Klientem Echostar jestem gdzieś od stycznia 2014 (po przeprowadzce do nowego domu), generalnie początki były - co tu dużo mówić - słabe, a dotyczyły przede wszystkim bardzo niestabilnego internetu. Po moich wielokrotnych interwencjach - wreszcie net zaczął śmigać jak należy, mocno też poprawił się BOK, wcześniej dodzwonienie się do nich graniczyło z cudem. W 2020 skuszony ofertą Vectry (której obecnie składową stanowi Echostar) postanowiłem zamówić montera aby przełączył mi na nową ofertę. Na moje szczęście już na miejscu, w domu, pojawiły się problemy ze stabilnością, byłem też zaskoczony faktem, że telewizja ta nie szła po kablu ale poprzez IPTV (nie zostałem o tym wcześniej poinformowany), co niestety widać było po bardzo słabej jakości obrazie, czystej pikselozie. Monter przy okazji nie był w stanie zdiagnozować problemu kompletnego braku downloadu przy działającym uploadzie (wymiana ich routera nic nie dawała), zresztą ten ich modem to była jakaś katastrofa zarówno wizualna jak i konfiguracyjna, dlatego z ulgą powróciłem do swojego Archera i właśnie też dlatego zrezygnowałem z instalacji i powróciłem do Echostar. Tutaj na szczeście wszystko jest w porządku, naprawdę z rzadka zdarzają się usterki z netem, sporadycznie są jakieś problemy z TV, ale i tak wygląda to dobrze.Zaletystabilny internet, bardzo dobra jakość obrazu TV, mocno poprawiło się BOK
Wadypróba wciśnięcia oferty Vectra, która jest telewizją IPTV z b.kiepskimi parametrami.
MiejscowośćPoznań