MiejscowośćKuźnia Raciborska
strona 99 z 225
-
~Dorota / 2021-09-17 08:57
Umowy potrafią załatwiać z klientem przez tel, ale wszelkie zmiany to już tak się nie załatwi.Dzwoniąc przełączają na robota, z którym i tak nic się nie załatwi. -
-
~Daniel / 2021-09-16 20:19
Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia, więcej braku internetu i awarii niż internetu w jakkolwiek dobrej jakości. Kiedy awarii nie ma to non stop rozłącza mimo zgłoszeń i wymian karty sieciowej z ich strony. Internet z Vectry nie nadaje sie ani do gier ani do zdalnych zajęć ani nawet do oglądania filmów czy seriali. Już nie wspominam o tym, że jak mają problemy z internetem to do telewizji też nie ma dostępu (więc płacisz a zazwyczaj nie masz dostępu do niczego a jak masz to w beznadziejnej jakości). Więcej nerwów niż pożytku a pieniądze pobierają większe niż w ofertach konkurencji. Wady-częste awarie
-najgorsza jakość internetu z dostępnych ofert na rynku
-brak pomocy mimo zgłoszeń
-wysoka cenaMiejscowośćŻory -
~Tomek / 2021-09-15 12:50
Internet to tragedia jeszcze tak słabego neta to nigdy nie mialem. WadyInternetMiejscowośćNowa Ruda -
~PPSS / 2021-09-15 11:19
Internet stacjonarny działa wolno, regularnie się wiesza, obsługa techniczna ignoruje odbiorców, na infolinii nie można się często nawet przez 30-40 minut dodzwonić. Odradzam zdecydowanie. MiejscowośćPoznań -
~ALICJA / 2021-09-15 10:44
Ja nie narzekam ogòlnie na jakość usług. Ale wirtualny konsultant to porażka. Nic nie można wyjaśnić. Bez mojej zgody wliczyli mi 9.99 miesięcznie za usługę, której nie zamawiaĺam " szybka pomoc-dom". Złożyłam rwzygnację z usług vectry emailem. Nawet nie raczyli zadzwonić z jakiego powodu. Nie zależy im na klientach. WadyBrak kontaktu z BOK.MiejscowośćKielce -
~Trewur / 2021-09-14 12:46
Obsługi klienta to nie ma, chyba że chodzi o płatności, wtedy sami się odzywają. Częste awarie, brak internetu. Nie polecam. MiejscowośćBiałystok -
~Marcin / 2021-09-12 22:20
Częste awarie, obsługi klienta praktycznie nie ma. Dodzwonić się do nich nie sposób, na stronie brak przekazu informacji o awariach, terminach usunięcia. Relatywnie droga firma, a awaryjność ponadrzecietne... Zalosne ZaletyBrakWadyAwaryjność, brak kontaktu z bok.MiejscowośćSzczecin -
~Sergio / 2021-09-12 12:40
Zly internet, jak i obslyga.ne polecam .mala jakosc .glygo oczekiwanie. ZaletyZlyMiejscowośćBiałystok -
-
~dario / 2021-09-11 16:41
Vectra (Telemarketer)+48 58 765 69 93 naciąga klientów MiejscowośćKielce -
~alix / 2021-09-09 21:30
złe podejście do klienta, żałosna pseudo pomoc wirtualna -nie polecam vectry -
~Rado / 2021-09-08 21:27
Słaba komunikacja oraz częste awarie. Pracując potrzebuję stałego dostępu do sieci, a ta jednak czasem zawodzi. Chyba przejdę do konkurencji MiejscowośćPolice -
~Maroi / 2021-09-08 13:52
Cały czas przeskakuje mi na pilocie wciskając co drugi program oszaleć można zróbcie coś z tym ZaletyDobrzeWadyDobrzeMiejscowośćOlsztyn -
~Michał / 2021-09-07 21:26
Od połowy lipca nie działa usługa HBO-Go i funkcjonalność umożliwiająca oglądanie trwających programów, problem dotyczy dekodera z nagrywarką. Wcześniejsza wymiana pomogła na około miesiąc. Dział Call-Ccenter sam nie na co się zdecydować, raz proszą o podanie parametrów sieci, raz proszą o przywrócenie ustawień fabrycznych, innym razem o reset urządzenia - wiedzą, że jest problem ale nie potrafią go rozwiązać. Najlepszym rozwiązaniem to rozwiązanie umowy i powrót do Solorza. ZaletyDziała w podstawowym zakresie.WadyKlient płaci za niedziałające usługi - odpowiedz Vectra: "nie zarejestrowano awarii ..."MiejscowośćGdańsk -
~Ana66 / 2021-09-06 11:54
Ciągle braki Internetu,słaba oferta programów zagranicznych,brak kontaktu z obsługą techniczna w szczegolnosci..i mój "ukochany " twór...rozmowa z AUTOMATYCZNA SEKRETARKA???????????? MiejscowośćRadom -
~Dragon933 / 2021-09-05 21:17
Od piątku internet chodzi jakby chciał i nie mógł tak samo jest a telewizja zostało zgłoszone to dostałem informację, że nie mają wolnych terminów aby mógł przyjść technik i to ogarnąć śmiech na sali nie polecam i najlepiej uciekać od nich jak najdalej. ZaletyChyba nie ma żadnych zalet.WadyInternet dramat.MiejscowośćKuźnia Raciborska -
~Jan / 2021-09-03 23:27
Średnio co 3 tygodnie od podpisania umowy wywala internet w piątek od około 18 i tak do soboty popołudnia. MiejscowośćWarszawa -
-
~Leon / 2021-09-01 17:27
Zmarnowałem trzy tygodnie i trochę czasu swojej pracy, próbując połączyć się z Vectrą i za każdym razem, gdy miałem umówione spotkanie, technik nie przychodził bez uprzedzenia. Wszystko, co mógł zaoferować Dział Obsługi Klienta, to wyznaczenie nowego terminu wizyty technika na następny tydzień. Zaletynie maWadynie potrzebuja nowych klientow -
~Tomek / 2021-08-31 17:30
Rozwiązywanie problemów przez VECTRE jest na bardzo niskim poziomie, nie potrafią przyznać się do problemów i ich rozwiązać. Nie polecam tego dostawcy ZaletybrakWadybrakMiejscowośćPruszków -
~Ewelina / 2021-08-30 13:47
To jak traktują klienta to porażka jednym słowe aby jak najdalej od vectry nigdy więcej ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe płaci sie za nic i jeszcze za niekompetentnych pracowników obciążają za przybycie monteraMiejscowośćChełm -
~Janek 64 / 2021-08-30 12:18
Pomimo wielokrotnych prób nie jestem w stanie przebić się przez boty i automatyczne sekretarki pierwszy i ostatni raz z tą firmą, nigdy więcej wojny i vektry! ZaletyBrakWadyWszystkie możliweMiejscowośćGdańsk
strona 99 z 225