Pobyt w sierpniu 2019 w hotelu Pizzo Calabro Resort w południowych Włoszech. Hotel godny polecenia, dobrze położony, posiłki bardzo dobre. Tyle tylko, że z własną rezerwacja. Itaka jako organizator pobytu zupełnie się nie sprawdziła. Wycieczki fakultatywne na bardzo słabym poziomie, minimalny poziom informacji i atrakcji. Rezydent wyraznie sobie nie radził w sytuacjach wymagających wsparcia podróżnych. Mimo wylotu o 4.00 rano Itaka gwarantowała pokoje tylko do 10.00 w dzień przed nocnym wylotem. Nie było możliwości przedłużenia na własny koszt doby hotelowej dłużej niż do godziny 14.00, mimo, że kolejna grupa z Itaki kwaterowania w opuszczonych pokojach pojawiła się w hotelu po godzinie 24.00 (wystarczyło, by Itaka partycypowała w kosztach późnego sprzątania). Tu dodam, że w momencie decyzji o wyjeździe plan lotów do i z powrotem byl zupełnie inny, dużo bardziej atrakcyjny. Zmienił się na ca miesiąc przed terminem urlopu w okresie w którym z braku czasu i mnogości chętnych trudno było szukać alternatywnych wyjazdów. Itaka nie zadbała również o pokój w którym w dzień wylotu jej klienci mogliby się umyć i spokojnie zostawić bagaże. Showerroom zagwarantowano do godziny 14.00 przy wylocie o 4.00 i wyjeździe z hotelu o 1.00 w nocy!!! Z uwagi na brak wydzielonego miejsca na bagaże, bagaże stały bez opieki w holu obleganej w tym dniu przez zmiany turnusów recepcji, gdzie bawiły się nimi dzieci czekających na meldunek Włochów. Interwencja u rezydentki nic nie dała. Uznała ona, że jest to zwyczajowa praktyka.
ZaletyHotel sam w sobie, ale bez udziału i pośrednictwa w rezerwacji pobytu biura podróży Itaka.
WadyItaka jako touroperator.
~Ja85 / 2021-03-12 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Jak wiele osób poniżej rowniez zdecydowaliśmy się na bon. Ponoć można go wykorzystać na dowolne wakacje. A tu boom bo jak chcemy jechać w Polskę to Itaka nie chce tego bonu zrealizować. Jednym słowem oszuści.
WadyOszuści
~Jacek / 2021-08-21 10:11
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA ITAKA sprzedaje ofertę wakacyjną następnie tuż przed wyjazdem informuje że zmienia na podstawie Art 46 ustawy hotel na inny który się im nie sprzedaje i zalega pozostawia klienta pod ścianą bo wasze pieniądze ma ITAKA a jak nie bierzesz tego co dają to pieniążki po wakacjach. A jeszcze oferują kup sobie coś innego po aktualnych cenach nieważne że kupowałem wcześniej. NIE POLECM.
ZaletyBrak
WadyZŁE PODEJŚCIE DO KLIENTA
~Jacek / 2022-07-22 09:39
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM. Obecnie jestem w hotelu w Egipcie oferowano i prezentowano
jako 5 gwiazdkowy na miejscu wewnątrz restauracji brak naczyń i sztućców. Sztućce nie wymieniane, obsługa nie reaguje. Pomimo niepełnego obłożenia braki miejsc w restauracji podczas posiłków. Bardziej przypomina to stołówkę. Rezydentka Itaki nie chce przyjąć reklamacji twierdzi że Jej to nie obchodzi bym pisał sobie reklamację. Itaka wprowadza w błąd co do tego co sprzedaje. NIE POLECAM.
ZaletyBRAK
WadyNie ma pomocy ze strony ITAKA.
~Jakub / 2019-09-22 01:21
Ocena: 1.00 / 5
Dziekujemy za zniszczone wakacje.
UNIKAC JAK TYLKO SIE DA!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyPraktycznie wszystko. Organizacja. Samolot. Obsługa. Pora samolotów. Zakwaterowanie. Jedzenie. W sumie wszystko co itaka robiła na tej wycieczce.
~Jakub / 2019-09-22 16:03
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, niezgodność usługi z umową. Hotel o niższym standardzie, bez wielu udogodnień
ZaletyŻadne
WadyNiezgodnośc umowy z usługą.
~Jan / 2023-08-29 08:40
Ocena: 1.00 / 5
Itaka to mistrzostwo w okłamywaniu ludzi co do ilości dni pobytu przylot 9.08 godz.23 zaliczony już jeden dzień wyjazd z hotelu 16.08 o godzinie 18 przylot do kraju fakt po północy 17.08 a ci zaliczyli to jako dzień pobytu.
WadyKoniec tych oszustów z itaki
~Janusz / 2018-06-23 10:08
Ocena: 1.00 / 5
Taka krótka opinia o pobycie w Playa Granada Club Resort w Hiszpanii z biurem podróży Itaka.
Hotel piękny, miejscowość piękna, jedzenie super.
Wakacje marzenie ale....
Opieka Pań rezydent tragedia.
Jeżdżę kilka lat na wakacje pierwszy raz z Itaka i był to ostatni raz z tym biurem.
Zero zainteresowania, zero opieki, zero dostępności.
Wszystko zaczęło się od momentu wylądowania.
Pani pokazała busika i radzcie sobie sami.
Po przyjechaniu do hotelu okazało się się że cześć osób ma pokoje posprzątane i może się zakwaterowac, część nie.
Była to godzina 10.00 rano.
Myśmy tego pokoju nie mieli, a że to była podróż poślubna próbowałem się dodzwonić do P Rezydent ale bezskutecznie.
No i to rozumiem że pokoju mogło nie być bo wczesna godzina ale braku kontaktu nie.
Było tam starsze małżeństwo i dostali pokój od razu.
Okazało się że z widokiem na parking i bardzo mały.
Też próbowali się dodzwonić do P Rezydent i im się akurat udało ☺️
Ale co to była za pomoc gdy usłyszeli od niej ze jak im nie pasuje to mogli mówić wcześniej bo samolot do Warszawy już wystartował i mogli nim spadać
Idźmy dalej .
Do Itaki :
Niby biuro markowe i prestiżowe ale warto się zainteresować w jakich pokojach są kwaterowani Polacy na Playa Granada Club Resort.
Dostają najgorsze pokoje a hote naprawdę piękny z super ogrodem i jedzeniem.
Na następny dzień było spotkanie organizacyjne
Kupiliśmy wycieczkę na Giblartar.
Chcieliśmy zobaczyć to historyczne miejsce i oczywiście małpki.
Wycieczka super.
Przewodnik Pan Bartek młody chłopak z bardzo dużą wiedzą
Wspomnienia będą do końca życia.
Ale warto zaznaczyć że to była lokalna firma która organizowała wycieczki na miejscu dla Itaki
We wtorek chcieliśmy skorzystac z dyżuru Rezydentki w hotelu i dokupić jeszcze jedna wycieczkę na Ścieżkę Królów.
I oczywiście w miejscu gdzie miala dyżurówac ,
spotkaliśmy zdezorientowanych Polaków, którzy również jej szukali.
Usilne próby jej znalezienia skończyly się fiaskiem. Jak się okazało Pani Rezydent wszystkich miała w nosie i poszła oglądać mecz Polaków w barze hotelowym nie zostawiając żadnej informacji ze gdzie indziej można ją złapać.
Ja rozumiem że można być kibicem bo sam nim jestem ale praca i obowiązki na pierwszym miejscu.
Efekt był taki ze na tą wycieczkę pojechalo z naszego hotelu tylko 10 osób a chętnych było dwa razy więcej.
U mnie by taka osoba już dawno nie pracowała.
I w końcu powrót do Polski.
Z hotelu na lotnisko jest jakieś 130 km.
Wracalo razem z nami 20 osób.
Podstawili nam busa.
Takiej podróży w życiu nie przeżyliśmy.
Bus się rozlatywal, tak trzeslo nami jakbyśmy brali udział w jakimś offroad
Pewnie ktoś kto to czyta teraz może się śmiać ale mnie do śmiechu nie było zważywszy że moja żona jest w ciąży i bałem się czy coś jej się nie stanie.
Na lotnisko dotarliśmy spóźnieni .
Dobrze ze zdążyliśmy na samolot.
Puenta oczywiście jest :
NIGDY WIĘCEJ NIC Z ITAKA
~Janusz / 2020-04-29 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Prezes Zarządu Mariusz Jańczuk.
W kwietniowym numerze miesięcznika Forbes ze zdziwieniem przeczytałem pana wywiad w którym stwierdza, że "jako touroperator chciałbym, żeby do naszej dyspozycji pozostawić pieniądze, które przez ostanie trzy lata zbieraliśmy w funduszu gwarancyjnym." W dalszej części wywiaduj twierdzi Pan, że "to są nasze pieniądze."
Tymczasem prawda wygląda inaczej, to nie są pieniądze turoperatoprów, to są pieniądza, które wpłacają do funduszu za pośrednictwem biur podróży klienci. To są pieniądze klientów.
W wycenie oferty jest to oddzielna pozycja za którą płaci kupujący wycieczkę.
Pisanie nieprawdy może mniej zaznajomionych z tematyką czytelników wprowadzać w błąd.
Rozumiem trudną sytuację biur podróży jak też i wielu przedsiębiorców w innych branżach, bo sam jestem przedsiębiorcą. Uważam, że firmą należy się wsparcie w tych trudnych czasach. Ale to nie powód aby wyciągać ręce po nie swoje pieniądze i jeszcze wprowadzając opinię publiczną w błąd. Na pewno w wyniku kryzysu spowodowanego epidemią zbankrutuje część biur podróży. Jeżeli pieniądze z funduszu zostaną wydane to jak będą chronieni klienci? W poprzednich latach kiedy nie było jeszcze funduszu byliśmy świadkami wielu upadłości biur podróży i pozostawieniu klientów bez wsparcia. Czy o tym Pan nie wie czy nie chce wiedzieć? Uważa Pan, że klienci powinni być pozbawieni ochrony kosztem biur podróży bo wasze dobro jest ważniejsze niż klientów?
Jako wielokrotny klient Itaki jestem zbulwersowany takim stanowiskiem prezesa zarządu jednego z największy biur podróży i całkowitego nieliczenia się z dobrem klientów.
Janusz
~Jaroslaw / 2022-04-18 19:06
Ocena: 1.00 / 5
Po dokładnie dwóch latach ruszyły wreszcie loty z Polski do Taby na Synaju w Egipcie.
Nasz lot z Katowic do Taba international airport był pierwszym.
Z lotniska do resortów jedzie się od 40 minut do godziny.
Uwaga jednak na biuro podróży Itaka.
Szanowni Państwo,
W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
Personel i zespół Egipcjan jest na medal.
Obsługa Itaki okrada gości wymuszając na nich wykupywanie wycieczek fakultatywnych w złodziejskich cenach, jest to jedyna szansa, by wyjść za bramę hotelu.
Nasza redakcja ma dziesiątki imion i nazwisk pokrzywdzonych.
Sami wróciliśmy właśnie z tego ,,więzienia' w Tabie.
Prosimy o szybką odpowiedź i interwencję.
Itaka co tydzień wysyła do Taby do tego miejsca setki nic nie podejrzewających Turystów.
To kryminogenne sprzeczne z prawem działania.
Setki pokrzywdzonych przez Itakę ludzi czekają na sprawiedliwość. Zamykają ludzi w hotelu! W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
Egipcjanie są fair i bardzo pomagają jak tylko potrafią.
Winna jest Itaka i jej perfidne kłamstwa
ZaletyŻadnych zalet
WadyCała masa wad
~Jarosław / 2023-07-21 09:27
Ocena: 1.00 / 5
Zmiana miasta wylotu z Polski następnego dnia po zapłacie. Zmiana godziny wylotu powrotnego i pozostawienie rodziny z małymi dziećmi w lobby hotelowym na 16 godzin bez wyżywienia. Reklamacje odrzucone.
~JK / 2021-06-16 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wykupywanie od Itaka.pl usług typu parking czy testy na covid. Po wpłacie zero odzewu, pieniądze skradzione.Usługi niezrealizowane.
WadyKradną i wyłudzają kasę przez stronę.
~JKK / 2023-08-17 23:50
Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE ODRADZAM WYJAZD Z BIUREM PODRÓZY ITAKA
ZaletyBRAK
~Joanna / 2018-08-06 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Fatalnie. Jesli wakacje to.tylko nie z tym biurem. Oszukali nas. Stracilismy jeden dzien za ktory zaplacilismy siedzac w domu. Wycieczki z ukrytymi kosztami ..nie polecam
~Joanna / 2018-10-08 11:59
Ocena: 1.00 / 5
po tegorocznych wakacjach rozczarowanie!
wakacje na Cypr okres 4-11.10.2018r
wszyscy którzy wykupili wycieczkę w hotelu Sentido Cypria Bay zostali zrobieni w "bambuko" .
Pasażerowie z Katowic dostali już nawet opaski w/w hotelu po czym mieli je zdjęte i się okazało, że nie zostaną tam zakwaterowani.
My natomiast ( lot z Warszawy)
na lotnisku (już na Cyprze )usłyszeliśmy, że nastąpiła zmiana hotelu -mamy wsiąść do autokaru i jechać na miejsce.
Po przybyciu do hotelu Leonardo Laura Beach& Splash Resort okazało się, że oszukanych Klientów jest więc.
Pan rezydent Michał K.( nie polecam- zero pomocy! olewka totalna)
ani słowem nie wytłumaczył nam co się stało?dlaczego miała miejsce taka sytuacja?
i jak to w ogóle jest możliwe, że ok 20 osób wykupiło wycieczkę, której nie ma?
Zostaliśmy poinformowani, że mamy zakwaterować się w tym hotelu, bo innego nie będzie.
Następnie rezydent poinformował nas o spotkaniu organizacyjnym dnia następnego tj 5.10.2018r.
Każdy z nas złożył jemu reklamację, którą Pan potwierdził i zrobił nam ksero.
Największy minus " nowego hotelu " :
brak plaży hotelowej na, który nam najbardziej zależało.
Na piątkowym spotkaniu Pan przekazał nam informację co warto zwiedzić, jak się poruszać po Patos itp.
jednakże odnoszę wrażenie, że Pana głównym zadaniem było sprzedanie nam wycieczek fakultatywnych organizowanych przez Itake.
dodam:
Pan Michał poinformował nas, że otrzymaliśmy
" opaski " , które są Gold i będziemy mogli korzystać ze wszystkich możliwych atrakcji hotelowych oraz barowych jak Premium w ramach" rekompensaty".
( jedna Pani z Katowic wspominała o totalnym braku plaży Pan Michał odpowiedział jej, że może nadrobić w barze bo mamy "full wypas" Premium bransoletki- po czym Pani mu odpowiedziała, że jej zależy na plaży, bo takie wykupowała wczasy, a nie alkohol).
W tym samym utwierdził nam jeden z barmanów, który sam nam powiedział, że w ramach naszych opasek możemy zamawiać co tylko chcemy.
Niestety mieliśmy nieprzyjemną sytuację jeszcze tego samego dnia.
Jedni kelnerzy super -elegancko, miło nas obsługiwali i obowiązywały nas każde trunki, a później zaczął się problem- nie obowiązują już nas.
Pan zadzwonił po menadżera natomiast ja poprosiłam o pomoc Pana Michała.
Między czasie Menadżer kazał kelnerowi pochować wszytkie trunki do szafy i po temacie.
Pan Michał powiedział, tylko że Menadżer tak mówi i nie będzie się z nim kłócić.
Gdy chciałam z nim porozmawiać powiedział, że "dziękuję i do widzenia"- obrócił się na pięcie i poszedł.....
rezydent roku :)!
cóż to tak "po krótce " naszych nie miłych doświadczeń z biurem Itaki dodam tylko, że jesteśmy wieloletnim Klientami Itaki i wcześniej zawsze byliśmy bardzo zadowoleni.
pozdrawiam!
~Joanna / 2019-10-05 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Hotel nie zasługuje nawet na dwie gwiazdki.
Bardzo monotonne jedzenie, brudne naczynia, stoliki na stołówce brudne i lepkie obrusy, brak szklanek -kolejki nawet 15-20 minut. Brak możliwości zjedzenia w spokoju, ciasno cały czas ktoś szturcha.A na dodatek wydzielane jedzenie.W opcji All .. !!!!? Basen i leżaki brudne, łącznie z płytkami na basenie. Wszystko takie lepkie ze klapki z nóg spadały. Wydzielanie picia totalne nieporozumienie. Plaża brudna- odchody zwierząt. Brak basenu krytego w opcji standardowej-tylko za odpłatnością. Zdjęcia z oferty biura odbiegają od rzeczywistości !!! Smród papierosów w pokojach przeniesiony przez klimatyzację z baru. Naprawdę nie polecam jeden wielki koszmar! Tragedia !! To nie pierwsze moje wczasy ale pierwsza porażka. Zawsze czytałam opinie i patrzyłam na nie przez palce. Tym razem trzeba patrzeć na pozytywne opinie przez palce. Wystawił je chyba ktoś w zamian za coś!!!! Bo nie wierzę, że te pozytywne opinie pochodzą od osób które były w tym hotelu.
~Joanna / 2022-05-05 18:38
Ocena: 1.00 / 5
Dno i 3 metry mułu. Ostani raz zakupiłam wycieczkę z biura podróży!!!
Oszuści, ukryte informacje, obsługa dramat, zakup bardzo szybki - każda zmiana i próba kontaktu dramat/ wiszenie na linii po 20x , pisanie kilkunastu maili , zmiana ceny o kilkanaście procent co chwila.
Odsyłanie w sprawie zmian na mail , z którego przychodzi informacja zwrotna z brakiem telefonu do kontaktu co świadczy o zbyt małej ilości ludzi do pracy w tym bagnie !!!
Od następnego urlopu wszystko osobiście załatwię bo z tymi oszustami tylko traci się zdrowie.
ZaletyBrak
WadyWszystko! Obsługa, ceny, kontakt
~Joanna / 2022-08-12 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Po dokładnie dwóch latach ruszyły wreszcie loty z Polski do Taby na Synaju w Egipcie.
Nasz lot z Katowic do Taba international airport był pierwszym.
Z lotniska do resortów jedzie się od 40 minut do godziny.
Uwaga jednak na biuro podróży Itaka.
Szanowni Państwo,
W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
Personel i zespół Egipcjan jest na medal.
Obsługa Itaki wymusza wykupywanie wycieczek fakultatywnych w złodziejskich cenach, jest to jedyna szansa, by wyjść za bramę hotelu.
Nasza redakcja ma dziesiątki imion i nazwisk pokrzywdzonych.
Sami wróciliśmy właśnie z tego ,,więzienia' w Tabie.
Prosimy o szybką odpowiedź i interwencję.
Itaka co tydzień wysyła do Taby do tego miejsca setki nic nie podejrzewających Turystów.
To kryminogenne sprzeczne z prawem działania.
Setki pokrzywdzonych przez Itakę ludzi czekają na sprawiedliwość. Zamykają ludzi w hotelu! W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
Egipcjanie są fair i bardzo pomagają jak tylko potrafią.
Winna jest Itaka i jej perfidne kłamstwa
ZaletyŻadne
WadyZamykają ludzi w hotelu w Tabie w Egipcie
~Joanna / 2022-10-20 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz z ITAKA i ostatni. ITAKA to oszuści i najgorsze krętacze. NIGDY WIĘCEJ. Dziadostwo i przepłacanie pieniędzy. Wycieczka wykupiona do hotelu 5* all inclusive.
Przed wycieczką częste zmiany (okres trwania wycieczki z 11 na 8”, zmiana linii lotniczych, zmiana godziny przylotu do Egiptu na bardzo późną). Godzina przylotu miała być na 19:05 po zmianie i opóźnieniach wylądowaliśmy o godzinie 2:00 w nocy, w hotelu o 3:30. W hotelu po przybyciu nie dostaliśmy posiłku, który nam przysługiwał. Odwoływaliśmy się, że to tak jakby nie było doby hotelowej. Itaka na odwołanie napisała, że biorąc udział w wycieczce zaakceptowaliśmy warunki (tak jakbyśmy mieli stamtąd wrócić bo się nie zgadzamy). Po przylocie okazało się, że z mężem mamy dwa łóżka pojedyncze (dodam że to była nasza podróż poślubna i w biurze zapewniali nas że będzie małżeńskie :D) drugi dzień do południa czas zajęło załatwianie pokoju małżeńskiego i przenoszenie .. Napisaliśmy do ITAKI, ale jedyną odpowiedzią było że zaakceptowaliśmy warunki uczestnictwa, a takie mają że mogą dokonywać zmian. Lataliśmy często z innego biura podróży – wycieczki bez większych uwag.
Zaletybrak, ta sama wycieczka była w innym biurze bez zmian w tańszej cenie. Uczestnicy zadowoleni
Wadywszystko
~Joanna / 2023-04-01 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa klienta na miejscu w hotelu.
Itaka zamyka ludzi w Hotelu w Tabie w Egipcie i zabraniają opuszczania terenu kompleksu hotelowego Strand Taba Heights.
Chodzi o to, by nie było można znaleźć tańszych wycieczek fakultatywnych.
Rezydenci Itaki to mafia i tak działa samo biuro podróży Itaka.
Zamykają ludzi i uniemożliwiają im wyjście na ulicę główną. To jest naprawdę karygodne