Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1072 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2022-08-04 10:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Omijajcie biuro Itaka, nic nie warte ofetrty, brudno w hotelach, złe jedzenie, brak klimatyzacji przy 36 stopniach, a na reklamację odpisują, że przecież wszystko jest ok. Tragedia!!!
    Zaletybrak, wybrać inne biuro
    Wadyza dużo nie ma zalet
  • ~Miquie / 2023-06-14 18:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Itaka zraziła mnie właśnie do siebie kompletnie. Nie poinformowali nas, że ceny atrakcji wzrosły o 50% w stosunku do informacji na stronie, przez co większość osób nie była przygotowana (zażądali natychmiastowej opłaty w gotowce). Koszt 4 hotelowych obiadokolacji wycenili na 1000 zł, gdzie koszt tego samego zestawu w hotelu kosztował nie więcej niż 120 złotych. Poprzez „zwiedzanie” rozumieją szybki przejazd autokarem koło atrakcji, gdzie tylko połowa autobusu może zobaczyć zza szyb dany obiekt.
  • ~pbu / 2020-11-28 09:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej wyjazdów z Itaką, nawet gdyby dopłacali. W ramach oszczędności biuro skróciło nasz pobyt, tłumacząc oczywiście epidemią zamiast zorganizować kolejny lot albo chociaż zaproponować powrót komercyjnymi liniami. Zwrot kosztów obejmuje absolutne gorsze, a i tak na odpowiedź w sprawie reklamacji trzeba czekać 30 dni. Propozycja biura, to zwrot różnicy w postaci bonu na kolejne wyjazdy z nimi, co jest chyba zwykłą kpiną. Oczywiście odmowa takiego rozwiązania to oczekiwanie kolejnych 30 dni. Więc jak chodzi o biuro podróży to nie polecam nawet najgorszemu wrogowi, najlepiej omijać szerokim łukiem i nawet nie myśleć o wybieraniu ich oferty.
    Zaletybrak
    Wadyskrócenie urlopu tylko ze względu na oszczędności firmy, obsługa klienta właściwie nie istnieje, rozpatrywanie reklamacji to koszmar.
  • ~Piotr / 2023-06-25 12:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalne, mało jedzenia które znika w pierwszych minutach wydawania bardzo słaba oferta jedzenia. Jedyna wędlina która widzieliśmy przez cały tydzień to mortadela, podawana nawet zamiast mięsa w spagetti. Podwieczorek to taca frytek na wszystkich gosci i kanapki z mortadela. Napoje cola soki z jakiegoś dystrybutora cola totalnie wygazowana i 2 soki w tym jabłkowy w kolorze radioaktywnej zieleni smak też podobny. Wszystkie napoje butelkowane nie extra płatne. Ostatniego dnia czekaliśmy 12h w holu hotelowym na przyjazd autokaru bo pokoje trzeba oddać do godziny 10 a autokar zabierał nas około 22:30 pogoda nie pozwoliła leżąc na plazy. Dodam że nasze pokoje czekały na ludzi którzy przylecą w nocy i będą w hotelu około 2:00 więc nic nie stało na przeszkodzie żeby Itaka dogadała się z hotelem co do trwania doby hotelowej która w teorii trwa od 14:00 do 10:00 ale my przyjechaliśmy 12h później o 2:00 więc mogli byśmy oddać pokój o 22:00 dla Itaki to zbyt trudne. Możliwość dokupienia doby hotelowej za jedyne 60e do godziny 21:00
    ZaletyTransfer z lotniska
    Obsługa hotelowa
  • ~r / 2023-07-24 11:44
    Ocena: 1.33 / 5
    oszukuja na sprzedawaniu posiłków mimo, ze na miejscu nie ma mozliwosci skorzystania z nich z tego powodu , ze nie ma jeszcze doby hotelowej albo wieczorem dzien przed lub nocy w czasie wyjazdu nie ma mozliwosci otrzymania suchego prowiantu.
  • ~Robert / 2019-05-27 16:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam,

    Przestrzegam przed biurem Itaka!!
    Bylismy w duzej grupie na wyjezdzie rodzinnym w Egipcie. Zarezerwowalismy hotel 5cio gwiazdkowy a zakwaterowali nas w 4ro ktory swoim standardem ledwo miescil by sie w kategorii 3 gwiazdki na warunki europejskie. Sprawa zostala natychmiastowo zgloszona do rezydenta i do biura w Polsca. Bez jakiegokolwiek rezultatu!!! W pokojach byl grzyb i karaluchy. Meble byly bardzo stare, odnawiane smierdzaca farba ktora mozna bylo czuc w calym pomieszczeniu. Ubran nie dalo sie wlozyc do szafy, tak smierdzialo. Ciagle sie cos psulo, a za naprawy trzeba bylo dawac napiwki, inaczej czekac trzeba by bylo godzinami!!
    Wszystko to zostalo ponowinie zgloszone do biura w liscie z reklamacja. W pierszej odpowiedzi biuro stwierdzilo ze nie widzi powodow reklamacji bo hotele sie poloczyly i stanowia calosc.
    MASAKRA!!!
    Nadal probujemy odzyskac stracone pieniadze i zwrocic uwage na problem. Jednak Itaka najwyrazniej nie dba o klienta bo ten precedens nadal trwa!!! 6 miesiecy po naszym wyjezdzie nadal czytamy ze Itaka wysyla nieswiadomych turystow do tego syfiastego hotelu!!!!
    UWAZAJCIE!!!

    Ps. nie czytajcie tych 2- 3 linijkowych opinii z ocena 5, ktore nie wiele wnosza a maja na celu podniesienie ogolnej opinii biura i zapewne pisane sa przez pracownikow ITAKI!!
    Zaletymozliwosc zobaczenia pieknej rafy koralowej w Egipcie
    Wadymnostwo!!!
  • ~szymekokular / 2021-06-13 17:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Rodzice wybrali się na Cypr. Brak informacji, brak wsparcia rezydenta, brak oferty dodatkowej - zero wycieczek, brak kontaktu z rezydentem.
  • ~Tadeusz / 2020-03-05 23:21
    Ocena: 1.33 / 5
    UWAGA!!!! OSTRZEŻENIE !!!! Przestrzegam z korzystania z biura podróży itaka a tym bardziej przez pośrednika sprzedaży wakacje.pl. Żerują na przedpłatach wycieczek włączając w to zakup dodatkowych ubezpieczeń. Przy rezygnacji dostaniecie kopa w d.... Chyba z tego żyją. Uwaga bo przewiduję , że te "pożal się Boże" biura podróży niedługo padną na pysk czego im szczerze życzę i nie przez koronawirusa tylko przez własną zachłanność, nieuczciwość i olewanie klientów.
    ZaletyCwane podejście do formy prowadzenia biznesu czyli bierz co dostałeś od frajerów i w nogi.
    WadyJak na cwaniaków to małe zaliczki biorą. A nie lepiej by było zaliczka 100 % za wycieczkę i 200% za rezygnację? przemyślcie
  • ~Trelawny / 2019-09-20 09:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety skorzystanie z oferty tego punktu było największym błędem jaki popełniłem. Potrzebowałem urlopu z małym dzieckiem, w spokojnym miejscu, o przyzwoitym standardzie. Na folderach tak to wyglądało. W rzeczywistości - jeden wielki moloch, przepełniony hotel, w ŻADEN sposób nie dostosowany do wypoczynku z maluchem. (Hotel KOTVA w Bułgarii)

    UWAGA!!! Itaka sprzedaje pobyt w hotelu 3-gwiazdkowym jako 4-gwiazdkowym. Nawet Google twierdzi że hotel jest 3-gwiazdkowy ale wg. Itaki OFICJALNA kategoria jest 4-gwiazdkowa. Nie dajcie się oszukać.

    Na reklamację oczywiście odpisali grzecznie że moich roszczeń nie uznają i mnóstwo PR-owego gadania. Dorzucam jeszcze fotkę kolejki po jedzenie chociaż zastrzeżeń miałem o wiele więcej. Pokoje brudne, wiekowe, z wieloma uszkodzeniami. W moim przypadku - dziurawe drzwi. Kiedy znajdę chwilę pozbieram fotki i wszytko tutaj i w innych miejscach powrzucam.
    Zaletyjedna rezydentka w miarę pomocna
    Wadycała reszta.
  • ~wk / 2020-01-24 22:30
    Ocena: 1.33 / 5
    syfa malaria, hotel w portugalii, cabanas golde club. wakacje siernień 2019.
    Zaletynie ma zalet pozq widokiem z balkonu.
    Wadysyfiaty pokój, wszystko zniszczone, stara klimatyzacja, brak miejsc do parkowania, hotel jakby na godziny dla par.
  • ~Wkręcona przez Itakę / 2018-08-22 17:32
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE POLECAM.
    Itaka ma swoich klientów w głębokim poważaniu. Jak już zapłacisz za wakacje jesteś osłem i workiem do bicia.
    i UWAGA!!!!!! Itaka !!!!! NIE ODPOWIADA !!!!! na reklamacje. Możecie pisać w nieskończoność. Monity też ignorują. Mimo iż brak odpowiedzi na reklamację oznacza iż została ona uznana co z tego. Aby wyegzekwować to o czym się pisało w Reklamacji trzeba iść do sądu. A oni o tym doskonale wiedzą.
    Możecie pisać do Rzecznika Praw Konsumenta, Wojewody i kogo tam jeszcze chcecie. Itaka wszystkich ignoruje!!!!! Zostaje sąd. Pójdziecie (wszystkie rozprawy w Opolu, a będzie ich min. 4)???
    Itaka o tym wie, dlatego za WIELKIE pieniądze wciska ludziom beznadziejnie MAŁE wakacje.

    NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko! Biuro bez zasad, pracownicy nastawieni na zysk (swój oczywiście), podejście do klienta - mniej niż zero.
  • ~wojciech / 2019-10-29 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    zdecydowanie nie polecam. oferta itaki w portugalii calkowicie niezgodna z warunkami w hotelu. pokój, który dostaliśmy w żaden sposób nie był pokojem rodzinnym, jak było napisane w umowie. miały być dwa pokoje, był pokój i kuchnia. dzieci spały w kuchni. wszystkie sprzęty stare, poniszczone. sprzątanie raz na parę dni, tak samo wymiana ręczników. hotel to w zasadzie motel na godziny lub pojedyncze dni. żadnej pomocy ze strony rezydenta. unikajcie hotelu golden cabana clube w portugalii z wyjazdem z itaki.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady- brud, poniszczone, stare meble, brak sprzątania, kiepskie jedzenie.
  • ~Wojtek / 2019-07-27 11:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Itaka recenzuje opinie klientów. Wybierają tylko to, co im pasuje. Każda krytyka firmy, czy też rezydentów ląduje w koszu. Nigdy więcej z nimi nie polecimy.
  • ~Yunona / 2022-08-21 14:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo nie polecam????. Od wtorku z małym dzieckiem na wyspie Kos bez rzadnych rzeczej. 2 walizki nie załadowali do samolotu. Od rezydenta była informacja poczekać 2-3 dni. Dziś już 6 dzień. Nikt nić nie robi. Urlop zepsuty, zmarnowane pieniądze, czas i nerwy. Pierwszy i ostatni raz współpracuję z Itaka????
  • ~zbyszek1968 / 2018-11-17 16:48
    Ocena: 1.33 / 5
    1. Dwukrotna zmiana opcji wyjazdu. Zmiana miejsca wylotu, zmiana miejsca przylotu, zmiana transportu i czasu przejazdu z lotniska do hotelu.
    Z lotniska w Ochrydzie do miejscowości Święty Stefan jedzie się 15 – 20 minut.
    Z lotniska w Tiranie jechaliśmy cztery godziny.
    2. Organizator nie poinformował Klientów o konieczności wykupienia dodatkowego ubezpieczenia kosztów leczenia, pomimo, iż wie, że Macedonia nie należy do UE i nasze Europejskie Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego nie mają tam zastosowania. Natomiast sumy ubezpieczenia KL w ramach umowy turystycznej są niewystarczające do pokrycia rzeczywistych kosztów leczenia i/lub ratownictwa.
    3. Wylot w dniu 07.08.2018 o godzinie 03.25 z Katowic.
    W dniu 04.08.2018 o godzinie 20.30 otrzymaliśmy SMS z numeru opisanego
    jako Itaka o treści : „ Witamy. Uprzejmie informujemy, ze podczas pobytu w Macedonii beda Panstwo objeci telefoniczna opieka rezydenta, ktory stacjonuje
    w Albanii. Do jego zadan nalezy pomoc przy przylocie i wylocie na lotnisku
    w Tiranie. Ze wzgledu na mobilny dyzur rezydenta, na miejscu nie zostanie zaprezentowana oferta wycieczek fakultatywnych. Pozdrawiamy ”
    Pisownia oryginalna.
    A co w razie sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia ?
    Z Tirany do Ohrydu jest około 3 – 5 godzin jazdy bez przerwy samochodem osobowym zależnie od ruchu ciężarówek i pory dnia plus podwójna odprawa
    na granicy.
    Nikt z turystów nie ma obowiązku biegłej znajomości języka angielskiego i / lub macedońskiego.
    Koszt minuty połączenia telefonicznego to 4,96 zł taryfikowane co pełną minutę,
    koszt wiadomości sms to 1,50 zł.
    Wycieczki fakultatywne wykupiliśmy w lokalnej agencji turystycznej dzięki uprzejmości i pomocy Państwa Rezydentów z konkurencji za 60 % ceny
    oferowanej przez Itakę.
    4. W ofercie Itaki brak jakiejkolwiek informacji o problemach z rezydentem
    na miejscu. Od Polaków obecnych na miejscu dowiedzieliśmy się, że rezydent był, ale się spakował i po prostu uciekł w dniu naszego przyjazdu, czyli 07.08.2018.
    5. Po przylocie do Tirany kilkanaście minut chodziliśmy z bagażami po hali przylotów i szukaliśmy stanowiska BT Itaka. Na terenie lotniska w Tiranie
    nie było żadnej Informacji gdzie znajduje się stanowisko tej firmy.
    Okazało się, że jest zlokalizowane około 50 metrów poza budynkiem lotniska.
    Jakoś inne biura podróży mają swoje stanowiska na terenie hali przylotów,
    tylko nie Itaka. Nie było żadnej kartki, ani informacji głosowej na terenie lotniska.
    Przy stanowisku Itaki, gdzie były trzy osoby rezydentów, otrzymaliśmy od jakiegoś Pana w mundurku Itaki, bez identyfikatora kopertę i informację
    „Proszę iść do tego białego busa. Ja tam za chwilę przyjdę.”
    To był nasz jedyny kontakt z „rezydentem” Itaki. Już się nie pojawił. Odjechaliśmy do Macedonii bez spotkania z rezydentem, za opiekę którego przecież zapłaciliśmy !!!
    6. Bus ,którym jechaliśmy okazał się być bez klimatyzacji, przy trasie w pełnym słońcu i zewnętrznej temperaturze około 30 stopni Celsjusza, a do tego mocno wysłużony, co odczuliśmy dobitnie ze względu na jakość tamtejszych dróg.
    Kierowca na szczęście znał język angielski w stopniu podstawowym.
    To jednak nie podniosło komfortu ani standardu podróży.
    7. Również nasz powrót, wyjazd z hotelu okazał się być bardzo problematyczny.
    Z numeru +355699788181 w dniu 19.08.2018 o godzinie 22.59 otrzymaliśmy wiadomość „Dzien dobry. Informujemy o godzinie wyjazdu z hotelu na wylot
    do Katowic ( wylot z Tirany 23:50 21.08.2018). Wyjazd z hotelu Holiday M
    21.08 godz. 17:50 (taxi).Do zobaczenia na lotnisku. Agnieszka Wirkowska
    bp Itaka”
    Faktycznie podjechał jakiś prywatny samochód o godzinie 18.15 i Pan zapytał
    po angielsku czy jedziemy do Tirany. Nie miał ani identyfikatora, ani żadnego dokumentu z Itaki, a samochód wyglądał na prywatny, gdyż nie miał żadnych oznaczeń.
    Równie dobrze mógłby to być porywacz lub terrorysta.
    Był to granatowy osobowy Mercedes sedan na max. 5 osób.
    Następnie podjechaliśmy 200 metrów dalej do hotelu Tino, gdzie czekały kolejne dwie osoby z bagażami. Tu powstał problem, gdyż po prostu zabrakło miejsca żeby zabrać wszystkich i bagaże. W konsekwencji musieliśmy opuścić ten samochód i razem z drugą parą podróżnych czekaliśmy blisko godzinę na zmianą samochodu na większy. W sumie wyjazd z hotelu opóźnił się ponad półtorej godziny.
    Na lotnisko w Tiranie dojechaliśmy około godziny 22.10.
    Ani przed budynkiem lotniska, ani w hali odlotów nie było nikogo z Itaki.
    Sami dotarliśmy do stanowiska odprawy już w trakcie gdy trwała.
    Okazało się, że wylot został przesunięty na 23,25. Na szczęście nastąpiło opóźnienie i wylecieliśmy z Tirany o godzinie 0.30.
    8. Rezydent Pani Magdalena K. w Albanii na nasze zapytanie sms
    o spotkanie odpowiedziała, że nie będzie żadnego spotkania. Nie zainteresowała się również czy turyści w Macedonii bezpiecznie dojechali do hoteli, czy mają jakieś problemy.

    Hotel "holiday m" w miejscowości Svety Stefan koło Ochrydy okazał się być hostelem, a jedzenie to tragedia
    Zaletyjedyny plus tego hostelu to lokalizacja z własną plażą i widok z pokojów zlokalizowanych od strony jeziora.
    WadyBiuro turystyczne itaka, tym razem to tragedia. Nigdy więcej.
    "hotel" brudny, jedzenie to kpina, musieliśmy sami sobie kupować produkty na śniadanie, żadnych standardów sprzątania. Omijać z daleka zarówno ten hostel jak firemkę itaka
  • ~1234 / 2023-07-02 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Itaka, brak organizacji, rezydent, który był u nas w hotelu powinnien się dobrze zastanowić nad zmianą pracy.
  • ~A.K / 2022-06-16 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści
    Kupiliśmy wczasy 11 dni w Turcji
    Od 01.06 godz.04.30 do 11.06 godz.21.30
    Oczywiście Itaka zmienila nam termin 01.06 23.30 do 12.06 00:25 zabierając jeden dzień tłumacząc jak zwykle że to wina linii lotniczych! Żenada! Tylko nas Polaków robi się tak w konia!
    Byle przyciągnąć ofertą klienta, a potem mają to w dupie..ważne że 1 doba do przodu i kasa się zgadza.
    ZaletyWybrany hotel super
    Wady1 doba urlopu mniej
  • ~Adam / 2021-05-20 06:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli złodzieje, naciągacze, chamscy z klientem, dorabiają się na swoich błędach i nie czują swej pomyłki. Omijajcie to żenujące biuro z daleka.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Adam / 2022-08-05 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd wg oferty 5 dniowy. Pierwszy dzień dotarliśmy do Albanii ok 23.00. na lotnisku czekał na nas lokalny kierowca który zaprosił nas do Sharana ok. 15 letniego bez klimatyzacji. Dotarliśmy do hotelu po godzinie. Na miejscu nie było łóżka na dostawę dla dziecka, ręczników i tylko jedna szklanka na 3 osoby. Sprawę zalatwiali po godzinie i około 2.00 w nocy mogliśmy iść spać. Na miejscu jedzenie skromne. Klimatyzacja w pokoju naprawiona po wielu interwencjach. Rezydent nie pojawił się nawet na chwilę. Na powrót dla 5 osób podstawili mercedesa z 4 miejscami i butla LPG w bagażniu też po interwencji.
  • ~Adam / 2023-02-13 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągają na ubezpieczenia od kosztów leczenia. Sprzedają ubezpieczenia na sumę 100 000 EUR, ale jak zachorujesz, mususz zapłacić 25 EUR za wizytę lekarską.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169