strona 39 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~milka / 2019-10-05 12:12
Biuro Itaka steruje opiniami z imprez, z zastrzeżeniem, że pojawi się w ciągu 30 dni. Przy wystawianiu opinii nie ma możliwości oceniać punktowo - dlatego ostatnio są same opinie pozytywne i oceniane na 6 pkt. W biurze poinformowano, że szybkość chodzenia będzie dostosowane do wieku uczestników, a tak nie było. -
-
~Joanna / 2019-10-05 08:41
Hotel nie zasługuje nawet na dwie gwiazdki.
Bardzo monotonne jedzenie, brudne naczynia, stoliki na stołówce brudne i lepkie obrusy, brak szklanek -kolejki nawet 15-20 minut. Brak możliwości zjedzenia w spokoju, ciasno cały czas ktoś szturcha.A na dodatek wydzielane jedzenie.W opcji All .. !!!!? Basen i leżaki brudne, łącznie z płytkami na basenie. Wszystko takie lepkie ze klapki z nóg spadały. Wydzielanie picia totalne nieporozumienie. Plaża brudna- odchody zwierząt. Brak basenu krytego w opcji standardowej-tylko za odpłatnością. Zdjęcia z oferty biura odbiegają od rzeczywistości !!! Smród papierosów w pokojach przeniesiony przez klimatyzację z baru. Naprawdę nie polecam jeden wielki koszmar! Tragedia !! To nie pierwsze moje wczasy ale pierwsza porażka. Zawsze czytałam opinie i patrzyłam na nie przez palce. Tym razem trzeba patrzeć na pozytywne opinie przez palce. Wystawił je chyba ktoś w zamian za coś!!!! Bo nie wierzę, że te pozytywne opinie pochodzą od osób które były w tym hotelu. -
~Honorata / 2019-10-04 17:43
W kwietniu 2019 roku wykupiliśmy wakacje "marzeń" z itaką na Wyspy Zielonego Przylądka. Miejsce cudowne. Pobyt miał być 2 tygodniowy ze względu na długi przelot z 2 dzieci. 2 dni po przylocie zastaliśmy w pokoju ręcznie pisaną informację że w związku z odwołanym lotem mamy się następnego dnia stawić u rezydentki.
Rano dowiedzieliśmy się ze ( oczywiście informacja została przekazana bez empatii) w związku z brakiem samolotów wracamy po tygodniu pobytu.
Pomimo listów i odwołań Itaka zwróciła nam kwotę- różnicę katalogową pomiędzy ceną za 1 i za 2 tygodnie pobytu, oraz oferowano nam bon w wysokości 600zł do wykorzystania na następne wakacje z tym biurem.
Po dokładniejszym przebadaniu sprawy okazało się że itaka miała podpisaną umowę z samolotami max 8 których loty zostały wstrzymane już 10 marca 2019r. Wnioskujemy że już wiedziano wcześniej że nie będziemy mogli zostać na 2 tygodnie a mimo to wycieczkę zrealizowali.
Pomimo pięknego miejsca, to już po 2 dniach została nam odebrana radość z korzystania z wakacji, oraz wykorzystany urlop którego już nie odzyskaliśmy.
Absolutnie nie polecam biura!!!!Wadylekceważenie klienta -
~J / 2019-10-03 23:57
Pobyt w sierpniu 2019 w hotelu Pizzo Calabro Resort w południowych Włoszech. Hotel godny polecenia, dobrze położony, posiłki bardzo dobre. Tyle tylko, że z własną rezerwacja. Itaka jako organizator pobytu zupełnie się nie sprawdziła. Wycieczki fakultatywne na bardzo słabym poziomie, minimalny poziom informacji i atrakcji. Rezydent wyraznie sobie nie radził w sytuacjach wymagających wsparcia podróżnych. Mimo wylotu o 4.00 rano Itaka gwarantowała pokoje tylko do 10.00 w dzień przed nocnym wylotem. Nie było możliwości przedłużenia na własny koszt doby hotelowej dłużej niż do godziny 14.00, mimo, że kolejna grupa z Itaki kwaterowania w opuszczonych pokojach pojawiła się w hotelu po godzinie 24.00 (wystarczyło, by Itaka partycypowała w kosztach późnego sprzątania). Tu dodam, że w momencie decyzji o wyjeździe plan lotów do i z powrotem byl zupełnie inny, dużo bardziej atrakcyjny. Zmienił się na ca miesiąc przed terminem urlopu w okresie w którym z braku czasu i mnogości chętnych trudno było szukać alternatywnych wyjazdów. Itaka nie zadbała również o pokój w którym w dzień wylotu jej klienci mogliby się umyć i spokojnie zostawić bagaże. Showerroom zagwarantowano do godziny 14.00 przy wylocie o 4.00 i wyjeździe z hotelu o 1.00 w nocy!!! Z uwagi na brak wydzielonego miejsca na bagaże, bagaże stały bez opieki w holu obleganej w tym dniu przez zmiany turnusów recepcji, gdzie bawiły się nimi dzieci czekających na meldunek Włochów. Interwencja u rezydentki nic nie dała. Uznała ona, że jest to zwyczajowa praktyka. ZaletyHotel sam w sobie, ale bez udziału i pośrednictwa w rezerwacji pobytu biura podróży Itaka.WadyItaka jako touroperator. -
~Karolina / 2019-10-03 15:06
Jestem rozczarowana obsługa w tym salonie. Poprosiłam o ofertę hotelu dla rodzin z dziećmi zależało mi żeby nie było hałasu i dyskotek do białego rana w Hiszpanii. Dostałam kilka ofert wśród nich hotel który podczas rozmowy telefonicznej Panie szczególnie zachęcały do kupna wypoczynku w tym hotel spokój cisza blisko plaży.Jak większość z nas nie wiedziałam jak sprawdzić w internecie hotel dlatego poprosiłam znajomych. I ku mojemu zaskoczeniu okazało się że każda opinia zawiera informację np tripadvisor : Minusem tego hotelu jest rozrywka nocna, która trwa od 21:00 do północy, piosenki są powtarzalne i jest jak jedna płyta z powtarzającymi się tymi samymi utworami, co po tygodniu jest trochę nudne. Jest również bardzo głośny i trudny do uniknięcia, nasz balkon znajduje się bezpośrednio nad barem i parkietem tanecznym, podobnie jak większość innych. W niektóre noce chcieliśmy wcześniejszej nocy, ale nawet przy zamkniętych drzwiach jest tak, jakby muzyka wybuchała w naszym pokoju. Byliśmy zaskoczeni, widząc parę z małym dzieckiem w pokoju obok, zakładaliśmy, że umieszczą ich w bardziej rozważnym miejscu, jednak druga strona balkonów wychodzi na główną drogę i inny hotel z rozrywką. Czy takie hotele proponuje się dla rodzin z dzieckiem które chcą spokoju. A jeśli chodzi o Itakę jako firma wpłaty dokonałam w piątek wieczorem w poniedziałek rano wypowiedziałam umowę i okazało się że firma pobiera opłatę za rezygnację w wysokości 250zł za osobę. Udałam się do Rzecznika Praw Konsumenta i okazało się że zapis jest niezgodny z prawem i firma nie ma prawa z góry narzucać kosztów. Dodatkowo ubezpieczenie jak to Panie nazywają od rezygnacji i do którego strasznie zachęcają także jest niezgodne z prawem ponieważ wmawiają klientom że może odstąpić tylko wtedy kiedy przedstawi dokument od lekarza lub z policji co Rzecznik Praw określiła jako bzdura. Przesłałam pismo z rezygnacją do Itaki i dostała odpowiedz e-mail że W załączniku przesyłamy potwierdzenie anulacji rezerwacji Koszt rezygnacji wyniósł 250 PLN/os. zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa. Dokonano zwrotu nadpłaty w wysokości 297 PLN na wskazany numer rachunku bankowego.
Czas realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Ale najbardziej rozbawiło mnie to Jeśli w najbliższym czasie podejmą Państwo decyzję o zakupie innej oferty prosimy o kontakt z biurem sprzedaży, wówczas rozważymy anulowanie kosztów rezygnacji. To jest kpina
Bardzo dziękuje za dobór hotelu
Zaletybrak -
~Iwo / 2019-10-01 09:50
Wakacje wrzesień 2019 Turcja. Itaka to biuro nastawione tylko na zysk. W ostatni dzień zostaliśmy wymeldowani z pokoju o godz. 12:00 a.m. wylot północy. Itaka zostawiła nas bez opieki bez All Inclusive - chcecie to sobie dopłaćcie. Na wycieczce fakultatywnej do Pamukkale do jedzenia picie trzeba dokupić, nadmienię również że "restauracja" do której zabrano nas na obiad, co tu dużo mówić u nas sanepid zamkną by na progu. A jeszcze dodam, że w drodze powrotnej zabrano nas na prezentację sprzedażową i do centrum handlowego w którym ceny zabijały. Bardzo się zawiodłam na "wielkiej" Itace i będę ją raczej omijać z daleka. -
~qwerty / 2019-09-29 21:12
To bp przechodzi samo siebie... na kolejnym wyjeździe przekonujemy się, że zależy im na zysku a zadowolenie klientów to inna bajka. Byle jak najwięcej zarobić. Płacimy ciężkie pieniądze za wyjazd i dostajemy najgorszej jakości usługę. No to ju kpina... Ostatni wyjazd to kropla, która przelała czarę. Pora na zmianę biura podróży. ZaletyprzewodnikWadyautokar, jedzenie, hotele, organizacja -
~Beata / 2019-09-29 15:59
Beata włochy klasyczne 21 09 2019 super polecam kazdemu pani przewodnik p Beatka z lublina super [premia] hotele, ,wyzywienie bardzo dobre wielki szacunek dla kierowcow p Adam i Krzysio Zaletydoskonale zorganizowaniWadybrak -
-
~Ewa / 2019-09-26 22:23
Lipiec 2019 wycieczka objazdowa po Portugalii. Fajna, ale nie sposób pozbyć się wrażenia, że naciągnięto nas na koszty za wersje, z których nie skorzystaliśmy. Rozkład lotów zaplanowany w taki sposób, że nie ma możliwości zjedzenia obiadokolacji pierwszego dnia i śniadania ostatniego dnia (dotarcie do hotelu około 1 w nocy, następnego dnia pobudka i śniadanie o 7, dalej zwiedzanie Lizbony. Ostatniego dnia pobudka przed 3 w nocy, wylot około 7 rano). Drogie wycieczki sprzedawane przez miejscowe biura podróży. Jeśli nie chce ktoś spędzić czasu w hotelu na peryferiach miasta, powinien je wykupić bo innej alternatywy nie ma, ale są w ofercie i można to przemyśleć. Hotel w Lizbonie (Brna) pozbawiony strefy restauracyjno - barowej, w dzielnicy peryferyjnej. Wersja - albo wykupimy za 50 E wieczór z Fado, albo nie mamy co jeść.Hotel Nave w Porto położony przy ulicy w przebudowie, turyści muszą ciągnąć bagaże 500 m pod górę, bo autokar nie ma możliwości dojazdu. Pokoje zaniedbane, z widokiem na obskurny dach. Zwyczaj w hotelach - robią kserokopie dokumentów tożsamości, bo jest za mało obsługi na recepcji. ZaletyBardzo kompetenta pilotka, ciekawy program.WadyNiski standard i nieatrakcyjne położenie hoteli w Lizbonie Brna i Porto Nave. Dokonanie kserokopii dokumentów tożsamości. Bardzo niedogodne terminy lotów dla grupy z Warszawy, a świetne dla grupy z Katowic - ta sama wycieczka, za identyczne pieniądze! -
~Ryszard / 2019-09-26 18:19
Napiszę krótko, wszystim będę odradzał to biuro. W hotelu 5* ( z żaglem Itaki) był syf, bród, psy, koty drapiące o posiłek oraz trup w basenie, gdzie nie było ratowników. Odpowiedź Itaki była na piśmie : "...naszym zdaniem wszystko było w porządku..." A i jeszcze alkohole odpowiedź ..." alkohole importowane były dostępne w wyznaczonym barze..." 200 osób nie znalazło tego baru , tyle ich było ;) Zaletyhotel z dużym potencjałemWadyz pięciu gwiazdek, jedna i cztery łzy -
~Matka / 2019-09-26 17:09
Masakra zniszczone wakacje. Szkoda pieniędzy i czasu, syf w pokoju, brodzik śmierdzących. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Mariola / 2019-09-25 13:24
Wycieczka Wietrznie i słonecznie
Trudno opisać po prostu gonitwa można było popatrzeć z zewnątrz na zabytki wyjątek Watykan.
O jedzeniu śmierdzącym w niby 3*hotelu bez kuchni z kateringiem i przewodniczce Sabrinie która na nic nie reagowała nie wspomnę.ZaletyMiałam szczęście trafiłam na super ludziWadyMasówka bez zainteresowania ludżmi byle po kosztach -
~K / 2019-09-23 22:16
Wysyłają ludzi do hoteli w których strajkuja pracownicy którym się nie płaci. Poczytajcie o kompleksie Roxy Luxory...jak można tak traktować Polaków...brak animacji, Brutus, zniszczony pensjonat słona woda w kranach i basenach. Brak pomocy i oklamywanie turystów. ZaletyNigdy więcej z ItakąWadyPiszą 5 gwiazdek A 2 bym nie dała -
~Jakub / 2019-09-22 16:03
Tragedia, niezgodność usługi z umową. Hotel o niższym standardzie, bez wielu udogodnień ZaletyŻadneWadyNiezgodnośc umowy z usługą. -
~Jakub / 2019-09-22 01:21
Dziekujemy za zniszczone wakacje.
UNIKAC JAK TYLKO SIE DA!!!!!!!!!ZaletyBrakWadyPraktycznie wszystko. Organizacja. Samolot. Obsługa. Pora samolotów. Zakwaterowanie. Jedzenie. W sumie wszystko co itaka robiła na tej wycieczce. -
~W.A. / 2019-09-21 17:06
Hotel Uniwersal Castell Royal Majorka lipiec 2019.Podróż do hotelu 2,5 godziny,posiłek podano bez picia,pokój opłaciłem z widokiem na morze a dostaliśmy z widokiem na bar, basen i stołówkę.Po trzech dniach dostaliśmy prawidłowy.Sniadania dobre ,obiady w normie, podczas kontroli super, kolacje słabe, Uwaga brak napojów do obiadu i kolacji.W ofercie wino słabiudkie i butelka schłodzonej wody o smaku kranówki.Plaża publiczna ,w 1/3 podczas przypływu zanieczyszczona brunatno zieloną roślinnością morze także,o nieprzyjemnym zapachu.Nie polecam wacieczki -nietypowy objazd wyspy-spęd czasowy brak czasu na posiłek, na statku brak napojów oprócz wina.Podczas jazdy pociągiem mieliśmy jechać przez plantacje cytrusów a były tunele, krzaki ,godzina jazdy na ceratowych siedzeniach. -
-
~Trelawny / 2019-09-20 09:12
Niestety skorzystanie z oferty tego punktu było największym błędem jaki popełniłem. Potrzebowałem urlopu z małym dzieckiem, w spokojnym miejscu, o przyzwoitym standardzie. Na folderach tak to wyglądało. W rzeczywistości - jeden wielki moloch, przepełniony hotel, w ŻADEN sposób nie dostosowany do wypoczynku z maluchem. (Hotel KOTVA w Bułgarii)
UWAGA!!! Itaka sprzedaje pobyt w hotelu 3-gwiazdkowym jako 4-gwiazdkowym. Nawet Google twierdzi że hotel jest 3-gwiazdkowy ale wg. Itaki OFICJALNA kategoria jest 4-gwiazdkowa. Nie dajcie się oszukać.
Na reklamację oczywiście odpisali grzecznie że moich roszczeń nie uznają i mnóstwo PR-owego gadania. Dorzucam jeszcze fotkę kolejki po jedzenie chociaż zastrzeżeń miałem o wiele więcej. Pokoje brudne, wiekowe, z wieloma uszkodzeniami. W moim przypadku - dziurawe drzwi. Kiedy znajdę chwilę pozbieram fotki i wszytko tutaj i w innych miejscach powrzucam.Zaletyjedna rezydentka w miarę pomocnaWadycała reszta. -
~edek / 2019-09-18 18:10
Wycieczka klasyczne Włochy 7 09 2019 wycieczka ciekawa ZaletyPani kasia jako przewodnik wykazała się dużą wiedzą i zaangażowaniemWadyBardzo nie sympatyczny kierowca zachowywal sie berdzo obcesowo wprowadzajac swoje zasady dotyczące korzystania z toalety i spożywania posiłków -
~Ania / 2019-09-11 00:49
Hotel Rodos Palace
Hotel pięknie prezentujący się na zdjęciach, odnosimy 5 gwiazdkowym zaprezentowany w ofercie na miejscu okazał się starym smieradzacym brudnym pokojem z lat 80. Itaka na swojej stronie oferty nie zamieściła takiego zdjęcia pokoju tylko te które są odnowione . Wszelkie próby zmiany pokoju kończyły się na niczym bo brak pokoi superior. Tłumaczenia Pan i rezydnetki że zdjęcia na stronie są pokazowe i ogladowe i wcale nie musza tak wygladac w rzeczywistoaci wszytsko o tym biurze. NIGDY nie zdecydowaliabysmy się na taką ofertę gdyby Itaka zamieściła pokoje w jakich lokuje swoich klientów . Zmarnowane wakacje złość i niedowierzaniem. Zapłaciliśmy kupe kasy za coś co było zaprezentowane w ofercie na stronie a dostaliśmy najtańszy z możliwych pokoi w całym hotelu i rozciąganie całej sytuacji w czasie że może na drugi dzień coś się zwolni pokazuje niekompetencje i brak organizacji. NIGDY WIĘCEJ wakacji z tymi oszustami. -
~Kasiazago / 2019-09-10 19:42
Bardzo miła obsługa i atrakcyjne oferty wycieczek oraz prowizje.
strona 39 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »