Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Webd.pl opinie

Ocena na podstawie 51 opinii

3.19 / 5

  • Wsparcie techniczne
    2.96
  • Parametry
    3.29
  • Wydajność
    3.16
  • Cena/Jakość
    3.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bery / 2007-05-05 12:24
    Ocena: 4.50 / 5
    Webd.pl w ofercie pominął listy mailingowe do najtańszego zestawu. Inne firmy już to mają. Mimo wszystko to bardzo tani i dobry hosting. Polecam
  • ~Blosiu / 2016-09-06 12:04
    Ocena: 4.25 / 5
    Jako właściciel firmy oraz freelancer w dużej mierze cenię sobie pomoc zewnętrzną w różnego typu projektach. W webd.pl ta pomoc jest zawsze od ręki, a to znaczy, że zaoszczędzam mnóstwo czasu na szukanie odpowiedzi, a którego mi tak brakuje! To właśnie dlatego wybrałem tą firmę a nie inną.
  • ~lonoxi7048@offsala.com / 2022-08-18 14:06
    Ocena: 4.25 / 5
    Korzystam z hostingu webd.pl od wielu lat. Nie mam wielkich wymagań technicznych, które żyłowałyby procesory albo wymagały prędkości nadświetlnej - zwykłe strony www dla biznesu. Nie mam złych doświadczeń, które kazałyby mi szukać innych dostawców. Fakt - zdarzają się przerwy w działaniu stron (a tym samym poczty), ale jest to w znośnych ramach czasowych i rzadko (1-2 x w roku). Jestem w stanie wybaczyć, bo cena jest nie do pobicia. Support zawsze reaguje - konkretnie, bez utrudnień i szybko. Jeśli moi klienci nie mają szczególnych fantazji technicznych, to polecam zawsze webd.pl i dotąd nie musiałem przez to świecić oczami. Więc chyba jest OK, nieprawdaż?
    ZaletyTechnicznie OK, finansowo bardzo OK. I nie spamują nachalnymi pseudoofertami jak np. w nazwa.pl
    WadyKto ich nie ma. Nie przekraczają cienkiej, czerwonej linii.
  • ~Wiktoria / 2016-09-06 16:17
    Ocena: 4.25 / 5
    Bardzo dobrze oceniam pomoc techniczną. Zawsze kiedy korzystam jest bardzo szybka i skuteczna.
    Dziękuję i życzę wysokiej premii.
  • ~Slawo / 2017-07-04 14:42
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam od kilku lat dwa konta - stronę oraz serwis z grami online. serwis z grami przeniosłem z superhost - ze względu na cenę (dużo taniej za dużo więcej pojemności dysku i transferu miesięcznego).
    Przez kilka lat zauważyłem, że webd się rozwija ku lepszemu! Dużym minusem jest (nie wiem czy nadal) blokada na wykorzystanie zadań CRON'a - jak chciałem po przenosinach ze superhostu uruchomic zadania crona to okazało się, że ... można tylko jedno zadanie!!! i jeszcze trzeba poprosić obsługę, by to uruchomiła. Po uruchomieniu okazało się, że ... mój skrypt za bardzo obciążał serwer i mi to zablokowali! I tak skończyła sie moja przygoda z cronem w webd.pl - teraz obchodzę to inaczej, i na pewno jest to większe obciążanie serwera, niż by to robił cron ...
    Zaletybardzo niska cena za spory transfer i sporo miejsca na dysku
    Wadyniemożność skorzystania z zadań cron'a, blokowanie niektórych funkcji - o odblokowanie trzeba się prosić, czasami (kilka razy w roku) zdarza się brak połączenia z serwerem
    z 10 lat, 39.9zł brutto za najniższy pakiet (20GB dysk, transfer miesięczny 200GB)
  • ~KamilB / 2022-08-26 13:53
    Ocena: 3.50 / 5
    I kolejna awaria. Od ponad godziny nasza firma i nasi klienci, którym oferujemy hosting nie mogą wysyłać ani odbierać poczty. Żadnych konkretnych informacji z BOK.

    Do zeszłego roku było OK. Aktualnie coraz więcej awarii a nasza firma musi się tłumaczyć swoim klientom dlaczego nie działa im poczta. Coś się w WEBD popsuło a my poważnie ryzykujemy utratę klienta. Odeszła z zespołu WEBD, bardzo kompetentna osoba, Pani Barbara G. To już nie ten sam WEBD bez Pani Barbary i jej szybkich i konkretnych działań. Ze względu na potencjalną utratę wizerunku i klientów rozważamy zmianę na innego dostawcę.
    ZaletyDo zeszłego roku OK.
    WadyAwarie. Od pewnego czasu zbyt dużo awarii. Odeszła z zespołu WEBD, bardzo kompetentna osoba, Pani Barbara G. To już nie ten sam WEBD bez Pani Barbary.
  • ~leo / 2022-06-17 09:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Hosting padł wczoraj, poczta nie działa od 15/06/2022. Usługodawca twierdzi, że przywrócił usługi ale problem dalej jest.
    Zaletycena
    WadyCzęste awarie
  • ~2 letni partner / 2007-11-07 09:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Abstrahując od kwestii awarii technicznych, które się zdarzają, generalnym problemem WEBD jest skandaliczna obsługa klientów - ktoś im świetnie wymyślił system komunikacji z klientami... ale dla robotów. Brak ludzkiej twarzy obsługi skutkuje tym, że właśnie przenoszę strony klientów do innego operatora, bo CPanel to mają wszyscy i żadna to z ich strony rewelacja, natomiast gdy coś się kolokwialnie mówiąc "sypnie" to nie ma reakcji. Czasami mam wrażenie że za tym niezłym stosunkiem cena/jakość kryje się jedna osoba, która nieszczególnie potrafi być jednocześnie techniczna, marketingowa, pijarowa i sprzedażowa bo to po prostu niemożliwe i dlatego czas stamtąd znikać zanim w ogóle cały WEBD w wyniku kryzysu przestanie istnieć.
    Zaletyniska cena
    Wadyniska jakość obsługi, częste awarie, eksperymenty w ciągu dnia roboczego
    2 lata, 299 zł za rok
  • ~ensim / 2023-02-16 14:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem (choć już niedługo) z nimi od kilku lat. Było ekstra, teraz za włączenie Lets Encrypt który inni dają za darmo, trzeba włączyć plan 2x droższy. Chciałem zmienić na mniejszy bo nie wykorzystuję i za różnicę mógłbym sobie opłacać SSL, to kazali zapłacić za migrację w dół. Było super, a teraz co rok cena w górę a jakość zalatuje PRL'em.
    Zaletyna ten moment chyba brak
    Wadyza wszystko hajsy, nawet za rzeczy które inni mają free w najtańszych pakietach
  • ~Uczestnik44 / 2023-01-15 15:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety , podobnie jak adam i inni, Kiedyś było OK. Teraz szorują po dnie i mule. Nie zaksięgowała im się wpłata rzekomo za fakturę, ale żadnego przepraszam. Tylko krótko, już działa i dowidzenia. Zapłaciłem Za około półmiesiąca a hostingu nie miałem, zero informacji o zwrocie pieniędzy czy jakiekolwiek przeprosiny. Oni otrzymali informację od Klienta po 11 dniach i jest wszystko git dla nich. Nie polecam już. Przez cztery dni nie udało mi się dodzwonić na infolinię, a gdy zapytałem korespondencyjnie co z infolinią to zero odpowiedzi. Czuję się olany krótko mówiąc.
    ZaletyKiedyś wszystko OK
  • ~Witold / 2022-11-16 17:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Od kilku lat korzystam z serwerów webd, czekam obecnie na wygaśnięcie umowy i przenoszę hosting na inna platformę, widać gołym okiem że zespół technicznie jest bardzo słaby, brak podstawowej wiedzy z zakresu bezpieczeństwa serwerów i powierzonych danych przez klienta (kilkukrotnie o tym można było się przekonać), nie jest to hejt zaznaczam ani konkurencja, owszem tak do 2019 roku nie było zastrzeżeń, ot tamtego czasu porażka.
    Zaletyniska cena
    Wadybraki z zakresu bezpieczeństwa sieciowego
  • ~zawiedziony senior / 2022-07-19 13:45
    Ocena: 2.25 / 5
    W 2005 roku zacząłem używać tego hostingu ze względu na cenę.
    Wraz z rozwojem czasu zaczęły się rozwijać również moje potrzeby i wymagania. Do pewnego czasu były idealnie pokrywane przez tego usługodawcę.
    Niestety od dwóch-trzech lat mimo rosnących cen usług jakość dramatycznie spadła. Co chwila awarie, rozłączanie połączenia ftp. Odpowiedzi supportu na poziomie studenta-śmieszka-stażysty, który nie pojmuje, że tracąc czas tracę pieniądze. Nie mogąc realizować projektów i nie mając do nich dostępów narażam siebie na straty wizerunkowe i finansowe.
    Raz o mało nie straciłem poważnego klienta, bo w dzień prezentacji aplikacji serwery przestały działać.
    Jedynym powodem, dla którego jeszcze opłacam jedyny pozostały hosting to brak czasu na przeniesienie wszystkich projektów gdzie indziej.
    ZaletyJeszcze do niedawna konkurencyjna cena
    WadyKiepski support
    Częste awarie
  • ~Bardzo niezadowolony klient / 2022-07-04 14:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Awaria przynajmniej raz w w tygodniu, poczta nie działa równie często. Pomoc techniczna tragiczna, problem rozwiązywany bardzo długo...
  • ~Maxell / 2007-11-07 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam u nich konto EXTRA (299zł) od dwóch lat i przez pierwszy rok wszystko chodziło przyzwoicie. Jednak, z czasem, usługa systematycznie siadała, a to, co dzieje się z nią ostatnio, zmusiło mnie do ostrzeżenia potencjalnych klientów WEBD przed wyrzuceniem pieniędzy i dorobieniem się ostrej nerwicy. Panowie z WEBD mają chyba obecnie 2 razy więcej klientów niż ich sprzęt jest w stanie uciągnąć. Dlatego nerwica zdecydowanie gwarantowana, bo jeśli komuś zależy na stabilności, to wtedy częste komunikaty o braku odpowiedzi serwera będą się mu śniły po nocach. Mój serwis ma na siebie zarabiać, jestem więc zmuszony przenieść go razem z domeną gdzieś indziej. Na dodatek w zeszłym tygodniu wszystko padło kompletnie na dwie doby. I to akurat jestem jeszcze w stanie zrozumieć, bo innym firmom takie wpadki też się zdarzają. Jednak jedna taka duża awaria na rok, to nic w porównaniu z tymi ciągłymi, kilkuminutowymi przerwami w działaniu serwera. Mając firmowy serwis na takim serwerze tylko sobie wstyd robię i tracę klientów :(
    ZaletyDobre parametry (pojemność, limity, zarządzanie kontem)
    WadyAwaryjnością przebija niejeden darmowy hosting
    2 lata, 299zł/rok
  • ~INfgo / 2022-10-28 09:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Jak piszę inni... niestety awarie, przerwy w działaniu poczty, zwłoka z synchronizacją poczty masakryczna czasami - do zastosowań biznesowych slabo. Ostatnia awaria ogarnięta po 3 dniach firma straciła kasę
    Zaletycena
    Wadyniestety awarie, przerwy w działaniu poczty, zwłoka z synchronizacją poczty masakryczna czasami - do zastosowań biznesowych slabo. Ostatnia awaria ogarnięta po 3 dniach firma straciła kasę
  • ~Jan / 2022-12-08 08:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Kiedyś było dobrze. Od kilku miesięcy poniżej krytyki. Co trzy dni coś nie działa. Problemy z zabezpieczaniami. Na odpowiedź (tylko korespondencyjnie) trzeba czekać ponad dobę. Absolutnie nie polecam.
    Zaletycena
    Wadysłabe zabezpieczenia (o ile w ogóle jakieś mają), słaby kontakt, słaba pomoc
  • ~Kowalski / 2023-05-26 00:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Około dwóch miesięcy wstecz, zaobserwowałem blokowanie ruchu z adresów IP z poza Polski. Po zgloszeniu problemu niby "włączyli zagadkę" weryfikującą boot-czlowiek. Zagadka nie działa, a ruch z poza Polski jak był blokowany tak jest dalej. Admin twierdzi że w logach widzi wszystko ok. Jak przesłalem film z nagraniem że moja strona www jak i CPanel jest niedostępny, a "zagadki" niema, to po kolejnych kilku wiadomościach temat olali. W chwili obecnej nie reagują na zapytania. Przygoda z webd.pl nie trwała nawet roku.
    ZaletyTanio. Brak takich usług jak darmowy certyfikat SSL zmusza do samodzielnego rozwiązywania problemu - dzięki niskiej jakości usług dociekliwi mogą poszerzyć swoją wiedzę.
    WadyBardzo słaby poziom pomocy technicznej - właściwie to jej brak. Sport ograniczenia funkcjonalności konta.
  • ~Slawo / 2014-12-02 23:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Najtańszy hosting jaki znam. Niestety poza miejscem na serwerze nic dobrego tam nigdy nie znalazłem. Jak chciałem przenieść swój serwis to okazało się, że webd.pl nie pozwala na samodzielne ustawianie zadań CRONa. Owszem, po kilku zapytaniach ustawiono mi ... jedno zadanie, które za chwile zostało zablokowane z powodu ... zbyt dużego obciążenia dla serwera. Nadmienię, że takich zadań ok. 10 mam ustawionych od 7 lat na superhost.pl i nie ma problemu.
    Ponadto co jakiś czas zdarzają się awarie i brak połączenia z serwerem. Może po przenosinach serwerowni do warszawy teraz coś się poprawiło.
    Na małe strony bardzo dobry i tani hosting, ale tylko tyle.
    Zaletynajtańsi na rynku
    Wadynie można korzystać z crona i z wielu innych funkcji
    ok. 5 lat, 39,90zł/rok za hosting MINI
  • ~Abonent / 2022-03-19 07:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Dramat pod wzgledem wsparcia technicznego. Praktycznie przy każdym problemie stosują spychologię- naprawdę sam, nawet jeśli problem leży po stronie serwera.
    ZaletyTylko cena
    WadyWszystko pozostale
  • ~klient / 2015-10-08 18:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Pomoc 24/7 nie istnieje , w weekendy nie robią nic, a jak odpiszą w ciągu kilku dni to jest super, przez dwa miesiące ciągłe awarie na webd -przerzucone na inny serwer lub locahost wszystko działa
    Problemy z wordpressem i woocommerce notoryczne co chwile "coś" a "support" odpowie za 2-3 dni i poprawi jak mu wyślesz krok po kroku w czym problem.
    Olewania klienta. Cena niska no ale co z tego :( Kiedyś byliśmy bardzo zadowoleni po ostatnich notorycznych problemach przenosimy sie wraz z klientami przy najbliższej okazji,bo ręce opadają.
    Zaletycena
    WadyObsługa klienta, brak szybkiej reakcji na problemy, zawodność,
    2lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 3.13, ilość opinii: 231
OVH.pl
Ocena: 1.63, ilość opinii: 93
cal.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 89
Webd.pl
Ocena: 3.19, ilość opinii: 51
Netart.pl
Ocena: 3.81, ilość opinii: 28
Webserwer.pl
Ocena: 2.65, ilość opinii: 13
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799