Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz opinie

Ocena na podstawie 277 opinii

1.38 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.31
  • Cena/Jakość
    1.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 14 z 14
  • ~klien / 2015-07-08 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja żona miała wypadek na autostradzie - nie z jej winy. Samochód całkowicie zniszczony. ponieważ mieliśmy najdroższy pakiet Assistance z tymi wszystkimi "dodatkami" zadzwoniła do Alliazu (to że dodzwonić się do nich trudno nie muszę nikomu mówić) tam Pani powiedziała że nic się nie należy. Żona z 2 małych dzieci została pozostawiona sama sobie NA SRODKU AUTOSTRADY. Jak zaczęlismy z nimi walczyć to dostaliśmy śmieszny zwrot kosztów kontynuacji podróży równy podróży... pociągiem... Żenada, to po co w ogóle wykupować Assiatanse. NIEPOLECAM
    ZaletyŁadnie słodżą, że wszystko się należy
    WadyBrak pomocy, drogo, nie wywiązują się z umowy...
    1500
  • ~Artur1960 / 2015-05-21 21:16
    Moja szkoda jeszcze nie została zlikwidowana)))) ale właśnie dzisiaj, po 3 latach w sądzie, WYGRAŁEM!!
    Zaletybrak zalet)))
    Wadysame wady
  • ~Anett / 2015-03-03 09:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja szkoda została załatwiona pozytywnie i bardzo szybko.Bardzo miła i pomocna obsługa.Pieniądze na koncie zaraz po wydaniu decyzji.
    Polecam tego ubezpieczyciela.
    Zaletyszybkość realizacji szkody
    Wadybrak
    1 rok 100zł.
  • ~Tony / 2015-02-05 20:21
    Ocena: 5.00 / 5
    moja szkoda, po raz kolejny została zrealziowane eksprasowo, bezstresowo, polecam firme, niemiecka jakość.
    Zaletyassistance, usługi dodatkowe, przejrzyste OWU, miła obsługa przy i po szkodzie
    Wadyczasem nie najtańsza
    6 lat
  • ~Hanna / 2014-08-05 15:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Rok temu spowodowałam stłuczkę. Zgłosiłam szkodę przez internet, bo w końcu mamy XXI wiek... Nie polecam tej metody bo jest nie tylko czasochłonna, ale jeszcze w dodatku okazało się, że system pominął moje zgłoszenie!I to dwukrotnie. Pomimo wykupionej opcji samochodu zastępczego musiałam się o niego dośc długo wykłócać ponieważ Allianz oraz dealer u którego kupowałam samochód (Volvo) nie mogło się zdecydowac kto ma mi ten samochód zapewnić (jednak, o dziwo, Allianz). W końcu pomimo wyraźnego zapisu umownego, że auto powinno mi zostać wypożyczone na cały czas trwania naprawy i ma być w maksymalnie zbliżonym standardzie do mojego, oraz mimo deklaracji dealera ,który napisał oświadczenie,że naprawa będzie trwała 7 dni dostałam auto na całe 2. Nie wspomnę też o infolinii, która po baaardzo długim procesie weryfikacji czy Ty to napewno Ty, w żaden sposób nie jest w stanie pomóc. Reasumując, naprawianie szkody, faktycznie rozległej, ale sam serwis trwał 7 dni, zajęło ponad 6 tygodni.
    Zaletynie zauważam
    Wadykiepska jakośc obsługi na infolinii; wysoka cena ubezpieczenia
  • ~janusz chabowski/lixe / 2013-05-18 06:56
    Ocena: 2.67 / 5
    ostatnimi czasy alianz strasznie podrożał,sprawdząłem w kalkulatorze oc na http://www.polisa.jupe.pl
  • ~Warszawianka / 2012-01-17 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad rok temu mój samochód uległ szkodzie całkowitej. Sprawca był ubezpieczony w Allianz. Dostałam pismo od Allianz, że mój samochód został przez Allianz wystawiony na aukcji. Część odszkodowania otrzymam bezpośrednio od Allianz, a resztę (wartość rynkową wraku) od pośrednika, który odbierze samochód. Zgodziłam się na te warunki i usłyszałam, że się bardzo cieszą, bo większość ludzi się boi w takiej sytuacji. Teraz wiem, dlaczego….
    Allianz w swoim piśmie zapewniał, że cała transakcja jest przez nich monitorowana. Po samochód przyjechał mężczyzna, który wystawił dowód zapłaty oraz umowę pośrednictwa. Pośrednik zobowiązał się do dostarczenia umowy kupna/sprzedaży samochodu. Allianz zamknął bardzo szybko sprawę, czyli ich zdaniem wszystkich formalności zostały dopełnione. A ja do dziś nie mam umowy kupna sprzedaży. W konsekwencji jestem wciąż prawnym właścicielem pojazdu, którego nie posiadam. Z tego samego powodu mój ubezpieczyciel żąda ode mnie zapłaty za ubezpieczenie OC za okres bezpośrednio po wypadku. Na podstawie obowiązujących przepisów do rozwiązania umowy ubezpieczenia jest potrzebna umowa kupna/sprzedaży pojazdu, której nie mam…..Błędne koło.
    Telefonicznie próbowałam tę umowę wyegzekwować od osoby, która odebrała samochód. Niestety bezskutecznie. Pisałam też pisma do Allianz. Allianz twierdzi, że to nie ich problem…..Obecnie współpracuję z prawnikiem i pewnie do końca moich problemów jeszcze długa droga. I pomyśleć, że skasowano mi samochód bez mojej winy i jeszcze musze marnować czas i nerwy.. .Niech ta historia będzie przestrogą dla innych.
strona 14 z 14
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 738
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960