Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1056 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tadeusz / 2020-03-05 23:21
    Ocena: 1.33 / 5
    UWAGA!!!! OSTRZEŻENIE !!!! Przestrzegam z korzystania z biura podróży itaka a tym bardziej przez pośrednika sprzedaży wakacje.pl. Żerują na przedpłatach wycieczek włączając w to zakup dodatkowych ubezpieczeń. Przy rezygnacji dostaniecie kopa w d.... Chyba z tego żyją. Uwaga bo przewiduję , że te "pożal się Boże" biura podróży niedługo padną na pysk czego im szczerze życzę i nie przez koronawirusa tylko przez własną zachłanność, nieuczciwość i olewanie klientów.
    ZaletyCwane podejście do formy prowadzenia biznesu czyli bierz co dostałeś od frajerów i w nogi.
    WadyJak na cwaniaków to małe zaliczki biorą. A nie lepiej by było zaliczka 100 % za wycieczkę i 200% za rezygnację? przemyślcie
  • ~Trelawny / 2019-09-20 09:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety skorzystanie z oferty tego punktu było największym błędem jaki popełniłem. Potrzebowałem urlopu z małym dzieckiem, w spokojnym miejscu, o przyzwoitym standardzie. Na folderach tak to wyglądało. W rzeczywistości - jeden wielki moloch, przepełniony hotel, w ŻADEN sposób nie dostosowany do wypoczynku z maluchem. (Hotel KOTVA w Bułgarii)

    UWAGA!!! Itaka sprzedaje pobyt w hotelu 3-gwiazdkowym jako 4-gwiazdkowym. Nawet Google twierdzi że hotel jest 3-gwiazdkowy ale wg. Itaki OFICJALNA kategoria jest 4-gwiazdkowa. Nie dajcie się oszukać.

    Na reklamację oczywiście odpisali grzecznie że moich roszczeń nie uznają i mnóstwo PR-owego gadania. Dorzucam jeszcze fotkę kolejki po jedzenie chociaż zastrzeżeń miałem o wiele więcej. Pokoje brudne, wiekowe, z wieloma uszkodzeniami. W moim przypadku - dziurawe drzwi. Kiedy znajdę chwilę pozbieram fotki i wszytko tutaj i w innych miejscach powrzucam.
    Zaletyjedna rezydentka w miarę pomocna
    Wadycała reszta.
  • ~wk / 2020-01-24 22:30
    Ocena: 1.33 / 5
    syfa malaria, hotel w portugalii, cabanas golde club. wakacje siernień 2019.
    Zaletynie ma zalet pozq widokiem z balkonu.
    Wadysyfiaty pokój, wszystko zniszczone, stara klimatyzacja, brak miejsc do parkowania, hotel jakby na godziny dla par.
  • ~Wkręcona przez Itakę / 2018-08-22 17:32
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE POLECAM.
    Itaka ma swoich klientów w głębokim poważaniu. Jak już zapłacisz za wakacje jesteś osłem i workiem do bicia.
    i UWAGA!!!!!! Itaka !!!!! NIE ODPOWIADA !!!!! na reklamacje. Możecie pisać w nieskończoność. Monity też ignorują. Mimo iż brak odpowiedzi na reklamację oznacza iż została ona uznana co z tego. Aby wyegzekwować to o czym się pisało w Reklamacji trzeba iść do sądu. A oni o tym doskonale wiedzą.
    Możecie pisać do Rzecznika Praw Konsumenta, Wojewody i kogo tam jeszcze chcecie. Itaka wszystkich ignoruje!!!!! Zostaje sąd. Pójdziecie (wszystkie rozprawy w Opolu, a będzie ich min. 4)???
    Itaka o tym wie, dlatego za WIELKIE pieniądze wciska ludziom beznadziejnie MAŁE wakacje.

    NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko! Biuro bez zasad, pracownicy nastawieni na zysk (swój oczywiście), podejście do klienta - mniej niż zero.
  • ~wojciech / 2019-10-29 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    zdecydowanie nie polecam. oferta itaki w portugalii calkowicie niezgodna z warunkami w hotelu. pokój, który dostaliśmy w żaden sposób nie był pokojem rodzinnym, jak było napisane w umowie. miały być dwa pokoje, był pokój i kuchnia. dzieci spały w kuchni. wszystkie sprzęty stare, poniszczone. sprzątanie raz na parę dni, tak samo wymiana ręczników. hotel to w zasadzie motel na godziny lub pojedyncze dni. żadnej pomocy ze strony rezydenta. unikajcie hotelu golden cabana clube w portugalii z wyjazdem z itaki.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady- brud, poniszczone, stare meble, brak sprzątania, kiepskie jedzenie.
  • ~Wojtek / 2019-07-27 11:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Itaka recenzuje opinie klientów. Wybierają tylko to, co im pasuje. Każda krytyka firmy, czy też rezydentów ląduje w koszu. Nigdy więcej z nimi nie polecimy.
  • ~Yunona / 2022-08-21 14:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo nie polecam????. Od wtorku z małym dzieckiem na wyspie Kos bez rzadnych rzeczej. 2 walizki nie załadowali do samolotu. Od rezydenta była informacja poczekać 2-3 dni. Dziś już 6 dzień. Nikt nić nie robi. Urlop zepsuty, zmarnowane pieniądze, czas i nerwy. Pierwszy i ostatni raz współpracuję z Itaka????
  • ~zbyszek1968 / 2018-11-17 16:48
    Ocena: 1.33 / 5
    1. Dwukrotna zmiana opcji wyjazdu. Zmiana miejsca wylotu, zmiana miejsca przylotu, zmiana transportu i czasu przejazdu z lotniska do hotelu.
    Z lotniska w Ochrydzie do miejscowości Święty Stefan jedzie się 15 – 20 minut.
    Z lotniska w Tiranie jechaliśmy cztery godziny.
    2. Organizator nie poinformował Klientów o konieczności wykupienia dodatkowego ubezpieczenia kosztów leczenia, pomimo, iż wie, że Macedonia nie należy do UE i nasze Europejskie Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego nie mają tam zastosowania. Natomiast sumy ubezpieczenia KL w ramach umowy turystycznej są niewystarczające do pokrycia rzeczywistych kosztów leczenia i/lub ratownictwa.
    3. Wylot w dniu 07.08.2018 o godzinie 03.25 z Katowic.
    W dniu 04.08.2018 o godzinie 20.30 otrzymaliśmy SMS z numeru opisanego
    jako Itaka o treści : „ Witamy. Uprzejmie informujemy, ze podczas pobytu w Macedonii beda Panstwo objeci telefoniczna opieka rezydenta, ktory stacjonuje
    w Albanii. Do jego zadan nalezy pomoc przy przylocie i wylocie na lotnisku
    w Tiranie. Ze wzgledu na mobilny dyzur rezydenta, na miejscu nie zostanie zaprezentowana oferta wycieczek fakultatywnych. Pozdrawiamy ”
    Pisownia oryginalna.
    A co w razie sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia ?
    Z Tirany do Ohrydu jest około 3 – 5 godzin jazdy bez przerwy samochodem osobowym zależnie od ruchu ciężarówek i pory dnia plus podwójna odprawa
    na granicy.
    Nikt z turystów nie ma obowiązku biegłej znajomości języka angielskiego i / lub macedońskiego.
    Koszt minuty połączenia telefonicznego to 4,96 zł taryfikowane co pełną minutę,
    koszt wiadomości sms to 1,50 zł.
    Wycieczki fakultatywne wykupiliśmy w lokalnej agencji turystycznej dzięki uprzejmości i pomocy Państwa Rezydentów z konkurencji za 60 % ceny
    oferowanej przez Itakę.
    4. W ofercie Itaki brak jakiejkolwiek informacji o problemach z rezydentem
    na miejscu. Od Polaków obecnych na miejscu dowiedzieliśmy się, że rezydent był, ale się spakował i po prostu uciekł w dniu naszego przyjazdu, czyli 07.08.2018.
    5. Po przylocie do Tirany kilkanaście minut chodziliśmy z bagażami po hali przylotów i szukaliśmy stanowiska BT Itaka. Na terenie lotniska w Tiranie
    nie było żadnej Informacji gdzie znajduje się stanowisko tej firmy.
    Okazało się, że jest zlokalizowane około 50 metrów poza budynkiem lotniska.
    Jakoś inne biura podróży mają swoje stanowiska na terenie hali przylotów,
    tylko nie Itaka. Nie było żadnej kartki, ani informacji głosowej na terenie lotniska.
    Przy stanowisku Itaki, gdzie były trzy osoby rezydentów, otrzymaliśmy od jakiegoś Pana w mundurku Itaki, bez identyfikatora kopertę i informację
    „Proszę iść do tego białego busa. Ja tam za chwilę przyjdę.”
    To był nasz jedyny kontakt z „rezydentem” Itaki. Już się nie pojawił. Odjechaliśmy do Macedonii bez spotkania z rezydentem, za opiekę którego przecież zapłaciliśmy !!!
    6. Bus ,którym jechaliśmy okazał się być bez klimatyzacji, przy trasie w pełnym słońcu i zewnętrznej temperaturze około 30 stopni Celsjusza, a do tego mocno wysłużony, co odczuliśmy dobitnie ze względu na jakość tamtejszych dróg.
    Kierowca na szczęście znał język angielski w stopniu podstawowym.
    To jednak nie podniosło komfortu ani standardu podróży.
    7. Również nasz powrót, wyjazd z hotelu okazał się być bardzo problematyczny.
    Z numeru +355699788181 w dniu 19.08.2018 o godzinie 22.59 otrzymaliśmy wiadomość „Dzien dobry. Informujemy o godzinie wyjazdu z hotelu na wylot
    do Katowic ( wylot z Tirany 23:50 21.08.2018). Wyjazd z hotelu Holiday M
    21.08 godz. 17:50 (taxi).Do zobaczenia na lotnisku. Agnieszka Wirkowska
    bp Itaka”
    Faktycznie podjechał jakiś prywatny samochód o godzinie 18.15 i Pan zapytał
    po angielsku czy jedziemy do Tirany. Nie miał ani identyfikatora, ani żadnego dokumentu z Itaki, a samochód wyglądał na prywatny, gdyż nie miał żadnych oznaczeń.
    Równie dobrze mógłby to być porywacz lub terrorysta.
    Był to granatowy osobowy Mercedes sedan na max. 5 osób.
    Następnie podjechaliśmy 200 metrów dalej do hotelu Tino, gdzie czekały kolejne dwie osoby z bagażami. Tu powstał problem, gdyż po prostu zabrakło miejsca żeby zabrać wszystkich i bagaże. W konsekwencji musieliśmy opuścić ten samochód i razem z drugą parą podróżnych czekaliśmy blisko godzinę na zmianą samochodu na większy. W sumie wyjazd z hotelu opóźnił się ponad półtorej godziny.
    Na lotnisko w Tiranie dojechaliśmy około godziny 22.10.
    Ani przed budynkiem lotniska, ani w hali odlotów nie było nikogo z Itaki.
    Sami dotarliśmy do stanowiska odprawy już w trakcie gdy trwała.
    Okazało się, że wylot został przesunięty na 23,25. Na szczęście nastąpiło opóźnienie i wylecieliśmy z Tirany o godzinie 0.30.
    8. Rezydent Pani Magdalena K. w Albanii na nasze zapytanie sms
    o spotkanie odpowiedziała, że nie będzie żadnego spotkania. Nie zainteresowała się również czy turyści w Macedonii bezpiecznie dojechali do hoteli, czy mają jakieś problemy.

    Hotel "holiday m" w miejscowości Svety Stefan koło Ochrydy okazał się być hostelem, a jedzenie to tragedia
    Zaletyjedyny plus tego hostelu to lokalizacja z własną plażą i widok z pokojów zlokalizowanych od strony jeziora.
    WadyBiuro turystyczne itaka, tym razem to tragedia. Nigdy więcej.
    "hotel" brudny, jedzenie to kpina, musieliśmy sami sobie kupować produkty na śniadanie, żadnych standardów sprzątania. Omijać z daleka zarówno ten hostel jak firemkę itaka
  • ~1234 / 2023-07-02 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Itaka, brak organizacji, rezydent, który był u nas w hotelu powinnien się dobrze zastanowić nad zmianą pracy.
  • ~A.K / 2022-06-16 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści
    Kupiliśmy wczasy 11 dni w Turcji
    Od 01.06 godz.04.30 do 11.06 godz.21.30
    Oczywiście Itaka zmienila nam termin 01.06 23.30 do 12.06 00:25 zabierając jeden dzień tłumacząc jak zwykle że to wina linii lotniczych! Żenada! Tylko nas Polaków robi się tak w konia!
    Byle przyciągnąć ofertą klienta, a potem mają to w dupie..ważne że 1 doba do przodu i kasa się zgadza.
    ZaletyWybrany hotel super
    Wady1 doba urlopu mniej
  • ~Adam / 2021-05-20 06:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli złodzieje, naciągacze, chamscy z klientem, dorabiają się na swoich błędach i nie czują swej pomyłki. Omijajcie to żenujące biuro z daleka.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Adam / 2022-08-05 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd wg oferty 5 dniowy. Pierwszy dzień dotarliśmy do Albanii ok 23.00. na lotnisku czekał na nas lokalny kierowca który zaprosił nas do Sharana ok. 15 letniego bez klimatyzacji. Dotarliśmy do hotelu po godzinie. Na miejscu nie było łóżka na dostawę dla dziecka, ręczników i tylko jedna szklanka na 3 osoby. Sprawę zalatwiali po godzinie i około 2.00 w nocy mogliśmy iść spać. Na miejscu jedzenie skromne. Klimatyzacja w pokoju naprawiona po wielu interwencjach. Rezydent nie pojawił się nawet na chwilę. Na powrót dla 5 osób podstawili mercedesa z 4 miejscami i butla LPG w bagażniu też po interwencji.
  • ~Adam / 2023-02-13 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągają na ubezpieczenia od kosztów leczenia. Sprzedają ubezpieczenia na sumę 100 000 EUR, ale jak zachorujesz, mususz zapłacić 25 EUR za wizytę lekarską.
  • ~Adam / 2024-06-03 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Itaka. Zaczęło się niewinnie, że musiałem się prosić o kod qr żeby wjechać na parking. Dalej było już tylko gorzej gdy po przylocie do Egiptu okazało się, że nie ma nas na liście . Udało nam się przekonać kierowcę i dojechaliśmy do hotelu. Zamiast zaraz pójść spać z dzieckiem( godzina 3 w nocy) znowu wyjaśnialiśmy sytuację, ponieważ nic o nas nie wiedzieli. W końcu otrzymaliśmy chyba najgorszy pokój w hotelu. Następny dzień zamiast cieszyć się wypoczynkiem była walka o inny pokój. A wszystko to przez Itakę ponieważ nie dopełniła formalności.
  • ~Adi / 2020-03-20 00:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko najgorsze..... omijać z daleka. Kiepska linia lotnicza ta najtańsze. Hotel kiepski i pokój w piwnicy najtańszy pewnie, a zapłaciliśmy za normalny. Problemy w wymiana pokoju. Rezydentka kiepska.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Adrian / 2021-09-25 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z ofert Nowa Itaka Sp. z o.o. , lawiracja w opisach oferty, zerowe zainteresowanie rezydenta, dzicy lokatorzy w postaci karaluchów, rozwalajacy się pokój i ucieczka od odpowiedzialności, to główne zalety Itaka
    ZaletyBrak
    WadyRobactwo, brud, zniszczony pokoj, brudna plaza hotelowa, brak zainteresowania rezydenta, lawiracja w opisie ofertyy
  • ~Adrian / 2022-05-24 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam całkowicie . Kupujesz wyjazd z wylotem i powrotem w dzien . Podróżujesz nocą bo loty sie zmieniły …. Nikogo nie obchodzi ze masz małe dzieci !!PARTACZE!!!!!
    ZaletyDo zamknięcia biuro
    WadySame
  • ~Adrian / 2022-09-20 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wałek - na swojej stronie filtrują opinie. Zostawiają tylko te dobre lub dobre. Reszty nie publikuja. Sprawę zgłosiłem do uokik
    ZaletyBrak
    WadyTragedia
  • ~Adriana / 2022-07-08 08:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo- przedłużenie doby na początku wyjazdu kosztowało 5 euro w dniu wyjazdu już 10. Brak informacji od rezydenta Itaki porażka na całej linii
  • ~AG / 2020-01-29 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie poleciała na wymarzoną Fuerteventura hotel R2 Pajare Beach obcej All inclusive.A już zostałem oszukana. Wylot z Warszawy w dniu 13.04.20miał być 09:00 na miejscu 13:40. Wylot zmienił się 16:20 na miejscu 20:50. To w hotelu godzina około 23:00. Przepadają 2 posiłki i pół dnia na poznanie hotelu.Na infolinii rekompensaty brak.Na moje pytanie czy o godzinie 23:00 będzie czekał posiłek? Nie bo to nie pory posiłków. W stacjonarnym biurze, trzeba się spodziewać kanapki w pokoju. Dowiedziałam się, że można lecieć z innego lotniska. Super 300-500 kilometrów po Polsce. Kto zwróci koszty? Można zrezygnować bez kosztów -urlop planowany ok pół roku z góry.Wylot się nie zmienił godzina 14:30-20:50.Pytam się na infolinii gdzie jest jedną dobę ? Bo z hotelu na lotnisko trzeba wyjechać o godzinie 11:00. Tak nadal oszukuje Itaka.
    WadyPobyt 15dniowy jest faktycznie 14 dniowym. Doby hotelowe się skraca a ceny nie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1056
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 945
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 208
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064