Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 199 opinii

1.92 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.81
  • Oferta
    2.23

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~XXX / 2021-08-27 19:40
    Ocena: 1.67 / 5
    moja opinia
    beznadziejna znajomość obsługi montera tv cyfrowej vectra
    niekompetentność tematyczna.
    tv vectra nawet nie wie co sprzedaje
    kiedy pytam / kilka razy czy można zaprogramować dekoder ? / otrzymuję odpowiedź NIE
    OKAZUJE SIĘ ŻE MOŻNA USTAWIĆ KANAŁY WG WŁASNEJ LISTY

    WadyNIEKOMPEYENTNA OBSŁUGA
    MiejscowośćGdańsk
  • ~DudekPs / 2021-08-26 21:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciągłe błędy ze strony obsługi klienta. Zamówiłem u nich usługę monter miał się zjawić już 3 razy ani razu sie nie zjawił po półtora tygodnia dzwonienia na infolinie dowiedziałem się że umowa została źle spisana przez dział sprzedaży. Oczywiście nikt z 12 osób wczesniej z infolinii mi tego nie powiedział i każdy miał inny powód braku podłączenia usług masakra ! Półtora tygodnia już czekam na podłączenie usługi którą zamówiłem .
  • ~Kosa / 2021-08-23 16:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Dekoder Smart 4K - PORAŻKA!!! Po włączeniu można iść do sklepu, zrobić sobie kawę lub kąpiel. Po powrocie sprzęt jest gotowy do oglądania TV. Brak możliwości większości programów. Szukanie i przełączanie programów DRAMAT!!!.
    ZaletyBRAK
    WadyJak wyżej!
    MiejscowośćKielce
  • ~Tomek / 2021-08-17 13:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra ignoruje klienta nie wywiązuje się z umowy.Internet często nie działa i działa wolno .Brak kontaktu z konsultantem
    Zaletybrak
    Wadyźle działający internet
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~xyd / 2021-08-16 12:35
    Ocena: 3.25 / 5
    może brak informowania o zmianach które mają się pojawić od 1.09 2021 SUPER STACJA ma zmienić nazwę na wydarzenia 24 .
    Zaletystabilny internet i oferta programowa nie najgorsza .
    Wadybrak informowania oraz obsługa w biurze abonenta to obecnie dramat .
    Miejscowośćkalisz
  • ~fty / 2021-08-13 10:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Dlaczego informacji o tym że super stacja przestaje nadawać zmienia się wydarzenia 24 OD KIEDY . INFORMACJI BRAK NA TEN TEMAT .
    ZaletyOFERTA MOŻE BYĆ
    WadyBRAK INFORMOWANIA O ZMIANACH W OFERCIE PROGRAMOWEJ 2021 OD 1.O9 2021 WYDARZENIA 24 MA BYĆ ZA Super STACJE .
    MiejscowośćKalisz
  • ~NigdyWięcejTychPartaczy / 2021-08-10 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kasa, kasa, kasa
    C**j z klientem i jego prośbami.
    $$$$$$$$$$$ to się lizy
    Zalety- brak
    Wady- nieprofesjonalna obsługa klienta
    - jakoś świadczonych usług (a w zasadzie częsty ich brak)
    - cena
    - partacze
    MiejscowośćGdansk
  • ~Helen / 2021-06-21 22:13
    Ocena: 3.00 / 5
    W ciągu dnia rozłącza internet. Pracując zdalnie dopiero jest obraz jak to wszystko działa. A teraz telewizja działa tylko program pierwszy i drugi . Reszta błąd EO. Zastanawiające kiedy ktoś coś z tym zrobić. Masakra
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lucyna / 2021-06-16 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 16.06.2021 od godziny 8.00 bo wtedy włączyłam telewizor obrazu brak dzwoniąc od razu informacja że w Bielsku- Białej awaria telewizji w Vectra ma częste awarie. Godzina 17,20 dzwonię do strefy klienta niestety wszystkie stanowiska zajęte i czekam 20 minut no w końcu odzywa się konsultant przedstawiam problem pani musi zlokalizować dlaczego nie mam telewizji po długich chwilach odzywa się pani że może mnie umówić z technikiem na 23.06 .2021 wtedy przyjdzie i zbada dlaczego nie mam telewizji,noto możecie państwo wyobrazić sobie ciśnienie skoczyło mi chyba na 200,po moim pytaniu czy mam być do 23.06 bez telewizji konsultant nie umiał mi odpowiedzieć więc podziękowałam i wyłączyłam się.Nic innego nie mogłam zrobić.Najgorsza telewizja i tylko dlatego jestem abonamentem że nie ma innego operatora a mieszkam w bloku więc jestem zmuszona być z nimi.
    MiejscowośćBIELSKO-BIAŁA
  • ~PONURY / 2021-06-16 16:35
    Ocena: 2.33 / 5
    posiadam dekoder 4k,ten dekoder totalna porażka, brak list programów do portu USB podpiołem dysk i na ekranie telewizora co chwila pojawia się komunikat WYKRYTO MEDDIA - ZAMKNIJ MEDJA. Zgłaszałem kilkakrotnie ten problem ale jak widać Vectra niema mądrego technika żeby to poprawił. TOTALNE DNO I DWA METRY MUŁU.
    Zaletybrak brak brak !
    Wadydekoder to porażka ,poukładane programy jak u cyganki w tobołku. a serwis olewa zgłaszane problemy.
    MiejscowośćSTARACHOWICE
  • ~Lidia / 2021-05-29 19:26
    Ocena: 3.25 / 5
    Zamiana podglądu programów jest na nie ????zupełnie nie czytelny w pionie j program byl bardzo czytałby a teraz masakra
  • ~czeslaw125 / 2021-05-11 12:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Dodaję tylko informacyjnie dla osób, które zastanawiają się nad smart box-em: Fajna zabawka jeśli ktoś nie ma ma smarta w tv. Smart działa dobrze i stabilnie - jest wszystko co potrzeba w pudełku z androidem, ale Telewizja ma niestety sporo wad, np:
    Nie ma możliwości zmiany języka programu. Nie można wyłączyć lektora ani włączyć napisów.
    Wybieranie kanałów jest jak w aplikacji - nie ma numerów na pilocie więc czasem trzeba się naszukać, żeby znaleźć swój kanał
    Lista ulubionych kanałów jest ukryta, nie pojawia się na ekranie głównym i trzeba się naklikać, żeby do niej się dostać.
    Nie ma powrotu do oglądanego wcześniej kanału.
    Tylko dla osób, które mają stabilny i szybki internet bo tv jest strumieniowane z netu. Czasem po przełączeniu kanału rozdzielczość i odświeżanie kuleje na początku.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Gosik / 2021-05-07 14:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Najnowszy decoder Vectry to porażka, chętnie zamieniłabym na stary. Serialu nie można nagrać "nagraj serię". Porażka!
    ZaletyŻadne
    MiejscowośćPiła
  • ~Kasia / 2021-05-04 10:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta z dekoderem smart 4K to porażka. Odradzam wszystkim, którzy zastanawiają się nad takim wyborem. Obsługa telewizji to gehenna, ciągłe nieintuicyjne wyszukiwanie kanału, który chce się oglądać, sterowanie głosowe nie działa. Wspomnę jeszcze o licznych awariach, i braku dostępu do treści, który pojawia się dość często. Oprogramowanie dekodera to chyba jakaś wersja testowa ????????‍♀️
    Zaletyfunkcje smart dekodera, jeśli ktoś nie ma ich w tv mogą być przydatne
    WadyAwarie połączenia
    Wyszukiwanie kanałów
    Brak możliwości personalizacji listy kanałów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ponury / 2021-04-25 10:15
    Ocena: 2.33 / 5
    mam nowy dekoder vectry 4k.w porównaniu z poprzednim to bubel nie dopracowana grafika ,brak list kanałów ,wyświetlacz nie wyświetla nazwy programu ,niby nowy a gorszy od starego.
    Zaletytylko 4k
    Wadygrafika nie dopracowana chaos ,brak list programów chaos w wyszukiwaniu jak u cyganki w tbołku.
    MiejscowośćStarachowice
  • ~qwertyuiop / 2021-04-23 11:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta kanałowa w miarę dobra, ale brakuje kanałów które konkurencje mają od dawna. Nowe dekodery są beznadziejne, posiadam 4730CDX i mam z nim szereg problemów: Nieintuicyjna obsługa, ciągle się wiesza, np: przy poruszaniu po menu, czy po kanałach, samoistnie usuwa nagrania, pilot nie reaguje na wciskane przyciski nimo że nic go nie zasłania a baterie w pilocie działają, i wiele innych problemów. Technicy zaproponują ci najgrszy dekoder zeby pozbyć się zapasów, zapomnij o wymianie wadliwych dekoderów. Ceny trochę wysokie. Podsumowując: vectra ma w miare dobrą telewizję ale koszmarny internet
    Zaletyciekawa oferta kanałowa
    Wadywadliwe dekodery
    słaby internet
    brak niektórych kanałów
    nieprzyjemna obsługa klienta
  • ~Chojek / 2021-04-14 16:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety oferta z dekoderem Smart 4k to szereg problemów z dekoderem i totalna ignorancja ze strony biura obsługi. Obraz się zawiesza, kręcą się kółka, nie można nagrywać, mało tego nie ma miejsca w którym można odtwarzać nagrania. 3 razy kontaktowałem się z bok i konsultanci rozkładają ręce. Nie działa głosowe wybieranie kanałów, więc dany program można szukać nawet kilka minut
    MiejscowośćOtwaock
  • ~jebacvectre123 / 2021-04-13 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet przestaje działać w pokoju obok rutera, często się zacina i bez powodu przestaje działać.
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćGrodków
  • ~Tomek / 2021-04-07 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder 4k smart to porażka i okłamywanie ludzi.Zapomniano wspomnieć że asystent głosowy nie działa prawidłowo i nie pozwala wyszukiwać kanałów Tv o czym vectra wie ale nie mówi tak samo jak o tym że dekoder obsługuje nagrywanie tylko kilku programów tv bo na pozostałych funkcja jest niedostępna ale proponując ci usługę też o tym nie wspomną. Vectra zeszła na psy i się tym szczyci mając w nosie klientów. Nie polecam a wręcz odradzam i polecam ucieczkę.
  • ~Andrzej / 2021-03-05 13:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Chcę przestrzec chętnych do zawarcia umowy z Vectrą. Wszystko jest ładnie do momentu kiedy pojawi się usterka.

    U mnie po założeniu tv. kablowej od samego początku pojawiło się bardzo głośne buczenie (przydźwięk dla wtajemniczonych). Po zgłoszeniu serwisant nie pojawił się, nie skontaktował się, tylko wpisał nieobecność abonenta w domu, cóż z tego, że udowodniłem, że byliśmy w domu jak ponownie serwisant pojawił się po dwóch tygodniach.

    NIE MA ŻADNEJ MOŻLIWOŚCI z osobami zarządzającymi- wyłącznie z "konsultantami, których wiedza jest na poziomie ogólnym liceum- ogólnie rozpacz.

    Sytuacja powtórzyła się u taty przy usterce wzmacniaczy kanałowych - poszczególnych muxów, bezsensowne porady "konsultantów" mogły doprowadzić do nerwicy, znów pytanie o poziom wiedzy "konsultantów", nie wielkie wtedy ma znaczenie uprzejma korespondencja, którą byłem zmuszony prowadzić.

    Szczyt niekompetencji "konsultantów" to kolejna usterka- tym razem tunera tv. kablowej. Usterka trwała 11 dni, ciągle kolejne uprzejme porady "konsultantów" doprowadzały mnie do furii, całkowity brak wiedzy powalał na glebę. W ostatnim dniu pojawił się w końcu ktoś mądrzejszy i jego porada okazała się skuteczna, usterkę usunąłem sam, tylko było to mocno czasochłonne (tu odpowiedź dlaczego się nie pojawił serwisant).

    Przysłowiową kropką nad i okazało się zgłoszenie rekompensaty za czas usterki tunera. Wymiana uprzejmej korespondencji może doprowadzić do myśli karalnych. "Konsultanci" wszelkimi możliwymi sposobami próbują odepchnąć temat zwrotu kasy. Nie potrafią otworzyć plików pocztowych, najbardziej powalające jest to, że nie potrafią też znaleźć wymiany korespondencji w dziale obok- czyli w dziale technicznym, tylko proszą oczywiście uprzejmie o przesłanie plików. Kiedy nie wytrzymałem i przejechałem się po poziomie wiedzy używając wyłącznie wyrazów cenzuralnych dostałem odpowiedź, że "konsultanci" czuję się urażeni. Niestety cholernie uprzejma wymiana korespondencji trwa.

    Niech da do myślenia ewentualnym chętnym ta treść, ODRADZAM!!!.

    Po zakończeniu umowy kończę korzystanie z "usług" tej firmy.
    ZaletyKiedy działa, jest ok
    WadyBardzo słaba wiedza konsultantów
    MiejscowośćKnurów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904