Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 753 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marz77 / 2021-04-08 16:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakość rozmowy kiepska, przerywa, trzaski. Komentarz pracownika infolini, że się wydzieram, bo kiedy mówiłam ciszej kilka razy pytał mnie o numer rezerwacji. Tego typu uwagi mógłby sobie darować tym bardziej, że bilety kupiłam w lutym 2020 a do dzisiaj zwrotu pieniędzy nie ma. Wciąż wysyłają pieniądze na konto które od kilku miesięcy jest zamknięte. Bank z tym nic nie zrobi a Ryanair również, chcę podać moje nowe konto, ale nie ma takiej opcji brawo dla Ryanair. I każdy z kim dzisiaj się łączyłam z infolini Ryanair mówił coś zupełnie innego tylko aby się mnie pozbyć.
    Zaletybrak
    Wadyzbywanie klienta
  • ~Mimo / 2021-06-14 11:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Z firmą zwaną Ryanair wszystko jest możliwe. Przede wszystkim brak kompetencji, wykształconej na poziomie podstawowym pracowników (umiejętność czytania ze zrozumieniem) , totalny bałagan brak jakiejkolwiek organizacji itd. Prostą prymitywna reklamację (uszkodzenie bagażu) załatwiają już 10 miesięcy. Ponad 40 maili napisanych do nich i nagle okazuje się po 10 miesiącach że nie mają moich danych osobowe (dane osobowe + skan reklamacji wysłane były trzy razy) W sumie dane osobowe skany wyszłam SZEŚĆ RAZY . Ryanair odpisał mi w angielskim iż mnie nie było na liście pasażerów a w ogóle to tego lotu nie było, jednym słowem totalny chaos, brak nadzoru nad systemem komputerowym, brak kompetentnych pracowników. Nie muszę chyba mówić co oznacza brak nadzoru nad system komputerowym , które ma nasze dane nr. dowodu, nr konta łatwy kąsek dla hakerów. Zadałam im pytanie czy aby ich piloci mają odpowiednie uprawnienia, licencje . Nie odpowiedzieli bo słowo licencja jest dla nich nie zrozumiałe, za trudne. Jak musisz lecieć tymi liniami to pamiętaj: 1) tylko bagaż podręczny bo walizka luku bagażowym może zwyczajnie być ukradziona, zniszczona tak jak to zrobiono z moją a Ryanair nie odda pieniędzy czyli po prostu Ciebie okradnie. Bagaż podręczny też pilnuj bo jak lecisz z Ryanair to może też zniknąć w myśl zasady: "jak ktoś urodził złodziejem to Matka Teresą nie umrze". 2) z pracownikami firmy zwanej Ryanair komunikuj się prostymi prymitywnymi zdaniami bo Ciebie inaczej nie rozszumią. 3) Płać z a bilet z konta na którym jest znikoma kas bo musisz się liczyć iż Twoje dane mogą mieć hakerzy. 4) kseruj , skanuj wszystko co dotyczy kontaktu z firmą zwaną Ryanair ale nawet jak im to wszystko prześlesz to i tak odpiszą że Ciebie w ich samolocie nie było. Szczerze radzę omijać szerokim łukiem Ryanair. Szczerze polecam Moja przyjaciółka tez miała pecha jak ja , uszkodzono jej walizkę. W ciągu tygodnia kurier od EasyJet przywiózł jej nową do domu. A pracownik z EasyJet dzwonił i przepraszał że dopiero po tygodniu ale mieli problem z zakupem walizki tej samej firmy. Od razu widać przepaść pomiędzy prymitywną obsługą Ryanair a doskonałą pod względem jakości obsługą EasyJet.
    Zaletymiła obsługa na pokładzie samolotu
    Wady Działanie na szkodę klienta, brak kompetencji, wykształconej na poziomie podstawowym pracowników (umiejętność czytania ze zrozumieniem) , totalny bałagan brak jakiejkolwiek organizacji itd. Ne ponoszenie konsekwencji za własne nieprawidłowości linii lotniczych Ryanair.
  • ~Onn / 2022-08-12 23:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Kupilem dodatkowe miejsce z przestrzenia na nogi bo jestem po operacji i potrzebuje braku scisku. Linia miala to gdzies wcisnieli mnie w te swoje male siedzenia.
    Zaletybrak masek chociaz wymagaja
    Wadywszystkie
  • ~Pala / 2022-09-26 16:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja mama 4 tygodnie przed wylotem miała zabieg na oko gdzie był wpuszczany gaz. Jeżeli gaz nie znikie jest bezwzględny zakaz podróży samolotem bo może stracić wzrok. Przed wylotem odbyła się kontrola i lekarz kategorycznie zabronił podróży samolotem w obawie o utraty wzroku. W call center zostałam poinformowane ze jest możliwość otrzymania zwroty kosztów biletów w takich przypadkach. Więc wysłałam odpowiednie dokumenty. Nie dostałam odpowiedzi o odrzuceniu reklamacji tylko informację że koszty biletów są nierefudowane. Po ich e-mailach sierdzilam że oni nie czytają żadnych dokumentów i żadnych maili. Nie było nic odnośnie mojego przypadku. Oni po prostu maja przygotowane odpowiedzi i je wysyłają. Nawet się zgodzili ze stwierdzeniem 'If you takę Ryanair you are the lover we never give money back'. Nie rozumiem takuego traktowania klientow.
  • ~Panda / 2021-09-02 17:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Po opóźnieniu lotu zero pomocy od strony ryanair rozwalony bagaż zero zainteresowania od strony obsługi w Barcelonie. W tym 10 godz przesiadywania na lotnisku
  • ~piotr / 2021-11-18 22:35
    Ocena: 2.25 / 5
    jeba.i złodzieje
    Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem.

    Oceń parametry produktu / usługi wybierając odpowiednią liczbę gwiazdek w przynajmniej jednej kategorii.
    Zaletyhehe
  • ~Piter / 2019-03-27 14:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Z cenami przeginają jak tylko mogą, a stewardess-y chyba ze śmietnika wyciągnięte...paskudne fuuuu
  • ~Rodrigez / 2019-08-29 11:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam. Ostrzegam, że linia ta nie zwraca pieniędzy w razie niemożliwości odbycia podróży. Nie da się zwrócić biletu. Uwaga
  • ~Syla / 2021-09-13 20:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Na lotnisku po odprawie po sprawdzaniu wszystkiego co się da stałam i czekałam na wejście do samolotu w paszporcie miałam zbitą pieczątką i wycofano mnie cel niczka mówiła po hiszpańsku nie wiedziałam o co chodzi dała mi dokumenty jakieś do wypełnienia podczas wypełniania Wyrwała mi z ręki i powiedziała że nie poleca straciłam dwa cenne dni z pracy i musiałam wracać do Warszawy zamiast do krakowa gdzie był mój samochód na parkingu. Żenujące zachowanie totalnie nie liczą się z klientem.
  • ~Telimena / 2019-09-12 10:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Lecę ze znajomymi do Malagi, Ryanair przydzielając nam miejsca wybrał 3B, 4B, 5B, 4E, 5E. Oczywiście, miejsca obok wolne, ta linia zawsze żerowała na klientach, przy niskich cenach biletów mogłam to zrozumieć, ale to, co robią od kilku miesięcy, jest przerażające. Nie wspomnę o rozdzielaniu rodzin z dziećmi, bo to już nie tylko jest nieciekawe traktowanie klienta, ale zwyczajnie nieetyczne. Co lot (z opowiadań znajomych, jeden taki przeżyłam) ludzie się zamieniają, ja sama proponowałam ostatnio z STN do BZG małżeństwu z rocznym (może dwuletnim, nie pytałam) dzieckiem. Ograniczam podróże do minimum, tylko gdy nie będzie nic innego, tym bardziej, że na trasie Polska-Londyn, British Airways często oferuje atrakcyjniejsze cenowo bilety niż Ryanair, gdy doliczymy dopłatę za walizkę kabinową.
  • ~Tomasz / 2024-07-18 12:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Rayaner buduje system naciągania klientów na dodatkowe opłaty. Przykład: po założeniu konta myryaner zamiast nazwiska system wpisuje NICK - później jak sie okazuje nie można edytowac pole Nazwisko. Przy wypełnianiu danych do biletu i ręcznie pisaniu swoich danych, system do biletu zaciąga nie nazwisko z wypełnionego pola tylko NICK z konta myryanair. Czyli zamiast na bilecie IMIE NAZWISKO mamy IMIE i IN. Mimo zgodność nr dokumentu, email, nr telefonu pokazania mojego profilu w systemie, RYANAIR nie wpuszcza mnie na samolot i żąda opłacenia nowego biletu !!!!!!!!!!

    Ja zrezygnowałem z RYANAIR . Wole drożej ale z pełną kulturą. Mam nadziej że siła konsumencka kiedyś zwycięży.

    //TT
    ZaletyDuża oferta lotów
    WadyBudowanie systemu naciągania klienta na dodatkowe opłaty
  • ~Wx22 / 2020-02-12 21:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Wykupiłam pierwszeństwo przejścia a nie mogę do luku bagażowego schować dwóch bagaży bo ktoś inny może potrzebować po czym ludzie chowają kurtki i jeden plecak i miejsca maja nie mówiąc o tym ze miejsca na nogi brak.
    WadyBrak miejsca
  • ~Zbigniew Nowicki / 2023-08-25 00:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Najbardziej wkurzajace jedt to ze jestesmy swiadkami dyskusji miedzy pracownikami na pokladzie .Jak widze jak osoby / kier.stuardes czesto wysluguja sie reszta zalogi to cos mnie strzela ze zlosci .Czeste glosne opieprzanie mlodych stuardes ,gdzie my pasazerowie to widzimy i slyszymy jest skandaliczne a mlodzi chlopcy stuardzi czy dziewczyny maja lzy w oczach ,choc udaja ze jest ok .Tu to chyba taki sposob wyrzywania sie jest modny bo czesto sie to zdarza a latam b.duzo tymi liniami .Nikt na gorze nic z tym nie robi chyba ,ja bym tam mojego syna nie wyslal do pracy
    ZaletyW miare tanie bilety
    WadyWpuszczaja pijanych pasazerow i czesto sa burdy podczas lotow .Drogie picie i przekaski .Trzy - to te sytuacje gdzie starszy zespol poprostu wysluguje sie mlodymi ludzmi niczym niewolnikami
  • ~Adrian / 2021-11-24 20:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Panie stiłardesy lotu Fr 5087 zapominały podać zamówienia, kasując nie podając ile do zapłaty. Mało pomocne
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentne
  • ~Aga / 2025-05-18 15:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Źenada. Omijać szerokim łukiem. Wysokie ceny biletów, brak elastyczności w stosunku do zdarzeń losowych.
    WadyNie są elastyczni, wysokie ceny
    Obsługa klienta żenada.
  • ~Agnieszka / 2020-03-17 20:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś cały dzień poświęciłam na kontakt z firmą. Chcę dostać zwrot pieniędzy. Formularz zwrotny nie przyjmuje mojego numeru rezerwacji, więc nie mogę go wysłać. Jestem bezsilna bo nie ma z nimi kontaktu. Dokładnie tak samo jak u E.
    WadyProblemy ze zwrotem pieniędzy za odwołany lot z powodu covid-19
  • ~Alaskan.hunter / 2018-09-25 22:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupilem bilet dla pewnej osoby wystapil blad w nazwisku, instrukcja mowila ze w ciagu 24 h mozna bezplatnie poprawic blad w nazwisku po kilkunastu probach wciaz bez rezultatu, po uplywie 24h cena za korekte ponad 500 zl. Udaje sie im sprzedawac bilety tylko ze wzgledu na ich cene jednak korporacja robi bardzo duze spustoszenie na rynku jak i w glowach niektorych pasazerow i pracownikow tez zapewne.. jak wiadomo wlasciciel linii prowadzi bardzo agresywna polityke marketingowa ogolny bilans wplywu ludzi pokroju tego typu na srodowisko jest bardzo ujemny
  • ~Aleksandra / 2021-08-02 23:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Leciałam w lipcu. Obsługa nie reaguje na brak masek podczas lotu. Przestrzegaliśmy restrykcji w czasie urlopu i taki lot mógł wszystko schrzanić. Gdzie tu sens?
  • ~ann / 2018-03-22 10:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja przygoda z ta linia lotnicza zakonczyla sie po odwolaniu lotu dzien przed wylotem z Hiszpanii, dodam ze przed weekendem, przez co jakikolwek powrot do PL byl praktycznie niemozliwy, bo wszystkie inne linie byly juz wyprzedane, mimo ze nie byl to ani okres swiateczny ani urlopowy. Linia nie podala przyczyny odwolania lotu w ostatniej chwili ani nie zaproponowala zastepczego polaczenia, ktore umozliwiloby powrot do PL w sensownym terminie- zostalo szukanie i kombinowanie laczonych lotow innymi liniami. Jest tanio, owszem, ale przestrzegam zwlaszcza jadacych np na urlop ktorzy musza wrocic w okreslonym terminie do pracy - mozna utknac na dobre kilka dni. Ryanair nie ma zadnego zabezpieczenia na wypadek odwolania lotu, czlowiek zostaje sam na kilka dni liczac ze sie uda wrocic jakas inna linia (pomijam ze cena za bilety wtedy jest dramatycznie wyzsza i niejednokrotnie przewyzsza cene calego urlopu). Kolejna sprawa jest koniecznosc odprawy internetowej 2 godziny przed odlotem- to jest jakas kpina! Strona internetowa praktycznie nigdy nie dziala, a odprawic sie przy check in desk na lotnisku nie ma opcji- chcesz leciec to oplata 50 E w okienku i odczekanie kolejnych 40 min w kolejce do check in. W normalnych liniach lotniczych bez problemu mozna to zrobic przy stanowisku check in. Jest wiele innych tanich linii ktorymi mozna podrozowac. Ryanair stracil kolejnych klientow.
    Zaletysiatka polaczen
    WadyCzeste i niespodziewane odwolywanie lotow w ostatniej chwili
  • ~Anna / 2022-04-18 11:38
    Ocena: 2.00 / 5
    lot Warszawa-Kolonia dnia 17.04.2022
    Nieznana mi wcześniej rodzina z Ukrainy z 4 małych dzieci cudem wydostała się spod Kijowa po 6 tygodniach spania w schronie zbudowanym ze stołów i drzwi. Chleba nie widzieli przez 37 dni.
    Cel - Kolonia. Szukałam różnych połączeń, żeby jak najmniej się umęczyli. ZANIM przyjechali do mnie kupiłam bilety dla 2 dorosłych i 4 dzieci.
    14.04 dotarli do mojego domu. Zrobiłam wszystko, żeby mogli odpocząć.
    Przy odprawianiu okazało się, że najmłodsze dziecko ma 1,5 roku i nie mogę jej odprawić - to jedyna informacja, jaka się pojawiła na stronie. Ani wzmianki o potrzebie zmiany biletu!
    Przy odprawie na lotnisku 17.04 ok.godz.15 w okienku nr 6 opryskliwy, chudy młodzieniec poinformował, ze trzeba zapłacić za nadbagaż. Pytam o ile przekroczył wagę. UWAGA: o 1 kg! Mówię, że ludzie uciekli, 4 dzieci - NIC.
    I brakuje odprawy dla najmłodszego dziecka. Mówię, że ma kupiony bilet jak dorosły. Nie szkodzi - trzeba dopłacić 120 PLN za ZMIANĘ BILETU....
    Obrzydliwa ta obsługa uchodźców. Obrzydliwa.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 753
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 396
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130