Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarosław / 2019-06-22 09:48
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam Emag, zwykły pośrednik nie odpowiada za zamówienia tylko odsyła do sprzedawcy, który nie wystawia faktury VAT a telefon okazuje się być komisowy co wychodzi dopiero przy rozmowie z przedstawicielem firmy zarejestrowanej w Bułgarii.
    ZaletyBrak
    WadyFirmy krzak
  • ~Józef / 2017-07-05 10:16
    Ocena: 4.80 / 5
    Jestem mile zaskoczony jakością obsługi klienta. Bezproblemowy kontakt telefoniczny, błyskawiczna dostawa towaru, bezproblemowy, szybki zwrot wadliwego, akurat w moim przypadku, towaru i pieniędzy.
    Możecie być dobrym wzorem dla innych.
    Gorąco polecam.
    Świdnica
  • ~Julita / 2017-12-01 23:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientka tego sklepu od kilku lat. Bardzo lubię robić zakupy ponieważ błyskawicznie jest realizowane zamówienie. Towar zawsze zgodny z opisem. Dobrze zapakowany a przede wszystkim plus za ceny i darmowy transport.
    ZaletySzybka realizacja zamówienia
    WadyBrak
  • ~Justyan / 2019-12-20 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję że nie przeczytałam opinii wcześniej :( Nie polecam zakupów w tym sklepie, przesyłki idą bardzo długo. Kontakt telefoniczny w którym zostałam dwukrotnie poinformowana, iż przesyła zostanie dostarczona w piątek. Dzisiaj otrzymałam informację,że przesyłka została dopiero nadana. Tydzień czasu to za długo, tym bardziej że paci się za przesyłkę kurierską.Na stronie celowo nie jest podany termin wysyłki czy doręczenia.
  • ~Justyna / 2019-12-09 19:33
    Ocena: 2.20 / 5
    Zero kontaktu przez tydzień potem nieprawdziwe informacje na temat wysyłki towaru, nie polecam
    ZaletySzybkość zakupu
    WadyBrak odpowiedzi, bardzo długi czas na wysyłkę towaru, wprowadzanie klienta w błąd
  • ~Kajetan / 2017-11-02 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem kask Uvex. Otrzymałem potwierdzenie i fakturę. Wysłali inny produkt. Reklamowałem. Żadnego konstruktywnego dialodgu czy skruchy "... nie mamy tego produktu" (w regularnej ofercie nadal jest, ale już w innej cenie). Nie instniejące oferty w najniższych cenach, słowa kluczowe bez pokrycia typu "dodatkowe korzyści", "darmowa dostawa" to nieetyczne zabiegi w celu pozycjonowania produktu w wyszukiwarkach. To wyłudzenie danych przy założeniu konta i płatności. Ręce opadają, a ma to być poważny gracz na rynku. Produkt kupiony 1.09, jest już listopad zerwali kontakt: "NIE WIDZIMY MOŻLIWOŚCI POLUBOWNEGO ROZWIĄZANIA SPORU". Nie godzą się na Stały Polubowny Sąd Konsumencki. Pisałem do Zarządu, szkoda czasu. Szykuję wniosek do Sądu.
  • ~Kamila / 2017-10-11 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka zamówiłam fotelik samochodowy dla dziecka przyszedł połamany zamówiłam deskę do prasowania połamaną podstawka pod żelazko i przekrzywione nogi co sprawia że nie może stać tylko się kołysze na trzech nogach zamówiłam radioodtwarzacz działa i zobaczę jak długo ale za 100 zł myślałam że będzie lepszej jakości ???? odmówiłam zamówionej książki zaraz po tym jak zobaczyłam że sama dostawa przekracza 20 zł a książka kosztuje 8zł????ale przyszła i książka którą musiałam wziąć bo pan kurier mnie poinformował że teraz ja będę musiała zapłacić 20 zł za odesłanie więc się lepiej opłaca zapłacić te 30 zł i ją mieć ????TRAGEDIA I NIGDY WIĘCEJ!!!
  • ~katarzyna / 2017-11-28 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    zamowilam towar juz 2 tyg temu i dalej go nie ma. ani sie dodzwonic oczywiscie. pierwszy i ostatni raz weszlam na te strone.
  • ~klaudia / 2018-07-24 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłam materac w tym sklepie jakość poniżej normy ,bardzo kiepskie materiały i nie wygodny,dałam negatywną opinie ale sklep jej nie pokazał ,celowo oszukują klientów sprzedając złej jakości towary i kasując negatywne opinie.
  • ~Klient 007 / 2019-04-21 07:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie.....handlują towarem którego fizycznie nie mają, choć na stronie internetowej jest w dodatku z informacją, że posiadają na magazynie i dostawa na następny dzień.
    Więc zamawiam, a na następny dzień informacja że mi nie wyślą towaru bo został uszkodzony podczas pakowania.....dzwonię na infolinię - tam otrzymuje informację że tego towaru tak naprawdę nie było na magazynie.
    Więc okazuje się że w dodatku oszukują klientów.
    W związku z tym zamawiam inny towar, po kilku godzinach okazuje się też nie mają - choć wg strony internetowej jest dostępny na magazynie i wysyłka na jutro.
    Żenada....w dodatku zwrot pieniędzy trwał tydzień. NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW w EMAG.
  • ~Klient Agito / 2008-12-29 10:37
    Ocena: 3.60 / 5
    Dobry sklep, ceny zaskakująco niskie, jednak jeśli chodzi o przesyłke to można się załamać. Do mnie towar szedł 8 dni.
    ZaletyCena
    WadyPrzesyłka
  • ~KLIK / 2019-07-03 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę się zastanowić nad zakupem produktu w tym sklepie internetowym. Oceniam usługę sklepu, niż produkt którego nie było okazji przetestować. Zamówiłam wiatrak (Zamówienie #1202404570), który był na stanie, niestety nie mogłam wygenerować f-ry proformy do opłacenia produktu (błąd na stronie). Po uzyskaniu proformy od działu obsługi klienta wykonałam przelew zgodnie z datą, która mnie obowiązywała. Długo, długo nic żadnego odezwu. Gdyby nie moje ciągłe maile z zapytaniem dalej nie wiedziałabym co się z produktem dzieje. Okazało się, że sklep sprzedaje coś czego nie ma na stanie, wodzenie za nos klienta, mimo że uzyskiwałam informację drogą SMS, że kurier jest w drodze i na dniach dostarczy przedmiot. Poinformowano mnie, że na zwrot pieniędzy będę musiała czekać 14 dni roboczych - absurd! Na szczęście pieniądze przyszły wcześniej. Nabywców jakiegokolwiek sprzętu AGD zachęcam do podwójnego zastanowienia się przed współpracą z tym sklepem.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta na bardzo niskim poziomie
  • ~KM841 / 2017-12-18 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam towar, zapłaciłam, po 2 tygodniach okazało się, że nie mają go w magazynie. Zapytali czy zwrócić pieniądze, czy chce wymienić na inny towar. Poprosiłam o zwrot. Zapewnili, że wniosek złożony został do księgowości i zwrot nastąpi natychmiast. Po tygodniu ( środki nie wróciły), zadzwoniłam do Biura Obsługi Klienta z zapytaniem, gdzie są moje pieniądze. Pani powiedziała, że nikt nie zlecił zwrotu. Dzisiaj mija miesiąc od złożenia zmówienia. Towaru, ani pieniędzy nie ma. NIE POLECAM!!!!!
    Wadysame wady
  • ~Konto / 2019-10-28 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga to oszuści wystawiają lewe gwarancję .że niby towar z unii a tak naprawdę z USA. To gwarancja nie obejmuje!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Koszmar / 2018-12-04 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zamowienie zostało zlozone elektronicznie z opłata. Przesyłka nie dotarła do tej pory to juz ponad 3 tygodnie. Sprzedawca nie odbiera telefonu. Kilkanaście wykonanych telefonów do Firmy emag i nikt nie jest w stanie określić co się stało z przesyłka. Naprawdę szkoda nerwów.
  • ~kris / 2017-03-18 09:44
    Ocena: 4.80 / 5
    Smartwatch zamówiony w czwartek w południe, dotarł do mnie w dniu następnym o godzinie 13! Sprzęt w oryginalnym pudełku zapakowany do transportu tak profesjonalnie, że nie ma możliwości uszkodzenia przesyłki. Jestem w pełni zadowolony z zakupów w Emag.pl i polecam zakupy innym zainteresowanym.
  • ~Kris / 2019-01-09 00:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka dostawa. Dobrze zapakowany telefon. Polecam
  • ~Kris / 2020-05-25 11:12
    Ocena: 1.80 / 5
    EMAG TO OSZUŚCI. Próbuje się skontaktować od 2 tygodni.Nikt nie odpowiada na maile i nie odbiera telefon ów.Zakupiłem towar 2 tyg temu i do tej pory nic. Kasę ściągnęli a towaru nie przysłali. OMIJAJCIE TYCH OSZUSTÓW DALEKIM ŁUKIEM.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~LAKI / 2020-01-06 11:02
    Ocena: 1.40 / 5
    UWAGA
    SŁYSZAŁEM ZE TEN SKLEP HANDLUJE ODPADEM PRODUKCYJNYM I WYBRAKOWANYM TOWAREM MOŻLIWE ZE TZW OUTLET
    KOLEGA TAM KIEDYŚ PRACOWAŁ I OPOWIADAŁ
    ZaletyBRAK
    Wadysame wady
  • ~lekjamk / 2020-01-25 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem w emag.pl telefon z frakturą VAT 23 % płatny przy odbiorze. Sprzedawca był parterem emag.pl: Jtj Electronics, NIP: 648 278 00 56. Po odebraniu telefonu i zapłaceniu sprzedawca zlikwidował działalność. Faktury nie otrzymałem. Emag oznajmił, że mu naprawdę przykro ale nic nie mogą zrobić. Nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1699
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 982
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 701
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 332
Euroflorist - www.twojekwiaty.pl
Ocena: 1.78, ilość opinii: 85
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4480
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004