Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 970 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ika162 / 2023-10-04 20:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka bez rewelacji brak kontaktu z rezydentem bo niby chory zmiana spotkania info na czacie !! Wg broszury hotel 15 min od lotniska a realnie jechaliśmy prawie h ‚ kto da większy napiwek ten pierwszy do hotelu ! Wylot 3:30 a transport z hotelu 23:35 na lotnisko czekanie na samolot z małymi dziećmi 4 h masakra !!!!! Na lotnisku w Egipcie przebierańcy w koszulkach TUI naciągają na droższe wizy zwołując ludzi do siebie ! Niedopuszczalne
  • ~iwona / 2019-11-17 10:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Byliśmy w Listopadzie 2019 roku w Hotelu DREAMS BEACH RESORT MARSA ALAM 5 "GWIAZDEK " Hotel stary , pokoje lata świetności mają już za sobą , ale czyste i przestronne to tyle z zalet .Do negatywów zaliczyć należy zagrzybiona śmierdząca klimatyzację, więc nie mogliśmy używać jej w temperaturze 30 c. Śmierdząca wilgocią łazienka bez ciepłej wody. Baseny hmmm .... z 9 działające tylko 2. Jedzenie totalna porażka , śniadanie .....jaja ,omlet i tak w kółko , brak innego wyboru .Obiad codziennie kurczak i spagetti .Kolację tak zwane tematyczne to resztki z obiadów np. kolacja włoska to KURCZAK Z FRYTKAMI , ZUPA POMIDOROWA . Obsługa była wprost "NIESAMOWITA " kelnerzy w adidasach i trzy dni w białej koszuli z tą samą plamą na brzuchu .Napoje podawane w miniaturowych plastikowych kubeczkach , bo szklanek zabrakło .Zamówione drinki w barze otrzymywaliśmy dopiero po obsłużeniu wszystkich Niemców , czyli jakoś około 30-40 min . Animatorzy brak organizacji , animacje nudne . Odradzam każdemu ten hotel , bo w taki sposób zrazić się można do Egiptu .
    Zaletybrak
    Wadydużo , podane w opinii
  • ~Izabela / 2022-07-09 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Po pierwsze dopłacaliśmy do pokoju z widokiem na morze a dostaliśmy widok na baterie słoneczna po drugie jechaliśmy z mężem odpocząć a okazało się ze to hotel dla dzieci masakra po 3 po przylocie o godz 6/30 czekaliśmy na pokój do godz 14 karygodne spaliśmy na sofach to się w głowie nie mieści po 4 na jadalni syf na talerzach można było znaleść masełko z poprzedniego dnia i jajeczko i to by było na tyle
  • ~Jacek / 2021-07-15 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, podejście do klienta super do momentu kiedy nie wpłaci się zaliczki. Potem zmieniają daty, godziny i miejsce wylotu. Po rezygnacji nie oddają całej kwoty za ubezpieczenie i zaliczki. Nie polecam
    ZaletyDuża oferta
    WadyUbogi kontakt z konsultantem, nie zwracają pieniędzy, zmieniają termin wylotu
  • ~Jan / 2021-08-05 22:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy w ciągu ostatnich 15- lat nie byłem na gorszyczh wakacjach jak obecnie 2-9.08.2021 Vuertewentura TUI
    ZaletyHotel w miarę
    WadyZERO OPIEKI ,KONTAKTU ,POZOSTAWIENI SAMI SOBIE ...,WZIELI KASE I NIC ICH NIE INERESUJE
  • ~JanuM / 2025-05-16 18:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Obskurny pokój gorszy niż służbówka.
    Nie było żadnych zdjęć ani informacji że trzeba prosić o sprzątanie pokoju.
    Tragedia
    ZaletyNie ma
    WadyBrak szczegółowych informacji o zakwaterowaniu.
  • ~JANUSZ / 2023-07-04 13:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam , dopłaciłem ok 2000zł za pokój rodzinny z widokiem na ogród i morze !! W pierwszym dniu zgłoszenie zepsutej klimatyzacji , po dwóch dniach zakwaterowali nas w mniejszym pokoju o 12m2 z widokiem na drzewa , i nie widzą żadnego problemu , więc po co było dopłacać 2000zł a oferują zwrot 300zł za niedogodności !!!
    Hotel Me Biche Kemer w Turcji.

    ZaletyBrak
    WadyBrak reakcji na problemy
  • ~Jarek / 2021-08-14 08:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra. Jeśli chodzi o wycieczkę to super i hotel bajka na Teneryfie Landmar Costa Los Gigantes i na tym wszystko. Powrót masakra opóźnienie lotu ponad 6h i powrót zamiast przez Pragę to nagle przez Mediolan i czas podróży 15h. Nikt się nie zainteresował że ludzie na Teneryfie czekają bez żadnej informacji ponad 6h z dziećmi i ile będzie trzeba czekać żadnej wody żadnej informacji o niebo lepsza opieka jest rainbow tam nam pomagali do samego końca.
    ZaletyHotel
    WadyOpieka
  • ~jarek / 2023-02-22 18:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeszcze nie zdążyłem wyjechać a już zmieniono mi pokój z widokiem na morze na inny. Oczywiście nie zamierzają zwrócić różnicy w cenie - a w momencie zakupu była znaczna!! To jest złodziejstwo w biały dzień!!
  • ~Jolka_Jolka / 2024-02-15 14:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam
    Z uporem maniaka walczę o to, aby co najmniej dwie osoby dorosłe uczestniczące w imprezie turystycznej organizowanej przez TUI, miały dostęp do aplikacji MY TUI. Podawałam przykład, jaki miał miejsce podczas naszego pobytu w 2023 roku, kiedy to moja teściowa zmarła, mąż musiał wrócić do kraju, a ja zostałam bez kontaktu z biurem TUI w Polsce. Nie miałam możliwości sprawdzenia aktualnej godziny odlotu, zbiórki odjazdu autokaru z hotelu itp..
    Jestem osobą dorosłą, nie ubezwłasnowolnioną, za wyjazd płacę tyle samo co mój mąż, a tymczasem ogranicza mi się dostęp do danych, które mnie też dotyczą. Żądam dostępu do aplikacji.
    Ponadto uważam, że dostęp do info na terenie hotelu w postaci papierowej (tak jak było i jest praktykowane przez inne biura) jest niezbędne chyba, że chcecie jako biuro wykluczyć osoby starsze, które niekoniecznie muszą umieć poruszać się w internecie.
    Podaję swój nr telefonu 693 457 277. Oczekuję interwencji i odpowiedzi.
    P.S.
    Proszę nie powoływać się na RODO, bo to nie ma nić z tym wspólnego. Wystarczy dać polecenie informatykom, oni już będą wiedzieli co z tym zrobić. Życzę owocnych przemyśleń.
    Pozdrawiam
    Jolanta Mielcarz Rezerwacja: 62358413

    Mam nadzieję, że nie będę ostatni raz uczestniczką imprezy organizowanej przez Wasze Biuro
  • ~Justyna / 2021-08-07 15:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Dwa dni temu wróciliśmy z Tui z Albanii, rezydenta nie było, kontakt tylko przez aplikacje, czego np. Starsi ludzie nie ogarną. Wzięli kasę i radz sobie sam... . Latamy z różnych biur, ale to było najsłabsze. Kierowca, który wiózł nas z lotniska do hotelu, nawet nie wiedział gdzie znajduje się hotel, zostawił nas przy ulicy.... Nie polecam. Tyle pieniędzy ile kosztują w tui wycieczki w porównaniu do jakości i obsługi, a raczej jej braku, lepiej zorganizować na własną rękę. NIE POLECAM
    ZaletyZero!
  • ~Justyna / 2022-08-12 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Wakacje 2022 w hotelu Triton Garden w Grecji na Krecie - jedna wielka porażka!!! Większość rzeczy ,które odbiegały od tego co było w opisie oferty ... 3* hotel ,który zasługuje na miano 1 gwiazdki ..hotel,w którego opisie można było znaleźć informację iż jest przyjazny dla rodzin z dziećmi..wycieczka z rocznym dzieckiem w tym hotelu to najgorsze co mogło być, dla dzieci poza brodzikiem przy basenie nie ma nic kompletnie ,wręcz przeciwnie na każdym kroku trzeba pilnować aby dziecko nie zrobiło sobie krzywdy- nie polecam! Kolejna informacja z opisu to fakt,iż do morza jest ok 800m ..totalna ściema, dojście do morza przez polną drogę, ściernisko...z wózkiem? To chyba jakiś żart..I nie ma mowy o 800m ,co najmniej 1,5km trzeba przejść.
    All inclusive to jedna wielka porażka, jedzenie którego nie dało się jeść na dodatek codiznnie to samo ,przez 7 dni naprawdę można się znudzić...widok z okna na farmę na której znajdowały się kozy,
    W opisie można znaleźć iż w restauracji znajdują się wysokie krzesełka dla dzieci ..owszem było jedno i to w dodatku oblepione całe brudem ..jak dziecko ma w tym jesc ??
    Obsługa nie miła, o wszystko trzeba było się dopraszać, NIE POLECAM!!! Na zdjęciach w ofercie wszystko pięknie wygląda a na żywo totalna klapa ,jak tak można???
    Zwykle oszustwo
    ZaletyBrak
  • ~Karol / 2019-06-16 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Zaczęło się od chamskiego wręcz konsultanta sprzedawcy, który natarczywie wciskał wszystkie możliwe ubezpieczenia kłamiąc, że są obowiązkowe aż prawie zrezygnowałem z rezerwacji. Rezerwowałem kilka miesięcy wcześniej sugerując się w dużej mierze godzinami wylotów. Raptem miesiąc po rezerwacji zmieniono godziny wylotów w taki sposób, że z 8 dni pobytu zrobiło się 6, ze strony Tui żadnej informacji na ten temat ani mailowej ani telefonicznej. Jak zapytałem dlaczego tak się stało to dostałem lakoniczną odpowiedź w stylu, że zgodnie z regulaminem, pkt.1, bla bla, bla...Na miejscu w Turcji poznaliśmy Polaków którzy mieli dokładnie takie samo odczucie, że biuro podaje inne godziny wylotów aby zachęcić do kupna oferty po czym je zmienia nie informując o tym. Trochę latamy i przyznam, że nigdy nie zmieniono nam godzin wylotów. Na lotnisku w Polsce brak kogokolwiek z Tui, było mnóstwo starszych osób lub lecących po raz pierwszy którym trzeba było pomagać. Na lotnisku w Turcji jeszcze gorzej bo to sobota, duży ruch, masa turystów, gwar, lotnisko duże i co?...nikogo z Tui. Jak wychodzi się z budynku Terminala jakieś dwie Panie w budce Tui lecz nie mówiły po polsku, kierowały na parkingi, lecz bardziej były zainteresowane sobą niż turystami. Turecki kierowca autokaru bardziej martwił się aby czegoś nie pomylić. W hotelu spotkania z rezydentem brak, żadnej informacji organizacyjnej, o hotelu, okolicy itp. W pierwszym dniu padało więc drugiego dnia poszedłem zapytać Pani rezydentki co można robić z dzieckiem gdy pada, odpowiedziała, że "w zasadzie to nic...można pospacerować". Trochę na siłę wyciągnąłem informacje o wycieczkach fakultatywnych które w Tui były trzykrotnie droższe niż organizowane choćby przez hotel. Dla porównania rezydentka z niemieckiego Tui była widoczna wszędzie, w restauracji, w lobby, przy basenach. Sam kilkakrotnie widziałem jak rozmawia z ludźmi. Proszę ocenić samemu. Przy wylocie powrotnym, na lotnisku w Antalii jeszcze gorzej niż podczas przylotu. Teraz już totalny brak kogokolwiek z Tui i brak jakiejkolwiek pomocy, ludzie pozostawieni sami sobie. Porażka powiem szczerze. Żeby być obiektywnym i uczciwym to oferta była zgodna z opisem więc nie powiem złego słowa, stosunek jakości do ceny przed zmianą godzin wylotów ok, po zmianie nie bardzo. Generalnie nie polecam i nigdy więcej z Tui nie polecę.
  • ~Karol / 2019-12-29 13:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczasy wykupione przez internet, pierwszy kontakt z infolinią i .... zrobiło się bardzo nieprzyjemnie Pan nastawiony negatywnie do Klienta, arogancki i odpychający. Jak „ już kupiłeś, to teraz zobaczysz”????. Pierwszy raz spotkałam się z takim negatywnym nastawieniem do Klienta, a podróżujemy ponad 25 lat! TUI nie sięga ITACE do pięt!!! Urlop ma być przyjemnością, a z TUI staje się udręką.
    Zaletynie zauważyłam, jak do tej pory
    Wadyarogancja, brak empatii,
  • ~Kasia / 2020-04-02 16:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz korzystaliśmy z oferty biura podróży TUI. Zawsze myślałam, że wysokie ceny wycieczek w tym biurze idą w parze z jakością. Niestety nic tutaj nie idzie w parze. Nasz wyjazd okazał się totalną porażką. Zacznijmy od początku. Wyczekiwany wyjazd (od roku) na Gran Canarie z wylotem z Warszawy oraz powrotem do Warszawy, zarezerwowane miejsca w samolocie, cena atrakcyjna, hotel super - JEDZIEMY! Kilka dni przed wylotem sprawdziłam nasza rezerwację (coś mnie tknęło). Lot powrotny odbędzie się do Katowic - brak zarezerwowanych miejsc za które zapłaciliśmy, inny przewoźnik. O co chodzi? Halo, nie mamy żadnej informacji e-mail oraz telefonicznej, że coś się zmieniło, że lot powrotny jest zmieniony do Katowic. Dzwonię, pytam. Otrzymaliśmy info, że sami są w szoku jak tak mogło się stać - super wymówka. Proponują zwrot 100 zł (tyle zapłaciliśmy za miejsca obok siebie) info, że jest autobus żebyśmy kupili bilety bo jak ludzie za chwilę się zorientują o tej zmianie to nie będzie już miejsc i tyle. Pomimo to myślimy dobra jedziemy, z Katowic do Warszawy te 40 zł za bilety i 4 h w autobusie, damy radę. Lot na Gran Canarie odbył się oczywiście bez problemu. Następnego dnia miało się odbyć spotkanie z Panią rezydent - nie mieliśmy zamiaru w nim uczestniczyć wszystko mamy już zaplanowane, samochód wypożyczony nie będziemy marnować czasu. Następnego dnia spotkaliśmy naszych sąsiadów z hotelu. Poinformowali nas, że rezydentka nie ma nas na liście osób przebywających w tym hotelu! Jak to możliwe? Kontakt do TUI z pytaniem o co chodzi, oni nic nie wiedzą mamy czekać poinformują nas jak to się wyjaśni. Na własną rękę uzyskałam kontakt do rezydentki - okazało się, że nagle już nas widzi na rezerwacji, dokumenty otrzymała dzień później. Wszystko jest ok proszę się nie martwić. Kolejny dzień i kolejna informacja od sąsiadów z hotelu, że oni jednak mają powrotny lot do Warszawy. U nich nic się nie zmieniło - a lecieliśmy jednym samolotem. Telefon do TUI i nagle mają informacje, że jeden lot został odwołany do Warszawy, więc musieli nas przenieść do Katowic. W takim razie nie można było od razu nas o tym poinformować? Nie ma możliwości zamiany lotu. Ok.. Trudno. Dzień powrotu do kraju okazał się jedna wielka łamigłówka, której nie jestem w stanie rozwiązać do dzis. Akurat dwa dni przed w Hiszpanii weszly obostrzenia informujące o koronawirusie. Niestety. Stoimy pod hotelem i czekamy na autobus, który przewiezie nas na lotnisko. Otrzymaliśmy sms z numerem autobusu. Przyjechał jeden, drugi.. W dalszym ciągu nie ma tego numeru, który mamy w sms a godzina jest już późna. Telefon do rezydentki o co chodzi : proszę się nie martwić i proszę czekać na odpowiedni autobus. Czekamy. Podchodzi do nas kierowca i pyta czy jedziemy, okazało się, że ma nas na liście ale ma całkiem INNY numer autobusu niż otrzymaliśmy! Wsiadamy. Jedziemy. Po drodze minęliśmy się z autobusem o naszym numerze KTÓRY JECHAŁ PUSTY! Wszędzie było słychać kichanie, kaszlanie. Więc czemu zapakowali wszystkich do jednego autobusu a drugi jechał pusty? Traf dał, że na lotnisku spotkaliśmy znajomego z naszego miasta, który wracał do domu bo kilka dni temu zamknęli restauracje w której pracował. Jak się okazało udało mu się kupić bilet do WARSZAWY! Udało mu się kupić ten bilet w tym samym czasie co TUI nas informowało, że w samolocie nie ma już miejsc i nie można zmienić lotu do Warszawy. Więc.. Jak to możliwe?! W sytuacji gdzie w Polsce jest obowiązkowa kwarantanna dla wszystkich wracających z innych państw my mamy lot do Katowic i musimy się dostać do Warszawy, mamy zarezerwowany autobus za który oczywiście również nie otrzymaliśmy zwrotu, mamy jechać tym autobusem i narażać siebie oraz INNYCH uczestników autobusu. W ostatniej chwili zarezerwowaliśmy samochód aby ograniczyć kontakt z ludźmi w Polsce. Nie interesowały nas koszta tego samochodu a dobro ludzi.. TUI naraziło nas jak i innych ludzi na utratę zdrowia. Nie wspomnę o utracie pieniędzy. Tak czy inaczej nigdy nie usłyszymy słowa przepraszamy tym bardziej rekompensaty, ale wiem jedno na pewno, NIGDY więcej nie skorzystamy z tego biura podróży. Najgorsza decyzja o zmianie biura podróży z którym latamy od ładnych kilku lat.
    ZaletyBRAK
  • ~koneser 1975 / 2022-07-17 22:57
    Ocena: 2.00 / 5
    uwaga odradzam zakup wakacji przez TUi zostałem oszukany przy zakupie wakacji zmieniono godziny wylotu wiec 1 dzien stratny wakacji
    Zaletybrak
    Wadyzmiany godzin lotu strat doby ,powrót tragedia 9 godzin bez pokoju
  • ~Krzysiek / 2022-09-13 07:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Pobyt w Beach Club Font de Sa Cala na Majorce. Impreza sprzedana dla 3 os. dorosłych. W hotelu dostawka dla dzieci. TUI nie widzi swej winy. Rezydent na miejscu ma to w nosie zgania reklamację na biuro w Polsce. Rezerwacja biletów w samolocie też nie zadziałała.
  • ~laczol / 2021-07-30 22:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Do tej pory preferowałem to biuro podróży. Ale przypuszczam że były to moje ostanie wakacje z nimi. Najpierw zaczęło się od dopłaty za transfer do hotelu. Na miejscu okazało się że nie ma polskiego rezydenta i żadnych wycieczek fakultatywnych . Wszystko trzeba było załatwiać na własną rękę. Hotel poniżej krytyki, człowiek płaci ponad 4 tys. za osobę z all inclusive a na miejscu okazuje się że w barze przy basenie musi za wszystko słono płacić.
  • ~Lena / 2020-03-20 21:18
    Ocena: 2.00 / 5


    Jestem w wyjątkowej sytuacji. Przestraszona, zestresowana. I oczekuję, że turystyczny operator zrobi dla gości trochę więcej, niż zwykłe. Ale nie, nic.

    ​ ​ Nie mogłam znaleźć nikogo, kto by ze mną porozmawiał.​ Od 13 marca do dnia dzisiejszego, (17 marca). Podany numer TUI nie działa, "nie możemy zrealizować połączenia" lub w nocy "już nie pracujemy". Wysłałam 7 SMSow, prosiłam o kontakt, dostałam tylko jedno - "Sz. P. Przepraszamy za późną odpowiedź. Niestety nie jesteśmy w stanie znaleźć Państwa rezerwacji." Dziwne, bo podany numer istnieje w systemie, zainstalowałam sobie apke, znalazłam swoje rezerwacje i nagle zauważyłam, że mam dziś lot, przeniesiony 2 dni wcześniej. Nikt mnie o tym nie poinformował.

    ​ W drodze na lotnisko znalazłam w aplikacji czat, ósmy raz poprosiłam o kontakt. I​ cudownie, ktoś do mnie zadzwonił i powiedział, że nigdzie nie lecę, bo jestem obywatelką Rosji.​ "Niech Pani dzwoni do ambasady rosyjskiej". Mieszkam w Polsce już parę ładnych lat, ale na ten moment nie posiadam karty pobytu.​ Ale wiem, że podstawą przekraczania granicy jest​ zezwolenie na pracę, które posiadam.

    Przyjechałam na lotnisko, nikt nie wie nic.

    ​ ​ Znalazłam jakąś osobę, która mi pomogła. Ona wyszukała podstawę prawną, przetłumaczyła to pracownikom. Przeczytałam prosto z mojego telefonu moje zezwolenie na pracę, zapytała mnie, dlaczego to nie jest wydrukowane i nie jest przetłumaczone?

    Dopóki nie powiedziałam o tym, że mogę lecieć, bo mam zezwolenie na pracę, nikt o tym nie wiedział na lotnisku. Pracownicy TUI też nie mieli żadnego pojęcia o tym. Wszyscy mówili - niech pani dzwoni do ambasady rosyjskiej.

    Mam wywód: nie mogę liczyć na TUI, tylko na siebie. TUI sprzedają bilety, i to wszystko. W razie czego - nic nie będzie zrobione dla klientów, oni zapominają o klientach jak tylko dostaną pieniądze. W samolocie było dużo ludzi, którzy też nie wiedzieli nic o tym, że rejs był przeniesiony, dostali informacje przypadkiem od sąsiadów.

    ​ Rozumiem, że ograniczenia przy przekroczeniu granicy nie mają w sobie celu dyskryminacji ludzi po kolorze paszportu. Jedynym celem było niedopuszczanie turystów.​ Wszyscy rozumiemy, że nie jest to najlepszy czas na zwiedzanie pięknej Starówki i innych ciekawostek Polski. Więc spokojnie mogłabym wracać do syna, który mieszka ze mną w Warszawie i chodzi do szkoły. Ale TUI to nie obchodzi. "Wyjątkowa sytuacja" - magiczne słowa, które pozwalają nie robić nic dla swoich klientów.

    ​ ​ A po co? Pieniądze już dostali. Myślę że pójdę do sądu. Cztery godziny nauki zrobione przez mnie dla managerów TUI oraz pracowników muszą być opłacone.

    --
  • ~Luka / 2021-10-04 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Z małżonką pół świata z TUI zjechaliśmy, ale kolejne pół już raczej z innymi biurami. Chyba Pandemia bardzo uszkodziła tę firmę, bo porównując obsługę z przed nawet 3 lat do obecnej to niebo a ziemia... Opisy niezgodne z tym co na miejscu oczywiście na niekorzyść klienta, późniejsze złożenie reklamacji zostaje bez jakiegokolwiek odzewu, na miejscu rezydent jest chyba z przypadku bo poza sprzedażą wycieczek fakultatywnych nic nie wie i radzi byśmy poczytali w internecie. Same wycieczki raczej nie warte swojej ceny. Jedyny plus to rzeczywiście cena adekwatna co zakwaterowania, ale nic poza tym. Reasumując bardzo, ale to bardzo poważnie w TUI Polska zaczęła szwankować obsługa klienta, który ma najlepiej zostawić tylko pieniądze i nic nie wymagać bo w przeciwnym razie jest intruzem...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167