MiejscowośćJelenia Góra
strona 98 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- nastepna »
-
~ojihhbn / 2021-11-29 10:02
Zdarzyło się, że zostały mi włączone usługi których nie zamawiałem. Po reklamacji zwrócili nienależnie pobrane pieniądze. Mają czasem promocyjne oferty z których skorzystać mogą tylko nowi klienci - gdzie tu poszanowanie stałego klienta? -
-
~abdez / 2021-11-28 13:02
dnoo i 10 metrów mułu internet co chwile ma jakieś przerwy w działaniu skoki w predkosci pobierania czasem nawet youtube nie działa jak powinien nie mówiąc już o graniu w sieci czy czymkolwiek na co pozwala każdy inny internet MiejscowośćTarnowskie Góry -
~Ania / 2021-11-28 09:43
Po ostatniej aktualizacji i wymianie dekodera włączanie telewizora to koszmar. Zawsze trzeba przejść przez wybieranie wielu pozycji:otwiera. Domyślnie zawsze otwiera się radio, potem trzeba wybrać telewizje, potem z kilku opcji swoja opcję, potem ostatnio oglądany, potem zawsze doglądaj, ponieważ domyślnie pokazuje się oglądaj od początku. KOSZMAR, KOSZMAR. Obsługa interesanta mówi, że wszyscy są niezadowolenie ale to jest mowy sowtwer. WRRRR Zaletydużo programówWadynowe oprogramowanie, wydłużające włączanie telewizoraMiejscowośćWarszawa -
~krzysztof / 2021-11-26 16:39
vectra tragedia, prę∂kość od tygodnia 2 MB ale jak Pazura reklamuje to widać, że to dno!
MiejscowośćOlsztyn -
~Jdnnjsj / 2021-11-26 16:21
Wcześniej sporadycznie, teraz od miesiąca codziennie są jakieś problemy zarówno z internetem, jak i z telefonem stacjonarnym. Internet nie spełnia kryteriów za które płacę (zamiast 60 czy 100 Mb/s mam 4-17 Mb/s w szybkości ściągania, wstawianie zaś to 238 kB/s? Co?), co kilka godzin się urywa i nie ma w ogóle połączenia. Jeśli chodzi o telefon stacjonarny, jakość połączenia telefonicznego jest koszmarna, często się tnie, wielokrotne szmery czy ucięcia połączenia. Zamierzam zrezygnować i wziąć internet stacjonarny u jakiegokolwiek innego dostawcy. Vectry nie polecam. WadyPłacąc za internet ma się 1/6-1/10 szybkości za którą się płaci. Częste braki połączenia. Nie polecam, jeśli komuś zależy na niezawodnym Internecie.MiejscowośćBiałystok -
~Ella / 2021-11-26 09:01
komlpletne dno. Internet nie spełnia obiecanych parametrów, Ich router wyłączyłam, bo ciągle się zawiesza. Reklamacji mam już kilkanaście na koncie, a usługę mam od kilku miesięcy. TV - zepsuł się dekoder, miesiąc temu. Do tej pory nie mam wszystkich wykupionych kanałów. Miesiąc czasu trwało, żeby w końcu przysłali serwisanta. Ciągle dostawałam pouczenia, co mam zrobić, jak odpisywałam, że nadal nie działa, to brak reakcji. Koszmar. Zażadałam korekty faktury za miesięczny brak usługi., oczywiście zero reakcji. Odliczam miesiące do końca umowy promocyjnej. Zaletykompletny brakWadyczęste awarie, zła jakość sygnału, reklamacje - koszmar!!!MiejscowośćWrocław -
~dyzma / 2021-11-24 12:09
internet włączyli dzisiaj ok.11(24.11.21) ,wczoraj ok.6 i tak jest od ponad miesiąca. żadnej informacji o przerwie w dostawie usługi .firma klientów ma w głębokim poważaniu ,nie polecam ich ludziom pracującym/uczącym się zdalnie . ZaletyżadnychWadyopłata nie adekwatna do jakości usługiMiejscowośćWarszawa -
~Hhhh / 2021-11-23 20:19
Oszuści i tyle rozwiązałem umowę przez telefon przekonali mnie żebym przeniósł pod inny adres, nie wywiązalu się z przeniesienia w ciągu 2 tygodni zero kontaktu w sprawie przeniesienia, chciałem ponownie zrezygnować powiedziano że obowiązuje mnie nowy miesięczny okres wypowiedzenia mimo iż od 1,5 m_ca nie korzystałem z usług Vectry wystawili fakturę za usługi z których nie korzystam oszustwo i tyle na pewno nigdy do was nie wrócę do oszustów nie warto. Nie polecam nikomu ZaletyŻadnychWadyOszuściMiejscowośćŁomża -
-
~Robson / 2021-11-23 19:30
Ostatnio to jakaś porażka z tą Vectrą,jakaś masakra!!! Coraz częściej problemy z telewizją,rwie i zacina co doprowadza do szału. A do tego teraz kolejna awaria i zostaliśmy bez tv.i neta. Internet też działa jak po relanium forte,z rzekomych 600Mb/s wyciąga może z 200 na wi-fi. Czekam aż umowa się skończy i uciekam z Vectry bo nie są warci tych opłat. A żeby dodzwonić się do nich to już graniczy z cudem. ZaletyŻadnychWadyCoraz więcej ...!!!MiejscowośćTarnowskie Góry -
~Ruda / 2021-11-23 16:52
Nie polecam, niby wszystko miało być dobrze żadnych kłopotów a tu drugi dzień internetu i awaria,
Gdybym wiedziałam że internet stacjonarny z play będzie prze Vectre to bym nie brałam, dopiero ck zrezygnowaliśmy z tego badziewa które ciągle miało awarie to teraz ta sam sytuacja ruter z vectry internet z Play najgorsze powiązanie. Szkoda nerwów na obsługę klienta gdyby nie zdalne lekcje dziecka to bym już po dwuch dniach tej udręki zrezygnowalaZalety----WadyCiągle awarie,
Brak możliwości w brankiu udziału w zajęciach lekcyjnych przez awarie.
Nie miła obsługa, bardzo brzydko a wręcz okropnie się odzywają do starych klientów którzy przeszli gdzie indziejMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Robertobocian / 2021-11-23 16:12
Witam.
Chciałbym podzielić się właśnie obsługą klienta na poziomie "zero". Niestety. Starych klientów maja głęboko w d.... i to dosłownie. Nowych chyba też. warunki promocyjne nie do spełnienia. Umowa się kończy, nie mogę być nowym klientem i śmieszne propozycje co do przedłużenia umowy. Złożyłem skargę. Nie polecam i odradzam każdemu. Rozmowa na infolinii z botem. to już totalna porażka. Nigdy na nich nie narzekałem do tej pory. Ze smutkiem, ale żegnam się z tą firmą na dłuższy czas póki nie zrozumieją że robią błąd marketingowy.ZaletyJakość usług była zawsze dobra.WadyOlewanie starych klientówMiejscowośćElbląg -
~Aneta / 2021-11-23 13:24
Nie polecam tej firmy od dwoch miesiecy mieszkam pod innym adresem a oni wystawiaja mi non stop faktury za stary adres i nowy. Sprzet stary zdany adres zmieniany a non stop naliczaja dwa adresy. Telefon zablokowali miesiac juz nie mam a ci non stop naliczaja abonenty. Do tego jak dzwoni sie do biora to czlowieka maja za nic traktuja jak smiecia. A nowego adresu wogole nie chca zmienic ZaletyNie ma zalet czlowiek staly klijent od czterech lat a maja go w tylkuMiejscowośćBydgoszcz -
~Anna / 2021-11-23 13:24
Nie mogłam korzystać z Internetu bo był jego brak A co wiązało się z moją pracą więc nie pracowałam, nie mogłam zarabiać pieniędzy co również wiąże się z problemami u szefa !!!Nigdy nie wykupie już Internetu w Vectrze. WadyCzęste awarieMiejscowośćRadom -
~Tomek / 2021-11-23 03:28
Nie polecam,nie miłą obsługa co do monterów,drogo,internet się zawiesza,na początku masa kanałów a po czasie blokują kanały i płacisz za nic.Nie polecam. ZaletyRzadnychWadyWszystko na nieMiejscowośćWałbrzych -
~areusz / 2021-11-23 03:17
Za 44 zł na m-c mam bardzo wolny internet w zakresie pobierania jak i wysyłania, często nie mam internetu, przy zawieraniu umowy mówiono, że prędkość będzie 5 razy szybsza niż teraz co mam, nie mam z tego tytułu żadnych ulg, zgłaszanie reklamacji nie ma sensu, wymijające odpowiedzi, radzę zmienić operatora. ZaletyŻadnych zalet.WadySame wady.MiejscowośćGłogów -
~vectrahappycustomer / 2021-11-22 15:42
technik nie przyjezdza dwa razy na umowiony termin na instalacje internetu, niesamowite akcje sie dzieja w vectrze Zaletyzadnych zalet -
-
~zykfryt / 2021-11-21 22:11
dekoder smart 4k, internet 600Mb, telewizja - totalna katastrofa dekoder wiesza się co chwila, router tez działa gorzej niz poprzednie, rwie na WIFI, tylko internet z kabla (LAN) działa stabilnie, ale 600Mb to chyba nigdy nie będzie, jak jest czasami 150-200Mb w porywach to juz sukces... ogólnie dno za 105 zł miesięcznie WadycałokształtMiejscowośćBielawa -
~Angelika / 2021-11-19 18:33
Firma 3razy wystawiła nas do wiatru. Umawialiśmy się na konkretny dzień i przedział godzinowy, nawet nie pofatygowali się zadzwonić do klienta i poinformować, że nikt nie przyjdzie w celu zainstalowania telewizji. Tym samym zostaliśmy 3tygodnie bez telewizji. Zamówienie miało miejsce zarówno internetowo, jak i telefonicznie. Ponadto w oddziale Vectra wzięto od Nas numer kontaktowy i do dzisiaj nikt się nie odezwał.
Nie polecam tej firmy.
Szkoda czasu.ZaletyBrakWadyNiedotrzymywanie terminów realizacjiMiejscowośćRybnik -
~Michał / 2021-11-19 08:57
Internet co chwila zwalnia, występują utraty pakietów i częste awarie. Teraz nie da się pracować. Na szczęście to mój ostatni miesiąc umowy lojalnościowej, wypowiedzenie już złożone :) Nigdy więcej vectra!!! Mam ponad 25 zgłoszeń w panelu administracyjnym, żadne nie zostało rozwiązane. ZaletyBRAKWadyAwarie, utraty pakietów, straszenie karami, doliczanie dodatkowych opłat do rachunku, fatalna obsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Anton / 2021-11-17 18:29
Jakość internetu - dno. Cały czas są jakieś problemy, przerwy w dostarczaniu usług. Po wypowiedzeniu umowy dwa razy odmówiono mi w przyjęciu routera. Nie chcę mi się więcej czasu na nich tracić, pewnie będę zmuszony do zapłacenia kary.
Polecam kilku razy się zastanowić zanim się zdecydować na zawarcie z oszustami jakich kolwiek umów.ZaletybrakWadyNieuczciwość i nierzetelność. Brak organizacji, udzielanie nieprawdziwych informacjiMiejscowośćWrocław
strona 98 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- nastepna »