Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zbyszek1968 / 2018-11-17 16:48
    Ocena: 1.33 / 5
    1. Dwukrotna zmiana opcji wyjazdu. Zmiana miejsca wylotu, zmiana miejsca przylotu, zmiana transportu i czasu przejazdu z lotniska do hotelu.
    Z lotniska w Ochrydzie do miejscowości Święty Stefan jedzie się 15 – 20 minut.
    Z lotniska w Tiranie jechaliśmy cztery godziny.
    2. Organizator nie poinformował Klientów o konieczności wykupienia dodatkowego ubezpieczenia kosztów leczenia, pomimo, iż wie, że Macedonia nie należy do UE i nasze Europejskie Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego nie mają tam zastosowania. Natomiast sumy ubezpieczenia KL w ramach umowy turystycznej są niewystarczające do pokrycia rzeczywistych kosztów leczenia i/lub ratownictwa.
    3. Wylot w dniu 07.08.2018 o godzinie 03.25 z Katowic.
    W dniu 04.08.2018 o godzinie 20.30 otrzymaliśmy SMS z numeru opisanego
    jako Itaka o treści : „ Witamy. Uprzejmie informujemy, ze podczas pobytu w Macedonii beda Panstwo objeci telefoniczna opieka rezydenta, ktory stacjonuje
    w Albanii. Do jego zadan nalezy pomoc przy przylocie i wylocie na lotnisku
    w Tiranie. Ze wzgledu na mobilny dyzur rezydenta, na miejscu nie zostanie zaprezentowana oferta wycieczek fakultatywnych. Pozdrawiamy ”
    Pisownia oryginalna.
    A co w razie sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia ?
    Z Tirany do Ohrydu jest około 3 – 5 godzin jazdy bez przerwy samochodem osobowym zależnie od ruchu ciężarówek i pory dnia plus podwójna odprawa
    na granicy.
    Nikt z turystów nie ma obowiązku biegłej znajomości języka angielskiego i / lub macedońskiego.
    Koszt minuty połączenia telefonicznego to 4,96 zł taryfikowane co pełną minutę,
    koszt wiadomości sms to 1,50 zł.
    Wycieczki fakultatywne wykupiliśmy w lokalnej agencji turystycznej dzięki uprzejmości i pomocy Państwa Rezydentów z konkurencji za 60 % ceny
    oferowanej przez Itakę.
    4. W ofercie Itaki brak jakiejkolwiek informacji o problemach z rezydentem
    na miejscu. Od Polaków obecnych na miejscu dowiedzieliśmy się, że rezydent był, ale się spakował i po prostu uciekł w dniu naszego przyjazdu, czyli 07.08.2018.
    5. Po przylocie do Tirany kilkanaście minut chodziliśmy z bagażami po hali przylotów i szukaliśmy stanowiska BT Itaka. Na terenie lotniska w Tiranie
    nie było żadnej Informacji gdzie znajduje się stanowisko tej firmy.
    Okazało się, że jest zlokalizowane około 50 metrów poza budynkiem lotniska.
    Jakoś inne biura podróży mają swoje stanowiska na terenie hali przylotów,
    tylko nie Itaka. Nie było żadnej kartki, ani informacji głosowej na terenie lotniska.
    Przy stanowisku Itaki, gdzie były trzy osoby rezydentów, otrzymaliśmy od jakiegoś Pana w mundurku Itaki, bez identyfikatora kopertę i informację
    „Proszę iść do tego białego busa. Ja tam za chwilę przyjdę.”
    To był nasz jedyny kontakt z „rezydentem” Itaki. Już się nie pojawił. Odjechaliśmy do Macedonii bez spotkania z rezydentem, za opiekę którego przecież zapłaciliśmy !!!
    6. Bus ,którym jechaliśmy okazał się być bez klimatyzacji, przy trasie w pełnym słońcu i zewnętrznej temperaturze około 30 stopni Celsjusza, a do tego mocno wysłużony, co odczuliśmy dobitnie ze względu na jakość tamtejszych dróg.
    Kierowca na szczęście znał język angielski w stopniu podstawowym.
    To jednak nie podniosło komfortu ani standardu podróży.
    7. Również nasz powrót, wyjazd z hotelu okazał się być bardzo problematyczny.
    Z numeru +355699788181 w dniu 19.08.2018 o godzinie 22.59 otrzymaliśmy wiadomość „Dzien dobry. Informujemy o godzinie wyjazdu z hotelu na wylot
    do Katowic ( wylot z Tirany 23:50 21.08.2018). Wyjazd z hotelu Holiday M
    21.08 godz. 17:50 (taxi).Do zobaczenia na lotnisku. Agnieszka Wirkowska
    bp Itaka”
    Faktycznie podjechał jakiś prywatny samochód o godzinie 18.15 i Pan zapytał
    po angielsku czy jedziemy do Tirany. Nie miał ani identyfikatora, ani żadnego dokumentu z Itaki, a samochód wyglądał na prywatny, gdyż nie miał żadnych oznaczeń.
    Równie dobrze mógłby to być porywacz lub terrorysta.
    Był to granatowy osobowy Mercedes sedan na max. 5 osób.
    Następnie podjechaliśmy 200 metrów dalej do hotelu Tino, gdzie czekały kolejne dwie osoby z bagażami. Tu powstał problem, gdyż po prostu zabrakło miejsca żeby zabrać wszystkich i bagaże. W konsekwencji musieliśmy opuścić ten samochód i razem z drugą parą podróżnych czekaliśmy blisko godzinę na zmianą samochodu na większy. W sumie wyjazd z hotelu opóźnił się ponad półtorej godziny.
    Na lotnisko w Tiranie dojechaliśmy około godziny 22.10.
    Ani przed budynkiem lotniska, ani w hali odlotów nie było nikogo z Itaki.
    Sami dotarliśmy do stanowiska odprawy już w trakcie gdy trwała.
    Okazało się, że wylot został przesunięty na 23,25. Na szczęście nastąpiło opóźnienie i wylecieliśmy z Tirany o godzinie 0.30.
    8. Rezydent Pani Magdalena K. w Albanii na nasze zapytanie sms
    o spotkanie odpowiedziała, że nie będzie żadnego spotkania. Nie zainteresowała się również czy turyści w Macedonii bezpiecznie dojechali do hoteli, czy mają jakieś problemy.

    Hotel "holiday m" w miejscowości Svety Stefan koło Ochrydy okazał się być hostelem, a jedzenie to tragedia
    Zaletyjedyny plus tego hostelu to lokalizacja z własną plażą i widok z pokojów zlokalizowanych od strony jeziora.
    WadyBiuro turystyczne itaka, tym razem to tragedia. Nigdy więcej.
    "hotel" brudny, jedzenie to kpina, musieliśmy sami sobie kupować produkty na śniadanie, żadnych standardów sprzątania. Omijać z daleka zarówno ten hostel jak firemkę itaka
  • ~1234 / 2023-07-02 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Itaka, brak organizacji, rezydent, który był u nas w hotelu powinnien się dobrze zastanowić nad zmianą pracy.
  • ~A.K / 2022-06-16 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści
    Kupiliśmy wczasy 11 dni w Turcji
    Od 01.06 godz.04.30 do 11.06 godz.21.30
    Oczywiście Itaka zmienila nam termin 01.06 23.30 do 12.06 00:25 zabierając jeden dzień tłumacząc jak zwykle że to wina linii lotniczych! Żenada! Tylko nas Polaków robi się tak w konia!
    Byle przyciągnąć ofertą klienta, a potem mają to w dupie..ważne że 1 doba do przodu i kasa się zgadza.
    ZaletyWybrany hotel super
    Wady1 doba urlopu mniej
  • ~Adam / 2021-05-20 06:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli złodzieje, naciągacze, chamscy z klientem, dorabiają się na swoich błędach i nie czują swej pomyłki. Omijajcie to żenujące biuro z daleka.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Adam / 2022-08-05 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd wg oferty 5 dniowy. Pierwszy dzień dotarliśmy do Albanii ok 23.00. na lotnisku czekał na nas lokalny kierowca który zaprosił nas do Sharana ok. 15 letniego bez klimatyzacji. Dotarliśmy do hotelu po godzinie. Na miejscu nie było łóżka na dostawę dla dziecka, ręczników i tylko jedna szklanka na 3 osoby. Sprawę zalatwiali po godzinie i około 2.00 w nocy mogliśmy iść spać. Na miejscu jedzenie skromne. Klimatyzacja w pokoju naprawiona po wielu interwencjach. Rezydent nie pojawił się nawet na chwilę. Na powrót dla 5 osób podstawili mercedesa z 4 miejscami i butla LPG w bagażniu też po interwencji.
  • ~Adam / 2023-02-13 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągają na ubezpieczenia od kosztów leczenia. Sprzedają ubezpieczenia na sumę 100 000 EUR, ale jak zachorujesz, mususz zapłacić 25 EUR za wizytę lekarską.
  • ~Adam / 2024-06-03 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Itaka. Zaczęło się niewinnie, że musiałem się prosić o kod qr żeby wjechać na parking. Dalej było już tylko gorzej gdy po przylocie do Egiptu okazało się, że nie ma nas na liście . Udało nam się przekonać kierowcę i dojechaliśmy do hotelu. Zamiast zaraz pójść spać z dzieckiem( godzina 3 w nocy) znowu wyjaśnialiśmy sytuację, ponieważ nic o nas nie wiedzieli. W końcu otrzymaliśmy chyba najgorszy pokój w hotelu. Następny dzień zamiast cieszyć się wypoczynkiem była walka o inny pokój. A wszystko to przez Itakę ponieważ nie dopełniła formalności.
  • ~Adi / 2020-03-20 00:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko najgorsze..... omijać z daleka. Kiepska linia lotnicza ta najtańsze. Hotel kiepski i pokój w piwnicy najtańszy pewnie, a zapłaciliśmy za normalny. Problemy w wymiana pokoju. Rezydentka kiepska.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Adrian / 2021-09-25 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z ofert Nowa Itaka Sp. z o.o. , lawiracja w opisach oferty, zerowe zainteresowanie rezydenta, dzicy lokatorzy w postaci karaluchów, rozwalajacy się pokój i ucieczka od odpowiedzialności, to główne zalety Itaka
    ZaletyBrak
    WadyRobactwo, brud, zniszczony pokoj, brudna plaza hotelowa, brak zainteresowania rezydenta, lawiracja w opisie ofertyy
  • ~Adrian / 2022-05-24 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam całkowicie . Kupujesz wyjazd z wylotem i powrotem w dzien . Podróżujesz nocą bo loty sie zmieniły …. Nikogo nie obchodzi ze masz małe dzieci !!PARTACZE!!!!!
    ZaletyDo zamknięcia biuro
    WadySame
  • ~Adrian / 2022-09-20 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wałek - na swojej stronie filtrują opinie. Zostawiają tylko te dobre lub dobre. Reszty nie publikuja. Sprawę zgłosiłem do uokik
    ZaletyBrak
    WadyTragedia
  • ~Adriana / 2022-07-08 08:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo- przedłużenie doby na początku wyjazdu kosztowało 5 euro w dniu wyjazdu już 10. Brak informacji od rezydenta Itaki porażka na całej linii
  • ~AG / 2020-01-29 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie poleciała na wymarzoną Fuerteventura hotel R2 Pajare Beach obcej All inclusive.A już zostałem oszukana. Wylot z Warszawy w dniu 13.04.20miał być 09:00 na miejscu 13:40. Wylot zmienił się 16:20 na miejscu 20:50. To w hotelu godzina około 23:00. Przepadają 2 posiłki i pół dnia na poznanie hotelu.Na infolinii rekompensaty brak.Na moje pytanie czy o godzinie 23:00 będzie czekał posiłek? Nie bo to nie pory posiłków. W stacjonarnym biurze, trzeba się spodziewać kanapki w pokoju. Dowiedziałam się, że można lecieć z innego lotniska. Super 300-500 kilometrów po Polsce. Kto zwróci koszty? Można zrezygnować bez kosztów -urlop planowany ok pół roku z góry.Wylot się nie zmienił godzina 14:30-20:50.Pytam się na infolinii gdzie jest jedną dobę ? Bo z hotelu na lotnisko trzeba wyjechać o godzinie 11:00. Tak nadal oszukuje Itaka.
    WadyPobyt 15dniowy jest faktycznie 14 dniowym. Doby hotelowe się skraca a ceny nie.
  • ~Agata / 2018-07-23 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne pierwsze wrazenie, najgorsze jakie mozna sobie wyobrazic. Bylismy zainteresowani jedna z ofert biura podrozy, wszystko ladnie, pieknie, cena do zaakceptowania i tu niemile zaskoczenie: opaty dodatkowe, obowiazkowe co gorsza. Rozumiemy sa takowe ale kiedy dzwonimy i chcemy sie dowiedziec za co konkretnie mamy zaplacic DRUGIE TYLE CO KOSZT WYJAZDU zaczyna sie lekcewazace traktowanie klienta. Doslownie jak przyslowiowego idiote, ktory sam sobie zarezerwowac wakacji nie potrafi, musi z biurem podrozy jezdzic. Blad. Brak jakiejkolwiek jasnej i logicznej odpowiedzi na pytania, traktowanie klienta z gory. Nie kupiles to po co sie pytasz? musisz zaplacic bo tak. Normalnie bilet wstepu kosztuje 3 euro my chcemy 30, bo tak i juz koniec tematu. Obsluga klienta pozom zerowy, ceny zawyzone do granic mozliwosci, brak jakiejkolwiek mozliwosci modyfikowania oferty. Konsultanci biura obslugi sa niegrzeczni i aroganccy, nietolerujacy klienta, ktory potrafi myslec i nie da daje sie naciaganac zadajac logiczne pytania.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko inne
  • ~Agata / 2019-12-31 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzięki ITACE sylwestra najprawdopodobniej spędzę na lotnisku zamiast na KUBIE.... warto przemyśleć zmianę przewoźnika na jakiegoś z nowszą flotą.

    !!!!NIE POLECAM!!!!
    WadyStare samoloty którymi strach lecieć!
  • ~Agata / 2022-08-13 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro jakie istnieje cyganią na datach wylotu żeglują godzinami zapłaciłam za 11 dni a byłam 9 Gdyż wakacje miały się zacząć 5 i ofszem zaczęły się wylotem 5 ale o godz 23
    Miały się skończyć 14 i owszem skończyły się ale tym razem 14 o godz 1 w nocy Wiec patrząc na daty niby się zgadza ale w rzeczywistości ukradli 2 dni Rezydenci dramat całkowicie bez wiedzy i nieprzydatni Będąc jeszcze w domu 5 cały dzien aplikacja jyz mnie informowała ze moje wakacje jyz trwają a ja jeszcze byłam 20 godzin w Polsce bo do wylotu tyle jeszcze zostało czasu Niech nikt nigdy nie wybiera tego biura
    WadyZłodzieje
  • ~agnieszka / 2022-09-07 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem świeżo po wakacjach, a więc moja opinia jest przesłana na gorąco. Hotel, który Itaka proponuje jako 5* w Turcji, nie wiem czy powinien mieć chociażby 3*. Smród, bród i jeden wielki syf. Byłam wielokrotnie w Turcji i takim czymś się nie spotkałam, a zapłaciliśmy za niego ponad 4 tys od osoby/tydzień. Opieka rezydenta niejakiej Pani Kalisty ograniczyła się do wciśnięcia ludziom wycieczek, btw na które potem narzekali, część z nich nie odzyskała pieniędzy i została oszukana. Kiedy miałam problem, nie odebrała nawet raz telefonu !! Pomogli mi rezydenci z konkurencyjnego biura!
    Wisienką na torcie jednak był nasz wyjazd , pokój musieliśmy zdać o godzinie 12:00 w poludnie w niedziele,a wylot był dopiero w poniedziałek o 5:00 rano!!! Tydzień przed wylotem pisałam do Itaki, gdzie zapewniono mnie,ze pokój będzie dostępny do samego wyjazdu, na miejscu okazało się inaczej, mimo tego , że miałam całą e-mailowa korespondencje, Pani z która pisałam przed wyjazdem stwierdziła - ze popelninła błąd -LITERÓWKE. Bylismy z dwojka małych dzieci bez pokoju do poznych goddzin nocnych, dzieci spaly w lobby na kanapie. Niestety nie można było przedłuzc doby hotelowej,poniewaz podobno bylo pelne oblozenie.
    SKANDAL !!
    NIGDY WIECEJ ITAKI
    ZaletyZERO
    WadySAME
  • ~Albi / 2022-06-20 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz z tym biurem, zmarnowali mi urlop. Żałuję, że wcześniej nie poczytałam opinii. Byłam wielokrotnie na all inclusive w hotelach o różnym standardzie, ale po raz pierwszy w czymś takim. Kupiłam w Itace all inclusive w hotelu Amour na Korfu. Według itaki jest to hotel 4 gwiazdkowy, ale nie zasługuje na więcej niż jedną! Hotel był zamknięty przez 2 lata i został tanio i szybko wyremontowany przez bułgarskiego właściciela. Hotel kieruje się zasadą jak najtaniej, im taniej tym lepiej. Natomiast w biurze itaka powiedziano mi że wszyscy wracają z tego hotelu zadowoleni. Na miejscu widziałam, że wiele osób składało reklamacje a poza tym skąd taka informacja jeśli hotel był zamknięty. Nigdy nie widziałam gorszego jedzenia w formie bufetu: najtańsza bułka, herbata tylko czarna lipton, biały ryż i kluski 2 razy dziennie, jajecznica z proszku itd. Gorzej niż McDonalds. W pokoju nie było nawet czajnika, hotel nie posiada ekspresu do kawy, brak podstawowych napojów nawet odpłatnie. O żenującym poziomie hotelu można napisać jeszcze kilka stron. Złożyłam reklamację na którą nadal nie ma odpowiedzi. Lepiej kupić sobie lot i zarezerwować urlop w sprawdzonym hotelu a z lotniska wziąć taksówkę. Lot był oczywiście opóźniony, później pół godziny czekania na lotnisku aż autokar się wypełni i objazd wyspy nocą, żeby było ekonomicznie. Dotarliśmy po północy a na miejscu długa kolejka do recepcji. Specjalnie wybrałam lot w ciągu dnia, ale dzięki świetnej organizacji tego biura, pół nocy nieprzespane. Od początku same problemy. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadySami nie wiedzą co sprzedają lub bardziej prawdopodobne - celowo wprowadzają klienta w błąd, żeby szybko zgarnąć pieniądze, nieważne czy klient jest zadowolony. Cena nie jest konkurencyjna, nie warto płacić za ich pośrednictwo.
  • ~Aleks / 2021-09-16 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy w Albanian star, zdjęcia hotelu nie są zgodne z stanem faktycznym na miejscu.Pokoje ok jak się trafi na wyremontowany,ale łazienka do kapitalnego remontu!!!Gorsze traktowanie klientów z All(tylko Polska), wszystko podawane w plastikach,do obiadu i kolacji tylko woda z baniaka.Brak kubków, szklanek, talerze poobijane w 4-5 miejscach na każdym!!!porażka w 4 * hotelu.Jedzenie zimne nawet na otwarcie stołówki!!!Kolejki na obiad i kolację.Za dużo osób w hotelu!Brak dezynfekcji stolików,okruszki były zamiatane ręką lub serwetką (tylko jeden kelner miał raz szmatkę) Jedzenie przesolne lub niedoprawione!!!Nie można przynosić jedzenia z poza hotelu,jest za to kara,nie można używać lodówki!!!
    ZaletyBlisko plaży,
    WadyZarządzanie hotelem, stołówka,bary , łazienki-zuzyte
  • ~Aleksander 55l at / 2025-03-05 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Program smart ( w tłumaczeniu - MĄDRY :-)) to jakieś nieporozumienie - a na pewno nie jest to mądry program z punktu widzenia uczestnika. Chciałem wykupić wycieczkę dla 4 osób - dwa pokoje po dwie osoby. Pracownik obsługi poinformował mnie, że w programie smart nie można zrobić jednej rezerwacji na dwa pokoje - należy wykonać dwie rezerwacje. Najpierw jedna rezerwacja, którą należy od razu opłacić, a następnie druga. Problem polega na tym, że ITAKA nie gwarantuje, że ta druga rezerwacja będzie możliwa do wykonania, a jeżeli będzie, to w jakiej cenie. Reasumując - chcemy wyjechać we czworo, robimy i opłacamy jedna rezerwację dla 2 osób, a następnej rezerwacji nie można wykonać - np. z powodu braku miejsc w samolocie - na prawdę program SMART - MĄDRY - dla Itaki.
    Czas na zmianę operatora wyjazdów - po 20 latach :-(
    Zaletynie ma
    Wadyw przypadku wyjazdu grupy osób - np. 4 osoby i 2 pokoje - musimy zrobić dwie rezerwację, najpierw opłacamy pierwszą, ale nie ma gwarancji, że uda się opłacić drugą - finalni, może być tak, że na wakacje polecą tylko dwie osoby.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976