Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz opinie

Ocena na podstawie 267 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.32
  • Cena/Jakość
    1.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2023-06-28 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno , gówno i gówno, nie polecam - brak kontaktu, dzwonić z reklamami i ofertami potrafią nawet o 21, ale żeby odebrać telefon od klienta w godzinach 11-12 to juz wielki problem.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Michał R / 2022-08-05 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddałem do naprawy z AC auto. Przysługuje mi samochód zastępczy. Byłem umówiony na oddanie auta do warsztatu w poniedzialek o 16. Anallz miało mi podstawić auto zastępcze pod warsztat w poniedzialek o 16. Niestety nie dostałem auta. Zadzwoniłem na infolinię i konsultant przekazał mi informację że warsztat odpowiedział na zapytanie o czas naprawy więc nic z tym nie zrobili.. do czwartku dzwoniłem do nich codziennie. Ta sama śpiewka. Warsztat nie dostał żadnego zapytania od nich. Dopiero w czwartek po zrobieniu awantury, udało im się dostać z warsztatu "czas technologiczny" naprawy który wynosi 3 doby... anallz nie liczy całkowitego czasu naprawy, w tym np. czasu schnięcia lakieru... Tym sposobem, dostałem samochód zastępczy na 3 doby, a od pięciu dób już mój samochód jest w naprawie... dostałem samochód zastępczy od piątku rano do poniedziałku rano. A moje auto z warsztatu odbiorę prawdopodobnie dopiero we wtorek/środę.

    Zdecydowanie nie polecam tego ubezpieczyciela.
    ZaletyWygodne zgłaszanie szkody online
    WadyObsługa klienta,
  • ~mk / 2017-05-20 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci i maniplutorzy! omijajcie szerkoko! zlecili windykacje kwoty za oc 2 firmom windykacyjnym, kwota byla dawno splacona
    krakow
  • ~Mk / 2019-01-28 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Totalna porażka. Straciłem wzrok w jednym oku w wyniku zatoru od podnoszenia ciężarów w pracy w odpowiedzi moja szkoda nie zalicza się do nieszczęśliwego wypadku i nie dostałem ani grosza. W trakcie załatwiania przy wysłaniu całej dokumentacji ciągle coś im brakowało i bardzo długo czekałem na odpowiedź. A płaciłem składki przez 3 lata.
    ZaletyBrak
    WadyPorażka
  • ~MM / 2022-09-30 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    BESZCZELNA PANI NA INFOLINII. KRZYCZY I NAWET NIE SŁUCHA, CZEGO POTRZEBUJESZ, TYLKO PRZEŁĄCZA.
    NIE CHCE PODAĆ SWOJEGO NAZWISKA. NIE LICZ NA INFORMACJĘ! ZOSTANIESZ PRZEŁĄCZONY, A TAM NA PEWNO NIKT NIE ODBIERZE TWOJEGO POŁĄCZENIA. Z GORSZĄ OBSŁUGĄ NIGDY SIĘ NIE SPOTKAŁAM.
    Zalety-----------
    WadyBESZCELNA OBSŁUGA PANI
  • ~Moni / 2023-11-08 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo lekceważące decyzję za wszytsko odmawiają a kasę biorą
    ZaletyZadnych
    WadyWieczna odmowa
  • ~Monika / 2018-08-07 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam sytuację, gdzie na parkingu został nam zarysowany zderzak w samochodzie. Zgłosiliśmy szkodę z winy owej Pani, firma w której ubezpieczyła swój samochód to właśnie allianz. Na infolinii dziesięć razy pan pytał czy to napewno zderzak, czy Pani(ja) napewno wiem gdzie znajduje się zderzak... Itp. michałki.pomijajac ten fakt, wysłano do mnie rzeczoznawcę. Pan zrobił masę zdjęć... Na koniec powiedział, że dostanę 500 zł. A jeżeli będę chciała więcej to muszę przedstawić kosztorys. Znajomy lakiernik zgodził się za 500 zł. Pomalować. Więc przeszliśmy do następnego etapu, oczekiwanie na przelew. A tu dwa tygodnie nic. Zadzwoniłam na infolinię, pan sprawdził mówi że nie mają notatki z policji. Czekają. Za tydzień nadal nic, zadzwoniłam to samo usłyszałam. Ale za chwilkę okazuje się że dostaje przelew. (Czyli była notatka ale nikt się tym nie zajął). Ale pomijając to, patrzę na przelew a tu 201zl i kilka groszy. Dzwonię więc na infolinię i pytam czy to żart i czy za te pieniądze mam sobie farby plakatowe kupić? Bo malowanie jednego elementu to około 500zl. Pan powiedział, że ma pani prawo się odwoływać.. dalej to już walka z wiatrakami chyba wszyscy rozumiecie.
    ZaletyBrak
    WadyForma zgłaszania, niemiła obsługa na infolinii, nierzetelność. Jeżeli trzeba pozyskać klienta to są przemili, ale jak trzeba dotrzymać słowa- obietnicy, że są wspaniałą proklientowska firmą nagle czar pryska. Jak na pokazie garnków i rozdawania nagród "za darmo"
  • ~Monk / 2020-05-15 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nie wywiazuja sie terminowo, nie ustosunkowali sie do roszczenia do 30 dni, nie uznaja za powazne zachorowanie chorob, ktore wczesniej mieli w ubezpieczeniu s przy kontynuacji umowy wycofali! Porazka! Zamierzam z nich zrezygnowac!
    ZaletyPlacisz co miesiac ubezpieczenie vip i myslisz ze jezeli zachorujesz firma pomoze... w rzeczywistosci wystawia ci srodkowy palec i mowi... ze to teraz nie jest powazne zachorowanie mimo ze wczesniej bylo... zaleta jak placisz masz poczucie zadowolenia
    WadyCzar mija kiedy jestes chory... wtedy okazuje sie ze mimo opcji Vip i rozszezonego pakietu zachorowan wcale wcale nie jestes az tak chory jak mowia ci wszyscy profesorowie i lekarze u ktorych sie leczysz! Nie polecam
    - do 30 dni nie odpowiadaja na roszczenie
    - w trakcie przedluzania umowy modyfikuja ja wycofujac niektore zachorowania, ktore wszystkie inne towsrzystwa uznaja za powazne!
  • ~Mortimer / 2023-02-21 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma antyubezpieczeniowa, będąc poszkodowany w wypadku, co stwierdza policja, mając u nich OC, AC, Assistance, NNW... sam muszę na koniec płacić za naprawę auta. Wypinają się na wszystko, likwidator ogląda jakieś zdjęcia i wydaje bzdurne opinie. Zgadzają się na kosztorys naprawy, a po naprawie zmieniają zdanie. Skargi nic nie dają, jedynie sąd. Polskie państwo za jedynie kilka przypadków takich praktyk powinno nie dawać im żadnej koncesji.
    ZaletyNic
    WadyCała firma to jest wada, wadą jest to, że mogą prowadzić swoje praktyki w Polsce
  • ~Natali / 2017-11-08 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacąc od 5 lat ubezpieczenie AC zdarzyły się w tym czasie 2 szkody wybicie dwóch osobnych szyb z nie naszej winy. Jedna została uznana za naszą winę, faktura na druga szkodę wyniosła 800zl dostałam odpowiedz ze przysługuje tylko od 1500zl ubezpieczenie. Nie polecam. Nie wrzucajcie pieniędzy w błoto, wyłudzacze pieniędzy.
    ZaletyBrak !
    WadyZa dużo by pisać
    5 lat
  • ~nice-wawa / 2016-11-23 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Miałam szkodę parkingową. Pod biurem w moje auto uderzyła Pani i urwała spryskiwacz ksenonu i obiła zderzak. Spisałyśmy oświadczenie. Stwierdzili, że odszkodowanie nie przysługuje bo nie można stwierdzić czy faktycznie miała miejsce taka sytuacja. Mimo, że mam oświadczenie z jej podpisem i zdjęcie polisy. Spotkamy się chyba w sądzie. Uważajcie na nich!! Ostrzegam
    WadyNie polecam!!! Miałam szkodę parkingową. Pod biurem w moje auto uderzyła Pani i urwała spryskiwacz ksenonu i obiła zderzak. Spisałyśmy oświadczenie. Stwierdzili, że odszkodowanie nie przysługuje bo nie można stwierdzić czy faktycznie miała miejsce taka sytuacja. Mimo, że mam oświadczenie z jej podpisem i zdjęcie polisy. Spotkamy się chyba w sądzie. Uważajcie na nich!! Ostrzegam
  • ~Nick / 2023-10-09 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma antyubezpieczeniowa, tragedia - nie polecam, wręcz przestrzegam, koszmar jakiś! Nie będę się rozpisywać ale napsuli mi krwi jak mało kto, problemów szukają i tyle.
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~niezadowolona / 2021-09-20 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka likwidatorzy i konsultanci niekompetentni , niczego się nie można dowiedzieć, jak będą mieli ochotę to oddzwonią. ciekawe czy mają jakiś nadzór .
    Nie polecam .
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników , podejście do klienta
  • ~Niezadowolony klient / 2022-03-08 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informowania klienta o postępowaniu w przypadku zgłoszenia szkody. Nie mogłam się dodzwonić do konsultanta, mój nr telefonu był automatycznie odrzucany, miałam możliwość nagrania się na pocztę głosową. Na maile również nie dostawalam odpowiedzi. Zadzwoniłam z innego numeru i nagle się okazało, że jednak ktoś tam pracuje. Zostało mi przekazane, że pracownik się że mną skontaktuje, cytując"bedzie to kwestia minut, a nie godzin". Minęło już ponad 5 a ja dalej nie wiem co robić, sprawa stoi w miejscu. Ja jestem bez samochodu, a mechanik nie może bo naprawić bo czeka na akceptację kosztów naprawy od Allianz, a odpowiedzi do tej pory brak... Obsługa klienta na najniższym poziomie. Szczerze mówiąc nawet się nie spodziewałam, że w dzisiejszych czasach wiedząc jak działa rynek i że zadowolenie klienta jest jedną z najważniejszych kwestii niektóre firmy klientów mają głęboko w swoim poważaniu. Zdaje sobie sprawę, że może nie trafiłam na pracownika roku, ale chciałabym chociaż otrzymać minimum z minimum, czyli odpowiedź z drugiej strony.
    Nie pozdrawiam, nie polecam...
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyBrak możliwości przesłania dodatkowych dokumentów. Brak mailowego kontaktu do pracownika odpowiedzialnego za prowadzenie szkody, brak kontaktu z klientem.
  • ~noname / 2019-09-17 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    A kuku, wyroku Sądu Apelacyjnego Dnia 24 maja 2019 r. Sygn. akt V ACa 451/18

    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjy3daj29fkAhXD-ioKHcbDCWYQFjAJegQICRAC&url=https%3A%2F%2Fsubiektywnieofinansach.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F08%2Fuzasadnienie-wyroku.docx&usg=AOvVaw1NrvtDTRTKEUhZAxliJDrM

  • ~noname / 2019-10-17 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, składki ściągać tak, jeśli mają coś wypłacić 101 wymówek żeby nie wypłacić odszkodowania, brak jakiego kontaktu, unikanie klienta, wypłata jakiego odszkodowania to tylko fikcja,
    ZaletyFajne ulotki Reklamowe przyciągające klientów
    WadyWszystkie możliwe wady
  • ~Ola / 2019-10-16 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Mija miesiąc od stłuczki, brak kontaktu ze strony ubezpieczyciela, mimo że przysłali wycene likwidacji szkody, od tamtej pory cisza. Dzwoniłam trzy razy nagrywając sie na skrzynkę - zero reakcji, pisałam mejle - zero reakcji.
    NIE POLECAM!
    Zaletybrak
  • ~ola / 2021-03-10 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Allianz jest najdroższą i najgorszą ubezpieczalnią z jaką miałam do czynienia . Zrobia wszystko zeby nie wypłacić odszodowania . Dostałam odmowe szkoda całkowita z AC , odmowa z początku grudnia 2020 powołali się w niej na ekspertyze rzczoznawcy kiedy o nią poprosłam przysłali mi ekspertyze wykonana miesac po odmowie . Brak słów . Mam znajomego który pracuje w likwidacji szkód w VW mówi ze oni zawsze odmawiaja , wymyslaja jakieś głupoty że klient zrobił coś celowo ,
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~ola / 2023-01-05 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na tzw. "Polisy na Życie". Allianz po przejęciu Avivy korzysta z tego że ubezpieczony zapłaci składkę z opóźnieniem i wypowiada Umowę Polisy na tej podstawie. Dziwne tylko, że takie potknięcia tolerowali dopóki ubezpieczony nie skończył 50 lat... 23 lata opłacałam taką polisę a Towarzystwo zarobiło na funduszach całe 1000 zł!!!
    To nie Polisy tylko "podatek od głupoty"
    Zaletyżadne
    Wadywypowiedzenie umowy klientowi po 23 latach opłacania polisy
  • ~Olek / 2016-08-10 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta totalne dno! Konsultanci nie wiedzą co mówią. Dzwoniąc telefon po telefonie każdy powie coś innego nie wiążącego się z tym co mówił kolega/koleżanka. Po co te barany tam siedzą? po co ten cały system zgłoszeń skoro i tak nikt nic nie wie czego brakuje, co należny zrobić, kiedy coś nastąpi! totalna katastrofa. Parzę podwójną melisę zanim tam dzwonię ale już powili przestaje działać. Wpadnę przez te kretyńskie towarzystwo (to owszem) ale nie ubezpieczeniowe w jakiś nałóg...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 821
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 714
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 412
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809