Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marysia / 2008-05-09 17:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj otrzymałam iPoda. Dostawa szybka i bezproblemowa, ogólnie rzecz ujmując dobry sklep, godny polecenia. Zamierzam częsciej robić tutaj zakupy :)


  • ~niezadowolony / 2015-11-02 15:06
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam - sprzedają coś czego nie maja
    Zaletybrak
    Wadydługi okres oczekiwania
  • ~Paluchfcb / 2016-10-05 06:33
    Ocena: 3.20 / 5
    Od chwili przelewu musialem czekac 10 dni na kuriera, stanowczo nie polecam :)
  • ~pxg / 2013-01-29 10:36
    Ocena: 3.00 / 5
    ODRADZAM zakupy w Agito !!!! Po zamówieniu na firmę 3 szt towaru otrzymałem 1 w cenie 3szt.Po interwencji dosłano kolejne 2szt ale bez faktury ( do dzisiaj bez odzewu). Kontakt telefoniczny to FIKCJA, tylko e-mail.
    Jeżeli różnica w cenie towaru jest niewielka to odradzam zakupy w AGITO. Ilość transakcji przerasta obsługę !!!!
    Zaletyduży asortyment
    WadyFatalna obsługa utrudniony kontakt. Telefon - fikcja .
    Od 2 mieś/ 150 PLN do dziś brak faktury
  • ~pyz / 2008-04-07 17:37
    Ocena: 3.40 / 5
    Do póki jesteśmy na stronie internetowe, to wszystko jest ok. Ceny niskie, szeroki asortyment, przejrzysty regulamin. Niestety potem jest coraz gorzej. Produkt miał być w terminie 3-7 dni. Wysłano go po 7, ale można by było liczyć na trochę krótszy czas oczekiwania. Kolejny problem to nie najlepszy kontakt. Przydało by się trochę wiadomości informujących o bieżącym stanie przesyłki. I ostatni mankament: pudełko produktu było sporo mniejsze od tego w które je dodatkowo zapakowano w agito. Na szczęście nie było z tego powodu żadnych szkód, ale gdyby produkt był delikatny, na pewno by był zepsuty.
  • ~qaw / 2016-12-19 16:32
    Ocena: 3.00 / 5
    EMAG - DNO, PROSZZE UWAŻAĆ!!! Zamówienie złożone i OPŁACONE 7.12.2016. Do dnia dzisiejszego (19.12.2016) brak przesyłki, brak jakiegokolwiek kontaktu. Dodzwonić się nie da (po 2 h czekania na infolinii cisza w słuchawce), brak odpowiedzi na zapytania składane prez formularz. Zastanawiam sie nad złożeniem doniesienia na Policję.
    WadyObsługa klienta - dno!!!
  • ~Wiktor / 2016-04-26 14:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżeli wszystko jest ok, to ok. Jeżeli jest jakikolwiek problem lub niestandardowa sytuacja, to będziesz załatwiał bardzo długo a w końcu machniesz ręką.
  • ~zosia / 2016-09-06 20:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo szybka dostawa a co najważniejsze miła obsługa.Gorąco polecam ten sklep.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyNie ma
  • ~46 / 2020-04-24 18:28
    Ocena: 4.60 / 5
    W niedzielę - 19 IV 2020r. zamówiłam 4 leżaki, dzisiaj kurier dostarczył - fantastycznie....
    To co chciałam i takie jak chciałam.
    ZaletyCena
    Wadynie stwierdzono
  • ~Aga / 2017-07-29 10:43
    Ocena: 1.60 / 5
    Od lat korzystam z tego sklepu (najpierw z Agito, teraz z eMag). Byłam bardzo zadowolona, ale dwa ostatnie zamówienia to tragedia. Pierwsze: blender: w naruszonym opakowaniu, niedziałający, nie paliła się nawet lampka kontrolna. Sprzęt sprawiał wrażenie użytkowanego, może pochodził z reklamacji? Tylko że zapłaciłam za nowy. Drugie: słuchawki. W zniszczonym, pogiętym opakowaniu fabrycznym i znów otwartym (!), z folią zabezpieczającą zwiniętą w kłębek (słuchawki leżały luzem). Do tego połamane!!! Nawet kurier DPD zauważył, że opakowanie z logo sklepu, to niebieskie z folii, jest jakieś dziwne, niedoklejone, i sam radził wszystko dokładnie sprawdzić. Nie chcę mieć więcej do czynienia z tym sklepem. Jako stała klientka, która wydała u nich przez lata naprawdę sporo pieniędzy, czuję się potraktowana po prostu podle. Wydaje mi się, że ktoś może celowo niszczyć albo podmieniać zakupiony towar, bo nie mieści mi się w głowie, żeby było to działanie świadome. Przestrzegam przed tym sklepem. A ponieważ wielu moich znajomych robi w nim zakupy, nie omieszkałam przesłać im zdjęć słuchawek i ich opakowania. Szkoda, że nie mogę ich tu zamieścić.
    ZaletyBrak
    WadySprzedają sprzęt wadliwy, pochodzący prawdopodobnie z reklamacji. Nie informują o tym.
  • ~Agnes / 2018-12-13 13:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam żelazko i deskę do prasowania, okazało się, że deska jest uszkodzona,wypisałam protokół reklamacji,kurier od dwóch dni nie może dotrzeć do mnie.Emag wysyła mi drugi dzień bez rzędu,że przesyłka będzie odebrana przez kuriera,kurier nic nie wie jak dzwonię do niego.Dodzwonienie się do Emag niemożliwe ze względu przerwy technicznej.Pierwszy i ostatni raz zakupu w tym sklepie.Brak jakiejkolwiek współpracy z firmą przewozową.Gdybym była sprawna sama bym im tą deskę na plecach zaniosła do punktu,ale że jestem niepełnosprawną osobą,zdana jestem na kuriera,żeby towar zabrał,dzieci ten twierdzi,że nie wie czy odbierze,czy nie.Nie polecam tej Emag i nie dokonam zakupu nigdy.
    ZaletyW miarę szybka dostawa
    WadyBrak kontaktu telefonicznego z Emag,Bajzel z kurierem,poprostu porażka ze zwrotem towaru.
  • ~Agnieszka / 2018-04-23 19:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiony sprzęt w czwartek, informacja z przyblizonym czasie że w piątek będzie dostawa. Od kuriera dostałam smsa że dostawa będzie w poniedziałek! Już jest opóźnienie. Dodatkowo kurier nie dostał zapisanego numeru telefonu i nie zadzwonił gdy mnie nie było w domu (byłam gotowa podjechać)!!! Ostatecznie kurier powiedział że dostarczy sprzęt w czwartek! Czy oni sobie kpią z mnie? Na morele.pl zamówiłam w czwartek i przyszło w piątek a tutaj musze czekać tydzień! Nie polecam
  • ~alagra / 2017-10-20 23:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zachwycona obsługą,szybkością realizacji zamówienia-wszystko obyło się błyskawicznie .Towar został wspaniale zabezpieczoy do transportu i wogóle wszystko naj... Zyczyłabym sobie aby wszyscy sprzedawcy tak traktowali klientów.No i jeszcze sprawa najważniejsza-właśnie takiej wagi szukałam.Pozdrawiam zespół sklepu
    Zaletysame zalety
    Wadybrak
    cena super promocyjna
  • ~Aleksandra / 2017-12-05 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone I opłacone 22 listopada nie dotarło w ogóle. Zamówiłam zabawki dla dzieci na Mikołaja, w dniu 5 grudnia dowiedziałam się, że dostawy nie będzie wcale. Koszmar, nie sklep!
    ODRADZAM! Zero kontaktu z ich strony, gdybym nie zadzwoniła po tygodniu, to mogłabym czekać do nowego roku, a zamówienie wciąż "w realizacji". Pomyłka, nigdy więcej tam nie zamówię.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, brak dostawy
  • ~Aleksandra / 2017-12-15 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupow w tym sklepie, po pierwsze okazalo sie ze sprowadzanie towaru od dostawcy trwa tygodniami, zadnych informacji ze strony sklepu o przesunieciu terminu dostawy. Gdy paczka zostala wysłana trzeba bylo dzwonic i pytac sie o numer przesylki gdy juz otrzymalam numer to na sledzeniu po prostu sa jakies jaja. Szkoda ze nie mozna wkleic print screena bo to po prostu jest katastrofa co ten sklep wyczynia. Paczka szla prawie 3 tygodnie i tak do mnie nie doszla okazalo sie gdy sprawdzilam na sledzeniu ze jest wpisane w systemie ze " odbiorca odmowil przyjecia przesylki i zostanie ona zwrocona do nadawcy" i tu jest ten problem ze zaden kurier u mnie nie byl ani sie ze mna nie kontaktowal. A co najlepsze zero jakiej kolwiek informacji ze sklepu ze przesylka jest cofnieta lub anulowana. Po prostu jakas porażka. Pierwszy i ostatni raz robilam zakupy w tym sklepie. NIE POLECAM GO NIKOMY STRATA CZASU . POZDRAWIAM
    ZaletyZadne
  • ~Alicja / 2018-03-28 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa beznadziejna, zamówiłam kabinę prysznicową, która okazała się być już używana i uszkodzona. Po zwrot przyjechał kurier który był poinformowany, ze jedzie po przesyłkę 5 kg, a kabina ważyła około 60 kg. Po wysłaniu kolejnego kuriera myśleliśmy, że będzie wszystko już w porządku. Po czym nie otrzymaliśmy zwrotu i okazało się że niby żadnego zwrotu nie otrzymali. Teraz musimy walczyć aby zwrócili pieniądze. Nigdy więcej nic tam nie kupimy.
    ZaletyBrak
  • ~amelia / 2020-12-03 16:44
    Ocena: 2.40 / 5
    UWAGA:!
    jtj elektronics nie zapłacił VAT od mojej fvat i teraz US sciagnal ze mnie cala kwotę!!
  • ~Ana / 2020-04-09 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to za dużo. Zakupiłam kojec dla dziecka. Zrobiłam przelew i...ma tym koniec. Napisałam do sklepu, odpisali żeby pisać do sprzedawcy bezpośrednio. Odebrał powiedziałam o co chodzi, miał sprawdzić i dać znać. Dwa kolejne dni nie dbieral tel. Zadzwoniłam z innego nr i odebrał, powiedziałam o co chodzi i się rozlączył. Zero kontaktu, brak towaru, pieniądze stracone
    WadyZero kontaktu, oszust, pobrał pieniądze, brak towaru
  • ~andre / 2007-06-18 14:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Nasze zamówienie na aparaty CANON z wyposażeniem, którego realizację sklep AGITO potwierdził na 14.06.2007 do chwili obecnej do nas nie dotarło. Aparaty te były przeznaczone na nagrody dla pracowników na uroczystość z okazji 20-lecia naszej firmy w dniu 15.06.2007 r.

    Zamówienie miało być wysłane przez kuriera UPS. Dramatyczne poszukiwania przesyłki w dniu 15 czerwca przed południem nie przyniosły żadnego rezultatu - nikt z firmy UPS ani ze sklepu AGITO nie potrafił powiedzieć, dlaczego przesyłka ta nie dotarła w deklarowanym terminie. Najgorsze było to, że nie można było dodzwonić się do lokalnego przedstawiciela firmy kurierskiej UPS (nikt nie odbierał telefonu), a w ich centrali w Warszawie też nie potrafili powiedzieć, co dzieje się z przesyłką.

    Brak zamówionych aparatów spowodował wstyd i kompromitację w czasie uroczystości. W oparciu o to przykre doświadczenie ostrzegamy potencjalnych nabywców przed dokonywaniem zakupu w tym sklepie, jeżeli liczą na szybką i terminową dostawę.
  • ~Andrzej569 / 2020-04-29 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś eMAG był poważnym i niezawodnym sklepem. Ale to się SKOŃCZYŁO. Ostatnio dobrali sobie multum różnych poddostawców o różnej solidności, którzy korzystają z dawnej renomy eMAG i niszczą ją skutecznie, na własne życzenie eMAG. Właściciele eMAG próbowali tu skopiować Amazona z jego marketplace... Z tym, że Amazon, w przypadku problemów z dostawcą, pomaga załatwić problem, a w ostateczności zwraca klientowi pieniądze w ramach SWOJEJ gwarancji. EMAG odsyła klienta, w razie problemów, do sprzedawcy-poddostawcy i całkowicie umywa ręce od tematu. Osobiście wywalczam teraz zwrot drobnej kwoty od niesolidnego poddostawcy sklepu eMAG (anulowali moje zamówienie bez podania przyczyny, a pieniądze jak najbardziej wzięli), a w następnym kroku kasuję na eMAG konto. W przeszłości zamówiłem u nich sporo rzeczy, za duże pieniądze. No, ale koniec tego dobrego, i sam eMAG zgotował sobie ten los. Jest mnóstwo firm konkurencyjnych, które traktują klienta poważnie. I to one, a nie eMAG, dostaną moje kolejne zamówienia. Jeszcze jedno - na Ceneo wyłączono pisanie komentarzy innych, niż z ankiety. A ankieta przychodzi po udanej transakcji. W przypadkach takich jak mój (transakcja anulowana) - nie. Domyślcie się, dlaczego tak jest. :-)
    ZaletyByły... kiedyś
    WadyNiesolidność
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1699
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 982
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 701
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 332
Euroflorist - www.twojekwiaty.pl
Ocena: 1.78, ilość opinii: 85
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4481
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004