Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1045 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Olka / 2023-02-03 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorsze biuro podróży z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia. 0 kontaktu , 0 odpowiedzi na maila. Zero wyjasnien w przypadku zawinienia.Rezerwuje wycieczke na inna kwote a w umowie mam już inna dużo większą kwote.
    ZaletyBrak zalet
    WadyTen organizator to nieporozumienie
  • ~Iwona z Mietkiem / 2023-01-28 21:18
    Ocena: 4.67 / 5
    Wyprawa do Maroko warta polecenia to bardzo ciekawy kraj.
    ZaletyBardzo kompetentna pani przewodnik Magda. Czułam się na wycieczce bardzo dobrze , w każdym miejscu ciekawe informacje z historii i współczesności. Informacje rozbudziły moje zainteresowanie krajem , który zwiedzałam. Chętnie odwiedzę jeszcze południe Maroko.
    WadyNajsłabsze ogniwo tej wyprawy to hotel w Marrakeszu.
  • ~Aleksandra / 2023-01-19 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Itakę, sprzedaje drogie ubezpieczenia do wycieczek po czym odwołuje imprezę na 3 tygodnie przed wylotem i nie zwraca pieniędzy za ubezpiecznie, tak mnie naciągnęli na 600 zl :( smutne ze biuro reklamujace sie jako największy operator wycieczek musi oszukiwać klientów :(
  • ~Aleksandra / 2023-01-19 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Itakę, sprzedaje drogie ubezpieczenia do wycieczek po czym odwołuje imprezę na 3 tygodnie przed wylotem i nie zwraca pieniędzy za ubezpiecznie, tak mnie naciągnęli na 600 zl :( smutne ze biuro reklamujace sie jako największy operator wycieczek musi oszukiwać klientów :(
  • ~Barbara / 2023-01-15 17:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa fatalna , rezydent ( Zanzibar Kiwengwa Beach Resort hotel , myśle ze nie ma pojęcia o pracy z ludźmi i komunikacji z klijentem. Słabe szkolenie personelu. Zła komunikacja między biurem a hotelem ( nie ipoinformowanie hotelu o tym ze w grupie jest osoba na wózku inwalidzkim i to nie pierwszy raz podróżując z wami ) kiepska wiedza personelu sprzdajcego wycieczki w biurze Itaki
  • ~karol / 2023-01-08 19:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Rezydent powinien się nazywać informator lub sprzedawca wycieczek, nie ogarniał niczego bo mu się nie chciało i tyle. Biuro obsługi klienta ma weekend i święta więc też 4 dzień cisza bez echa. To był ostatni raz współpracy z nimi są biura które szanują klienta. Nie polecam bo tanio nie jest a konkurencja też zaprasza.
    Zaletybrak
    Wadyludzie tam pracujący
  • ~Andrzej / 2023-01-05 14:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłem na super Urlopie Egipt Jordania Izrael Monika była naszym Pilotem Jest Super ❤️???????????? Serdeczności ❤️
  • ~Ania / 2023-01-03 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej złodzieje i tyle. Z przyczyn losowych nie mogłam pojechać na wycieczkę zero postawy proklpient zwłaszcza w tych czasach. Pieniądze stracone i wyrzucone w błoto
  • ~Dora / 2022-12-29 14:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo lekceważące podejście do klienta. Biurze Itaka zależy jedynie na tym aby dobrze sprzedać, cała reszta się nie liczy. Składałam reklamację wraz odwołaniem ze względu na wszechobecne karaluchy w pokoju hotelowym, a także bardzo słaby standard w pokoju, wszystko oczywiście potwierdzone zdjęciami, niestety otrzymałam negatywną odpowiedź i to po wielu kolejnych mailach z przypomnieniem. Biorąc pod uwagę fakt, że wiele podróżuję, jest to dla mnie niezrozumiałe, jak można dopuścić w ogóle do takich sytuacji - to po pierwsze, a po drugie - nie reagować po fakcie. Przykre bardzo.
  • ~Patryk / 2022-12-29 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Łącznie są 3 gwiazdki i to tylko i wyłącznie dla hotelu, bo dla Itaki nie dam żadnych gwiazdek. Dlaczego? de facto oferta zgadzała się z realiami. Jedyne co mógłbym się przyczepić to poduszki podłużne i dla mnie były niewygodne ,grzyb w jednym miejscu (ale ok, nie ma tragedii) ,no a alkochole w hotelu możnaby niektóre nalewać samemu jak miałem w hotelu na Gran Canariii, ale ok. Ogólnie to nie zostałem poinformowany, również nie jest to napisane w szczegółach ,że z lotniska busem jedziesz do hotelu na koszt własny. Po przyrodzie do Hiszpanii, dostałem informacje że trzeba poczekać na busa, w odpowiedzi nic nie sugerowało że chodziło o Hiszpański Publiczny Transport. Ale ok, myśle sobie ,dobra dojadę. Nie dostałem również informacji o tym że dojazd do tego hotelu będzie z przesiadką. Ogólnie czekałem dłużej bo nie w każdym busie było wystarczająco miejsca. Dobra ,przebolałem, kupiłem kolejny bilet w innej miejscowości, 30 km od lotniska by trafić już faktycznie do hotelu. Co się okazało? rezydent zaznaczył nie ten hotel ,w którym miałem być więc wydałem kolejne 40 zł na dojazd do tego hotelu już właściwego. Rezydenci są tylko po to by trzepać kasę i nie można w ogóle na nich polegać. Nie dostałem w ogóle informacji na temat samych połączeń. Ani jeden ani drugi rezydent nie odpisał na moją wiadomość. Totalna ignorancja. Lepiej bym sobie poradził i wyszło by mi taniej, gdybym sam bez nich poleciał. Czuje się oszukany, z Rainbow na Gran Canaria biuro zorganizowało transport do hotelu jak i powrót z wakacji. Szczerze mówiąc jestem rozczarowany i nigdy nie wykupię wycieczki przez tą agencję. Odradzam. Dodatkowo fakt, było promocja o 1000 zł i Teneryfa kosztoła 5200, i tyle była warta. Te 1000 zł więcej już by było przepłaceniem, jeśli musiałem transport do hotelu i z powrotem ogarniać sobie sam. Pozdrawiam
  • ~Viki / 2022-12-25 21:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Jako biuro ok. Ale jako oferty noclegowe zawsze polakow lokują do najgorszej części hotelu gdzie biegają jaszczurki po korytarzu a nawet w niektórych pokojach plus łazienka
    w niektórych hotelach nie estetyczna by się wykąpać tam. Płaci się naprawdę nie małe pieniądze ale z tymi klientami w hotelach Dają minus dla biura.
  • ~monika / 2022-12-25 12:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka - kupując wczasy zaznaczałam , że zależy mi na bezpośrednim przelocie i przyrodniczym objeździe. Dwa tygodnie przed urlopem dostałam wiadomość że lot jest z międzylądowaniem, na miejscu przewodniczka kompletnie bez wiedzy przyrodniczej - krocionoga nazywała dżdżownicą i twierdziła, że na Madagaskarze nie ma owiec, których liczne stada mijaliśmy busem, na koniec obruszyła się, że jest historykiem sztuki a nie przyrodnikiem !!! Wymuszanie zakupu fakultetów w pierwszym i ostatnim dniu objazdu - alternatywą jest siedzenie w pokoju hotelowym w którym mieści się tylko łóżko, hotel w paskudnym miejscu. Dodam, że w ofercie było plażowanie lub basen -hotel nie posiadał basenu, a do plaży było 50 min. Podczas pobytu stacjonarnego opcja All Inclusive okazała się soft all inclusive. Jedynym plusem okazał się hotel na pobyt stacjonarny: Royal Beach, który polecam z czystym sumieniem. Nie polecam objazdówki z Itaką!!!
    ZaletyHotel na pobyt stacjonarny- Royal Beach - czysty, zadbany, świetna obsługa, pyszne jedzenie
    Wadybrak wiedzy przewodnika, pierwszy i ostatni dzień objazdu polegający na siedzeniu w obskórnym hotelu, mijanie się z prawdą w ofercie
  • ~Ann / 2022-12-24 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej ITAKi każda reklamacje rozpatrują na nie
    , zero postawy proklienta. Ja straciłam prawie 4000 oni dwóch klientów. I będą zawsze każdemu odradzać to biuro. Niech im się w końcu ktoś dobierze do tylka mi szkoda czasu .
  • ~Wacik / 2022-12-23 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści cena oferty o tysiąc droższa od oferty zgłoszono do UOKiK nie polecam
  • ~Halina / 2022-12-03 10:07
    Ocena: 1.67 / 5
    No i my także sparzyliśmy się z biurem itaka.
    Z biura sprzedawana jest klassa bissnes,za którą zapłaciliśmy ponad 6000 więcej.
    Na lotnisku okazało się że to klasa premium.
    Po złożeniu realizacji poinfomowano nas, że ten lot (Madagaskar) nie ma premium tylko bissnes.
    Dla nas klasa którą chcieliśmy nie spełnia oczekiwań. Według nas bissnes to siedzenia które przekształcenie mają w legowisko A nie siedzenia które się lekko odchylają do tyłu.
    Żenada. Człowiek uczy się całe życie, ale żeby tak się dać wyrokować to w głowie się nie mieści.
    NIE POLECAM.
    WadyCzujemy się wyrolowani na 6000 złotych
  • ~Halina / 2022-12-03 10:06
    Ocena: 1.67 / 5
    No i my także sparzyliśmy się z biurem itaka.
    Z biura sprzedawana jest klassa bissnes,za którą zapłaciliśmy ponad 6000 więcej.
    Na lotnisku okazało się że to klasa premium.
    Po złożeniu realizacji poinfomowano nas, że ten lot (Madagaskar) nie ma premium tylko bissnes.
    Dla nas klasa którą chcieliśmy nie spełnia oczekiwań. Według nas bissnes to siedzenia które przekształcenie mają w legowisko A nie siedzenia które się lekko odchylają do tyłu.
    Żenada. Człowiek uczy się całe życie, ale żeby tak się dać wyrokować to w głowie się nie mieści.
    NIE POLECAM.
    WadyCzujemy się wyrolowani na 6000 złotych
  • ~Aneta I. / 2022-11-30 14:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Biuro podróży publikuje nieprawidłowe informacje o promocjach wprowadzając w tym swoich klientów w błąd - dokonałam zakupu oferty promocyjnej (zniżka o 150 zł) - na lotnisku po przylocie okazuje się, że "promocja" polegała na tym, że biuro podróży nie opłaciło nam wizy i musiałam dopłacić z własnej kieszeni te 150 zł za osobę. Bzdurą jest informacja podana na stronie o tym, ile to "oszczędzam" dokonując zakupu. Itaka wykpiwa się w mailach, nigdy więcej nie chcę mieć z tym biurem nic do czynienia
    Wadycelowe wprowadzanie w błąd klienta
  • ~Ann / 2022-11-29 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro dramat. Nie polecam!!byłam na wczasach z tym biurem. Wydane 18.tys. w hotelu miał miejsce incydent, który zareklamowałam. Niestety reklamacja odrzucona. I tylko, że przykro nam...mnie tym bardziej. Nigdy więcej...
  • ~Marek / 2022-11-24 22:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny niewypał z ITAKĄ. Furtaventura hotel PRINCESS. Drogo,tłoczno, najgorsze pokoje..
    ZaletyKlimat
    WadyServices, posiłki, alkohole
  • ~Ola / 2022-11-16 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu firma do dupy.Nie przyznają się do błędów
    ZaletyCzarnogóra fajna i tyle.
    WadyBrak profesjonalizmu.Od września walczę o zwrot kosztów za transfer do hotelu w Czarnogórze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1045
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 537
Eximtours
Ocena: 2.20, ilość opinii: 199
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 44
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4585
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3922
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971