MiejscowośćOtwaock
strona 7 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Chojek / 2021-04-14 16:50
Niestety oferta z dekoderem Smart 4k to szereg problemów z dekoderem i totalna ignorancja ze strony biura obsługi. Obraz się zawiesza, kręcą się kółka, nie można nagrywać, mało tego nie ma miejsca w którym można odtwarzać nagrania. 3 razy kontaktowałem się z bok i konsultanci rozkładają ręce. Nie działa głosowe wybieranie kanałów, więc dany program można szukać nawet kilka minut -
-
~jebacvectre123 / 2021-04-13 18:46
Internet przestaje działać w pokoju obok rutera, często się zacina i bez powodu przestaje działać. ZaletyŻadneWadyMnóstwoMiejscowośćGrodków -
~Tomek / 2021-04-07 17:10
Dekoder 4k smart to porażka i okłamywanie ludzi.Zapomniano wspomnieć że asystent głosowy nie działa prawidłowo i nie pozwala wyszukiwać kanałów Tv o czym vectra wie ale nie mówi tak samo jak o tym że dekoder obsługuje nagrywanie tylko kilku programów tv bo na pozostałych funkcja jest niedostępna ale proponując ci usługę też o tym nie wspomną. Vectra zeszła na psy i się tym szczyci mając w nosie klientów. Nie polecam a wręcz odradzam i polecam ucieczkę. -
~Andrzej / 2021-03-05 13:57
Chcę przestrzec chętnych do zawarcia umowy z Vectrą. Wszystko jest ładnie do momentu kiedy pojawi się usterka.
U mnie po założeniu tv. kablowej od samego początku pojawiło się bardzo głośne buczenie (przydźwięk dla wtajemniczonych). Po zgłoszeniu serwisant nie pojawił się, nie skontaktował się, tylko wpisał nieobecność abonenta w domu, cóż z tego, że udowodniłem, że byliśmy w domu jak ponownie serwisant pojawił się po dwóch tygodniach.
NIE MA ŻADNEJ MOŻLIWOŚCI z osobami zarządzającymi- wyłącznie z "konsultantami, których wiedza jest na poziomie ogólnym liceum- ogólnie rozpacz.
Sytuacja powtórzyła się u taty przy usterce wzmacniaczy kanałowych - poszczególnych muxów, bezsensowne porady "konsultantów" mogły doprowadzić do nerwicy, znów pytanie o poziom wiedzy "konsultantów", nie wielkie wtedy ma znaczenie uprzejma korespondencja, którą byłem zmuszony prowadzić.
Szczyt niekompetencji "konsultantów" to kolejna usterka- tym razem tunera tv. kablowej. Usterka trwała 11 dni, ciągle kolejne uprzejme porady "konsultantów" doprowadzały mnie do furii, całkowity brak wiedzy powalał na glebę. W ostatnim dniu pojawił się w końcu ktoś mądrzejszy i jego porada okazała się skuteczna, usterkę usunąłem sam, tylko było to mocno czasochłonne (tu odpowiedź dlaczego się nie pojawił serwisant).
Przysłowiową kropką nad i okazało się zgłoszenie rekompensaty za czas usterki tunera. Wymiana uprzejmej korespondencji może doprowadzić do myśli karalnych. "Konsultanci" wszelkimi możliwymi sposobami próbują odepchnąć temat zwrotu kasy. Nie potrafią otworzyć plików pocztowych, najbardziej powalające jest to, że nie potrafią też znaleźć wymiany korespondencji w dziale obok- czyli w dziale technicznym, tylko proszą oczywiście uprzejmie o przesłanie plików. Kiedy nie wytrzymałem i przejechałem się po poziomie wiedzy używając wyłącznie wyrazów cenzuralnych dostałem odpowiedź, że "konsultanci" czuję się urażeni. Niestety cholernie uprzejma wymiana korespondencji trwa.
Niech da do myślenia ewentualnym chętnym ta treść, ODRADZAM!!!.
Po zakończeniu umowy kończę korzystanie z "usług" tej firmy.ZaletyKiedy działa, jest okWadyBardzo słaba wiedza konsultantówMiejscowośćKnurów -
~Ania / 2021-02-24 09:52
Pożałowałam właśnie decyzji. TV Vectra to jest jakaś kpina. Działa tylko netflix A reszta nie. Żarty jakieś! Od tygodnia ciągle coś się dzieje A Vectre mamy od dwóch tygodni. I za co tu płacić???!!!! ZaletyBrakWadyMnóstwoMiejscowośćPiaseczno -
~Użytkownik / 2021-02-05 10:50
Vectra klientów ma za nic!! Obsługa klienta to totalne dno. Wszystko jest ok do momentu problemu i wtedy zostajesz sam. Automat na infolinii albo nie słyszy albo nie rozumie....po bardzo długim czasie udaje się z kimś porozmawiać....ale i tak nic nie załatwisz. W moim przypadku wyłączono mi programy bez poinformowania...zero pomocy a opłacanego pakietu nie ma. Piąty dzień mija i jak się okazuje ktoś bez wiedzy i podpisu może w Vectra mailowo zrobić psikusa i zrezygnować z umowy....zaznaczam że żadnej rezygnacji nie składaliśmy i cały czas płacimy. Jak na razie wiele telefonów i maili i nic...KPINA KPINA KPINA...UWAŻAJCIE NA USŁUGI VECTRA ŻEBY NIE MIEĆ PROBLEMÓW!! ZaletybrakWadyfatalna obsługa klienta, kiepski sprzęt , problemy,MiejscowośćRypin -
~Tomek / 2020-12-14 07:19
Najwyższa jakość w zdenerwowaniu klienta profesjonalnie rozłączają klijenta w rozmowie technik przyjeżdża na wymianę dekodera bez dekodera nie mam kanałów z pskietu od 64godzin zobaczymy co dalej dzwonię na infolinię rozłączają wstyd MiejscowośćRadom -
~fsociety / 2020-11-27 21:35
Totalne dno, pomijam już cotygodniowe konserwacje nadajników i tym podobne bzdury, ale ostatnio wykupiłem u nich Internet, 300mb/s skusiłam nie cena, nie całe 50zł za miesiąc przy takiej prędkości wydaje sie niczym, po dostarczeniu usługi, ponieważ mieszkam za granicą, zleciłem codziennie robić speedtest prędkości, po tygodniu wynosiła ona między 25-35 Mb/s !!!!!!!! Kpina z ludzi. Po dodzwonieniu się do obsługi pani powiedziała, żebym podłączył kabel, wtedy powinno przyspieszyć do 40Mb/s :) zapytałem gdzie pozostałe 240 się podziało, a ona, że tak jest i szybciej nie będzie. nie wiem jakich słów użyć żeby nie zbanowali tej opinii ale DNO, PORAŻKA, TRAGEDIA, ZŁODZIEJSTWO I DRAMAT, to chyba najlepiej opisuje działalność tej pożal sie boże działalności. Tyle.
Nie polecam.ZaletybrakWadyPrędkość Internetu, kpina z klienta, cotygodniowy brak połowy kanałów,MiejscowośćWrocław -
-
~Dawid / 2020-10-23 03:24
Ta firma to po prostu masakra Złodzieje i oszuści po parunastu telefonach zdecydowałem się przedłużyć umowę na następne 2 lata i powiesiłem sobie sznurek na szubienicy opłata miała wynosi 99 zł a wynosi obecnie prawie 140 zł parę razy mówiłem że rezygnuję z telefonu stacjonarnego aczkolwiek Jakimś dziwnym sposobem dostaję fakturę za telefon którego nie posiada chcę wyjaśnić sprawę z biurem obsługi klienta a raczej z robotem który gada do do mnie nie jestem w stanie się nic dowiedzieć nikomu nie polecam tej firmy a szczególnie zawierania umów przez telefon chyba że sobie sami nagrajcie się całą rozmowę ale niestety I tak wam to nic nie da Mam nadzieję że dzięki mojemu wpisowi nikt nie strzelił sobie w kolano tak jak ja ZaletyBrakWadyBardzo dużooooo.....MiejscowośćKielce -
~Axe100 / 2020-07-15 17:02
Informacja dla tych, którzy zdecydują się na na umowę na czas nieokreślony nie wiem czy taką opcjęjest w ofercie, wtedy była. Podpisałem taką umowę na telewizję. Minusem takiej umowy był koszt podłączenia w wysokości 100,a przy czasowej jakaś mała opłata, ale wiedziałem i to akceptowałem. I teraz główny punkt programu po trzech latach zwiększenie miesięcznej opłaty o 5 zł. Pierwszy raz się spotykam, że podpisuje umowę na daną sumę, a później podwyższka.Wychodzi na to, że koszt podłączenia i do tego teraz podwyższenie opłaty to zupełnie interes, który się opłaca.Niech każdy sobie przemyśli i wyciągnie wnioski. Nie polecam za takie zagrania. Na infolinii osoba zaproponowała mi kontakt z działem, który wyjaśni powód podwyższki po przełączeniu do tego działu nastąpiło rozłączenie połączenia. MiejscowośćWarszawa -
~zbylutek42 / 2020-06-14 15:05
Vectra to jedna wielka porażka; wyłudzacze, krętacze,oszuści i lichwiarze. Potrafią tylko się reklamować i naciągać ludzi na wątpliwe swe usługi oraz kasę. Oferują, wciskają na siłę długoletnim użytkownikom niby darmowy abonament-plan rozmów 3 GB bądź korzystanie z ich telefonii komórkowej pomimo, że nie ma się z nimi umowy a korzysta się z innego operatora, albo inne bzdurne oferty, Jeszcze trochę a będą oferowali loty kosmiczne albo podróże w głębiny mórz i oceanów, a wszystko dla kasy. A co w zamian: internet przynajmniej raz w tygodniu ma poważną awarię Można czekać w nieskończoność na naprawę, by po kilku dniach znów szwankował, Przerwy w dostawach telewizji, bez wcześniejszego awizowania. Obsługa telefoniczna z biurem obsługi interesantów Vectry poniżej pasa. Kończy się umowa i bez żalu się wypisuję na zawsze. Mam nadzieję, że chociaż kilku potencjalnych Klientów odstraszę swoimi doświadczeniami z Vectrą,. Zaletyciekawa oferta programowaWadybrakMiejscowośćJedlińs -
~Zbyszek / 2020-03-07 05:39
Złodzieje!! Nic więcej dodać. Dostałem...
...fakturę powiększoną o 99 PLN za rzekomą rozbudowę sieci w mieszkaniu w trakcie aktywacji. Serwisant nie dość ,że nie rozbudowywał sieci to nawet nie musiał kabla z klatki schodowej do mieszkania przeprowadzać. Zamienił tylko dekoder UPC na dekoder Vectry. Ale w protokole penie zaznaczył rozbudowę , moja 77 letnia mama to podpisała. Miała moje upoważnienie, bo bałem się , że nie zdążę z pracy do 18 kiedy fachowcy przyjadą.
Byli jednak sprytniejsi, przyjechali o 14. Mnie w tym lokalu prawie nigdy nie ma, ale przez 10 lat nie zostałem przez UPC oszukany ani razu. A tu proszę, już na sam początek. Na nic reklamacje. Jedna odpowiedź: "wg naszego systemu została wykonana usługa"...itd..I nie jest ważne, że zapraszam ich serwisanta aby pokazał mi te urojone nowe gniazdka. Nie ważny stan faktyczny...ważne co maja w systemie. K...tak jak w Misiu ..."nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi"MiejscowośćWołomin -
~Pirania / 2020-01-18 09:48
Witam dlaczego programy można dodać do ulubionych a nie ma takiej opcji na własne ustawienia dekoder Motorola.
W dekoderach z polsat nie takiego problemu dlaczegMiejscowośćWrocław -
~Janusz / 2020-01-01 17:31
Większość osób pisze o swoich problemach technicznych wobec operatora - telewizji kablowej Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni. Ja ich nie mam, wszystko działa i funkcjonuje w miarę prawidłowo, problemy jednak są tyle, że dotyczą kolejnych umów przedłużenia korzystania z sieci VECTRA, a które ewaluują wraz z przypadającym terminem ich przedłużania na kolejny czas-okres. Odbywa się to wszystko pod pretekstem np. wymiany dekodera lub rutera na nowszy i wydajniejszy, szybszy tylko że przy tym konsultanci „przemycają” dodatkowe usługi, bez względu na to czy się je chce, aprobuje, będzie z nich korzystał czy nie, ale musi bezwzględnie płacić. Jako przykład podam ofertę (jak zapewniają tylko dla wieloletnich odbiorców sieci kablowej VECTRA) -kartę niby „bonusową”-darmową na telefon komórkowy- Plan Rozmowy 3 GB- abonament (Starter z kartą SIM obsługującą 3G). Oczywiście nikt z Vectry przy tym nie pyta czy w/w Starter będzie: do posiadanego aparatu komórkowego pasował, będzie przydatny i czy się jest jego posiadaniem w ogóle zainteresowany, po prostu go bezceremonialnie do umowy włączają oszukując przy tym, że jest on gratisowy (a naprawdę obarczony kwotą 17,99 zł miesięcznie- informacja dopiero w fakturze). Monter-instalator rutera bądź dekodera zgłasza się o w umówionym dniu i czasie, swoją pracę wykonuje szybko i sprawnie, ale zazwyczaj śpieszył się do kolejnego klienta, nie daje czasu na przeczytanie umowy a na odchodne mowi, że a w przypadku jakiś wątpliwości co do umowy to należy zatelefonować lub pofatygować się do biura obsługi klienta w biurze lokalnego Przedstawiciela Handlowego VECTRY bo on się nie orientuje (wymiguje się od współodpowiedzialności za oszustwo). Chcąc nie chcąc udałem się tam i przedstawiłem sprawę konsultantce- tyle, że paniusia z rozbrajającą szczerością i śmiechem poinformowała mnie, że trzeba było umowy nie przyjmować albo jeżeli mi nie pasuje to mogę teraz ją wypowiedzieć i zawrzeć nową, tyle że muszę się liczyć z kosztami manipulacyjnymi rzędu ok 1200-1500 zł-, istny rozbój w biały dzień. Kompletnie nie interesowało ją to, że w/w Starter z kartą SIM obsługującą 3G do starego typu telefonu (z którego korzystam) - bez internetu i bajerów się kompletnie nie nadaje a jedynie do współczesnych Smartfonów, Iphonów. Oczywiście do dyrekcji operatora sieci Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni wysłałem pisemną reklamacją naliczeń f-ry. oraz zwróciłem nie naruszony, fabrycznie zapakowany Starter z kartą SIM obsługującą 3G. Smaczku dodaje fakt, że nie nigdy korzystałem za pośrednictwem VECTRY z Telefonii Komórkowej a na mojej stronie e- Faktura Strefa Klienta pojawia się komunikat: „Witaj, Nie masz u nas Telefonii Komórkowej i chcesz poznać najnowszą promocję? ZADZWONIMY DO CIEBIE!”- po co mi więc w/w starter. Oficjalne -pisemnie stanowisko Vectry jest takie, że dystansują się od wypowiedzi lokalnych Przedstawicieli Handlowych. VECTRY ale i od wszystkiego umywają ręce pisząc, (…) „iż fakt niekorzystania z usługi nie zwalnia z obowiązku regulowania opłat”(…)- co jedynie potwierdza nowy (choć niekoniecznie) sposób na wyłudzanie większych dodatkowych miesięcznych korzyści finansowych za swe wątpliwe usługi, wszak to czysta dodatkowa kasa dla firmy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że podrzucając swoim długoletnim klientom, najczęściej ludziom w sile wieku (jak ja)- seniorom, rencistom, emerytom takie „kukułcze jajka”, nieprzydatne zabawki i czynią to świadomie z pełną premedytacją wyłudzają dodatkowe opłaty narażając ich na ponoszenie nienależnych kosztów. Nie jestem ewenementem ponieważ już dotarłem do trzech osób z rodziny i znajomych oszukanych w taki sam sposób na dodatkowego, niby bezpłatnego „bonusa”. Powyższe napisałem ku przestrodze dla innych użytkowników korzystających z usług operatora telewizji kablowej Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni, ja w najbliższym czasie zmienię operatora.
Zaletyszybka i sprawna wymiana sprzętuWadyjak w opisie opinii: wyłudzenie i oszustwo oferty, zapisy usługi w umowie i miesięcznych fakturach, brak zrozumienia problemu reklamacji usługi u operatora Vectry w siedzibie dyrekcji w GdyniMiejscowośćRadom -
~Tomek / 2019-12-27 17:49
Witam.
Od kilku miesięcy walczyłem z jakością tv cyfrowej oraz internetu.
O ile wizyta serwisu poprawiła jakość telewizji to niestety jeśli chodzi o internet to już jest tragizm.
Kilka maili na przestrzeni kilku miesięcy odnośnie zaniku wi-fi w godzinach porannych 8-10 i wieczornych 21-23 nie poprawiło sytuacji. Czekam do końca umowy i zmieniam operatora.ZaletycenaWadybrak sygnału wi-fi ciągle w tych samych godzinachMiejscowośćRuda Śląska -
~rainlow / 2019-12-22 16:12
Jakby wszystko działało bez problemów i nie musiał bym rozmawiać z infolinią oraz obsługą klienta, polecał bym firmę Vectra.
Niestety, po zakupie usługi przez internet, podczas montażu w moim mieszkaniu okazało się, że nie zostałem poinformowany, że oferowana telewizja w Poznaniu jest usługą iptv. Ok, przemilczałem i przyjąłem ten fakt. W początkowym okresie używania internetu oraz iptv praktycznie nie miałem poprawnie działającej usługi, brak internetu brak telewizji itd.
Serwis sprawnie reagował na każde z kilkunastu zgłoszeń reklamacyjnych, ostatecznie po kilku miesiącach udało się uzyskać stabilny internet i sporadycznie zacinającą się telewizję.
Najwięcej uwag mam do obsługi klienta, która na każde zgłoszenie reklamacyjne zasłania się regulaminem. Np. w ciągu jednego dnia telewizja zacina się na 2-5 min co kilkanaście minut skutecznie zniechęcając do oglądania czegokolwiek, jest to stan, który trwał przez kilka miesięcy. Obsługa klienta na taki stan daje mi odpowiedz, że odrzucają moją reklamację, ponieważ zgodnie z regulaminem przerwa w dostępie nie trwała dłużej niż 12h w ciągu dnia i mam się cieszyć, bo dobromyślnie przyznają mi rekompensatę za problemy w wysokości 40gr!
Iptv niestety ma dużą kompresję i jakość obrazu nie należy do najwyższych.
Generalnie jestem niezadowolony z usług Vectry głównie z przyczyny betonowej obsługi klienta i regulaminem działającym tylko na korzyść firmy Vectra.
Po kilkunastu wizytach wykwalifikowanych serwisantów, bardzo sprawnie działających, usługi narazie działają poprawnie i tutaj większych uwag nie mam. Usługi konkurencyjne do innych firm, w dobrej cenie, dosyć nowoczesne technikalia, tylko ta obsługa z regulaminem w ręce...Zaletystabilny i szybki internet, nagrywanie 2 programów i oglądanie 3-go w jednej chwili, ibok, poznański oddział serwisowyWadyObsługa klienta, słaba jakość iptv, sprzedawca usług online oraz biuro obsługi nie znające się na oferowanych usługach (w poznaniu brak tv kablowej), regulaminMiejscowośćPoznań -
-
~Poniedziałek / 2019-11-16 00:10
Pakiet internetowy został zwiększony do 600mb/s i dalej jest problem z internetem .Dlatego pozdrawiam do poniedziałku bo czekam co teraz powiedzą na temat.Pomoc jest hua warta
WZaletyPoniedziałekWadyPoniedzialłekMiejscowośćWałbrzych -
~B / 2019-09-21 21:21
Ogólnie nie ma wielkiej tragedii.
Schody zaczynają sie w momencie rezygnacji z usługi.
Nie informowanie klienta o okresie wypowiedzenia. Na siłę wciskanie dodatkowych usług nie informując że każda przedłuża umowę o kolejne 2 lataZaletyBrakWadyInternet wolny mimo zapewnień. Zacinki obrazuMiejscowośćKielce -
~Majka / 2019-09-07 05:51
Mam nowoczesny tv rok 2018
Obraz z vectry to pikseloza na wielu kanalach najbatdziej widocz a wieczorem. Ptoblemy z obrazem na przejsciu z jasnego do ciemnego nie ma plynnoscj kolorow a w to miejsce sa linie oddzielajace kolory jak w teczy.
VOD uslugi ciagle niedostepne cos sie dzieje. Kupione filmy przycina tak ze nie mozna ogladac tego za co sie zaplacilo.
Dekoder wymieniany z 8 razy nic nie pomaga. Technicy ktorzy przychodza to jakas pomylka. Pewni siebie a plota glupoty liczac ze klient to lyknie. U mnie taki technik widzac piksele na ekranie mowil ze ich nie ma. A w odpowiedzi na zacinajacy sie odbior tv mowil zebym sobie fiom wypozyczyl. Strach i tragediia co to za furma nigdy wiecej!ZaletyBrakWadyZla obsluga niekompetentni “fachowcy” z serwisu. Piksele na ekranie problem z odbiorem przycinajace sie filmy. Na wszystko jest wymieniany dekoder ktory niczego nie jest winienMiejscowośćBelchatow -
~Rob / 2019-08-24 14:13
Negatywne opinie o Vectrze tworzą ludzie z konkurencji takich śmieciowych stacji jak polszmat i tvn. Nie warto ich brać pod uwagę,Miałem ostatnio problem z Vectrą. Zadzwoniłem i serwis był po 30 minutach u mnie.Mało tego , wymienili mi dekoder na nowy , przeczyścili styki , sprawdzili wszystko.
Dziekuję.
Macie to w polszmacie? , wątpię. Polszmat za taką usługę każe Wam jeszcze zapłacić.ZaletySzybki sewrwisWadyBrakMiejscowośćLegnica
strona 7 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »