Najpierw zmusili mnie do wymiany dekodera pod pretekstem, że "stary" nie będzie już działał (co okazało się nieprawdą). Z nowym dekoderem pojawił się dodatkowo płatny pakiet Eleven i opłata za telefon, mimo że nie korzystałem, ale dekoder miał takie wyjście więc parę złotych za to miesięcznie kasowali. Ponieważ każda moja reklamacja była lekceważona, wypowiedziałem umowę. Na wypowiedzeniu wyraźnie napisałem "wypowiadam umowę z końcem ostatniego OKRESU ROZLICZENIOWEGO określonego umową", to odcięli mi sygnał z końcem miesiąca kalendarzowego, okradając mnie z kilku dni prawidłowo opłaconego abonamentu. Dekodera nie można oddać w punkcie Obsługi Klienta!!! Trzeba zapłacić 50 zł za podjazd technika, albo skorzystać z jedynej opcji wysyłki Paczkomatem, z czym starsze osoby niekoniecznie muszą sobie radzić.ZaletyTak niska jakość świadczonych usług pozwala docenić jakąkolwiek konkurencję.
WadyNaciąganie na dodatkowe opłaty, lekceważenie klienta, odcinanie sygnału w trakcie trwania jeszcze umowy, utrudnianie zwrotu dekodera.
MiejscowośćKatowice