Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janusz / 2020-04-29 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Prezes Zarządu Mariusz Jańczuk.

    W kwietniowym numerze miesięcznika Forbes ze zdziwieniem przeczytałem pana wywiad w którym stwierdza, że "jako touroperator chciałbym, żeby do naszej dyspozycji pozostawić pieniądze, które przez ostanie trzy lata zbieraliśmy w funduszu gwarancyjnym." W dalszej części wywiaduj twierdzi Pan, że "to są nasze pieniądze."
    Tymczasem prawda wygląda inaczej, to nie są pieniądze turoperatoprów, to są pieniądza, które wpłacają do funduszu za pośrednictwem biur podróży klienci. To są pieniądze klientów.
    W wycenie oferty jest to oddzielna pozycja za którą płaci kupujący wycieczkę.
    Pisanie nieprawdy może mniej zaznajomionych z tematyką czytelników wprowadzać w błąd.
    Rozumiem trudną sytuację biur podróży jak też i wielu przedsiębiorców w innych branżach, bo sam jestem przedsiębiorcą. Uważam, że firmą należy się wsparcie w tych trudnych czasach. Ale to nie powód aby wyciągać ręce po nie swoje pieniądze i jeszcze wprowadzając opinię publiczną w błąd. Na pewno w wyniku kryzysu spowodowanego epidemią zbankrutuje część biur podróży. Jeżeli pieniądze z funduszu zostaną wydane to jak będą chronieni klienci? W poprzednich latach kiedy nie było jeszcze funduszu byliśmy świadkami wielu upadłości biur podróży i pozostawieniu klientów bez wsparcia. Czy o tym Pan nie wie czy nie chce wiedzieć? Uważa Pan, że klienci powinni być pozbawieni ochrony kosztem biur podróży bo wasze dobro jest ważniejsze niż klientów?
    Jako wielokrotny klient Itaki jestem zbulwersowany takim stanowiskiem prezesa zarządu jednego z największy biur podróży i całkowitego nieliczenia się z dobrem klientów.

    Janusz
  • ~Jaroslaw / 2022-04-18 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dokładnie dwóch latach ruszyły wreszcie loty z Polski do Taby na Synaju w Egipcie.
    Nasz lot z Katowic do Taba international airport był pierwszym.
    Z lotniska do resortów jedzie się od 40 minut do godziny.
    Uwaga jednak na biuro podróży Itaka.
    Szanowni Państwo,
    W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
    Personel i zespół Egipcjan jest na medal.
    Obsługa Itaki okrada gości wymuszając na nich wykupywanie wycieczek fakultatywnych w złodziejskich cenach, jest to jedyna szansa, by wyjść za bramę hotelu.
    Nasza redakcja ma dziesiątki imion i nazwisk pokrzywdzonych.
    Sami wróciliśmy właśnie z tego ,,więzienia' w Tabie.
    Prosimy o szybką odpowiedź i interwencję.
    Itaka co tydzień wysyła do Taby do tego miejsca setki nic nie podejrzewających Turystów.
    To kryminogenne sprzeczne z prawem działania.
    Setki pokrzywdzonych przez Itakę ludzi czekają na sprawiedliwość. Zamykają ludzi w hotelu! W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
    Egipcjanie są fair i bardzo pomagają jak tylko potrafią.
    Winna jest Itaka i jej perfidne kłamstwa
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCała masa wad
  • ~Jarosław / 2023-07-21 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana miasta wylotu z Polski następnego dnia po zapłacie. Zmiana godziny wylotu powrotnego i pozostawienie rodziny z małymi dziećmi w lobby hotelowym na 16 godzin bez wyżywienia. Reklamacje odrzucone.
  • ~JK / 2021-06-16 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wykupywanie od Itaka.pl usług typu parking czy testy na covid. Po wpłacie zero odzewu, pieniądze skradzione.Usługi niezrealizowane.
    WadyKradną i wyłudzają kasę przez stronę.
  • ~JKK / 2023-08-17 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM WYJAZD Z BIUREM PODRÓZY ITAKA
    ZaletyBRAK
  • ~Joanna / 2018-08-06 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie. Jesli wakacje to.tylko nie z tym biurem. Oszukali nas. Stracilismy jeden dzien za ktory zaplacilismy siedzac w domu. Wycieczki z ukrytymi kosztami ..nie polecam
  • ~Joanna / 2018-10-08 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    po tegorocznych wakacjach rozczarowanie!
    wakacje na Cypr okres 4-11.10.2018r
    wszyscy którzy wykupili wycieczkę w hotelu Sentido Cypria Bay zostali zrobieni w "bambuko" .
    Pasażerowie z Katowic dostali już nawet opaski w/w hotelu po czym mieli je zdjęte i się okazało, że nie zostaną tam zakwaterowani.
    My natomiast ( lot z Warszawy)
    na lotnisku (już na Cyprze )usłyszeliśmy, że nastąpiła zmiana hotelu -mamy wsiąść do autokaru i jechać na miejsce.
    Po przybyciu do hotelu Leonardo Laura Beach& Splash Resort okazało się, że oszukanych Klientów jest więc.
    Pan rezydent Michał K.( nie polecam- zero pomocy! olewka totalna)
    ani słowem nie wytłumaczył nam co się stało?dlaczego miała miejsce taka sytuacja?
    i jak to w ogóle jest możliwe, że ok 20 osób wykupiło wycieczkę, której nie ma?
    Zostaliśmy poinformowani, że mamy zakwaterować się w tym hotelu, bo innego nie będzie.
    Następnie rezydent poinformował nas o spotkaniu organizacyjnym dnia następnego tj 5.10.2018r.
    Każdy z nas złożył jemu reklamację, którą Pan potwierdził i zrobił nam ksero.
    Największy minus " nowego hotelu " :
    brak plaży hotelowej na, który nam najbardziej zależało.
    Na piątkowym spotkaniu Pan przekazał nam informację co warto zwiedzić, jak się poruszać po Patos itp.
    jednakże odnoszę wrażenie, że Pana głównym zadaniem było sprzedanie nam wycieczek fakultatywnych organizowanych przez Itake.
    dodam:
    Pan Michał poinformował nas, że otrzymaliśmy
    " opaski " , które są Gold i będziemy mogli korzystać ze wszystkich możliwych atrakcji hotelowych oraz barowych jak Premium w ramach" rekompensaty".
    ( jedna Pani z Katowic wspominała o totalnym braku plaży Pan Michał odpowiedział jej, że może nadrobić w barze bo mamy "full wypas" Premium bransoletki- po czym Pani mu odpowiedziała, że jej zależy na plaży, bo takie wykupowała wczasy, a nie alkohol).
    W tym samym utwierdził nam jeden z barmanów, który sam nam powiedział, że w ramach naszych opasek możemy zamawiać co tylko chcemy.
    Niestety mieliśmy nieprzyjemną sytuację jeszcze tego samego dnia.
    Jedni kelnerzy super -elegancko, miło nas obsługiwali i obowiązywały nas każde trunki, a później zaczął się problem- nie obowiązują już nas.
    Pan zadzwonił po menadżera natomiast ja poprosiłam o pomoc Pana Michała.
    Między czasie Menadżer kazał kelnerowi pochować wszytkie trunki do szafy i po temacie.
    Pan Michał powiedział, tylko że Menadżer tak mówi i nie będzie się z nim kłócić.
    Gdy chciałam z nim porozmawiać powiedział, że "dziękuję i do widzenia"- obrócił się na pięcie i poszedł.....
    rezydent roku :)!
    cóż to tak "po krótce " naszych nie miłych doświadczeń z biurem Itaki dodam tylko, że jesteśmy wieloletnim Klientami Itaki i wcześniej zawsze byliśmy bardzo zadowoleni.
    pozdrawiam!
  • ~Joanna / 2019-10-05 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel nie zasługuje nawet na dwie gwiazdki.
    Bardzo monotonne jedzenie, brudne naczynia, stoliki na stołówce brudne i lepkie obrusy, brak szklanek -kolejki nawet 15-20 minut. Brak możliwości zjedzenia w spokoju, ciasno cały czas ktoś szturcha.A na dodatek wydzielane jedzenie.W opcji All .. !!!!? Basen i leżaki brudne, łącznie z płytkami na basenie. Wszystko takie lepkie ze klapki z nóg spadały. Wydzielanie picia totalne nieporozumienie. Plaża brudna- odchody zwierząt. Brak basenu krytego w opcji standardowej-tylko za odpłatnością. Zdjęcia z oferty biura odbiegają od rzeczywistości !!! Smród papierosów w pokojach przeniesiony przez klimatyzację z baru. Naprawdę nie polecam jeden wielki koszmar! Tragedia !! To nie pierwsze moje wczasy ale pierwsza porażka. Zawsze czytałam opinie i patrzyłam na nie przez palce. Tym razem trzeba patrzeć na pozytywne opinie przez palce. Wystawił je chyba ktoś w zamian za coś!!!! Bo nie wierzę, że te pozytywne opinie pochodzą od osób które były w tym hotelu.
  • ~Joanna / 2022-05-05 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 3 metry mułu. Ostani raz zakupiłam wycieczkę z biura podróży!!!
    Oszuści, ukryte informacje, obsługa dramat, zakup bardzo szybki - każda zmiana i próba kontaktu dramat/ wiszenie na linii po 20x , pisanie kilkunastu maili , zmiana ceny o kilkanaście procent co chwila.
    Odsyłanie w sprawie zmian na mail , z którego przychodzi informacja zwrotna z brakiem telefonu do kontaktu co świadczy o zbyt małej ilości ludzi do pracy w tym bagnie !!!
    Od następnego urlopu wszystko osobiście załatwię bo z tymi oszustami tylko traci się zdrowie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko! Obsługa, ceny, kontakt
  • ~Joanna / 2022-08-12 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dokładnie dwóch latach ruszyły wreszcie loty z Polski do Taby na Synaju w Egipcie.
    Nasz lot z Katowic do Taba international airport był pierwszym.
    Z lotniska do resortów jedzie się od 40 minut do godziny.
    Uwaga jednak na biuro podróży Itaka.
    Szanowni Państwo,
    W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
    Personel i zespół Egipcjan jest na medal.
    Obsługa Itaki wymusza wykupywanie wycieczek fakultatywnych w złodziejskich cenach, jest to jedyna szansa, by wyjść za bramę hotelu.
    Nasza redakcja ma dziesiątki imion i nazwisk pokrzywdzonych.
    Sami wróciliśmy właśnie z tego ,,więzienia' w Tabie.
    Prosimy o szybką odpowiedź i interwencję.
    Itaka co tydzień wysyła do Taby do tego miejsca setki nic nie podejrzewających Turystów.
    To kryminogenne sprzeczne z prawem działania.
    Setki pokrzywdzonych przez Itakę ludzi czekają na sprawiedliwość. Zamykają ludzi w hotelu! W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
    Egipcjanie są fair i bardzo pomagają jak tylko potrafią.
    Winna jest Itaka i jej perfidne kłamstwa
    ZaletyŻadne
    WadyZamykają ludzi w hotelu w Tabie w Egipcie
  • ~Joanna / 2022-10-20 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz z ITAKA i ostatni. ITAKA to oszuści i najgorsze krętacze. NIGDY WIĘCEJ. Dziadostwo i ‎przepłacanie pieniędzy. Wycieczka wykupiona do hotelu 5* all inclusive. ‎
    Przed wycieczką częste zmiany (okres trwania wycieczki z 11 na 8”, zmiana linii lotniczych, zmiana ‎godziny przylotu do Egiptu na bardzo późną). Godzina przylotu miała być na 19:05 po zmianie i ‎opóźnieniach wylądowaliśmy o godzinie 2:00 w nocy, w hotelu o 3:30. W hotelu po przybyciu nie ‎dostaliśmy posiłku, który nam przysługiwał. Odwoływaliśmy się, że to tak jakby nie było doby ‎hotelowej. Itaka na odwołanie napisała, że biorąc udział w wycieczce zaakceptowaliśmy warunki ‎‎(tak jakbyśmy mieli stamtąd wrócić bo się nie zgadzamy). Po przylocie okazało się, że z mężem ‎mamy dwa łóżka pojedyncze (dodam że to była nasza podróż poślubna i w biurze zapewniali nas że ‎będzie małżeńskie :D) drugi dzień do południa czas zajęło załatwianie pokoju małżeńskiego i ‎przenoszenie .. Napisaliśmy do ITAKI, ale jedyną odpowiedzią było że zaakceptowaliśmy warunki ‎uczestnictwa, a takie mają że mogą dokonywać zmian. Lataliśmy często z innego biura podróży – ‎wycieczki bez większych uwag. ‎
    Zaletybrak, ta sama wycieczka była w innym biurze bez zmian w tańszej cenie. Uczestnicy zadowoleni
    Wadywszystko
  • ~Joanna / 2023-04-01 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta na miejscu w hotelu.
    Itaka zamyka ludzi w Hotelu w Tabie w Egipcie i zabraniają opuszczania terenu kompleksu hotelowego Strand Taba Heights.
    Chodzi o to, by nie było można znaleźć tańszych wycieczek fakultatywnych.
    Rezydenci Itaki to mafia i tak działa samo biuro podróży Itaka.
    Zamykają ludzi i uniemożliwiają im wyjście na ulicę główną. To jest naprawdę karygodne
    ZaletyNie było
    WadyMnóstwo
  • ~Joanna / 2024-08-25 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Chaos, przemęczenie i brak informacji! Tak wyglądały nasze wakacje z Itaką, a dokładnie pierwsza doba wycieczki na Maderę, spędzona na podłodze lotniska na Teneryfie. Z przykrością piszę tą opinię, bo sama Madera i miejscowość Ponda Delgada, w której byliśmy już dwa razy są piękne. W sytuacjach problematycznych nie ma co niestety liczyć na wsparcie czy opiekę organizatora wycieczki Nowa Itaka. Opóźniony lot, zupełny brak informacji ze strony Itaki, zasłanianie się czynnikami wyższymi (wiatr) i odpowiedzialnością przewoźnika. W rezultacie po dobie spędzonej na podłodze lotniska na Teneryfie, dolecieliśmy na Maderę wykończeni i bez informacji. Praca rezydenta na miejscu sprowadza się wyłącznie do sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Niestety nie polecam, bo w razie problemów klient Itaki zostaje bez żadnej pomocy.
  • ~Julka / 2019-07-25 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wróciłam 21 lipca z Szwajcarii w minaturze. Program w ofercie rewelacja-z wykonaniem znacznie gorzej za przyczyną niekompetentnej, aroganckij i nie potrafiacej nic powiedzieć o zabytkach i historii Pani PRZEWODNICZCE. Zurych i Berno przebiegla w tempie krótko dystansowca z informacją po prawej parlament, po lewej bank na wprost katedra za którą w lewo pójdą panstwo do autokaru i zbiórka za 45 minut. Ale to i tak był z Jej strony wielki wysylek, bo potem ograniczała się tylko do podania godz zbiórki i że starówka jest po prawej lub lewej stronie albo można pospacerować po promenadzie nad jeziorem. Wspaniałe były tylko przejazdy pociągami na Jungfrau i Bernina Express bo tego pilotka nie była w stanie zepsuć. Nikt w Itace do ostatniej chwili nie podał adresów hoteli a te były nie dosyć, że oddalone o kilka godzin jazdy od miejscowości z programu zwiedzania to jeszcze w marym standardzie - mikroskopijnej wielkości pokoje, z 2 osobową windą co przy 48 osobowej grupie było dużą niedogodnoscia. Brak miejscowch przewodników.
    Autokar mial napis VIP, ale na pewno takim nie był. Szczęśliwie przywiózł nas przez Alpy pozwalajac na zobaczenie wspanialych widoków dzięki bardzo profesjonalnym,miłym i uprzejmym kierowcom - to był jeden wielki plus całej wycieczki.
    Nigdy więcej wyjazdu z ITAKI, bo to strata nerwów, czasu i pieniędzy.
    ZaletyWspaniali kierowcy.
    WadyPilotka
    Cena wysoka a tylko 1 nocleg w Szwajcarii.
    Za dużo dojazdów do noclegów.
    Brak wielu informacji przed wyjazdem np: miejsca i nazw hoteli, czasu i miejsca powrotu.
    Dodałam po 1 gwiazdce, bo bez zaznaczenia nie przyjmuje, ale to i tak za dużo.
  • ~Jurek / 2019-05-11 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczkę do Pragi w dniach od 1.05do 4'05.2019r.oceniam fatalnie i źle zorganizowana!.po pierwsze autokar nie przystosowany do tak długiej jazdy, wąskie przejścia,wysokie stopnie oraz brak poręczy przy wsiadaniu do autokaru.Po drugie pilot a zarazem opiekun wycieczki p.Wojciech z Wrocławia
    który mnie i moją żonę ignorował,celowo przyspieszał i gubił nas a potem specjalnie wmawiał że na nas czeka.Po trzecie w ostatnim dniu wycieczki zabrał nas do dzielnicy żydowskiej do synagogi ale zapomniał że w sobotę jest szabas i synagoga jest nieczynna.Pan Wojciech jest też nieuczciwy bo nierozliczyl się z pobranych pieniędzy,nas pominął celowo z zwiedzania zamku twierdząc że moja żona nie da rady wejść po schodach do zamku, kazał nam jeździć tramwajem i czekać na siebie półtora godziny.Wyzywienie było fatalnie śniadania codziennie takie same.W drodze powrotnej pilot wycieczki pił wraz z uczestnikami wycieczki alkohol i używał wulgarnych słów pod adresem mojej żony.Moglbym jeszcze więcej napisać ale szkoda moich i żony nerwów.Nie polecam wycieczki z tego biura a szczególnie tego pilota.
  • ~Jurek / 2020-04-01 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiliśmy za własne oszczędności wycieczkę rocznicę ślubu. Co dnia dzisiejszego nie zwrócono nam pieniędzy a sami ją odwołali. Otrzymaliśmy maila że w przeciągu 2 tygodni otrzymamy pieniądze, minął miesiąc i nic. Jak tak można oszukiwać ludzi. Proszę uważajcie na tą firmę z Opola. Wstydu nie ma właściciel
    ZaletyBrak kompetencji
    WadyZła obsługa klienta
  • ~JZ / 2023-03-05 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    postanowiłem dodać swoja opinię na temat Itaki i ich obsługi klientów.
    Miałem te nieprzyjemność skorzysta z oferty tego biura i w lutym na ferie polecieliśmy do Hurghady.
    Hotel w miarę OK, czego spodziewać po Arabach, ale obsługa ze strony Itaki -dramat.
    Na początek rezydent, zamiast Polaka jak to kiedyś było, sami tubylcy dukający po polsku. Oceniłem to bardzo źle, i chociażby z tego powodu nie polecam Itaki, nie mają polskich rezydentów tylko z kiepską polszczyzną tubylców.
    Drugi problem to opis oferty vs reality. W ofercie napisane free wi-fi. okazało się, że w pokojach absolutny brak Internetu, nawet zasięgu nie było. Jedynie był zasięg w lobby ale i tak się nie dało z niego korzystać bo było zawsze za dużo chętnych nie działał. Ostatecznie kupiłem kartę sim za 35 USD i internet śmigał jak powinien. Gdy napisałem reklamację, odpisali, że nie widzą powodów do zwrotu tych 35 USD. Stanowczo ODRADZAM! ja już Itaki nie wybiorę na żadną wycieczkę.
    WadyBrak dotrzymania warunków umowy, brak wypłaty rekompensaty, prymitywne zbywanie klienta.
  • ~K / 2019-04-13 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! W listopadzie zamówiłam hotel Sentido Iixian Grand na Rodos od 3 maja. Na 21 dni (ustawa zabrania zmian na 20 dni przed wycieczką) został nam anulowany hotel z możliwością noclegu w hotelu obok- Itaka nie widzi problemu w zamianie hotelu na niższy standard, oraz brak dopasowania oferty (zdecydowaliśmy się na hotel dla osób dorosłych, a zaproponowano nam idealny hotel dla rodzin z dziećmi!). Każdy inny wybór- inny hotel spełniający podobne kryteria (standard i brak dzieci) wiązał się z obowiązkową dopłatą. Tak samo jak wakacje do wybranego hotelu w innym terminie. Generalnie to że anulowali mi hotel to jest mój problem, a nie ich. Infolinia masakryczna, żadnej pomocy. Ciążgle "nie zajmuję się tym, już przełączam do osoby która pani pomoże", mailowo pani sypie artykułami z ustawy, żadnej normalnej rozmowy. Nawet nie napisała choćby "przepraszam za zaistniałą sytuację". Generalnie PORAŻKA, chociaż z tego co tu czytam, cieszę się, że dali znać przed wyjazdem a nie już w trakcie.
    Na prawdę życzę upadłości tej firmie.
    Zaletyładne obrazki na stronie
    Wadybrak pomocy ze strony centrum obsługi klienta
    brak kultury osobistej mailowo i telefonicznie ze strony konsultantów
    niedopełnienie przez nich warunków umowy jest moim problemem nie ich
  • ~K / 2019-11-20 01:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamliwa, żałosna obsługa klienta. Standard hotelu niezgodny z oferta. Wszystko czego można się po nich spodziewać to zrujnowane wakacje.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Kamil / 2019-09-05 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymarzone wakacje będące przedmiotem oceny, rozpoczęły się od zebrania pieniędzy przez Panią rezydent na skandaliczne opłaty poboczne stanowiące koszty oprawy (transport, łapówki dla obsługi hotelowej)- problem w tym, że nie było to uwzględnione w cenie wycieczki.w późniejszym czasie, w oczekiwaniu na zakwaterowanie w syfiastym pokoju, rezydent zaproponowała opłacenie już na tak wczesnym etapie wycieczek fakultatywnych. Także nasze portfele zostały miło przywitane w Tajlandii.Po wyborze, jak okazało się później, nudnych i prymitywnych atrakcji zaproponowanych w ramach wycieczek fakultatywnych, udaliśmy się o godz. 15 na relaks w zniszczonym pokoju...tak właściwie wyglądał każdy dzień. Pobudka o 7 rano, marne śniadanie, wyjazd na źle zorganizowane wycieczki, zbyt dużo czasu wolnego (po 2-4godziny)-/ileż można oglądać jedną świątynie/.Stawki wycieczek zdecydowanie zawyżone... Widać, że Itaka zarabia na każdym kroku i to nie jakieś drobne. Przykładem może być spływ kajakiem który normalnie kosztuje 20bath, a Itaka zażyczyła sobie 20$.Brak jakichkolwiek atrakcji. Nudne wakacje z nastawianiem na finansowe wykorzystanie turystów. Wycieczka ogólnie nieprzygotowana, niedopracowana. Po tych wakacjach musimy udać się na leczenie psychologiczne - wróciliśmy zmęczeni życiem i przytłoczeni ciężarem biedy i ubóstwa w jakich przyszło nam „wypoczywac” w Tajlandii.Pragnę jeszcze nadmienić, iż jako nieprzygotowanie właściwe wycieczki rozumiemy fakt, ze nie zwiedziliśmy najważniejszych świątyń i zabytków Tajlandii. Wszystko było robione bardzo na pozór.Hotele na trasie wycieczki można przyrównać do baraków najniższej klasy. Zacieki, brud w toalecie, smród z okolic oraz nie wyczyszczone dywany powodujące uczucie wymiotne. W okolicach hoteli nie ma żadnej infrastruktury, wszędzie dookoła bieda i umierające z głodu psy. Nie da się opisać z jak wielkim problemem bezrobocia, biedy, głodu, brudu mierzy się Tajlandia zaprezentowana przez Itakę w niniejszej wycieczce.Hotel wybrany - Grand Pacific Soreveign Resort and Spa - na dostatecznie dobrym poziomie. Niestety śniadania tak jak wszędzie indziej - tragiczne, niesmaczne, nieodżywcze, tluste, śmierdzące. Mało produktów tradycyjnych pochodzenia Tajlandii, za to robotę robi ryż i makaron- dużo i najgorszej jakości. Baseny zanieczyszczone odchodami ptactwa. Wokół wszystkich zwiedzonych ośrodków hotelowych unosi się okropny smród wywołujący zawroty głowy oraz towarzyszy temu widok umierających psów zjadanych przez wszy i robaki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976