Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1072 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Turysta / 2018-09-20 09:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Standardowo podczas kupowania wycieczki atrakcyjne godziny wylotów, zmienione na beznadziejne przed samym wyjazdem. W praktyce płacisz conajmniej za 1 dzień wczasów więcej, niż korzystasz. O zwrocie pieniędzy oczywiście nie ma co marzyć, bo przybywając do hotelu o 3 w nocy, zamiast o 15 zmieściłeś się w dobie hotelowej, która trwa do 11 następnego dnia...
    Rezydent pojawia się tylko, gdy chce sprzedać wycieczki.
    Podsumowując: ostatni raz z tym biurem.
  • ~Uczestnik / 2024-04-20 14:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka Dubaj-Emiraty Arabskie Przewodnik Marcin beznadziejny,totalna porażka. Nie opowiadał o zwiedzanych miejscach. Wyznaczał tylko miejsce spotkania i nie oprowadzał nas.Gdy starsza Pani rozbiła sobie nos to nie miał apteczki i nie umiał udzielić pomocy.To inni uczestniczy wycieczki udzielili jej pomocy.
    Nie polecam tego przewodnika, wszystko robił jakby za karę.
    WadyPrzewodnik
  • ~Uczestnik / 2024-04-20 14:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka Dubaj-Emiraty Arabskie Przewodnik Marcin beznadziejny,totalna porażka. Nie opowiadał o zwiedzanych miejscach. Wyznaczał tylko miejsce spotkania i nie oprowadzał nas.Gdy starsza Pani rozbiła sobie nos to nie miał apteczki i nie umiał udzielić pomocy.To inni uczestniczy wycieczki udzielili jej pomocy.
    Nie polecam tego przewodnika, wszystko robił jakby za karę.
    WadyPrzewodnik
  • ~Uczestnik / 2024-10-23 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka z rodzaju City Tour 18-22 października br., przy czym zaplanowany wylot z kraju 18.10.2024 r. o 21:15, powrót do kraju 22.10.2023 r. o 1:15 (a więc dzień 18sty praktycznie zakończony, a 22gi wręcz nadgryziony).
    Przybycie do hotelu nad ranem 21.10.2024 r. (wylot z Polski opóźniony o blisko 3 godziny, plus 4 godziny lotu), w związku z nieprzytomną ze zmęczenia grupą zwiedzane rozpoczęte ok. południa tzw. drugiego dnia wycieczki, dosyć szybkie tempo zwiedzania. Śniadania - praktycznie żadne, inne posiłki w cenie wyprawy nie przewidziane.
    Wyproszeni z pokoi hotelowych zostaliśmy już 21go o 9tej rano, chociaż transfer na lotnisko zaplanowany był na 22:30. Zwiedzanie zakończyło się o 16stej (dla chętnych, którzy skorzystali z wycieczki fakultatywnej zwiedzanie zakończyło się o 17:30). I taka sobie potem wegetacja do odlotu o 1:15, bez możliwości odpoczynku i odświeżenia się przed wylotem do Polski. Lot powrotny także opóźniony o ponad dwie godziny.
    Beznadziejna organizacja, bardzo marny hotel, cena bardzo wysoka jak na brak wyżywienia i w sumie 2,5 dnia zwiedzania (3 400,00 zł. + 190 EUR za bilety wstępów). Obsługa Klienta przemiła tylko do chwili zapłaty za ofertę.
    Pilot nie posiada numerów kontaktowych do uczestników wycieczki, w miejscu przylotu brak oznakowanego stanowiska Itaki (rozminięcie się z pilotem po przylocie może być stresujące, zwłaszcza, że biuro ne podaje wcześniej żadnych namiarów na rezydenta, nie wymienia również nazwy i adresu hotelu).
    Zaletywyłącznie obsługa pilota
    Wadywszystko inne
  • ~Wczasowicz / 2022-06-11 12:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma sprzedaje pobyt w hotelu licząc na załatwienie lotu którego nie ma w momencie sprzedaży, infolinia oszukuje i kłamie do ostatniej chwili i umowa odwołana w dniu wyjazdu!!!!! W efekcie zmarnowany urlop
    ZaletyPracownica biura sprzedaży bardzo pozytywna niestety o bardzo ograniczonych przez firmę kompetencjach
    WadyFatalna infolinia w pełni adekwatna do charakteru firmy
  • ~Wojciech / 2023-02-04 15:09
    Ocena: 1.67 / 5
    ITAKA to najgorszy operator wyjazdowy z jakim się spotkałem. Wyjazd do Taby styczeń-luty (8 dni)
    Kontakt z rezydentem mieliśmy tylko na drugi dzień po przyjeździe. Informacja przekazana przez rezydenta była ogólna i skierowana gównie na zainteresowanie wyjazdami wycieczkowymi fakultatywnymi. Jak się okazało na miejscu byliśmy chyba jedynymi, którzy za 2 osoby dorosłe i dziecko zapłaciliśmy 9467, 00 zł podczas gdy inne osoby ( 2 dorosłe +1 dziecko) płaciły ok 7000,00 zł. Pokój nie był z widokiem na morze ( mimo takiej opcji opłaconej) więc daliśmy 20 dolarów "do ręki" obsłudze i zamienili pokój na taki z widokiem na morze.
    Wniosek z tego jest taki że nie ma sensu wcześniej rezerwować w ITAKA wyjazdów bo zapłacisz za tych co wykupują w ostatniej chwili . Na moje monity w tej sprawie przed wyjazdem otrzymałem lakoniczne odpowiedzi że nie można obniżyć ceny. Tak nie traktuje klienta szanująca się firma.
    Przelot z Taby to jeden wielki skandal. Załoga samolotu poinformowała nas, że z uwagi na wykorzystaną butlę tlenową do pomocy medycznej jednemu z pasażerów międzylądowanie będzie w Warszawie a nie w Zielonej Górze. To lądowanie w Warszawie opóźniło przylot do Zielonej Góry o ponad 3 godziny co zgodnie z regułami obowiązującymi w liniach lotniczych i operatorów wycieczek w tym przypadku ITAKA zobowiązuje do zwrotu strat z tego powodu poniesionych. Proszę to uwzględnić i zrekompensować te straty.
    ZaletyHotel ładnie położony.
    WadyNie polecam ITAKI
  • ~wojtek / 2023-06-13 14:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Itaka to firma porażka, nie wierzcie rezydentkom na wycieczkach. To banda patologicznych kłamców, np. dziewczyna z Itaki która codziennie wozi ludzi do delfinarium twierdzi że droga zajmie godzinę a jedziemy 2 godziny (beż korków)
    Po występie ta rezydentka mówi że trzeba zaczekać chwilę czekamy 1,5 godziny! Przecież ta Pani jest tam często i wie ile to zajmuje - bezczelnie kłamie.
    Wadykłamią
  • ~AAAAAAA / 2019-06-20 19:00
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE POLECAM TEGO BIURA PODROZY!
    Po przyjeździe na Zanzibar do hotelu Kiwengwa Beach Hotel wcześnie rano, gdy ok. 2 h czekaliśmy na odebranie pokoi, zostaliśmy okradzeni. Zostawiałam swój telefon Iphone X dosłownie na 2-3 minuty, a po powrocie już go nie było. Hotel nie zrobił dosłownie nic, sztucznie udawał, że chce nam pomóc, ale monitoringu najpiew wcale nie było, póżniej "nie łapał" akurat tego miejsca, nie wiadomo było która sprzątaczka miała akurat dyżur. Dwie osoby z Polski widziało w tym miejscu sprzątaczkę, ale i tak wmawiano nam, że o tej porze nikt tam nie sprząta. Policji nie chciano wezwać, twierdząc, że w Afryce wzywa się Policje dopiero jak złapie się złodzieja. Telefon był włączony przez 3 dni, czyli ktoś nawet nie potrafił go wyłączyć. Panie z Itaki na ogólnym spotkaniu po moich prośbach o ogłoszeniu kradzieży, czy może ktoś czegoś nie widział (nikogo za rękę nie złapałam, podejrzewamy sprzątaczkę, ale równie dobrze to ktoś z Polski?) powiedziały tylko wszystkim podróżującym apelując aby pilnować i nie zostawiać swoich rzeczy.. ZOSTAWIĆ to ja mogę napiwek, który ktoś może wziąć, a nie mój prywatny telefon. Nie polecam tego hotelu, bo zamiast się relaksować pilnowaliśmy wszyscy na wzajem swoich rzeczy. To miał być nasz wyjazd poślubny, a już na samym początku najedliśmy się stresu. Zero pomocy ze strony biura!!
    Zaletybrak
  • ~Adam / 2020-12-10 22:35
    Ocena: 1.33 / 5
    wyjazd do egiptu w listopadzie 2020
    hotel fajny plaża piękna rafa takzę no i tyle. Miał być podgrzewany basen nie było, miał być pokój z widokiem na morze a nie było. Po przylocie napisałem skarge i nie wierze co czytam. Okazuje sie ze basen jest podgrzewany w sezonie zimowym (sezon zimowy trwa od listopada do marca) i Itaka twierdzi (mimo zapisu w swojej OWU) że basen w listopadzie to sezon letni :):):). Pokój który miał być z widokiem na morze ba który został nam sprzedany nie istniał w ofercie :):):) Więc odwołałem się i mam czekać teraz nie 30 dni ale 90 dni hahaha. Ostatni raz polecieliśmy z nimi. Omijać szerokim łukiem
    Zaletyplaża, hotel, obsługa, rafa
    WadyITAKA
  • ~Aga / 2023-07-31 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta poniżej jakiejkolwiek skali.Wdrozanie w życie dyrektywy najważniejsze to sprzedać imprezę i wycieczki fakultatywne reszta nie liczy się .co tam że klienta nie otrzymał ilości dni pobytu za które zapalacil ani ilości posiłków które były w ofercie nieważne że w jego pokoju śmierdzi w łazience jakby szambo wylało a cichy hotel okazuje się być otoczony betonowa i ruchliwa ulica gdzie jeżdżą śmieciarki i odbierają śmieci niemiłosiernie się tłukąc o 2.15-2.45 rano ...przecież wszystko jest w porządku.
    WadyObsługa klienta posprzedażowa jakość rezydentów brak znajomości funkcjonowania hotelu do którego wysyłają klienta brak opieki rezydenta na miejscu
  • ~Alicja / 2023-11-27 08:10
    Ocena: 1.33 / 5
    W ogóle nie ma obsługi klienta, rezydenci nie są w stanie w niczym pomóc, to swoisty kordon handlowców wciskający drogie, i słabo schodzące wycieczki. Obsługa masowa, ludzie spędzani do autobusów jak bydło, długie kolejki, dowóz do hoteli dwukrotnie trzykrotnie dłuższy niż deklaracja. I nie ma na to wpływ korków, czy nieprzewidzianych zdarzeń drogowych. Przez ponad 2 godziny nie było możliwości skorzystania z toalety, ani jednej butelki wody. Wiadomo, opóźnienia samolotów są standardem. Po prostu ordynarnie okłamują klientów. Zapłaciłam za pokój z dostępem do basenu, dostałam pokój bez dostępu, za to z widokiem na inne pokoje z dostępem do basenu.
    ZaletyBrak
    WadyWakacje z horroru
  • ~Aneta / 2023-07-12 23:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Albania 2023. Biuro robi ludzi w balona. Nie dość, że lot przesunięty z 13:30 na 23:55!!!! to po dotarciu do hotelu o 3:00 rano okazuje się że nie ma dla nas pokoju. Ktoś zarezerwował nam pobyt od dnia później niż w umowie. Gość na recepcji ni dudu po angielsku i każe czekać może do 9:00 ( doba zaczyna się o 14:00!!). Gdyby nie larum i raban do chyba wszystkich możliwym infolinii i rezydentów to nie wiem co by było..pewnie z dzieckiem z recepcji byśmy spali do Bóg wie której godziny. Niestety oni sami niezainteresowani, dzwonic rano ....dramat.wycieczka do stolicy z faktem przewodnikiem, ale 40 stopni a autobus bez klimy...nie polecam. Szukajcie innego biura....chyba że lubicie koczować po nocach przy recepcji. Oszustwa pełną parą.
    ZaletyFns
    WadyBiuro - dno
  • ~Aneta I. / 2022-11-30 14:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Biuro podróży publikuje nieprawidłowe informacje o promocjach wprowadzając w tym swoich klientów w błąd - dokonałam zakupu oferty promocyjnej (zniżka o 150 zł) - na lotnisku po przylocie okazuje się, że "promocja" polegała na tym, że biuro podróży nie opłaciło nam wizy i musiałam dopłacić z własnej kieszeni te 150 zł za osobę. Bzdurą jest informacja podana na stronie o tym, ile to "oszczędzam" dokonując zakupu. Itaka wykpiwa się w mailach, nigdy więcej nie chcę mieć z tym biurem nic do czynienia
    Wadycelowe wprowadzanie w błąd klienta
  • ~Bogdan / 2023-09-29 12:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Hotel Ionis Art - Grecja, Zakynthos stara łazienka armatura lata 80 insekty w łazience. Brodzik tak mały że niebezpieczny.
    Pokój mały ciasny. Jedzenie poniżej przeciętnej - schudłem na tym odpoczynku ;-).
    Dink bar tylko na zewnątrz jak pada to porażka.
    Plaża wielki syf. Trzeba odejść z kilometr aby można było się położyć na leżaku za 10 euro.
    Nie polecam.
  • ~Czarnakotka / 2018-08-11 11:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Wybralismy sie na wakacje do Turcji, niedaleko Alanya (30 km od Alanya). Obsluga w samolocie zachowywala sie, jakby pracowali za kare. Na lotnisku bylismy o polnocy i Panie rezydentki z Itaka kazaly nam szukac autobusu w ciemnosci. Staly przy stoisku we dwie i zadna nie byla tak uprzejma by nas zaprowadzic do autobusu. Kierowcy nie rozmawiali po angielsku. Nie dostalismy nawet wody w autobusie. Transfer do hotelu trwal 2 h ( bo musielismy sie zatrzymac na 30 min przerwe). Nasz hotel Pegasus Planet byl drugi w kolejce. W hotelu bylismy po 2 nad ranem. Dostalismy w recepcji bagietke z lokalnym serem i ogorkiem, bez masla. Bagaze sami wzielismy do pokoju. Dodatkowo musielismy zaplacic za sejf. Nie bylo czajnika w pokoju (dodatkowo platne). Internet w pokoju byl dodatkowo platny. Hotel byl brudny, pokoj w stylu konca lat dziewiecdziesiatych. We wtorek nie bylo w ogole serwisu pokoju, bo obsluga ma wolne. Jedzenie bylo okropne i ciagle to samo. Brak lokalnej kuchni. Frytura byla czarna i zwrocilam na to uwage obsludze, ale moja uwaga byla zignorowana. Kazdy gosc moze isc na kolacje restauracyjna, ale zarezerwowanie stolika graniczy z cudem, bo dostepnych jest tylko 25 miejsc w kazdy wieczor. Plaza i baseny sa glowna atrakcja. I wlasciwie nic wiecej. Podawane sa lokalne alkohole, a za inne koktajle trzeba doplacic (nie warto, gdyz sa przygotowywane z najtanszych produktow). Droga Pani rezydentko, bedac profesjonalistka wypadaloby przejsc sie po pokojach i przedstawic, a nie wymagac by goscie pojawiali sie na Pani pseudospotkaniach organizacyjnych. Pani rezydentka oferuje wiele wycieczek (w tym calodniowe wypady), a odradzala nam wynajecie auta, gdyz: ‘Turcy oszukuja na ubezpieczenie’. Doslownie powialo rasizmem. Auto wynajelismy (FBI rent a car) i zwiedzilismy ruiny zamku w Alanya, Red Tower, Damlatas Cave, dwa meczety, targowisko w piatek w Alanya. Warto wziac z soba liry i targowac sie z Turkami. Turcy sa uczciwy i przyjazni. Jedlismy lokalne dania w Cankurtaran Restaurant w Avsallar. Sam wlasciciel przygotowywal nam drinki. Bardzo profesjonalna i mila obsluga ze strony Mohameta. Probowalismy kebaba, jagnieciny, salatek i sziszy. Zakupy warto zrobic w Alanya, gdyz sa najnizsze ceny. Pokoj musielismy opuscic o 12 w poludnie, a autobus zabral nas na lotnisko o 19.40. Nie byly to wakacje all inclusive (drinki i kawe podaja w papierowych kubkach), gdyz za wszystko trzeba dodatkowo placic. Wynajecie nowoczesnego dwupokojowego apartamentu na tydzien w tej okolicy jest o wiele tansze. Nie polecam wakacji z Itaka!
    ZaletyPlaza, baseny w hotelu
    WadyStary i brudny hotel, niemila obsluga, ciagle te same potrawy, brak potraw regionalnych, fast food
  • ~Dariusz / 2019-09-10 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Wczasy w Turcji, resort pięciogwiazdowy. Pokoje uwłaczające człowiekowi, grzyb na ścianie, baliśmy się wejść pod prysznic, pognite futryny.... dużo by wymieniać. Wczasy z dwójką dzieci. Po napisaniu reklamacji do Itaki otrzymaliśmy odpowiedź, że standard w Turcji jest niższy. Na chłopskim rozum, pięć gwiazdek to max czyli według nich pognite zdezelowane pokoje to standard. Sprawa ląduje w Izbie Turystyki. Byliśmy w Turcji kilka razy, także w wielu innych krajach, niejednokrotnie z Itaką, a potraktowali nas jak idiotów. Nigdy więcej
    ZaletyŻadne
    WadySkandaliczna obsługa
  • ~Dora / 2022-12-29 14:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo lekceważące podejście do klienta. Biurze Itaka zależy jedynie na tym aby dobrze sprzedać, cała reszta się nie liczy. Składałam reklamację wraz odwołaniem ze względu na wszechobecne karaluchy w pokoju hotelowym, a także bardzo słaby standard w pokoju, wszystko oczywiście potwierdzone zdjęciami, niestety otrzymałam negatywną odpowiedź i to po wielu kolejnych mailach z przypomnieniem. Biorąc pod uwagę fakt, że wiele podróżuję, jest to dla mnie niezrozumiałe, jak można dopuścić w ogóle do takich sytuacji - to po pierwsze, a po drugie - nie reagować po fakcie. Przykre bardzo.
  • ~EB / 2020-01-12 22:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Hotel 6Milje jest totalną porażką dla biura podróży ITAKA. Według nas czyli grupy przyjaciół liczącej siedem osób, podróżujących wspólnie już od wielu lat to był najmniej przyjemny urlop. Gdyby nie uroki Albanii i pani Kasi, która zabrała nas na wspaniałe wycieczki, gdybyśmy mieli możliwość wcześniejszego powrotu lub zmiany miejsca zamieszkania ucieklibyśmy z tego hotelu już drugiego dnia.
    Pierwszym powodem jest właściciel/menadżer hotelu. Obsługa hotelu boi się przekazać uwagi zgłaszane przez gości. np. w jednym z zajmowanych przez nas pokoi od początku wypadały drzwi w kabinie prysznicowej. Do naprawy przychodziła Pani z recepcji z panią sprzątającą. oczywiście skutek naprawy żaden. W innym pokoju był zepsuty rezerwuar. Pani recepcjonistka z Panią sprzątającą pokazywały nam jak podnieś klapę od spłuczki i własnoręcznie przycisnąć spłuczkę aby woda poleciała. Fajny urlop prawda, kiedy trzeba kilka razy dziennie grzebać własną ręką w rezerwuarze. Po trzech dniach zwróciliśmy się bezpośrednio do właściciela, który drzwi prysznicowe naprawił ale w spłuczkę kazał "pstrykać" twierdząc, że tak musi być. Myśleliśmy, że takie drobiazgi nie popsują nam urlopu. Jednak bardzo się myliliśmy. Właściciel w każdym gościu widział potencjalnego "szabrownika", który w ramach oszczędności chce np. wynieść ze stołówki jedzenie. Proszę nam wierzyć nie było co wynosić, ponieważ większość potraw nie nadawała się do jedzenia. Prze 11 dni nie udało nam się zjeść ciepłego posiłku. Już drugiego dnia nie wracaliśmy z plaży na przewidziany obiad. Jadąc na wycieczkę i opuszczając posiłek również nie otrzymywaliśmy nic w zamian.
    Czystość w pokojach jest również sprawą zależną od Pań sprzątających. Jedne robią to lepiej inne ograniczały się tylko do wyrzucenia śmieci z kosza. Zajmowaliśmy trzy pokoje. Tylko w jednym pokoju wymieniono (przy pobycie jedenastodniowym) pościel w połowie pobytu. W innych zmiana została zrobiona w ostatniego dnia pobytu.
    Basen - przed wyjazdem wydawało nam się, że to fajna sprawa. Niestety większość leżaków bez materacy, zakaz przenoszenia materacy na inne wolne leżaki. Basen czynny od 9.00 do 21.00
    Kolejnym fajnym miejscem był bar dla gości hotelowych. Można było otrzymać tam tylko piwo, drinki z lokalnych alkoholi czyli koniaku albańskiego i winno czerwone i białe. Inne alkohole dostępne tylko dla gości właściciela. Brak propozycji nawet w formie odpłatnej. Ciekawostką dotyczącą baru jest również syn właściciela ( ok. 9-10 lat), który pilnował barmana żeby za dużo alkoholu nie lał lub sam obsługiwał bar. Ten młody człowiek potrafił również zwracać uwagę gościom hotelu np. Nie pijemy piwa na basenie. Dodatkową atrakcją podczas naszego pobytu były również przyjęcia dla osobistych gości właściciela. oczywiście mogliśmy tylko popatrzeć na torty, ciepłe mięsiwa itp. potrawy. Siedzieliśmy i żuliśmy swoje wysuszone i zimne mięsko i zastanawialiśmy się czy wszyscy Albańczycy są tacy sami.
    Mogliśmy jednak się przekonać, że jest inaczej. Pierwsze miejsce to plaża u Tosiego, inne to życzliwość w wielu miejscach, które odwiedzaliśmy. Przykładem jest fakt dot. godz. opuszczenia hotelu. lecieliśmy z Warszawy. Godzina lotu została przesunięta o 10 godzin. Mieliśmy wylatywać do Warszawy 10.08.2019r o godz. 17.00 a przesunięcie godz. wylotu na 11.08.2019 na godz. 5.00 rano przyczyniło się do stresu jaki zaczął nam towarzyszyć już w piątym dniu pobytu. Ponieważ przesunięcie godziny wylotu miało miejsce jeszcze przed wylotem do Albanii staraliśmy się uzyskać informację co będziemy robić przez ten czas i czy nie można jeszcze przed wylotem przedłużyć odpłatnie doby hotelowej. Otrzymaliśmy zapewnienie, że taką rezerwację bez problemu zrobimy na miejscu w hotelu. I to był nasz największy błąd, że uwierzyliśmy w to zapewnienie. Na miejscy okazało się , że takiej możliwości nie ma. Mimo kilkakrotnych rozmów z właścicielem za pośrednictwem rezydenta właściciel w sposób bardzo arogancki odmawiał takiego świadczenia chociaż chcieliśmy za to zapłacić. To co istotne w tej sytuacji to fakt, że w hotelu brak jest miejsca na tak długie oczekiwanie na transfer. Do dyspozycji gości, którzy muszą opuścić pokój o godz. 10.00 jest tylko mała recepcja z dostępem do toalety. W naszym przypadku było to 9 godzin "szwendania" się po Ksamilu i brak możliwości wzięcia prysznica i przygotowania się do podróży. Mimo tłumaczenia, że potrzebny jest nam chociaż jeden pokój z dostępem do prysznica nie przyniosło żadnego skutku. Od środy (transfer powrotny w sobotę) sami i z rezydentem biegaliśmy po Ksamilu szukając jakiejkolwiek kwatery na 9 godzin, niestety bezskutecznie. Na wysokości stanął rezydent Pan Adrian, który załatwił nam taki pokój w hotelu Mare w Ksamilu. Wtedy dopiero poznaliśmy gościnność Albańczyków. To był inny świat. W tym hotelu poczuliśmy się jak goście mile widziany czego nie doświadczyliśmy w Hotelu 6 Milje.
    Podsumowując: jeżeli kiedykolwiek zaproponują Wam hotel 6 Milje to omijajcie szerokim łukiem. Nie jest przyjemnie być traktowanym jak intruz i potencjalny złodziej.
    ZaletyBrak
    WadyOpisane powyżej
  • ~Gosia / 2023-07-23 09:38
    Ocena: 1.33 / 5
    To co zastalam w Albani w hotelu Besani, to cos okropnego za 3 tys wrzesien 2022, rezydent p. BARTOSZ MADRALA... LASKE ROBIL ZE WOGOLE PTZYJEDZIE, HOTEL ALL.. A JEDZENIA, OWOCOW NIE BYLO, SNIADANIE KOSZMAR, PODWIECZOREK CO ZE SNIADANIA ZOSTAJE I FRYTKI, NAPOJE ZAMKNIETE NA LANCUCH W LODWCE, OSTATNI DZIEN POBYTU TO STOLIKI ZBIERALO, ZOSTALO NAS 5 OS Z WARSZAWY...
    ZaletyZadne
    WadyDuzo wad
  • ~Grażyna / 2022-07-24 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Itaka to już nie jest biuro podróży z którym warto wybrać się na zwiedzanie. Od 30 lat podróżuję z różnymi biurami podróży ale na tak źle zorganizowanej wycieczce jak „Paryż i Prowansja” nie byłam. Generalnie słaby standard hoteli. W hotelu „Ibis” w Paryżu, w pokojach 2- i 3-osobowych był tylko 1 ręcznik dla wszystkich osób zakwaterowanych tam przez 3 dni. W hotelu „Robinson” koło Awinionu standard siermiężnego schroniska z łóżkami piętrowymi, brudem, zagrzybiałymi ścianami i fetorem, a w kuchni hotelowej brudna podłoga i walające się resztki jedzenia. Odmowa wszystkich uczestników wycieczki pozostania w tym hotelu skutkowała, po wielu przeprowadzonych rozmowach telefonicznych z Itaką, przeniesieniem nas o godzinie 2 w nocy do innego hotelu. Na całej trasie nie zatrudniono miejscowych przewodników, mimo, że na ten cel wręczyliśmy pilotce pieniądze w części dewizowej. Pani pilot, osoba nieprzygotowana, niekompetentna i bezradna jedynie udawała przewodnika, ale wiedzy żadnej nie posiadała (wcześniej pilotowała wycieczki po Włoszech). Pilotka, mimo naszych nalegań, nie rozliczyła dewizowej części imprezy, oświadczając, że pieniądze których nie zużyła na nasze potrzeby misi zwrócić do Biura Itaki.
    Podsumowując, nigdy więcej nie skorzystam z usług Itaki.
    ZaletyFrancja - piękny kraj
    Wadycała organizacja (a raczej jej brak) ze strony Itaki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169