Jakby wszystko działało bez problemów i nie musiał bym rozmawiać z infolinią oraz obsługą klienta, polecał bym firmę Vectra.
Niestety, po zakupie usługi przez internet, podczas montażu w moim mieszkaniu okazało się, że nie zostałem poinformowany, że oferowana telewizja w Poznaniu jest usługą iptv. Ok, przemilczałem i przyjąłem ten fakt. W początkowym okresie używania internetu oraz iptv praktycznie nie miałem poprawnie działającej usługi, brak internetu brak telewizji itd.
Serwis sprawnie reagował na każde z kilkunastu zgłoszeń reklamacyjnych, ostatecznie po kilku miesiącach udało się uzyskać stabilny internet i sporadycznie zacinającą się telewizję.
Najwięcej uwag mam do obsługi klienta, która na każde zgłoszenie reklamacyjne zasłania się regulaminem. Np. w ciągu jednego dnia telewizja zacina się na 2-5 min co kilkanaście minut skutecznie zniechęcając do oglądania czegokolwiek, jest to stan, który trwał przez kilka miesięcy. Obsługa klienta na taki stan daje mi odpowiedz, że odrzucają moją reklamację, ponieważ zgodnie z regulaminem przerwa w dostępie nie trwała dłużej niż 12h w ciągu dnia i mam się cieszyć, bo dobromyślnie przyznają mi rekompensatę za problemy w wysokości 40gr!
Iptv niestety ma dużą kompresję i jakość obrazu nie należy do najwyższych.
Generalnie jestem niezadowolony z usług Vectry głównie z przyczyny betonowej obsługi klienta i regulaminem działającym tylko na korzyść firmy Vectra.
Po kilkunastu wizytach wykwalifikowanych serwisantów, bardzo sprawnie działających, usługi narazie działają poprawnie i tutaj większych uwag nie mam. Usługi konkurencyjne do innych firm, w dobrej cenie, dosyć nowoczesne technikalia, tylko ta obsługa z regulaminem w ręce...Zaletystabilny i szybki internet, nagrywanie 2 programów i oglądanie 3-go w jednej chwili, ibok, poznański oddział serwisowy
WadyObsługa klienta, słaba jakość iptv, sprzedawca usług online oraz biuro obsługi nie znające się na oferowanych usługach (w poznaniu brak tv kablowej), regulamin
MiejscowośćPoznań