strona 11 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Iwona / 2022-07-17 15:50
Lot Katowice - Malta 04.07.2022 bez najmniejszych problemów, sprawnie, z miłą obsługą, wylot o czasie a przylot nawet wcześniejszy niż wynikało z rozkładu ( od zatrzymania samolotu na płycie lotniska, poprzez dojazd busem do terminala, odbiór bagażu z taśmy do wyjścia z lotniska nie minęło więcej niż 10 min )
Lot Malta - Katowice 15.07.2022 lekkie opóźnienie w starcie z winy obsługi lotniska, przemiłe panie stewardesy
Jestem zadowolona i tyle mniej więcej oczekiwałam od tanich linii lotniczych. Tymi lotami podróżowało kilkadziesiąt albo i więcej osób, jakoś pozytywnych opinii nikt nie pisze jeżeli wsztstko przebiega sprawnie i jsk należy. -
-
~Rob / 2022-07-17 15:40
Żałosna strona internetowa, katastrofalna obsługa klienta lub jej brak. Złodziejska firma, naciąganie klienta na koszty poprzez zaznaczanie ukrytych opcji przy rezerwacji, brak możliwości zmiany czegokolwiek bez ich konta i opłaty za anulowanie biletu są kosmiczne. Ta firma powinna zostać zdelegalizowana za wprowadzenie klienta w błąd i ZaletyBrakWadyIstnienie tej firmy -
~Oszukana / 2022-07-17 09:39
Złodziejska firma. Zapłaciłam za bilety. Ściągnęli mi pieniądze z konta a rezerwację anulowali. Napisali mi że mogą mi zwrócić pieniądze, ale mija już 3 miesiące a pieniędzy nadal nie otrzymałam. Nie odpowiadają na żadne maile ZaletyZadnychWadyZłodzieje -
~Maja / 2022-07-16 20:24
Beznadziejna firma, dzisiaj bez podania przyczyny odwołali nam lot na kilka godzin przed wylotem ( Wrocław -Larnaca), nie otrzymaliśmy jakiejkolwiek informacji, nie ma możliwości połączenia się z infolinią podczas weekendu, a w dni robocze koszt połączenia wynosi 5 zł za minutę. Zostaliśmy na lodzie, mamy opłacony pobyt na Cyprze, a najbliższy możliwy lot jest za tydzień. ZaletyNie ma -
~Ga / 2022-07-16 14:08
Wszystkie loty dzis z chopina z wizzara opoznione,zaplanowana zagrywka -
~Ga / 2022-07-16 14:02
Najgorsza linia lotnicza,wlasnie startuje z Chopina po 1.5 godz opoznienia,wszystkie wizzary dzis opoznione z chopina jakby sie zmowili -
~Ewa / 2022-07-15 17:12
Fatalna polityka firmy, w której jeżeli nie odprawiał się online musisz zapłacić za odprawę na lotnisku 190zl, do tego podczas 2 godzinnego lotu pasażerowie nie dostają nawet wody. Nie polecam. ZaletyBrakWadyJak powyzej -
~Robert Zielewski / 2022-07-13 21:40
Dzień Dobry Leciałem niedawno do Kutaisi do Gruzji Samolot miał wylecieć 6.05 z Warszawyz wyleciał o godzinie 8 rano jezelichodzi o bsługę to tak średnio Cocacola i inne rzeczy do jedzenia bardzo drogie Kapitan się wogule nie przedstawił nie powiedział jak długo bedziemy lecieć i jak wysoko w drodze powrotniej było pzecietne było awaryjne ladowanie brak paliwa ZaletyRobert ZielewskiWadyzadnej -
-
~Lotek / 2022-07-13 14:46
Anulowany bilet. Nie przeszła płatność w ich systemie, pieniądze z konta pobrane. Reklamacja złożona, po ponad 2 miesiącach brak zwrotu pieniędzy, brak kontaktu. Niestety sposób prowadzenia działalności bandycki. Dziwię się ze jeszcze żadna instytucja nie dobrała im się do d... i wciąż mogą oszukiwać ludzi. ZaletyBrakWadyFirma nieporozumienie -
~Wioletta / 2022-07-13 13:02
Wizzair to najgorsza obsługa z jaką mieliśmy do czynienia (11 osób) przed wejściem na pokład postawiono Panią która mierzyła ważyła wszystkim torby podręczne,torebeczki dzieci saszetki na dokumenty kazała upychać w plecaki...Była opryskliwa i bardzo nie grzeczna.Ale to dopiero początek cyrku jaki mieliśmy ta firma, lecieliśmy w dwie strony Katowice-Korfu Nasza grupa 11 osób w tym troje dzieci i niemowlak przybyliśmy na lot powrotny godzinę przed odlotem.Stojac w kolejce po bilety (ponieważ Wizzair nie daje biletów w aplikacji na tym lotnisku) Pani nie było z obsługi naszego lotu jakieś 15 min.Zjawiła się gdy mieliśmy 40 min do odlotu i stwierdziła że wszystkie miejsca na nasz lot są już zajęte...Zero pomocy Panie które tam stały z obsługi chichotały do siebie z tej sytuacji... Zostaliśmy potraktowani jak śmierci a nasze bilety zostały podwójnie sprzedane.Uwazajcie na tą firmę zero kontaktu telefonicznego Polski nr nie działa a na e-mail mają 30 dni na odpowiedź, wątpię że to zrobią.OSZUŚCI -
~Ania Ania / 2022-07-12 14:56
Dwa loty opóźnione ponad dwie godziny. Słaby węzeł komunikacji z linią lotniczą. Nie polecam WadyLot opóźniony -
~Gość / 2022-07-12 14:02
Dwa loty zostały odwołane przez pandemię. Środku zostały zwrócone na konto wizzair z ważnością 2 lata. Po upływie dwóch lat z braku możliwości wykorzystania środków, poprosiłam o zwrot na konto bankowe. Pierwsza prośba przebiegła bez problemu. Konsultant upewnił się na jakie konto dokonać zwrotu, bo przecież przez dwa lata może wiele się zmienić. Z drugą rezerwacja już nie było tak łatwo. Dostałam tylko maila, że środku zwrócone taka samą metodą płatności jaka płaciłam za bilety. Do tej pory zwory nie otrzymałam. Nie otrzymałam też informacji na jakie konto zostały zwrócone środki. Przez dwa lata wiele się zmieniło. Oczywiście przestali odpisywać na reklamacje. Zablokowali mój numer. Porażka!!!! Złodzieje. -
~majk / 2022-07-10 22:40
infolinia to porazka , a brak strony po POLSKU jeszcze większa.... nie można zapłacić przelewem ani blikiem... dawanie do neta danych karty to porażka , wszystko ci zhakują i masz problemy do końca życia
-
~Adam / 2022-07-09 15:26
Nie polecam, 9 maja zrobiłem przelew 2700 zł na lot, przelew w ich systemie ma status odrzucony. Nie mam ani pieniędzy, ani lotu. Mieli usterkę w systemie i nie chcą się do tego przyznać. Jedno wielkie oszustwo -
~Patrycja / 2022-07-08 11:01
Dowolny lot, brak informacji. Dwa okienka otwarte po przebookowanie biletów na 150 osób. Zmarnowane 6 h na lotnisku. WadyOdwoływanie lotów -
~Beata / 2022-07-07 23:02
Nie polecam tych lini kolejny odwołany lot po czterech godzinach oczekiwania na lotnisku bez podania przyczyny ???????????? WadyBrak zaufania -
-
~Karolina / 2022-07-06 13:47
Strona nieczytelna, często zawiesza się, zamyka , nie pozwala zrealizować rezerwacji bez zakupu dodatkowych usług.
Loty odwoływane i znacznie opóźnione, bez wyprzedzającej informacji. Zmiana na najbliższe loty niemożliwa bo wyprzedane, co powoduje konieczność pozostania co najmniej 1-2 dni w miejscu wylotu. Brak możliwości kontaktu telefonicznego, czat nie działa.ZaletyBrakWadyNie panują nad siatką połączeń, powinni zmniejszyć ilość lotów i dostosować do możliwości operacyjnych. -
~eLPe / 2022-07-04 23:00
Lot z Wizzair to jakaś kpina. Mój tato leciał z London Luton do Rzeszowa 30.06.22. Po wejściu pasażerów na pokład okazało się, że podstawiony samolot jest nie zatankowany. Po około godzinie podjechała cysterna i uzupełnili paliwo lecz po kilkunastu minutach okazało się że nie załadowano bagaży. W końcu z dwugodzinnym opóźnieniem samolot wystartował. ZaletyZero zaletWadyTraktowanie pasażera jako zło konieczne, robienie z ludzi idiotów(podstawienie samolotu bez paliwa) -
~Wkurzona / 2022-07-04 21:50
Firma złodziej. Pewnie spotkamy się w sądzie. Pobrali mi opłatę za rezerwację i ja anulowali bez podania przyczyny. A słuch po moich pieniądzach zaginął.
Koszt kontaktu z infolinią w celu wyjaśnienia sytuacji to czyste złodziejstwo 4.92 zł za min i min 20 minut czekania na kontakt z osobą, która nic nie wie i odsyła do złożenia reklamacji mailem.
Masakra -
~Metsu @@@ / 2022-07-04 08:56
Najgorsza Firma. Miałem dziś wrócić do domu do Katowic jutro do pracy. I co Chyba zostanę wyrzucony z pracy. Nie chcą oddać pieniędzy za bilety tylko karzą przebukować bilety i jeszcze 100% więcej każą dopłacać za biletu. Złodzieje kłamcy i nie wiem jak jeszcze tą firmę nazwać. Nigdy więcej ta linią nie polecę. Nie polecam. Jednym słowem H. .. J tej firmie w Łeb!!!!!!
strona 11 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »