają, mówią , że nie jest opłącone, a jest...Jak opłacisz, mówią, że jeszcze trzeba coś opłacić. Oszukuję na potęgę. Generalnie burdel. Brak kompetencji, brak wsparcia, tylko naciągać umieją....
  • ~centauryda / 2023-04-01 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    To, co się odwala od kilku lat w home.pl to są jakieś jaja. Płacimy kilka do kilkunastu tysięcy zł rocznie za usługi hostingowej i związane z parkowaniem domen, a w razie problemu dosłownie całą firma ma nas głęboko w dupie. Może wybuchnąć Wam poczta, może Wam spływać kilkaset maili, bo home.pl ma wylane na zabezpieczenia i jedyne o czym pieprzy, to o zmianie hasła. Dział techniczny to głównie banda gówniarzy, do specjalisty nie macie szans się dostać. Na tzw. infolinii jest jeszcze gorzej, sto razy lepiej rozmawiałoby się z botami, bo może byście się kiedyś doczekali jakiejś merytoryki. Jeśli zgłosicie się tam z jakimkolwiek problemem, poważniejszym od "zapomniałem hasła" albo "poczta mi nie działa na outlooku", dostaniecie odpowiedź z cyklu "niestety, nie mogę Panu pomóc" — jedyne co robią osóbki na infoliniach, to "wystawiają zgłoszenie". Sorry, ale jak mam poważny problem, np. spływających kilkadziesiąt tys. starych maili, to mam naprawdę wylane na "wystawię zlecenie" i "w poniedziałek nie będzie trzeba dzwonić". To jest żenujące.

    Czas najwyższy, żeby opinie o home.pl dotarły do KAZDEGO, ponieważ ta firma ma wylane na wszystkich swoich poważniejszych klientów i kroi wyłącznie kasę na osobach z wymaganiami na poziomie jeden na dziesięć, ktore nie mają pojęcia, o tym jak działają uslugi hostingowe.

    Dno i wstyd.
    I piszę to po 20 latach korzystania z home.pl i po zostawieniu tam ok 200–250 tys. zł.

    Ta
    firma
    będzie
    miała
    Was
    w dupie
    gdy będziecie mieli
    jakikolwiek problem.

    Przykre.
    Zaletybrak
    WadyMożecie liczyć na olewanie klienta nawet gdy Wasz serwer wysyła kilkaset tysięcy maili, bo w sobotę, zwlaszcza o 16, nikt nie pracuje, ale spoko, bo w piątek też Wam nikt nie pomógł, mimo, że specjalnie nalegaliście, żeby rozwiązano problem w dziu powszednim w godzinach pracy.
  • ~Romuald / 2023-03-30 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed skorzystaniem z usług firmy HOME PL
    Nadzialiśmy się na nich i poparzyliśmy...
    Chcieli nas naciągnąć na kilka tysięcy złotych zaraz po tym jak im zapłaciliśmy kolejne 12 miesięcy świadczenia usług.
    Ich "patent" na wymuszanie kasy to tzw. "Przekroczenie liczby requestów na stronie" co okazało się bzdurą wymyślona prze homepl na potrzeby usiłowania wmówienia klientowi konieczności podwyższenia kosztów usługi.
    Podsumowując unikajcie tej firmy jeśli szanujecie swój czas i pieniądze.
    Nie pozdrawiam "Elizy" z obsługi homepl.
    Romuald Kerber
    ZaletyBrak
    WadyOpisane
  • ~Penelopa / 2023-03-30 12:46
    Ocena: 1.25 / 5
    Wyłączają stronę bez wcześniejszego poinformowania.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Home.pl
Ocena: 1.36, ilość opinii: 238
Az.pl
Ocena: 3.13, ilość opinii: 231
OVH.pl
Ocena: 1.63, ilość opinii: 93
cal.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 89
o12.pl
Ocena: 1.68, ilość opinii: 67
Webd.pl
Ocena: 3.19, ilość opinii: 51
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4082
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770