MiejscowośćŚwinoujście
strona 6 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~jedna taka naiwna / 2019-02-06 10:51
Sygnał antenowy bardzo niskiej jakości, zacięcia, zawieszenia. Pracownicy bezradni, niekompetentni, dzieci we mgle. W rezultacie płacę za pełnowartościową usługę, a jakość obrazu dramatyczna. Po doświadczeniach z sygnałem antenowym Internetu nie odważyłabym się zamówić w Vectrze. Szczerze odradzam. -
-
~Lukasz / 2016-05-18 12:26
Predzej zjem kamien niz kiedykolwiek jeszcze podpisze umowe z Vectra. Non stop problemy z TV badz Internetem. Od ponad tygodnia nie dziala mi nic. Technik sie zglosi....chyba w przyszlym roku, zglosilem to juz 8 razy, 3 reklamacje - jak krew w piach. Infolinia to porazka. PRZESTRZEGAM kazdego! Nigdy, przenigdy nie podpisujcie z nimi umowy!!!!!!! Wadyobsluga, niezawodnosc -
~fsociety / 2020-11-27 21:35
Totalne dno, pomijam już cotygodniowe konserwacje nadajników i tym podobne bzdury, ale ostatnio wykupiłem u nich Internet, 300mb/s skusiłam nie cena, nie całe 50zł za miesiąc przy takiej prędkości wydaje sie niczym, po dostarczeniu usługi, ponieważ mieszkam za granicą, zleciłem codziennie robić speedtest prędkości, po tygodniu wynosiła ona między 25-35 Mb/s !!!!!!!! Kpina z ludzi. Po dodzwonieniu się do obsługi pani powiedziała, żebym podłączył kabel, wtedy powinno przyspieszyć do 40Mb/s :) zapytałem gdzie pozostałe 240 się podziało, a ona, że tak jest i szybciej nie będzie. nie wiem jakich słów użyć żeby nie zbanowali tej opinii ale DNO, PORAŻKA, TRAGEDIA, ZŁODZIEJSTWO I DRAMAT, to chyba najlepiej opisuje działalność tej pożal sie boże działalności. Tyle.
Nie polecam.ZaletybrakWadyPrędkość Internetu, kpina z klienta, cotygodniowy brak połowy kanałów,MiejscowośćWrocław -
~Goni / 2022-02-10 22:16
Dekoder 4K smart to najgorsze gowno jakie widziałem razem z beznadziejny m pilotem układ programów nieczytelny,praktycznie nic sie nie da nagrać,poprzednia oferta i sprzęty to przestrzeń kosmiczna.nie polecam vectry o awariach już nie wspomnę i biurze obslugi.tragedia -
~Iwa / 2019-01-30 10:05
Beznadziejne biuro obsługi.Pytając o cenę usługi "kablówka"nie ma jasnej odpowiedzi lecz potok pytań nie związanych z moim prostym i klarownym pytaniem.Nie wiem czy osoba po drugiej stronie słuchawki ma płacone za czas zajęty klientowi.Może miło by było zeby to było sprawniejsze bo takie podejście tylko daje do myślenia że chyba coś tu jest nie tak.Nie polecam ze względu na beznadziejną obsługę która jest bardzo ważna .Może niech zarząd to zweryfikuje czy klient ma się czuć dobrze w "ich firmie". -
~jan / 2024-08-15 15:07
cujnia do kwadratu i naciąganie na dodatkowe uslugi. naprawimy internet jak bedziemy mieli czas ok tgodnia Miejscowośćwroclaw -
~Katkas / 2019-08-18 10:08
Mialam stary dekoder Vectra i na moje nieszczeście wymienilam na nowy bo konczyła mi się umowa.Nowy dekoder to jakaś totalna porażka.Jest tak wolny,nieintuicyjny,zawiesza się codziennie po 2-3 razy że mam czasami ochote wyrzucic go przez okno! Nie chce mi się nawet włanczać tv jak siedzię w domu i przechodzić przez to wszystko od początku aby znaleźć dany program jtory chce akurat obejrzeć lub nagrać. Totalne zero ZaletyBrak zaletWadyWszystkoMiejscowośćRadom -
~Paula / 2023-09-22 10:23
Po wielu latach uciekamy jak najdalej !!
Smart tv to po prostu jedna wielka porażka , telewizja się ścina , nie można nagrać większości programów a jak się już coś łaskawie nagra to ucina nagrania .
Pilot żyje własnym życiem …. Koszt 164 zł !! Podwyższają sobie rachunki jak im pasuje a jakość usług zerowa !!!
Nie mogę zerwać umowy mimo tego że smart tv nie działa należycie . Mogę jedynie zmienić dekoder na starszy model i płacić jeszcze więcej !! To skandal !!ZaletyBrakWadyWyżej wymienioneMiejscowośćJelenia góra -
-
~Piotr / 2021-10-22 21:28
Smart 4k.
Ciągle sie zawiesza. Śnieży obraz. Często nie reaguje na pilot.
Pomóżcie rozwiązać ten problem ponieważ godzinę oczekiwanie na połączenie już mnie nudziZaletyObraz dobrej jakościWadyreszta porostu jestem załamanyMiejscowośćŻory -
~Piotr / 2022-10-22 02:59
Potwierdzam wszystkie usterki opisane przez klientów Vectry. Smart tv 4k to totalna porażka. Właściwie nawet jednego dnia nie pracował poprawnie. Tnie obraz, sam się wyłącza. Grzeje się jak grzejnik. Wszystko razem nie da się oglądać. Przestrzegam przed tą propozycją Vectry. Myślę, że nie są poprostu przygotowani na sprzedaż tego pomysłu. Ich sprzęt sobie nie radzi. Na infolinii pracownicy starają się pomóc ale to nie ma sensu. Ten sprzęt i ta usługa nie nadaje się do użytku. PRZESTRZEGAM przed wyborem tej opcji. ZaletyNie można mówić o zaletach gdy firma nie jest w stanie realizować umowy. PorażkaWadyTo nie wady to totalna lipa. Brak możliwości odbioru.MiejscowośćElbląg -
~Tuffi / 2024-04-14 21:07
Tragedia
Nieustannie rwie się połączenie z wifi 8a problemy z odnalezieniem sieciMiejscowośćŻary -
~Wkurzony / 2024-03-12 18:18
Uwaga nie tę firmę. Nie polecam. Opłaty podnoszone kilka razy w roku. Teoretycznie zgodnie z inflacją, w praktyce w ciągu roku podnieśli ok. 22%. Obsługa infolinii opryskliwa, wszelkie reklamacje są odrzucane. Regularnie dzwonią i wciskają dodatkowe usługi za dopłatą. Tuner TV to nieporozumienie. Wiesza się kilka razy w tygodniu i trzeba go odłączać od gniazdka. Opłata za przelew z aplikacji to 2 złote (=złodziejstwo).
Jedyne co dobre to transfer internetowy. Ale ich modem Wi-Fi zrywa cały czas połączenie przy Wi-Fi6, więc albo dokupicie sobie własny stabilny Access Point, albo zapomnijcie, że wykorzystacie pasmo światłowodu.
Generalnie firma karana wielokrotnie przez UOKiK za stosowanie niedozwolonych klauzul umownych, więc jeżeli macie alternatywę, to Vectra powinna być ostatnim wyborem. Nie polecam.ZaletyPasmoWadyTuner TV to złom.
Wi-Fi 6 nie działa i zrywa połączenie
Opryskliwa obsługa na infolinii
Regularne podwyżki ponad inflację (zgodnie z umową)
Dodatkowa, bezumowna 2zł za przelew z aplikacji lub e-mail (złodziejstwo!!!)
MiejscowośćWrocław -
~kiwi / 2017-11-15 13:19
Skandal! Zadzwoniłam zgłosić awarię TV - ciągle się zacina! 10 min. czekałam na połączenie słuchając muzyczki. Nikt nie odebrał telefonu. To jest skandal. Czy to jest polska firma? Powinno się usuwać z rynku takie firmy. Szok i skandal. Jesli nie podpisałeś jeszcze umowy i zastanawiasz się jaką firmę wybrać - to zastanów się - tylko NIE VECTRA! Zaletyzero zaletWadyinternet co chwila nie działa, zgłaszam awarię za awarią
TV lepiej choć też się zacina
TV słaba jakość obrazu
nie mają żadnych ciekawych propozycji dla stałych klientów!
Pani z BOK była opryskliwa kiedy chciałam rozwiązać umowę - nie zaproponowała NIC, żebym jednak została z vectrą
poziom tej firmy to dno.MiejscowośćOlsztyn -
~kwiatek / 2016-05-27 21:42
Bardzo . bardzo nieprofesjonalna telewizja. Internet działa beznadziejnie . Ponadto wykupiłam na 27 maja br. usługę ppv -walki . I co? nie ma , Dodzwonić się nie można . Wreszcie po długim czasie Pani odpowiedziała że mają problemy techniczne.Walki już trwają 2 godziny i dalej nie ma . Nawet nie byli łaskawi wyświetlić komunikatu. Wstyd . Przy następnej fakturze wypada odliczyć saobie koszty połączeń. Jak tylko skończy mi się umowa nigdy do nich nie wrócę. -
~mieszkanka WROCŁAW - NOWY DWÓR / 2016-05-30 17:01
Wczoraj tj 29 maja 2016 podczas oglądania na polsacie Sopot kabaretonu [godzina 20:05] zaczęło się... jedna wielka żenada, minuta odbioru i minuta jak że kłamliwego komunikatu na ekranie telewizora, żeby sprawdzić czy jest podłączony dobrze dekoder... przy tym internet oraz telefon też nie działał. Trwała ta szopka do godzinny 22:00 od tego czasu zostało wyłączone nadawanie programu długofalowo. Rano około godziny 8:00 po włączeniu telewizora nadal nie było programu. Dopiero po godzinie 12:00 włączyli jak gdyby nigdy nic, żadnego przepraszam, ani żadnego pocałuj mnie... to jest kpina, żart itp VECTRA TO JEDNA WIELKA ŻENADA, zawsze jak coś się psuje to piszą, że to wina klijenta, a jest ewidentnie ich, tak samo z przeprosinami, nigdy jeszcze nie wyświetliła się na ekranie telewizora wzmianka z przeprosinami, tak ciężko jest im to zrobić... Psuć nerwy to oni potrafią, takie zaniki zdarzają się przynajmniej jeden raz w miesiącu. ZaletyBrakWadyUsterki non-stop i brak jakiej kolwiek empatii żeby chociaż przeprosić za nieKorzystam kilka lat we Wrocławiu, osiedle Nowy Dwór -
~Wałbrzyszanin / 2016-05-26 22:54
Witam wszystkich. Mieszkam na Piaskowej-Górze , jestem abonentem Vectry. Dzisiaj 26-go maja od godz. ok 11 nastąpiła awaria.Nie mam sygnału telewizyjnego ani też internetu. Znalazłem numer telefonu z Vectry dopiero aż z Gdańska.Tutaj w Wałbrzychu nie ma żadnego numeru pogotowia technicznego , a biuro oczywiście zamknięte na Podzamczu.Tam,w Gdańsku powiedziano mi,że do godz.17-tej awaria zostanie usunięta. Jest teraz godz. 22:42 i dalej to samo,czyli NIC. Widocznie telewizja kablowa Vectra ma nas czyli abonentów głęboko ...gdzieś w....słowo wiadome.Tak się zastanawiam ..za co człowiek płaci.Widocznie tylko za to żeby w święto siedzieć w domu i nie mieć możliwości obejrzenia czegokolwiek w TV. Kierownictwo Vectry powinno coś z teką sytuacją zrobić....!!!!!!!! Pozdrawiam . -
-
~abonent / 2016-11-16 21:39
Telewizja ma zakłócenia,są dni kiedy nie ma możliwości aby cokolwiek obejrzeć.Serwisant nie ma czasu lub po prostu nie chce mu się przyjechać.Zero kontaktu.Na infolinii żadnej pomocy ,tylko obiecują a g... robią .Odrzucają reklamacje i obarczają klienta śmieszną kwotą 10 zł
odradzam,zerwałem umowę.Zaletychamstwo i ignorowanie klienta -jeśli to można zaliczyć do zalet to pracownicy vectry są świetni!!!!!!!!!!!!!1Wadyzakłócenia lub brak tv
brak naprawy
obarczanie niesłusznie dodatkowymi kosztami
nie uznawanie reklamacji -pomimo ,że jest uzasadniona
chamstwotelevizja,internet,telefon -
~Adi / 2022-07-07 20:09
Dno dno i jeszcze raz dno. Nie potrafią dostarczyć zadnej usługi. Klienta maja głęboko gdzieś. Na infolinii nie potrafia nic zrobić, nic załatwić, Umawiaja Ci technika niby ktory sie wogole nie kontaktuje i nie zjawia. Koncze umowe i nigdy wiecej. -
~Adr / 2023-09-28 00:51
Vectra - nigdy więcej, pierwsza reklamacja nieuznana, dzisiaj majac dwie umowy na dwóch różnych adresach mogę powiedzieć że obraz przy SMART TV tnie się, kółeczko kręci się w kółko i jak oglądasz coś na co czekałeś wieczorem przy herbacie trafia Cię szlak - niestety to nei jest firma która zadba o kienta. Jak najdalej drodzy abonenci ZaletyŻadnychWadySprzęt, kontakt, obsługa klienta-jeżeli już mas szczęście do rozmowy, generalnie same wadyMiejscowośćŚwiętochłowice -
~Ami / 2017-10-13 18:16
Zabrali mi programy, ceny nie obniżyli zostałam oszukana. ZaletybrakWadynieuczciwi, oszuściWarszawa
strona 6 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »