Od października 2022 roku mam problem z nagrywarką Horizon UPC/Play. Problemem jest oglądanie nagrywanych programów. Dekoder rano działa dobrze a po południu nie pozwala już oglądać, chyba, ze zrobię restart. Na infolinii ciągle to samo - retart a potem wizyta technika. Mam już trzecią nagrywarkę i jutro kolejna wizyta technika. Złożyłem skargę do Biura Rzecznika Praw Konsumenta. Pisma za pismami i nic więcej nie mogą zrobić. Moja wina, bo nie chcę udzielić info kiedy i o której godzinie i na którym kanale jest problem. Zgłaszałem wiele razy, ale nie czytają wcześniejszych zgłoszeń. Zachowują się, jakby to był jednostkowy problem. Taki sam tekst dziś usłyszałem od pracownika działu technicznego. Nie wierzył mi, że ludzie zgłaszają problemy z Horiznoem od 2015 roku. W Biurze Rzecznika Praw Konsumenta poradzono mi, abym zerwał umowę z nimi, z ich winy. Potem wystawią mi karną notę obciążającą i będę musiał walczyć w sądzie w Wawie o anulowanie tej opłaty karnej za zerwanie umowy.
ZaletyJakość obrazu dobra w TV. Internet w Horizonie wyłączyłem i od TV odłączyłem to od razu nie zrywa już.
WadyHorizon nie pozwala normalnie odtwarzać nagrywanych programów średnio co półtora tygodnia. Problem mimo 2-3 razy restartowania codziennie.
MiejscowośćRuda Śląska
~Tomek Smart / 2019-03-01 10:41
Ocena: 1.33 / 5
Witam. Jestem typem, który bardziej żartuje niż się złości i który jak coś kupuje, chce żeby działało i już. To raczej nie są zbyt wygórowane wymagania w mojej ocenie. Od wielu, wielu lat miałem w domu osobno dekoder do TV z UPC i osobno modem/router do internetu. Dwa kable, dwie skrzynki o których istnieniu mógłbym zapomnieć oprócz kilku drobnych osiedlowych awarii. Wszystko działało a pracuję w domu i mam kilka urządzeń sieciowych takich jak drukarki itd.. Jakiś miesiąc temu postanowiłem wymienić te urządzenia na Horizon, choć jak kilka lat temu jak urządzenie i system było wprowadzane do sprzedaży technik UPC nie był w stanie nawet aktywować inicjacji tak było źle i sam jak pracownik UPC odradził mi wtedy ten system. Minęło kilka lat, pomyślałem dopracowali, więc czemu nie. Mieszkam na jednych z większych śląskich osiedli. No i owszem po zmianie w zakresie możliwości co do TV oczywiście na plus gdyby ... zawsze działało, nie wieszało się przy próbie korzystania z wypożyczalni etc.. Katastrofa zwłaszcza wieczorami i w weekendy. Niby więcej możliwości ale nie zawsze to działa. Pies drapał TV wróćmi do WiFi. To katasrofa!!! Przede wszystkim urządzenie podaje dużo słabszy sygnał WiFi "na mieszkaniu", który w dodatku jest mocno niestabliny. Zawsze przez lata maiałem pełny sygnał w każdym pomieszczeniu a z Horiznon katastrofa. Ledwo, ledwo plus. Kupiłem wzmacniacz sygnału ale dalej to nie jest to co było plus wieczne problemy z restartowaniem urządzenia. O technikach UPC, którzy przychodzili jak zgłaszałem awarie ( ... zgłaszanie to też jest kosmos a komunikat o resetowaniu urządzenia, które i tak działa jak chce jest nagrany w powitaniu UPc) lepiej pisał nie będę ... jednego razu dowiedziałem się od kolejnego geniusza, że urządzenie jest źle chłodzone i to moja wina, bo u nich jest wszystko OK! Serio! To co mam trzymać ten dekoder w lodówce?! W końcu zgłosiłem i to dokładnie wczoraj, żeby zainstalowano mi jak miałem wcześniej modem/router osobno na internet a Horizon będzie obsługiwał tylko TV. Jest taka opcja płatna dodatkowo 15 pln co miesiąc. Czemu płatna dodatkowo. Technik miał przyjść dzisiaj koło południa. Wstałem dzisiaj rano i ze zdziwiniem stwierdziłem, że nie mam ani WiFi ani TV. Po całej procedurze na infolinii dowiedziałem się, że ponieważ zgłosiłem wczoraj zmianę to oni wyłączyli mi wszystko aż przyjedzie technk jej dokonać. Ja pracuję w domu!!! Nikt mnie wczoraj nie uprzedziłi skąd taki pomysł!!! Dobrze, że UPC nie obsługuje dostaw prądu bo przy okazji odłączyliby mi prąd! Po awanturze w przeciągu minuty wszystko zostało włączone a o urągających ludzkiej inteligencji tekstach kolejnej pani z obsługi w tej materii pisał nie będę!!! Na technika dalej czekam!!! Szczerze odradzam urządzenie Horion ze względów jak wyżej. Tylko sobie pogorszyłem zarówno jeśli chodzi o korzystanie z TV mimo dodatkowych funkcji a ZWŁASZCZA WiFi i samej obsłudze w UPC. Urządzenie lub system UPC jest niedopracowany. Zamiast ułatwić, utrudniłem sobie tylko pracę i życie. Dotrwam do końca tej umowy i dziękuję UPC a te mądre rady i pochwały z forum UPC to można sobie między bajki wsadzić. Takie fakty. Mądrej głowie dość po słowie. Ząłuję, że dałem się namówić na przedłłżene umowy z tą firmą i wymianę na Horion. Jestem ich klientem niemal od początku ich istnienia i po tej umowie już nie będę.
ZaletyWięcej potencjalnych możliwości w kwestii TV.
WadyHorizon w kwestii TV nie zawsze działa. W kwestii WiFi, siły sygnału i stabilności to katastrofa!!! Jakość i obsługa posprzedażowa UPC łącznie z reklamacjami to urąga przyzwoitości i kompetencji. Nastawieni tylko na sprzedaż a potem bujaj się albo
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~wkurwiona / 2023-05-08 21:43
Ocena: 1.33 / 5
po 10 latach zrezygnowałam z UPC po wygasnieciu umowy , wiec ostatnim krokiem byl zwrot sprzetu . Dokonałam zrotu 11 stycznia 2023 a 8 lutego dostałam maila z informacja o wystawieniu faktury za przetrzymanie sprzetu. Zadzwoniłam , wyjasnilam , podalam numer przesylki inpost i mailowe potwierdzenie inPost ze sprzet dotarl do UPC. Miła Pani konsultantka przyjeła i przeprosiała oraz poinformowała mnie ze faktura oczywiscie zostanie anulowana .Mamay dzisiaj 8 maja a ja dostaje pismo z zewnetrznej firmy windykacyjnej ze nie zwróciłam sprzetu !!!!!! TO jest gorzej niz firma , t jest banda !!! trzymajcie sie z daleka . W pozrypadku klopotów to macie tak skonstrułowany łancuszek , ze ni cholery nie masz z kim porozamwiac bo za kazdym razem obsluguje Ci automatyczne boot lub jesli jakims cudem dodzwonisz sie do konsultanta to opowiadasz to samo i nic z tego nie wynika. Oczywiscie nagrania rozmów dziwnie gubia sie w czasoprzestrzeni i nie masz dowodu ze zgłosiłes, wyjasniłes . Jutor jade osobiscie na Jana Pawła ale co maja zrobic starsi ludzie lub ktos kto nie mieszka w Warszawie? !!!!!!
Wadywszystko
Miejscowośćwarszawa
~czarna / 2016-05-08 21:33
Ocena: 1.25 / 5
dekoder Horizon z nagrywarką po odcięciu prądu już się nie włączy jedynie uruchomić może to serwisant z upc miał być u mnie dnia 4 maj nie dotarł zero kontaktu więc dzwonie do upc oni nic nie wiedzą nie mogą nic zrobić dzwonie 5 maja to samo 6-tego 7-mego maja w końcu po 4 dniach dzwoni do mnie serwisant ze on nie wiedział jaki jest problem nie ma dla mnie dekodera więc nie przyjedzie i bedzie dopiero dnia 9 maj. jednym słowem jeden wielki bałagan w życiu nikomu nie polece upc najgorsza firma z jaką mam styczność. Lekceważenie klienta kłamstwa .
ZaletyZero zalet
WadyCała firma to jedna wielka pomyłka
Płace za tv i net 100 zł z nagrywarką ale dekoder nie działa . Korzystam z usług upc pół roku i mam już dość.
~natka / 2016-03-14 07:56
Ocena: 1.25 / 5
najgorsza tel na swiecie nie mozna znalesc rachunku natelewizorze. dzwonie pytam czemu mam zablokowany dekoder baba mowi ze nie zaplacone gdzie jest nadplata dzwonie znowu okazuje sie awarialudzie nie kompetentni wrecz chamscy najgorsza tel jaka zdarzylo mi sie kiedy kolwiek miec dno dno dno
Zaletyzadne
Wadycały szereg
za dłogo
~aaa / 2016-11-01 06:55
Ocena: 1.00 / 5
Arogancka firma , podle traktuje starych klientow.
~Adam 1953 / 2023-06-23 08:07
Ocena: 1.00 / 5
Witam . Po dwóch tygodniach jestem mocno rozczarowany . Po dwóch wizytach Panów Serwisantów udało Mi się oglądnąć programy telewizyjne mooooooże!!! jeden dzień. Przez kilka lat dekoder Horaizon sprawował się dobrze po wymianie na UK4 katastrofa. Z Mojego punktu widzenia wygląda to tak cyt ..." - zamienił Stryjek siekierkę na kijek " Nie zamierzam marnować casu na ciągłe resety i oczekiwania na odpłatne wizyty Serwisantów.Jeśli mam wybór to rezygnuję z nowczesności i wracam do sprawdzonej funkcjonalności . Pozdrawiam i życzę rozsądku '''
ZaletyZalety może i będą poczekam ...
MiejscowośćWrocław
~Agula / 2019-11-13 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch miesięcy niestety mam UPC. Po raz drugi brak telewizji i internetu,za pierwszym razem 3dni brak sygnałów a teraz ma ponoć nie być 4 dni. jakaś kpina. Moja praca jest uzależniona od dostępu do internetu...
Kto mi zapłaci za poniesione straty?
Nigdy więcej UPC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
Wady dużo
MiejscowośćTarnowskie Góry
~ANDRZEJ / 2022-06-07 06:52
Ocena: 1.00 / 5
aplikacja pozostawia wiele do życzenia - ciągle się wiesza, przestawia ustawienie własne, buforuje, niektóre programy są dostępne przez kilka dni i nagle wyskakuje komunikat, że dostępność tylko w sieci UPC - krótko mówiąc koszmar; a ostatnia aktualizacja ( 07.06.2022 ) jeszcze pogorszyłą działąnie - spowolniła; jak można coś aktualizować żeby pogorszyć działąnie, kto tak robi;
JEDNAK NAJGORSZE W TYM WSZYSTKIM JEST TO, ŻE MOŻNA UZYSKAĆ POMOCY ZE STRONY UPC - U NICH ZAWSZE WSZYSTKO JEST DOBRZE, ALBO BĘDĄ SPRAWDZAĆ I NIGDY SIE NIE ODEZWĄ;
NIE POLECAM UPC - DZIADOSTWO , SZKODA NERWÓW;
ZaletyBRAK
WadyWOLNE DZIAŁĄNIE, BUFOROWANIE, PRZESTAWIANIE USTAWIEŃ, NIESPODZIANKI W DZIAŁANIU
MiejscowośćRZESZÓW ( A JAKIE TO MA ZNACZENIE , TO PRZECIEŻ APLIKACJA MOBILNA )
~Andrzej / 2022-12-09 23:44
Ocena: 1.00 / 5
Nagrywarka w dekoderze to jakiś żart!! Jak mam wracać do nagrań jak nie można przewijać do przodu? Nie wszystko można nagrywać, i kasują nagrania po 3 miesiącach! Czy UPC nie stać żeby posiadać jakiś porządny dekoder w ofercie? Choćby za dopłatą, ale żeby szło wpiąć swój dysk i mieć nagrywarkę a nie wyrób nagrywarkoppdobny?
Inna sprawa to jakość obrazu na tym czymś, to też są jakieś jaja. Kiedyś UPC miało dekodery Cisco dziś mają jakieś dziadostwo.
Konsultanci ładnie czarują a potem dostawca robi co mu się podoba. Dopiero po zalogowaniu się na ich stronie dowiedziałem się że wyraziłem zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. Oczywiście zrobili to samowolnie bez mojej zgody.
Po powrocie z kilkutygodniowego pobytu za granicą okazało się że mam zablokowane usługi z powodu niezapłacenia faktury. Przy czym zwłoka wynosiła PIĘĆ DNI!!!!!. Pani na infolinii arogancka i opryskliwa.
Kolejny kwiatek to dodatkowe HBO. Naiwnie dałem się namówić ponieważ rzekomo mogłem zrezygnować w każdej chwili co okazało się nieprawdą. Gorszego dostawcy jeszcze nie miałem, internet zamula, horizon wiecznie się zawiesza, po prostu szit!!!!!RADZĘ UNIKAĆ UPC A PRZYNAJMNIEJ DOKŁADNIE CZYTAĆ UMOWĘ!!!!!
~antykatol / 2016-04-18 11:46
Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci ładnie czarują a potem dostawca robi co mu się podoba. Dopiero po zalogowaniu się na ich stronie dowiedziałem się że wyraziłem zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. Oczywiście zrobili to samowolnie bez mojej zgody.
Po powrocie z kilkutygodniowego pobytu za granicą okazało się że mam zablokowane usługi z powodu niezapłacenia faktury. Przy czym zwłoka wynosiła PIĘĆ DNI!!!!!. Pani na infolinii arogancka i opryskliwa.
Kolejny kwiatek to dodatkowe HBO. Naiwnie dałem się namówić ponieważ rzekomo mogłem zrezygnować w każdej chwili co okazało się nieprawdą. Gorszego dostawcy jeszcze nie miałem, internet zamula, horizon wiecznie się zawiesza, po prostu szit!!!!!RADZĘ UNIKAĆ UPC A PRZYNAJMNIEJ DOKŁADNIE CZYTAĆ UMOWĘ!!!!!
Zaletynie ma zalet
Wadymnóstwo
~Arubia / 2022-12-03 21:53
Ocena: 1.00 / 5
Niestety. wraz z dekoderem 4k zniknął netflix który był aplikacją właśną telewizora posiadanego przez moich rodziców. Ponieważ - jest jeden juz tylko pilot i do dekodera i do telewizora. Spędziłam "upojny" wieczór sobotni z rodzicami próbując wszystko naprawic. Sam dekoder wywalił całośc ustawień TV w kosmos, co dla emerytów jest masakrą - ale też masakra dla ich dzieci i wnuków, które spędziają potem godziny próbując wszystko naprawić
UPC ma w d... seniorów - nie tylko technicy nie ustawią wszystkiego jak trzeba(u moich rodziców było twóch techników, dzien po dniu, jeden twierdziła że się nie da nic ustawc, drugi twierdził że pierwszy jest w błędzie... ale też zrobił minimum, nie informując co trzeba by jeszcze zrobić). Ale tez UPC sprzedało moim rodzicom (jedno z nich niepełnosprawny, oglądający tylko programy przyrodnicze) - VIAPLAY, za 10 zł. Bo tak.... choć w życiu nie będą tego oglądać.
Podsumowujące- 1. nie dla emerytorów i seniorów - za drogie, niepotrzebne fukncje, brak tych potrzebnych, technik nie skonfiguruje wszystkiego jak należy.
2. pewnie nie tylko dla seniorow - mi np "fajerwerki UPC' też są niepotrzebne
3. należy pozostać przy Horizon lub innej kablówce
Zaletyna razie zero, tydzień nerwów
Miejscowośćwarszawa
~BARBARA / 2018-11-07 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam wszystkich przed firma UPC. Sa niedoinformowani i robia co chca. Po raz trzeci dałam sie nabrac. Zabieraja programy , które ogladam , i np. poprzednio zabrali jkanał 113 Street i jeszcze jeden . Ja byłam chora i nie mogłam sie juz wykłocac. Ostatnio zawarłam umowe na dany pakiet i po 4 m-cach bez powiadomienia zabrano mi kanał Epic Drama gdzie jeszcze sa dla mnie firmy . Reklamowałam i okazało sie ,ze nie mam opłacone pozostałych r-ków z poprzednich umów / nie wiem skad takie kwoty/ Mieli mi właczyc ten kanał za opłata oczywiście i dowiedziałam sie ,ze nie jest to mozliwe. Nigdy nie mozecie byc pewni kiedy jaki kanał TV zabiora . I gdyby uczciwie powiedzieli ,ze dany kanał jest w promocji to wiadomo,ze wziełabym inny pakiet. NIKT UCZCIWIE MNIE NIE POWIADOMIŁ O TYM,ZE PO KILKU M-CACH ZABIORA TENA KANAŁ . JEST TO WIELKA GRANDA!!! nIGDY NIE JESTESCIE PEWNI CO WYMYSLI upc
.
ZaletyNIE WIDZE ZALET
WadyJEST ICH ZA DUZO , NIEUCZCIWOSC W PODPISYWANIU UMOWY, NIEUCTWO , I KŁAMSTWA
MiejscowośćWARSZAWA
~Bartek / 2022-12-04 20:22
Ocena: 1.00 / 5
Programy buforują i się zacinają - brak płynnego oglądania.
Dodatkowo brak TVP 4K na Mundialu - Vectra, Orange i inne telewizje miały TVP 4K ale UPC oczywiście nie - WSTYD
ZaletyBRAK
WadyZa dużo by pisać
MiejscowośćGliiwice
~Bartlomiej / 2021-02-04 14:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od tygodnia przyjeżdżają do mnie podłączyć i jakoś dotrzeć nie umieją , infolinia olewa klienta
ZaletyBrak
MiejscowośćGliwice
~Beata / 2018-11-03 11:15
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda że klient musi czekać ponad 25 minut żeby połączyć się z działem technicznym i jeszcze się nie dodzwonić żenada coraz gorsze to wasze UPC ponad 300 zł miesięcznie za usługi ok mam bo chciałam mieć ale klientów traktujecie jak śmierci
ZaletyŻadnych zalet
MiejscowośćRuda Śląska
~Beata / 2021-02-03 08:17
Ocena: 1.00 / 5
Porażka od dwóch dni nie ma ani tv ani internetu i awarie są coraz częstsze i dłuższe. Nie polecam
ZaletyPorażka
WadyPorażka
~Bolo / 2017-10-26 16:49
Ocena: 1.00 / 5
Od prawie 2 miesięcy zgłaszam awarię w telewizji. Nagrywam programy na ich nagrywarkę jak pikseluje obraz. Robię zdjęcia i nagrywam filmiki na telefon. A oni twierdzą że wszystko jest ok. OSZUŚCI.
ZaletyNie ma
WadyZa dużo by wymieniać
Prawie dwa lata
~boz / 2019-04-22 14:29
Ocena: 1.00 / 5
brak telewizji w Swieta Wielkanocne jest tylko glos w Mielcu na Grunwaldzkiej 7a, co sie dzieje z Wami? Zrobcie cos !