Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Utek / 2018-08-02 22:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Pierwsze zastrzeżenie jakie mam do ITAKI i co mnie zdenerwowało to przesunięcie lotu. Przed zakupem wycieczki wylot miał być o godzinie 15.40 z przylotem o 18.50, kilka dni po wpłacie gotówki informacja o zmianie godziny wylotu 23.55 czyli już jeden dzień pobytu w plecy. Na miejsce przybyliśmy o 5.00 rano dnia następnego, cały dzień do kitu, człowiek zmęczony nie wyspany itp. a tu jeszcze lepsza niespodzianka, pokój w jakim wylądowaliśmy beznadziejny. 4 gwiazdkowy hotel i foldery ITAKI wskazywały, że pokoje są super, jednak rzeczywistość okazała się inna. Futryna drzwi wejściowych do pokoju wyglądała tak jakby ktoś się włamywał, połamana i poszczerbiona z ogromnym prześwitem, oczywiście wejście z zewnątrz, od tyłu hotelu, nie z korytarza jak w typowym hotelu, aż strach czy ktoś nie wejdzie i nas nie okradnie. Szafę z przesuwnymi drzwiami mógł otworzyć jedynie silny facet, po otwarciu okazało się, że brak półek tylko pręt na wieszaki i aż trzy wieszaki. Telewizor ktoś zajumał została tylko podstawa i pilot, gniazdka w ścianie latają każdy w różną stronę, strach coś podłączyć chyba że ktoś lubi pieszczoty prądowe to polecam, brak kloszy, w łazience za to ruchome szybki w oknach prawie wylatujące, rdza na wannie (niestety zamiast prysznica była wanna) aż obrzydzenie brało jak trzeba było się wykąpać, słuchawka prysznica obrzydliwa. Oczywiście hotel posiada dużo lepsze pokoje, widziałem na własne oczy, ale Polakowi mimo, że zapłaci kupę kasy można wcisnąć byle co. Poza tym hotel ma 220 pokoi co za tym idzie zdecydowanie za mały basen i za mało leżaków na nim, żeby poopalać się na leżaku basenowym trzeba było by wstać o 7.00 rano i tak jak niektóre ciecie rzucić ręcznik na leżak co automatycznie oznaczało rezerwację, mimo iż przychodzili dopiero po 10.00 leżakować. Ta sama sytuacja jest z leżakami na plaży, aby zdobyć leżak pod parasolem mimo, że jest płatny trzeba było iść z samego rana co oznacza, że parasolek i leżaków jest również za mało jak na ilość gości hotelowych. Polecieliśmy do Hotelu Aristoteles Beach ze znajomymi i oni mieli podobną sytuację, a po rozmowie z poznanymi na miejscu polakami okazało się że scenariusz się powtarza. I tu ITAKA niestety ma u mnie minus nie do odrobienia, gdyby koszt pobytu był o 1/3 cenę niższy nie mówił bym nic, ale skoro trzeba zapłacić pełną kwotę, to pokoje powinny być takie jak na folderach. (za tą kasę mam 2 tygodnie pobytu w Chorwacji, w dużo lepszych warunkach mieszkaniowych, a w Aristoteles beach zaledwie tydzień) Jedzenie w restauracji dobre, szkoda tylko, że na śniadania codziennie było to samo, natomiast obiady i kolacje super, duża ilość owoców czasami trzeba było o nie trochę powalczyć.
    Zalety- kompleks hotelowy ładny, poza obskurnym kortem tenisowym, który powinien znajdować się z tyłu hotelu a nie w centrum kompleksu.
    - wycieczki fakultatywne
    - ładna panorama
    Wady- godziny odlotów
    - pokoje (dla Polaków, inni obcokrajowcy mieli ładne)
  • ~Inka / 2018-08-02 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie Szanownych Państwa pragnących spędzić wyczekiwane wakacje niestety z biurem Itaka.
    Pragnę zwrócić uwagę, ze biuro podróży Itaka nie poczuwa się do odpowiedzialności przewoźnika z którym sama zawarła umowę dotycząca samego lotu. W momencie kiedy lot zostaje opóźniony lub odwołany zostają Państwo sami na lotnisku (jedynie w towarzystwie innych klientów Itaki) bez jakiejkolwiek informacji, zaintersowania biura Itaka, bez jakiejkolwiek opieki oraz wyżywienia. Wyżywienie pozostaje we własnym zakresie, oczywiście na lotnisku, które jak wszystkim wiadomo, ma swoją cenę. Siedząc osma godzinę w poczekalni, nie mając jedzenia i picia oraz czytelnych informacji dotyczących naszej dalszej podróży pozdrawiamy wszystkich podróżnych z biura Itaka!!! K.D.
    Ps. Katowice-Pyrzowice
    Ps. Życzymy dużo zdrowia i szczęścia z rozmowami na infolinii Itaka
    WadyBrak
  • ~Natalia / 2018-08-01 23:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam ! Byłam na wycieczce organizowanej z biura Itaka tydzień temu.. dokładnie to północne Włochy. Jestem zachwycona ! Plan wycieczki został zrealizowany w 100% . Pani przwodnik... o ile dobrze pamiętam Pani Aneta - widać pasję i zaangażowanie.. właściwy człowiek na właściwym miejscu :) cena wycieczki bardzo korzystna. Oczywiście jeśli chodzi o hotele to było kilka niedogodności lecz dla mnie praktycznie niezauważalne. :) zalezalo mi na aktywnie spędzonym urlopie i tak właśnie było :) dziękuję dziękuję dziękuję!
    ZaletyOrganizacja I plan wycieczki
    WadyHotel
  • ~MK / 2018-08-01 13:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Gdy tylko pojawia się problem klient jest pozostawiany sam sobie. Żenujący sposób obsługi klienta. Otwarcie trzeba napisać, że ta firma to oszuści. Absolutnie nie polecam. Bardzo żałuję zawarcia umowy z tą firmą.
    WadyŻenujący sposób podejścia do klienta, brak jakiejkolwiek reakcji na problem - starania o klienta podejmowane są tylko do momentu zapłaty wynagrodzenia,
  • ~Daria / 2018-07-31 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukali nas mieliśmy mieć 10 dni a mamy 8 dni nie polecam tego biura podróży poniewż są to oszusici,ale pocecam biuro podróży Tui ponieważ fajne wycieczki dla dzieci I dorosłych.
    ZaletyOszuści,polecam Tui
    WadyOszuści,polecam Tui
  • ~Przemek / 2018-07-30 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarezerwowałem wycieczkę. Zaplanowałem urlop - pracodawca zaakceptował. Wylot miał być z Warszawy, na Lapalmę. Miesiąc przed informacja od Itaki, sorry ale wycieczka nie odbędzie się bo za mało osób, wiedzielei pewnie dużo wcześniej. A teraz najlepsze ich propozycje, 300zł rabatu za całą wycieczkę i wylot z Katowic. Ledwo co pociąg dla 1 osoby by pokryło a gdzie nocleg? bo wylot o 6 rano... druga propozycja to Fuertawentura - jedna z najgorszych i najbardziej wietrznych wysp - chyba nie halo, więcej ofert Itaka nie ma??? Sorry ja z Itaką już nie polecę...
  • ~JR / 2018-07-30 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Hotel Coloseum w Bułgari,szczerze nie polecam. Nie smaczne i słabej jakości produkty. Pokój z widokiem na ogromny pordzewiały dach kasyna. Obiecali zmienić pokój i niestety nie dotrzymali słowa. Do tego wszystkiego pada deszcz 3 razy dziennie. Itaka w ofercie obiecuje cuda wianki,a tu zmarnowane pieniądze i wakacje.
  • ~Mor / 2018-07-27 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!!! Oszuści. Sprzedają oferty, które nie zostają przydzielane Polakom. Traktują nas jak gorszy sort. Inna sytuacja taka, że okazuje się brak miejsc w hotelu. Kilku godzinne oczekiwanie na wolny pokój. Brak kontaktu z rezydentem i biurem. Dobry kontakt do czasu opłacenia wycieczki. Potem każdy Cię olewa!!! Oszuści oszuści oszuści!!!!
    ZaletyBrak!!!!!!!
    WadyWszystko!!!
  • ~Sylwia / 2018-07-26 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Droga Itako,jestem bardzo rozczarowana waszym podejściem do klienta a raczej jego brakiem. Wiele do życzenia pozostawiają kompetencje i profesjonalizm (w sumie jego brak!) państwa pracowników. Myślałam, że mają oni pomagać i dbać o klienta. Niestety w ostatnim czasie przekonałam się, że pomagają-owszem ale z wyborem wycieczki i przy wpłacaniu pieniędzy. Później? Umywają ręce. Przecież wycieczka zapłacona to po co się starać i pomagać. Przejdę do sedna. 2 tygodnie przed planowanym wylotem został przełożony nam lot na godzinę 21.00, co oznacza, że na miejscu będziemy około 2/3 w nocy (a jest to już druga doba hotelowa). Również powrotny lot został nam skrócony prawie o 3 h. Jeśli dobrze pamiętam była to wycieczka 8 dniowa, a z tego teraz wynika, że jednak tak nie jest. Oszustwo w biały dzień. Nie polecam.
  • ~Mirosław / 2018-07-25 20:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Zmiana godzin a nawet terminu wylotów powodująca skrócenie wycieczki.Skandaliczne zachowanie rezydentki w Marsa Alam.Brak poczucia odpowiedzialności za błędy podwykonawców.
  • ~mp / 2018-07-25 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    1. Mój bagaż rejestrowany został zagubiony przez przewoźnika (small planet), 3 dni po powrocie w dalszym ciągu nie potrafią ustalić, gdzie plecak się znajduje - była w nim m.in. obrączka mojego męża. Obsługa klienta przewoźnika jest na Litwie, porozumiewają się łamanym polskim... Najtańszy i najgorszy czarter dostępny w Polsce .

    Opóźnienia w locie w 1 i drugą stronę, o którym dowiadujemy się oczywiście dopiero na lotnisku, samolot najstarszy, jakim miałam okazję w życiu lecieć.

    2. Zamiast widoku na "las piniowy" dostaliśmy widok na śmietnik oraz huk śmieciarki wywożącej śmieci o 6. rano.

    3. Uprzedziliśmy przy zakupie wakacji, że to będzie nasza podróż poślubna, ale Itaka ugościła nas na 2-óch osobnych łóżkach (wcześniej zostaliśmy poproszeni o wzięcie ze sobą kopii aktu zawarcia małżeństwa, co nie było problemem). Po zgłoszeniu zażalenia Hotel Bahamas ulokował nas w pokoju na ostatnim piętrze, gdzie mimo "działającej w 100% klimatyzacji z lat 60tych" temperatura w dzięń i w nocy nie spadała poniżej 37*C...

    4. Pani Ewelina - rezydentka w El Arenal na Majorce - wprowadza swoich podopiecznych w błąd udzielając nieprawdziwych informacji np. o komunikacji autobusowej i przestrzegając przed rzekomo niebezpiecznym ruchem samochodowym. Bardzo zależy jej przede wszystkim na sprzedaniu autokarowych wycieczek objazdowych ..

    5. Spożywanie posiłków w tej dopchanej ludźmi do granic pojemności stołówce powodowało stres odejmuj wszelki apetyt. Tego typu przyjemność co rozłożenie się z kolacją w przejściu podziemnym przy metrze w Warszawie lub na dworcu centralnym. Hotel (mimo tych 3,5 gwizdek) w stylu: WYSPAĆ SIĘ I UCIEKAĆ.
    WadyBiuro nie bierze odpowiedzialności za zagubiony przez ich czarter bagaże oraz warunki hotelowe niezgodne z opisem w ofercie, którą sprzedają.
  • ~Leszek / 2018-07-24 08:29
    Ocena: 4.33 / 5
    Byłem w Turcji na objazdówce "Orient Express". Wyglądało to tak, że w Polsce płaciło się w zł za wycieczkę a na miejscu rezydent zbierał obowiązkową kwotę na bilety wstępu do planowanych obiektów w Euro (plus na wycieczki dodatkowe jak kto chciał). Bilety te pilot nabywał za liry tureckie. Z uwagi na to , że lira poleciała na pysk zapłaciliśmy dużo za dużo, na pokrycie kosztów biletów wystarczyłaby połowa kwoty w Euro . Pilot (bardzo miły i kompetentny Turek) nie chciał tego wyjaśnić, kręcił, podawał opłaty za punkty programu wymienione w ofercie Itaki jako "w cenie"- czyli już zapłacone złotówkami. Potem była wersja, że to wpłaty na fundację finansującą meczety (co mnie obchodzą meczety?). Żeby było jasne - wycieczka była wspaniała, choć niektóre łazienki w pokojach hotelowych były "przed remontem" ale do wytrzymania na jedną noc. Pozostał niesmak i poczucie, że wyłudzono ode mnie pieniądze . Nie pisałem tak ostro ale i tak Itaka mojej opinii nie opublikowała;)
    ZaletyCiekawe miejsca, piękny kraj, dobra organizacja,
    Wadyzawyżanie opłat na miejscu, brak możliwości rozliczenia pieniędzy, które pobierają na miejscu w Euro - myślą, że turysta nie potrafi policzyć ile rezydent płaci za wstępy? Nie zna kursu walut?
  • ~Agata / 2018-07-23 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne pierwsze wrazenie, najgorsze jakie mozna sobie wyobrazic. Bylismy zainteresowani jedna z ofert biura podrozy, wszystko ladnie, pieknie, cena do zaakceptowania i tu niemile zaskoczenie: opaty dodatkowe, obowiazkowe co gorsza. Rozumiemy sa takowe ale kiedy dzwonimy i chcemy sie dowiedziec za co konkretnie mamy zaplacic DRUGIE TYLE CO KOSZT WYJAZDU zaczyna sie lekcewazace traktowanie klienta. Doslownie jak przyslowiowego idiote, ktory sam sobie zarezerwowac wakacji nie potrafi, musi z biurem podrozy jezdzic. Blad. Brak jakiejkolwiek jasnej i logicznej odpowiedzi na pytania, traktowanie klienta z gory. Nie kupiles to po co sie pytasz? musisz zaplacic bo tak. Normalnie bilet wstepu kosztuje 3 euro my chcemy 30, bo tak i juz koniec tematu. Obsluga klienta pozom zerowy, ceny zawyzone do granic mozliwosci, brak jakiejkolwiek mozliwosci modyfikowania oferty. Konsultanci biura obslugi sa niegrzeczni i aroganccy, nietolerujacy klienta, ktory potrafi myslec i nie da daje sie naciaganac zadajac logiczne pytania.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko inne
  • ~IKA / 2018-07-23 10:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłam z biurem Itaka na Maderze.Niestety nie mam pozytywnej opinii na temat organizacji pobytu przez Itakę. Rezydentów na oczy nie ujrzeliśmy, oprócz 5 minut w autokarze podczas transferu z lotniska do hotelu. Spotkania z rezydentami były wyznaczane o tak absurdalnych godzinach, że cały dzień był stracony. Wobec powyższego zrezygnowałyśmy ze spotkania. Ale p. rezydent nie była nami zainteresowana, nie wykonała nawet żadnego telefonu.
    Hotel marny, plaża daleko. Dla nas nie miało to większego znaczenia ale przynajmniej oferta powinna być obiektywna a nie przesadzona.Nie polecam wyjazdów z Itaką
    ZaletyŻadnych
  • ~jolka / 2018-07-21 15:08
    Ocena: 3.67 / 5
    atrakcyjna trasa- można by zobaczyć więcej,ale pilot nieżyczliwy,zapłacone śniadanie w dzień wylotu a tu nawet prowiantu..
    Zaletydobry autokar
    Wadyza wcześnie w hotelu ,często na peryferiach
  • ~edek / 2018-07-21 12:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Nasze czwartek wakacje z Itaka były równie owocne jak te poprzednie. Świetnie spędzony czas, oferta oczywiście zgodna z opisem i w dobrej cenie :)
    Zaletydobra cena, super organizacja
    Wadybrak
  • ~Brygida / 2018-07-21 11:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Hotel polecony przez biuro Itaka Kriamos blue na Rodos wspaniały, obsługa,czystość,bardzo dobre jedzenie,wycieczki fakultatywne wspaniałe,dziękuję za miło spędzony urlop serdecznie pozdrawiam wszystkich pracujących w hotelu. Następny urlop zaplanuję również z biurem ITAKA.Dziękuję
    ZaletyCISZA SPOKÓJ PIEKNE WIDOKI
  • ~Zosia / 2018-07-18 18:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsze pokoje nawet jak kupuje się najdrozszy,oszukiwanie z godzinami lotu, oszukiwanie z lotniskami wylotowymi- kupuję wylot z Wrocławia A muszę z Katowic. I nie dbają kompletnie o klienta. Dlatego po wielu latach przestaje z nimi jezdzic.
    ZaletyTeraz nie ma zadnych
    WadyBrak szacunku do klienta. Nieprawdziwe rozkład lotów.standart pokojów gorszy niż przedstawiają.kupijesz np.widok na morze i w pakiecie dostajesz stary pokój do remontu z grzybem
  • ~Rudyklusek / 2018-07-18 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Obecna Itaka to Nowa Itaka a jakość usług odpowiada klasie Rainbowtouru.
    Przy organizacji wycieczki objazdowej uwzględnimy jest przede wszystkim interes biura, wymagania kierowcy a na końcu klienta. Jest to żenujące ale prawdziwe- byłam z tym biurem na Islandii i nigdy więcej !!! Program imprezy zmieniony na miejscu bo biuro wykupiło tanie bilety lotnicze ( pobyt 7 dni) a zapomniało zapewnić programu na dzień wyjazdu( wylot o 2.30 czasu warszawskiego). Zwiedzanie obiektów na Islandii to Ok 1/2 godz a pózniej postój godzinny w jakiejś dziurze bo kierowca ma czas wolny. Impreza bez przewodnika - a bilety wstępu i przewodnik to 80€ które daliśmy pilotce. Rzeczywista cena biletów to Ok 30€- rozliczenia nie było. Totalna porażka
    ZaletyZadnych
    WadyBrak przewodnika i program nie dostosowany do rozkładu lotów. Kompletny brak zainteresowania klientem
  • ~Darek / 2018-07-15 18:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Ocena dotyczy biura nie hotelu. Itaka nie dotrzymuje terminów. Wg regulaminu pierwszy i ostatni dzień to czas na przyjazd/wyjazd - i to rozumiem. Ale wkurza mnie bardzo jak Itaka pierwotnie ogłasza wylot na godz. 10:00 ( przybycie do hotelu ok 15:00) a na dwa dni przed datą przesuwa wylot na 23:55 ( przybycie do hotelu 5:30 dnia następnego).Żadnego tłumaczenia się dlaczego, żadnego przepraszam - klient zapłacił więc już zarobiliśmy. Dokładnie taki sam komentarz zamieściłem na ich stronie rozpoczynając od słów: Hotel, obsługa i wyżywienie OK. "Moderator" usunął wszystko pozostawiając tylko pierwsze zdanie ( jest lepszy od cenzorów PRL). Osobiście odradzam to biuro. Hotel Shark w Gumbet pobyt pierwsza połowa czerwca 2018r.
    ZaletyHotel, obsługa, wyżywienie
    WadyTuroperator, standardowo - rezydent, brak jakiejkolwiek odpowiedzi biura na niewygodne pytania.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976