Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 199 opinii

1.92 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.81
  • Oferta
    2.23

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Stasio / 2023-03-18 22:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Dekoder TV smart 4k box obraz przycina się, zanika trzeba wyłączyć na chwile i następnie włączyć ponownie. Jakość obrazu to jakaś porażka, wyszukiwanie programów tragedia. Kochana wectro zróbcie coś z tym badziewiem,
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~Lech / 2023-03-06 12:59
    Ocena: 2.33 / 5
    BRAK TV WROCŁAW ..BRAK TV LEGNICA..,, NIEMA I NIE BĘDZIE TAK MÓWJĄ GDZIEŚ TO SLYSZAŁEM .WIĘC NIECH MI DADZĄ COS W ZAMIAN YYYYYPROBLEM PŁACE A NIE MAM CO Ś JEST NIE TAK JAK POWINNO ,,VECTRA LECI NA PYSK SZKODA TYLE LAT YYYYYCZAS NA ZMIANY !!!!ŻYCIE///!!!
    ZaletyBRAK
    WadyDUŻO
    MiejscowośćLegnica
  • ~Lech / 2023-03-06 12:45
    Ocena: 2.00 / 5
    myśalem moze to tv sie zesrał ale to odpada zobaczymy co dalej zrobią z tym fantem!!!!to nie tylko MÓJ problem hihi dzieki za info!!!!!
    MiejscowośćLegnica
  • ~Lech / 2023-03-06 12:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Niewypał TEN TV SMART 4 K CZTERY RAZY WYMIENIALI WRUCIŁEM DO STAREGO ,,ZABRALEM ŻONIE Z SALONU HIHIHI ONI TYLKO WYMIENIAJĄ I DALEJ NICC!!NO BO CO INNEGO MOGĄ
    ZaletyBRAK
    WadyNIE ODPALA .KÓŁKO KRĘCI CALY WEKEND I DUŻO BY PISAĆ !!!!!
    MiejscowośćLegnica
  • ~Jakub / 2023-02-24 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna starsza osoba nie potrafi go obsłużyć, raz się dźwięk nie załączy raz obraz raz bark połączenia z internetem i trzeba odłączyć z prądu go , koszt tego gów** jest chory rocznie wychodzi 420 za same urządzenia odradzam tych kretaczy o nazwie Vectra
    MiejscowośćMorąg
  • ~Paweł / 2023-02-08 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzy godziny temu zainstalowano mi nowy dekoder Vectry (rzekomo z rozdzielczością 4K, choć na razie nie znalazłem kanału w tej rozdzielczości, a jakość obrazu jest jak dla mnie po prostu nie taka jakiej się spodziewałem). Jestem bardzo rozczarowany. Dekodery Vectry była kiedyś prosta i intuicyjna. Można było nagrywać całe seriale. Na pilocie była funkcja nagrywania, której teraz nie ma. Nieliczne kanały mają ikonkę "rec", którą tzreba odnaleźć po wciśnięciu OK, ale często pojawia się odmowa nagrywania.
    Muzyczka w tle pracy dekodera to chyba jakiś żart. Po co, na co, dlaczego? Żeby ją wyłączyć trzeba wyłączyć dekoder i przerwać oglądanie programu. Przerzucanie kanałów to wyprawa jak ze snu, kiedy śni się chodzenie w grzęzawisku. Próbuję znaleźć pozytywy, ponieważ dopiero co był u mnie instalator i nie znajduję żadnych.
    Naprawdę zawsze Lubiłem Vectrę i polecałem innym. Teraz za nic w świecie tego nie mogę zrobić w zgodzie z własnym sumieniem. Zamiast mieć komfort odtwarzania nagrania kiedy chcę, mam przymus oglądania programu w danym momencie. Funkcja cofania (jak triumfalnie powiadomił mnie instalator) jest niestety w mojej osobistej opinii totalnie nie użyteczna. A co jeżeli program chcę obejrzeć za 8 dni? Raczej małe szanse.
    Nie wiem jeszcze jak z internetem. Speed Test podaje dobre parametry downloadu, ale daleko im do oferty 1,2 GB za którą mam płacić. No ale ok, to może być. Już nie narzekam. Te 580 Mb wystarczy. 15 sec pin też. Upload to już ok. 80-90 mb.
    Kolejna rzecz (może tylko u mnie) to instalacja Netfliksa i HBO Max. Niestety instalator nic mi nie mógł pomóc. Miły, grzeczny człowiek, ale ciekawe jak to wygląda u ludzie nie koniecznie umiejących samemu zarejestrować się w usłudze tych kanałów. Mnie się nadal nie udało.
    Nową Vectrę mam od 2 godzin i już tęsknię za starą. Myślę, że zrezygnuję z abonamentu, choć nie ukrywam, że z żalem, bo kiedyś naprawdę lubiłem tego operatora.
    Szkoda, szkoda, szkoda.

    I jak teraz ocenić obsługę klienta, kiedy instalator był bardzo grzeczny, ale umiał tylko podłączyć kable?
    Jak ocenić ofertę, która u sprzedawcy była super, a okazała się czym się okazała (dla mnie porażką)?
    Jak mam ocenić cenę do jakości? Naprawdę chciałbym wystawić po 5 gwiazdek, ale wściekłość na to co dostałem mi na to nie pozwala.

    ZaletyW porównaniu z porzednimi wersjami nie dostrzegam żadnych. (no może szybkośc internetu, ale to jeszcze wyjdzie w pracy).
    WadyW mojej opinii 98%
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Korkociąg / 2022-11-14 14:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem co się nawyprawiało ale od paru dni nie mogę cofnąć do programu który leciał np wczoraj bądź dzisiaj ale wcześniej…
    MiejscowośćLegnica
  • ~Tomasz / 2022-11-12 11:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Napisze krótko dekodery z dyskiem bo taki posiadam totalny złom nadają się do śmieci . Wymieniłem już 3 szt i każdy pracuje powolnie , zawieszają się przynajmniej. 3 razy w miesiącu muszę odłączać kabel zasilania by zrestartować dekoder
    ZaletyBrak zalet
    WadyZawieszanie , powolna praca kilku sekundowy okres. Oczekiwania na przełączenie kanałów
    MiejscowośćSzczecin
  • ~VectrusArrabiatus / 2022-11-08 12:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Z każdym nowym updatem działa coraz gorzej. Zacina się, zawiesza, resetuje sam z siebie. Czasem potrzeba 5 minut takiej męczarni zanim wreszcie zacznie działać normalnie. Nowy update interfejsu jest mniej intuicyjny, mniej czytelny i wymaga więcej kroków żeby przeglądać treści. Rozwój zdecydowanie w złą stronę. Tak jak piszą inni - odchudzić software, pozbyć się fajerwerków i postawić prosty, czytelny i nie zawieszający się system.
    WadySłabo performujący software, zacinanie się, restarty. Interfejs nieczytelny, toporny w obsłudze.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Boi / 2022-11-04 03:43
    Ocena: 3.67 / 5
    Oferta, może i dobra, chęci też,ale po tygodniu wywaliłam Smart 4K i przeszłam na stary dekoder na twardym łączu. Ponieważ często wyjeżdżam, po powrocie okazuje się, że programy sa poblokowane,bo niby to nie mój pakiet, Jak już odblokują,to ja muszę wyjechać. Więc kabaret się kręci już drugi rok. No i najważniejsze! Aplikacja na telefon do odbioru TV. Stara była dobra, śmigała jak złoto, ale ktoś wpadł na genialny pomysł,aby ją wywalić, a dać nową. Smart TV Go- jest, a może raczej był śmieć, bo też go już nie ma. A więc klienci Vectry nie mają na czym oglądać TV poza domem. Przez 20 lat byłam w UPC, szału nie było,ale Vectra do pięt im nie dorasta.
    ZaletyNie widzey
    WadyTo co opisałam wyżej.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Roza / 2022-10-27 20:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder tv jest mega do bani. Wymieniany wielokrotnie. Ale okazuje się że to problem centralny do którego się nikt nie przyzna. Wsadzili za duże oprogramowanie do za cienkiego hardwaru. W efekcie mamy brak reakcji na pilota, zacinanie się itp. Dopóki nie odchudzą softwaru, nic nie poprawi się. A trwa to od aktualizacji czyli listopad/grudzień 21.
    ZaletyNic
    WadyBrak odpowiedzi lub zbyt późna na pilota, zacina się, zawiesza, zacina nagrywania
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kamil / 2022-10-24 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten dekoder 4k to porażka .Ciągle gra jakaś melodia w tle i nie da rady tego wyłączyć .
    Na infolinii wirtualny koleś gada nie na temat .
    Stary dekoder był lepszy bo nie zacinał obrazu .Programów nie można klawiszami zmieniać a jak trafisz na niewykupiony kanał to włącza się na siłę opcja wykup .Dramat .
    Zaletymarne
    WadyMelodia w tle,brak klawiszy zmiany programów,zacinanie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2022-10-22 02:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Potwierdzam wszystkie usterki opisane przez klientów Vectry. Smart tv 4k to totalna porażka. Właściwie nawet jednego dnia nie pracował poprawnie. Tnie obraz, sam się wyłącza. Grzeje się jak grzejnik. Wszystko razem nie da się oglądać. Przestrzegam przed tą propozycją Vectry. Myślę, że nie są poprostu przygotowani na sprzedaż tego pomysłu. Ich sprzęt sobie nie radzi. Na infolinii pracownicy starają się pomóc ale to nie ma sensu. Ten sprzęt i ta usługa nie nadaje się do użytku. PRZESTRZEGAM przed wyborem tej opcji.
    ZaletyNie można mówić o zaletach gdy firma nie jest w stanie realizować umowy. Porażka
    WadyTo nie wady to totalna lipa. Brak możliwości odbioru.
    MiejscowośćElbląg
  • ~panoramix / 2022-09-26 20:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Wypożyczyłem film na VOD, fatalna jakość, rwało obraz i dźwięk. Zgłosiłem reklamację która została uwzględnia. Obsługa klienta na plus jakość VOD duży minus. Poza tym nie ma problemów z TV i internetem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paweł H / 2022-09-20 11:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Cóż i ja dałem się namówić na boxa 4k,obraz freezuje,zacina się,jak tv ok to platformy stresowe hbo,prime,you tube,znowu jak sobie poustawialem wyżej wymienione tv laguje,czekam na technika żeby zobaczył że telewizor sam działa z aplikacjami płynnie.Żałość.
  • ~krystyna / 2022-09-12 17:20
    Ocena: 4.67 / 5
    Dzisiaj skorzystałam z obsługi w salonie klienta. Sympatyczne Panie. Usterka, która dotyczyła dekodera, usunięta tego samego dnia.Bardzo szybka pomoc ze strony osób, które naprawiają sprzęt.

    Wiem z własnej pracy( z chorymi), ile trzeba mieć siły, aby nie ulec presji wywieranej poprzez osoby przychodzące.Ale to tylko życie, gdzieś własne emocje trzeba wyładować. Dziękuję i pozdrawiam.
    ZaletyDostępność,precyzyjność,szybka obsługa.
    WadyNie mam zastrzeżeń.
    MiejscowośćStarachowice
  • ~Paweł / 2022-09-09 22:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Mam to samo co użytkownik melcia. Po aktualizacji androida zacina obraz
    MiejscowośćRadom
  • ~Melcia / 2022-09-07 21:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Czy komuś też po aktualizacji zacina się obraz na telewizji?? Zrobiła mi się aktualizacja androida, włączyłam mecz i co chwilę są zakłócenia obrazu, wcześniej tego nie było, nie jest to wina telewizora, ponieważ kiedy dekoder jest wyłączony na telewziorze wszystko działa bez problemu, naprawcie to!
    MiejscowośćRogoźno Wielkopolskie
  • ~Nowy dekoder smart tv 4K / 2022-08-26 21:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Czy ktoś miał problem z podłączeniem dekodera z WiFi? Tv i intenet z it4 polska . Po podłączeniu dekodera wyświetla się komunikat nie udało się automatycznie zalogowac urządzenia . WiFi zostało podłączone a tv wgl nie działa
  • ~xyf / 2022-08-18 14:45
    Ocena: 2.00 / 5
    widać podobne traktowanie abonenta jak poprzednicy multimedia polska odział KALISZ .obsługa abonenta brak kompetencji obsługi i kierownika nowego też . regułka powtarzana za każdym razem to samo .oferta programowa podobna do konkurencji ale konkurencja daje promocje tu nic od lat .
    Zaletystabilna cena .
    Wadybrak kompetencji obsługi i kierownika nowego vectra KALISZ
    Miejscowośćkalisz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901