Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bayard / 2015-12-28 13:44
    Ocena: 1.60 / 5
    zakupiołem sprzęt kóry okazał się niekompletny, niezgodny z opisem- brak systemu Windows, na moje reklamacje sprzedawca Agito nie odpowiada. Są to zwykli oszuści , nie polecam nikomu!
    Zaletybrak
    Wadyniezgodność dostawy z umową
    2099 , zakupiłem 21.12.2015
  • ~Blick82 / 2017-02-06 17:24
    Ocena: 1.20 / 5
    Dno, nie polecam. Ciężko coś kupić, jakby na siłę sprzedawali. Jak już sprzedali to dostawa tak długa, że myślałam już o jakimś przekręcie. Doszło, no i tu zaczęły się schody, bo towar lekko uszkodzony... Oczywiście wina zwalona na mnie mimo, że zada na opakowaniu już zauważona przy kierowcy.
    Porównajcie ceny!!!!!! zawyżone, pluję sobie w brodę, że tak zaufałam i nie poświęciłam więcej czasu na sprawdzenie w innych sklepach.
    Nie polecam, wręcz odradzam!!!
  • ~customer / 2015-04-14 22:38
    Bardzo nie rzetelny i nie profesjonalny sklep brak mozliwosci dodzwonienia sie na bok spedzilem godzine na tel i nic nie odpowiadaja na email kompletny brak szacunku dla klienta
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji o zamowieniu
  • ~ewasz / 2007-11-20 23:31
    Ocena: 3.75 / 5
    W sierpniu br kupiłam agito.pl aparat fotograficzny Kodak Z712is akcesoriami. Zakup poprzedziła korespondencja z działem technicznym sklepu, w której m.in. prosiłam o polecenie mi odpowiednich akumulatorków do tego aparatu. Polecono mi zakup akumulatorków (NIMH AA), które, jak się później okazało nie spełniały wymagań producenta aparatu odnośnie do jego zasilania (niewłaściwy typ oraz napięcie) i z tego powodu bardzo szybko się wyładowywały (po zrobieniu ok 20-30 zdjęć), co w praktyce czyniło je dla mnie bezużytecznymi. Złożyłam reklamację (24.09), w której zażądałam wymiany akumulatorków na odpowiednie do zakupionego aparatu lub zwrot gotówki, uzasadniając swoje żądanie wprowadzeniem mnie w błąd przez pracownika agito. Na skutek niekompetentnej porady dokonałam zakupu rzeczy, która nie była mi do niczego potrzebna, a jedynie naraziło to mnie na niepotrzebny wydatek.
    Agito nie chciało jednak przyznać się do błędu i prawie przez 2 miesiące wciskało mi ciemnotę, która miała uzasadnić, że jednak sprzedali mi właściwe akumulatorki. Oto niektóre argumenty pana z agito: "Sprzedaliśmy tysiące tego typu zestawów jak Pani zakupiła i jest to dopiero pierwsze tego typu zgłoszenie o takim charakterze" lub "Nie wydaje nam się żeby aparat był uszkodzony bo do tej pory nie spotkaliśmy się z sytuacją żeby aparat miłą za duży pobór mocy co mogło by być przyczyną usterki" albo "ilość zdjęć zrobionych na jednym "ładowaniu" akumulatorków jest uzależnione od wielu czynników takich jak np. wysoką rozdzielczość zdjęcia czy robienie zdjęć z użyciem lampy. Na to jakie zdjęcia Pani wykonuje nie mamy żadnego wpływu."
    Dopiero podparcie się przeze mnie opinią w sprawie możliwości zasilania aparatu akumulatorkami typu AA, którą uzyskałam w dziale technicznym Kodak Digital, spowodowało, że pracownik agito zmienił front i pozwolił mi odesłać akumulatorki. Jednak (na pewno przez przeoczenie) nie dostałam numeru RMA (umieszczenie go na przesyłce jest warunkiem przyjęcia przez agito przesyłki). Jeszcze jeden mail i zostałam szczęśliwą posiadaczką numeru RMA.
    Sprzęt wysłałam 24.10 i... zapadła cisza!
    12.11 upomniałam się i już następnego dnia dostałam maila z informacją, że właśnie wczoraj została do mnie wysłana faktura korygująca (ach cóż za zbieg okoliczności). Wreszcie 19.11 - po prawie dwóch miesiącach od zgłoszenia problemu do agito udało mi się odzyskać kwotę ~100 zł za akumulatorki.
    Ja wiem, że nie ma ludzi nieomylnych. Jednak jak się kogoś źle poinformowało, to trzeba umieć przyznać się do błędu, a nie wciskać klientowi, że nie umie posługiwać się sprzętem, albo, że ma wygórowane wymagania. Na koniec dobrze byłoby powiedzieć przepraszam. Ale... Takie rzeczy to na pewno nie w agito!

    Podoba mi się za to nowy slogan reklamowy agito "najtaniej za wszelką cenę" -- byle cena nie okazała się zbyt wysoka!
    Szanowni Państwo z agito. Zadowolenie klienta też ma swoją cenę. Moje mogliście kupić za 100 zł.
    Gdybyście potraktowali mnie poważnie i od razu zwrócili mi kasę, pomyślałabym - zdarza się... i byłabym w sumie zadowolona z zakupów. A tak to jestem delikatnie mówiąc zniesmaczona.
    Z zakupów u Was wyciągnęłam lekcję, że najniższa cena nie jest najważniejsza i następnym razem mocno się zastanowię, czy różnica w cenie warta jest ryzyka, jakie niesie robienie zakupów u was.
    ZaletySzybka dostawa, łatwość dokonywania zakupów.
    WadySkandaliczny poziom obsługi klienta przez pracowników sklepu, zarówno przed, jak i po zakupie!
  • ~Janusz / 2008-05-29 08:27
    Ocena: 4.80 / 5
    Sklep agito polecam, bo odbyłem w nim bardzo udane zakupy. Niska cena (sprzęt w promocji), prostota zamawiania, stały kontakt na maila co do postępu realizacji zamówienia, szybka dostawa. Wszystko, czego się oczekuje od profesjonalnego sklepu.
  • ~Jarek / 2017-05-21 13:30
    Odradzam, totalna ignorancja klienta, brak oferowanych towarów, brak kontaktu.
  • ~jerzy / 2015-10-02 08:24
    nie polecam tego sklepu . po tygodniu oczekiwania od zamówienia okazuje się nie mają produktu w magazynie .
  • ~Jerzy / 2017-06-07 10:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie- płatność zaakceptowana-termin dostawy podany ( tu pierwsze zaskoczenie o tydzień dłuższy niż w opisie na stronie )
    Mija kolejny tydzień już po terminie dostawy określonej przez sklep i dalej nic.
    Gdybym chciał zamówić sobie dany produkt w Chinach zrobiłbym to sam , a nie zlecał.
    Właśnie poprosiłem o zwrot środków.
    Jeśli chodzi o mnie, to pierwszy i ostatni kontakt z emag.
    Tarnobrzeg
  • ~kate / 2007-11-13 12:14
    Ocena: 3.80 / 5
    Towar który mnie interesował był dostępny na magazynie, cena konkurencyjna. zamówienie wysłane około 15-tej w środę i w tym samym dniu wysłane.
    Niestety tutaj zaczyna się problem z firmą kurierską. wieczorem paczka już była w magazynie spedytora w Katowicach, ale ani w czwartek ani w piątek nie została dostarczona, pomimo wielu wykonanych telefonów. W końcu odebraliśmy przesyłkę sami. W związku z tym może watro byłoby zmienić firmę kurierską???????
    Zaletydobre ceny
    Wadyfirma kurierska
  • ~Klient allegro / 2015-05-20 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar zakupiony tydzien temu, brak kontaktu, brak towaru... Nie polecam. Wiele osob czeka na swoj towar po kilka tygodni...
    ZaletyNaciaganie klientów
  • ~klient dsds / 2013-06-15 07:45
    Ocena: 3.40 / 5
    Zakupiłem produkt
    W dniu 29 maja dokonałem zakupu produktu w sklepie Internetowym AGITO
    zamównienie nr 7288183 objęty promocją

    (procesor i7 Wpłać 1259,00 zł na
    http://www.agito.pl/procesor-intel-core-i7-3770k-3-5ghz-box-81-576436.html).

    P omimo spełnienia warunków jakie przysługują by skorzystać z promocji sklep
    Agito nie wywiązał się z oferowanej promocji. Jest już 16 czerwiec i kilka
    razy prosiłem Agito o wywiązanie się z deklarowanej promocji.

    Nikt nie raczy udzielić odpowiedzi. Nagle sklep już mnie nie zna.
    ZaletyOdbiór osobisty
    WadyManipulowanie klientem
    1259
  • ~lisson / 2016-03-03 17:20
    Ocena: 5.00 / 5
    towar zgodny z opisem,szybka dostawa,dobra cena,polecam
  • ~Łukasz / 2016-05-30 14:01
    Ocena: 4.80 / 5
    Dobra cena za myszkę steelseries (około 30-40 zł taniej niż w sklepie). Super dostawa myszkę zamówiłem w sobotę około 15, a dostałem już w poniedziałek około 12. Sam sprzęt bez zarzutów i zgodny z opisem, gorąco polecam.
    Zalety-Szybka dostawa -Dobra cena -Dobra komunikacja.
    Wady-brak
  • ~MaciekGromekBrod / 2009-01-20 19:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamawiałem w tym sklepie już kilka różnych produktów i ostatnią przesyłkę otrzymałem po 16 godz. od zamówienia. Ma bardzo niskie ceny i bogaty asortyment.
    Zalety-Niskie ceny.
    -Szybkość dostawy produktu.
    Wady-(Nie znalazłem)
  • ~madirew / 2008-12-16 12:08
    Ocena: 2.40 / 5
    Robiłem w tym sklepie zakupy wielokrotnie, głównie sprzętu elektronicznego.

    Zauważyłem pewną prawidłowość:

    W Agito.pl czas przygotowania towaru do wysyłki jest dłuższy od czasu dostawy przez kuriera.

    Przykładowo: jeśli przy opisie towaru termin wysyłki wynosi 2-3 dni robocze, można być pewnym że stanie się to pod koniec ostatniego dnia.

    Pracownicy agito od chwili wpłynięcia pieniędzy na konto sklepu przez 3 dni przygotowują towar do wysyłki.

    Trochę żenada, bo w mniejszych sklepach internetowych po dokonaniu wpłaty zwykle po kilkunastu minutach wysyłają wiadomość, że towar jest już przekazany kurierowi.
    ZaletyTowar dobrze opakowany, nigdy nie było problemów z dostawą.
    WadyCzas szukania i pakowania towaru trwa zazwyczaj ok. 3 dni - PORAŻKA!

    40 % przedmiotów ma opis: "Chwilowo brak" przy czym chwilowo oznacza - nie ma i nie będzie!
    Sprzęt fotograficzny, agd.
  • ~Marek / 2017-07-07 10:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Smartfon kupiony za 1900zl i nie ma numeru seryjnego! Poza tym w środku pudełka karta gwarancyjna po poprzednim właścicielu . Nie wiem gdzie mam to zgłosić ?
    WadyTowar używany .
    Sprawdźcie ceny przed zakupem. Nie warto za kilka zlociszy tracić 24 mięs.gwatancji:(
  • ~nnnn / 2017-03-30 21:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia!! Przedmiot zamówiony z wyznaczonym przez sklep terminem dostarczenia na 23.03.2017
    do dnia dzisiejszego tj. 30.03.2017 nadal się nie pojawił. Po drugim mailu ktoś raczył się odezwać
    i poinformować o nowym terminie dostawy, który został wyznaczony na jutro... Jednak póki co
    w zamówieniu widnieje cały czas data 23.03.2017., a towar nie został przekazany kurierowi
    (zamówiony przedmiot miał być prezentem urodzinowym dla dziecka).
  • ~Piotr / 2013-11-25 12:48
    Ocena: 2.40 / 5
    sklep wymiguje się notorycznie od naprawy wadliwego sprzętu odsyłając do firmy zewnętrznej serwisującej gdzie też nie można uzyskać pomocy (sprawa dotyczy TABLETA)
    Usterka polega na zepsutym przycisku odstającej ramce w dwóch miejscach oraz niedziałającym zasilaczu przez co tablet leży już 4 miesiące bezużyteczny !!!
    ODRAZAMA i OSTRZEGAM NIE WARTO !!! wstyd i lipa że tak duza firma tak postepuje !!!
    Zaletybrak
    Wadynotoryczne wymigiwanie się od napraw gwarancyjnych sprzetu
    10 miesięcy
  • ~pozdro / 2015-12-23 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    kpina!!! brak informacji o anulowaniu dostarczenia produktu, który rzekomo ma dotrzeć do 40! czterdziestu, szkoda że nie 546521212124254412245 dni!!
    Zalety-
    Wadybrak dostarczenia
    nie otrzymałam
  • ~SLAVCIO / 2017-03-24 20:17
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamowionego towaru nie otrzymalem w wyznaczonym terminie. Nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1699
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 982
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 701
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004