strona 11 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Michał / 2022-07-20 14:21
Najgorsza linia. Dziwne zasady. Nieuprzejmy personel. -
-
~Marcin / 2022-07-19 21:34
Ostrzegam!!! I z daleka od firmy Wizzair!!!
05.06 Wizzair odwołał nasz lot z Rzymu do Katowic bez podania przyczyny. Człowiek w pośpiechu kupił bilety na następny lot na drugi dzień dla 3 osób za 1597zl żeby mieć szanse wrócić do kraju. Po rozmowach z innymi zdezorientowanymi pasażerami okazało się że można przebukować kupione bilety. Więc anulowałem kupione przed momentem, na szybko bilety licząc się z opłatą za zwrot 20€ od os. (Taka informacja była na stronie) liczyłem na zwrot 80€ od osoby. NIESTETY ponad miesiąc po powrocie dostałem maila, że opłata to 80€ a do zwrotu jest 20€ i to do wykorzystania na kolejny lot. Zaokrąglając złodziejska firma Wizzair zabrała za 3 osoby 1300zł oddając ok. 300zł. Według mnie z kwotami powinno być odwrotnie jeżeli kupiłem i odpadłem bilety. I jaki następny lot. Nigdy nie polecę Wizzair to naciągacze i złodzieje. Nie liczę już strat moralnych z umęczonym dzieckiem. P. S. Jeżeli ktoś wie jak odzyskać pieniądze proszę o pomoc. Pozdrawiam Marcin -
~Volley / 2022-07-18 18:48
Kto leciał raz tymi liniami a szanuje Siebie samego i Swój czas już nigdy więcej tego nie zrobi. Ja w każdym razie wykluczam na zawsze wizzair. I lepiej płaćcie załogom za opóźnienia bo stewardzi głośno rozmawiają między sobą samolotach jak są traktowani. Szkoda czasu, pieniędzy i nerwów na Wizz. To nie jest poważny przewoźnik. ZaletyPrzeżyliśmy...WadyWszystko, ogromne opóźnienia, ale mało sympatyczną załogę rozumiem. Za pół darmo nikt nie będzie się uśmiechał do pasażerów. -
~Aneta / 2022-07-18 10:47
Firma beznadziejna, chciałam odwołać lot i okazało się ze opłata za odwołanie lotu jest tak wysoka ze przewyższa cenę biletu, który wcale nie był taki tani. W dodatku opcja odwolania nie działała na moim koncie Wizz więc musiałam zadzwonić na obsługę klienta gdzie dodatkowo płaciłam 5 zł/min.
Nie polecam, ta firma wyzyskuje klienta.Zaletybrak jakichkolwiek zaletWadydroga i nie pomocna obsługa klienta -
~Karo / 2022-07-18 08:04
Złodzieje i oszuści.
Kupiliśmy bilety do Reykjaviku z Krakowa. Do ostatniej chwili mieliśmy informacje, że lot się odbędzie, nawet były karty pokładowe.
Finalnie przyjechaliśmy na lotnisko, i dowiedzieliśmy się od lotniska, a nie od wizzair że LOTU NIE MA.
Okienko wizzair na lotnisku było zamknięte, a siedzieliśmy tam z 5 h, gdy zadzwoniliśmy do nich pobrało 45 zł i się nie dodzwoniliśmy.
Plus taki, że bilety mamy przez pośrednika który zadziałał i dał nam jakakolwiek alternatywę ale dalej czekamy.
Przez wizzair jesteśmy stratni już 2 noclegi w reykjaviku. NIE POlECAM.
Bylibyśmy tez stratni koszt biletów gdyby nie pośrednik.ZaletyBrak :)WadyWszysyko -
~Iwona / 2022-07-17 15:50
Lot Katowice - Malta 04.07.2022 bez najmniejszych problemów, sprawnie, z miłą obsługą, wylot o czasie a przylot nawet wcześniejszy niż wynikało z rozkładu ( od zatrzymania samolotu na płycie lotniska, poprzez dojazd busem do terminala, odbiór bagażu z taśmy do wyjścia z lotniska nie minęło więcej niż 10 min )
Lot Malta - Katowice 15.07.2022 lekkie opóźnienie w starcie z winy obsługi lotniska, przemiłe panie stewardesy
Jestem zadowolona i tyle mniej więcej oczekiwałam od tanich linii lotniczych. Tymi lotami podróżowało kilkadziesiąt albo i więcej osób, jakoś pozytywnych opinii nikt nie pisze jeżeli wsztstko przebiega sprawnie i jsk należy. -
~Rob / 2022-07-17 15:40
Żałosna strona internetowa, katastrofalna obsługa klienta lub jej brak. Złodziejska firma, naciąganie klienta na koszty poprzez zaznaczanie ukrytych opcji przy rezerwacji, brak możliwości zmiany czegokolwiek bez ich konta i opłaty za anulowanie biletu są kosmiczne. Ta firma powinna zostać zdelegalizowana za wprowadzenie klienta w błąd i ZaletyBrakWadyIstnienie tej firmy -
~Oszukana / 2022-07-17 09:39
Złodziejska firma. Zapłaciłam za bilety. Ściągnęli mi pieniądze z konta a rezerwację anulowali. Napisali mi że mogą mi zwrócić pieniądze, ale mija już 3 miesiące a pieniędzy nadal nie otrzymałam. Nie odpowiadają na żadne maile ZaletyZadnychWadyZłodzieje -
-
~Maja / 2022-07-16 20:24
Beznadziejna firma, dzisiaj bez podania przyczyny odwołali nam lot na kilka godzin przed wylotem ( Wrocław -Larnaca), nie otrzymaliśmy jakiejkolwiek informacji, nie ma możliwości połączenia się z infolinią podczas weekendu, a w dni robocze koszt połączenia wynosi 5 zł za minutę. Zostaliśmy na lodzie, mamy opłacony pobyt na Cyprze, a najbliższy możliwy lot jest za tydzień. ZaletyNie ma -
~Ga / 2022-07-16 14:08
Wszystkie loty dzis z chopina z wizzara opoznione,zaplanowana zagrywka -
~Ga / 2022-07-16 14:02
Najgorsza linia lotnicza,wlasnie startuje z Chopina po 1.5 godz opoznienia,wszystkie wizzary dzis opoznione z chopina jakby sie zmowili -
~Ewa / 2022-07-15 17:12
Fatalna polityka firmy, w której jeżeli nie odprawiał się online musisz zapłacić za odprawę na lotnisku 190zl, do tego podczas 2 godzinnego lotu pasażerowie nie dostają nawet wody. Nie polecam. ZaletyBrakWadyJak powyzej -
~Robert Zielewski / 2022-07-13 21:40
Dzień Dobry Leciałem niedawno do Kutaisi do Gruzji Samolot miał wylecieć 6.05 z Warszawyz wyleciał o godzinie 8 rano jezelichodzi o bsługę to tak średnio Cocacola i inne rzeczy do jedzenia bardzo drogie Kapitan się wogule nie przedstawił nie powiedział jak długo bedziemy lecieć i jak wysoko w drodze powrotniej było pzecietne było awaryjne ladowanie brak paliwa ZaletyRobert ZielewskiWadyzadnej -
~Lotek / 2022-07-13 14:46
Anulowany bilet. Nie przeszła płatność w ich systemie, pieniądze z konta pobrane. Reklamacja złożona, po ponad 2 miesiącach brak zwrotu pieniędzy, brak kontaktu. Niestety sposób prowadzenia działalności bandycki. Dziwię się ze jeszcze żadna instytucja nie dobrała im się do d... i wciąż mogą oszukiwać ludzi. ZaletyBrakWadyFirma nieporozumienie -
~Wioletta / 2022-07-13 13:02
Wizzair to najgorsza obsługa z jaką mieliśmy do czynienia (11 osób) przed wejściem na pokład postawiono Panią która mierzyła ważyła wszystkim torby podręczne,torebeczki dzieci saszetki na dokumenty kazała upychać w plecaki...Była opryskliwa i bardzo nie grzeczna.Ale to dopiero początek cyrku jaki mieliśmy ta firma, lecieliśmy w dwie strony Katowice-Korfu Nasza grupa 11 osób w tym troje dzieci i niemowlak przybyliśmy na lot powrotny godzinę przed odlotem.Stojac w kolejce po bilety (ponieważ Wizzair nie daje biletów w aplikacji na tym lotnisku) Pani nie było z obsługi naszego lotu jakieś 15 min.Zjawiła się gdy mieliśmy 40 min do odlotu i stwierdziła że wszystkie miejsca na nasz lot są już zajęte...Zero pomocy Panie które tam stały z obsługi chichotały do siebie z tej sytuacji... Zostaliśmy potraktowani jak śmierci a nasze bilety zostały podwójnie sprzedane.Uwazajcie na tą firmę zero kontaktu telefonicznego Polski nr nie działa a na e-mail mają 30 dni na odpowiedź, wątpię że to zrobią.OSZUŚCI -
~Ania Ania / 2022-07-12 14:56
Dwa loty opóźnione ponad dwie godziny. Słaby węzeł komunikacji z linią lotniczą. Nie polecam WadyLot opóźniony -
-
~Gość / 2022-07-12 14:02
Dwa loty zostały odwołane przez pandemię. Środku zostały zwrócone na konto wizzair z ważnością 2 lata. Po upływie dwóch lat z braku możliwości wykorzystania środków, poprosiłam o zwrot na konto bankowe. Pierwsza prośba przebiegła bez problemu. Konsultant upewnił się na jakie konto dokonać zwrotu, bo przecież przez dwa lata może wiele się zmienić. Z drugą rezerwacja już nie było tak łatwo. Dostałam tylko maila, że środku zwrócone taka samą metodą płatności jaka płaciłam za bilety. Do tej pory zwory nie otrzymałam. Nie otrzymałam też informacji na jakie konto zostały zwrócone środki. Przez dwa lata wiele się zmieniło. Oczywiście przestali odpisywać na reklamacje. Zablokowali mój numer. Porażka!!!! Złodzieje. -
~majk / 2022-07-10 22:40
infolinia to porazka , a brak strony po POLSKU jeszcze większa.... nie można zapłacić przelewem ani blikiem... dawanie do neta danych karty to porażka , wszystko ci zhakują i masz problemy do końca życia
-
~Adam / 2022-07-09 15:26
Nie polecam, 9 maja zrobiłem przelew 2700 zł na lot, przelew w ich systemie ma status odrzucony. Nie mam ani pieniędzy, ani lotu. Mieli usterkę w systemie i nie chcą się do tego przyznać. Jedno wielkie oszustwo -
~Patrycja / 2022-07-08 11:01
Dowolny lot, brak informacji. Dwa okienka otwarte po przebookowanie biletów na 150 osób. Zmarnowane 6 h na lotnisku. WadyOdwoływanie lotów
strona 11 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »