Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 55 opinii

1.86 / 5

  • Niezawodność
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena
    2.20
  • Parametry
    1.82
  • Cena/Jakość
    1.93
  • Oferta
    2.47

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Wanda / 2019-03-16 20:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem abonentem Vectry od nie dawna, w sumie jestem zadowolona. Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego Vectra nie ma w swoim pakiecie programowym takiego Pr. jak E z kropka. Widzę, że Orange już ma ten program. Do końca umowy może się i tu doczekam, jeśli nie to zmienię na Orange?
    Umowę mam jeszcze na rok zobaczę co dalej
    ZaletyOdbiór bez zastrzeżeń, internet też ok
    WadyW niecałe pół roku 2 x konserwację?
    Może tak ma być
    MiejscowośćWrocław
  • ~Robert / 2019-03-07 18:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy dekoder z możliwością nagrywania to porażka - nie dajcie go sobie wcisnąć! Przełącza kanały minimalnie co dwie sekundy, EPG włącza opisy po 4-6sekundach - elektronika chyba z odzysku z Indii. Maskara nie dekoder!!! Pomoc techniczna jedyne co potrafi doradzić to reset który nic nie daje.Internet 600 ale oczywiście nie osiąga tej prędkości do tego zacina się często - zapomnijcie o streamingu do telewizora - wyłącz średnio trzy razy na jeden film. Porada działu technicznego vectry - reset modemu hahaha. Miałem tv i internet z Polsatu, denerwował mnie limit na internecie i brak tv przy złej pogodzie ale tam internet się nie zrywał a dekoder śmigał bez problemów. Poczekam do końca umowy i wracam do Posatu jeśli Vectra się nie poprawi. Pozdrawiam
    MiejscowośćPiła
  • ~Andy / 2019-02-18 23:05
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam z pełnej oferty Vectry razem z HBo i Canal+ i pakietem sportowym. Korzystam z internetu 150 Mb/s
    Nie mam większych problemów z jakością. Nagrywam programy. Jest OK.

    Co do wartości oferty programowej to oczywiście nie jest najlepiej, ale taką mamy telewizję.

    Jednak to Vectra jako jedyny w Polsce dostawca TV kablowej uruchomił bardzo dobry własny artystyczny kanał muzyczny pn. Jazz
    Jeszcze w ubiegłym roku prezentowali na nim amatorską muzykę jazzową i tego nie dało się słuchać. Zęby bolały.
    Włączyłem ostatnio i tu miłe zaskoczenie. Teraz jest OK. Weszły jakieś spore zmiany na plus. Dobry poziom muzyczny i artystyczny,
    To jest jedyny ambitny program muzyczny w komercyjnych sieciach kablowych. Jest dużo polskiej muzyki jazzowej.
    Telewizja powinna pełnić w jakimś zakresie rolę mecenasa kultury, tej prawdziwej. I to jest chyba pierwsza jaskółka w Polsce, jedyna poza oficjalnym kanałem TVP Kultura.
    Musi być jakaś odskocznia od zalewu chałtury.

    Może jeszcze jakiś program z muzyką operową? A może jakiś balet?
    Kiedyś był w Vectrze taki francuski kanał pn. Mezzo... Zniknął.

    W każdym razie ten Jazz jest naprawdę OK i dobrze rokuje.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zbulwersowany / 2019-02-12 16:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowe dekodery to jakiś koszmar. Bardzo wolne, zacinają się i kompletnie nieintuicyjne. Dodano dużo grafiki kosztem płynności i ergonomii. Nigdy nie wiadomo czy nagra się to co zaplanowałem. EPG zacina się, luki w liście. Do przeglądania nagrań trzeba sporej cierpliwości czasu.
    Przewijanie mocno szwankuje. Time shifting okrojony i zacina sie.
    VOD nieczytelny.
    Brak tworzenia nowych list kanałów.
    Ogólnie zupełnie nieczytelny i nieintuicyjny oraz koszmarnie wolny.
    Jeżeli poprzedni dekoder oceniałem na 8/10 to ten nie wiem czy na 2 zasługuje.
    ZaletyBrak
    WadyEPG, nagrywanie, odtwarzanie, VOD, lista kanałów.
  • ~jedna taka naiwna / 2019-02-06 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Sygnał antenowy bardzo niskiej jakości, zacięcia, zawieszenia. Pracownicy bezradni, niekompetentni, dzieci we mgle. W rezultacie płacę za pełnowartościową usługę, a jakość obrazu dramatyczna. Po doświadczeniach z sygnałem antenowym Internetu nie odważyłabym się zamówić w Vectrze. Szczerze odradzam.
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Ciosy / 2019-02-01 21:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet porażka ,2019 rok a od pracowników usłyszysz , że nie gwarantują ci stabilności bezprzewodowego internetu. Zrywa połączenia, każdego dnia inna prędkość.

    Co do telewizji to nowy interfejs to porażka na całej linii. Poprzednia wersja , która była intuicyjna i przyjazna dla użytkownika została udziwniona i totalnie utrudnia obsługę. Lista nagrań wyświetla jednorazowo tylko dwie pozycje. Nie pokazuje, które pozycje zostały już obejrzane. Za każdym razem musisz przebijać się przez wszystkie nagrania od pierwszego, żeby dostać się do tych ostatnich. Można wybierać w opcjach inne możliwości ale trzeba wykonywać dodatkowe czynności, wchodzić w kolejne menu a i tak nie będziesz miał rozeznania wśród nagrań. CAŁKOWICIE SPAPRALI SPRAWĘ W TEJ KWESTI. Gdybym o tym widział nie wymieniłbym dekodera.

    (nie mogę dodać opinii bo captcha nie wykrywa internetu :D )
    Zaletyciężko powiedzieć
    Wadyinterfejs dekodera/ internet wifi
    MiejscowośćWrocław
  • ~Iwa / 2019-01-30 10:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejne biuro obsługi.Pytając o cenę usługi "kablówka"nie ma jasnej odpowiedzi lecz potok pytań nie związanych z moim prostym i klarownym pytaniem.Nie wiem czy osoba po drugiej stronie słuchawki ma płacone za czas zajęty klientowi.Może miło by było zeby to było sprawniejsze bo takie podejście tylko daje do myślenia że chyba coś tu jest nie tak.Nie polecam ze względu na beznadziejną obsługę która jest bardzo ważna .Może niech zarząd to zweryfikuje czy klient ma się czuć dobrze w "ich firmie".
  • ~Klops / 2019-01-03 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej . Jakbym przeniósł się w czasie do PRL
    ZaletyBrak
    WadyPoprostu szkoda słów
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Adam / 2018-09-29 17:29
    Ocena: 3.25 / 5
    Mój ojciec miał w Vectra SA telewizję kablową. Kiedy był w domu opieki, zrezygnował z usługi. Odszedł na zawsze w tym roku. Robiąc porządki w mieszkaniu ojca znalazłem w odbiorniku jakąś kartę z napisem "Vectra". Odesłałem, a w odpowiedzi nieżyjący ojciec dostał karę za przetrzymanie sprzętu, choć umowa była już od kilku miesięcy wygasła...
    WadyFatalny stosunek do klienta.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dorota / 2018-09-25 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Licha obsługa infolinii, chciałam dać do telefonu montera , by wytłumaczył w czym problem , pani nie chciała go słuchać i prawie rzuciła słuchawką. W rezultacie nic się nie dowiedziałam , a jestem klientką od prawie 20 lat. Nie mogę się doprosić cyfrowej wersji od 2 lat. Wnioski dla forumowiczów . Żenada, będzie Polsat.
    Zaletybrak
    MiejscowośćRypin
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.94, ilość opinii: 638
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.57, ilość opinii: 266
Netflix
Ocena: 3.00, ilość opinii: 101
UPC (TV)
Ocena: 1.75, ilość opinii: 95
Netia (TV)
Ocena: 2.72, ilość opinii: 72
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.35, ilość opinii: 66
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 422
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 320
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 238
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.28, ilość opinii: 107
Virgin Mobile
Ocena: 2.62, ilość opinii: 56