dobra cena i obsługa, stały kontakt mailowy, szybka realizacja
Zaletydobry kontakt
Wadymały asortyment
~fume2 / 2011-12-01 08:40
Ocena: 4.80 / 5
Przemiła, w pełni profesjonalna obsługa
~gbszaman / 2013-05-07 09:09
Ocena: 5.00 / 5
extra polecam
~Gogol / 2012-02-13 16:18
Ocena: 4.80 / 5
Asortyment mógłby być większy :) W bardzo łatwy sposób za niewielkie pieniądze można zamówić książkę która dostarczana jest w ekspresowym tempie.
ZaletyBardzo,bardzo szybka dostawa.
WadyChyba jednak ceny,bo do czegoś trzeba się przyczepić.
Pare dni .Zakup za 80 pln
~gosiaspwm / 2015-01-29 17:57
Ocena: 5.00 / 5
Przesyłka błyskawiczna. Bardzo dziękuję. Książki dotarły w idealnym stanie.
~Goska / 2016-02-07 21:02
Ocena: 5.00 / 5
Błyskawiczna i udana transakcja. POLECAM !!!
~Grzegorz Cyga / 2013-06-05 11:39
Ocena: 5.00 / 5
Księgarnia Gandalf posiada bardzo szeroki wybór książek i innych produktów wymienionych na stronie internetowej. Zamówienie zostało złożone w poniedziałek a w środę już miałem u siebie zamówione książki. Profesjonalizm na każdym kroku czyli obsługa klienta na b.wysokim poziomie. Kontakt rewelacyjny. Polecam wszystkim zainteresowanym zakupem z tej księgarni internetowej.
ZaletyProfesjonalizm pod każdym względem
WadyBrak
40 minut a kupiłem za 74,65,- zł
~herftom / 2011-09-20 16:53
Ocena: 5.00 / 5
wielki pozytyw polecam
Zaletysame
Wadybrak
~icarus / 2011-12-07 17:34
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko w porządku. Dość szybka realizacja i wysyłka. Spory asortyment. Nie miałem problemów
~ika2009 / 2011-10-04 21:03
Ocena: 5.00 / 5
Zamawiam w chwilę, za korzystną cenę, odbieram osobiście bez dodatkowych kosztów u miłego personelu i ... w razie błędnego zamówienia z mojej strony, otrzymuję bez kłopotu zwrot gotówki. REWELACJA! POLECAM!
ZaletyJAK WYŻEJ
WadyNIE ZAUWAŻYŁAM
WIELE ZAKUPÓW ZA RÓŻNE CENY, TRUDNO OKREŚLIĆ W TAKICH KATEGORIACH...
~itka36 / 2014-04-15 10:36
Ocena: 4.80 / 5
Bardzo dobry sklep. Dużo noych pozycji, duzo promocji.
Zaletyszybko, tanio, rzetelnie
2 lata
~iwaiwanska / 2012-08-20 13:55
Ocena: 4.25 / 5
Moje zamówienie to w większości podręczniki szkolne. Cena atrakcyjna w porównaniu z innymi księgarniami internetowymi. Niestety nie było kilku pozycji do klasy 5 szkoły podstawowej:(. Asortyment-raczej zadowalający nie tylko przeciętnego użytkownika. W ofercie literatura opcja, audiobooki i inne ciekawe pozycje. Dość przejrzysty system zamawiania. Dostawa- jak w warunkach realizacji zamówienia. Opcji"obsługa i reklamacje" nie mogę ocenić, gdyż z tej drugiej nie korzystałam (i obym nie musiała;), lecz póki co jak najbardziej poleciłabym robienie zakupów w księgarni internetowej gandalf.
~iwcia / 2012-07-30 18:07
Ocena: 5.00 / 5
jestem bardzo zadowolona z szybkiej i sprawnej obsługi.
Zaletybardzo przystępne ceny produktów
od 10 lipca za 350,00
~iwona giemza / 2014-03-27 10:30
Ocena: 4.80 / 5
ok
Zaletybrak
Wadybrak
~iwona nartowska / 2012-08-01 11:35
Ocena: 4.60 / 5
wszystko ok.dobry kontakt,szybka wysyłka,polecam!!!!!
~Iza / 2013-04-16 23:00
Ocena: 4.80 / 5
Doskonała obsługa, wszystko poszło sprawnie.
ZaletySzybkośc i jakośc obsługi rewelacyjna!
WadyBrak mozliwości zapłaty przelewem on-line
2 dni,
~Jadwiga Wawrzeczko / 2012-08-19 21:29
Ocena: 5.00 / 5
Szybka dostawa zgadzajaca sie z terminem wysylki.
ZaletyZakupy bez wychodzenia z domu i szukania towaru.
Wadynie ma wad
Mam go juz 7 dni
~jana / 2012-07-11 21:30
Ocena: 4.60 / 5
Bardzo szybka wysyłka, książki dobrze zapakowane. Gratis dostaliśmy plan lekcji :-). Przejrzałam oferty wielu księgarni internetowych, w Gandalfie zestaw podręczników wyszedł najtaniej i do tego przesyłka kurierska gratis. Jestem bardzo zadowolona z zakupu.
270 zł, komplet podręczników
~jannama / 2011-01-08 14:26
Ocena: 3.20 / 5
Kupuję w księgarni internetowej GANDALF dwie pozycje - jedną książkową, na której mi bardzo zależy (oznaczoną jako "mały zapas") i dodatkowo audiobooka. Wybieram opcję dostarczenia poprzez "Paczkę w RUCHu". Płacę. Jest 21 grudnia. W dniu 29 grudnia otrzymuję maila z potwierdzeniem, że moje zamówienie ZOSTAŁO ZREALIZOWANE i wysłane pod podany adres. 31 grudnia otrzymuję smsa, że paczka jest do odbioru. Niestety, gdy w dn. 3 stycznia próbuję je odebrać, okazuje się, że paczki w punkcie nie ma. Dzwonię do GANDALFA. Telefoniczny konsultant przyjmuje zgłoszenie i obiecuje wyjaśnić sytuację. W godzinach wieczornych otrzymuję e-maila od Gandalfa, że firma RUCH przeprasza za powstałe opóźnienie i że paczka powinna być w kiosku w ciągu 1-2 dni. Czekam. W dn. 5 stycznia dostaję telefon od przedstawiciela firm RUCH, że moją paczkę odebrał ktoś inny, ale że był uczciwy, paczkę zwrócił, i że 7 stycznia będę mogła ją odebrać w kiosku. Czem prędzej piszę w tej sprawie informacyjnego maila do GANDALFA. Przedstawiciel księgarni odpowiada, że dziękują za info. Jest piątek, 7 stycznia 2011. Po wcześniejszych przebojach z westchnieniem ulgi odbieram moją paczkę w kiosku. Dziwnie lekka. Otwieram, patrzę, a tam... TYLKO AUDIOBOOK! Brak książki, na której mi zależało. Faktura wystawiona tylko na audiobooka. A przecież zapłaciłam za wszystko! Nie rozumiem, dzwonię do księgarni. Antypatyczna konsultantka beznamiętnym tonem informuje mnie, że księgarni była w stanie zrealizować tylko część mojego zamówienia. Na moją uwagę, że mimo obfitej korespondencji z firmą, nie zostałam o tym fakcie wcześniej poinformowana, pani informuje, ŻE KSIĘGARNIA NIE MA OBOWIĄZKU INFORMOWAĆ KLIENTA O TYM ŻE NIE JEST W STANIE ZREALIZOWAĆ JEGO ZAMÓWIENIA oznaczonego jako "mały zapas"!!!!! Na moją uwagę, że przecież zapłaciłam za całość, pani oburzonym tonem informuje, że "księgarnia nie zatrzymuje pieniędzy klientów" i że "dzisiaj nadpłata została przekazana do księgowości" i że "w poniedziałek powinna mieć je Pani na swoim koncie"!!!! Świetnie. Płacę za towar, potem kłopoty z wysyłką (fakt, ze nie ich wina, ale w tym czasie prowadzę z nimi obfitą korespondencję plus kontakt telefoniczny) po czym przy odbiorze zamówienia okazuje się, że nie jest ono kompletne a księgarnia nie poczuwa się do winy, bo "nie mają w obowiązku informować o tym klienta"!!! Bezczelność. A pieniądze? Wpłata 21 grudnia, 7 stycznia realizacja części zamówienia a po monicie telefonicznym deklarują zwrot na 10 stycznia. Świetnie. Brak słów. Ręce opadają, że w XXI wieku pretendująca do miana profesjonalnej i przyjaznej księgarnia jest w stanie traktować klienta w ten sposób.
Zaletyłatwość zamawiania, łatwość nawiązania kontaktu, dość szybkie odpowiedzi e-mailowe
Wadywysyłają część opłaconego zamówienia, nie informując o tym fakcie klienta
~Jelo / 2009-02-17 22:32
Ocena: 5.00 / 5
Ostatnio znów zamówiłem, od razu zapłaciłem kartą, odebrałem po 5 dniach w siedzibie ale to ja nie mogłem wcześniej bo zamówienie już na mnie czekało. Żadnych problemów. Na święta także problemów nie było, nawet w wigilię można było odbierać. Jestem bardzo zadowolony i nie zamierzam zmieniać księgarni! Bardzo duży wybór, przystępna cena, dobry kontakt. Polecam i już! :)