Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 957 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sweet55 / 2022-08-17 09:40
    Ocena: 2.00 / 5
    biuro podróży mnie bardzo rozczarowało. wprowadzają w błąd przy wykupie wycieczki, a później człowiek zderza się z rzeczywistością. zostaliśmy niedoinformowani o tym jakie posiłki na przysługują a mianowicie na all inclusive powiedziano nam w biurze, ze po przylocie będziemy mogli korzystać już z wszystkich dogodności hotelu ale pokój dostaniemy dopiero około godz 14;00. Zajeżdżamy do hotelu na godzinę 8;00 rano a Pani w recepcji nas informuje że owszem możemy iść na basen ale pierwszy posiłek dostaniemy dopiero w godzina późnego lunchu. tak samo w dniu wylotu mieliśmy z biura podróży taką informacje że jak wylot mamy o godz 19;55 transfer na lotnisko o 17;05 to normalnie przysługuje nam obiad, natomiast w dniu wylotu po wymeldowaniu się z pokoju o godz 12;00 Pan w recepcji poinformował nas, że tylko mamy śniadanie a obiad już nie. co jeszcze ciekawsze powiedział do nas że byliśmy zapisani że mamy wykupiony pakiet od śniadania do śniadania- super, że każdy w recepcji mówił co innego.
    a teraz odniosę się do organizacji wycieczek fakultatywnych. otóż zastanawia mnie czy Tui w ogóle sprawdza jakość oferowanych usług. Płaci się duża kasę za te wycieczki a dostajemy w pakiecie starszą panią przewodnik (i nie zrozumcie mnie źle nie chodzi mi o jej wiek), która rzuca fochami. dobrze że jeszcze nie zaczęła warczeć na nas, a do tego pali papierosy a dymem dmucha Ci w twarz, a jak prosisz ją żeby odeszła kawałek dalej to udaje nagle że nie rozumie języka polskiego. na innej wycieczce zaś pan kierowca pali w autokarze no bo przecież też mu wolno a to nic że my osoby siedzące za nim się dusimy. na wycieczce w Stambule to już w ogóle porażka bo pan przewodnik całą grupę prawie 40 osób w tym małe dzieci przeprowadza na czerwonym świetle na ruchliwej ulicy i nas pogania szybko szybko a kto był w Turcji to wie jak tam jeżdżą tubylcy. Na samej wycieczce nie zobaczysz nic bo przecież nie ma czasu na nic, musisz biec żeby nadążyć, ale jest czas na to żeby cię zawieźć do sklepu, gdzie możesz napchać kiesę sprzedawcom, którzy jak przypuszczam mają podpisaną jakaś umowę, że wy nam klientów my wam hajsik za to odpalimy.
    podsumowując jeśli chce zglosić jakaś niedogodność przez tą ich aplikacje to nagle urywa się kontakt, długo nie odpisują a na sam koniec podsyłają i ułożoną regułkę, która mów że dziękują za kontakt odezwą się w miarę szybko. No a odpowiedzi brak do dzisiaj.
    Wadycena do jakości
  • ~Tom / 2020-03-06 18:02
    Ocena: 2.00 / 5
    TUI traktuje swoich klientów jak przedmioty - fabryka wycieczek, gdzie klient jest taśmowo obsługiwany. Klient ma prawa i obowiązki określone w regulaminie i niech zapomni o jakimkolwiek korzystnym dla niego rozwiązaniu problemu, który wystąpi po drodze. Taktyka TUI to wziąć pieniądze, zapakować klienta w samolot, wyładować w miejscu docelowym, tam wziąć od klienta jeszcze trochę kasy, za dodatkowe usługi i przywieźć z powrotem mając gdzieś, czy jest zadowolony. Proste... Tyle możesz się spodziewać po TUI. Zmiana zaplanowanych godzin wylotu czy powrotu, to standard w tym biurze. Natomiast zmiana miejsca wylotu, do której doszło w mojej podróży i z tego, co czytam, było takich zmian dużo więcej, gdzie TUI po uzyskaniu od klientow pełnej płatności za usługę, likwiduje połączenie z Poznania i proponuje połączenie z Warszawy, miesiąc przed wylotem, z tzw. przyczyn technicznych (co może oznaczać wszystko np.działanie w celu cięcia kosztów biura, kosztem klientów), jest posunięciem niedopuszczalnym. Postawili w ten sposób wielu klientów przed wyborem wyrażenia zgody na taką zmianę lub rezygnacji z wczasów. Wiedząc dobrze, że miesiąc przed wyjazdem człowiek nie znajdzie już wycieczki w korzystnej cenie i w wybranym hotelu. Poza tym wybierając miejsce wylotu, klient robi to świadomie, żeby mieć możliwie najbliżej ze swojego miejsca zamieszkania, a tu nagle okazuje się, że musi jechać 600 km do zmienionego miejsca wylotu, ponieść dodatkowe koszty przejazdu, stracić czas na drogę i wynająć nocleg, bo gdy wylot jest rano, to nocą nie ma sensu męczyć się jazdą. Złożyłem reklamację, a TUI rozpatruje reklamacje, na zasadzie: przyjąć pismo, wysłać krótką negatywną odpowiedź i po sprawie. Odwołanie się od negatywnej odpowiedzi, skutkowało, że ta sama pani specjalistka ds. sprzedaży ponownie odpowiedziała krótko, że TUI podtrzymuje swoją decyzję. Klient może sobie pisać i pisać. Jak chcesz cokolwiek w TUI uzyskać, to kieruj od razu sprawę do sądu, bo system jednoosobowego rozpatrywania reklamacji to kpina. Jak tak dalej TUI będzie traktowało klienta, zmieniało warunki w trakcie gry, to można się spodziewać wszystkiego, łącznie z pozostawieniem klientów w trakcie podróży, na łaskę funduszu gwarancyjnego.
    Do tej pory byłem na 6 wczasach organizowanych przez TUI i po ostatnim, wyżej opisanym incydencie zmieniam sposób planowania swoich urlopów, tak żeby w tych planach nie było TUI. Tomasz.
    WadyJ.W.
  • ~Turysta / 2024-06-15 15:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety jestem rozczarowany biurem Tui.
    Podczas zakupu w biurze Pani ładnie zachwalała że można w aplikacji zamówić sobie wcześniej wybrana wycieczkę fakultatywną bo będzie taniej niż po przylocie. Jak się okazało dziwnym trafem żadne wycieczki nie były dostępne. Po prostu nie było możliwości zakupu. Dodam że wyjazd wykupiony prawie pół roku wczesniej.
    Teraz o pobycie.
    Po wylądowaniu Pani z biura Tui jak szybko wpadła do autokaru tak szybko z niego wyskoczyła. Na odczepnego podała informacje że autokar jedzie do tych hoteli i koniec. Jednym słowem nara ludzie bawcie się, nie mam dla was czasu.
    W hotelu kolejna niemiła sytuacja mianowicie w miejscu gdzie były informacje z różnych biur podróży odnośnie wycieczek itd u nas w biurze TUI informacje tylko po angielsku trochę lipa skoro przyjeżdżają Polacy bo nie każdy musi znać angielski no ale dobra mniejsza o to. Ogólnie u innych touroperatorów były informacje po polsku i po angielsku nawet była podana godzina i data wylotu w przypadku TUI nic, cisza, echo. Dowiedziałem się że wszystko w aplikacji i tyle. A jak ktoś by miał np problem z internetem albo zepsuł by mu się telefon, to jak taka osoba ma się dowiedzieć o której jest wylot?
    Teraz tak transfer na lotnisko (wylot do Polski) wchodzi przedstawiciel z Tui do autokaru i oczywiście przekazuje informacje po angielsku, który nr lotu gdzie się udać itd. a dlaczego nie po polsku? Gdzie była rezydentka polka w tym czasie? Równie dobrze mógł ktoś wejść i przekazać te informacje np po szwedzku a czemu nie.
    Pierwszy raz spotkałem się z takim potraktowaniem ze strony biura podróży.
    Nie polecam tego biura.
    ZaletyBrak
    WadyKiepska obsługa podróżnego. Kiepski kontakt z rezydentem. Brak informacji odnośnie wylotu.
  • ~Weronika Lelental / 2022-08-14 10:49
    Ocena: 2.00 / 5
    To nie jest biuro podrozy. To posrednik, ale drozszy niz booking. Nic nie zapewniaja....ani rezydenta, anipolskiego przewodnika. Maja infolinie, za kazdym razem odbiera ktos inny, klamia na stronach z oferta. Doplacasz za pokoj z widokiem na moze a tego nie fostajesz.
    Zaletybrsk
    Wadyto nie jest biuro podrozy, to posrednik wyjazdu i to tez kiepski.
  • ~woo / 2023-09-07 15:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Jednym słowiem złodzieje. Bez pytania wciskają ubezpieczenia za steki PLN które w myśl regulaminu nie chronią przed niczym. Miałem wykupiony pakiet elastyczny (możliwość bezpłatnej zmiany terminu i miejsca wylotu, oraz ubezpieczenie od rezygnacji) zmieniłem miejsce wylotu i wykasoali mnie na 1,2 tys PLN za tą zmianę. Poza tym wcisnęli nas w 6 osób do dwóch pokoi licząc pełną stawkę od każdego. Reklamacje odrzucają nie odnosząc się do zarzutów albo wręcz kłąmiąc - w moim przypadku twierdząc, że zrezygnowałem z ubezpieczeń. Fakt, że mam je w umowie, że za nie zapłaciłem, że nie skłądałem rezygnacji i że nie zwrócili za nie kwoty - pozostawiają bez komentarza :) ZŁODZIEJE
    Wadyoszukują klientów
  • ~Yuri / 2022-08-10 10:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzeba przyznać oficjalnie, że TUI stało się pośrednikiem, a nie biurem podróży. Co to znaczy? Tak naprawdę los turystów po zapłacie jest im obojętny. Kontakt ogranicza się do infolinii lub aplikacji na telefon TUI. Pamiętaj, że to polska infolinia i jak wyjedziesz poza granicę Unii Europejskiej płacisz słone pieniądze za połączenie do Unii Europejskiej. Nie masz żadnej pomocy od rezydenta, bo... już TUI nie ma rezydentów. Zostali tylko eksperci, co nie są zobligowani do jakiejkolwiek pomocy turyście. Mogą pomóc tylko z dobroci serca i nic więcej. Jedynie co Tui dobrego posiada to pilotów wycieczek na kontrakcie (nie są pracownikami TUI). Nie masz internetu w hotelu albo bardzo słabo działa? Aplikacja Tui zawiesza się? Masz pecha, bo musisz czekać na połączenie z infolinią, żeby dowiedzieć się kiedy odlatujesz z lotniska do Polski. Nikt do Ciebie nawet smsa nie wyśle. Nie licz na to. Papierowa informacja w hotelu o wylocie? Teraz już jest wszystko online!
    Zalety- piloci wycieczek
    - niektóre hotele
    Wady- brak rezydenta
    - utrudniony kontakt z biurem podróży
    - rola pośrednika a nie organizatora wycieczki
  • ~Zawiedziony klient z doświadczeniem / 2022-07-16 23:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat nie polecam Najgorsze biuro z jakim miałem do czynienia .Klient to pionek .Rezerwacja opłacona brak potwierdzenia po kilku godzinach i wykonaniu telefonu Pani twierdz że tak płatność dotarła ale rezerwację zrobił ktoś inny i zwrócą pieniądze!!!!Zapropnowała oferta o 3 tys drozsza w zamian Suoer heeh Zero informacji z ich strony tak się nie pracuje w tych czasach. Dramat nie polecam i odradzam szkoda nerwów i czasu.
    ZaletyBrak
  • ~Adamooss / 2023-08-04 13:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam biura Tui. Dzień przed wylotem zmienili nam lot z godziny 14 25 na następny dzień o godzinie 00 40. Dzwoniąc na infolinię pytając co mam teraz zrobić i gdzie mam się podziać odpowiedzieli mi że ich to nie obchodzi ale jest im przykro z tego powodu że tak się stało. Druga sytuacja jest taka że niby mamy pomóc rezydenta na miejscu. Nie prawda. Będąc 7 dni ani razu nie widziałem żadnego rezydenta a kontakt jest bardzo utrudniony z taką osobą. To były pierwsze i ostatnie wakacje przez te biuro
    ZaletyNie ma zadnych
    WadyUtrudniony kontakt z rezydentem Tui
    Zero jakiekolwiek pomocy że strony Tui, w przypadku zmienionego lotu
  • ~aga / 2021-03-22 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    ODRADZAM wakacji z biura tui. Oni nie mają polskiego opiekuna w miejscu wakacyjnym. Turysta musi sam martwić się jak dotrzec do hotelu. Na miejscu jak jest problem, to pozostaje tylko infolinia. Wiadomo, ze problematyczne kwestie najlepiej załatwić z Polakiem, który jest na mieju a nie przez telefon.
    Ponadto w ostatnich latach TUI miało wiele problemów z odwołanymi lub mocno opóźnionymi samolotami. Poczytajcie.
    https://mrfashion.pl/tui-usterka-samolotu/
    https://mrfashion.pl/zamiast-w-dominikanie-swoj-urlop-spedzili-na-warszawskim-lotnisku-klopoty-tui/
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-kolejne-problemy-klientow-biura-podrozy-tui-koczuja-na-lotni,nId,2620398
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/problemy-kolejnych-polskich-turyst%C3%B3w-koczuj%C4%85-na-lotnisku/ar-BBKRUeG?li=BBr5KbO&srcref=rss&;sa=U&;ved=0ahUKEwiMuY6WwvvRAhVIu7wKHYYaD4wQFgjHAjA4&%252525252525253Busg=AFQjCNHAUXyzVX0ngCq-t7baVc9Bs5Idqw
    i wiele innych
  • ~Aldona / 2021-07-06 21:57
    Ocena: 1.67 / 5
    TUI Polska uwaga na informacje podawane o danym hotelu.Sa niepełne, bardzo sprytnie opisane ,żeby nie zniechęcić.Np.my byliśmy w Toskanii w hotelu Versilia Lido UNA Esperiense W opisie Tui ,zdjęcie ,że wyglądało jak hotel przy morzu ,a okazało się ze to zdjęcie panoramiczne basenu ,bez jego krawędzi, Pisali że do plaży 50 m ,( to też kłamstwo ) ,bo 50 m było do bramy wychodzącej z terenu hotelu,potem przez ruchliwą drogę , przez parking należący do plaży i dopiero cała plaża ,która okazała się prywatna ,jak zresztą wszystkie inne na długości ok 4 km.UWAGA płatna 43 eu za dzień za całe stanowisko ,czyli 2 leżaki, 2 łóżka ,2 krrzesła , 1 stolik - tego to w ogóle nie napisali. Proszę sobie wyobrazić jak na miejscu rodzina 4 osobowa dowiaduje się ze z budżetu wakacyjnego musi dopłacič 7 x 43 eu . I teraz hit - wzięliśmy opcję HB - dostaliśmy menu w 1 dzień do wyboru 3 Dania na przystawkę nr 1 , 3 Dania na przystawkę nr 2 ,3 Dania główne do wyboru . Na następny dzień było to samo to jeszcze jakoś uszło choć już byłam wzburzona ze hotel 4 * i to samo menu, szczyt wszystkiego był na 3 dzień znowu to samo menu. Ja nie jadam owoców morza i już nie wytrzymałam i zrobiłam awanturę .Przynieśli ogólne menu - Dania inne z glrilla - zamówiliśmy ale uwaga dostaliśmy rachunek na 180 eu.Po naszej negacji ,ze niby sie pomylił kelner i korekta była na 60 eu. Od 4 dnia znowu menu dla HB to samo na 3 dni. Źenada ,żeby w hotelu 4* nie było wyboru . Poza tym basen tylko dla dorosłych ,głęboki ,i jeszcze trzeba było kupić czepek do pływania bo bez niego nie wejdziesz do basenu. Z dziećmi to tylko plaża została - nie ma placu zabaw, nie ma brodzika, nie ma płytkiego basenu . Już więcej do tego hotelu nie pojedziemy.
    ZaletyRowery gratis i duża ilośč,na terenie hotelu ,ale ich stan opłakany.
    WadyNieuczciwa informacja o danym hotelu,
  • ~Aleksis / 2023-08-26 11:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam jechać z Ty biurem do hotelu Corall Hills w Egipcie w Marsa Adam Obsługa na barze wyciąga dodatkowe dolary od wczasowiczów. Pierwszego dnia znalazłam mrówki w pieczywie. Do awarii zgłoszonej nie podchodzą profesjonalnie. Dopiero jak zgłosialam za 3 razem do jednego z menadżerów,że w pokoju wysiadła klimą pokój został zmieniony wcześniej że zgłaszanych awarii Obsługa nie robiła nic a zgłaszalyśmy już na początku pobytu, że prysznic nam przecieka. Barmani przy opcji all inclusive nie dają drinków choć mają produkty do nich. W sklepiku hotelowym sprzedają wadliwe towary i oszukują na pieniądze. Napoje często dają w brudnych kubkach. Klimatyzacja w holu hotelowym była cały czas wyłączona że nie da się tam odpoczywać. Wiza miała kosztować 25 dolarów a przy stoiskach Tui biorą 28 dolarów. BARMANI NIE RÓWNO TRAKTUJA WCZOSOWICZÓW.... Animacje w hotelu są słabe. I zaczynają się z opóźnieniem.
    ZaletyZ hotelu jest blisko do plaży
    WadyNie polecam tego hotelu wiele osób ma problemy z brzuchem i zatrucia przez brud w hotelu i brudne lub niedomyte naczynia. No i mrówki w jedzeniu to duży problem
  • ~Alina / 2022-09-27 12:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Byliśmy na wakacjach w Egipcie z biura podróży TUi.Drugie nasze wakcje z tym biurem i ostatnie.Rezydent był tylko na lotnisku,mówił po polsku.Podal hotele do których goscie beda rozwożeni i na tym koniec pomocy rezydenta.Był jeszcze obecny przy sprzedazy wycieczki.Mieliśmy kłopot z wykupioną wycieczką.Brak możliwosci rozmowy z rezydentem ,bo go nie było na miejscu.W hotelu nie zostawił swojego nr ,na tablicy z nr biur tez nie było żadnego kontaktu.Napisałam do syna do Polski ,żeby on dzwonił do Tui w Polsce.Pani nie pomogła ,zwróciła uwage synowi że ma jej nie ponagalć.Problem udało na się roziązać samemu .Kosztowało nas to duzo nerwów.Pani z Tui odp ,ze maja duzo zgloszeń i mam czekac.śmieszne.Zadnej pomocy,klient zapłacil a radz se sam.Tragedia nie polecam tego biura.Rezydent miał byc na lotnisku w drodze powrotnej ,tez nikogo nie bylo.Do hotelu przyjechał po nas autokar nie oznaczony ,że z Tui ,kierowca nie wszedl nie poinformował że to z Tui ,rezydenta brak .Tragedia.Na zadane pytanie przed wylotem na czcie dostałam odp jak juz byliśmy na wyieczce.
    Zaletybrak
    Wadybrak rezydenta ,brak pomocy w kłopotliwych sytuacjach
  • ~Andrzej57 / 2021-06-30 21:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Tuż przed wyjazdem zmieniono mi zamówiony hotel na niby lepszy. Niby jest ważne bo chyba każdy inny byłby lepszy. Rok nie wycofywałem wpłaty i za to mi podziekowali. Wszystko było w porządku do czasu przyjazdu do hotelu. Podziwiam i doceniam organizację transferu tylko dobrze by było powiadomić o nim wcześniej. Pokój mały, inny niż w ofercie, lipny i nie dokóładnie posprzątany. Drzwi na balkon się nie zamykają. Wi-Fi nie działa. All inclusiv takie wymuszone. Cały pobyt to samo na śniadanie jak w Tiranie w hotelu jedno gwiazdkowym. Na obiad brak wyoru, na kolację też. Nie widziałem rezydentki TUI choć na lotnisku podano mi termin spotakania, Zupełny brak kontaktu z TUI. Brak odpowiedzi na maila który napisałem po 2 dniach pobytu z uwagami dotyczącymi zastanych warunków. Telefon do rezydentki głuchy. O terminie transferu dowiedziałem się od innych podróżnych bo nawet w recepcji nie mieli informacji. Jedna wielka porażka. Nie będę już kożystał z tego biura i nie polecam. Mam zamiar złożyć reklamację!!!
    ZaletyTransfer
    WadyStandart pokoju, czystość, wybór posiłków, kontakt z TUI
  • ~Andy / 2021-08-31 21:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno i wodorosty. Tui tuż przed wyjazdem anulowało podpisaną umowę nie podając przyczyn, Do kolejnej umowy po 100% opłaceni nie chcą wystawić dokumentów podróży- wyjeżdżam dwa tygodnie wcześniej od zamówionej u nich imprezy. Myślę że w ostatniej chwili będą chcieli podwyższyć cenę lub ją anulować. Obsługa telefoniczną trudno osiągalna i arogancka, polecają stronę internetową gdzie jako kontakt widnieją dwa numery telefonów brak jest adresu mailowego, polecają aplikację przez którą podobno można się kontaktować ale tylko w trakcie imprezy. W czerwcu za jej pomocą nie udało mi się skontaktować w sprawie elektronicznego meldunku w hotelu.
    Nie polecam, sam zamierzam zakończyć współpracę z tym biurem.
    ZaletyReklamy
    WadyNie podtrzymują umów, rezerwacja jak i cena jest niepewna
  • ~Ann / 2023-08-14 14:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz pierwszy kupiłam wycieczkę w TUI no i po raz ostatni. Przede wszystkim brak rezydenta na miejscu - człowiek po wylądowaniu jest zdany tylko na siebie. Osoby, które nie potrafią rozmawiać w języku angielskim mają ogromny problem. Po wylądowaniu w Antalyi i czekaniu 2.5h na bagaż szukanie tego autobusu, który Nas zawiesie do hotelu (trwali to jakies 20 minut). Ponadto w ofercie wycieczki transfer miał trwać około 1h trwał 2h20minut! Totalne nieporozumienie. Oczywiście obowiązkowa przerwa na zakupy! Transfer powrotny 2h z czego 1h ściągnie ludzi z Hoteli i 1h do lotniska. Nie polecam tego biura! Brak pomocy na miejscu w hotelu przy meldunku.
    ZaletyBrak
    Wady- zły opis hotelu
    - zakłamany czas transferu
    - brak rezydenta na lotnisku
    - brak rezydenta w hotelu
  • ~Arek / 2021-05-20 11:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta jest w miarę standardowa.

    Ceny zmieniają się w zależności od ilości przeglądających osób.

    Nie da się dodzwonić na infolinię.

    Na 2 tygodnie przed wyjazdem TUI anulowało wycieczkę (hotel się nie otworzył) nie proponując wsparcia/alternatyw. Ceny podskoczyły o 20% do 50%. Na szczęście oferują zwrot kosztów.
    Zaletybrak
    Wadykontakt, obsługa klienta, całkowity brak wsparcia przy odwołaniu wakacji
  • ~ARTUR / 2022-09-19 14:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Unikać, fatalna i bezczelna obsługa klienta. Nie wywiązali się z umowy, anulowali opłaconą imprezę, arogancja na infolini.
  • ~awidzisz / 2021-02-14 10:57
    Ocena: 1.67 / 5
    to jeszcze nic, termin mojej rezerwacji na 14-dniowy pobyt z rodziną w Turcji zmienili sami o 4 dni do przodu!!!!!!!!! nie informując mnie o tym, dopiero po moim kontakcie gdy odkryłem tą sytuację na portalu do rezerwacji MYTUI poinformowali mnie że ten termin został anulowany, zrezygnowałem i kupiłem wczasy w innym biurze, jakości obsługi ten organizator nigdy nie oferował ale przynajmniej za to były niskie ceny wycieczek, teraz i tego już nie ma
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~beti / 2022-09-02 22:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Lion Sunny Beach Bułgaria 2022. Hotel4*. Powiedzmy. Pierwsze wrażenie OK. O 1 w nocy obsługa wniosła walizki żeby nie budzić gości hałasem przy toczeniu po płytkach. Pokoje niby na 1 rzut oka ponad oczekiwania. Pierwszy zgrzyt rano. Kolejka na śniadanie. Po kawę po 30 minut. 1 automat na 400 gości? Kolacje podobnie. Brak klimy na jadalni. 1 jadalnia na 2 budynki. Jedzenie OK. Jeśli je sobie odstoisz. Klimatyzacja w pokojach nie działa. PO reklamacji przyszli wymienić zasłony na czyste. SIC. Sprzątanie przez Ukrainki dno. Nawet za napiwki marne. Obsługa kradnie. Niestety. PO zgłoszeniu wyjazdy fakultatywnego i prośbie o prowiant odmowa. Pierwszy raz od 20 lat z wyjazdów z biura w hotelach. Bo nie należy się. Trudno. Stać nas chyba na ten prowiant na wyjazd było. Rezydent Patrycja nie pokazał się przez 2 tygodnie. ? I widocznie jemu nie zależy na prowizji z wycieczek? Szok. Kontakt z nim wirtualny. Odpowiada 2 dni po zgłoszeniu. Czyli żaden.
    ZaletyMoże cena rezerwowana rok wcześniej?
    WadyW zasadzie i biuro nie spełnia standardów biura a Hotel powinien wypaść z oferty
  • ~Blonde / 2021-02-01 14:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Worst service ever! Unsuccessfully tried to change hotel for few days because of unsatisfactory services and standards not compliant with the hotel stars. Reply from tui was negative because our justification of poor services and food was not enough))) really? Better not to deal with this company, at least with their polish branch
    WadyEverything
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1064
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 957
Rainbow Tours
Ocena: 2.23, ilość opinii: 547
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 173
Grecos
Ocena: 2.61, ilość opinii: 65
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4025
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113