Oferta: oceniam na 1, gdyż jak się nie czyta dokładnie OWU, bazując na wyrwanych z całości wyrażeń i ogląda reklamy to wygląda super - ale jak się zapozna dokładnie do tego jeszcze doświadczy z nimi problemu... to niestety okazuje się, że oferta jest absurdalna, mająca wiele sprzeczności itd... Zgniły owoc zapakowany w złoty papierek.
Obsługa klienta: do czasu podpisania z nimi umowy i przelaniu na ich konto składki - jesteś dla nich najważniejszy. Jak już podpiszesz i zapłacisz to traktują Cię jak zło konieczne, debila itp... Stąd 1
Cena/Jakość: Gdyby była skuteczność tego co w OWU zawarte to można by dać więcej niż 1, lecz w przypadku AXA płacisz za fikcje, za coś czego nie ma. To tak jakby Ci ukradli pieniądze, jesteś zwyczajnie oszukany.
Zaletybrak
Wady- brak plusów
rok,
~Tomek247 / 2017-09-19 13:57
Ocena: 1.00 / 5
AXA TO NACIĄGACZE ! jak najdalej od tej firmy ! wysyłają pisma z wezwaniem do zapłaty, kontakt bardzo utrudniony właśnie zakończyłem 50 minutową rozmowę gdzie przez 45 min słuchałem muzyczki a baba na infolinii mnie przepoiła i powiedziała ze to pomyłka! ja w takie pomyłki nie wierze, po prostu jakiś % osób im zapłaci i da się naciągnąć a ja straciłem dwa dni nerwów i godzinke wisiałem na słuchawce w samochodzie na poboczu. Jak do tej złodziejskiej firmy trafią Twoje dane to bądź pewien że spróbują zrobić z Ciebie frajera!
ZaletyBRAK ZALET
WadyNACIĄGACZE, oszuści, krętacze
WCALE ! poprzedni właściciel miału nich wykupione oc ja dostałem wezwanie do zapłaty po 2 latach! jeżdżenia samochodem który już był ubezpieczony na mnie w Ergo Hesti !
~uchodzca / 2016-02-07 09:32
Ocena: 1.00 / 5
drogo i niewiarygodnie
~ursus / 2019-07-24 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Dno dna!
Likwidacja szkody zgłoszonej z AC trwa już trzy tygodnie i końca nie widać. Nikt w Axa nie odpowiada na maile, Rzeczoznawca jest z firmy zewnętrznej, i też mówi, że nie ma wpływu na wysyłanie dokumentów do dealera czy leasingu. W salonie powiedzieli mi, że to nie pierwsza szkoda likwidowana w AXA i za każdym razem wygląda to tak samo. Mówił, że z OC jest jeszcze gorzej.
Zaletybrak zalet
~UWAGA / 2023-08-21 11:36
Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie odradzam ubezpieczyciela AXA. Infolinia celowo wprowadza w błąd. Podczas awarii samochodu w Chorwacji ubezpieczyciel odmawia przyjazdu pojazdu Assistance, ubezpieczyciel nakazuje szukania warsztatu na miejscu samodzielnie.Ubezpieczyciel informuje,iż a podstawie faktury z naprawy wypłaci odszkodowanie. Niestety jest to kłamstwo, po wszystkim ta sama infolinia i przedstawiciel firmy AXA informuje,że nie wypłacą odszkodowania, gdyż może jedynie zaproponować naprawę na miejscu, której wcześniej odmówił!!!!!!! Ludzie omijajcie z daleka firmę AXA, lepiej kupić ubezpieczenie w innej profesjonalnej firmie, w której nie wprowadza się klienta celowo w błąd. Szkoda pieniędzy na ubezpieczenie, którego firma AXA wszelkimi sposobami odmówi, nawet sięgając po celowe wprowadzanie Klienta w błąd. Ostrzegam.
ZaletyBRAK
WadySELOWE WPROWADZANIE KLIENTÓW W BŁĄD
~W / 2019-04-19 14:23
Ocena: 1.00 / 5
Ja zostałem wprowadzony w błąd przez przedstawiciela AXA i straciłem na ich produkcie 7000pln. Dla mnie ta firma straciła wiarygodność - ich produkt to nic więcej tylko nabijanie ludzi w butelkę . Zero wsparcia przynajmniej tak było w moim przypadku.
ZaletyWsparcie jest , ale kiedy chcesz zrezygnować z polisy wtedy masz gwarantowany telefon od przedstawiciela. Ogólnie TRAGEDIA
WadyZero wsparcia
~Władek / 2017-06-13 18:42
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam AXY. Towarzystwo tylko czeka na pułapkę podwójnego OC. przed upływem polisy ... brak wiadomości email i dokumentu pdf brak wersji listowej brak kontaktu oczekiwanie powyżej pół godziny brak odpowiedzi na maile.
~WOJCIECH / 2022-03-30 10:14
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY WIĘCEJ UBEZPIECZEŃ AXA
Sprawa jest prosta, lot spóźnił się 30 godzin, bagaż doleciał po tygodniu. Kwota do wypłaty nie jest duża, mam wszystkie kwity. Sprawa ciągnie się trzeci miesiąc. Całe szczęście że nie dotyczny to zdrowia bo już bym zdążył umrzeć. Kiedyś działało to inaczej na ten moment odradzam z całego serca.
ZaletyŁatwo kupic przez internet
WadyWszystko poza łatwoscia zakupu
~Wojtek / 2019-06-05 08:38
Ocena: 1.00 / 5
Andrzeju, skoro nie dotrzymala terminu odpowiedzi na reklamwcje.to wszystko czego domagales sie w reklamacji zostaje Ci uwzglednione. I czemu sie tu matwic?
ZaletyBrak kompetencji
WadySzczegolny brak kompetencji
~wojtek / 2021-02-17 22:58
Ocena: 1.00 / 5
Pojebana, posrana, gówniana firma uduś!!!i!!! na portalach opiniotwórczych i profilach społecznościowych obsmaruje dziadów!!!!! Miałem awarie samochodu, mam assistance, mam AC w tej posranej firmie - oczywiście już ostatni raz!!! od 18.00 próbowałem się dodzwonić na pomoc assistance, żadne telefony nie odbierają, muzyczkę zasraną już na pamięć znam, dzwoniłem mase razy, czekałem słuchając tej gównianej melodi po kilkanaście razy, bez skutku, oczywiście na pomoc się nie doczekałem bo jak? skoro nikt nie odbiera telefonu, czekałem po 10min słuchając gównianej melodii i nikt nie odbierał, nawet przełączając się na inne działy! zmarzłem, czekając kilka godzin w aucie i szukając innej pomocy, przemokłem, wróciłem do mieszkania ale poświęce jeszcze godzine by obsmarować tą firmę na wszelakich portalach !!! zastanawiam się jeszcze nad zgłoszeniem sprawy do rzecznika praw obywatelskich, konsumenta na Policje bo to niedopuszczalne co robią z klientami!!!! Posrana firma!!!!
Zaletynic
Wadywszystko co robią to jedna wielka wada
~www / 2019-07-20 08:58
Ocena: 1.00 / 5
Po przeczytaniu opini klientow potwierdzilo to moja jak najgorsza opinie o Waszej Firmie Przy zamawianiu uslugi u Was konsultanci wciskaja jak najwiecej KITU azeby tylko zlapac klienta Pozniej juz staje sie tylko ofiara placaca wybrane ubezpieczenie Jezeli dojdzie do szkody to trzeba sie uzbroic w cierpliwosc bo -dodzwonic sie to cud,dogadac sie z jakims cwaniakiem to nastepny cud a uzyskac odszkodowanie to naprawde CUD Wszystko pozostawiaja do zalatwienia klientow ,calkowity brak zainteresowania sprawa i odwlekanie Ja miesiac czasu czekam na przelanie pieniedzy za szkode !!!! NAPEWNO NIE POLECE NIKOMU
ZaletyBRAK
WadySAME
~Xxx / 2019-10-03 23:34
Ocena: 1.00 / 5
Został uszkodzony bagaż podczas lotu, odpowiedź firmy, że nie wypłacą odszkodowania ponieważ bagaż pomimo tego że zniszczony to musiałby jeszcze zostać częściowo skradziony, wolne żarty co to ma kur... być!!!! Nie polecam!!!!
ZaletyZERO
WadyZŁODZIEJE
~Zbulwersowany / 2018-05-10 20:25
Ocena: 1.00 / 5
Aby sie do nich dodzwonic, potrzeba spedzic przy telefonie minimum poltora godziny. Na ich stronie internetowej NIBY maja opcje, zeby zalatwic wszystkie sprawy ale tak naprawde nie mozna zalatwic konpletnie NIC! Mam oplacone OC w calosci a nie moge od tygodnia w zaden sposob wydrukowac dokumentow, bo nie wysylaja mi!! Nie odpisuja na e-maile, ta ubezpieczalbie to tragedia. Ludzoe powinni sie zebrac i wytoczyc im gruba sprawe w sadzie za ich jakosc swiadczenia uslug! Pieniadze to biora ale za darmo!!!! NIE POLECAM!
~Zizu / 2019-05-29 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Zbyt długie czekanie na wypłatę. W PZU natychmiastowo.
~zorba / 2010-01-24 03:03
Ocena: 1.00 / 5
Procesu zakupu nie oceniam bo tylko zawyży średnią, a tu nie ma nic do zarzucenia - wzorowo - do czasu pozyskania klienta i potwierdzenia, że pieniądze wpłynęły na konto AXA. Później MASAKRA!!!!
Cena polisy - niby w złotówkach niska, ale jak się weźmie skuteczność ich działąnia przy szkodzie i poniesione koszty w szarapniu się z AXA to wychodzi, że zapałciełeś za coś co istnieje fikcyjnie!!!
Wysokość odszkodowania - to fikcja!!! Kruczki i wyłączenia takie, że okazuje się, że nie masz nic - to tak jakbyś był szczęśliwy że spełniasz krtyterium bo masz auto ale w innym paragrafie wyczytał, że nie obowiązuje jeśli masz kolor srebrny, czerwony, czarny itd...
Proce likwidacji szkody - to kpina jedna wielka!!!
Swoje ogólne zadowolenie... - patrz powyższe!!!
Zaletybrak jakichkolwiek
Wadybrak plusów i wszystko to co jesteś w stanie sobie wyobrazić
1 cyl ubezpieczeniowy - niepełny - pierwszy i ostatni raz!!!!
~zorba / 2010-02-16 09:20
Ocena: 1.00 / 5
tv - podaj w jakim celu chcesz aby się kontaktowały z Tobą osoby poszkodowane przez AXA? Za mało informacji :( Samo AXA wywołuje już negatywne skojarzenia - więc Twój wpis jest dwuznaczny.
Zaletymają kolorowe reklamy
Wadytylko oferują kolorowe reklamy
~Adam / 2016-12-06 13:53
Najgorsza ubezpieczalnia na rynku! Kasę ciągną, a odszkodowań nie chcą wypłacać! Oszuści i złodzieje! Jeśli jest ktoś u nich ubezpieczony i miał kolizje to bezwzględnie wołać policje! Ja nie wezwałem i pożałowałem! Bezczelnie mi wmawiali, oskarżając mnie, że do zdarzenia nie mogło dojść (ustawka). NIE POLECAM! Jak już moi poprzednicy wspomnieli DRAMAT i OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
ZaletyCena
Wadycała reszta
~Agent po wypadku / 2009-05-19 06:25
Mój tato poszedł do firmy zapytać co z moim rachunkiem i wynagrodzeniem Manager powiedział ze to chwile potrwa, bo najpierw idzie do Warszawy, potem do Opola, a potem na moje konto. Słownie zobowiązał się jednak do wypłaty (oczywiście bez odsetek za te dni) Nie byłam zbyt zadowolona, że tato w to uwierzył, bo na głowie mam po pierwsze rachunki, po drugie okłamano mnie na czym niestety managera przyłapałam, wprawdzie nie osobiście. Powiedział mi wcześniej, jeszcze mając zamiar zrobienia mi produkcji, że nikt z moich potencjalnych klientów nie chciał podpisać polisy. Dowiedziałam się jednak, że wśród moich potencjalnych klientów są dwie pewne polisy do podpisania. Nie wiem czy do nich napisać, czy poczekać, aż ktoś polisę podpisze. To daje do myślenia. Myślę, że kłamstwa ciągną następne kłamstwa, a kto kłamie ten manipuluje ludźmi, jednak czy na oszustwie można cokolwiek zbudować i jak to świadczy o wykonywaniu pracy na swoim stanowisku. mam te kontakty, chcę mieć jednak żywy dowód, poza tym mściwość mi nie popłaci.
~Agent po wypadku / 2009-05-19 07:14
Owszem Policjant w końcu się do mnie wybrał. stwierdził nawet, że się musiał do mnie pofatygować. Nie jest to przestępstwo tylko wypadek i Policja się tym nie zajmuje. Notatki z tego nie dostanę. Dla niego schody jak schody, jak by był inżynierem budownictwa albo znawcą bhp Ponoć w komisariacie mają gorsze Z tego co pamiętam schody w komisariacie nie są wykonane z żywego drewna, nie są cyklinowane, nie są lakierowane i jest przy nich poręcz, a poza tym nikt z nich nie zleciał Powiedział do mnie i co złamała pani lewa nogę Coż chyba w papierach jest co innego, po czym powtarzał słowa mojego managera jota w jotę, czyli po co piszę wszędzie, itp Jóź miałam na języku, że to co się robi po wypadku to chyba okazuje się po wypełnieniu notatki i nie pan o tym decyduje ale szkoda gadać Policja chyba też ma klapki na oczach Ja po prostu wyczytalam, że po wypadku jeśli mam własną firmę sama zawiadamiam policję, prokuraturę i PIP qale chyba wszyscy wiedzą lepiej Budynek jest ubezpieczony, firma nie co oznacza, że ZUS ściąga odszkodowanie z właściciela budynku, a firma wcale się do wypadku nie poczuje Tyle Nie lubię jak dają takie dobre rady
~Agent po wypadku / 2009-05-19 14:06
mnie nikt z Policji bo tylko ona ma tą sprawę Pieniazkow podobno nalezy mi sie za polise 30 zl a za OFE składki nie wpłynęły