Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1054 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2020-12-10 22:35
    Ocena: 1.33 / 5
    wyjazd do egiptu w listopadzie 2020
    hotel fajny plaża piękna rafa takzę no i tyle. Miał być podgrzewany basen nie było, miał być pokój z widokiem na morze a nie było. Po przylocie napisałem skarge i nie wierze co czytam. Okazuje sie ze basen jest podgrzewany w sezonie zimowym (sezon zimowy trwa od listopada do marca) i Itaka twierdzi (mimo zapisu w swojej OWU) że basen w listopadzie to sezon letni :):):). Pokój który miał być z widokiem na morze ba który został nam sprzedany nie istniał w ofercie :):):) Więc odwołałem się i mam czekać teraz nie 30 dni ale 90 dni hahaha. Ostatni raz polecieliśmy z nimi. Omijać szerokim łukiem
    Zaletyplaża, hotel, obsługa, rafa
    WadyITAKA
  • ~Aga / 2023-07-31 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta poniżej jakiejkolwiek skali.Wdrozanie w życie dyrektywy najważniejsze to sprzedać imprezę i wycieczki fakultatywne reszta nie liczy się .co tam że klienta nie otrzymał ilości dni pobytu za które zapalacil ani ilości posiłków które były w ofercie nieważne że w jego pokoju śmierdzi w łazience jakby szambo wylało a cichy hotel okazuje się być otoczony betonowa i ruchliwa ulica gdzie jeżdżą śmieciarki i odbierają śmieci niemiłosiernie się tłukąc o 2.15-2.45 rano ...przecież wszystko jest w porządku.
    WadyObsługa klienta posprzedażowa jakość rezydentów brak znajomości funkcjonowania hotelu do którego wysyłają klienta brak opieki rezydenta na miejscu
  • ~Alicja / 2023-11-27 08:10
    Ocena: 1.33 / 5
    W ogóle nie ma obsługi klienta, rezydenci nie są w stanie w niczym pomóc, to swoisty kordon handlowców wciskający drogie, i słabo schodzące wycieczki. Obsługa masowa, ludzie spędzani do autobusów jak bydło, długie kolejki, dowóz do hoteli dwukrotnie trzykrotnie dłuższy niż deklaracja. I nie ma na to wpływ korków, czy nieprzewidzianych zdarzeń drogowych. Przez ponad 2 godziny nie było możliwości skorzystania z toalety, ani jednej butelki wody. Wiadomo, opóźnienia samolotów są standardem. Po prostu ordynarnie okłamują klientów. Zapłaciłam za pokój z dostępem do basenu, dostałam pokój bez dostępu, za to z widokiem na inne pokoje z dostępem do basenu.
    ZaletyBrak
    WadyWakacje z horroru
  • ~Aneta / 2023-07-12 23:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Albania 2023. Biuro robi ludzi w balona. Nie dość, że lot przesunięty z 13:30 na 23:55!!!! to po dotarciu do hotelu o 3:00 rano okazuje się że nie ma dla nas pokoju. Ktoś zarezerwował nam pobyt od dnia później niż w umowie. Gość na recepcji ni dudu po angielsku i każe czekać może do 9:00 ( doba zaczyna się o 14:00!!). Gdyby nie larum i raban do chyba wszystkich możliwym infolinii i rezydentów to nie wiem co by było..pewnie z dzieckiem z recepcji byśmy spali do Bóg wie której godziny. Niestety oni sami niezainteresowani, dzwonic rano ....dramat.wycieczka do stolicy z faktem przewodnikiem, ale 40 stopni a autobus bez klimy...nie polecam. Szukajcie innego biura....chyba że lubicie koczować po nocach przy recepcji. Oszustwa pełną parą.
    ZaletyFns
    WadyBiuro - dno
  • ~Aneta I. / 2022-11-30 14:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Biuro podróży publikuje nieprawidłowe informacje o promocjach wprowadzając w tym swoich klientów w błąd - dokonałam zakupu oferty promocyjnej (zniżka o 150 zł) - na lotnisku po przylocie okazuje się, że "promocja" polegała na tym, że biuro podróży nie opłaciło nam wizy i musiałam dopłacić z własnej kieszeni te 150 zł za osobę. Bzdurą jest informacja podana na stronie o tym, ile to "oszczędzam" dokonując zakupu. Itaka wykpiwa się w mailach, nigdy więcej nie chcę mieć z tym biurem nic do czynienia
    Wadycelowe wprowadzanie w błąd klienta
  • ~Bogdan / 2023-09-29 12:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Hotel Ionis Art - Grecja, Zakynthos stara łazienka armatura lata 80 insekty w łazience. Brodzik tak mały że niebezpieczny.
    Pokój mały ciasny. Jedzenie poniżej przeciętnej - schudłem na tym odpoczynku ;-).
    Dink bar tylko na zewnątrz jak pada to porażka.
    Plaża wielki syf. Trzeba odejść z kilometr aby można było się położyć na leżaku za 10 euro.
    Nie polecam.
  • ~Czarnakotka / 2018-08-11 11:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Wybralismy sie na wakacje do Turcji, niedaleko Alanya (30 km od Alanya). Obsluga w samolocie zachowywala sie, jakby pracowali za kare. Na lotnisku bylismy o polnocy i Panie rezydentki z Itaka kazaly nam szukac autobusu w ciemnosci. Staly przy stoisku we dwie i zadna nie byla tak uprzejma by nas zaprowadzic do autobusu. Kierowcy nie rozmawiali po angielsku. Nie dostalismy nawet wody w autobusie. Transfer do hotelu trwal 2 h ( bo musielismy sie zatrzymac na 30 min przerwe). Nasz hotel Pegasus Planet byl drugi w kolejce. W hotelu bylismy po 2 nad ranem. Dostalismy w recepcji bagietke z lokalnym serem i ogorkiem, bez masla. Bagaze sami wzielismy do pokoju. Dodatkowo musielismy zaplacic za sejf. Nie bylo czajnika w pokoju (dodatkowo platne). Internet w pokoju byl dodatkowo platny. Hotel byl brudny, pokoj w stylu konca lat dziewiecdziesiatych. We wtorek nie bylo w ogole serwisu pokoju, bo obsluga ma wolne. Jedzenie bylo okropne i ciagle to samo. Brak lokalnej kuchni. Frytura byla czarna i zwrocilam na to uwage obsludze, ale moja uwaga byla zignorowana. Kazdy gosc moze isc na kolacje restauracyjna, ale zarezerwowanie stolika graniczy z cudem, bo dostepnych jest tylko 25 miejsc w kazdy wieczor. Plaza i baseny sa glowna atrakcja. I wlasciwie nic wiecej. Podawane sa lokalne alkohole, a za inne koktajle trzeba doplacic (nie warto, gdyz sa przygotowywane z najtanszych produktow). Droga Pani rezydentko, bedac profesjonalistka wypadaloby przejsc sie po pokojach i przedstawic, a nie wymagac by goscie pojawiali sie na Pani pseudospotkaniach organizacyjnych. Pani rezydentka oferuje wiele wycieczek (w tym calodniowe wypady), a odradzala nam wynajecie auta, gdyz: ‘Turcy oszukuja na ubezpieczenie’. Doslownie powialo rasizmem. Auto wynajelismy (FBI rent a car) i zwiedzilismy ruiny zamku w Alanya, Red Tower, Damlatas Cave, dwa meczety, targowisko w piatek w Alanya. Warto wziac z soba liry i targowac sie z Turkami. Turcy sa uczciwy i przyjazni. Jedlismy lokalne dania w Cankurtaran Restaurant w Avsallar. Sam wlasciciel przygotowywal nam drinki. Bardzo profesjonalna i mila obsluga ze strony Mohameta. Probowalismy kebaba, jagnieciny, salatek i sziszy. Zakupy warto zrobic w Alanya, gdyz sa najnizsze ceny. Pokoj musielismy opuscic o 12 w poludnie, a autobus zabral nas na lotnisko o 19.40. Nie byly to wakacje all inclusive (drinki i kawe podaja w papierowych kubkach), gdyz za wszystko trzeba dodatkowo placic. Wynajecie nowoczesnego dwupokojowego apartamentu na tydzien w tej okolicy jest o wiele tansze. Nie polecam wakacji z Itaka!
    ZaletyPlaza, baseny w hotelu
    WadyStary i brudny hotel, niemila obsluga, ciagle te same potrawy, brak potraw regionalnych, fast food
  • ~Dariusz / 2019-09-10 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Wczasy w Turcji, resort pięciogwiazdowy. Pokoje uwłaczające człowiekowi, grzyb na ścianie, baliśmy się wejść pod prysznic, pognite futryny.... dużo by wymieniać. Wczasy z dwójką dzieci. Po napisaniu reklamacji do Itaki otrzymaliśmy odpowiedź, że standard w Turcji jest niższy. Na chłopskim rozum, pięć gwiazdek to max czyli według nich pognite zdezelowane pokoje to standard. Sprawa ląduje w Izbie Turystyki. Byliśmy w Turcji kilka razy, także w wielu innych krajach, niejednokrotnie z Itaką, a potraktowali nas jak idiotów. Nigdy więcej
    ZaletyŻadne
    WadySkandaliczna obsługa
  • ~Dora / 2022-12-29 14:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo lekceważące podejście do klienta. Biurze Itaka zależy jedynie na tym aby dobrze sprzedać, cała reszta się nie liczy. Składałam reklamację wraz odwołaniem ze względu na wszechobecne karaluchy w pokoju hotelowym, a także bardzo słaby standard w pokoju, wszystko oczywiście potwierdzone zdjęciami, niestety otrzymałam negatywną odpowiedź i to po wielu kolejnych mailach z przypomnieniem. Biorąc pod uwagę fakt, że wiele podróżuję, jest to dla mnie niezrozumiałe, jak można dopuścić w ogóle do takich sytuacji - to po pierwsze, a po drugie - nie reagować po fakcie. Przykre bardzo.
  • ~EB / 2020-01-12 22:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Hotel 6Milje jest totalną porażką dla biura podróży ITAKA. Według nas czyli grupy przyjaciół liczącej siedem osób, podróżujących wspólnie już od wielu lat to był najmniej przyjemny urlop. Gdyby nie uroki Albanii i pani Kasi, która zabrała nas na wspaniałe wycieczki, gdybyśmy mieli możliwość wcześniejszego powrotu lub zmiany miejsca zamieszkania ucieklibyśmy z tego hotelu już drugiego dnia.
    Pierwszym powodem jest właściciel/menadżer hotelu. Obsługa hotelu boi się przekazać uwagi zgłaszane przez gości. np. w jednym z zajmowanych przez nas pokoi od początku wypadały drzwi w kabinie prysznicowej. Do naprawy przychodziła Pani z recepcji z panią sprzątającą. oczywiście skutek naprawy żaden. W innym pokoju był zepsuty rezerwuar. Pani recepcjonistka z Panią sprzątającą pokazywały nam jak podnieś klapę od spłuczki i własnoręcznie przycisnąć spłuczkę aby woda poleciała. Fajny urlop prawda, kiedy trzeba kilka razy dziennie grzebać własną ręką w rezerwuarze. Po trzech dniach zwróciliśmy się bezpośrednio do właściciela, który drzwi prysznicowe naprawił ale w spłuczkę kazał "pstrykać" twierdząc, że tak musi być. Myśleliśmy, że takie drobiazgi nie popsują nam urlopu. Jednak bardzo się myliliśmy. Właściciel w każdym gościu widział potencjalnego "szabrownika", który w ramach oszczędności chce np. wynieść ze stołówki jedzenie. Proszę nam wierzyć nie było co wynosić, ponieważ większość potraw nie nadawała się do jedzenia. Prze 11 dni nie udało nam się zjeść ciepłego posiłku. Już drugiego dnia nie wracaliśmy z plaży na przewidziany obiad. Jadąc na wycieczkę i opuszczając posiłek również nie otrzymywaliśmy nic w zamian.
    Czystość w pokojach jest również sprawą zależną od Pań sprzątających. Jedne robią to lepiej inne ograniczały się tylko do wyrzucenia śmieci z kosza. Zajmowaliśmy trzy pokoje. Tylko w jednym pokoju wymieniono (przy pobycie jedenastodniowym) pościel w połowie pobytu. W innych zmiana została zrobiona w ostatniego dnia pobytu.
    Basen - przed wyjazdem wydawało nam się, że to fajna sprawa. Niestety większość leżaków bez materacy, zakaz przenoszenia materacy na inne wolne leżaki. Basen czynny od 9.00 do 21.00
    Kolejnym fajnym miejscem był bar dla gości hotelowych. Można było otrzymać tam tylko piwo, drinki z lokalnych alkoholi czyli koniaku albańskiego i winno czerwone i białe. Inne alkohole dostępne tylko dla gości właściciela. Brak propozycji nawet w formie odpłatnej. Ciekawostką dotyczącą baru jest również syn właściciela ( ok. 9-10 lat), który pilnował barmana żeby za dużo alkoholu nie lał lub sam obsługiwał bar. Ten młody człowiek potrafił również zwracać uwagę gościom hotelu np. Nie pijemy piwa na basenie. Dodatkową atrakcją podczas naszego pobytu były również przyjęcia dla osobistych gości właściciela. oczywiście mogliśmy tylko popatrzeć na torty, ciepłe mięsiwa itp. potrawy. Siedzieliśmy i żuliśmy swoje wysuszone i zimne mięsko i zastanawialiśmy się czy wszyscy Albańczycy są tacy sami.
    Mogliśmy jednak się przekonać, że jest inaczej. Pierwsze miejsce to plaża u Tosiego, inne to życzliwość w wielu miejscach, które odwiedzaliśmy. Przykładem jest fakt dot. godz. opuszczenia hotelu. lecieliśmy z Warszawy. Godzina lotu została przesunięta o 10 godzin. Mieliśmy wylatywać do Warszawy 10.08.2019r o godz. 17.00 a przesunięcie godz. wylotu na 11.08.2019 na godz. 5.00 rano przyczyniło się do stresu jaki zaczął nam towarzyszyć już w piątym dniu pobytu. Ponieważ przesunięcie godziny wylotu miało miejsce jeszcze przed wylotem do Albanii staraliśmy się uzyskać informację co będziemy robić przez ten czas i czy nie można jeszcze przed wylotem przedłużyć odpłatnie doby hotelowej. Otrzymaliśmy zapewnienie, że taką rezerwację bez problemu zrobimy na miejscu w hotelu. I to był nasz największy błąd, że uwierzyliśmy w to zapewnienie. Na miejscy okazało się , że takiej możliwości nie ma. Mimo kilkakrotnych rozmów z właścicielem za pośrednictwem rezydenta właściciel w sposób bardzo arogancki odmawiał takiego świadczenia chociaż chcieliśmy za to zapłacić. To co istotne w tej sytuacji to fakt, że w hotelu brak jest miejsca na tak długie oczekiwanie na transfer. Do dyspozycji gości, którzy muszą opuścić pokój o godz. 10.00 jest tylko mała recepcja z dostępem do toalety. W naszym przypadku było to 9 godzin "szwendania" się po Ksamilu i brak możliwości wzięcia prysznica i przygotowania się do podróży. Mimo tłumaczenia, że potrzebny jest nam chociaż jeden pokój z dostępem do prysznica nie przyniosło żadnego skutku. Od środy (transfer powrotny w sobotę) sami i z rezydentem biegaliśmy po Ksamilu szukając jakiejkolwiek kwatery na 9 godzin, niestety bezskutecznie. Na wysokości stanął rezydent Pan Adrian, który załatwił nam taki pokój w hotelu Mare w Ksamilu. Wtedy dopiero poznaliśmy gościnność Albańczyków. To był inny świat. W tym hotelu poczuliśmy się jak goście mile widziany czego nie doświadczyliśmy w Hotelu 6 Milje.
    Podsumowując: jeżeli kiedykolwiek zaproponują Wam hotel 6 Milje to omijajcie szerokim łukiem. Nie jest przyjemnie być traktowanym jak intruz i potencjalny złodziej.
    ZaletyBrak
    WadyOpisane powyżej
  • ~Gosia / 2023-07-23 09:38
    Ocena: 1.33 / 5
    To co zastalam w Albani w hotelu Besani, to cos okropnego za 3 tys wrzesien 2022, rezydent p. BARTOSZ MADRALA... LASKE ROBIL ZE WOGOLE PTZYJEDZIE, HOTEL ALL.. A JEDZENIA, OWOCOW NIE BYLO, SNIADANIE KOSZMAR, PODWIECZOREK CO ZE SNIADANIA ZOSTAJE I FRYTKI, NAPOJE ZAMKNIETE NA LANCUCH W LODWCE, OSTATNI DZIEN POBYTU TO STOLIKI ZBIERALO, ZOSTALO NAS 5 OS Z WARSZAWY...
    ZaletyZadne
    WadyDuzo wad
  • ~Grażyna / 2022-07-24 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Itaka to już nie jest biuro podróży z którym warto wybrać się na zwiedzanie. Od 30 lat podróżuję z różnymi biurami podróży ale na tak źle zorganizowanej wycieczce jak „Paryż i Prowansja” nie byłam. Generalnie słaby standard hoteli. W hotelu „Ibis” w Paryżu, w pokojach 2- i 3-osobowych był tylko 1 ręcznik dla wszystkich osób zakwaterowanych tam przez 3 dni. W hotelu „Robinson” koło Awinionu standard siermiężnego schroniska z łóżkami piętrowymi, brudem, zagrzybiałymi ścianami i fetorem, a w kuchni hotelowej brudna podłoga i walające się resztki jedzenia. Odmowa wszystkich uczestników wycieczki pozostania w tym hotelu skutkowała, po wielu przeprowadzonych rozmowach telefonicznych z Itaką, przeniesieniem nas o godzinie 2 w nocy do innego hotelu. Na całej trasie nie zatrudniono miejscowych przewodników, mimo, że na ten cel wręczyliśmy pilotce pieniądze w części dewizowej. Pani pilot, osoba nieprzygotowana, niekompetentna i bezradna jedynie udawała przewodnika, ale wiedzy żadnej nie posiadała (wcześniej pilotowała wycieczki po Włoszech). Pilotka, mimo naszych nalegań, nie rozliczyła dewizowej części imprezy, oświadczając, że pieniądze których nie zużyła na nasze potrzeby misi zwrócić do Biura Itaki.
    Podsumowując, nigdy więcej nie skorzystam z usług Itaki.
    ZaletyFrancja - piękny kraj
    Wadycała organizacja (a raczej jej brak) ze strony Itaki
  • ~Greg / 2019-06-08 09:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem na wycieczce objazdowej po Izraelu na przełomie maja i czerwca 2019r. W hotelu św. Gabriela w Nazarecie, po śniadaniu wracając do pokoju zastaliśmy pana z recepcji.
    Początkowo zablokował wejście do pokoju, po chwili otworzył tłumacząc, że coś "robił" w łazience. To było na moment przed opuszczeniem hotelu św. Gabriela. Myślę, że czyszczą portfele i kiedy się klient zorientuje, jest już daleko poza hotelem. Tym razem się nie udało, ale nasza przewodniczka z Itaki(mimo to) i tak dała napiwek obsłudze hotelu.(Jak się dowiedziałem to zamarłem) Pamiętajcie Itaka, hotel w Izraelu św. Gabriela ( Świętego!!!)
    ZaletyW św. Gabrielu nie udało się recepcjoniście wyczyścić nam portfeli
  • ~jelenia / 2018-07-08 20:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem zawiedziona na tym biurze podróży, po pierwsze po wylądowaniu na lotnisku w Barcelonie stała tylko jedna pani w ogóle nie ubrana w strój itaki. Była ona nie zorganizowana wszyscy rzucili się do przodu i mówili swoje nazwiska,a ona tylko powtarzała, że przed chwilą mieli samolot z Poznania i żebyśmy czekali. Dostaliśmy koperty z numerkami autobusów o czym wszyscy się nie dowiedzieli, a ona powiedziała drogę do autobusów i powiedziała, że zauważymy jakąś panią , która zajmowała się wcześniejszym lotem, później jak zaczęliśmy się pytać jej powiedziała żebyśmy nie siali zamętu i zaczęła na nas krzyczeć, a przecież byliśmy po podróży i chcieliśmy się jak najszybciej dostać do hotelu. Nie wszyscy zdążyli na obiadokolacje.Z powrotem było jeszcze gorzej w ogóle nie zostaliśmy powiadomieni o godzinie opuszczenia pokoju i musieliśmy dopłacić 20 euro. ta godzina była zresztą absurdalna, ponieważ wyjazd z hotelu był o 22;30, a mieliśmy opuścić hotel do 10;00 i nie mieliśmy nawet obiadokolacji, chociaż na internecie pisało, że wczasy trwają 8 dni , a to był 7 dzień. Lot z powrotem spóźnił się o 2 h o czym już wcześniej wiedziała pani rezydentka ale nie była łaskawa nas poinformować. Do niektórych hoteli autobus który miał wieść na lotnisko spóźnił się o 1,5h i ludzie martwili się czy zdążą na samolot bo im też nie powiedziano o opóźnieniu. Ogólnie brak organizacji jakiejkolwiek, 2 osoby na 5 samolotów, nie mówiąc już o niektórych wycieczkach fakultatywnych których cymy nie były w ogóle adekwatne ceny do jakości. Na dzień dzisiejszy nie zamierzam znowu jechać kolejny raz z tym biurem.
    Zaletybrak
    WadyOGROMNY BRAK ORGANIZACJI
  • ~Joan / 2023-05-04 14:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Wycieczka Najpiękniejsze Miasteczka Prowansji.
    Hotel dramat, w umowie 2* w rzeczywistości poza klasyfikacją, jedna to za dużo.
    Opłata 100euro zwyczajnie wyłudzona na nic. Brak przewodników lokalnych, wejścia max ok 23Euro.
    NIE POLECAM!!!
    Zaletyfajna pani pilot
    WadyWszystko a najbardziej hotel
  • ~Joanna / 2023-09-05 17:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Kontakt z rezydentem żaden. Brak opłaconych transferów lotniskowych - opoznienia , nerwy, w końcu konieczność zaaranzowania taksówki na własny koszty. NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA.
  • ~Julka / 2022-08-09 23:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem obecnie z Itaką na Islandii. Po przylocie dowiedzieliśmy się w autobusie o zmianie programu polegającej na okrojeniu o 1/3 objazdu wyspy. Z wycieczki objazdowej biuro zadungdowało nam upojne godziny w autobusie - mieszkamy w Rejkiaviku i dojeżdżamy do każdej z atrakcji po kilka godzin. Kolejnym kuriozalnym pomysłem jest zmiana co drugi dzień hotelu mimo, że mieszkamy w tym samym mieście. Szkoda nerwów i pieniędzy. Beszczelnie biuro tłumaczy, że realizuje program ale jazda 4- 5 godzin w jedną stronę, żeby przez 45 minut zobaczyć nawet najpiękniejszy widok powoduje, że wymarzone wakacje stają się koszmarem. Może Itaka potrafi orrganizować wyjazdy na bliskie o typowe kierunki ale bardziej egzotyczne wyjazdy lepiej zamawiać w innych biurach, żeby później nie szarpać sobie nerwów i marzyć o jak najszybszym powrocie do domu!
    Zaletytatujący nas pilot
  • ~K / 2019-09-23 22:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Wysyłają ludzi do hoteli w których strajkuja pracownicy którym się nie płaci. Poczytajcie o kompleksie Roxy Luxory...jak można tak traktować Polaków...brak animacji, Brutus, zniszczony pensjonat słona woda w kranach i basenach. Brak pomocy i oklamywanie turystów.
    ZaletyNigdy więcej z Itaką
    WadyPiszą 5 gwiazdek A 2 bym nie dała
  • ~Kamil / 2023-09-05 22:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie chce mi się nawet strzępić ryja... Nic nie było jak trzeba. Kupa nerwów i przepłacona wycieczka. Oby to pseudo biuro zbankrutowalo i przestało naciągać ludzi...
    ZaletyKuchnia
    WadyItaka to jedna wielka wada...
  • ~Karo / 2021-07-17 22:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Oferta na stronie hotelu niezgodna z rzeczywistością, mimo że przed wyjazdem upewniałam się telefonicznie czy wszystko jest aktualne( czas pandemii) Nie było all-inclusive, a nawet bufetu, opisanych atrakcji. Wszystkie negatywne opinie o hotelu są przez firmę na stronie ukrywane. Na reklamację zareagowali po miesiącu czasu że nie należy się, tłumacząc się Covidem!!! Fatalna obsługa i komunikacja!
    WadyOferta niezgodna z prawdą!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1054
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 945
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 208
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063