Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jk / 2014-11-04 09:57
    Ocena: 3.60 / 5
    Sklep internetowy jest bezwzględny.
    Sprawdzaj 3x co chcesz kupić i 3x jak już kupisz.
    Popełniłem błąd przyznaję. Kupiłem (osoba prywatna) opony w rozmiarze 16 zamiast 17. Kupiłem z wyprzedzeniem 1 miesiąca. I zorientowałem się dopiero u wulkanizatora. Czyli minął termin 10 dni na zwrot. Prosiłem o wymianę za dopłata na większe i 800 zł droższe. Niestety sklep Agito nie wyraził zgody i ponad 1000 zł poszło w kanał. W każdym normalnym sklepie pewnie nie było by z tym większego problemu.
    Wszystkie sprawy załatwiane są przez telemarketerów, którzy nie mają ani kompetencji ani interesu by ci pomóc, a z nikim kompetentnym nie porozmawiasz, bo wszystko jest wirtualne. To są koszty zakupów w sieci i proszę sobie je wkalkulować i być bardziej ostrożnym niż ja.
    Pozdrawiam
    jk
    ZaletySzybki zakup i dostawa czasami i cena
    WadyBrak możliwości kontaktu z kompetentną osoba w razieproblemów
    1m
  • ~Seb / 2014-10-08 20:07
    Zamowilem sluchawki, okazalo sie ze nie maja na stanie i bardzo mnie przepraszaja.Opcja przedplaty zdecydowanie odpada w tytm sklepie bo tylko stracicie nerwy.Podejrzewam, ze specjalnie sa niektore produkty na stronie widoczne jako dostepne by pozniej wcisnac klientowi inny model lub to co akurat maja na stanie.
    Odradzam sklep.
  • ~Dżasta / 2014-10-08 18:52
    Ocena: 2.40 / 5
    Pierwszy raz zakupiłam coś (tablet 600 zł) w Agito i ostatni. Wysyłka miała być 2-3 dni, natomiast ja czekałam ponad 2 tygodnie. Telefonicznie poinformowano mnie, że na dniach zostanie wysłana (na dniach czyt. 2 tygodnie). Po prostu nie mieli tableta na magazynie i musieli zamawiać, dlatego to tak długo trwało. Tablet w końcu doszedł i już chciałam im to wybaczyć, ale wtedy zaczęły się schody. W zestawie nie otrzymałam dwóch części, które były niezbędne. Co się z nimi stało nie wiem do dziś, czy ktoś je wyjął z pudełka, czy co. Złożyłam reklamacje, ale poinformowano mnie, że te części mi się nie należą, ponieważ nie znajdują się w każdym zestawie i są akcesoriami dodatkowymi, które muszę domówić poza ofertą podstawową. To tak jakbym kupiła nowy telefon bez ładowarki i baterii. Zrobiłam kolejną reklamację, kupiłam najdroższą wersję tabletów, aby mieć wszystkie akcesoria, które są w zestawie. Na stronie Agito i na stronie producenta są wypisane akcesoria, które powinnam dostać, a oni próbują mi wmówić, że to, że są wypisane nie znaczy, że wszystkie są w zestawie. Konsultant robił ze mnie idiotkę i twierdził, że źle interpretuję ich stronę. Mało tego na odwrocie pudełka tableta również są pokazane akcesoria znajdujące się w zestawie. Konsultanci byli nie uprzejmi, zbywali mnie, każdy każdego bronił, nie chciano mnie połączyć z osobą, która się zajmuje moją reklamacją, wyłączano się. Z kimś wyższym, np. kierownikiem również nie chcieli mnie połączyć. Mówili, że oddzwonią w tej sprawie, ale potem twierdzili „My nie kontaktujemy się z klientami telefonicznie, kontakt mailowy jest lepszy, nagrywane rozmowy ciężko odtworzyć”. Nigdzie na stronie nie jest napisane, że to zestaw podstawowy tak jak mi Agito próbowało wmówić, że takowy zakupiłam, nie jest wyszczególnione też które części są podstawowe, a które dodatkowe. Zadzwoniłam więc do producenta, który potwierdził, że wszystkie wypisane części powinny być w zestawie i był w szoku, że czegoś mi brakuje. Agito wysłało wiadomość do producenta, który rzekomo powiedział, że zestaw jest ok i nic nie brakuje. Zmyślone. Dzwoniłam i powiedziałam, że chyba mają błędne informacje, bo mnie powiedziano zupełnie co innego. Sprawa była już prawie u Rzecznika Praw Konsumenta, bo nie zamierzałam im darować. W końcu nie kupiłam tableta za 200 zł, tylko 600. Przypadkowo dzwoniąc na infolinie połączyło mnie akurat z osobą zajmująca się moją sprawa, okazała się być kompetentna (chyba jako jedyna z całej firmy) w przeciwieństwie do reszty osób tam pracujących i w końcu okazało się, że części zostaną dosłane. Zostały dosłane, ale po jakim czasie i ile człowiek musiał nerwów stracić.
    Powiem szczerze, nigdy więcej, osoby tam pracujące są nie kompetentne, nie mają pojęcia o sprzedawanych towarach, wciskają ludziom ciemnote, robią z nich idiotów i ludzi którzy się na niczym nie znają, są bardzo nie uprzejmi, myślą sobie co mi tam jakaś baba będzie gadać, czyste cwaniactwo. Bardzo żałuję zakupu w tym sklepie i nie polecam nikomu !!
    Zaletyprzejrzysta strona, dobrze zapakowany towar,
    Wadynie uprzejma obsługa konsultantów, błędne informacje na stronie, opóźniona mocno wysyłka, niekompletność towaru, problemu przy reklamacji
    2 miesiące, cena 600 zł
  • ~bronte / 2014-06-23 22:17
    Ocena: 3.25 / 5
    Przyłączę się do głosów niezadowolonych klientów Agito.Firma ta sprzedała mi grę Disney Infinity do Xboxa. Kosztowała 260 zł. Miała być jedną z części prezentu komunijnego dla mojej chrześnicy. Niestety, płyta nie działała, ale reklamacja nie została uznana, stwierdzili, ze jest porysowana. Jak teraz udowodnić temu molochowi, że wysłali mi po prostu zepsuty produkt? Nikt z nas tej płyty nie porysował, po prostu pierwszy raz włożona już nie działała. Już nawet nie chodzi o pieniądze, ale najbardziej przykre było to rozczarowanie w oczach mojej chrześnicy..... Także uważajcie, bo kiedy nie ma problemów sklep ten jakiś poziom trzyma, niestety, w wypadku pojawienia się kłopotów dotychczas stałego klienta traktują jak śmiecia.
    Zaletybrak
    Wadyprodukt nie nadaje się do użytku
    za długo
  • ~ddd / 2014-06-13 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak mawiają mędrcy, wszystko jest dobrze, dopóki jest dobrze. Kilka razy dokonałem zakupów w Agito i byłem zadowolonym klientem. Ostatni zakup okazał się jednak totalną klapą organizacyjną i pokazem ignorancji ze strony firmy. Czy nierzetelny opis zawierający rzeczy, z których Agito nie ma ochoty się wywiązać i przeciąganie procedur reklamacyjnych to element strategii firmy? Prosta sprawa z ewidentnym błędem pracownika Agito pozostaje nierozwiązana od 4 marca do 13 czerwca. Ciekawe jak długo jeszcze? ZASTANÓWCIE SIĘ DWA RAZY PRZED DOKONANIEM ZAKUPU W AGITO.
  • ~Jan / 2014-05-30 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Agito to niepoważna firma!!! Robią ludzi w balona!!! A mianowicie... w dniu 23.05 złożyłem w tym sklepie zamówienie na kosę spalinową, która zgodnie z informacją na ich stronie (również teraz) wysłana ma być w ciągu 2-3 dni. Wobec niezmieniającego się statusu "w realizacji", dzwoniłem do nich 27.05 i 28.05 uprzedzając, że kluczowe jest dla mnie otrzymanie produktu przed weekendem, tj najpóźniej 30.05. Zapewnili, że zostanie to dotrzymane... Dzwonie 30.05, a tu Pani beztrosko mnie informuje, że wyjaśni dopiero sprawę z dostawcą i mnie poinformuje co dalej... TOTALNA KPINA I BRAK ELEMENTARNEGO PROFESJONALIZMU!!! Nigdy już z nich na pewno nie skorzystam i odradzam wszystkim. A już na pewno płatność przed dostawą.
    Zaletybrak
    Wadyzawodzą, robią ludzi w balona
  • ~jacek / 2014-05-28 12:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Towar dostarczony szybko, niestety niedziałający. Przy zakupie wykupiłem opcję 'ekstra gwarancja zakupu', pozwalającą na wymianę wadliwej rzeczy. Po oddaniu wadliwego towaru w punkcie odbioru osobistego, dowiedziałem się, że muszę czekać 28 dni roboczych.

    Praktycznie zero kontaktu ze strony firmy Agito.pl, długi czas oczekiwania na odpowiedź, możliwość kontaktu tylko w dni robocze od 9 do 17 (jeżeli jesteś bezrobotnym lub na emeryturze, to fajnie bo masz możliwość normalnego kontaktu). Zero punktów gdzie można sprawdzić dany towar, można jedynie odebrać / odesłać.

    Ocena firmy Agito.pl bardzo negatywna, właściwie czuję się jakbym był niechcianym klientem. Odesłałem towar i zażądałem zwrotu gotówki, praktycznie tak jakbym pisał do nieistniejącej formy, zero odpowiedzi, a jak już dobiłem się do serwisu to odpowiedź cytuję: 'takie są u nas procedury, czy mogę w czymś jeszcze pomóc?'
    Zaletyżadnych
    Wadybrak obsługi klienta, brak miejsca gdzi emożna sprawdzić sprzęt, trudny kontakt
    2 dni, 2700 zł
  • ~Jerzy Z / 2014-05-06 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Oszust i Złodziej!!!! Towar zamówiony i opłacony miesiąc temu. Zero kontaktu mailowego i telefonicznego. Zgłosiłem sprawę na Policję i do Urzędu Skarbowego. Jak ktoś potrzebuje dane są w ceidg.gov.pl pod numerem NIP 6443121898
  • ~Paweł / 2014-04-17 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! Zamówienie 7867601. Nie polecam sklepu. Wysyła towar niezgodny z umową. Sklep sprzedaje towar, którego nie ma na stanie. Wysyła w zamian dwa razy gorsze zamienniki i dwa razy tańsze zamienniki. Stanowczo odradzam. Wysłana przez sklep karta pamięci w 100% odbiega od zamówionej przeze mnie karty!
    Zaletybrak
    Wadywsysyłają towar gorszej jakości niż ten zamówiony
    0dni, 68zł
  • ~luss / 2014-04-11 12:26
    Ocena: 2.80 / 5
    Czekałem 2 miesiąc na naprawę zepsutego towaru, mimo, że obiecywali max 30 dni. Niefachowa, niemiła obsługa - oczywiście gdy zaczną się problemy. Zero elastyczności - totalna olewka klienta. Nie polecam
    Zaletycena
    Wady2 miesiące oczekiwania na naprawę, niemiła, niefachowa, nic nie wiedząca obsługa
    2 miesiące, 1300 zł
  • ~Luck / 2014-01-27 19:02
    Ocena: 1.60 / 5
    Zdecydowanie odradzam sklep Agito!
    Zamówiłem karte microSD z adapterem SD. Karta przyszła uszkodzona - dokonałem reklamacji. Po miesiącu odesłano mi nową kartę o gorszych parametrach zapisu (oznaczenie producenta też jest inne) i BEZ adaptera! (wcześniej nakazano mi wysłanie karty wraz z adapterem) Po zgłoszeniu (kilkukrotnym) sprawy do obsługi sklepu zero odpowiedzi - już ponad tydzień.
    Niestety Agito kopiuje schemat obsługi klienta allegro.
    Zaletybrak
    WadyBrak obsługi klienta, znikają akcesoria wysłane do reklamacji
    Zakupiony w październikau 2013
  • ~Pilatus / 2014-01-15 09:00
    Ocena: 1.00 / 5


    Chciałem kupić w tym sklepie dwa zestawy komputerów na kwotę 10 000 zł. Po próbie bezskutecznego kontaktu przez infolinie a następnie przez formularz kontaktowy, zdecydowałem się odwiedzić ich profil na Facebooku, gdzie udało mi się nawiązać kontakt z kimś kto pisze na ich profilu. Niestety, kompetencja osoby jest na takim samym poziomie jak obsługa całego sklepu czyli prawie zerowa.
    Po przeczytaniu postów innych użytkowników, niestety 100% tych postów to negatywy świadczące o dużych problemach tego sklepu. Z obawy przed strata gotówki, zmniejszyłem zamówienie do jednego zestawu za 4880 zł i zmianą formy dostawy na odbiór osobisty w punkcie w Warszawie.
    Zgłoszenie wysłałem 11.01.2014r. i tak jak w powyższym przykładzie, zero kontaktu z firmą. Widać klienci ich nie interesują, tylko jak oni chcą istnieć bez klientów. Przecież gdyby nie klienci to już dawno by zwinęli interes.
    Chciałem zmienić sklep, niestety nie mam czasu na pojechanie do normalnego sklepu. Mam nadzieje, że w sobotę uda mi się kupić ten zestaw gdzie indziej.

    Uważajcie na ten sklep, nie róbcie przelewów (albo gotówka albo za pobraniem) bo kasę biorą a o wysyłce towaru zapominają, sprawdzajcie towar przed odjazdem kuriera bo wysyłają wadliwy i uszkodzony sprzęt.
    Zanim skorzystacie z tego sklepu, zapoznajcie się z postami na ich profilu na Facebooku.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, lekceważenie klienta, opóźnienia w dostawie, wysyłają wadliwy towar
    produktu nie mam bo nie wysłali.
  • ~Barbara Adler / 2014-01-13 14:31
    zamówiłam towar wiertarkę 18 grudnia 2013 do dnia 13.01.2014 brak jakichkolwiek informacji.Nie odbierają telefonów włączony automat na maile też nie odpisują. Firma dno. Nie polecam.
    Zaletyzero
    Wadymnóstwo
  • ~meiki30 / 2014-01-08 22:53
    Ocena: 2.40 / 5
    NIE POLECAM!!!. Kontakt z tą firma to fikcja. Telefonicznie BRAK. Mailowo BRAK ODPOWIEDZI. Ze strony allegro BRAK ODPOWIEDZI. FV otrzymałem po ponad miesiącu!!!!!!!!!!!!!!! NIGDY WIĘCEJ ZAKUPU W TEJ FIRMIE. UCIEKAJCIE OD NIEJ DALEJ NIŻ GDZIE PIEPRZ ROŚNIE:)
    Zaletyhm....dla mnie brak zalet
    Wadyoj mnóstwo. BRAK KONTAKTU PO 1000 KROĆ!!!!!
  • ~alicja / 2013-12-31 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać na sklep Wersa(http://www.wersa.pl)!! Właściciele nie wysłali zamówionego kilka miesięcy temu towaru, nie odpowiadają na maile ani telefony. Zasłużone pretensje okradzionych klientów się mnożą, a sklep nadal funkcjonuje. Radzę zgłaszać takie sprawy na policję!
  • ~Leszek / 2013-12-24 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem u nich na allegro wczoraj wpłaciłem pieniądze, pisałem e-maile zero odzewu dziś dzwoniłem parę razy linia ciągle zajęta, a odpowiedzi nie otrzymałem wcale stanowczo odradzam kupowania w tym sklepie :( dziś wigilia 2013 i święta mam przez to popsute myślałem że dostanę na święta to co kupiłem widać myliłem się już nic więcej nie kupię od tej firmy :( pisze na allegro że czas oczekiwania na dostawę 2 dni robocze
    Zaletynie warto kupować
    Wadyzero kontaktu
    kupiłem na allegro 22.12.2013 nie otrzymałem towaru jeszcze
  • ~Piotr / 2013-11-25 12:48
    Ocena: 2.40 / 5
    sklep wymiguje się notorycznie od naprawy wadliwego sprzętu odsyłając do firmy zewnętrznej serwisującej gdzie też nie można uzyskać pomocy (sprawa dotyczy TABLETA)
    Usterka polega na zepsutym przycisku odstającej ramce w dwóch miejscach oraz niedziałającym zasilaczu przez co tablet leży już 4 miesiące bezużyteczny !!!
    ODRAZAMA i OSTRZEGAM NIE WARTO !!! wstyd i lipa że tak duza firma tak postepuje !!!
    Zaletybrak
    Wadynotoryczne wymigiwanie się od napraw gwarancyjnych sprzetu
    10 miesięcy
  • ~klient dsds / 2013-06-15 07:45
    Ocena: 3.40 / 5
    Zakupiłem produkt
    W dniu 29 maja dokonałem zakupu produktu w sklepie Internetowym AGITO
    zamównienie nr 7288183 objęty promocją

    (procesor i7 Wpłać 1259,00 zł na
    http://www.agito.pl/procesor-intel-core-i7-3770k-3-5ghz-box-81-576436.html).

    P omimo spełnienia warunków jakie przysługują by skorzystać z promocji sklep
    Agito nie wywiązał się z oferowanej promocji. Jest już 16 czerwiec i kilka
    razy prosiłem Agito o wywiązanie się z deklarowanej promocji.

    Nikt nie raczy udzielić odpowiedzi. Nagle sklep już mnie nie zna.
    ZaletyOdbiór osobisty
    WadyManipulowanie klientem
    1259
  • ~zbigandrew / 2013-05-29 14:21
    Sklep manipuluje datami wysyłki zamówienia i zawsze to są terminy "przewidywane" by łatwiej się manipulowało. Próba anulowania zamówienie kończy się podaniem bieżącej daty wysyłki i odmową anulowania (z powodu wydłużonego terminu dostawy towaru który niby jest dostępny "w magazynie".
    Klientem jestem od paru lat. Nowy właściciel sklepu psuje cały interes. Likwiduję tam konto i nikomu nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrakuje bezpośredniego adresu email, by nie gromadzić negatywnych dowodów. Ale i tak sobie poradziłem. Email nie trudno odgadnąć nawet jeśli będą próby nieudane.
    nie mam i już nie chcę mieć
  • ~pysia / 2013-05-22 14:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Kupiłam 5 m-cy temu laptop Dell. Zakupu dokonywałam na raty. Jestem bardzo zadowolona ze sprawnej obsługi, szybkiego załatwienia formalności, sprawnego działania. Szybkiej przesyłki. Sprzęt bez zarzutu
    ZaletySolidność, szybkość działania, profesjonalizm
    Wadybrak
    5 m-c, 4700 zł
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809