strona 12 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Jola / 2021-09-04 15:06Ocena: 4.00 / 5
Właśnie zostaliśmy usunięci z pokoju choć wylot mamy o 1 15 .W ofercie jest pobyt od 28.08 do 5.09.2021,a w umowie Itaka wpisała do 04.09.Jak można tak postąpić z ludźmi,żeby czekali 14godzin do wylotu bez dostępu do pokoju.Kilka razy byliśmy z Itaką ale widzę że pora zakończyć nasze stosunki.Dobrze, że nie mamy małych dzieci ani starszej osoby ze sobą.Jestem bardzo,bardzo zawiedziona tym ostatnim dniem.Itaka ma taki minus, że chyba na drugi rok wakacje zorganizujemy sobie sami. -
-
~kamil / 2019-07-20 09:07Ocena: 4.00 / 5
wczoraj wróciliśmy z wakacji lot 7005 burgas wawa z takim skandalem się jeszcze nie spotkałem w umowie z itaką miałem do wyboru bagaż 23 kg na osobę albo jedna 32 kg wybraliśmy z żoną jedną walizkę z wawy było ok natomiast z burgas kazali nam płacić 35 euro za kilogram skanalll więcej z itaką na urlop nie polecę.Linie którymi lecieliśmy to Smart wings -
~Liliana / 2020-03-30 21:29Ocena: 4.00 / 5
Bardzo dobrze wspominam wycieczkę na Maderze. Organizacja była jak najbardziej zadowalająca. Komfortowe warunki zarówno podrózy jak i pobytu w hotelu. Świetna rezydentka :) -
~Małgorzata / 2020-03-02 19:49Ocena: 4.00 / 5
Wróciliśmy z wycieczki do Hiszpanii, ogólnie było super oprócz problemów z godz wylotu, wszystko jednak udało się załatwić dzięki pani Zuzannie, która pozdrawiamy. Warunki dobre, dobra ekipa i fachowa postawa pilota i przewodników, polecam ZaletyPilotka p. ZUZANNA I PRZEWODNICYWadySłaby pierwszy hotel -
~Maria / 2018-08-10 22:43Ocena: 4.00 / 5
"Greckie przepowiednie" z Itaką to ciekawa programowo , objazdowa wycieczka. Trasa nienajdłuższa, interesujące historycznie i widokowo miejsca zwiedzania. Jednak przylot do Aten zbyt późny, klient powinien dotrzeç do hotelu nie w nocy lecz najpóźniej przed zwyczajową porą obiadokolacji. Tak byłoby przyzwoicie! Hotele całkiem znośne, wystarczająco eleganckie jak na jednonocne pobyty. Mocna strona wycieczki: pilot pan Marcin. Bardzo fajna fakultatywna wyprawa statkiem: warto dołożyć trochę euro! W sumie: przy cenie last minute nie pożałujesz, chyba że dodatkowo wykupisz diabelnie drogie obiadokolacje! Szerokiej drogi! -
~Marta / 2023-07-05 12:18Ocena: 4.00 / 5
W dniu 28 06 nie doszło do wycieczki z przyczyn organizatora lot balonem i Pammukale obiecano w ciągu 2 dni zwrot pieniędzy minęło ponad tydzień brak zwrotu i odpowiedzi co z pieniędzmi nie można było przenieść opłaty na inne wycieczki tylko trzeba było zapłacić dodatkowo wiec skasowali klienta podwójnie brak rabatu na zakup kilku wycieczek szkoda bo myślałam ze firma oK wyjazd ok a na koniec taka nieprzyjemna niespodzianka z upominaniem się o własne pieniądze. -
~Martin / 2022-07-08 14:39Ocena: 4.00 / 5
Jestem po pobycie w Turcji w hotelu Trendy palm Beach,sam pobyt super ,oprócz tego że pani z Itaki z Wałbrzycha nie wspomniała o tym że oprócz głównego hotelu są mniejsze budynki i tam nas ulokowano ,a za pokój z widokiem na morze zażyczyli sobie na miejscu ,koło 100 euro,minusem było to że uciekły nam 2 dni na wyloty i 3 krotnie zmieniana godzina,25 powinniśmy tam w zasadzie być już w hotelu,a byliśmy 26 o 4 rano i wyjazd z hotelu też był przed 6 rano, ogólnie było fajnie ,nie polecam biura Itaki w Wałbrzychu,gdzie pani na siłę chce sprzedać wycieczkę,a jak się nie jest zdecydowanym ,to mówi że promocja ostatni dzień . -
~MIRA / 2024-02-06 15:33Ocena: 4.00 / 5
Udana wycieczka do Maroka.BARDZO PROFESJONALNA PANI PILOT MAGDALENA.Impreza miała tytuł RABAT DLA BERBERA i odbyła się między 26.01 a 02.02.2024.Bez zastrzeżeń do wyżywienia,zakwaterowania i komfortu jazdy. -
-
~Mirek / 2021-07-04 15:42Ocena: 4.00 / 5
Podobnie jak większość wakacje 2020 wysadziło,miała być Turcja ale covid itp,po wpłacie zaliczki wybrałem talon na przyszły rok aby nie dobijać Itaki ,na wiosnę 2021 zdecydowaliśmy się wykorzystać talon i w końcu wyjechać...wybraliśmy Egipt i miejsce w którym byliśmy już czyli sprawdzone A polecone przez przemiłą Panią że Złotych Tarasów w Warszawie...i chyba mieliśmy szczęście czytając komentarze z tego roku...polecam dalej Prima Live w Hurgadzie gdzie praktycznie nie odczuliśmy negatywnych skutków sytuacji w turystyce...wszystko na 5 i widać było że właściciel robi co może aby było ok...fakt jednak że coś się z biurem dzieje bo też przed wyjazdem poczuliśmy lekkie lekceważenie i np. wiadomość o odchodzących długoletnich pracowników (????) Następny urlop sierpień,ale po wpisach chyba będę obserwował sytuację... ZaletyWyjazd i obsługa okWadyNie odczułem -
~Renata / 2023-08-01 23:27Ocena: 4.00 / 5
B. dobry kontakt z rezydentka p. Milena
Szczegółowo podawała info o regionie, kulturze i zwyczajach w Bulgarii, kontaktowalismy się przez whats up, podała swój nr telefonu, umawiała się z turystami w hotelu, fajnie zorganizowana wycieczka do Nessebar z p. Halina, która przez cały pobyt opowiadała o historii, religii, warunkach mieszkaniowych itp tego kraju, b. dobrze zorganizowany transfer, wszystko szczerze na plus.ZaletyWszystko ok, dobry hotel w przystępnej cenie.WadyMogłaby być lepsza łazienka zwłaszcza prysznic. -
~Renata / 2023-08-01 23:27Ocena: 4.00 / 5
B. dobry kontakt z rezydentka p. Milena
Szczegółowo podawała info o regionie, kulturze i zwyczajach w Bulgarii, kontaktowalismy się przez whats up, podała swój nr telefonu, umawiała się z turystami w hotelu, fajnie zorganizowana wycieczka do Nessebar z p. Halina, która przez cały pobyt opowiadała o historii, religii, warunkach mieszkaniowych itp tego kraju, b. dobrze zorganizowany transfer, wszystko szczerze na plus.ZaletyWszystko ok, dobry hotel w przystępnej cenie.WadyMogłaby być lepsza łazienka zwłaszcza prysznic. -
~Roman / 2023-02-16 20:59Ocena: 4.00 / 5
Od 28 stycznia do 4 lutego wraz ze znajomymi byliśmy na wycieczce „Skarby Faraonów”. Po wylądowaniu w Marsa Alam zostaliśmy zakwaterowani w hotelu MG Alexander. Hotel czysty, obsługa bardzo miła, piękna plaża . Na drugi dzień czekał nas transfer do Asuanu. Niestety w czasie pobytu w hotelu nie mogliśmy się skontaktować z naszym rezydentem. Nie odbierał od nas telefonów, a na lotnisku nie otrzymaliśmy żadnej informacji dotyczącej naszego pobytu. Dodzwoniliśmy się do Ahmeda, który nas poinformował, że też nie może dodzwonić się do naszego rezydenta. Nie wiedzieliśmy o której wyjeżdżamy do Asuanu. Po licznych telefonach jeden z naszych uczestników otrzymał sms od pana Bartosza, że zbiórka o godz. 3:15 i jedziemy do Luxoru. Pomyśleliśmy, że nastąpiła zmiana programu wycieczki. Jak się okazało jechaliśmy drogą okrężną do Asuanu, podróż trwała 14 godzin. Szkoda, że nas nikt o tym wcześniej nie poinformował, a to był obowiązek rezydenta Itaki. Na szczęście ten nieprzyjemny incydent zrekompensował nam nasz pilot Essam, bardzo życzliwy, uśmiechnięty i profesjonalny. Essam wysłuchał naszych pretensji i poinformował o zaistniałej sytuacji szefową Itaki. W czasie przejazdów opowiadał nam o kulturze muzułmańskiej, przekazywał ciekawostki związane z Egiptem. Mieliśmy okazję poznać historię starożytności oraz monumentalne zabytki Egiptu, które robią niesamowite wrażenie, są warte obejrzenia. Wielkie przeżycie. Rejs statkiem Carnival istna bajka, świetna sprawa. Kabiny przestronne, czyste. Bardzo fajna wycieczka godna polecenia. Program ciekawie ułożony. Bardzo dobrze ,że po tak wyczerpującej wycieczce można przed wylotem odpocząć w hotelu. Jedyny minus to, że w dniu odlotu wykwaterowanie następuje o godz. 12:00, a dopłata do pokoju od jednej osoby to 45 dolarów do godz. 21:00. My mieliśmy transfer z hotelu o godz. 22:00, ale inni uczestnicy o godz. 1:00 w nocy. Uważamy, że Itaka powinna dograć tę sprawę, z uwagi , że w hotelu byliśmy zakwaterowani 29 stycznia w nocy, a więc cały dzień „do tyłu” i zainteresować się pracą swoich rezydentów. ZaletyHotel, statek super. Pilot Essam super.WadyCałkowity brak opieki rezydenta. Czuliśmy się zdezorientowani i potraktowani z lekka lekceważąco, co nie świadczy dobrze o tak renomowanym Biurze ITAKI -
~Stefania / 2022-09-28 19:50Ocena: 4.00 / 5
W miesiącu wrześniu wybrałam się na wymarzone wczasy z Itaki na Kretę. Przy zawieraniu umowy All inclusive miało być wszystko zapewnione. Zgodnie z zawartą ofertą wylot w dniu 11,09. o godz. 3:20 na miejscu o godz. 6:00. W tym dniu mieliśmy po przyjeździe do hotelu mieć zapewnione już śniadanie w ramach pakietu. Nic podobnego, w hotelu trzeba było zapłacić za śniadanie. Pokoje przyznane Polakom najgorsze ( nad kuchnia, z uchodzącymi z niej zapachami, oleju, smażonych ryb, a do późnych godzin nocnych odgłosy, rzucanych sztućców, wtaczanych beczek. Możliwość zamiany pokoju żadna, jedynie za opłatą 90 euro a w bungalowach stały puste po koje. Tu nie można było liczyć nawet na pomoc Pani rezydent. Zarówno w Opolu jak i na miejscu zapewniano nas, że All inclusive kończy się w dniu 18.09 w chwili wyjazdu z hotelu czyli o godz.19.tej. Niestety o godz. 11 tej zamknięto dla nas posiłki, napoje i tylko za opłatą 20 euro można było przebywać na terenie restauracji. Oczekiwanie grupy na pomoc Pani rezydent nie przyniosło efektu nawet nie pojawiła się w hotelu .A my czuliśmy się jak złodzieje, których głośno wypraszano z restauracji.
żadnej pomocy ze strony rezydentów . Jak można tak okłamywać klientów. Na takie wczasy oszczędza się długo a potem
martw się sam. Słyszałam już wiele złych opinii o Itace, ale myślałam, że mnie to nie spotka.ZaletySzybko i grzecznie zawierane w biurach podróży umowy.WadyInne ustalenia w chwili zawierania umowy, a rzeczywistość na miejscu inna. Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony pracujących tam w imieniu Itaki rezydentek. Może trzeba nad tym trochę popracować. -
~wolu10 / 2023-06-26 22:27Ocena: 4.00 / 5
wycieczka objazdowa po Albanii "Albańskie orły", bardzo ciekawa, przewodniczka super i hotele bardzo dobre. Natomiast pobrana opłata po 5 Euro dziennie, która miała być przeznaczona na napiwki nie wiemy na co została przeznaczona. Dotychczas opłaty na napiwki były przeznaczane za wnoszenie i wynoszenie bagaży. Ta wycieczka była naszą trzecią w tym roku z ITAKI. Na pierwszych dwóch w ramach napiwków bagaże były wnoszone i wynoszone. Na wycieczkach w poprzednich latach było tak samo. Nasza reklamacja, że opłata została pobrana niesłusznie została rozpatrzona negatywnie. ZaletyPiękny kraj mili ludzie, piękna historia, burzliwy rozwójWadybrak obsługi w hotelach- wnoszenie i wynoszenie bagażu pomimo pobranego z góry napiwku -
~Zbigniew / 2019-10-10 22:36Ocena: 4.00 / 5
Pani Magdalena A. - rezydentka i przewodniczka na Zakynthos to rewelacyjna osoba. Kompetentna, uprzejma, zawsze pomocna. Wycieczka po Zakynthos pod jej przewodnictwem była czystą przyjemnością. Brawo ITAKA. ZaletySwietna wycieczka po Zakynthos dzięki rewelacyjnej pracy przewodniczki pani Magdaleny. -
~Zenpar / 2019-10-10 23:08Ocena: 4.00 / 5
Wrzesień 2019, pobyt 7 dni w hotelu Strand w Tabie. Naprawdę to pełne 6 dni, przynajmniej dla nas lecących z Warszawy.... Ale zapłacone za 7!
Hotel ok, cudownie położony, piękne zadbane otoczenie, miła obsługa, dobre jedzenie...
Wycieczki fakultatywne ok, niestety czasem przewodnik może wiele zepsuć. Wycieczka do Izraela, warto było. ale p. Milena przewodniczka musi trochę popracować nad swoim warsztatem, no i brak tej wiedzy...ZaletyŚwietny hotel i cała oprawa na 5.WadyOkrojony pobyt i mało profesjonalna przewodniczka p. Milena. -
-
~Alicja / 2019-08-01 11:36Ocena: 3.67 / 5
Wycieczka super, hotel cudowny, jedzenie rewelacyjne, Hotel Fafa Premium godny polecenia. Obsługa bardzo pomocna :)
Natomiast rezydenci, mało profesjonalni w tym co robią a raczej nie robili. Mi osobiście nie pomogli w niczym, a chyba po to tam są. Bardzo to przykre ! -
~Aneta / 2023-07-22 10:32Ocena: 3.67 / 5
Fajny pobyt w Turcji, szkoda że współpracuje z najtańszymi przewoźnikami. Na odprawę w Grecji czekaliśmy okolo 4 godzin. Statki, które przypłynęły po nas były odprawione pierwsze. Nie polecam wycieczki na Kos!!!!! -
~Ania / 2021-05-14 20:01Ocena: 3.67 / 5
Szanowni Państwo firma Itaka odmówiła nam realizację bonu na wyjazd do Polski. Domagała się wykupu wycieczki zagranicznej.Oddaliśmy sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i okazało się że Itaka nie ma prawa tego robić.Rzecznik nakazał zwrot pieniędzy z bonu lub rezerwację z bonu wyjazdu nad Polskie morze.Jeśli macie Państwo taki problem zgłaszającej to. ZaletyBrakWadyBrak -
~Anna / 2022-09-13 09:47Ocena: 3.67 / 5
Całkowity brak zainteresowania ze strony rezydenta i Itaki . Kontakt z rezydentem ograniczony krótkie info na lotnisku w autokarze , następnie spotkanie w hotelu na zdawane pytania rezydentka odpowiada zdawkowo w ogóle jak mogę pytać ma jeszcze inne hotele do objazdu , mamy rodzić sobie sami a nie zwracać jej głowę. Dzień wyjazdu zbiórka rozpisana na 1 w nocy . O godzinie 1,45 po dziesięciu telefonach rezydentka łaskawie odbiera telefon zaskoczona że nie mamy transferu na lotnisko . Próbuje coś tłumaczyć ale sama nie wie co powiedzieć . W podobnej sytuacji okazuje się że są też goście z innego hotelu Azure położonego niedaleko nas tam sytuacja tragiczniejsza jest tam też nie mające jeszcze roku dziecko o nich również Itaka zapomniała . Mijają kolejne minuty 2 w nocy rezydenta nie wie co robić informuje nas tylko że jak nie odprawimy się do 4,20 to nie odlecimy , obsługa hotelu uczynna proponuje nam zamówienie taxi . 2,15 zamawiamy taxi czas dojazdu na lotnisko to 1,5 godziny . 2.17 Rezydenta dzwoni że załatwiła busa będzie o 2,30 . Podjechał bus 2,30 jednak okazuje się że nie jedziemy prosto na lotnisko musimy zabrać jeszcze zapomnianych gości z drugiego hotelu Azuri . Podjazd pod Azuri bus przepełniony matka z małym dzieckiem na kolanach siada na miejscu obok kierowcy o pasach nie może być mowy , czasu coraz mniej a samolot nie będzie czekał . Bus pędzi jak szalony 4,00 jesteśmy u celu lotnisko , nerwowo wyciągamy walizki oczywiście nie może być mowy że czeka na nas rezydent na lotnisku . Ostatnie chwile i zdążyliśmy odprawić się na samolot . Dziękujemy Ci Itako za całkowity brak zainteresowani swoimi turystami , dziękujemy za to że na samej końcówce zafundowaliście nam wysoki poziom adrenaliny , stresów i nerwów . Jak można zapomnieć o swoich turystach ZaletyWszystko poza ItakaWadyItaka
strona 12 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
