Żenada żona podpisała umowę 03.12.2021,dzisiaj jest 10.12.2021 a od tygodnia nie mamy dostępu do " kablówki " brak sygnału pod numerem 813 813 813 to siedzą jakieś nieogarnięte debile z racji że mamy telefony na kartę poszło już ponad 90 zł na same dzwonienie na zgłaszaną usterką dzwoniąc pod podany wyżej numer przez 2 minuty gada Prokop później automat przez kolejne 8 minut muzyczka i reklamy aż w końcu po 12 minutach odbiera nieogarnięta obsługa która kręci i nic nie rozumie jeżeli przedstawia się argumenty zaraz się rozłączają,przez tydzień nie można się doprosić usunięcia usterki,jeżeli chodzi o interwencje serwisową 0 reakcji natomiast jeżeli chodzi o podpisanie umowy to serwisant/instalator już jest na drugi dzień żeby podpisać umowę.
Jutro jedziemy złożyć odstąpienie od umowy,oczywiście rzecznik praw konsumenta został poinformowany oraz Urzędu Komunikacji Elektronicznej.ZaletySerwisant/instalator szybka wizyta w celu podpisania umowy ..
WadyBrak reakcji na zgłoszone usterki/wady/problemy całkowity brak inicjatywy w usunięciu usterki,nie ogarnięte osoby pod numerem 813 813 813
MiejscowośćPiekary Śląskie