Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3496 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2023-08-11 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    To jaki tam jest chaos, balagan i brak sensu jest nie do opisania. Porazka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~rybaczek / 2023-08-10 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    1.Internet światłowodowy nie spełnia tych wymogów jakie są zawarte w umowie. Prędkość internetu światłowodowego do 300 Mb/s na starym modemie można było uznać za przyzwoity tak dla prędkości prędkości 600 Mb/s, 750 Mb/s czy 1000 Mb/s nie przekracza 300 Mb/s a to z prostego powodu że połączenie światłowodu z modemem jest kablem antenowym (koncentrycznym) którego przepustowość max jest do 300 Mb/s. Dlatego światłowód powinien być dociągnięty aż do modemu 9lub połączony kablem - skrętką.
    Apel do wszystkich użytkowników internetu w UPC o prędkości od 500 Mb/s do 1000 Mb/s aby sprawdzili tą prędkość na stronie internetowej https://www.speedtest.pl/ i porównać to z prędkością internetu jaką macie w umowie w przypadku zbyt małej prędkości reklamować i żądać zmniejszenia opłaty miesięcznej.
    2.Zarówno moden a szczególnie dekoder telewizyjny zużywają bardzo dużo energii elektrycznej nawet po wyłączeniu. Dekoder często w czasie odbioru wiesza się i trzeba go resetować. Obecnie jest to najgorszy sprzęt do 20 lat od czasu "Astry".
    Zaletybrak
    WadyZawyżone opłaty ponieważ nie otrzymujemy tej usługi jaka zawarta jest w umowie. Ponadto łączenie się na infolinię kosztuje nas dodatkowo nawet wówczas kiedy korzystacie z ich telefonu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kient UPC / 2023-08-10 09:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem UPC od 15 lat. To co się dzieje w ostatnich 5 to jakaś tragedia. Przynajmniej kilka razy w miesiącu awaria = nie masz internetu przez 0,5 dnia albo przez 2
  • ~Pan_Krzesło / 2023-08-09 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Sam internet jest do niczego max: 50 mb/s TRAGEDIA!! Obsługa Klienta tym bardziej ponieważ jeśli wywali internet to musisz czekać od 6 godzin do nawet 48. Niezawodność jest wg mnie bardzo zła nawet okropna, ciągle nie działa, zbyt wysoki ping (aż nawet udało mi się zdobyć 200000 m/s) i głównie brak większej konfiguracji. Według mnie, Cena za taki internet czy usługę jest nieopłacalna.
    Zaletybrak
    Wadywszystko co wymieniłem
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~woterim / 2023-08-08 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ważne co wpisali w umowie. Ostatnio na światłowodzie w Warszawie sięgnęli dna. Np teraz mam wg speedtest 3,2 mb/s. Tak o co najmniej 2 zera za mało.
    WadyDramatyczna jakość łącza
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mks-ka / 2023-08-08 16:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Masakra... awaria awarię awarią pogania. Router wymieniany już 3 razy. Po ostatnim zgłoszeniu wykłócali się, że nam się wydaje, że wszystko działa sprawnie, a rechnik zasugerował, żebyśmy sobie kabel wymienili (tak, ten w ścianie). Uparliśmy się na wizytę i... kolejna wymiana routera.Co z tego, skoro znowu awaria. Już się nie możemy doczekać końca umowy i spadamy do konkurencji!!!
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie, niekompetentni pracownicy
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Jan / 2023-08-07 19:27
    Ocena: 1.25 / 5
    nie ma prawdziwego swiatlowodu nic nie dziala …………………………:
    ZaletyNie ma zalet
    WadyLaguje dekoder I do dupy internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agata / 2023-08-07 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat Dramat i jeszcze raz Dramat. 3 razy odwoływana wizyta serwisanta bo mają awarie.
    ZaletyBrak
    WadyZero podejścia do klienta
    MiejscowośćKielce
  • ~cyprian / 2023-08-06 16:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Nadaje się jedynie do oglądania , zbyt szybko się przeciaza
    ZaletyBrak
    WadyInternet mimo obiecywanych przez obsługę popraw działa tak samo, a czasami nawet gorzej, rozłącza sie.
    Reset samego routera zajmuje około 10-15 minut , siec bardzo szybko sie przeciaza.
    Jest to moim zdaniem najgorszy dostawca internetu, nikomu go nie polecam
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin / 2023-08-06 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze rok temu wszystko ok. Teraz wszystko do bani . Niby lepszy sprzęt ale tylko na papierze . Ciągle się wiesza ,buforowanie i tak w kółko . Jak zadzwonisz i się dodzwonisz to technika potrafią umówić . Ale co technik zamieni dziadostwo na kolejne dziadostwo i wtyczkę na nowo zarobi . Jak ktoś szanuje swoje nerwy i pieniądze to omijać z daleka UPC
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~PJ / 2023-08-06 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop nie ma internetu, a jak jest to co chwilę się połączenie zrywa. UPC oddało nasz kabel PLAY a my teraz mamy kabel Play i to cała prawda.
    Zaletybrak same wady
    WadyWszystko jest do dupy
    MiejscowośćKraków
  • ~Jerzy / 2023-08-03 19:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Od przejęcia przez Play nie ma żadnej obsługi. Reklamacja nie przeczytana przez dwa tygodnie. Internet 300 działą z prędkością 10 do 20 max.
    Zaletyw teorii parametry internetu
    Wady- brak stabilności
    - o wiele niższa prędkość niż opłacona
    - beznadziejny, tani router (poprzedni był ok ale pewnie za drogi dla UPC)
    - brak jakiegokolwiek kontaktu z obsługą (ich "inteligentny" chatbot jest na poziomie rozwielitki)
    - notoryczny błąd: degradacja usług powodująca zanik sieci 5GHZ
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wkurwiony01 / 2023-08-02 15:20
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEIA, od 4 miesięcy mam źle naliczane faktury, zamiast 10zł abonamentu prychodzą na kwoty 89zł, 70, 58zł. CO miesiąc zmuszony jestem do zgłaszania sprawy na czacie i nadpłacania faktury, która dopiero jest zwracana za miesiąc. To żart żę poważna firma nie potrafi ogarnąć żeby faktury przychodziły prawidłowo. Jednak ta firma to żart.
    ZaletyBRAk
  • ~Anna / 2023-08-02 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,od 5 dni nie mam internetu i telewizji i cały czas na infolinii jest zabawa wtyczkami, niby reset,po czym mówią że zgłaszają do drugiej centrali i będzie w ciągu kilku godzin i będą się kontaktować. Oczywiście od pięciu dni to samo i jak nie działało tak nie działa. Nie potrafią pomóc klientowi, idę dziś wypowiedzieć umowę i zachęcam wszystkich do tego. Kpina kpina kpina
    MiejscowośćKielce
  • ~Dzm / 2023-07-31 16:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Okropna jakość internetu, okropny router. Ciągłe rozłączenia i dlatego nie można nawiązywać połączeń wideo. Przez pierwszy rok wszystko było w porządku, potem problemy się nasiliły. Odmówili zmiany routera. Wizytę fachowca umówili od 15 do 18. Nie przyjechał i uznał wizytę za zakończoną. Na reklamację lewą dostałem odpowiedź, że nie ma mnie w domu, chociaż byłem w domu od 10 do 19 i czekałem na ich specjalistę. Dostawca jest bardzo niezadowolony, obrzydliwy stosunek do klientów.
    ZaletyCena
    WadyJakość połączenia, jakość routera, rozwiązywanie problemów, obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~CDIV / 2023-07-30 02:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa, jeśli uda się do niej dodzwonić, jest uprzejma i stara się pomóc, chociaż nie są w stanie nic zrobić. Nie mają żadnej sprawczości, ani żadnych kompetencji poza przyjmowaniem zgłoszeń i wprowadzaniem korekt płatności za dni w których występowały awarie. Skargi i zgłoszenia do niczego nie prowadzą, jakość się nie poprawia.

    Zakładając, że internet by nie padał średnio co drugi dzień (i ja nie przesadzam w tej chwili, w samym lipcu internet padł 14 razy), cena by była przeciętna, może nieznacznie atrakcyjniejsza od średniej, ale niestety internet siada co moment i nie można na nim kompletnie polegać, więc stosunek cena/jakość jest bardzo niekorzystny.

    Gdy akurat internet działa, mają bardzo konkurencyjne prędkości światłowodów.
    Wszystko na dobrą sprawę się rozbija o wysoką zawodność i brak chęci poprawy. Ciągle są awarie i odnoszę wrażenie, że nie ma chęci wprowadzenia trwałych rozwiązań.
    Zalety+ Miła i uprzejma obsługa.
    Wady- Obsługa niezdolna do pomocy.
    - Wysoka zawodność.
    - Brak chęci do ulepszania jakości usług.
    - Uparty bot na infolinii któremu trzeba kilka razy powiedzieć "połącz mnie z doradcą" żeby porozmawiać z człowiekiem.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Beata / 2023-07-29 03:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo. Definitywnie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyCiągły brak internetu
    MiejscowośćLutomia Górna
  • ~Aleksander / 2023-07-28 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    wywala jak włączysz więcej aplikacji w tle, cały czas mają awarie a ich światłowód to totalne dno ,już hotspot z telefonu działa lepiej.
    Zaletybrak
    Wadybardzo częste i długie awarie
    nie da się do nich dodzwonić

    MiejscowośćGdańsk
  • ~Karina / 2023-07-28 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam światłowód UPC od roku i nie wiem za co płace. Ciągle są awarie przez co nie można korzystać w pełni z usług. Nie polecam, jak macie wybór to wybierzcie coś innego byle nie UPC.
    WadyCiągle awarie
    MiejscowośćSpręcowo
  • ~P / 2023-07-28 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ra debili i dyletantów. Dodzwonić się nie można jak jest awaria. Nawet system obsługi przez telefon ma jakiś kłopot. Przerywa połączenia. Totalne dno. A urządzenia do usługi źle zaprojektowane się przegrzewają. Jakieś czary trzeba odprawiać aby działało.
    ZaletyBrak
    WadySame wady, głównie komunikacyjne i w temacie obsługi klienta
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1263