jeba.i złodzieje
Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem.
Oceń parametry produktu / usługi wybierając odpowiednią liczbę gwiazdek w przynajmniej jednej kategorii.
Zaletyhehe
~Piter / 2019-03-27 14:08
Ocena: 2.25 / 5
Z cenami przeginają jak tylko mogą, a stewardess-y chyba ze śmietnika wyciągnięte...paskudne fuuuu
~Rodrigez / 2019-08-29 11:36
Ocena: 2.25 / 5
Witam. Ostrzegam, że linia ta nie zwraca pieniędzy w razie niemożliwości odbycia podróży. Nie da się zwrócić biletu. Uwaga
~Syla / 2021-09-13 20:39
Ocena: 2.25 / 5
Na lotnisku po odprawie po sprawdzaniu wszystkiego co się da stałam i czekałam na wejście do samolotu w paszporcie miałam zbitą pieczątką i wycofano mnie cel niczka mówiła po hiszpańsku nie wiedziałam o co chodzi dała mi dokumenty jakieś do wypełnienia podczas wypełniania Wyrwała mi z ręki i powiedziała że nie poleca straciłam dwa cenne dni z pracy i musiałam wracać do Warszawy zamiast do krakowa gdzie był mój samochód na parkingu. Żenujące zachowanie totalnie nie liczą się z klientem.
~Telimena / 2019-09-12 10:47
Ocena: 2.25 / 5
Lecę ze znajomymi do Malagi, Ryanair przydzielając nam miejsca wybrał 3B, 4B, 5B, 4E, 5E. Oczywiście, miejsca obok wolne, ta linia zawsze żerowała na klientach, przy niskich cenach biletów mogłam to zrozumieć, ale to, co robią od kilku miesięcy, jest przerażające. Nie wspomnę o rozdzielaniu rodzin z dziećmi, bo to już nie tylko jest nieciekawe traktowanie klienta, ale zwyczajnie nieetyczne. Co lot (z opowiadań znajomych, jeden taki przeżyłam) ludzie się zamieniają, ja sama proponowałam ostatnio z STN do BZG małżeństwu z rocznym (może dwuletnim, nie pytałam) dzieckiem. Ograniczam podróże do minimum, tylko gdy nie będzie nic innego, tym bardziej, że na trasie Polska-Londyn, British Airways często oferuje atrakcyjniejsze cenowo bilety niż Ryanair, gdy doliczymy dopłatę za walizkę kabinową.
~Tomasz / 2024-07-18 12:36
Ocena: 2.25 / 5
Rayaner buduje system naciągania klientów na dodatkowe opłaty. Przykład: po założeniu konta myryaner zamiast nazwiska system wpisuje NICK - później jak sie okazuje nie można edytowac pole Nazwisko. Przy wypełnianiu danych do biletu i ręcznie pisaniu swoich danych, system do biletu zaciąga nie nazwisko z wypełnionego pola tylko NICK z konta myryanair. Czyli zamiast na bilecie IMIE NAZWISKO mamy IMIE i IN. Mimo zgodność nr dokumentu, email, nr telefonu pokazania mojego profilu w systemie, RYANAIR nie wpuszcza mnie na samolot i żąda opłacenia nowego biletu !!!!!!!!!!
Ja zrezygnowałem z RYANAIR . Wole drożej ale z pełną kulturą. Mam nadziej że siła konsumencka kiedyś zwycięży.
//TT
ZaletyDuża oferta lotów
WadyBudowanie systemu naciągania klienta na dodatkowe opłaty
~Wx22 / 2020-02-12 21:54
Ocena: 2.25 / 5
Wykupiłam pierwszeństwo przejścia a nie mogę do luku bagażowego schować dwóch bagaży bo ktoś inny może potrzebować po czym ludzie chowają kurtki i jeden plecak i miejsca maja nie mówiąc o tym ze miejsca na nogi brak.
WadyBrak miejsca
~Zbigniew Nowicki / 2023-08-25 00:09
Ocena: 2.25 / 5
Najbardziej wkurzajace jedt to ze jestesmy swiadkami dyskusji miedzy pracownikami na pokladzie .Jak widze jak osoby / kier.stuardes czesto wysluguja sie reszta zalogi to cos mnie strzela ze zlosci .Czeste glosne opieprzanie mlodych stuardes ,gdzie my pasazerowie to widzimy i slyszymy jest skandaliczne a mlodzi chlopcy stuardzi czy dziewczyny maja lzy w oczach ,choc udaja ze jest ok .Tu to chyba taki sposob wyrzywania sie jest modny bo czesto sie to zdarza a latam b.duzo tymi liniami .Nikt na gorze nic z tym nie robi chyba ,ja bym tam mojego syna nie wyslal do pracy
ZaletyW miare tanie bilety
WadyWpuszczaja pijanych pasazerow i czesto sa burdy podczas lotow .Drogie picie i przekaski .Trzy - to te sytuacje gdzie starszy zespol poprostu wysluguje sie mlodymi ludzmi niczym niewolnikami
~Adrian / 2021-11-24 20:23
Ocena: 2.00 / 5
Panie stiłardesy lotu Fr 5087 zapominały podać zamówienia, kasując nie podając ile do zapłaty. Mało pomocne
ZaletyBrak
WadyNiekompetentne
~Agnieszka / 2020-03-17 20:31
Ocena: 2.00 / 5
Dziś cały dzień poświęciłam na kontakt z firmą. Chcę dostać zwrot pieniędzy. Formularz zwrotny nie przyjmuje mojego numeru rezerwacji, więc nie mogę go wysłać. Jestem bezsilna bo nie ma z nimi kontaktu. Dokładnie tak samo jak u E.
WadyProblemy ze zwrotem pieniędzy za odwołany lot z powodu covid-19
~Alaskan.hunter / 2018-09-25 22:25
Ocena: 2.00 / 5
Kupilem bilet dla pewnej osoby wystapil blad w nazwisku, instrukcja mowila ze w ciagu 24 h mozna bezplatnie poprawic blad w nazwisku po kilkunastu probach wciaz bez rezultatu, po uplywie 24h cena za korekte ponad 500 zl. Udaje sie im sprzedawac bilety tylko ze wzgledu na ich cene jednak korporacja robi bardzo duze spustoszenie na rynku jak i w glowach niektorych pasazerow i pracownikow tez zapewne.. jak wiadomo wlasciciel linii prowadzi bardzo agresywna polityke marketingowa ogolny bilans wplywu ludzi pokroju tego typu na srodowisko jest bardzo ujemny
~Aleksandra / 2021-08-02 23:42
Ocena: 2.00 / 5
Leciałam w lipcu. Obsługa nie reaguje na brak masek podczas lotu. Przestrzegaliśmy restrykcji w czasie urlopu i taki lot mógł wszystko schrzanić. Gdzie tu sens?
~ann / 2018-03-22 10:13
Ocena: 2.00 / 5
Moja przygoda z ta linia lotnicza zakonczyla sie po odwolaniu lotu dzien przed wylotem z Hiszpanii, dodam ze przed weekendem, przez co jakikolwek powrot do PL byl praktycznie niemozliwy, bo wszystkie inne linie byly juz wyprzedane, mimo ze nie byl to ani okres swiateczny ani urlopowy. Linia nie podala przyczyny odwolania lotu w ostatniej chwili ani nie zaproponowala zastepczego polaczenia, ktore umozliwiloby powrot do PL w sensownym terminie- zostalo szukanie i kombinowanie laczonych lotow innymi liniami. Jest tanio, owszem, ale przestrzegam zwlaszcza jadacych np na urlop ktorzy musza wrocic w okreslonym terminie do pracy - mozna utknac na dobre kilka dni. Ryanair nie ma zadnego zabezpieczenia na wypadek odwolania lotu, czlowiek zostaje sam na kilka dni liczac ze sie uda wrocic jakas inna linia (pomijam ze cena za bilety wtedy jest dramatycznie wyzsza i niejednokrotnie przewyzsza cene calego urlopu). Kolejna sprawa jest koniecznosc odprawy internetowej 2 godziny przed odlotem- to jest jakas kpina! Strona internetowa praktycznie nigdy nie dziala, a odprawic sie przy check in desk na lotnisku nie ma opcji- chcesz leciec to oplata 50 E w okienku i odczekanie kolejnych 40 min w kolejce do check in. W normalnych liniach lotniczych bez problemu mozna to zrobic przy stanowisku check in. Jest wiele innych tanich linii ktorymi mozna podrozowac. Ryanair stracil kolejnych klientow.
Zaletysiatka polaczen
WadyCzeste i niespodziewane odwolywanie lotow w ostatniej chwili
~Anna / 2022-04-18 11:38
Ocena: 2.00 / 5
lot Warszawa-Kolonia dnia 17.04.2022
Nieznana mi wcześniej rodzina z Ukrainy z 4 małych dzieci cudem wydostała się spod Kijowa po 6 tygodniach spania w schronie zbudowanym ze stołów i drzwi. Chleba nie widzieli przez 37 dni.
Cel - Kolonia. Szukałam różnych połączeń, żeby jak najmniej się umęczyli. ZANIM przyjechali do mnie kupiłam bilety dla 2 dorosłych i 4 dzieci.
14.04 dotarli do mojego domu. Zrobiłam wszystko, żeby mogli odpocząć.
Przy odprawianiu okazało się, że najmłodsze dziecko ma 1,5 roku i nie mogę jej odprawić - to jedyna informacja, jaka się pojawiła na stronie. Ani wzmianki o potrzebie zmiany biletu!
Przy odprawie na lotnisku 17.04 ok.godz.15 w okienku nr 6 opryskliwy, chudy młodzieniec poinformował, ze trzeba zapłacić za nadbagaż. Pytam o ile przekroczył wagę. UWAGA: o 1 kg! Mówię, że ludzie uciekli, 4 dzieci - NIC.
I brakuje odprawy dla najmłodszego dziecka. Mówię, że ma kupiony bilet jak dorosły. Nie szkodzi - trzeba dopłacić 120 PLN za ZMIANĘ BILETU....
Obrzydliwa ta obsługa uchodźców. Obrzydliwa.
~Antoni / 2022-02-03 19:43
Ocena: 2.00 / 5
Katastrofa. Podają ceny proponowane inne niż te podczas dokonywania rezerwacji. Różnica 100 procent. Jednym slowem oszustwo. Nie polecam firmy Dziad Lot.
~Asia / 2022-10-11 17:52
Ocena: 2.00 / 5
Karzą dopłacać za bagaż, który jest wymiarowy bo nagle według nich jest niewymiarowy i nie podyskutujecie, że odmierzany był co do centymetra. Oni wiedzą lepiej. Byle naciągnąć i tyle.
ZaletyNa ten moment żadnych
WadyNaciąganie na koszty, niejasne informacje.
~beret / 2020-01-20 14:13
Ocena: 2.00 / 5
Linie lotnicze wpisujace sie w trend dzisiejszych czasow. To znaczy zarobic ile sie da bo jutro moze nie byc okazjii. Jest szkodnikiem na rynku podrozy bo niszczy rynek niskimi cenami, a standarty podrozy jak wygoda i brak stresu niestety nie istnieja. Wielu latajacych za taka kase nigdy nie bedzie miec porownania jak moze wygladac obsluga i komfort podrozowania, bo nie ma wplywu instytucji regulujacych te standarty, liczy sie tylko kasa. Wkrotce uzytkownicy Ryanara beda uznawali ze skoro malo placa to to wszystkie potnicia sa wybaczalne. Tak juz u nas bylo na kolei, gdy wsiadalo sie do pociagu przez okno, bo wiadomo ze byl tlok...
Brak informacji. O bagazu, o mozliwosci zwrotu biletu. Brak dbalosci o komunikacje z pasazerami. Zastanowcie sie czy warto jechac na buforze tramwaju, czy moze doplacic jednak dyche...
ZaletyMają samoloty.
WadyUzywaja ich jak zatloczocych tramwai
~Były klient / 2022-10-18 12:57
Ocena: 2.00 / 5
Od wczorajszego dnia jesteście dla mnie nikim innym jak ZŁODZIEJAMI. Trzymać ludzi na lotnisku przez kilka godzin, bez żadnej informacji, przekładać lot parę razy i ostatecznie odwołać, bo się nie chce pracować???? I radź sobie człowieku sam 1500km od domu. Dno i wodorosty!!! Nigdy więcej!!! Żegnam ozięble.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Darek / 2021-09-04 17:58
Ocena: 2.00 / 5
Brak słów nigdy więcej
Brak empatii a
sługa lotniska jak na bazarku organizacja w czasie pandemii kolejka sto metrów i to jest normalne?
~Dariusz / 2015-08-16 13:30
Ocena: 2.00 / 5
Gówniane linie. Od dwóch lat nie moge zalogowac na ich stronie. Gdy wpisuje opcje "zapomnialem hasla" pojawia się komunikat "wyslano haslo na emaila. " Czekam do dziś. Poza tym często się wiesza i przerywa proces kupowania. Obsluga , szczególnie gdy z Polski jest mila.
Zaletyczestotliwosc lotow
Wadydrogo w wekendy, malo miejsca, zle godziny lotow szczegolnie z Krakowa.