Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 71 opinii

1.89 / 5

  • Niezawodność
    1.58
  • Obsługa klienta
    1.55
  • Cena
    2.19
  • Parametry
    1.82
  • Cena/Jakość
    1.94
  • Oferta
    2.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Zbyszek / 2020-03-07 05:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Złodzieje!! Nic więcej dodać. Dostałem...
    ...fakturę powiększoną o 99 PLN za rzekomą rozbudowę sieci w mieszkaniu w trakcie aktywacji. Serwisant nie dość ,że nie rozbudowywał sieci to nawet nie musiał kabla z klatki schodowej do mieszkania przeprowadzać. Zamienił tylko dekoder UPC na dekoder Vectry. Ale w protokole penie zaznaczył rozbudowę , moja 77 letnia mama to podpisała. Miała moje upoważnienie, bo bałem się , że nie zdążę z pracy do 18 kiedy fachowcy przyjadą.
    Byli jednak sprytniejsi, przyjechali o 14. Mnie w tym lokalu prawie nigdy nie ma, ale przez 10 lat nie zostałem przez UPC oszukany ani razu. A tu proszę, już na sam początek. Na nic reklamacje. Jedna odpowiedź: "wg naszego systemu została wykonana usługa"...itd..I nie jest ważne, że zapraszam ich serwisanta aby pokazał mi te urojone nowe gniazdka. Nie ważny stan faktyczny...ważne co maja w systemie. K...tak jak w Misiu ..."nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi"
    MiejscowośćWołomin
  • ~Pirania / 2020-01-18 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dlaczego programy można dodać do ulubionych a nie ma takiej opcji na własne ustawienia dekoder Motorola.
    W dekoderach z polsat nie takiego problemu dlaczeg
    MiejscowośćWrocław
  • ~Janusz / 2020-01-01 17:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Większość osób pisze o swoich problemach technicznych wobec operatora - telewizji kablowej Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni. Ja ich nie mam, wszystko działa i funkcjonuje w miarę prawidłowo, problemy jednak są tyle, że dotyczą kolejnych umów przedłużenia korzystania z sieci VECTRA, a które ewaluują wraz z przypadającym terminem ich przedłużania na kolejny czas-okres. Odbywa się to wszystko pod pretekstem np. wymiany dekodera lub rutera na nowszy i wydajniejszy, szybszy tylko że przy tym konsultanci „przemycają” dodatkowe usługi, bez względu na to czy się je chce, aprobuje, będzie z nich korzystał czy nie, ale musi bezwzględnie płacić. Jako przykład podam ofertę (jak zapewniają tylko dla wieloletnich odbiorców sieci kablowej VECTRA) -kartę niby „bonusową”-darmową na telefon komórkowy- Plan Rozmowy 3 GB- abonament (Starter z kartą SIM obsługującą 3G). Oczywiście nikt z Vectry przy tym nie pyta czy w/w Starter będzie: do posiadanego aparatu komórkowego pasował, będzie przydatny i czy się jest jego posiadaniem w ogóle zainteresowany, po prostu go bezceremonialnie do umowy włączają oszukując przy tym, że jest on gratisowy (a naprawdę obarczony kwotą 17,99 zł miesięcznie- informacja dopiero w fakturze). Monter-instalator rutera bądź dekodera zgłasza się o w umówionym dniu i czasie, swoją pracę wykonuje szybko i sprawnie, ale zazwyczaj śpieszył się do kolejnego klienta, nie daje czasu na przeczytanie umowy a na odchodne mowi, że a w przypadku jakiś wątpliwości co do umowy to należy zatelefonować lub pofatygować się do biura obsługi klienta w biurze lokalnego Przedstawiciela Handlowego VECTRY bo on się nie orientuje (wymiguje się od współodpowiedzialności za oszustwo). Chcąc nie chcąc udałem się tam i przedstawiłem sprawę konsultantce- tyle, że paniusia z rozbrajającą szczerością i śmiechem poinformowała mnie, że trzeba było umowy nie przyjmować albo jeżeli mi nie pasuje to mogę teraz ją wypowiedzieć i zawrzeć nową, tyle że muszę się liczyć z kosztami manipulacyjnymi rzędu ok 1200-1500 zł-, istny rozbój w biały dzień. Kompletnie nie interesowało ją to, że w/w Starter z kartą SIM obsługującą 3G do starego typu telefonu (z którego korzystam) - bez internetu i bajerów się kompletnie nie nadaje a jedynie do współczesnych Smartfonów, Iphonów. Oczywiście do dyrekcji operatora sieci Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni wysłałem pisemną reklamacją naliczeń f-ry. oraz zwróciłem nie naruszony, fabrycznie zapakowany Starter z kartą SIM obsługującą 3G. Smaczku dodaje fakt, że nie nigdy korzystałem za pośrednictwem VECTRY z Telefonii Komórkowej a na mojej stronie e- Faktura Strefa Klienta pojawia się komunikat: „Witaj, Nie masz u nas Telefonii Komórkowej i chcesz poznać najnowszą promocję? ZADZWONIMY DO CIEBIE!”- po co mi więc w/w starter. Oficjalne -pisemnie stanowisko Vectry jest takie, że dystansują się od wypowiedzi lokalnych Przedstawicieli Handlowych. VECTRY ale i od wszystkiego umywają ręce pisząc, (…) „iż fakt niekorzystania z usługi nie zwalnia z obowiązku regulowania opłat”(…)- co jedynie potwierdza nowy (choć niekoniecznie) sposób na wyłudzanie większych dodatkowych miesięcznych korzyści finansowych za swe wątpliwe usługi, wszak to czysta dodatkowa kasa dla firmy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że podrzucając swoim długoletnim klientom, najczęściej ludziom w sile wieku (jak ja)- seniorom, rencistom, emerytom takie „kukułcze jajka”, nieprzydatne zabawki i czynią to świadomie z pełną premedytacją wyłudzają dodatkowe opłaty narażając ich na ponoszenie nienależnych kosztów. Nie jestem ewenementem ponieważ już dotarłem do trzech osób z rodziny i znajomych oszukanych w taki sam sposób na dodatkowego, niby bezpłatnego „bonusa”. Powyższe napisałem ku przestrodze dla innych użytkowników korzystających z usług operatora telewizji kablowej Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni, ja w najbliższym czasie zmienię operatora.



    Zaletyszybka i sprawna wymiana sprzętu
    Wadyjak w opisie opinii: wyłudzenie i oszustwo oferty, zapisy usługi w umowie i miesięcznych fakturach, brak zrozumienia problemu reklamacji usługi u operatora Vectry w siedzibie dyrekcji w Gdyni
    MiejscowośćRadom
  • ~Tomek / 2019-12-27 17:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam.
    Od kilku miesięcy walczyłem z jakością tv cyfrowej oraz internetu.
    O ile wizyta serwisu poprawiła jakość telewizji to niestety jeśli chodzi o internet to już jest tragizm.
    Kilka maili na przestrzeni kilku miesięcy odnośnie zaniku wi-fi w godzinach porannych 8-10 i wieczornych 21-23 nie poprawiło sytuacji. Czekam do końca umowy i zmieniam operatora.
    Zaletycena
    Wadybrak sygnału wi-fi ciągle w tych samych godzinach
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~rainlow / 2019-12-22 16:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakby wszystko działało bez problemów i nie musiał bym rozmawiać z infolinią oraz obsługą klienta, polecał bym firmę Vectra.
    Niestety, po zakupie usługi przez internet, podczas montażu w moim mieszkaniu okazało się, że nie zostałem poinformowany, że oferowana telewizja w Poznaniu jest usługą iptv. Ok, przemilczałem i przyjąłem ten fakt. W początkowym okresie używania internetu oraz iptv praktycznie nie miałem poprawnie działającej usługi, brak internetu brak telewizji itd.
    Serwis sprawnie reagował na każde z kilkunastu zgłoszeń reklamacyjnych, ostatecznie po kilku miesiącach udało się uzyskać stabilny internet i sporadycznie zacinającą się telewizję.
    Najwięcej uwag mam do obsługi klienta, która na każde zgłoszenie reklamacyjne zasłania się regulaminem. Np. w ciągu jednego dnia telewizja zacina się na 2-5 min co kilkanaście minut skutecznie zniechęcając do oglądania czegokolwiek, jest to stan, który trwał przez kilka miesięcy. Obsługa klienta na taki stan daje mi odpowiedz, że odrzucają moją reklamację, ponieważ zgodnie z regulaminem przerwa w dostępie nie trwała dłużej niż 12h w ciągu dnia i mam się cieszyć, bo dobromyślnie przyznają mi rekompensatę za problemy w wysokości 40gr!

    Iptv niestety ma dużą kompresję i jakość obrazu nie należy do najwyższych.

    Generalnie jestem niezadowolony z usług Vectry głównie z przyczyny betonowej obsługi klienta i regulaminem działającym tylko na korzyść firmy Vectra.
    Po kilkunastu wizytach wykwalifikowanych serwisantów, bardzo sprawnie działających, usługi narazie działają poprawnie i tutaj większych uwag nie mam. Usługi konkurencyjne do innych firm, w dobrej cenie, dosyć nowoczesne technikalia, tylko ta obsługa z regulaminem w ręce...
    Zaletystabilny i szybki internet, nagrywanie 2 programów i oglądanie 3-go w jednej chwili, ibok, poznański oddział serwisowy
    WadyObsługa klienta, słaba jakość iptv, sprzedawca usług online oraz biuro obsługi nie znające się na oferowanych usługach (w poznaniu brak tv kablowej), regulamin
    MiejscowośćPoznań
  • ~Poniedziałek / 2019-11-16 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Pakiet internetowy został zwiększony do 600mb/s i dalej jest problem z internetem .Dlatego pozdrawiam do poniedziałku bo czekam co teraz powiedzą na temat.Pomoc jest hua warta
    W
    ZaletyPoniedziałek
    WadyPoniedzialłek
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~B / 2019-09-21 21:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie nie ma wielkiej tragedii.
    Schody zaczynają sie w momencie rezygnacji z usługi.
    Nie informowanie klienta o okresie wypowiedzenia. Na siłę wciskanie dodatkowych usług nie informując że każda przedłuża umowę o kolejne 2 lata
    ZaletyBrak
    WadyInternet wolny mimo zapewnień. Zacinki obrazu
    MiejscowośćKielce
  • ~Majka / 2019-09-07 05:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam nowoczesny tv rok 2018
    Obraz z vectry to pikseloza na wielu kanalach najbatdziej widocz a wieczorem. Ptoblemy z obrazem na przejsciu z jasnego do ciemnego nie ma plynnoscj kolorow a w to miejsce sa linie oddzielajace kolory jak w teczy.
    VOD uslugi ciagle niedostepne cos sie dzieje. Kupione filmy przycina tak ze nie mozna ogladac tego za co sie zaplacilo.
    Dekoder wymieniany z 8 razy nic nie pomaga. Technicy ktorzy przychodza to jakas pomylka. Pewni siebie a plota glupoty liczac ze klient to lyknie. U mnie taki technik widzac piksele na ekranie mowil ze ich nie ma. A w odpowiedzi na zacinajacy sie odbior tv mowil zebym sobie fiom wypozyczyl. Strach i tragediia co to za furma nigdy wiecej!
    ZaletyBrak
    WadyZla obsluga niekompetentni “fachowcy” z serwisu. Piksele na ekranie problem z odbiorem przycinajace sie filmy. Na wszystko jest wymieniany dekoder ktory niczego nie jest winien
    MiejscowośćBelchatow
  • ~Rob / 2019-08-24 14:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Negatywne opinie o Vectrze tworzą ludzie z konkurencji takich śmieciowych stacji jak polszmat i tvn. Nie warto ich brać pod uwagę,Miałem ostatnio problem z Vectrą. Zadzwoniłem i serwis był po 30 minutach u mnie.Mało tego , wymienili mi dekoder na nowy , przeczyścili styki , sprawdzili wszystko.
    Dziekuję.
    Macie to w polszmacie? , wątpię. Polszmat za taką usługę każe Wam jeszcze zapłacić.
    ZaletySzybki sewrwis
    WadyBrak
    MiejscowośćLegnica
  • ~Ewaa / 2019-08-21 23:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet lipa ! Dekoder włącza sie po 5 minutach, zacina sie , nagrywanie tragedia i co jakiś czas trzeba dzwonić bo ubywa nam kanałów za ktore płacimy !!! W dodatku wcisneli nam telefon stacjonarny do umowy i powiedzieli ze w ciągu miesiąca możemy z niego zrezygnować bezpłatnie , wiec tak zrobiliśmy po trzech tygodniach . Przyszła kara 250 zł . ODRADZAM !!!
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet , zacinanie sie tv, obsługa klienta fatalna ,
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Katkas / 2019-08-18 10:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Mialam stary dekoder Vectra i na moje nieszczeście wymienilam na nowy bo konczyła mi się umowa.Nowy dekoder to jakaś totalna porażka.Jest tak wolny,nieintuicyjny,zawiesza się codziennie po 2-3 razy że mam czasami ochote wyrzucic go przez okno! Nie chce mi się nawet włanczać tv jak siedzię w domu i przechodzić przez to wszystko od początku aby znaleźć dany program jtory chce akurat obejrzeć lub nagrać. Totalne zero
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko
    MiejscowośćRadom
  • ~pl / 2019-08-18 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    TV,internet a szczególnie telefon dziadostwo kompletne.Jeszcze rok i żegnam tą kaszaniarską firmę.
    MiejscowośćGrodków
  • ~Hubert / 2019-07-16 19:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jest tragedia ! Cena która płace za kablówkę która się co chwile zacina to w dodatku i tereny który co chwile niknie aby film obejrzeć muszę chyba znaleźć odpowiedni czas w ciągu dnia bo w większości to 2 godzinny film w jakości 720 oglądam zazwyczaj 3 h bo co chwile się ładuje. Zaznaczam mam wykupione konto i buforowanie jest dobre tylko jak mówię internet na to zbytnio nie pozwala z wifi to już ogólnie nie będę się wypowiadał bo na to już żal słów.
    WadyInternet
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Aras / 2019-06-27 18:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam nowy dekoder z nagrywarka jest to porazka wymieniany mialem juz 3 razy i ciagle to samo zawiesza sie prawie codziennie nagrywarka tosamo beznadzieja nagrywa 5 min przed zadanym programem mimo ze mam ustawiony bufor na zero najgozej ze musze codziennie go resetowac dekoder beznadzieja
    WadyZawiesza sie i zle nagrywa programy
    MiejscowośćElblag
  • ~Kuba / 2019-06-01 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dnem beznadzieję pogania. Procedury tragiczne, obsługa nie ma chęci pomóc
    ODRADZAM!
    ZaletyBrak
    WadyProcedury, jakość obsługi, kompetencja pracowników
    MiejscowośćRadom
  • ~Magda / 2019-05-10 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszej telewizji nie widzialam
    Wysylaja gamonoow do podpisania umowy zenada.
    Po hamsku zostslsm poytaktowana
    Zaletyzadne
    Wadyhsmscy nie ugodowi
    Miejscowośćslupsk
  • ~Wanda / 2019-03-16 20:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem abonentem Vectry od nie dawna, w sumie jestem zadowolona. Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego Vectra nie ma w swoim pakiecie programowym takiego Pr. jak E z kropka. Widzę, że Orange już ma ten program. Do końca umowy może się i tu doczekam, jeśli nie to zmienię na Orange?
    Umowę mam jeszcze na rok zobaczę co dalej
    ZaletyOdbiór bez zastrzeżeń, internet też ok
    WadyW niecałe pół roku 2 x konserwację?
    Może tak ma być
    MiejscowośćWrocław
  • ~Robert / 2019-03-07 18:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy dekoder z możliwością nagrywania to porażka - nie dajcie go sobie wcisnąć! Przełącza kanały minimalnie co dwie sekundy, EPG włącza opisy po 4-6sekundach - elektronika chyba z odzysku z Indii. Maskara nie dekoder!!! Pomoc techniczna jedyne co potrafi doradzić to reset który nic nie daje.Internet 600 ale oczywiście nie osiąga tej prędkości do tego zacina się często - zapomnijcie o streamingu do telewizora - wyłącz średnio trzy razy na jeden film. Porada działu technicznego vectry - reset modemu hahaha. Miałem tv i internet z Polsatu, denerwował mnie limit na internecie i brak tv przy złej pogodzie ale tam internet się nie zrywał a dekoder śmigał bez problemów. Poczekam do końca umowy i wracam do Posatu jeśli Vectra się nie poprawi. Pozdrawiam
    MiejscowośćPiła
  • ~Andy / 2019-02-18 23:05
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam z pełnej oferty Vectry razem z HBo i Canal+ i pakietem sportowym. Korzystam z internetu 150 Mb/s
    Nie mam większych problemów z jakością. Nagrywam programy. Jest OK.

    Co do wartości oferty programowej to oczywiście nie jest najlepiej, ale taką mamy telewizję.

    Jednak to Vectra jako jedyny w Polsce dostawca TV kablowej uruchomił bardzo dobry własny artystyczny kanał muzyczny pn. Jazz
    Jeszcze w ubiegłym roku prezentowali na nim amatorską muzykę jazzową i tego nie dało się słuchać. Zęby bolały.
    Włączyłem ostatnio i tu miłe zaskoczenie. Teraz jest OK. Weszły jakieś spore zmiany na plus. Dobry poziom muzyczny i artystyczny,
    To jest jedyny ambitny program muzyczny w komercyjnych sieciach kablowych. Jest dużo polskiej muzyki jazzowej.
    Telewizja powinna pełnić w jakimś zakresie rolę mecenasa kultury, tej prawdziwej. I to jest chyba pierwsza jaskółka w Polsce, jedyna poza oficjalnym kanałem TVP Kultura.
    Musi być jakaś odskocznia od zalewu chałtury.

    Może jeszcze jakiś program z muzyką operową? A może jakiś balet?
    Kiedyś był w Vectrze taki francuski kanał pn. Mezzo... Zniknął.

    W każdym razie ten Jazz jest naprawdę OK i dobrze rokuje.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zbulwersowany / 2019-02-12 16:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowe dekodery to jakiś koszmar. Bardzo wolne, zacinają się i kompletnie nieintuicyjne. Dodano dużo grafiki kosztem płynności i ergonomii. Nigdy nie wiadomo czy nagra się to co zaplanowałem. EPG zacina się, luki w liście. Do przeglądania nagrań trzeba sporej cierpliwości czasu.
    Przewijanie mocno szwankuje. Time shifting okrojony i zacina sie.
    VOD nieczytelny.
    Brak tworzenia nowych list kanałów.
    Ogólnie zupełnie nieczytelny i nieintuicyjny oraz koszmarnie wolny.
    Jeżeli poprzedni dekoder oceniałem na 8/10 to ten nie wiem czy na 2 zasługuje.
    ZaletyBrak
    WadyEPG, nagrywanie, odtwarzanie, VOD, lista kanałów.
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.87, ilość opinii: 818
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 502
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.38, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.58, ilość opinii: 244
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 171
UPC (TV)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 127
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 866
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 723
ITAKA
Ocena: 2.70, ilość opinii: 392
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 353
nju mobile
Ocena: 3.08, ilość opinii: 160
Virgin Mobile
Ocena: 2.43, ilość opinii: 137