Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~DMGawron / 2019-10-11 15:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiony towar został anulowany. Przez 6 dni żadnej informacji. Musiałem zadzwonić i się dowiedzieć co z towarem. To nie wystarczyło, trzeba było napisać maila. Nici z produktu i teraz czekanie na zwrot pieniędzy! Mogłem sobie zamówić produkt w innym sklepie. Nawet nie było przepraszam tylko mamy nadzieję że zamówisz u nas inny produkt. NIE NIE ZAMÓWIĘ! EMAG niech sobie lepiej zamknie ten sklepik
    ZaletyHa ha ha... Duży wybór którego nie ma. Taki chiński sklep. Zamówisz I może towar dojdzie.
    WadyRobią ludzi w wałki. Produkty od jakiś innych pod firm. Które przez emag sprzedają produkty których nie ma.
  • ~Dominika / 2019-11-15 10:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja nie rozumiem skad tyle negatywnych opiń..zamowilam parowar jest super wszystko w nim gra i w dodatku na następny dzien juz miałam wysłany zaraz po zrobieniu przelewu;)) jestem mega zadowolona dziękuję
    ZaletySzybko i na czas
    WadyNie ma
  • ~Dorota / 2017-12-29 12:38
    Nie dziwię się ,że zmienili nazwę z AGITO na EMAG firma beznadziejna zwalają wzystko na firmę przewozową pani w dziale reklamacji niemiła ,niekompetentna ,towar do zwrotu odebrany dopiero po interwencjach telefonicznych ,to samo długi czas na uznanie reklamacji ,potrzebna była dość ostra wymiana zdań przez telefon .Pani twierdziła ,że przez 6 dni roboczych firma transportowa nie dostarczyła im zwrotnego towaru.Dziwnym trafem po rozmowie telefonicznej w ciągu 1 minuty towar się znalazł i pani miała czas uznać reklamację . NIE KUPUJCIE W TEJ FIRMIE
  • ~Dorota Świesiulska / 2020-04-30 13:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Towar zamówiony Cały czas w realizacji!!telefon do emag nie działa .Sprzedawca też nie odbiera i nie odpisuje na meila Dobrze że zrobilam płatność na miejscu !!!! Co to za firma !!nie czytalam wczesniej opinji to był moj błąd Ludzie nie zawracajcie sobie głowy i nie robie z mini interesów !!!!!
  • ~eeewaaaa / 2020-02-27 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga oszuści. Kupiony ponad miesiąc temu produkt nie dotarł do mnie. Nie odpisują i nie odbierają telefonu.
    Nie otrzymałam zwrotu gotówki ani jakiejkolwiek wiadomości od nich. Kasa przepadła.
  • ~Ewa / 2019-11-09 20:48
    Ocena: 2.40 / 5
    Camper evi ktory zamowilismy dla corki przyszedl z brakiem czesci(brak wszystkich kuchennych rzeczy 24 sztuk) po zgloszeniu powiedzielize nie wysla bo nie maja.poprostu firma sobie robi zarty.nie polecam tego dostawcy.zabawka nie byla tania bo ponad 100zl a dziecko nie bedzie mialo satysfakcji z zabawy.kpiny poprosru!!!!odradzam pan zaproponowal jakis smieszny voucher w wysokosci 10 zl
    WadyTowar z brakiem czesci
  • ~Ewa / 2020-01-22 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Sklep anuluje zamówienia bez jakiejkolwiek informacji, że zwrot pieniędzy wiąże się z koniecznością kontaktu z podsprzedawcą i wysłaniem PROŚBY o oddanie pieniędzy za zamówiony towar. Podawane dane są nieprawidłowe, a odzyskiwanie własnych pieniędzy to jakiś koszmar.
    Zaletybrak
  • ~fafik / 2019-11-22 07:29
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam! Zakupiłem mleko bebiko 2R 2x800g plus 350g gratis. Zamowilem 2 takie komplety a dostalem tylko jeden gratis!Zenada.. Cenowo nie wyróżniaja się zbytnio- skusilem sie gdyż było 350g gratis czyli w moim wpadku 700g, jak widać w kulki leca..
    Zaletyszybka wysyłka
    Wadynie kompletne zamówienie
  • ~fredek / 2008-03-17 14:29
    zamówiłem zmywarkę boscha właśnie dotarła w piątek..pierwszy weekend bez moczenia rąk w zlewie..fajny sklep bo szybko i bez problemów. polecam
    Zaletysame plusy :)
    Wadyjakie minusy?
    3 dni
  • ~Gawron / 2018-09-30 08:52
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam zwłaszcza serwisu drukarek. Oddajac nową drukarke do naprawy otrzymsłem jakiegos zombiaka poskladanego ze starych czesci tej samej drukarki. Z wyczerpanymi kartridgami.
    WadyTotalny brak profesionalizmy
    Podejscie do klienta - zaplac i sierd....
  • ~górnik / 2008-03-26 14:22
    pierwszych zakupów przez internet, jakoś wydawało mi się że to jest duzo bardziej skomplikowane i problematyczne a tu okazało sie ze nic prostszego...po pierwszym udanym zakupie jakoś sie oswoiłem i przekonałem do kolejnego. na obecną chwilę kupiłem monitor samsunga a teraz się zastanawiam nad xboxem.
    Zaletytanio,szybo, fajnie
    Wady?nie znam
    tydzien
  • ~grazyna / 2017-04-10 14:32
    Ocena: 3.67 / 5

    Polecam wszystkim,szybka dostawazamawialam papier do drukarki canon selphi i tasme barwiaca komplet jest swietny dziekuje





  • ~gregwlkp / 2013-03-27 10:44
    Ocena: 4.00 / 5
    Ostrzegam również przed AGITO , kupione 2 tablety , jeden po miesiącu przestał działać , wysłany do serwisu który stwierdza iż puściły luty wewnątrz urządzenia przez za mocne naciskanie klawiszy i odmawia uznania gwarancji - koszt naprawy 180 zł. ( tablet nie nosi żadnych śladów uszkodzeń zewnętrznych) , oczywiście sprzedający AGITO umywa ręce.
    Wg. mnie ta ich gwarancja to jest jedno wielkie oszustwo !!!
    Nie mam wyjścia muszę zapłacić za naprawę
    Zaletydobra oferta
    Wadyfaktyczny brak gwarancji - nie uznają nic
    2 produkty około 1600 zł.
  • ~Iwona / 2019-10-04 17:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostałam inny towar niż zamówiony i to po zawyżonej cenie. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedawcą. Emag też milczy. Wyrzuciłam do śmietnika153 zł. Uważajcie! Iwona
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca by je wyliczyć
  • ~Jacek / 2019-01-03 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    FatLna obsługa Opłacone 19.12.2018 zamówienie do 03.01.2019 nie dotarło, reklamacją też się nie przejmują Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa
  • ~Jaco / 2008-03-27 09:36
    Ocena: 4.80 / 5
    Faktem jest, ze pierwsze zakupy przez internet to nielada przezycie, ale u mnie obylo sie bez zadnych problemow. I jako natura konserwatywna pozostane juz chyba przy agito, po co sie stresowac kolejny raz.
  • ~janina / 2015-02-23 19:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Kupiłam żaluzje aluminiowe.Szybka dostawa .Jestem bardzo zadowolona.
    ZaletyBardzo dobry produkt.
    WadyBrak
    dzisiaj otrzymałam2 szt za 118 zł
  • ~janz / 2020-05-14 12:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówione zostały 2 produkty - jeden przyszedł, ale niekompletny, z reklamacją odesłali do "oryginalnego" sprzedawcy, drugi do tej pory nie dotarł, i zero odzewu ani od emagu, oni od tego oryginalnego
    Sprzedawcą "oryginalnym" reklamowanego produktu był z kolei ewimax, który dla odmiany zareagował od razu, i wygląda na to, że tam obsługa jest normalna.
    Zaletyceny
    Wadybardzo, bardzo słaba obsługa klienta
  • ~Jaqb / 2020-04-23 16:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Wystawiają na swoich stronach towar, którego fizycznie nie mają. Nikt nie dba o aktualizację asortymentu. Pobierają pieniądze i natychmiast po zaksięgowaniu anulują zamówienia. Pamiętam jeszcze stare Agito gdzie dbano o klienta, teraz klient jest dla EMAG na ostatnim miejscu. Unikajcie tego sklepu, szczególnie, że opinie mają naprawdę słabe. Dodatkowo na wielu portalach opiniotwórczych zrezygnowali uczestnictwa w programie typu "słucham swoich klientów". Zawiodłem się kolejny raz na sklepie EMAG, tym razem chyba ostatni.
    WadyHandlują towarem którego nie maja na stanie. Pobierają opłaty i anulują zamówienia.
  • ~Jarek / 2017-12-15 09:09
    Odradzam serdecznie. Szkoda czasu i nerwów. Firma tylko pośrednicząca chociaż z nią zawiera się umowę - zamówienie. Nie odpowiada za nic i nic ją nie obchodzi dalej. Podobne jak głównego oferenta ToJestKuchnia. Nie obchodzi ich czy będzie towar dostarczony czy nie ważne, że wysłali. Kurier przyjechał sobie, o której chciał bo nie ma zwyczaju umawiać się telefonicznie (nie ważne, że ktoś może być w pracy). Sam zaproponował przekierowanie na inny adres po czym napisał tylko adnotację zły adres i zwrócił przesyłke do bazy. Tam utknęła. Pani z Obsługi klienta firmy Schenker (dostwaca) miała też wszystko w nosie i zażądała nr listu przewozowego (którego nie miałem a miałem tylko numer zamówienia) chciała tylko rozmawiać z nadawcą przesyłki o zmianie adresu. Ten powiedział ze On zrobił swoje. Koło się zamknęło. Zamówienie nie dostarczone a wszyscy zrobili co do nich należy i jeszcze zasłaniali się regulaminami. Tylko winien zamawiający, który musiał za karę wykonać 6 telefonów i stracić godzinę i tak nic nie uzyskał.
    Wadysame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1699
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 982
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 701
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 332
Euroflorist - www.twojekwiaty.pl
Ocena: 1.78, ilość opinii: 85
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4480
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004