Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Echostar opinie

Ocena na podstawie 11 opinii

1.84 / 5

  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.64
  • Obsługa klienta
    1.27
  • Niezawodność
    1.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~Krzychu / 2021-04-18 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Za prawie 70 zł miesięcznie oferowany Internet DO 300 mb/s, realnie nie przekracza 120 mb, a najczęściej jest w granicach 20. Żenada obsługi to mało powiedziane. Połączenie 3 urządzeń jednocześnie do sieci domowej skutkuje tym że jedno lub max dwa urządzenia jakoś działają, natomiast trzecie mocno zacina. Nocą wcale się nie poprawi,a czasami jest gorzej. Kiedy wybierałem 2 lata temu tę ofertę byłem zmuszony do tego ze względu na brak alternatyw. NIE POLECAM!!! Lepszy mobilny internet plusa, playa czy czegokolwiek innego. Lepiej robić hotspota z telefonu niż PRÓBOWAĆ używać internetu i tej firmy.
    ZaletyNie istnieją w ich ofercie
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
    MiejscowośćPoznań
  • ~mira / 2021-04-15 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział techniczny nie istnieje. Dodzwonić się do BOK to jak wygrać w totolotka. W drugim przypadku większe szanse.
    Wadysame wady
    MiejscowośćPoznań
  • ~Robuś / 2021-04-05 13:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Dział techniczny osiągnął dno. Najgorszy dostawca jakiego miałem.
    ZaletyBrak
    WadyZakłamana prędkość internetu
    MiejscowośćPoznań
  • ~Station / 2021-01-12 09:22
    Ocena: 3.75 / 5
    Klientem Echostar jestem gdzieś od stycznia 2014 (po przeprowadzce do nowego domu), generalnie początki były - co tu dużo mówić - słabe, a dotyczyły przede wszystkim bardzo niestabilnego internetu. Po moich wielokrotnych interwencjach - wreszcie net zaczął śmigać jak należy, mocno też poprawił się BOK, wcześniej dodzwonienie się do nich graniczyło z cudem. W 2020 skuszony ofertą Vectry (której obecnie składową stanowi Echostar) postanowiłem zamówić montera aby przełączył mi na nową ofertę. Na moje szczęście już na miejscu, w domu, pojawiły się problemy ze stabilnością, byłem też zaskoczony faktem, że telewizja ta nie szła po kablu ale poprzez IPTV (nie zostałem o tym wcześniej poinformowany), co niestety widać było po bardzo słabej jakości obrazie, czystej pikselozie. Monter przy okazji nie był w stanie zdiagnozować problemu kompletnego braku downloadu przy działającym uploadzie (wymiana ich routera nic nie dawała), zresztą ten ich modem to była jakaś katastrofa zarówno wizualna jak i konfiguracyjna, dlatego z ulgą powróciłem do swojego Archera i właśnie też dlatego zrezygnowałem z instalacji i powróciłem do Echostar. Tutaj na szczeście wszystko jest w porządku, naprawdę z rzadka zdarzają się usterki z netem, sporadycznie są jakieś problemy z TV, ale i tak wygląda to dobrze.
    Zaletystabilny internet, bardzo dobra jakość obrazu TV, mocno poprawiło się BOK
    Wadypróba wciśnięcia oferty Vectra, która jest telewizją IPTV z b.kiepskimi parametrami.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Magdalena / 2020-10-15 12:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadzieja. Korzystam z internetu. Często jest wolniejszy niż wykupiony a co parę tygodni czy miesięcy zdarzają się poważne awarie. Około roku temu internet przez około miesiąc miał po kilka przerw dziennie.
    A najbardziej beznadziejna jest obsługa klienta, która w zasadzie nie istnieje! Nie ma możliwości zadzwonić do tej firmy. na szczęście od jakiegoś czasu można pisać z nimi na czacie. Wtedy jakąś pomoc da się uzyskać - ale nie techniczną. Jedyne o co dbają to żeby wszyscy regularnie płacili. Oni nie muszą dostarczać usługi na stałym i zgodnym z umową poziomie...
    ZaletyDa się w końcu skontaktować przez czat
    WadyJedyny kontakt z tą firmą to czat! (albo wizyta w biurze)
    MiejscowośćPoznań
  • ~camel / 2020-06-25 19:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słabo - awaria goni awarię i co dwa tygodnie problem z kanałami !! Do tego nagle wyłączają kablówkę z powodów windykacyjnych, a na koncie nadpłata - NIE POLECAM !!!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPoznań
  • ~Zawiedziona klientka / 2019-11-02 22:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak szacunku dla klienta pomoc techniczna nie istnieje. Sygnał zanika z winy kablówki a pomocy żadnej bo chociaż piszą że pomoc techniczna jest to faktycznie jej nie ma. Nieważne ze jest się sumiennym klientem od lat. Powiem więcej to wada.
    ZaletyNie widzę zadnych
    WadyBrak szacunku dla klienta lekceważenie go nierzetelnosc uslug
    MiejscowośćPoznań
  • ~Jola / 2019-11-02 22:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Pomoc techniczna to fikcja sygnał zanika a martw się kliencie ważne że opłaty wpływają i na tym kończy troska firmy
    ZaletyNie widzę w tej chwili
    WadyNiepłodność brak szacunku dla klienta lekceważenie go
    MiejscowośćPoznań
  • ~KRZYSZTOF / 2019-10-06 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedni wielcy kombinatorzy i oszuści, umowa jest z 2 miesięcznym wypowiedzeniem, a jak wiadomo zmiany miejsca zamieszkania przychodzą niespodziewanie nagle, gdzie inne firmy mają 1 miesięczne. Tak samo jeżeli kończy się umowa i przechodzi na czas nieokreślony to płacicie nagle 169zł za msc! Internet ma częste awarie oraz nie otrzymujecie takiej prędkości za jaką płacicie, gdyż łącze jest wolniejsze. NIE POLECAM! NIE POLECAM! NIE POLECAM!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Maria / 2019-07-15 19:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Zgadzam się w pełni z opinią klienta z roku 2018.Biuro obsługi zupełnie nie działa,nie odbierają telefonu.A po tygodniu /po 30 telefonach/jak się dodzwoniłam to powiedziano mi,że dnia następnego zadzwonią i powiedzą kiedy ktoś przyjdzie i wymieni dekoder/to będzie już trzeci/Niestety nie zadzwonili i nikt nie przyszedł.Dzisiaj tj.15.07.2019 byłam osobiście w biurze rozmawiałam z kierowniczką p.Bożenką miała uzgodnić i zadzwonić za 20 min.a była to godz.12 w tej chwili jest godz.19 i cisza.To jest po prostu skandal.Kłamią i oszukują klientów.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Pio / 2018-11-20 14:34
    Ocena: 2.75 / 5
    Działanie sieci jest nieprzewidywalne. Z dnia na dzień znikają kanały, nawet te z dodatkowo płatnych pakietów. Zdarzają się przerwy w przekazywaniu sygnału (zarówno TV, jak i internet). Biuro obsługi klienta, w zasadzie nie działa: Nie odpisują na maile, nie odbierają telefonu. Żenada. Zdecydowanie najgorsza telewizja, z jaką miałem do czynienia.
    MiejscowośćPoznań
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2633
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2464
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2366
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2157
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.68, ilość opinii: 1735
Play Online
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1652
Play
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1624
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1572
Plus
Ocena: 1.52, ilość opinii: 1108
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1101
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 1011
mBank
Ocena: 1.85, ilość opinii: 1004