Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 66 opinii

1.84 / 5

  • Niezawodność
    1.58
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena
    2.19
  • Parametry
    1.82
  • Cena/Jakość
    1.88
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Poniedziałek / 2019-11-16 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Pakiet internetowy został zwiększony do 600mb/s i dalej jest problem z internetem .Dlatego pozdrawiam do poniedziałku bo czekam co teraz powiedzą na temat.Pomoc jest hua warta
    W
    ZaletyPoniedziałek
    WadyPoniedzialłek
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~B / 2019-09-21 21:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie nie ma wielkiej tragedii.
    Schody zaczynają sie w momencie rezygnacji z usługi.
    Nie informowanie klienta o okresie wypowiedzenia. Na siłę wciskanie dodatkowych usług nie informując że każda przedłuża umowę o kolejne 2 lata
    ZaletyBrak
    WadyInternet wolny mimo zapewnień. Zacinki obrazu
    MiejscowośćKielce
  • ~Majka / 2019-09-07 05:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam nowoczesny tv rok 2018
    Obraz z vectry to pikseloza na wielu kanalach najbatdziej widocz a wieczorem. Ptoblemy z obrazem na przejsciu z jasnego do ciemnego nie ma plynnoscj kolorow a w to miejsce sa linie oddzielajace kolory jak w teczy.
    VOD uslugi ciagle niedostepne cos sie dzieje. Kupione filmy przycina tak ze nie mozna ogladac tego za co sie zaplacilo.
    Dekoder wymieniany z 8 razy nic nie pomaga. Technicy ktorzy przychodza to jakas pomylka. Pewni siebie a plota glupoty liczac ze klient to lyknie. U mnie taki technik widzac piksele na ekranie mowil ze ich nie ma. A w odpowiedzi na zacinajacy sie odbior tv mowil zebym sobie fiom wypozyczyl. Strach i tragediia co to za furma nigdy wiecej!
    ZaletyBrak
    WadyZla obsluga niekompetentni “fachowcy” z serwisu. Piksele na ekranie problem z odbiorem przycinajace sie filmy. Na wszystko jest wymieniany dekoder ktory niczego nie jest winien
    MiejscowośćBelchatow
  • ~Rob / 2019-08-24 14:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Negatywne opinie o Vectrze tworzą ludzie z konkurencji takich śmieciowych stacji jak polszmat i tvn. Nie warto ich brać pod uwagę,Miałem ostatnio problem z Vectrą. Zadzwoniłem i serwis był po 30 minutach u mnie.Mało tego , wymienili mi dekoder na nowy , przeczyścili styki , sprawdzili wszystko.
    Dziekuję.
    Macie to w polszmacie? , wątpię. Polszmat za taką usługę każe Wam jeszcze zapłacić.
    ZaletySzybki sewrwis
    WadyBrak
    MiejscowośćLegnica
  • ~Ewaa / 2019-08-21 23:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet lipa ! Dekoder włącza sie po 5 minutach, zacina sie , nagrywanie tragedia i co jakiś czas trzeba dzwonić bo ubywa nam kanałów za ktore płacimy !!! W dodatku wcisneli nam telefon stacjonarny do umowy i powiedzieli ze w ciągu miesiąca możemy z niego zrezygnować bezpłatnie , wiec tak zrobiliśmy po trzech tygodniach . Przyszła kara 250 zł . ODRADZAM !!!
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet , zacinanie sie tv, obsługa klienta fatalna ,
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Katkas / 2019-08-18 10:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Mialam stary dekoder Vectra i na moje nieszczeście wymienilam na nowy bo konczyła mi się umowa.Nowy dekoder to jakaś totalna porażka.Jest tak wolny,nieintuicyjny,zawiesza się codziennie po 2-3 razy że mam czasami ochote wyrzucic go przez okno! Nie chce mi się nawet włanczać tv jak siedzię w domu i przechodzić przez to wszystko od początku aby znaleźć dany program jtory chce akurat obejrzeć lub nagrać. Totalne zero
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko
    MiejscowośćRadom
  • ~pl / 2019-08-18 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    TV,internet a szczególnie telefon dziadostwo kompletne.Jeszcze rok i żegnam tą kaszaniarską firmę.
    MiejscowośćGrodków
  • ~Hubert / 2019-07-16 19:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jest tragedia ! Cena która płace za kablówkę która się co chwile zacina to w dodatku i tereny który co chwile niknie aby film obejrzeć muszę chyba znaleźć odpowiedni czas w ciągu dnia bo w większości to 2 godzinny film w jakości 720 oglądam zazwyczaj 3 h bo co chwile się ładuje. Zaznaczam mam wykupione konto i buforowanie jest dobre tylko jak mówię internet na to zbytnio nie pozwala z wifi to już ogólnie nie będę się wypowiadał bo na to już żal słów.
    WadyInternet
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Aras / 2019-06-27 18:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam nowy dekoder z nagrywarka jest to porazka wymieniany mialem juz 3 razy i ciagle to samo zawiesza sie prawie codziennie nagrywarka tosamo beznadzieja nagrywa 5 min przed zadanym programem mimo ze mam ustawiony bufor na zero najgozej ze musze codziennie go resetowac dekoder beznadzieja
    WadyZawiesza sie i zle nagrywa programy
    MiejscowośćElblag
  • ~Kuba / 2019-06-01 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dnem beznadzieję pogania. Procedury tragiczne, obsługa nie ma chęci pomóc
    ODRADZAM!
    ZaletyBrak
    WadyProcedury, jakość obsługi, kompetencja pracowników
    MiejscowośćRadom
  • ~Magda / 2019-05-10 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszej telewizji nie widzialam
    Wysylaja gamonoow do podpisania umowy zenada.
    Po hamsku zostslsm poytaktowana
    Zaletyzadne
    Wadyhsmscy nie ugodowi
    Miejscowośćslupsk
  • ~Wanda / 2019-03-16 20:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem abonentem Vectry od nie dawna, w sumie jestem zadowolona. Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego Vectra nie ma w swoim pakiecie programowym takiego Pr. jak E z kropka. Widzę, że Orange już ma ten program. Do końca umowy może się i tu doczekam, jeśli nie to zmienię na Orange?
    Umowę mam jeszcze na rok zobaczę co dalej
    ZaletyOdbiór bez zastrzeżeń, internet też ok
    WadyW niecałe pół roku 2 x konserwację?
    Może tak ma być
    MiejscowośćWrocław
  • ~Robert / 2019-03-07 18:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy dekoder z możliwością nagrywania to porażka - nie dajcie go sobie wcisnąć! Przełącza kanały minimalnie co dwie sekundy, EPG włącza opisy po 4-6sekundach - elektronika chyba z odzysku z Indii. Maskara nie dekoder!!! Pomoc techniczna jedyne co potrafi doradzić to reset który nic nie daje.Internet 600 ale oczywiście nie osiąga tej prędkości do tego zacina się często - zapomnijcie o streamingu do telewizora - wyłącz średnio trzy razy na jeden film. Porada działu technicznego vectry - reset modemu hahaha. Miałem tv i internet z Polsatu, denerwował mnie limit na internecie i brak tv przy złej pogodzie ale tam internet się nie zrywał a dekoder śmigał bez problemów. Poczekam do końca umowy i wracam do Posatu jeśli Vectra się nie poprawi. Pozdrawiam
    MiejscowośćPiła
  • ~Andy / 2019-02-18 23:05
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam z pełnej oferty Vectry razem z HBo i Canal+ i pakietem sportowym. Korzystam z internetu 150 Mb/s
    Nie mam większych problemów z jakością. Nagrywam programy. Jest OK.

    Co do wartości oferty programowej to oczywiście nie jest najlepiej, ale taką mamy telewizję.

    Jednak to Vectra jako jedyny w Polsce dostawca TV kablowej uruchomił bardzo dobry własny artystyczny kanał muzyczny pn. Jazz
    Jeszcze w ubiegłym roku prezentowali na nim amatorską muzykę jazzową i tego nie dało się słuchać. Zęby bolały.
    Włączyłem ostatnio i tu miłe zaskoczenie. Teraz jest OK. Weszły jakieś spore zmiany na plus. Dobry poziom muzyczny i artystyczny,
    To jest jedyny ambitny program muzyczny w komercyjnych sieciach kablowych. Jest dużo polskiej muzyki jazzowej.
    Telewizja powinna pełnić w jakimś zakresie rolę mecenasa kultury, tej prawdziwej. I to jest chyba pierwsza jaskółka w Polsce, jedyna poza oficjalnym kanałem TVP Kultura.
    Musi być jakaś odskocznia od zalewu chałtury.

    Może jeszcze jakiś program z muzyką operową? A może jakiś balet?
    Kiedyś był w Vectrze taki francuski kanał pn. Mezzo... Zniknął.

    W każdym razie ten Jazz jest naprawdę OK i dobrze rokuje.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zbulwersowany / 2019-02-12 16:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowe dekodery to jakiś koszmar. Bardzo wolne, zacinają się i kompletnie nieintuicyjne. Dodano dużo grafiki kosztem płynności i ergonomii. Nigdy nie wiadomo czy nagra się to co zaplanowałem. EPG zacina się, luki w liście. Do przeglądania nagrań trzeba sporej cierpliwości czasu.
    Przewijanie mocno szwankuje. Time shifting okrojony i zacina sie.
    VOD nieczytelny.
    Brak tworzenia nowych list kanałów.
    Ogólnie zupełnie nieczytelny i nieintuicyjny oraz koszmarnie wolny.
    Jeżeli poprzedni dekoder oceniałem na 8/10 to ten nie wiem czy na 2 zasługuje.
    ZaletyBrak
    WadyEPG, nagrywanie, odtwarzanie, VOD, lista kanałów.
  • ~jedna taka naiwna / 2019-02-06 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Sygnał antenowy bardzo niskiej jakości, zacięcia, zawieszenia. Pracownicy bezradni, niekompetentni, dzieci we mgle. W rezultacie płacę za pełnowartościową usługę, a jakość obrazu dramatyczna. Po doświadczeniach z sygnałem antenowym Internetu nie odważyłabym się zamówić w Vectrze. Szczerze odradzam.
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Ciosy / 2019-02-01 21:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet porażka ,2019 rok a od pracowników usłyszysz , że nie gwarantują ci stabilności bezprzewodowego internetu. Zrywa połączenia, każdego dnia inna prędkość.

    Co do telewizji to nowy interfejs to porażka na całej linii. Poprzednia wersja , która była intuicyjna i przyjazna dla użytkownika została udziwniona i totalnie utrudnia obsługę. Lista nagrań wyświetla jednorazowo tylko dwie pozycje. Nie pokazuje, które pozycje zostały już obejrzane. Za każdym razem musisz przebijać się przez wszystkie nagrania od pierwszego, żeby dostać się do tych ostatnich. Można wybierać w opcjach inne możliwości ale trzeba wykonywać dodatkowe czynności, wchodzić w kolejne menu a i tak nie będziesz miał rozeznania wśród nagrań. CAŁKOWICIE SPAPRALI SPRAWĘ W TEJ KWESTI. Gdybym o tym widział nie wymieniłbym dekodera.

    (nie mogę dodać opinii bo captcha nie wykrywa internetu :D )
    Zaletyciężko powiedzieć
    Wadyinterfejs dekodera/ internet wifi
    MiejscowośćWrocław
  • ~Iwa / 2019-01-30 10:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejne biuro obsługi.Pytając o cenę usługi "kablówka"nie ma jasnej odpowiedzi lecz potok pytań nie związanych z moim prostym i klarownym pytaniem.Nie wiem czy osoba po drugiej stronie słuchawki ma płacone za czas zajęty klientowi.Może miło by było zeby to było sprawniejsze bo takie podejście tylko daje do myślenia że chyba coś tu jest nie tak.Nie polecam ze względu na beznadziejną obsługę która jest bardzo ważna .Może niech zarząd to zweryfikuje czy klient ma się czuć dobrze w "ich firmie".
  • ~Klops / 2019-01-03 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej . Jakbym przeniósł się w czasie do PRL
    ZaletyBrak
    WadyPoprostu szkoda słów
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Adam / 2018-09-29 17:29
    Ocena: 3.25 / 5
    Mój ojciec miał w Vectra SA telewizję kablową. Kiedy był w domu opieki, zrezygnował z usługi. Odszedł na zawsze w tym roku. Robiąc porządki w mieszkaniu ojca znalazłem w odbiorniku jakąś kartę z napisem "Vectra". Odesłałem, a w odpowiedzi nieżyjący ojciec dostał karę za przetrzymanie sprzętu, choć umowa była już od kilku miesięcy wygasła...
    WadyFatalny stosunek do klienta.
    MiejscowośćGdańsk
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.87, ilość opinii: 727
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 383
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.35, ilość opinii: 169
UPC (TV)
Ocena: 1.77, ilość opinii: 116
Netia (TV)
Ocena: 2.57, ilość opinii: 82
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 315
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102