Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 238 opinii

1.36 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.28
  • Parametry
    1.45
  • Wydajność
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.27

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Han / 2023-03-21 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przemyślcie 100 razy zanim podejmiecie współpracę z tą firmą. Zenujący poziom obsługi klienta.
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko
  • ~arek / 2023-03-09 07:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam po kilku latach użytkowania zostałem bardzo żle potraktowany
  • ~nie polecam / 2023-03-08 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Email jest prehistoryczny będziecie sie denerowwać godzinami.
  • ~Michal / 2023-03-04 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamują się w tv a naciągają klientów
    Naciągacze naciagczs oszuści
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jacek / 2023-03-04 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziwna firma ,chciałem przenieść do nich sklep, już mają wysłać szczegóły a tu cisza .Ponawiałem kontakt telefoniczny -już przekazuję koledze do realizacji odpowiada pani i nic . Przeczytałem opinie i się wyjaśniło .Nie warto się interesować współpracą z nimi bo szkoda czasu i nerw .
  • ~Agencja / 2023-02-27 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z Home.pl natychmiastowo? Może ktoś miał taką sytuacje
    Zaletyrozwiązanie umowy
    Wadyrozwiązanie umowy
  • ~klientka / 2023-02-20 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja, że wykupione przez ciebie domeny będą automatycznie przedłużone i automatycznie będzie pobrana za nie kasa z twojego konta owszem, przyszła mailem, ale była napisana mikro czcionką w kolorze blado szarym pod dużą reklamą, napisaną ogromną czarną czcionką, czyli informacja ta była praktycznie niewidoczna! Dlaczego tak?! Dlatego żeby tej informacji nie zauważyć i w porę nie zablokować usługi. Przemyślany, z premedytacją wymyślony sposób na wyłudzenie pieniędzy. Oczywiście opłata jest 10x wyższa od tej pierwotnej, a tego to już w tej informacji nie było w ogóle! Owszem wiele aplikacji tak działa, ale nigdy, NIGDY nie spotkałam się z tym żeby jednak nie można było z aplikacji zrezygnować i odzyskać pieniądze. Czuję się oszukana. Omijajcie home.pl
  • ~Tomasz / 2023-02-15 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    15 lat wspolpracy. Zero szacunku, zero obslugi ze striony Home... Jeden dzien opoznienia w platnosci, bo wyslali na zly adres przypomnienie i wylaczony dostep do skrzynek z dnia na dzien. Pomimo natychmiastowego oplacenia - 3 dni “walki” o przywrocenie dostepu. Zero wsparcia, zero pomocy. Balagan informacyjny, przeksiegowania wewnetrzne itp, itp, a klient w “czarnej d….”. Narazilo to nasza firme na konkretne straty. Jest wiele firm szanujacych klientow i do tego tanszych. Omijajciie Home z daleka!!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~konserwacje zabytków / 2023-02-14 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Lata dobrej współpracy przekreślił Pan Emil - pracownik home.pl. Zorganizował coś w rodzaju gry w trzy karty, znanej z bazarów z lat 90 minionego stulecia. Jak wiadomo - rozdający zawsze wygrywa. Tak samo było w tym przypadku a mechanizm jest prosty: klient zamawia domenę i wykupuje dla niej usługę certyfikatu bezpieczeństwa SSL. Następnie wysyłana jest faktura i klient płaci. Później okazuje się, że rejestracja domeny nie jest mozliwa (chociaż w systemie przedstawiana jest jako wolna, do rezerwacji) i zwracane są zapłacone za rezerwację domeny środki jednak nie są zwracane środki za rezerwację certyfikatu SSL dla zamówionej domeny.
    Sprytne? Ale mało tego - kiedy dzwonisz do biura obsługi, by stanowczo zażądać zwrotu opłat za certyfikat (gdyż w korespondencji e-mail Pan Emil T. stanowczo odmawia ci zwrotu zapłaconych środków, zasłaniając się regulaminem, w którym czytasz, że za zarezerwowane domeny i certyfikaty forsa nie jest zwracana - tylko dlaczego zwrocili kasę za domenę a za certyfikat nie?? wtf?) i powołujsze się na numer korespondencji - w moim przypadku jest to #UKAN-61966-192 - okazuje się, że sprytny Pan Emil zablokował innym pracownikom dostęp do naszej korespondencji (taka informację otrzymałem dzisiaj od Pana z działu faktur).
    Na home.pl jestem od lat. do tej pory wszystko było w porządku. mam tam zaparkowanych kilkadziesiąt domen, cztery biznesowe hostingi - ale dzięki wytężonej pracy Pana Emila, dzięki jego indywidualnemu zaangazowaniu, jego talentom w dziedzinie obsługi klientów premium (tak, tak jestm w home.pl klientem premium - o tym mnie informuje automat w słuchawce telefonu, gdy dzwonię na infolinię) rezygnuję z usług home.pl dziękuję za współpracę właściciel firmy Konserwacje Zabytków
  • ~Marcin / 2023-01-27 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeczytajcie!
    Zamówiłem usługę budowy sklepu internetowego. W trakcie ustaleń firma home.pl poprosiła mnie o przykładowe realizacje, inspirację a także strony konkurencji, aby mogli ocenić jak taki sklep powinien wyglądać. Wielokrotnie rozmawiałem z osobą prowadzącą moją sprawę, jak powinien wyglądać taki sklep, posługując się również przykładem ze strony home.pl, aby każda ze stron wiedziała na co się umawia. Co ciekawe, byłem uspokajany przez swojego opiekuna, wręcz było mi to gwarantowane, że sklep będzie właśnie tak wyglądał. Przelałem pieniądze i to był mój błąd.

    Po kilku dniach otrzymałem link do strony, gdzie miałem zapoznać się z tym, co firma home.pl dla mnie przygotowała. Okazało się, że zamówiłem stronę, gdzie nie ma żadnych podstron, nie ma przejścia do podstrony z produktem, cały materiał, który im podesłałem, firma home.pl zamieściła na jednej stronie, nie było żadnych odnośników, regulaminu, polityki prywatności, podstrony o nas, podstrony kontakt kompletnie nic. Była to strona, która przypominała BLOG kulinarny, cały stos informacji na jednej stronie.

    Czy ktoś z Was był kiedyś na sklepie internetowym, gdzie nie ma żadnych podstron? Serio, to są jakieś żarty? Mało tego przecież każdy sklep internetowy ma panel klienta, gdzie można się zalogować i koszyk, gdzie wrzucamy wybrane produkty. U mnie nic z tych rzeczy! Podpięli mi aplikację pod stronę o nazwie 1koszyk, która nie jest kompletnie zintegrowana ze stroną, wygląda jak jakiś dziwny odłam czegoś, co próbuje wyłudzić od ludzi pieniądze.

    Odstąpiłem od umowy w trybie natychmiastowym, wysyłając pismo z rezygnacją. Na następny dzień, zadzwonił do mnie lider zespołu sprzedaży, który chciał zapytać, co się stało, ponieważ pracownik, który mnie obsługuje, znajduje się obecnie na urlopie. Opowiedziałem całą sytuację, że zostałem oszukany, że wyłudziliście ode mnie pieniądze i odstępuje od umowy. Lider zespołu odparł, że jestem w dobrych rękach, wprowadzą należne zmiany, że musiało dojść do nieporozumienia, a wszystkie zmiany zostaną wprowadzone bezpłatnie. Kilka dni później dostałem maila, że firma home.pl może wprowadzić zmiany, przy dopłacie kilku tysięcy!!!!!!!!!!

    Obecnie jestem na etapie otrzymania pisma od prawnika home.pl, z informacją, że odstąpienie od umowy jest bezpodstawne i niezasadne. Tylko, że pismo otrzymałem wczoraj a w mailu pisali, że odpowiedz z ich stanowiskiem przyjdzie w poniedziałek. Kolejne kłamstwo z ich strony a raczej ustalenia, do których nie muszą się stosować. Jeszcze poniosą za to pełną odpowiedzialność.
  • ~Maciej / 2023-01-19 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu tragedia PRLowska. Firma działa na zasadzie: Kochany kliencie kup usługe, a następnie będziemy mieć cię w poważaniu.
    Zaletybrak
    Wady- utrudnianie wszystkiego co tylko możliwe.
    Mało intuicyjny, a wręcz zagmatwany panel do obługi domen i hostingów, a ten od SSL to już zupełnie na czuja, może się uda.
  • ~Karol / 2022-12-21 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Masakrycznie słaba obłsuga. Nie odpowiadją na reklamacje. pieniądze wpłacone usługi nie włączone. !!
    Zaletybrak
  • ~Kacper / 2022-12-20 00:48
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalny hosting, brak kontaktu z supportem, po prostu dno
  • ~Michał / 2022-12-19 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno, brak kontaktu z serwisem, dodatkowo śmieją się ludziom w twarz oferując obsługę vip
    Zaletybrak
  • ~baden / 2022-12-09 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaką znam pod względem obsługi klienta. Dramat. Blokują dostęp do usługi, która jest opłacona. Blokują kiedy chcą i nie ma możliwości odblokowania - sprawa musi się procedować dniami. Odradzam, naprawdę. Korzystam z wielu hostingów, ale to co się dzieje w Home, nie mam miejsca w innych firmach - nóż otwiera się w kieszeni. Dla ludzi o mocnych nerwach.
  • ~burst / 2022-12-08 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Festiwal żenady, wysyłają powiadomienia o proformie na email który od kilku lat jest nieaktywny. Email został zmieniony przez ich panel ale okazuje się, że aby zmienić adres do powiadomień trzeba kontaktować się biurem obsługi. Przy zmianie adresu zero weryfikacji, każdy może wysłać wiadomość z prośbą o zmianę adresu do powiadomień. Po ponad 10 latach kończę współpracę bo miarka się przebrała, 370 PLN za przedłużenie domeny w com.pl na rok to przesada, a wszystko przez to, że nie potrafią wysłać powiadomienia na właściwy adres.
    Zaletybrak
    Wadydrogo, zerowe bezpieczeństwo, brak szacunku dla klienta
  • ~Maciek / 2022-11-30 07:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Home.pl po nieprzedłużeniu usługi (MS Office) wysyła proformy do zapłaty z podpiętym zamówieniem, którego nie składałem. Spytałem dlaczego dostałem taką proformę do zapłaty, dostałem odpowiedź, że proforma jest ofertą handlową, tylko, że nie wyraziłem zgody na wysyłanie ofert handlowych, a treść maila sugeruje, że złożyłem zamówienie. Po nieopłaceniu cyklicznie przychodzą kolejne maile, sformułowane tak, jakbym musiał opłacić tą fakturę, bo za chwilę zablokują mi dostęp, chociaż przeniosłem usługę do innego pośrednika (tu pierwszy rok była niska cena, a od drugiego bardzo wysoka).
    ZaletyTani pierwszy rok subskrypcji
    WadyDrogie kolejne lata subskrypcji
    Wysyłanie ofert handlowych w formie proform do zapłaty bez wyrażenia zgody
  • ~Jola / 2022-11-28 15:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam!
    Blokują strony, kiedy sobie chcą, a po kontakcie z działem technicznym dowiadujesz się, że to byłą decyzja osoby z działu infolinia i z nią trzeba się kontaktować.
    Twierdzą, że się kontaktowali w tej sprawie, a ich kontakt to jedna próba telefoniczna i jedna wiadomość.

    Będąc stałym klientem nie można liczyć na pakiety promocyjne, bo korzystanie z nich jest naruszeniem warunków umowy i grozi karami. Generalnie wszystko jest naruszeniem warunków umowy. Nie będę nawet wspominać o chęci migracji.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Tragedia / 2022-11-24 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, naciągają na tanie usługi na start i później są bardzo drogie. Support kompletne 0
  • ~Niezadowlona / 2022-11-23 18:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna porażka! Brak jakiejkolwiek pomocy. Po dwóch tygodniach działania sklepu błąd po stronie home.pl spowodował że sklep nie działa.
    Pan na infolinii nic kompletnie nie wie.
    Nie polecam, natychmiast musimy przenieść sklep.
    Wadybrak pomocy technicznej, totalne lekceważenie klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Home.pl
Ocena: 1.36, ilość opinii: 238
Az.pl
Ocena: 3.13, ilość opinii: 231
OVH.pl
Ocena: 1.63, ilość opinii: 93
cal.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 89
o12.pl
Ocena: 1.68, ilość opinii: 67
Webd.pl
Ocena: 3.19, ilość opinii: 51
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770