Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~asiula / 2008-02-28 22:14
    Ocena: 4.75 / 5
    obsługa i sprzęt na pięć plus, zamówiłam maszynkę do strzyżenia włosów we wtorek w srode została dostarczona. polecam sklep
    Zaletysame
    Wadybrak
    2 dni
  • ~Hall / 2008-02-26 08:30
    Ocena: 4.80 / 5
    Jestem zadowolony z zakupu. Kupiłem aparat tanio, a do tego dostalem go szybko.
    Tak jak byc powinno jak sie kupuje w internecie.
  • ~gregi / 2008-02-25 16:02
    Kupiłem u nich nowego creativa. Paczka doszła w 2 dni, w środku gwarancja i faktura. Kaskę im przelałem z konta internetowego więc nie ruszyłem się z przed kompa robiąc ten zakup :)
  • ~Yeti / 2008-02-25 10:01
    Ocena: 4.75 / 5
    I to sie ceni! W saturnie mnie ostatnio tak zbyli, ze mimo ze tanio to tam wiecej nie wroce. W agito jest tak samo tanio, a moge sobie sprzet obejrzec do woli i poporownywac, a nie w tloku i nieprzyjaznej atmosferze.
  • ~rikki / 2008-02-24 14:37
    Ocena: 4.40 / 5
    no wlasnie, obluga jest znacznie lepsza niz w sklepach tradycyjnych!!! sklepy tradycyjne ponosza straty -klienty od nich uciekaja klienty!! a przez net, zamowic - nie ma co sie martwic, ty Tylko klikasz na enter, a towar juz sam do Ciebie przyjedzie :)
  • ~Fantomasss / 2008-02-22 15:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo mi sie podobalo to, jak zalatwilam sprawe naprawy mojego odkurzacza w agito. Kurier uszkodzil go troche w transporcie i zglosilam reklamacje. Nie bylo zadnego problemu - po tygodniu moglam juz odkurzac moim nowym odkurzaczem :)
  • ~Katarzynka11 / 2008-02-22 15:27
    Maja u mnie plusa za to, ze jak pojawil sie problem (nie otrzymalam gwarancji wraz z pralka) to nie zbagatelizowali go, ale bardzo mile i szybko zalatwili sprawe i gwarancje doslali poczta. Takie podejscie do klienta bardzo sie chwali :))
  • ~remi / 2008-02-21 15:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Wporzo kontakt jest z nimi, to się chwali. Jak jest jakieś pytanie to szybko odpowiadają, a i poradzić się można również.
    ZaletySprawna obsługa i pomoc techniczna
    WadyKurierzy...
  • ~janek -b / 2008-02-20 16:30
    Ocena: 4.75 / 5
    bardzo gorąco polecam, sklep ma bardzo duży wybór w zasadzie na każda kieszeń, kupilem miesiac temu aparat cyfrowy Olympusa (lustrzankę) dotarła w dwa dni. ogolnie bez problemowo i profesjonalnie.
    Zaletysame
    Wadybrak
    miesiąc, 2000
  • ~jacek / 2008-02-13 09:08
    Ocena: 4.80 / 5
    1.tego szukałem
    2.bez problemów
    3.prawie najniższa (kilka złotych drożej niż u najtanszego)
    4.spróbujcie wysłać maila na ich adresy podane na stronie-za to minus i byłby wiekszy ale kurier szybciej dotarł,a przed dostawą jeszcze dzwoni -o to mi chodziło , za kuriera duży plus , łącznie 4+
    5.reklamacji jeszcze nie robiłem,obsługa jak tytule szok , zamówiłem towar o około 10:15 a fizycznie go miałem 0 10:00 zeszli poniżej 24 godzin
    Zaletyszybkość , informacja w sklepie
    Wadyco do sklepu -brak
    2 dzień za 935 zł nr zamówienia 6091008 (skaner epson V 500 całą noc pracował jest ok.)
  • ~makksymka / 2008-02-12 16:38
    Ocena: 5.00 / 5
    chyba jeden z lepszych sklepow internetowych ze sprzetem, duzy wybor tanio szybko dostarczają ostatnio kupiłam aparat cyfrowy canona za niewielka kase, rewleacja
    Zaletysame plusy
    Wadybrak
    2 miesiace
  • KaWa / 2008-02-04 08:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Miało byc szybko, kurier przywozi no i niespodzianka - towar uszkodzony, czekam na przyjecie reklamacji - juz nie tak szybko. Winą obarczony zostaje kurier, który uszkodził towar podczas dostarczania. Wymiana towaru na nowy - i tym razem towar przychodzi USZKODZONY - jak mogło byc inaczej jeżeli przychodzi w tym samym kartonie, co do którego zgłaszana była reklamacja. Paranoja, ktos kto wymieniał towar zapakował go w to samo opakowanie, na dodatek nie zapakował go tak jak powinien tylko po prostu wpie..... do pudła - dalej niech martwi się klient. Karton zapakowano w czarny worek na śmieci GRATULACJE za pomysł to chyba po to aby UPS nie zorientowal sie, że tydzień temu spisywał protokół reklamacyjny na uszkodzone opakowanie.
  • ~jarek / 2008-02-01 07:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem Odkurzacz - oczywiscie zamowienie realizowane w miare szybko, ale niestety towar zle zabezpieczony i slabo zapakowany . - Wynik - uszkodzona obudowa.
    Reklamacje trwaja wiecznosc i po 2 tygodniach dopiero dostalem nr reklamacji RMA i po kolejnym tygodniu ponownie wyslany.
    Reklamacje dzialaja od 10.00 i nie mozna sie dodzwonic ani doczekac maili.Parodia .
    Zeby bylo kompletnie smiesznie towar przyszedl w tym samym kartonie , i lekko uszkodzona obudowa towaru.
    Generalnie chodzi tylko o sprzedaz - reszta - klient jest traktowany jak insekt.
    Zaletyżadnych
    WadySAme minusy
    2 dni po 3 tyg.oczekiwania
  • ~rob / 2007-11-28 19:24
    Ocena: 5.00 / 5
    kupilem u nich router. na maile odpisują szybko. paczka wyslana następnego dnia po wpłacie. kurier był u mnie następnego dnia. ogólnie wszystko w jak najlepszym porządku
  • ~nec / 2007-11-27 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!
    Chociaż kupowałem już wcześniej w Agito to teraz był to chyba mój ostatni raz.Kupiłem
    ostatnio płytę,procesor i pamięci 4x1GB
    Kiedy paczka przyszła zaniosłem do znajomego informatyka aby zmodernizował komputer syna.
    Na drugi dzień zadzwonił i powiedział że jedna para pamięci jest uszkodzona i muszę odesłać.
    13-go listopada wysłałem,a po tygodniu otrzymałem wiadomość że pamięci wysłano do serwisu producenta aby stwierdził czy są uszkodzone.
    Dobre prawda??
    Ciekawe co wogóle potrafi stwierdzić "serwis"Agito?
    Jedno wiem z całą pewnością,Agito potrafi wysłać do klienta uszkodzony towar i kazać mu czekać na wymianę do ...nie wiadomo kiedy.
    Nie mogę zrozumieć takiego traktowania klienta.
    Gdybym odesłał te pamięci po miesiącu to pewnie sam bym się zastanawiał czy syn sam czegoś nie zmajstrował przez ten czas,ale on nawet nie dostał komputera do
    ręki.Dziś mija dwa tygodnie a syn wciąż marudzi że ma mało pamięci i pyta kiedy przyjdą.
    Chyba pójdziemy do wróżki?
    Postanowiłem opisać tą historię bo sam nigdy nie myślałem że coś takiego może się zdarzyć,zwłaszcza w firmie która na opineo.pl ma tyle pozytywnych
    opini.No cóż ja z pewnością tak wysokiej oceny nie wystawię i NIE POLECAM !!!
    244zł
  • ~ewasz / 2007-11-20 23:31
    Ocena: 3.75 / 5
    W sierpniu br kupiłam agito.pl aparat fotograficzny Kodak Z712is akcesoriami. Zakup poprzedziła korespondencja z działem technicznym sklepu, w której m.in. prosiłam o polecenie mi odpowiednich akumulatorków do tego aparatu. Polecono mi zakup akumulatorków (NIMH AA), które, jak się później okazało nie spełniały wymagań producenta aparatu odnośnie do jego zasilania (niewłaściwy typ oraz napięcie) i z tego powodu bardzo szybko się wyładowywały (po zrobieniu ok 20-30 zdjęć), co w praktyce czyniło je dla mnie bezużytecznymi. Złożyłam reklamację (24.09), w której zażądałam wymiany akumulatorków na odpowiednie do zakupionego aparatu lub zwrot gotówki, uzasadniając swoje żądanie wprowadzeniem mnie w błąd przez pracownika agito. Na skutek niekompetentnej porady dokonałam zakupu rzeczy, która nie była mi do niczego potrzebna, a jedynie naraziło to mnie na niepotrzebny wydatek.
    Agito nie chciało jednak przyznać się do błędu i prawie przez 2 miesiące wciskało mi ciemnotę, która miała uzasadnić, że jednak sprzedali mi właściwe akumulatorki. Oto niektóre argumenty pana z agito: "Sprzedaliśmy tysiące tego typu zestawów jak Pani zakupiła i jest to dopiero pierwsze tego typu zgłoszenie o takim charakterze" lub "Nie wydaje nam się żeby aparat był uszkodzony bo do tej pory nie spotkaliśmy się z sytuacją żeby aparat miłą za duży pobór mocy co mogło by być przyczyną usterki" albo "ilość zdjęć zrobionych na jednym "ładowaniu" akumulatorków jest uzależnione od wielu czynników takich jak np. wysoką rozdzielczość zdjęcia czy robienie zdjęć z użyciem lampy. Na to jakie zdjęcia Pani wykonuje nie mamy żadnego wpływu."
    Dopiero podparcie się przeze mnie opinią w sprawie możliwości zasilania aparatu akumulatorkami typu AA, którą uzyskałam w dziale technicznym Kodak Digital, spowodowało, że pracownik agito zmienił front i pozwolił mi odesłać akumulatorki. Jednak (na pewno przez przeoczenie) nie dostałam numeru RMA (umieszczenie go na przesyłce jest warunkiem przyjęcia przez agito przesyłki). Jeszcze jeden mail i zostałam szczęśliwą posiadaczką numeru RMA.
    Sprzęt wysłałam 24.10 i... zapadła cisza!
    12.11 upomniałam się i już następnego dnia dostałam maila z informacją, że właśnie wczoraj została do mnie wysłana faktura korygująca (ach cóż za zbieg okoliczności). Wreszcie 19.11 - po prawie dwóch miesiącach od zgłoszenia problemu do agito udało mi się odzyskać kwotę ~100 zł za akumulatorki.
    Ja wiem, że nie ma ludzi nieomylnych. Jednak jak się kogoś źle poinformowało, to trzeba umieć przyznać się do błędu, a nie wciskać klientowi, że nie umie posługiwać się sprzętem, albo, że ma wygórowane wymagania. Na koniec dobrze byłoby powiedzieć przepraszam. Ale... Takie rzeczy to na pewno nie w agito!

    Podoba mi się za to nowy slogan reklamowy agito "najtaniej za wszelką cenę" -- byle cena nie okazała się zbyt wysoka!
    Szanowni Państwo z agito. Zadowolenie klienta też ma swoją cenę. Moje mogliście kupić za 100 zł.
    Gdybyście potraktowali mnie poważnie i od razu zwrócili mi kasę, pomyślałabym - zdarza się... i byłabym w sumie zadowolona z zakupów. A tak to jestem delikatnie mówiąc zniesmaczona.
    Z zakupów u Was wyciągnęłam lekcję, że najniższa cena nie jest najważniejsza i następnym razem mocno się zastanowię, czy różnica w cenie warta jest ryzyka, jakie niesie robienie zakupów u was.
    ZaletySzybka dostawa, łatwość dokonywania zakupów.
    WadySkandaliczny poziom obsługi klienta przez pracowników sklepu, zarówno przed, jak i po zakupie!
  • ~kate / 2007-11-13 12:14
    Ocena: 3.80 / 5
    Towar który mnie interesował był dostępny na magazynie, cena konkurencyjna. zamówienie wysłane około 15-tej w środę i w tym samym dniu wysłane.
    Niestety tutaj zaczyna się problem z firmą kurierską. wieczorem paczka już była w magazynie spedytora w Katowicach, ale ani w czwartek ani w piątek nie została dostarczona, pomimo wielu wykonanych telefonów. W końcu odebraliśmy przesyłkę sami. W związku z tym może watro byłoby zmienić firmę kurierską???????
    Zaletydobre ceny
    Wadyfirma kurierska
  • ~pablo / 2007-11-09 14:46
    ciężko ocenić jak się dostało niepełnowartościowy sprzet, świecacy na biało piksel na laptopie, którego nie obejmuje gwarancja bo jest tylko jeden, może zapalą sie inne ? także radził bym uważać, trzeba miec chyba szczeście
  • ~bartnick / 2007-11-02 14:24
    Ocena: 3.60 / 5
    W tym sklepie kupilem kilka rzeczy (m.in aparat cyfrowy, monitor) i wszystko bylo OK, dopóki sprzęt był sprawny. Ostatnio zamowilem podzespoly do komputera i niestety po podłaczeniu HDD okazalo sie, ze nie dziala. Oczywiscie wyslalem od razu maila z zapytaniem o reklamacje. W odpowiedzi obsługa Agito poprosila mnie o numer zamowienia. Napisali tez ze reklamacje sa rozpatrywane na podstawie nr RMA. W nastepnym mailu napisalem im nr zamowienia i poprosilem o przydzielenie RMA. Od tej pory cisza. Wyslalem jeszcze kilka maili, ale bez skutku. Probowalem tez sie tam dodzwonic, ale to niemozliwe - automat trzyma mnie na linii, az koncu trace cierpliwosc i sie rozlaczam. W rezultacie kupilem taki sam dysk u konkurencji i ten dziala bez zarzutu. Zawiodlem sie na tym sklepie i juz wiecej tam nic nie kupie. Wydaje mi sie, ze licza na to, ze nikt nie bedzie składał na nich skarg do UOKiK w przypadku tak małych kwot i dlatego przy niewielkich zamowieniach w razie reklamacji wykrecaja sie sianem.
    Zaletyszybka dostawa
    ceny
    Wadyobsługa i reklamacje
    2 miesiace; 179 PLN
  • ~renata26 / 2007-11-02 13:40
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo mila obsługa,szybka realizacja zamówienia,jestem bardzo zadwolna w 100%,super sklep,niskie ceny,towar bez zarzutu,a realizacja natychmiastowa,zamówiłam telefon najtaniej w necie jestem bardzo zadwolona
    Zaletysą same plusy
    Wadynie ma
    1dzień ale jest wszystko ok
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904