Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aldona / 2021-07-06 21:57
    Ocena: 1.67 / 5
    TUI Polska uwaga na informacje podawane o danym hotelu.Sa niepełne, bardzo sprytnie opisane ,żeby nie zniechęcić.Np.my byliśmy w Toskanii w hotelu Versilia Lido UNA Esperiense W opisie Tui ,zdjęcie ,że wyglądało jak hotel przy morzu ,a okazało się ze to zdjęcie panoramiczne basenu ,bez jego krawędzi, Pisali że do plaży 50 m ,( to też kłamstwo ) ,bo 50 m było do bramy wychodzącej z terenu hotelu,potem przez ruchliwą drogę , przez parking należący do plaży i dopiero cała plaża ,która okazała się prywatna ,jak zresztą wszystkie inne na długości ok 4 km.UWAGA płatna 43 eu za dzień za całe stanowisko ,czyli 2 leżaki, 2 łóżka ,2 krrzesła , 1 stolik - tego to w ogóle nie napisali. Proszę sobie wyobrazić jak na miejscu rodzina 4 osobowa dowiaduje się ze z budżetu wakacyjnego musi dopłacič 7 x 43 eu . I teraz hit - wzięliśmy opcję HB - dostaliśmy menu w 1 dzień do wyboru 3 Dania na przystawkę nr 1 , 3 Dania na przystawkę nr 2 ,3 Dania główne do wyboru . Na następny dzień było to samo to jeszcze jakoś uszło choć już byłam wzburzona ze hotel 4 * i to samo menu, szczyt wszystkiego był na 3 dzień znowu to samo menu. Ja nie jadam owoców morza i już nie wytrzymałam i zrobiłam awanturę .Przynieśli ogólne menu - Dania inne z glrilla - zamówiliśmy ale uwaga dostaliśmy rachunek na 180 eu.Po naszej negacji ,ze niby sie pomylił kelner i korekta była na 60 eu. Od 4 dnia znowu menu dla HB to samo na 3 dni. Źenada ,żeby w hotelu 4* nie było wyboru . Poza tym basen tylko dla dorosłych ,głęboki ,i jeszcze trzeba było kupić czepek do pływania bo bez niego nie wejdziesz do basenu. Z dziećmi to tylko plaża została - nie ma placu zabaw, nie ma brodzika, nie ma płytkiego basenu . Już więcej do tego hotelu nie pojedziemy.
    ZaletyRowery gratis i duża ilośč,na terenie hotelu ,ale ich stan opłakany.
    WadyNieuczciwa informacja o danym hotelu,
  • ~Aleksis / 2023-08-26 11:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam jechać z Ty biurem do hotelu Corall Hills w Egipcie w Marsa Adam Obsługa na barze wyciąga dodatkowe dolary od wczasowiczów. Pierwszego dnia znalazłam mrówki w pieczywie. Do awarii zgłoszonej nie podchodzą profesjonalnie. Dopiero jak zgłosialam za 3 razem do jednego z menadżerów,że w pokoju wysiadła klimą pokój został zmieniony wcześniej że zgłaszanych awarii Obsługa nie robiła nic a zgłaszalyśmy już na początku pobytu, że prysznic nam przecieka. Barmani przy opcji all inclusive nie dają drinków choć mają produkty do nich. W sklepiku hotelowym sprzedają wadliwe towary i oszukują na pieniądze. Napoje często dają w brudnych kubkach. Klimatyzacja w holu hotelowym była cały czas wyłączona że nie da się tam odpoczywać. Wiza miała kosztować 25 dolarów a przy stoiskach Tui biorą 28 dolarów. BARMANI NIE RÓWNO TRAKTUJA WCZOSOWICZÓW.... Animacje w hotelu są słabe. I zaczynają się z opóźnieniem.
    ZaletyZ hotelu jest blisko do plaży
    WadyNie polecam tego hotelu wiele osób ma problemy z brzuchem i zatrucia przez brud w hotelu i brudne lub niedomyte naczynia. No i mrówki w jedzeniu to duży problem
  • ~Alina / 2022-09-27 12:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Byliśmy na wakacjach w Egipcie z biura podróży TUi.Drugie nasze wakcje z tym biurem i ostatnie.Rezydent był tylko na lotnisku,mówił po polsku.Podal hotele do których goscie beda rozwożeni i na tym koniec pomocy rezydenta.Był jeszcze obecny przy sprzedazy wycieczki.Mieliśmy kłopot z wykupioną wycieczką.Brak możliwosci rozmowy z rezydentem ,bo go nie było na miejscu.W hotelu nie zostawił swojego nr ,na tablicy z nr biur tez nie było żadnego kontaktu.Napisałam do syna do Polski ,żeby on dzwonił do Tui w Polsce.Pani nie pomogła ,zwróciła uwage synowi że ma jej nie ponagalć.Problem udało na się roziązać samemu .Kosztowało nas to duzo nerwów.Pani z Tui odp ,ze maja duzo zgloszeń i mam czekac.śmieszne.Zadnej pomocy,klient zapłacil a radz se sam.Tragedia nie polecam tego biura.Rezydent miał byc na lotnisku w drodze powrotnej ,tez nikogo nie bylo.Do hotelu przyjechał po nas autokar nie oznaczony ,że z Tui ,kierowca nie wszedl nie poinformował że to z Tui ,rezydenta brak .Tragedia.Na zadane pytanie przed wylotem na czcie dostałam odp jak juz byliśmy na wyieczce.
    Zaletybrak
    Wadybrak rezydenta ,brak pomocy w kłopotliwych sytuacjach
  • ~Andrzej57 / 2021-06-30 21:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Tuż przed wyjazdem zmieniono mi zamówiony hotel na niby lepszy. Niby jest ważne bo chyba każdy inny byłby lepszy. Rok nie wycofywałem wpłaty i za to mi podziekowali. Wszystko było w porządku do czasu przyjazdu do hotelu. Podziwiam i doceniam organizację transferu tylko dobrze by było powiadomić o nim wcześniej. Pokój mały, inny niż w ofercie, lipny i nie dokóładnie posprzątany. Drzwi na balkon się nie zamykają. Wi-Fi nie działa. All inclusiv takie wymuszone. Cały pobyt to samo na śniadanie jak w Tiranie w hotelu jedno gwiazdkowym. Na obiad brak wyoru, na kolację też. Nie widziałem rezydentki TUI choć na lotnisku podano mi termin spotakania, Zupełny brak kontaktu z TUI. Brak odpowiedzi na maila który napisałem po 2 dniach pobytu z uwagami dotyczącymi zastanych warunków. Telefon do rezydentki głuchy. O terminie transferu dowiedziałem się od innych podróżnych bo nawet w recepcji nie mieli informacji. Jedna wielka porażka. Nie będę już kożystał z tego biura i nie polecam. Mam zamiar złożyć reklamację!!!
    ZaletyTransfer
    WadyStandart pokoju, czystość, wybór posiłków, kontakt z TUI
  • ~Andy / 2021-08-31 21:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno i wodorosty. Tui tuż przed wyjazdem anulowało podpisaną umowę nie podając przyczyn, Do kolejnej umowy po 100% opłaceni nie chcą wystawić dokumentów podróży- wyjeżdżam dwa tygodnie wcześniej od zamówionej u nich imprezy. Myślę że w ostatniej chwili będą chcieli podwyższyć cenę lub ją anulować. Obsługa telefoniczną trudno osiągalna i arogancka, polecają stronę internetową gdzie jako kontakt widnieją dwa numery telefonów brak jest adresu mailowego, polecają aplikację przez którą podobno można się kontaktować ale tylko w trakcie imprezy. W czerwcu za jej pomocą nie udało mi się skontaktować w sprawie elektronicznego meldunku w hotelu.
    Nie polecam, sam zamierzam zakończyć współpracę z tym biurem.
    ZaletyReklamy
    WadyNie podtrzymują umów, rezerwacja jak i cena jest niepewna
  • ~Ann / 2023-08-14 14:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz pierwszy kupiłam wycieczkę w TUI no i po raz ostatni. Przede wszystkim brak rezydenta na miejscu - człowiek po wylądowaniu jest zdany tylko na siebie. Osoby, które nie potrafią rozmawiać w języku angielskim mają ogromny problem. Po wylądowaniu w Antalyi i czekaniu 2.5h na bagaż szukanie tego autobusu, który Nas zawiesie do hotelu (trwali to jakies 20 minut). Ponadto w ofercie wycieczki transfer miał trwać około 1h trwał 2h20minut! Totalne nieporozumienie. Oczywiście obowiązkowa przerwa na zakupy! Transfer powrotny 2h z czego 1h ściągnie ludzi z Hoteli i 1h do lotniska. Nie polecam tego biura! Brak pomocy na miejscu w hotelu przy meldunku.
    ZaletyBrak
    Wady- zły opis hotelu
    - zakłamany czas transferu
    - brak rezydenta na lotnisku
    - brak rezydenta w hotelu
  • ~Arek / 2021-05-20 11:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta jest w miarę standardowa.

    Ceny zmieniają się w zależności od ilości przeglądających osób.

    Nie da się dodzwonić na infolinię.

    Na 2 tygodnie przed wyjazdem TUI anulowało wycieczkę (hotel się nie otworzył) nie proponując wsparcia/alternatyw. Ceny podskoczyły o 20% do 50%. Na szczęście oferują zwrot kosztów.
    Zaletybrak
    Wadykontakt, obsługa klienta, całkowity brak wsparcia przy odwołaniu wakacji
  • ~ARTUR / 2022-09-19 14:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Unikać, fatalna i bezczelna obsługa klienta. Nie wywiązali się z umowy, anulowali opłaconą imprezę, arogancja na infolini.
  • ~awidzisz / 2021-02-14 10:57
    Ocena: 1.67 / 5
    to jeszcze nic, termin mojej rezerwacji na 14-dniowy pobyt z rodziną w Turcji zmienili sami o 4 dni do przodu!!!!!!!!! nie informując mnie o tym, dopiero po moim kontakcie gdy odkryłem tą sytuację na portalu do rezerwacji MYTUI poinformowali mnie że ten termin został anulowany, zrezygnowałem i kupiłem wczasy w innym biurze, jakości obsługi ten organizator nigdy nie oferował ale przynajmniej za to były niskie ceny wycieczek, teraz i tego już nie ma
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~beti / 2022-09-02 22:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Lion Sunny Beach Bułgaria 2022. Hotel4*. Powiedzmy. Pierwsze wrażenie OK. O 1 w nocy obsługa wniosła walizki żeby nie budzić gości hałasem przy toczeniu po płytkach. Pokoje niby na 1 rzut oka ponad oczekiwania. Pierwszy zgrzyt rano. Kolejka na śniadanie. Po kawę po 30 minut. 1 automat na 400 gości? Kolacje podobnie. Brak klimy na jadalni. 1 jadalnia na 2 budynki. Jedzenie OK. Jeśli je sobie odstoisz. Klimatyzacja w pokojach nie działa. PO reklamacji przyszli wymienić zasłony na czyste. SIC. Sprzątanie przez Ukrainki dno. Nawet za napiwki marne. Obsługa kradnie. Niestety. PO zgłoszeniu wyjazdy fakultatywnego i prośbie o prowiant odmowa. Pierwszy raz od 20 lat z wyjazdów z biura w hotelach. Bo nie należy się. Trudno. Stać nas chyba na ten prowiant na wyjazd było. Rezydent Patrycja nie pokazał się przez 2 tygodnie. ? I widocznie jemu nie zależy na prowizji z wycieczek? Szok. Kontakt z nim wirtualny. Odpowiada 2 dni po zgłoszeniu. Czyli żaden.
    ZaletyMoże cena rezerwowana rok wcześniej?
    WadyW zasadzie i biuro nie spełnia standardów biura a Hotel powinien wypaść z oferty
  • ~Blonde / 2021-02-01 14:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Worst service ever! Unsuccessfully tried to change hotel for few days because of unsatisfactory services and standards not compliant with the hotel stars. Reply from tui was negative because our justification of poor services and food was not enough))) really? Better not to deal with this company, at least with their polish branch
    WadyEverything
  • ~Boryna / 2023-02-16 10:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam.

    Brak zainteresowania klientem po zakupie.

    Po przyjeździe na lokacie Jedyne co to nagabujący człowieka rezydent w celu sprzedaży dodatkowych wycieczek.

    Co jest mega żenujące to brak możliwości dodania przez uczestnika wycieczki do swojej aplikacji konkretnej rezerwacji tłumaczą to 1 e-mail jedno rezerwacja totalna bzdura i uciążliwość.

    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Damian / 2024-07-01 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam biura podróży TUI, w dniu powrotu nie został zapewniony nam transfer z hotelu na lotnisko, dodam że opcja ta jest dodatkowo płatna .Biuro z problemem zostawiło nas samych sobie , a teraz nie chce zwrócić środków pieniężnych za nie wykonanie usługi transferu, kpina jakich mało. Wszystkich z państwa przestrzegam przed tym biurem , omijajcie z daleka szkoda czasu i nerwów, ja byłem stałym klientem od przeszło 6 lat i co mi z tego zaufania którym obdarzyłem biuro przyszło. Pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu, klient się nie liczy
  • ~Denis / 2019-11-02 20:44
    Ocena: 1.67 / 5
    W wakacje byłem z Narzeczoną w Turcji organizowana przez TUI i już więcej nie skorzystam z usług tego biura.
    Oferta nie była zgodna z tym co nam oferowano. W pokoju nie było warunków do życia i nawet zero prywatności. Jeden dzień wakacji spędziliśmy na tym żeby sami załatwić sobie lepszy pokój za dopłatą. Rezydentka miała problem żeby w ogóle coś załatwić w tej sprawie. Bagaże miały być zamknięte w specjalnym pokoju A pokój ten wyglądał jak szopa na narzędzia ogrodnicze i otwierały się nożyczkami. Więcej można by było pisać o tym co nam oferowano A nie dotrzymano słowa. Osoby pracujące w biurze nie mają pojęcia co oferują A jak się zgłasza reklamację to potraktowali nas jak śmieci i stwierdzili że to dla osób nic nie oczekujących z wakacji . Po prostu porażka. W złożonej reklamacji po otrzymaniu odpowiedzi biuro nie umie się przyznać do popełnienia błędu i nawet nie jest skłonne oddać pieniędzy jakie zapłaciliśmy za pokój żeby móc spędzić jakoś wakacje. Dlatego w następne wakacje skorzystamy z oferty w innym biurze w którym będziemy traktowani odpowiednio.
  • ~Dorota / 2022-07-21 17:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety, byłam z TUI pierwszy i ostatni raz. Okłamano mnie co do pokoju. Rezerwowałam 2 dwuosobowe pokoje przedzielone drzwiami dostałam pokój z antresolą, na której było strasznie gorąco, a schody na nią zagrażały bezpieczeństwu mojego dziecka. Oczywiście TUI początkowo twierdziło, że nie ma żadnego problemu i o co mi chodzi, po udowodnieniu TUI, iż pokój jest inny(zostały wysłane zdjęcia pokoju) TUI zamilkło, pomimo iż obiecano mi że niezłowcznie wyjaśni zaistniałą sytuację
    ZaletyBrak
    WadyNieprawdziwe informacje na temat oferty
  • ~Edek / 2021-06-06 18:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczki/ wakacje fikcyjne oferty wykupisz a jeden dzień przed wyjazdem cię poinformuja że niestety wycieczka się nie odbędzie
    ZaletyNie ma
    WadyBrak możliwości rozmowy z kimkolwiek
  • ~Emil / 2023-09-28 21:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Opis skrócony: Egipt, Safaga. TUI skutecznie zepsuło naszą podróż poślubną. Klimatyzacja w pokoju nie działała. Balkon był obsrany przez gołębie. Za każdym zgłoszeniem podczas wypoczynku musieliśmy opisywać sprawę od nowa, bo obsługiwał nas zupełnie nowy konsultant (nawet na czacie!). Po naszym trzecim zgłoszeniu zostalismy ignorowani. Nie przespaliśmy 5(sic!) z 7 nocy. Pogryzieni przez komary, umyci w brązowej wodzie próbowlismy dochodzić praw reklamacją. Na darmo. TUI ma was w dupie ;) Nie dajcie się zwabić.

    Opis pełny:
    Jeżeli myślisz o wyborze TUI, to przeczytaj tę opnię. Następnie zrezygnuj z usług TUI i oszczędź sobie niedogodności (poparte dowodami!).

    Była to nasza podróż poślubna.
    Balkon naszego pokoju w Hotelu w okolicy Safaga był pokryty ptasimi odchodami. Otrzymaliśmy nowy pokój, kontakt z konsultantem TUI okazał się skuteczny.

    Nowy pokój, bez balkonu, odchody ptactwa po prostu oklejały ściany na zewnątrz okna, jak pokazano na załączonym zdjęciu. No cóż, może taki urok hotelu, nie robiliśmy z tego problemu. Jesteśmy na przeciwnym końcu od roszczeniowych klientów.

    Okazało się, że klimatyzacja w nowym pokoju nie działa. Mimo wielokrotnych zgłoszeń, klimatyzacja nie została naprawiona do końca naszego pobytu. Przy temperaturze 37 stopni Celciusza w dzień, brak klimatyzacji oznaczał brak możliwości normalnego snu. Otworzyliśmy okna i natychmiast zostaliśmy dotkliwie pogryzieni przez komary w ilości znacznej. Nie przespaliśmy 5 (sic!) z 7 nocy.
    Robactwo chodziło po prześcieradle (zdjęcie). Kolejnego dnia zabrakło wody, a po jej przywróceniu już do końca naszego pobytu leciała woda o zabarwieniu lekko-brązowym.

    Teraz meritum naszej opinii: każdym razem gdy zgłaszaliśmy którykolwiek z problemów wspomnianych powyżej przez chat/telefon, obsługiwał nas inny asystent, dlatego musieliśmy opisywać sytuację od początku oraz odpowiadać wkoło na te same pytania. Znakomita część naszego 'wypoczynku' spędziliśmy czatując z obsługą TUI. Początkowo TUI nie zupełnie zignorowało nasze prośby o naprawę klimatyzacji. Podobno pojawili naprawiacze klimatyzacji, lecz okazali się nieskuteczni. Po pewnym czasie TUI zaczeło nas ignorować, a problem pozostawał. Mieliśmy zerową radość z dobrodziejstw Egiptu w momencie krytycznej deprawacji snu.

    Dodatkowo nasza wycieczka fakultatywna wykupiona u lokalnego rezydenta TUI nie doszła do skutktu, bo cytując 'rózne hotele mają rózne strefy czasowe, dlatego Wasz autobus przyjechał 75 min przed czasem obowiązującym urzędowo w Egipcie' - bardziej kreatywnego kłamstwa nie słyszeliśmy od lat.

    Dla możliwej obiektywności tej opinii informuję, że dobę przed zakończeniem naszego pobytu zaoferowano nam kolejną zmianę pokoju. My, wykończeni, z pełnym bałaganem, gorączką po pogryzieniach, uznaliśmy że jedna noc nic już nie zmieni skoro lecimy w południe następnego dnia, a pakowanie i rozpakowywanie do kilka godzin pracy, w czasie naszych wymarzonych wakacji z TUI.

    TUI odrzuciło naszą reklamację złożoną po przyjeździe do kraju, odpowiadając w typowy sposób templatem, jaką dostają chyba wszycy. Sądy nie stoją po stronie klientów, rozprawy trwają latami - witamy w Polsce :D.
    Dlatego właśnie do końca istnienia tego biura będziemy informować potencjalnych klientów biura, zgodnie z prawdą, o zaniedbaniach i braku szacunku do klienta ze strony biura.
    Nie twierdzimy, ze pozostałe biura są lepsze. Po prostu TUI reprezentuje poziom mizerny ;)


    ZaletyJedzenie pyszne
    WadyKlimatyzacja, obsrane okna i balkony
  • ~gaju67 / 2023-06-21 12:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka zarezerwowana w styczniu, wyjazd na początku sierpnia. W czerwcu żona łamie sobie rękę i wg. lekarza nie jest wskazane, żeby się w podróż wybrała. Kontaktuje się z TUI. Koszt rezygnacji tez osoby z wyjazdu wyliczają sobie na 174 PLN. . To jeszcze logiczne. Natomiast ceny wyjazdu dla pozostałych 2 osób, wyliczają wg. stawek z dnia zgłoszenia , czyli dużo wyższych, a nie tych z dnia rezerwacji. Mimo, że numer imprezy i inne warunki pozostają niezmienne, mimo, że pobierają już opłatę za rezygnację, to wyjazd dwóch pozostałych osób traktują jako nową wycieczkę. Kontakt telefoniczny to dramat. Naburmuszona panienka nie da nawet skończyć zdania, nie mówiąc już o jakiejkolwiek pomocy.
    Zaletyzero
    WadyNie ma tu tyle miejsca
  • ~Gonzo / 2021-07-05 09:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Przede wszystkim totalne oszustwo!!!!! Wszystko dobrze, dopóki nie wpłaciliśmy pieniędzy.Momentalni po po przelaniu pieniędzy zmieniono nam termin i obcięto jeden dzień z wypoczynku.Na miejscu bajzel do kwadratu, numer autobusu który miał na odwieźć na lotnisko inny niż nam podano, rezydentka to kompletne beztalencie a do tego bezczelna baba, która na pytanie " co może Pani nam polecić do zobaczenia" z kretyńskim uśmiechem odpowiada": to co może mam jeszcze zrobić plan wycieczki". Oszuści, niekompetentni naciągacze a przecież żyją z naszych pieniędzy. Z całego serca odradzam korzystanie z usług tego biura!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyżadnych
    WadyTotalne lekceważenie klienta
  • ~Goszs6 / 2022-11-26 12:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt w Empire Hotel Albania ostatni tydz. 9.2022. Największy koszmar turystyczny mojego życia. Jedzenie okropne mimo all, w pokojach smród z kanalizacji, service room zna angielskiego poza, ręczniki na basen dostaliśmy brudne, materace na basenie brudne, woda nadawała się na mordowanie, w barze przy basenie ciągle brak obsługi.
    ZaletyWygląd zewnętrzny hotelu, wystrój recepcji, miłe Panie w recepcji.
    WadyJak wyżej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960