MiejscowośćWarszawa
strona 17 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Klient / 2023-08-11 13:05
To jaki tam jest chaos, balagan i brak sensu jest nie do opisania. Porazka. -
-
~rybaczek / 2023-08-10 12:13
1.Internet światłowodowy nie spełnia tych wymogów jakie są zawarte w umowie. Prędkość internetu światłowodowego do 300 Mb/s na starym modemie można było uznać za przyzwoity tak dla prędkości prędkości 600 Mb/s, 750 Mb/s czy 1000 Mb/s nie przekracza 300 Mb/s a to z prostego powodu że połączenie światłowodu z modemem jest kablem antenowym (koncentrycznym) którego przepustowość max jest do 300 Mb/s. Dlatego światłowód powinien być dociągnięty aż do modemu 9lub połączony kablem - skrętką.
Apel do wszystkich użytkowników internetu w UPC o prędkości od 500 Mb/s do 1000 Mb/s aby sprawdzili tą prędkość na stronie internetowej https://www.speedtest.pl/ i porównać to z prędkością internetu jaką macie w umowie w przypadku zbyt małej prędkości reklamować i żądać zmniejszenia opłaty miesięcznej.
2.Zarówno moden a szczególnie dekoder telewizyjny zużywają bardzo dużo energii elektrycznej nawet po wyłączeniu. Dekoder często w czasie odbioru wiesza się i trzeba go resetować. Obecnie jest to najgorszy sprzęt do 20 lat od czasu "Astry".ZaletybrakWadyZawyżone opłaty ponieważ nie otrzymujemy tej usługi jaka zawarta jest w umowie. Ponadto łączenie się na infolinię kosztuje nas dodatkowo nawet wówczas kiedy korzystacie z ich telefonuMiejscowośćWarszawa -
~kient UPC / 2023-08-10 09:07
Jestem klientem UPC od 15 lat. To co się dzieje w ostatnich 5 to jakaś tragedia. Przynajmniej kilka razy w miesiącu awaria = nie masz internetu przez 0,5 dnia albo przez 2 -
~Pan_Krzesło / 2023-08-09 19:30
Sam internet jest do niczego max: 50 mb/s TRAGEDIA!! Obsługa Klienta tym bardziej ponieważ jeśli wywali internet to musisz czekać od 6 godzin do nawet 48. Niezawodność jest wg mnie bardzo zła nawet okropna, ciągle nie działa, zbyt wysoki ping (aż nawet udało mi się zdobyć 200000 m/s) i głównie brak większej konfiguracji. Według mnie, Cena za taki internet czy usługę jest nieopłacalna. ZaletybrakWadywszystko co wymieniłemMiejscowośćZielona Góra -
~woterim / 2023-08-08 19:48
Nie ważne co wpisali w umowie. Ostatnio na światłowodzie w Warszawie sięgnęli dna. Np teraz mam wg speedtest 3,2 mb/s. Tak o co najmniej 2 zera za mało. WadyDramatyczna jakość łączaMiejscowośćWarszawa -
~Mks-ka / 2023-08-08 16:55
Masakra... awaria awarię awarią pogania. Router wymieniany już 3 razy. Po ostatnim zgłoszeniu wykłócali się, że nam się wydaje, że wszystko działa sprawnie, a rechnik zasugerował, żebyśmy sobie kabel wymienili (tak, ten w ścianie). Uparliśmy się na wizytę i... kolejna wymiana routera.Co z tego, skoro znowu awaria. Już się nie możemy doczekać końca umowy i spadamy do konkurencji!!! ZaletyBrakWadyCzęste awarie, niekompetentni pracownicyMiejscowośćJaworzno -
~Jan / 2023-08-07 19:27
nie ma prawdziwego swiatlowodu nic nie dziala …………………………: ZaletyNie ma zaletWadyLaguje dekoder I do dupy internetMiejscowośćWarszawa -
~Agata / 2023-08-07 17:36
Dramat Dramat i jeszcze raz Dramat. 3 razy odwoływana wizyta serwisanta bo mają awarie. ZaletyBrakWadyZero podejścia do klientaMiejscowośćKielce -
-
~cyprian / 2023-08-06 16:32
Nadaje się jedynie do oglądania , zbyt szybko się przeciaza ZaletyBrakWadyInternet mimo obiecywanych przez obsługę popraw działa tak samo, a czasami nawet gorzej, rozłącza sie.
Reset samego routera zajmuje około 10-15 minut , siec bardzo szybko sie przeciaza.
Jest to moim zdaniem najgorszy dostawca internetu, nikomu go nie polecamMiejscowośćKraków -
~Marcin / 2023-08-06 14:41
Jeszcze rok temu wszystko ok. Teraz wszystko do bani . Niby lepszy sprzęt ale tylko na papierze . Ciągle się wiesza ,buforowanie i tak w kółko . Jak zadzwonisz i się dodzwonisz to technika potrafią umówić . Ale co technik zamieni dziadostwo na kolejne dziadostwo i wtyczkę na nowo zarobi . Jak ktoś szanuje swoje nerwy i pieniądze to omijać z daleka UPC ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćCzęstochowa -
~PJ / 2023-08-06 08:59
Non stop nie ma internetu, a jak jest to co chwilę się połączenie zrywa. UPC oddało nasz kabel PLAY a my teraz mamy kabel Play i to cała prawda. Zaletybrak same wadyWadyWszystko jest do dupyMiejscowośćKraków -
~Jerzy / 2023-08-03 19:55
Tragedia. Od przejęcia przez Play nie ma żadnej obsługi. Reklamacja nie przeczytana przez dwa tygodnie. Internet 300 działą z prędkością 10 do 20 max. Zaletyw teorii parametry internetuWady- brak stabilności
- o wiele niższa prędkość niż opłacona
- beznadziejny, tani router (poprzedni był ok ale pewnie za drogi dla UPC)
- brak jakiegokolwiek kontaktu z obsługą (ich "inteligentny" chatbot jest na poziomie rozwielitki)
- notoryczny błąd: degradacja usług powodująca zanik sieci 5GHZMiejscowośćWarszawa -
~Wkurwiony01 / 2023-08-02 15:20
TRAGEIA, od 4 miesięcy mam źle naliczane faktury, zamiast 10zł abonamentu prychodzą na kwoty 89zł, 70, 58zł. CO miesiąc zmuszony jestem do zgłaszania sprawy na czacie i nadpłacania faktury, która dopiero jest zwracana za miesiąc. To żart żę poważna firma nie potrafi ogarnąć żeby faktury przychodziły prawidłowo. Jednak ta firma to żart. ZaletyBRAk -
~Anna / 2023-08-02 09:34
Nie polecam,od 5 dni nie mam internetu i telewizji i cały czas na infolinii jest zabawa wtyczkami, niby reset,po czym mówią że zgłaszają do drugiej centrali i będzie w ciągu kilku godzin i będą się kontaktować. Oczywiście od pięciu dni to samo i jak nie działało tak nie działa. Nie potrafią pomóc klientowi, idę dziś wypowiedzieć umowę i zachęcam wszystkich do tego. Kpina kpina kpina MiejscowośćKielce -
~Dzm / 2023-07-31 16:20
Okropna jakość internetu, okropny router. Ciągłe rozłączenia i dlatego nie można nawiązywać połączeń wideo. Przez pierwszy rok wszystko było w porządku, potem problemy się nasiliły. Odmówili zmiany routera. Wizytę fachowca umówili od 15 do 18. Nie przyjechał i uznał wizytę za zakończoną. Na reklamację lewą dostałem odpowiedź, że nie ma mnie w domu, chociaż byłem w domu od 10 do 19 i czekałem na ich specjalistę. Dostawca jest bardzo niezadowolony, obrzydliwy stosunek do klientów. ZaletyCenaWadyJakość połączenia, jakość routera, rozwiązywanie problemów, obsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~CDIV / 2023-07-30 02:35
Obsługa, jeśli uda się do niej dodzwonić, jest uprzejma i stara się pomóc, chociaż nie są w stanie nic zrobić. Nie mają żadnej sprawczości, ani żadnych kompetencji poza przyjmowaniem zgłoszeń i wprowadzaniem korekt płatności za dni w których występowały awarie. Skargi i zgłoszenia do niczego nie prowadzą, jakość się nie poprawia.
Zakładając, że internet by nie padał średnio co drugi dzień (i ja nie przesadzam w tej chwili, w samym lipcu internet padł 14 razy), cena by była przeciętna, może nieznacznie atrakcyjniejsza od średniej, ale niestety internet siada co moment i nie można na nim kompletnie polegać, więc stosunek cena/jakość jest bardzo niekorzystny.
Gdy akurat internet działa, mają bardzo konkurencyjne prędkości światłowodów.
Wszystko na dobrą sprawę się rozbija o wysoką zawodność i brak chęci poprawy. Ciągle są awarie i odnoszę wrażenie, że nie ma chęci wprowadzenia trwałych rozwiązań.Zalety+ Miła i uprzejma obsługa.Wady- Obsługa niezdolna do pomocy.
- Wysoka zawodność.
- Brak chęci do ulepszania jakości usług.
- Uparty bot na infolinii któremu trzeba kilka razy powiedzieć "połącz mnie z doradcą" żeby porozmawiać z człowiekiem.MiejscowośćWrocław -
-
~Beata / 2023-07-29 03:52
Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo. Definitywnie nie polecam. ZaletyBrakWadyCiągły brak internetuMiejscowośćLutomia Górna -
~Aleksander / 2023-07-28 18:35
wywala jak włączysz więcej aplikacji w tle, cały czas mają awarie a ich światłowód to totalne dno ,już hotspot z telefonu działa lepiej. ZaletybrakWadybardzo częste i długie awarie
nie da się do nich dodzwonić
MiejscowośćGdańsk -
~Karina / 2023-07-28 14:49
Mam światłowód UPC od roku i nie wiem za co płace. Ciągle są awarie przez co nie można korzystać w pełni z usług. Nie polecam, jak macie wybór to wybierzcie coś innego byle nie UPC. WadyCiągle awarieMiejscowośćSpręcowo -
~P / 2023-07-28 14:00
Ra debili i dyletantów. Dodzwonić się nie można jak jest awaria. Nawet system obsługi przez telefon ma jakiś kłopot. Przerywa połączenia. Totalne dno. A urządzenia do usługi źle zaprojektowane się przegrzewają. Jakieś czary trzeba odprawiać aby działało. ZaletyBrakWadySame wady, głównie komunikacyjne i w temacie obsługi klientaMiejscowośćGdańsk
strona 17 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »