-
~Niezadowolony / 2022-04-24 08:45
Dorwali klienta i na tym koniec. Następnie w skomplikowanym i nieczytelnym systemie za wszystko trzeba płacić dodatkowo. Za każdą pomoc kasują za cofnięcie migracji 640 zł. bez żadnej informacji o kosztach jakie za tym idą. W pierwszym możliwym momencie znikam od nich bo to i tak będzie tańsze niż bycie w tym syfie. Nie polecam -
-
~paulina / 2021-12-07 16:11
Za każdą rzecz trzeba płacić jakieś kosmiczne kwoty. W pakietach praktycznie nic nie ma, większość rzeczy nie działa. Wadydrogo
brak pomocy
płatna pomoc specjalisty
ubogie pakiety -
~Pawel / 2023-10-11 13:23
Bardzo nie polecam! Oczekiwanie na pomoc minimum 3 dni bez efektów. Brak dbania o klienta, zero zwrotów. -
~Pewny / 2022-08-12 09:29
Moja skrzynka pocztowa zniknęła, za to otrzymałem wiadomości same spam, i to w ilościach trudnych do wyjaśnienia. Przez dwa dni OVH igrnowała moje zgłoszenia. ZNiknęła raptem cała korespondencja ze skrzynki. Za jej odzyskanie mam dać 160 Euro!! to jest kpina! ZaletyŻadne -
~Piotr / 2022-09-19 20:49
Tragedia. Zapłaciłem za wsparcie pomocy technicznej, a konsultant rzucał słuchawką. Facet nie miał cierpliwości wytłumaczyć problemu jak coś nie działało. Tragedia. ZaletyBrakWadyDrogo. Chamska obsługa. -
~Przemek / 2023-01-30 12:05
Mamy tam około 30 vps-ów (było 70) i o fatalnej jakości supportu (kilka razy rzucili słuchawką i kilka razy zamknęli celowo otwarte tickety), księgowości i spadku wydajności serwerów mógłbym książkę napisać. Rok 2023 zaczęliśmy od 6 awarii. 1-go padł całkowicie dysk do tego stopnia, że po kilku dniach OVH przywróciło maszynę do stanu sprzed kilkunastu dni. 2-go pad dysk w kolejnym VPS-ie. 15-go zniknęły adresy IP z czterech VPS-ów. W między czasie zniknął "premium support". Znikające usługi to "błędy systemu za które OVH przeprasza", a awarie dysków... cóż usunęliśmy te VPS-y więc OVH stwierdziło, że nie ma VPS-ów więc nie ma co sprawdzać. Generalnie support odpowiada kilka dni po incydencie stwierdzając, że u nich jest wszystko OK. Sukcesywnie przenoszę serwery do konkurencji gdzie mam już ponad 100 maszyn. Wydajność przy porównywalnej cenie to przepaść. Jak coś w konkurencyjnej firmie nie działa to od razu jesteś o tym informowany. Jak w OVH coś nie działa to musisz prowadzić dochodzenie (mając premium support). Jak maszyna zaczyna ledwo działać to odsyłają do testów, które musisz wykonać, a które wymagają uruchomienia serwera w trybie rescue mode. Najgorzej jak VPS zwalnia randomowo co jakiś czas więc jak chcesz przeprowadzić testy udowadniające OVH, że to ich problem to musisz przełączyć serwer w tryb rescue na cały dzień co jest równoznaczne z całodniową niedostępnością Twoich usług. Wszystko trwa wieki. Bezpieczeństwo.... hasło na root-a wysyłają mailem jawnym tekstem przy każdorazowym przełączeniu maszyny w tryb rescue. Panel klienta.... czasami po kliknięciu w link można iść na kawę. Kiedyś przestały dochodzić SMS-y 2FA.... Odpowiedzią supportu była propozycja całkowitego wyłączenia 2FA, oczywiście twierdząc, że u nich wszystko działa. Przy n-tym incydencie i udowodnieniu im, że problem leży po ich stronie stwierdziłem, że szkoda nerwów. Księgowość... dziwne korekty, dokumenty z których nic nie wynika. Wieczne ustalanie co do czego... ręce opadają. W ciągu kilku lat mieli dwie duże awarie w tym jeden pożar, który strawił całe centrum danych. Ok, zdarzenie losowe... można wybaczyć. Aby się podnieść musieliśmy wykupić na szybko 10 maszyn na które musieliśmy przywrócić backup (wykupione też u nich). Jak nam "oddali" te serwery co spłonęły to one nam już nie były potrzebne. Zrezygnowanie z nich aby nie płacić dalej za coś czego nie używamy trwało pół roku (kilkanaście telefonów, maili, ticketów). Swoją drogą dobrze, że backup mieliśmy u siebie (innym klientom spłonął... tzn, przeniósł się w chmurę). Różnych niefajnych incydentów z OVH pamiętam kilkanaście. Wszystkie udokumentowane mailowo. Stawiają one OVH w bardzo niekorzystnym świetle. Szkoda bo przez jakiś czas (na początku) było na prawdę OK. -
~Rafał / 2021-04-17 09:46
To są pospolici złodzieje. Usługi nie działają a wnioski o zwrot pieniędzy odrzucają. Francuskie łajzy ZaletybrakWadycałe ovh -
~rozczarowany_klient / 2022-05-11 17:44
drogo, kiepsko, interfejs porażka, obsługa klienta jeszcze gorzej. Jeśli chodzi o wyznaczanie celów, to chyba bardziej celują w negatywne opinie i wychodzi im to nieźle. Zaletypo przesiadce do konkurencji, w ovh nie dostrzegam żadnych zaletWadyw zasadzie każdy aspekt, od oferty, przed panel i całą reszte. -
-
~rozgoryczony klient który dał się nabra / 2021-12-10 06:52
Wykupiony serwer PRO w sobotę na firmę (brak wsparcia przez OVH w weekend) który oferuje 10 stron www, certyfikat ssl w cenie oraz 100 kont email. Zaraz po zakupieniu usługi okazuje się że serwer z automatu przypisuje się do pierwszej domeny (brak możliwości wyboru), ssl jest tylko 1 i jest dopisany do tej domyślnej domeny i jest 1 a opis sugeruje iż do każdej w hostingu) oraz 100 maili które miały być dostępne w hostingu są dostępne tylko dla 1 domeny. To jawne oszustwo. Co więcej 0 w poniedziałek kontaktujemy się z biurem i dowiadujemy się właśnie że oferta jest zupełnie inna niż napisana, składam reklamacje i dostajemy odpowiedź i nie sa wstanie wszystkiego dokładnie opisać i trzeba dzwonić do biura (w sobotę i niedziele zamknięte a wiec nie można było dzwonić do biura) i proponują dokupienie mail (piszą gdzie znaleźć ofertę która NIE POKRYWA SIĘ Z TYM CO PISZA DALEJ) i ze jest TYLKO oplata aktywacyjna za maile. Wchodząc widzimy opłatę miesięczną za jedną skrzynkę która jest w wysokości 20% opłaty rocznej serwera. W odpowiedz znajdujemy jeszcze zapis ze OVH jest przecież do dyspozycji klienta w razie pytań od pn-pt (kupiliśmy ofertę w sobotę gdzie ich nie było) oraz że jeśli nie napiszemy ODMAWIAM do danej propozycji (a propozycja rozwiązania to dokupcie sobie maila bo my nie jesteśmy w stanie opisać wszystkiego w ofercie) lub nie odezwiemy się w ciągu 7 dni to sprawę uważają za rozwiązana i nie możemy już do niej wrócić. Oceńcie i sprawdźcie sami. Screeny do wglądu ZaletybrakWady-oferta nie pokrywa sie z rzeczywistoscia i jest napisana tak by wprowadzić potencjalnego klienta w błąd
- obsługa na żenującym poziomie odpowiadanie nie na temat a na dodatek jej odpowiedzi nie pokrywają się z rzeczywistości -
~taisho / 2019-03-29 12:37
Niepoważna firma. Jaka cena, taka jakość. Zleciłem transfer domeny i kiedy po bardzo długim czasie zlecenie transferu nadal miało status w trakcie przetwarzania, skontaktowałem się z ovh. Dowiedziałem się, że zlecenie transferu jest anulowane (co jest sprzeczne ze statusem na stronie internetowej, który regularnie sprawdzałem) z uwagi na brak potwierdzenia maila, który do mnie oczywiście nie dotarł. Teraz nawet nie zdążę nigdzie przetransferować domeny i będę musiał zapłacić złodziejską stawkę w nazwa.pl. ZaletycenaWadywszystko inne -
~WALDEMAR / 2022-07-04 09:53
omijać szerokim łukiem, OVH, firma nie odbiera tel, nie ma adresu mailowego jednym słowem KOSZMAR. Zablokowali dostęp do skrzynki mailowej, mimo, że opłaty zostały zrobione. fIRMA widmo!!!! ZaletySAME WADYWadyJAK POWYŻEJ -
~Wojciech / 2024-03-01 16:21
Brak zalet. Totalne dno!! Nie kupujcie tego NIGDY! -
~Wojtek / 2020-05-15 21:25
usługa opłacona do września a wyłączona teraz bez żadnego powiadomienia