Wadyoszukują klientów
strona 23 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~woo / 2023-09-07 15:17
Jednym słowiem złodzieje. Bez pytania wciskają ubezpieczenia za steki PLN które w myśl regulaminu nie chronią przed niczym. Miałem wykupiony pakiet elastyczny (możliwość bezpłatnej zmiany terminu i miejsca wylotu, oraz ubezpieczenie od rezygnacji) zmieniłem miejsce wylotu i wykasoali mnie na 1,2 tys PLN za tą zmianę. Poza tym wcisnęli nas w 6 osób do dwóch pokoi licząc pełną stawkę od każdego. Reklamacje odrzucają nie odnosząc się do zarzutów albo wręcz kłąmiąc - w moim przypadku twierdząc, że zrezygnowałem z ubezpieczeń. Fakt, że mam je w umowie, że za nie zapłaciłem, że nie skłądałem rezygnacji i że nie zwrócili za nie kwoty - pozostawiają bez komentarza :) ZŁODZIEJE -
-
~Yuri / 2022-08-10 10:41
Trzeba przyznać oficjalnie, że TUI stało się pośrednikiem, a nie biurem podróży. Co to znaczy? Tak naprawdę los turystów po zapłacie jest im obojętny. Kontakt ogranicza się do infolinii lub aplikacji na telefon TUI. Pamiętaj, że to polska infolinia i jak wyjedziesz poza granicę Unii Europejskiej płacisz słone pieniądze za połączenie do Unii Europejskiej. Nie masz żadnej pomocy od rezydenta, bo... już TUI nie ma rezydentów. Zostali tylko eksperci, co nie są zobligowani do jakiejkolwiek pomocy turyście. Mogą pomóc tylko z dobroci serca i nic więcej. Jedynie co Tui dobrego posiada to pilotów wycieczek na kontrakcie (nie są pracownikami TUI). Nie masz internetu w hotelu albo bardzo słabo działa? Aplikacja Tui zawiesza się? Masz pecha, bo musisz czekać na połączenie z infolinią, żeby dowiedzieć się kiedy odlatujesz z lotniska do Polski. Nikt do Ciebie nawet smsa nie wyśle. Nie licz na to. Papierowa informacja w hotelu o wylocie? Teraz już jest wszystko online! Zalety- piloci wycieczek
- niektóre hoteleWady- brak rezydenta
- utrudniony kontakt z biurem podróży
- rola pośrednika a nie organizatora wycieczki -
~Zawiedziony klient z doświadczeniem / 2022-07-16 23:08
Dramat nie polecam Najgorsze biuro z jakim miałem do czynienia .Klient to pionek .Rezerwacja opłacona brak potwierdzenia po kilku godzinach i wykonaniu telefonu Pani twierdz że tak płatność dotarła ale rezerwację zrobił ktoś inny i zwrócą pieniądze!!!!Zapropnowała oferta o 3 tys drozsza w zamian Suoer heeh Zero informacji z ich strony tak się nie pracuje w tych czasach. Dramat nie polecam i odradzam szkoda nerwów i czasu. ZaletyBrak -
~Adamooss / 2023-08-04 13:24
Nie polecam biura Tui. Dzień przed wylotem zmienili nam lot z godziny 14 25 na następny dzień o godzinie 00 40. Dzwoniąc na infolinię pytając co mam teraz zrobić i gdzie mam się podziać odpowiedzieli mi że ich to nie obchodzi ale jest im przykro z tego powodu że tak się stało. Druga sytuacja jest taka że niby mamy pomóc rezydenta na miejscu. Nie prawda. Będąc 7 dni ani razu nie widziałem żadnego rezydenta a kontakt jest bardzo utrudniony z taką osobą. To były pierwsze i ostatnie wakacje przez te biuro ZaletyNie ma zadnychWadyUtrudniony kontakt z rezydentem Tui
Zero jakiekolwiek pomocy że strony Tui, w przypadku zmienionego lotu -
~aga / 2021-03-22 16:02
ODRADZAM wakacji z biura tui. Oni nie mają polskiego opiekuna w miejscu wakacyjnym. Turysta musi sam martwić się jak dotrzec do hotelu. Na miejscu jak jest problem, to pozostaje tylko infolinia. Wiadomo, ze problematyczne kwestie najlepiej załatwić z Polakiem, który jest na mieju a nie przez telefon.
Ponadto w ostatnich latach TUI miało wiele problemów z odwołanymi lub mocno opóźnionymi samolotami. Poczytajcie.
https://mrfashion.pl/tui-usterka-samolotu/
https://mrfashion.pl/zamiast-w-dominikanie-swoj-urlop-spedzili-na-warszawskim-lotnisku-klopoty-tui/
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-kolejne-problemy-klientow-biura-podrozy-tui-koczuja-na-lotni,nId,2620398
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/problemy-kolejnych-polskich-turyst%C3%B3w-koczuj%C4%85-na-lotnisku/ar-BBKRUeG?li=BBr5KbO&srcref=rss&;sa=U&;ved=0ahUKEwiMuY6WwvvRAhVIu7wKHYYaD4wQFgjHAjA4&%252525252525253Busg=AFQjCNHAUXyzVX0ngCq-t7baVc9Bs5Idqw
i wiele innych -
~Aldona / 2021-07-06 21:57
TUI Polska uwaga na informacje podawane o danym hotelu.Sa niepełne, bardzo sprytnie opisane ,żeby nie zniechęcić.Np.my byliśmy w Toskanii w hotelu Versilia Lido UNA Esperiense W opisie Tui ,zdjęcie ,że wyglądało jak hotel przy morzu ,a okazało się ze to zdjęcie panoramiczne basenu ,bez jego krawędzi, Pisali że do plaży 50 m ,( to też kłamstwo ) ,bo 50 m było do bramy wychodzącej z terenu hotelu,potem przez ruchliwą drogę , przez parking należący do plaży i dopiero cała plaża ,która okazała się prywatna ,jak zresztą wszystkie inne na długości ok 4 km.UWAGA płatna 43 eu za dzień za całe stanowisko ,czyli 2 leżaki, 2 łóżka ,2 krrzesła , 1 stolik - tego to w ogóle nie napisali. Proszę sobie wyobrazić jak na miejscu rodzina 4 osobowa dowiaduje się ze z budżetu wakacyjnego musi dopłacič 7 x 43 eu . I teraz hit - wzięliśmy opcję HB - dostaliśmy menu w 1 dzień do wyboru 3 Dania na przystawkę nr 1 , 3 Dania na przystawkę nr 2 ,3 Dania główne do wyboru . Na następny dzień było to samo to jeszcze jakoś uszło choć już byłam wzburzona ze hotel 4 * i to samo menu, szczyt wszystkiego był na 3 dzień znowu to samo menu. Ja nie jadam owoców morza i już nie wytrzymałam i zrobiłam awanturę .Przynieśli ogólne menu - Dania inne z glrilla - zamówiliśmy ale uwaga dostaliśmy rachunek na 180 eu.Po naszej negacji ,ze niby sie pomylił kelner i korekta była na 60 eu. Od 4 dnia znowu menu dla HB to samo na 3 dni. Źenada ,żeby w hotelu 4* nie było wyboru . Poza tym basen tylko dla dorosłych ,głęboki ,i jeszcze trzeba było kupić czepek do pływania bo bez niego nie wejdziesz do basenu. Z dziećmi to tylko plaża została - nie ma placu zabaw, nie ma brodzika, nie ma płytkiego basenu . Już więcej do tego hotelu nie pojedziemy. ZaletyRowery gratis i duża ilośč,na terenie hotelu ,ale ich stan opłakany.WadyNieuczciwa informacja o danym hotelu, -
~Aleksis / 2023-08-26 11:01
Nie polecam jechać z Ty biurem do hotelu Corall Hills w Egipcie w Marsa Adam Obsługa na barze wyciąga dodatkowe dolary od wczasowiczów. Pierwszego dnia znalazłam mrówki w pieczywie. Do awarii zgłoszonej nie podchodzą profesjonalnie. Dopiero jak zgłosialam za 3 razem do jednego z menadżerów,że w pokoju wysiadła klimą pokój został zmieniony wcześniej że zgłaszanych awarii Obsługa nie robiła nic a zgłaszalyśmy już na początku pobytu, że prysznic nam przecieka. Barmani przy opcji all inclusive nie dają drinków choć mają produkty do nich. W sklepiku hotelowym sprzedają wadliwe towary i oszukują na pieniądze. Napoje często dają w brudnych kubkach. Klimatyzacja w holu hotelowym była cały czas wyłączona że nie da się tam odpoczywać. Wiza miała kosztować 25 dolarów a przy stoiskach Tui biorą 28 dolarów. BARMANI NIE RÓWNO TRAKTUJA WCZOSOWICZÓW.... Animacje w hotelu są słabe. I zaczynają się z opóźnieniem. ZaletyZ hotelu jest blisko do plażyWadyNie polecam tego hotelu wiele osób ma problemy z brzuchem i zatrucia przez brud w hotelu i brudne lub niedomyte naczynia. No i mrówki w jedzeniu to duży problem -
~Alina / 2022-09-27 12:47
Byliśmy na wakacjach w Egipcie z biura podróży TUi.Drugie nasze wakcje z tym biurem i ostatnie.Rezydent był tylko na lotnisku,mówił po polsku.Podal hotele do których goscie beda rozwożeni i na tym koniec pomocy rezydenta.Był jeszcze obecny przy sprzedazy wycieczki.Mieliśmy kłopot z wykupioną wycieczką.Brak możliwosci rozmowy z rezydentem ,bo go nie było na miejscu.W hotelu nie zostawił swojego nr ,na tablicy z nr biur tez nie było żadnego kontaktu.Napisałam do syna do Polski ,żeby on dzwonił do Tui w Polsce.Pani nie pomogła ,zwróciła uwage synowi że ma jej nie ponagalć.Problem udało na się roziązać samemu .Kosztowało nas to duzo nerwów.Pani z Tui odp ,ze maja duzo zgloszeń i mam czekac.śmieszne.Zadnej pomocy,klient zapłacil a radz se sam.Tragedia nie polecam tego biura.Rezydent miał byc na lotnisku w drodze powrotnej ,tez nikogo nie bylo.Do hotelu przyjechał po nas autokar nie oznaczony ,że z Tui ,kierowca nie wszedl nie poinformował że to z Tui ,rezydenta brak .Tragedia.Na zadane pytanie przed wylotem na czcie dostałam odp jak juz byliśmy na wyieczce. ZaletybrakWadybrak rezydenta ,brak pomocy w kłopotliwych sytuacjach -
-
~Andrzej57 / 2021-06-30 21:27
Tuż przed wyjazdem zmieniono mi zamówiony hotel na niby lepszy. Niby jest ważne bo chyba każdy inny byłby lepszy. Rok nie wycofywałem wpłaty i za to mi podziekowali. Wszystko było w porządku do czasu przyjazdu do hotelu. Podziwiam i doceniam organizację transferu tylko dobrze by było powiadomić o nim wcześniej. Pokój mały, inny niż w ofercie, lipny i nie dokóładnie posprzątany. Drzwi na balkon się nie zamykają. Wi-Fi nie działa. All inclusiv takie wymuszone. Cały pobyt to samo na śniadanie jak w Tiranie w hotelu jedno gwiazdkowym. Na obiad brak wyoru, na kolację też. Nie widziałem rezydentki TUI choć na lotnisku podano mi termin spotakania, Zupełny brak kontaktu z TUI. Brak odpowiedzi na maila który napisałem po 2 dniach pobytu z uwagami dotyczącymi zastanych warunków. Telefon do rezydentki głuchy. O terminie transferu dowiedziałem się od innych podróżnych bo nawet w recepcji nie mieli informacji. Jedna wielka porażka. Nie będę już kożystał z tego biura i nie polecam. Mam zamiar złożyć reklamację!!! ZaletyTransferWadyStandart pokoju, czystość, wybór posiłków, kontakt z TUI -
~Andy / 2021-08-31 21:00
Dno i wodorosty. Tui tuż przed wyjazdem anulowało podpisaną umowę nie podając przyczyn, Do kolejnej umowy po 100% opłaceni nie chcą wystawić dokumentów podróży- wyjeżdżam dwa tygodnie wcześniej od zamówionej u nich imprezy. Myślę że w ostatniej chwili będą chcieli podwyższyć cenę lub ją anulować. Obsługa telefoniczną trudno osiągalna i arogancka, polecają stronę internetową gdzie jako kontakt widnieją dwa numery telefonów brak jest adresu mailowego, polecają aplikację przez którą podobno można się kontaktować ale tylko w trakcie imprezy. W czerwcu za jej pomocą nie udało mi się skontaktować w sprawie elektronicznego meldunku w hotelu.
Nie polecam, sam zamierzam zakończyć współpracę z tym biurem.ZaletyReklamyWadyNie podtrzymują umów, rezerwacja jak i cena jest niepewna -
~Ann / 2023-08-14 14:29
Po raz pierwszy kupiłam wycieczkę w TUI no i po raz ostatni. Przede wszystkim brak rezydenta na miejscu - człowiek po wylądowaniu jest zdany tylko na siebie. Osoby, które nie potrafią rozmawiać w języku angielskim mają ogromny problem. Po wylądowaniu w Antalyi i czekaniu 2.5h na bagaż szukanie tego autobusu, który Nas zawiesie do hotelu (trwali to jakies 20 minut). Ponadto w ofercie wycieczki transfer miał trwać około 1h trwał 2h20minut! Totalne nieporozumienie. Oczywiście obowiązkowa przerwa na zakupy! Transfer powrotny 2h z czego 1h ściągnie ludzi z Hoteli i 1h do lotniska. Nie polecam tego biura! Brak pomocy na miejscu w hotelu przy meldunku. ZaletyBrakWady- zły opis hotelu
- zakłamany czas transferu
- brak rezydenta na lotnisku
- brak rezydenta w hotelu -
~Arek / 2021-05-20 11:38
Oferta jest w miarę standardowa.
Ceny zmieniają się w zależności od ilości przeglądających osób.
Nie da się dodzwonić na infolinię.
Na 2 tygodnie przed wyjazdem TUI anulowało wycieczkę (hotel się nie otworzył) nie proponując wsparcia/alternatyw. Ceny podskoczyły o 20% do 50%. Na szczęście oferują zwrot kosztów.ZaletybrakWadykontakt, obsługa klienta, całkowity brak wsparcia przy odwołaniu wakacji -
~ARTUR / 2022-09-19 14:17
Unikać, fatalna i bezczelna obsługa klienta. Nie wywiązali się z umowy, anulowali opłaconą imprezę, arogancja na infolini. -
~awidzisz / 2021-02-14 10:57
to jeszcze nic, termin mojej rezerwacji na 14-dniowy pobyt z rodziną w Turcji zmienili sami o 4 dni do przodu!!!!!!!!! nie informując mnie o tym, dopiero po moim kontakcie gdy odkryłem tą sytuację na portalu do rezerwacji MYTUI poinformowali mnie że ten termin został anulowany, zrezygnowałem i kupiłem wczasy w innym biurze, jakości obsługi ten organizator nigdy nie oferował ale przynajmniej za to były niskie ceny wycieczek, teraz i tego już nie ma ZaletybrakWadywszystko -
~beti / 2022-09-02 22:11
Lion Sunny Beach Bułgaria 2022. Hotel4*. Powiedzmy. Pierwsze wrażenie OK. O 1 w nocy obsługa wniosła walizki żeby nie budzić gości hałasem przy toczeniu po płytkach. Pokoje niby na 1 rzut oka ponad oczekiwania. Pierwszy zgrzyt rano. Kolejka na śniadanie. Po kawę po 30 minut. 1 automat na 400 gości? Kolacje podobnie. Brak klimy na jadalni. 1 jadalnia na 2 budynki. Jedzenie OK. Jeśli je sobie odstoisz. Klimatyzacja w pokojach nie działa. PO reklamacji przyszli wymienić zasłony na czyste. SIC. Sprzątanie przez Ukrainki dno. Nawet za napiwki marne. Obsługa kradnie. Niestety. PO zgłoszeniu wyjazdy fakultatywnego i prośbie o prowiant odmowa. Pierwszy raz od 20 lat z wyjazdów z biura w hotelach. Bo nie należy się. Trudno. Stać nas chyba na ten prowiant na wyjazd było. Rezydent Patrycja nie pokazał się przez 2 tygodnie. ? I widocznie jemu nie zależy na prowizji z wycieczek? Szok. Kontakt z nim wirtualny. Odpowiada 2 dni po zgłoszeniu. Czyli żaden. ZaletyMoże cena rezerwowana rok wcześniej?WadyW zasadzie i biuro nie spełnia standardów biura a Hotel powinien wypaść z oferty -
~Blonde / 2021-02-01 14:39
Worst service ever! Unsuccessfully tried to change hotel for few days because of unsatisfactory services and standards not compliant with the hotel stars. Reply from tui was negative because our justification of poor services and food was not enough))) really? Better not to deal with this company, at least with their polish branch WadyEverything -
-
~Boryna / 2023-02-16 10:54
Nie polecam.
Brak zainteresowania klientem po zakupie.
Po przyjeździe na lokacie Jedyne co to nagabujący człowieka rezydent w celu sprzedaży dodatkowych wycieczek.
Co jest mega żenujące to brak możliwości dodania przez uczestnika wycieczki do swojej aplikacji konkretnej rezerwacji tłumaczą to 1 e-mail jedno rezerwacja totalna bzdura i uciążliwość.
Nie polecam.ZaletyBrakWadyDużo -
~Damian / 2024-07-01 12:25
Nie polecam biura podróży TUI, w dniu powrotu nie został zapewniony nam transfer z hotelu na lotnisko, dodam że opcja ta jest dodatkowo płatna .Biuro z problemem zostawiło nas samych sobie , a teraz nie chce zwrócić środków pieniężnych za nie wykonanie usługi transferu, kpina jakich mało. Wszystkich z państwa przestrzegam przed tym biurem , omijajcie z daleka szkoda czasu i nerwów, ja byłem stałym klientem od przeszło 6 lat i co mi z tego zaufania którym obdarzyłem biuro przyszło. Pozdrawiam. ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu, klient się nie liczy -
~Denis / 2019-11-02 20:44
W wakacje byłem z Narzeczoną w Turcji organizowana przez TUI i już więcej nie skorzystam z usług tego biura.
Oferta nie była zgodna z tym co nam oferowano. W pokoju nie było warunków do życia i nawet zero prywatności. Jeden dzień wakacji spędziliśmy na tym żeby sami załatwić sobie lepszy pokój za dopłatą. Rezydentka miała problem żeby w ogóle coś załatwić w tej sprawie. Bagaże miały być zamknięte w specjalnym pokoju A pokój ten wyglądał jak szopa na narzędzia ogrodnicze i otwierały się nożyczkami. Więcej można by było pisać o tym co nam oferowano A nie dotrzymano słowa. Osoby pracujące w biurze nie mają pojęcia co oferują A jak się zgłasza reklamację to potraktowali nas jak śmieci i stwierdzili że to dla osób nic nie oczekujących z wakacji . Po prostu porażka. W złożonej reklamacji po otrzymaniu odpowiedzi biuro nie umie się przyznać do popełnienia błędu i nawet nie jest skłonne oddać pieniędzy jakie zapłaciliśmy za pokój żeby móc spędzić jakoś wakacje. Dlatego w następne wakacje skorzystamy z oferty w innym biurze w którym będziemy traktowani odpowiednio. -
~Dorota / 2022-07-21 17:00
Niestety, byłam z TUI pierwszy i ostatni raz. Okłamano mnie co do pokoju. Rezerwowałam 2 dwuosobowe pokoje przedzielone drzwiami dostałam pokój z antresolą, na której było strasznie gorąco, a schody na nią zagrażały bezpieczeństwu mojego dziecka. Oczywiście TUI początkowo twierdziło, że nie ma żadnego problemu i o co mi chodzi, po udowodnieniu TUI, iż pokój jest inny(zostały wysłane zdjęcia pokoju) TUI zamilkło, pomimo iż obiecano mi że niezłowcznie wyjaśni zaistniałą sytuację ZaletyBrakWadyNieprawdziwe informacje na temat oferty
strona 23 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »