Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1051 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony Turysta / 2023-02-13 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje na Maderze luty 2023: w hotelu pożar, rezydent nawet nie pofatygował się do hotelu, ani nawet nie zadzwonił upewnić się że wszyscy goście hotelowi Itaki są bezpieczni. Rezydentka Ewa potrafiła jedynie chamsko odzywać się do zestresowanych pożarem gości. Zero opieki. ODRADZAM TO BIURO
    ZaletyBrak
    WadyBrak procedur zapewniających bezpieczeństwo gościom, brak jakości obsługi rezydenckiej - chamska obsługa
  • ~Adam / 2023-02-13 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągają na ubezpieczenia od kosztów leczenia. Sprzedają ubezpieczenia na sumę 100 000 EUR, ale jak zachorujesz, mususz zapłacić 25 EUR za wizytę lekarską.
  • ~Beata / 2023-02-10 20:50
    Ocena: 4.67 / 5
    W styczniu 2023 byliśmy na cudownej zorganizowanej przez ITAKA wycieczce w Turcji. Objazdówka: Kapadocja, lot balonem POLECAM nieziemski, Ankara Stambuł, Bursa. Bez kolejek do meczetów, przyjemność zwiedzania, komfort jazdy. Byliśmy zadowoleni z hoteli, planu podróży. Ale najwspanialszy był nasz Przewodnik - Volga Kaya. Rewelacyjny, niezwykle pomocny, sypiący mnóstwem uroczych anegdotek. Dzięki niemu poczuliśmy klimat Turcji, spotkaliśmy sympatycznych ludzi. Niezapomniane! Dziękujemy pięknie! Renata, Beata, Monika, Krysia i Szymon.
  • ~Turcja / 2023-02-10 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuczciwe, lekceważące podejście do klienta. Sprzedana oferta odbiegała od rzeczywistości. Po zakupie inna informacja niz przed.
    Odmowa uznania reklamacji przez Itaka a nawet brak odniesienia się do przedstawianych argumentów.
  • ~Joanna / 2023-02-07 15:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Itaka absolutna porażka . Brak zainteresowania rezydenta gośćmi . Cała grupa w hotelu próbowała się kontaktować z rezydentka ale bez skutku . Wyznaczone były 2 dni po 1 godzinie a co jeśli coś się wydarzy w innym dniu albo innej godzinie ? To turysty problem , nie tylko brak kontaktu z Itaka to jescze nr alarmowy również zawieszony . W hotelu zero informacji o transferze . Mieliśmy transwer o 16 , do 10 była doba hotelowa , Itaka nie zadała sobie trudu w załatwieniu tego , musieliśmy dopłacić do pokoju za to ze kilka godzin jesteśmy dłużej ale przyjadę był do hotelu o 22 . Nigdy więcej wyjazdów z Itaka , byłam nie raz na wycieczkach z innym biurami turystycznymi i nigdy z taka ignorancja jak w Itaka się nie spotkałam .
    ZaletyŻadne
  • ~Wojciech / 2023-02-04 15:09
    Ocena: 1.67 / 5
    ITAKA to najgorszy operator wyjazdowy z jakim się spotkałem. Wyjazd do Taby styczeń-luty (8 dni)
    Kontakt z rezydentem mieliśmy tylko na drugi dzień po przyjeździe. Informacja przekazana przez rezydenta była ogólna i skierowana gównie na zainteresowanie wyjazdami wycieczkowymi fakultatywnymi. Jak się okazało na miejscu byliśmy chyba jedynymi, którzy za 2 osoby dorosłe i dziecko zapłaciliśmy 9467, 00 zł podczas gdy inne osoby ( 2 dorosłe +1 dziecko) płaciły ok 7000,00 zł. Pokój nie był z widokiem na morze ( mimo takiej opcji opłaconej) więc daliśmy 20 dolarów "do ręki" obsłudze i zamienili pokój na taki z widokiem na morze.
    Wniosek z tego jest taki że nie ma sensu wcześniej rezerwować w ITAKA wyjazdów bo zapłacisz za tych co wykupują w ostatniej chwili . Na moje monity w tej sprawie przed wyjazdem otrzymałem lakoniczne odpowiedzi że nie można obniżyć ceny. Tak nie traktuje klienta szanująca się firma.
    Przelot z Taby to jeden wielki skandal. Załoga samolotu poinformowała nas, że z uwagi na wykorzystaną butlę tlenową do pomocy medycznej jednemu z pasażerów międzylądowanie będzie w Warszawie a nie w Zielonej Górze. To lądowanie w Warszawie opóźniło przylot do Zielonej Góry o ponad 3 godziny co zgodnie z regułami obowiązującymi w liniach lotniczych i operatorów wycieczek w tym przypadku ITAKA zobowiązuje do zwrotu strat z tego powodu poniesionych. Proszę to uwzględnić i zrekompensować te straty.
    ZaletyHotel ładnie położony.
    WadyNie polecam ITAKI
  • ~Olka / 2023-02-03 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorsze biuro podróży z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia. 0 kontaktu , 0 odpowiedzi na maila. Zero wyjasnien w przypadku zawinienia.Rezerwuje wycieczke na inna kwote a w umowie mam już inna dużo większą kwote.
    ZaletyBrak zalet
    WadyTen organizator to nieporozumienie
  • ~Iwona z Mietkiem / 2023-01-28 21:18
    Ocena: 4.67 / 5
    Wyprawa do Maroko warta polecenia to bardzo ciekawy kraj.
    ZaletyBardzo kompetentna pani przewodnik Magda. Czułam się na wycieczce bardzo dobrze , w każdym miejscu ciekawe informacje z historii i współczesności. Informacje rozbudziły moje zainteresowanie krajem , który zwiedzałam. Chętnie odwiedzę jeszcze południe Maroko.
    WadyNajsłabsze ogniwo tej wyprawy to hotel w Marrakeszu.
  • ~Aleksandra / 2023-01-19 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Itakę, sprzedaje drogie ubezpieczenia do wycieczek po czym odwołuje imprezę na 3 tygodnie przed wylotem i nie zwraca pieniędzy za ubezpiecznie, tak mnie naciągnęli na 600 zl :( smutne ze biuro reklamujace sie jako największy operator wycieczek musi oszukiwać klientów :(
  • ~Aleksandra / 2023-01-19 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Itakę, sprzedaje drogie ubezpieczenia do wycieczek po czym odwołuje imprezę na 3 tygodnie przed wylotem i nie zwraca pieniędzy za ubezpiecznie, tak mnie naciągnęli na 600 zl :( smutne ze biuro reklamujace sie jako największy operator wycieczek musi oszukiwać klientów :(
  • ~Barbara / 2023-01-15 17:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa fatalna , rezydent ( Zanzibar Kiwengwa Beach Resort hotel , myśle ze nie ma pojęcia o pracy z ludźmi i komunikacji z klijentem. Słabe szkolenie personelu. Zła komunikacja między biurem a hotelem ( nie ipoinformowanie hotelu o tym ze w grupie jest osoba na wózku inwalidzkim i to nie pierwszy raz podróżując z wami ) kiepska wiedza personelu sprzdajcego wycieczki w biurze Itaki
  • ~karol / 2023-01-08 19:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Rezydent powinien się nazywać informator lub sprzedawca wycieczek, nie ogarniał niczego bo mu się nie chciało i tyle. Biuro obsługi klienta ma weekend i święta więc też 4 dzień cisza bez echa. To był ostatni raz współpracy z nimi są biura które szanują klienta. Nie polecam bo tanio nie jest a konkurencja też zaprasza.
    Zaletybrak
    Wadyludzie tam pracujący
  • ~Andrzej / 2023-01-05 14:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłem na super Urlopie Egipt Jordania Izrael Monika była naszym Pilotem Jest Super ❤️???????????? Serdeczności ❤️
  • ~Ania / 2023-01-03 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej złodzieje i tyle. Z przyczyn losowych nie mogłam pojechać na wycieczkę zero postawy proklpient zwłaszcza w tych czasach. Pieniądze stracone i wyrzucone w błoto
  • ~Dora / 2022-12-29 14:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo lekceważące podejście do klienta. Biurze Itaka zależy jedynie na tym aby dobrze sprzedać, cała reszta się nie liczy. Składałam reklamację wraz odwołaniem ze względu na wszechobecne karaluchy w pokoju hotelowym, a także bardzo słaby standard w pokoju, wszystko oczywiście potwierdzone zdjęciami, niestety otrzymałam negatywną odpowiedź i to po wielu kolejnych mailach z przypomnieniem. Biorąc pod uwagę fakt, że wiele podróżuję, jest to dla mnie niezrozumiałe, jak można dopuścić w ogóle do takich sytuacji - to po pierwsze, a po drugie - nie reagować po fakcie. Przykre bardzo.
  • ~Patryk / 2022-12-29 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Łącznie są 3 gwiazdki i to tylko i wyłącznie dla hotelu, bo dla Itaki nie dam żadnych gwiazdek. Dlaczego? de facto oferta zgadzała się z realiami. Jedyne co mógłbym się przyczepić to poduszki podłużne i dla mnie były niewygodne ,grzyb w jednym miejscu (ale ok, nie ma tragedii) ,no a alkochole w hotelu możnaby niektóre nalewać samemu jak miałem w hotelu na Gran Canariii, ale ok. Ogólnie to nie zostałem poinformowany, również nie jest to napisane w szczegółach ,że z lotniska busem jedziesz do hotelu na koszt własny. Po przyrodzie do Hiszpanii, dostałem informacje że trzeba poczekać na busa, w odpowiedzi nic nie sugerowało że chodziło o Hiszpański Publiczny Transport. Ale ok, myśle sobie ,dobra dojadę. Nie dostałem również informacji o tym że dojazd do tego hotelu będzie z przesiadką. Ogólnie czekałem dłużej bo nie w każdym busie było wystarczająco miejsca. Dobra ,przebolałem, kupiłem kolejny bilet w innej miejscowości, 30 km od lotniska by trafić już faktycznie do hotelu. Co się okazało? rezydent zaznaczył nie ten hotel ,w którym miałem być więc wydałem kolejne 40 zł na dojazd do tego hotelu już właściwego. Rezydenci są tylko po to by trzepać kasę i nie można w ogóle na nich polegać. Nie dostałem w ogóle informacji na temat samych połączeń. Ani jeden ani drugi rezydent nie odpisał na moją wiadomość. Totalna ignorancja. Lepiej bym sobie poradził i wyszło by mi taniej, gdybym sam bez nich poleciał. Czuje się oszukany, z Rainbow na Gran Canaria biuro zorganizowało transport do hotelu jak i powrót z wakacji. Szczerze mówiąc jestem rozczarowany i nigdy nie wykupię wycieczki przez tą agencję. Odradzam. Dodatkowo fakt, było promocja o 1000 zł i Teneryfa kosztoła 5200, i tyle była warta. Te 1000 zł więcej już by było przepłaceniem, jeśli musiałem transport do hotelu i z powrotem ogarniać sobie sam. Pozdrawiam
  • ~Viki / 2022-12-25 21:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Jako biuro ok. Ale jako oferty noclegowe zawsze polakow lokują do najgorszej części hotelu gdzie biegają jaszczurki po korytarzu a nawet w niektórych pokojach plus łazienka
    w niektórych hotelach nie estetyczna by się wykąpać tam. Płaci się naprawdę nie małe pieniądze ale z tymi klientami w hotelach Dają minus dla biura.
  • ~monika / 2022-12-25 12:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka - kupując wczasy zaznaczałam , że zależy mi na bezpośrednim przelocie i przyrodniczym objeździe. Dwa tygodnie przed urlopem dostałam wiadomość że lot jest z międzylądowaniem, na miejscu przewodniczka kompletnie bez wiedzy przyrodniczej - krocionoga nazywała dżdżownicą i twierdziła, że na Madagaskarze nie ma owiec, których liczne stada mijaliśmy busem, na koniec obruszyła się, że jest historykiem sztuki a nie przyrodnikiem !!! Wymuszanie zakupu fakultetów w pierwszym i ostatnim dniu objazdu - alternatywą jest siedzenie w pokoju hotelowym w którym mieści się tylko łóżko, hotel w paskudnym miejscu. Dodam, że w ofercie było plażowanie lub basen -hotel nie posiadał basenu, a do plaży było 50 min. Podczas pobytu stacjonarnego opcja All Inclusive okazała się soft all inclusive. Jedynym plusem okazał się hotel na pobyt stacjonarny: Royal Beach, który polecam z czystym sumieniem. Nie polecam objazdówki z Itaką!!!
    ZaletyHotel na pobyt stacjonarny- Royal Beach - czysty, zadbany, świetna obsługa, pyszne jedzenie
    Wadybrak wiedzy przewodnika, pierwszy i ostatni dzień objazdu polegający na siedzeniu w obskórnym hotelu, mijanie się z prawdą w ofercie
  • ~Ann / 2022-12-24 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej ITAKi każda reklamacje rozpatrują na nie
    , zero postawy proklienta. Ja straciłam prawie 4000 oni dwóch klientów. I będą zawsze każdemu odradzać to biuro. Niech im się w końcu ktoś dobierze do tylka mi szkoda czasu .
  • ~Wacik / 2022-12-23 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści cena oferty o tysiąc droższa od oferty zgłoszono do UOKiK nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 205
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.67, ilość opinii: 53
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4640
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3938
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2999