MiejscowośćBytom
strona 10 z 16
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Ela / 2020-05-02 22:23
40 minut bezowocnego czekania na połączenie z konsultantem , ponownie 30 minut i nic . Kpina z klienta . Nigdy więcej. -
-
~POP / 2020-03-23 21:28
dno i dwa metry mułu, 6 godzin usiłuję się zalogować do horizon go! pomoc dramat. 15 razy już resetowałem hasło! dramat ZaletybrakWadysameMiejscowośćRzeszów -
~Polak / 2020-02-19 18:21
Ja mam dwa dekodery 5 lat UPC wszystko działa dobrze horizon czasami sie zawiesi ale bardzo rzadko. Ale internet i TV działa bez zarzutów.szkoda tylko że nie maja żadnych ofert dla stałych klientów. MiejscowośćGdańsk -
~roman / 2020-01-28 20:12
Mnie ciekawi,co za geniusz opisuje programy sportowe.Jest tam wszystko m.in.bilans ost.spotkań,aktualnej formy itp.Widza interesuje :KTO GRA,DGDZIE I O CO .Tylko tyle .Pan redaktor niech się ogarnie. Miejscowośćgdynia -
~mark / 2020-01-16 10:18
Kochani prosba kto moze jakie stosuje UPC dekodery TV? Firma model? z gory dzieki za info kto co ma u siebie? dzieki ZaletyaasdfffffffffffffffffffffWadybbdsfffffffffffffffffffMiejscowośćWarszawa -
~Radpl / 2020-01-15 19:21
Po 2 latach używania tv + internet jestem zadowolony.Internet chodzi bardzo dobrze z tv też nie ma problemu . Czasem boks tv się zawiesi i trzeba zresetować ale to rzadkość. Ogólnie polecam ZaletySzybki internet nie zawiesza się tv też chodzi ok . Nawet korzystając z dwóch jednocześnieWadyMało estetyczny boks tvMiejscowośćBytom -
~Tomasz / 2020-01-11 22:11
Dekoder horizon często się zawiesza, w menu programów brakuje opcji wyboru wg kategorii, wiec jak szukasz programu tematycznego to musisz przelecieć wszystkie kanały. Dekoder działa wolno, nagrywanie zaplanowanych filmów często zawodzi. Internet o 30% słabszy od deklarowanego. Słaby sygnał wifi z routera.
Konkurencja bije UPC na głowę. OdradzamWadyjwMiejscowośćWarszawa -
~Sebastian / 2020-01-04 21:04
Nie dodam już nic więcej właściwie. Z pełną odpowiedzialnością mogę napisać że nie radze tego horizona nikomu. Nawet za darmo. Bardzo żałuję że zamieniłem z multiboxa . ZaletyNicWadyZa dużoMiejscowośćLublin -
-
~bast / 2019-12-23 15:44
Korzystam z UPC jużo d 10 lat i cały czas jest coraz gorzej. Kontakt z obsługą klienta jest bardzo utrudniany. Na stronie nigdzie nie można znaleźć informacji o numerze telefonu do pomocy technicznej. Wszystko trzeba zgłaszać online a tam też są utrudnienia. Zakładka z pomocą techniczną jest ukryta żeby ludzie nie zgłaszali problemów. Jeśli już się zgłosi problem to UPC ma 30 dni na odpowiedź i proszę mi wierzyć że nikt nie odpowie wcześniej jak po 29 dniach. Dekoder Horizon to urządzenie porażka. Tania chińszczyzna. Problemy z dekoderem są cały czas ale kto ma czas żeby to zgłaszać. A i do tego wszyscy konsultanci na czacie czy na infolinii są cały czas zajęci. Masakra! Już mi brakuje cierpliwości do tej firmy. Oszczedzają na pracownikach jak tylko mogą! WadyBrak osobistego kontaktu lub utrudniony kontaktMiejscowośćKielce -
~hhhh / 2019-12-13 23:46
tak czytam czytam i nie wierzę-ja nie mam zadnego problemu z internetem ani z telewizją 9fakt-mam stary dekoder mediabox i trzymam się z daleka od tego całego horizona -
~Buba / 2019-11-13 14:29
3xDNO. Horizon więcej nie działa niż działa, dodzwonić się ciężko, jeszcze dłużej czeka się na serwis, a za dni kiedy brak jest usługi płacić trzeba. W infolinii/BOK telefoniczny wprowadzają notorycznie w błąd, co przy byle problemie nakręca skalę tworzących się kolejnych problemów.
Za to ze sprzedażą usług wręcz NĘKAJĄ telefonami: jednego dnia dzwoni konsultant, mówię że nie jestem zainteresowana, następne 3-4 dni dzwonią kolejni konsultanci z tą samą ofertą. Nie radzę wdawać się w jakiekolwiek pytania lub próbę uzyskania informacji bo w kolejnym okresie rozliczeniowym może się okazać, że oferowana usługa jest doliczona do rachunku i samo odbycie rozmowy uznano za potwierdzenie chęci jej zakupu. Najlepiej kontakt na piśmie bo potem nie da się u nich nic odkręcić!
Poza tym ze zgłoszeniami mają totalny bałagan, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem i problem trzeba tłumaczyć od stworzenia Gór Świętokrzyskich, to chyba tak, żeby zmęczyć Klienta żeby dał sobie spokój z roszczeniami.
Uważajcie też przy wypowiadaniu Umowy, bo zawrzeć można telefonicznie ale żeby rozwiązać to już trzeba się nachodzić i jeszcze mogą nie uznać złożonego wypowiedzenia wg własnej oceny!
RADZĘ się trzymać z daleka, obługa i poziom usług jak za komuny.ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Agula / 2019-11-13 10:07
Od dwóch miesięcy niestety mam UPC. Po raz drugi brak telewizji i internetu,za pierwszym razem 3dni brak sygnałów a teraz ma ponoć nie być 4 dni. jakaś kpina. Moja praca jest uzależniona od dostępu do internetu...
Kto mi zapłaci za poniesione straty?
Nigdy więcej UPC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZaletybrakWady dużoMiejscowośćTarnowskie Góry -
~ewa / 2019-10-08 23:58
Płacę za usługę,której prawie nie otrzymuję- powodem tego jest nieustanna konieczność "reanimowania" emisji TV poprzez resetowanie dekodera/resetowanie dekodera wraz z kablem zasilania TV/zmiana trybu dekodera z "eco" na "szybki".Za każdym razem kiedy tracę wizję i dźwięk/a za to właśnie płacę/otrzymuję poradę z działu wsparcia technicznego o tresci j/w.Ten dekoder nie spełnia swojej funkcji-stary był znacznie lepszy.
W UMOWIE ,ktora nieopatrznie podpisałam nie ma słowa na temat konieczności nieustannego resetowania sprzętu,
obowiązkiem UPC jest dostarczanie emisji programu,a do tego służy pilot ,nie zas żonglowanie przewodami!!Wadysame wadyMiejscowośćWarszawa -
~Patrycja / 2019-10-04 17:58
Szczerze czytam te opinie oraz opinie na fb i się dziwie że jeszcze żadna instytucja nie zrobiła porządku z tymi oszustami . Robią co chcą a ludzie muszą za to płacić . ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćGdynia -
~Damian / 2019-09-17 23:01
Fatalny dekoder horizon wielkości prawie jak konsola do gier, który praktycznie nic nie potrafi. Oprócz topornego nagrywania i równie kiepskiej usługi replay która się zacina lub nie można przewinąć plynnie nagrania. Żadnych ciekawych aplikacji, tylko ich kiepska wypożyczalnia. Pomimo marnych możliwości dekoder to wielki kloc i do tego zużywa sporo energii w trybie "szybkim". Do tego toporny reagujacy często z opóźnieniem pilot. Tylko spróbujcie coś złego napisać na dekoder lub sieć na forum UPC to banda opoznionych administratorów/moderow banuje takie osoby. Firma UPC nie toleruje negatywnych opinii. Sprzedają szmelc i jak widać brak jest u nich chęci na wprowadzenie do oferty przyjemnego w użytkowaniu sprzętu. Horizon można porównać do myśli komunistycznej czyli ciesz się że w ogóle działa i nie marudź bo masz z nami umowę. UPC nauczyło mnie by nie podpisywać dlugoterminowch umów. Traktują klienta jak intruza/smiecia. Zaletycena internet+tv po negocjacjiWadywszystko pozostałe: obsługa klienta, fatalne bezużyteczne dekoderyMiejscowośćZielona Góra -
~Marku / 2019-08-19 13:45
UPC nie polecam, zawsze jest coś nie tak, kontakt katastrofa. Nigdy więcej tego badziewia. ZaletyBrakWadyWszystkieMiejscowośćMińsk Mazowiecki -
-
~Marcin / 2019-08-01 21:05
jak coś się sprzedaje to uczciwe jest powiedzenie jak działa. Horizon go to fikcja. często jestem poza domem i nic nie mogę obejrzec. Np sportu. Sciema do kwadratu, nie polecam oszustów. ZaletyheheheWadyhorizon goMiejscowośćWrocław -
~Marko / 2019-07-20 21:28
Najgorętsze dziadostwo jakie miałem...
Wszystko na nie..ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćMin -
~GUSTAW / 2019-07-03 10:45
Dramat, dramat, dramat... Neta zrywa co chwilę, horizon wiesza się, niepoprawnie przerzuca kanały, jestem wm ogromnie nie zadowolony i nie przedłuża umowy. ZaletyWg mnie brak zalet, mam na osiedlu lepszą oferte u konkurencji a trzed tv spedzam malo czasu, jedynie wieczorami a wtedy wlasnie często niema neta a tv szwankujeWadyObaluga klienta
Horizon to największy syf jaki isynieje
Jakość usługiMiejscowośćKraków -
~Dzes / 2019-07-02 09:15
Najpierw zmusili mnie do wymiany dekodera pod pretekstem, że "stary" nie będzie już działał (co okazało się nieprawdą). Z nowym dekoderem pojawił się dodatkowo płatny pakiet Eleven i opłata za telefon, mimo że nie korzystałem, ale dekoder miał takie wyjście więc parę złotych za to miesięcznie kasowali. Ponieważ każda moja reklamacja była lekceważona, wypowiedziałem umowę. Na wypowiedzeniu wyraźnie napisałem "wypowiadam umowę z końcem ostatniego OKRESU ROZLICZENIOWEGO określonego umową", to odcięli mi sygnał z końcem miesiąca kalendarzowego, okradając mnie z kilku dni prawidłowo opłaconego abonamentu. Dekodera nie można oddać w punkcie Obsługi Klienta!!! Trzeba zapłacić 50 zł za podjazd technika, albo skorzystać z jedynej opcji wysyłki Paczkomatem, z czym starsze osoby niekoniecznie muszą sobie radzić. ZaletyTak niska jakość świadczonych usług pozwala docenić jakąkolwiek konkurencję.WadyNaciąganie na dodatkowe opłaty, lekceważenie klienta, odcinanie sygnału w trakcie trwania jeszcze umowy, utrudnianie zwrotu dekodera.MiejscowośćKatowice
strona 10 z 16
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »