Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jolka_Jolka / 2024-02-15 14:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam
    Z uporem maniaka walczę o to, aby co najmniej dwie osoby dorosłe uczestniczące w imprezie turystycznej organizowanej przez TUI, miały dostęp do aplikacji MY TUI. Podawałam przykład, jaki miał miejsce podczas naszego pobytu w 2023 roku, kiedy to moja teściowa zmarła, mąż musiał wrócić do kraju, a ja zostałam bez kontaktu z biurem TUI w Polsce. Nie miałam możliwości sprawdzenia aktualnej godziny odlotu, zbiórki odjazdu autokaru z hotelu itp..
    Jestem osobą dorosłą, nie ubezwłasnowolnioną, za wyjazd płacę tyle samo co mój mąż, a tymczasem ogranicza mi się dostęp do danych, które mnie też dotyczą. Żądam dostępu do aplikacji.
    Ponadto uważam, że dostęp do info na terenie hotelu w postaci papierowej (tak jak było i jest praktykowane przez inne biura) jest niezbędne chyba, że chcecie jako biuro wykluczyć osoby starsze, które niekoniecznie muszą umieć poruszać się w internecie.
    Podaję swój nr telefonu 693 457 277. Oczekuję interwencji i odpowiedzi.
    P.S.
    Proszę nie powoływać się na RODO, bo to nie ma nić z tym wspólnego. Wystarczy dać polecenie informatykom, oni już będą wiedzieli co z tym zrobić. Życzę owocnych przemyśleń.
    Pozdrawiam
    Jolanta Mielcarz Rezerwacja: 62358413

    Mam nadzieję, że nie będę ostatni raz uczestniczką imprezy organizowanej przez Wasze Biuro
  • ~Justyna / 2021-08-07 15:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Dwa dni temu wróciliśmy z Tui z Albanii, rezydenta nie było, kontakt tylko przez aplikacje, czego np. Starsi ludzie nie ogarną. Wzięli kasę i radz sobie sam... . Latamy z różnych biur, ale to było najsłabsze. Kierowca, który wiózł nas z lotniska do hotelu, nawet nie wiedział gdzie znajduje się hotel, zostawił nas przy ulicy.... Nie polecam. Tyle pieniędzy ile kosztują w tui wycieczki w porównaniu do jakości i obsługi, a raczej jej braku, lepiej zorganizować na własną rękę. NIE POLECAM
    ZaletyZero!
  • ~Justyna / 2022-08-12 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Wakacje 2022 w hotelu Triton Garden w Grecji na Krecie - jedna wielka porażka!!! Większość rzeczy ,które odbiegały od tego co było w opisie oferty ... 3* hotel ,który zasługuje na miano 1 gwiazdki ..hotel,w którego opisie można było znaleźć informację iż jest przyjazny dla rodzin z dziećmi..wycieczka z rocznym dzieckiem w tym hotelu to najgorsze co mogło być, dla dzieci poza brodzikiem przy basenie nie ma nic kompletnie ,wręcz przeciwnie na każdym kroku trzeba pilnować aby dziecko nie zrobiło sobie krzywdy- nie polecam! Kolejna informacja z opisu to fakt,iż do morza jest ok 800m ..totalna ściema, dojście do morza przez polną drogę, ściernisko...z wózkiem? To chyba jakiś żart..I nie ma mowy o 800m ,co najmniej 1,5km trzeba przejść.
    All inclusive to jedna wielka porażka, jedzenie którego nie dało się jeść na dodatek codiznnie to samo ,przez 7 dni naprawdę można się znudzić...widok z okna na farmę na której znajdowały się kozy,
    W opisie można znaleźć iż w restauracji znajdują się wysokie krzesełka dla dzieci ..owszem było jedno i to w dodatku oblepione całe brudem ..jak dziecko ma w tym jesc ??
    Obsługa nie miła, o wszystko trzeba było się dopraszać, NIE POLECAM!!! Na zdjęciach w ofercie wszystko pięknie wygląda a na żywo totalna klapa ,jak tak można???
    Zwykle oszustwo
    ZaletyBrak
  • ~Karol / 2019-06-16 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Zaczęło się od chamskiego wręcz konsultanta sprzedawcy, który natarczywie wciskał wszystkie możliwe ubezpieczenia kłamiąc, że są obowiązkowe aż prawie zrezygnowałem z rezerwacji. Rezerwowałem kilka miesięcy wcześniej sugerując się w dużej mierze godzinami wylotów. Raptem miesiąc po rezerwacji zmieniono godziny wylotów w taki sposób, że z 8 dni pobytu zrobiło się 6, ze strony Tui żadnej informacji na ten temat ani mailowej ani telefonicznej. Jak zapytałem dlaczego tak się stało to dostałem lakoniczną odpowiedź w stylu, że zgodnie z regulaminem, pkt.1, bla bla, bla...Na miejscu w Turcji poznaliśmy Polaków którzy mieli dokładnie takie samo odczucie, że biuro podaje inne godziny wylotów aby zachęcić do kupna oferty po czym je zmienia nie informując o tym. Trochę latamy i przyznam, że nigdy nie zmieniono nam godzin wylotów. Na lotnisku w Polsce brak kogokolwiek z Tui, było mnóstwo starszych osób lub lecących po raz pierwszy którym trzeba było pomagać. Na lotnisku w Turcji jeszcze gorzej bo to sobota, duży ruch, masa turystów, gwar, lotnisko duże i co?...nikogo z Tui. Jak wychodzi się z budynku Terminala jakieś dwie Panie w budce Tui lecz nie mówiły po polsku, kierowały na parkingi, lecz bardziej były zainteresowane sobą niż turystami. Turecki kierowca autokaru bardziej martwił się aby czegoś nie pomylić. W hotelu spotkania z rezydentem brak, żadnej informacji organizacyjnej, o hotelu, okolicy itp. W pierwszym dniu padało więc drugiego dnia poszedłem zapytać Pani rezydentki co można robić z dzieckiem gdy pada, odpowiedziała, że "w zasadzie to nic...można pospacerować". Trochę na siłę wyciągnąłem informacje o wycieczkach fakultatywnych które w Tui były trzykrotnie droższe niż organizowane choćby przez hotel. Dla porównania rezydentka z niemieckiego Tui była widoczna wszędzie, w restauracji, w lobby, przy basenach. Sam kilkakrotnie widziałem jak rozmawia z ludźmi. Proszę ocenić samemu. Przy wylocie powrotnym, na lotnisku w Antalii jeszcze gorzej niż podczas przylotu. Teraz już totalny brak kogokolwiek z Tui i brak jakiejkolwiek pomocy, ludzie pozostawieni sami sobie. Porażka powiem szczerze. Żeby być obiektywnym i uczciwym to oferta była zgodna z opisem więc nie powiem złego słowa, stosunek jakości do ceny przed zmianą godzin wylotów ok, po zmianie nie bardzo. Generalnie nie polecam i nigdy więcej z Tui nie polecę.
  • ~Karol / 2019-12-29 13:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczasy wykupione przez internet, pierwszy kontakt z infolinią i .... zrobiło się bardzo nieprzyjemnie Pan nastawiony negatywnie do Klienta, arogancki i odpychający. Jak „ już kupiłeś, to teraz zobaczysz”????. Pierwszy raz spotkałam się z takim negatywnym nastawieniem do Klienta, a podróżujemy ponad 25 lat! TUI nie sięga ITACE do pięt!!! Urlop ma być przyjemnością, a z TUI staje się udręką.
    Zaletynie zauważyłam, jak do tej pory
    Wadyarogancja, brak empatii,
  • ~Kasia / 2020-04-02 16:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz korzystaliśmy z oferty biura podróży TUI. Zawsze myślałam, że wysokie ceny wycieczek w tym biurze idą w parze z jakością. Niestety nic tutaj nie idzie w parze. Nasz wyjazd okazał się totalną porażką. Zacznijmy od początku. Wyczekiwany wyjazd (od roku) na Gran Canarie z wylotem z Warszawy oraz powrotem do Warszawy, zarezerwowane miejsca w samolocie, cena atrakcyjna, hotel super - JEDZIEMY! Kilka dni przed wylotem sprawdziłam nasza rezerwację (coś mnie tknęło). Lot powrotny odbędzie się do Katowic - brak zarezerwowanych miejsc za które zapłaciliśmy, inny przewoźnik. O co chodzi? Halo, nie mamy żadnej informacji e-mail oraz telefonicznej, że coś się zmieniło, że lot powrotny jest zmieniony do Katowic. Dzwonię, pytam. Otrzymaliśmy info, że sami są w szoku jak tak mogło się stać - super wymówka. Proponują zwrot 100 zł (tyle zapłaciliśmy za miejsca obok siebie) info, że jest autobus żebyśmy kupili bilety bo jak ludzie za chwilę się zorientują o tej zmianie to nie będzie już miejsc i tyle. Pomimo to myślimy dobra jedziemy, z Katowic do Warszawy te 40 zł za bilety i 4 h w autobusie, damy radę. Lot na Gran Canarie odbył się oczywiście bez problemu. Następnego dnia miało się odbyć spotkanie z Panią rezydent - nie mieliśmy zamiaru w nim uczestniczyć wszystko mamy już zaplanowane, samochód wypożyczony nie będziemy marnować czasu. Następnego dnia spotkaliśmy naszych sąsiadów z hotelu. Poinformowali nas, że rezydentka nie ma nas na liście osób przebywających w tym hotelu! Jak to możliwe? Kontakt do TUI z pytaniem o co chodzi, oni nic nie wiedzą mamy czekać poinformują nas jak to się wyjaśni. Na własną rękę uzyskałam kontakt do rezydentki - okazało się, że nagle już nas widzi na rezerwacji, dokumenty otrzymała dzień później. Wszystko jest ok proszę się nie martwić. Kolejny dzień i kolejna informacja od sąsiadów z hotelu, że oni jednak mają powrotny lot do Warszawy. U nich nic się nie zmieniło - a lecieliśmy jednym samolotem. Telefon do TUI i nagle mają informacje, że jeden lot został odwołany do Warszawy, więc musieli nas przenieść do Katowic. W takim razie nie można było od razu nas o tym poinformować? Nie ma możliwości zamiany lotu. Ok.. Trudno. Dzień powrotu do kraju okazał się jedna wielka łamigłówka, której nie jestem w stanie rozwiązać do dzis. Akurat dwa dni przed w Hiszpanii weszly obostrzenia informujące o koronawirusie. Niestety. Stoimy pod hotelem i czekamy na autobus, który przewiezie nas na lotnisko. Otrzymaliśmy sms z numerem autobusu. Przyjechał jeden, drugi.. W dalszym ciągu nie ma tego numeru, który mamy w sms a godzina jest już późna. Telefon do rezydentki o co chodzi : proszę się nie martwić i proszę czekać na odpowiedni autobus. Czekamy. Podchodzi do nas kierowca i pyta czy jedziemy, okazało się, że ma nas na liście ale ma całkiem INNY numer autobusu niż otrzymaliśmy! Wsiadamy. Jedziemy. Po drodze minęliśmy się z autobusem o naszym numerze KTÓRY JECHAŁ PUSTY! Wszędzie było słychać kichanie, kaszlanie. Więc czemu zapakowali wszystkich do jednego autobusu a drugi jechał pusty? Traf dał, że na lotnisku spotkaliśmy znajomego z naszego miasta, który wracał do domu bo kilka dni temu zamknęli restauracje w której pracował. Jak się okazało udało mu się kupić bilet do WARSZAWY! Udało mu się kupić ten bilet w tym samym czasie co TUI nas informowało, że w samolocie nie ma już miejsc i nie można zmienić lotu do Warszawy. Więc.. Jak to możliwe?! W sytuacji gdzie w Polsce jest obowiązkowa kwarantanna dla wszystkich wracających z innych państw my mamy lot do Katowic i musimy się dostać do Warszawy, mamy zarezerwowany autobus za który oczywiście również nie otrzymaliśmy zwrotu, mamy jechać tym autobusem i narażać siebie oraz INNYCH uczestników autobusu. W ostatniej chwili zarezerwowaliśmy samochód aby ograniczyć kontakt z ludźmi w Polsce. Nie interesowały nas koszta tego samochodu a dobro ludzi.. TUI naraziło nas jak i innych ludzi na utratę zdrowia. Nie wspomnę o utracie pieniędzy. Tak czy inaczej nigdy nie usłyszymy słowa przepraszamy tym bardziej rekompensaty, ale wiem jedno na pewno, NIGDY więcej nie skorzystamy z tego biura podróży. Najgorsza decyzja o zmianie biura podróży z którym latamy od ładnych kilku lat.
    ZaletyBRAK
  • ~koneser 1975 / 2022-07-17 22:57
    Ocena: 2.00 / 5
    uwaga odradzam zakup wakacji przez TUi zostałem oszukany przy zakupie wakacji zmieniono godziny wylotu wiec 1 dzien stratny wakacji
    Zaletybrak
    Wadyzmiany godzin lotu strat doby ,powrót tragedia 9 godzin bez pokoju
  • ~Krzysiek / 2022-09-13 07:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Pobyt w Beach Club Font de Sa Cala na Majorce. Impreza sprzedana dla 3 os. dorosłych. W hotelu dostawka dla dzieci. TUI nie widzi swej winy. Rezydent na miejscu ma to w nosie zgania reklamację na biuro w Polsce. Rezerwacja biletów w samolocie też nie zadziałała.
  • ~laczol / 2021-07-30 22:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Do tej pory preferowałem to biuro podróży. Ale przypuszczam że były to moje ostanie wakacje z nimi. Najpierw zaczęło się od dopłaty za transfer do hotelu. Na miejscu okazało się że nie ma polskiego rezydenta i żadnych wycieczek fakultatywnych . Wszystko trzeba było załatwiać na własną rękę. Hotel poniżej krytyki, człowiek płaci ponad 4 tys. za osobę z all inclusive a na miejscu okazuje się że w barze przy basenie musi za wszystko słono płacić.
  • ~Lena / 2020-03-20 21:18
    Ocena: 2.00 / 5


    Jestem w wyjątkowej sytuacji. Przestraszona, zestresowana. I oczekuję, że turystyczny operator zrobi dla gości trochę więcej, niż zwykłe. Ale nie, nic.

    ​ ​ Nie mogłam znaleźć nikogo, kto by ze mną porozmawiał.​ Od 13 marca do dnia dzisiejszego, (17 marca). Podany numer TUI nie działa, "nie możemy zrealizować połączenia" lub w nocy "już nie pracujemy". Wysłałam 7 SMSow, prosiłam o kontakt, dostałam tylko jedno - "Sz. P. Przepraszamy za późną odpowiedź. Niestety nie jesteśmy w stanie znaleźć Państwa rezerwacji." Dziwne, bo podany numer istnieje w systemie, zainstalowałam sobie apke, znalazłam swoje rezerwacje i nagle zauważyłam, że mam dziś lot, przeniesiony 2 dni wcześniej. Nikt mnie o tym nie poinformował.

    ​ W drodze na lotnisko znalazłam w aplikacji czat, ósmy raz poprosiłam o kontakt. I​ cudownie, ktoś do mnie zadzwonił i powiedział, że nigdzie nie lecę, bo jestem obywatelką Rosji.​ "Niech Pani dzwoni do ambasady rosyjskiej". Mieszkam w Polsce już parę ładnych lat, ale na ten moment nie posiadam karty pobytu.​ Ale wiem, że podstawą przekraczania granicy jest​ zezwolenie na pracę, które posiadam.

    Przyjechałam na lotnisko, nikt nie wie nic.

    ​ ​ Znalazłam jakąś osobę, która mi pomogła. Ona wyszukała podstawę prawną, przetłumaczyła to pracownikom. Przeczytałam prosto z mojego telefonu moje zezwolenie na pracę, zapytała mnie, dlaczego to nie jest wydrukowane i nie jest przetłumaczone?

    Dopóki nie powiedziałam o tym, że mogę lecieć, bo mam zezwolenie na pracę, nikt o tym nie wiedział na lotnisku. Pracownicy TUI też nie mieli żadnego pojęcia o tym. Wszyscy mówili - niech pani dzwoni do ambasady rosyjskiej.

    Mam wywód: nie mogę liczyć na TUI, tylko na siebie. TUI sprzedają bilety, i to wszystko. W razie czego - nic nie będzie zrobione dla klientów, oni zapominają o klientach jak tylko dostaną pieniądze. W samolocie było dużo ludzi, którzy też nie wiedzieli nic o tym, że rejs był przeniesiony, dostali informacje przypadkiem od sąsiadów.

    ​ Rozumiem, że ograniczenia przy przekroczeniu granicy nie mają w sobie celu dyskryminacji ludzi po kolorze paszportu. Jedynym celem było niedopuszczanie turystów.​ Wszyscy rozumiemy, że nie jest to najlepszy czas na zwiedzanie pięknej Starówki i innych ciekawostek Polski. Więc spokojnie mogłabym wracać do syna, który mieszka ze mną w Warszawie i chodzi do szkoły. Ale TUI to nie obchodzi. "Wyjątkowa sytuacja" - magiczne słowa, które pozwalają nie robić nic dla swoich klientów.

    ​ ​ A po co? Pieniądze już dostali. Myślę że pójdę do sądu. Cztery godziny nauki zrobione przez mnie dla managerów TUI oraz pracowników muszą być opłacone.

    --
  • ~Luka / 2021-10-04 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Z małżonką pół świata z TUI zjechaliśmy, ale kolejne pół już raczej z innymi biurami. Chyba Pandemia bardzo uszkodziła tę firmę, bo porównując obsługę z przed nawet 3 lat do obecnej to niebo a ziemia... Opisy niezgodne z tym co na miejscu oczywiście na niekorzyść klienta, późniejsze złożenie reklamacji zostaje bez jakiegokolwiek odzewu, na miejscu rezydent jest chyba z przypadku bo poza sprzedażą wycieczek fakultatywnych nic nie wie i radzi byśmy poczytali w internecie. Same wycieczki raczej nie warte swojej ceny. Jedyny plus to rzeczywiście cena adekwatna co zakwaterowania, ale nic poza tym. Reasumując bardzo, ale to bardzo poważnie w TUI Polska zaczęła szwankować obsługa klienta, który ma najlepiej zostawić tylko pieniądze i nic nie wymagać bo w przeciwnym razie jest intruzem...
  • ~Łukasz / 2024-07-31 23:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Nachalność wciskania dodatkowych opcji przekracza granice przyzwoitości! Opamiętajcie się! dodatkowe ubezpieczenia, miejsca w samolocie, a nawet transfer dodatkowo płatny i jeszcze kilka innych prób wyssania klienta z pieniędzy! Szał i niesmak, dziękuję.
  • ~M / 2021-07-27 09:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat. Nie pierwszy, ale zdecydowanie ostatni raz z tym biurem. Ne wyobrażałem sobie, że można tak obniżyć jakość świadczonych usług. Jedyną zaletą jest przejrzysta strona i wyszukiwarka. Zarezerwowaliśmy wakacje z 2 dzieci. Hotel zgodny z opisem i oczekiwaniami. Na tym kończą się pozytywy. Informacja o transferze z lotniska otrzymana 3 godziny po dotarciu do hotelu. Szczęśliwie udało nam się znaleźć autokar, a nawet rezydenta mówiącego łamanym polskim. To był pierwszy i zarazem ostatni kontakt z rezydentem. Transfer do hotelu (dodatkowo płatny) zamiast 80 minut trwał 180 i to nie z powodu korków. Dość istotna różnica przy podróży z dwójką maluchów. Brak rezydenta w hotelu czy jakiegokolwiek kontaktu do niego. Podobno z powodu Covid. Co ciekawe belgijskie TUI posiadało rezydentów. Pozostaje przecież kontakt przez aplikację więc nie ma się o co martwić ... Teoretycznie. TUI24/7 oznacza, że odpowiedzą po 24 godzinach. Co oznacza 7 nie rozszyfrowałem. Ale zawsze można zadzwonić na infolinię. Jest czynna 10-18 i oczekiwanie około 20-30 minut. Powodzenia przy pobycie poza UE. Wycieczka fakultatywna wykupiona i oferowana w języku polskim. Jakoś zawsze na wycieczki wykupywanie przez biuro byłem odbierany z hotelu. Tu otrzymałem informację że mam się udać na dworzec autobusowy. Ok. zapytałem o adres gdyż google znajdowało 2 dworce. Odpowiedź po 24 godzinach "koło Opla". Super. Udało się znaleźć salon Opla i dworzec nieopodal. I tak czekaliśmy sobie na autokar. kwadrans po czasie odjazdu dzwonie na infolinię - sukces, już po 20 minutach ktoś odebrał. Nawet raczyli sprawdzić i oddzwonić. Podobno autokar był. Ale nie na dworcu a na przystanku i nie koło opla a koło kliniki weterynaryjnej. Nie, nie był to transfer tui a autobus dowożący do aquaparku. Nie, nie sprawdzają i nie mają listy, to taki bezpłatny autokar ala miejski jak niegdyś dowożące do centrów handlowych. Nie, jeździ raz dziennie, można wziąć taksówkę i dojechać we własnym zakresie. Super. Transfer powrotny też ciekawy. Kierowca pyta pasażerów (niestety znał tylko hiszpański) na który terminal ma nas zawieźć. Dobrze, że TUI poinformowało chociaż o mieście wylotu. W aplikacji brak info z którego terminala odlot. Google pomogło. Do budynku lotniska nie chcą nas wpuścić bez wydrukowanej rezerwacji z kodem/numerem rezerwacji na lot (nie na wycieczkę). TUI nie zapewniło. Finalnie zostaliśmy wpuszczeni wraz z resztą pasażerów. Podsumowując: Obecnie jadąc z TUI bądźcie gotowi na konieczność organizowania wszystkiego we własnym zakresie. Przy braku znajomości języka danego kraju bądź angielskiego, o ile uda się znaleźć kogoś w tym języku mówiącego wakacje zamieniają się w survival. Nie polecam.
    ZaletyZgodny hotel z opisem, świetna wyszukiwarka i przejrzysta strona.
    Wadycała reszta.
  • ~M.W. / 2022-09-07 11:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Zawiedliśmy się jak nigdy. Po pobycie w Turcji w hotelu Aydinbay 13-20.07.22r. nie przyjechał po nas transfer na lotnisko (godz. 1.50). Sami musieliśmy sobie zorganizować i jeszcze za niego zapłacić. Po 2 miesiącach od złożenia reklamacji TUI nam odpisało, że nie przedstawiliśmy rachunku i że sprawa jest bezzasadna- kto w środku nocy w stresie, że nie zdąży na samolot myśli o rachunku. Zostaliśmy zostawieni sami sobie i olani totalnie. Masakra.
  • ~Magda / 2022-06-30 17:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Od czego tu zacząć, jednym słowem mówiąc wielka jedna Porażka!nigdy więcej z tym biurem. Pani przedstawiciel Tui arogancka, nieuprzejma , nikt nie mogl liczyć na jej pomóc. Oferta nieadekwatna z warunkami wycieczki, Bylam w Aqua resort Djerba, w opisie i na zdjęciach byly zjeżdżalnie, dlatego też wybrałam ten hotel, nikt mnie nie poinformował, że to co na zdjęciach jest płatne!dlaczego nie pokazujecie zdjęcia z dwoma brudnymi, zaniedbanymi zjeżdżalniami bezpłatnymi. Oszustwo!
    ZaletyMila obsługa, jeśli dasz napiwek
    WadyPraktycznie wszystko , prócz jedzenia
  • ~Magdalena / 2023-10-20 00:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłam na urlopie z TUI od 11 - 18 października 2023 na Cyprze w hotelu Evabelle Napa. Nie będę się rozpisywać, bo w pełni zgadzam się z krytycznymi opiniami dla biura TUI.
    Hotel był skromny, ale na taki się nastawiliśmy, i za taki zapłaciliśmy. Posiłki bardzo smaczne choć wybór niewielki, obsługa hotelu rewelacyjna! - zawsze gotowa do pomocy, wszyscy pracownicy uśmiechnięci, w żywym, sympatycznym kontakcie. I to byłoby na tyle. Gdyby nie obsługa hotelowa bylibyśmy bardzo biedni, bo z rezydentem nie było żadnego kontaktu. Nie było kogo spytać o różne sprawy, np wycieczki czy dojazdu w ciekawe miejsca, ponieważ rezydenta nie zobaczyliśmy w ogóle, rezydent nie zostawił do siebie telefonu i ani biuro ani hotel go nie posiadału. A miły pan w telefonie z aplikacji TUI zapewnił, że poda w krótkim czasie choć telefon do rezydenta i już nie oddzwonił w ogóle. Nikt nas też nie poinformował o godzinie transferu na lotnisko, a kilkakrotne smsy i telefony w tej sprawie poskutkowały dopiero późną nocą (koło 23:00), na kilka godzin przed odjazdem.
    Wg mnie takie zachowanie pracowników można nazwać brakiem szacunku dla klienta i kompletną ignorancją, jak ktoś wcześniej napisał - pieniądze skasowane, więc spadaj!
    Więcej z TUI nie pojadę nigdzie.
  • ~Marek / 2021-12-23 16:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem wraz z żoną w grudniu br. na Dominikanie, hotel Bahia Principe Grand Bavaro. Wielkie oszustwo, hotel polecany przez TUI jako pięciogwiazdkowy zasługuje najwyżej na 3. Przez 10 dni pobytu internet mieliśmy aż 3 razy i to po 3-5 min. a obsługa.klienta wyłącznie przez aplikację TUI. Wyżywienie: specjalność hotelu to zimna dania, wino o smaku octu, obsługa kelnerska która nie chce zobaczyć klienta. Dodatkową atrakcją były lunche - w jednej restauracji kilka hoteli, ścisk i tłok, polowania na stolik i dopchanie się do jedzenia.
    NIGDY więcej TUI!!!
    Zaletyładna plaża
    Wadypokój jak w hotelu 3 kat. zimne jedzenie, tłok w restauracjach, brak internetu, zła obsługa w restauracjach i recepcji
  • ~Marfin / 2023-07-24 00:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Opłaciliśmy wczasy w 5* hotelu w Sharm El Sheikh. Pokój, w którym nas zakwaterowano, nie można nawet porównać z hostelem po melanżu... Podejście obsługi klienta na zasadzie, czy na pewno debilu jest źle? Nie wybierajcie się TUI nigdzie 4i pod żadnym pozorem!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie ma sensu wymieniać
  • ~Michał / 2023-06-23 16:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Zwykli oszuści, dzień przed wylotem napisali,że nie moga zrealizować wycieczki ale proponują inną gorszą w tej samem cenie, to jakaś kpina.
  • ~Mire / 2021-09-14 07:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Byliśmy w lipcu na Zakynthos. Hotel (Aqua Bay) rewelacja, przepiękny, idealny dla rodzin z dziećmi. Obsługa na najwyższym poziomie! Z czystym sumieniem polecam, ale HOTEL, nie organizatora TUI. Ze względu na to, że jest to hotel przede wszystkim dla rodzin z dziećmi większość kierowała się godzinami przylotu i wylotu (my z rocznym maluchem). TUI zmieniło godzinę wylotu z 13:30 na 7 rano!!! Co oczywiście oznaczało to wybudzanie dzieci o 3:30 w nocy!!! Bez żadnego prowiantu, bez śniadania, bez możliwości przygotowania sobie czegokolwiek. Wszyscy byliśmy oburzeni, TUI nas totalnie olało pisząc, że "loty czarterowe zmieniły godziny odlotów". Nie piszę tego z braku niewiedzy dotyczącej ewentualnych zmian wylotu czy przylotu, ale prawie 7 godzin różnicy między odlotem to naprawdę przesada! Potraktowaliście nas wszystkich i nasze biedne, głodne i nieśpiące dzieci przede wszystkim bardzo nieładnie i nieprofesjonalnie. O tyle o ile powtarzam hotel był rewelacyjny, nie lećcie tam z TUI. Wybierzcie inne biuro podróży. Latamy po świecie na okrągło i takich cudów to nie widzieliśmy... Wstydźcie się!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 206
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4680
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4497
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023