Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4461 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2021-10-08 13:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Niby płacisz za 600 MB a obniżają zawsze prędkość o połowę. Czyli płacisz za 300 MB. Te 600 w umowie dają tylko na 2 godziny dziennie a reszta to obcina o połowę. No ale taka umowę podpisujesz _ do 600 a gwarantowane min 300. Wiec jeżeli myślisz że cena jest dobra to pomysl, że ta cena jest za połowę tego co oferują.
    ZaletyBez awari
    WadyObcinają prędkość o połowę a cena zostaję jak za pełny pakiet
    MiejscowośćLegnica
  • ~Michał / 2021-10-08 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak bardzo pijany musiałbym być żeby ponownie podpisać umowę z tą 'firma'. Obsługa klienta na najgorszym możliwym poziomie- odsyłanie od infolinii do oddziału, nikt nic nie wie i na dodatek chamstwo pełną gębą. Życzę rychłego upadku.
    MiejscowośćWrocław-Fabryczna
  • ~Ewa / 2021-10-02 19:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem tą firmę kompletnie nie jest zainteresowana klientem, to mało powiedziane, lekceważenie chyba mają wpisane w statucie.
    Dwa tygodnie wcześniej umówiona na montaż nowego rutera w związku z podniesieniem prędkości, dostarczanego Internetu. 29.IX.2021 Dzwonie na infolinie, czekam poł godziny na połączenie z konsultantem, upewniam się czy montaż aktualny, otrzymuję zapewnienie, że "jeśli technik był umówiony na montaż to jest jego obowiązek .... Gnam przez pół Polski (sprawy zawodowe to spowodowały),żeby być w domu. Czekam zgodnie z umową od 16 do 18.00 spokojnie bo zaraz przyjdzie przecież "to jego obowiązek" 15 minut przed koncem tego czasu dzwonie na infolinie. Konsultant zdziwiony moja irytacją, beble coś ,że jakaś wada systemu, problem natury technicznej ale postara się spowodować wizytę technika. NICZ Z TEGO .ANI TECHNIKA ANI TELEFONU Z WYJAŚNIENIAMI. Dzwonie na infolinie, rezygnuje z usługi, Idę spać bo rano znów poł pół polski do przejechania do pracy .Vectra mi zrobiła takie ćwiczenia. ŻENADA, WSTYD,PORAŻKA JAKIM CUDEM UDAJE SIĘ WAM FUNKCJONOWAĆ NA RYNKU. MAM PORÓWNANIE Z INNĄ FIRMĄ KTÓRA DOSTARCZA INTERNET, TO JEST PETROTEL-TAM ,ZE JEST INTERNET W DOMU JEST TAK OCZYWISTE JAK WODA W KRANIE. ŻADNYCH AWARII, KONIECZNOŚCI RESETOWANIA RUTERA NIC. LUDZIE OPANUJCIE SIĘ. PANIE PREZESIE CO PAN NA TO, SIENKIEWICZ SŁOWAMI KMICICA WYRAZIŁ TO SŁOWAMI "....KOŃCZ WAŚĆ WSTYDU OSZCZĘDŻ" CO PAN NA TO.
    ZaletyZERO
    WadyNIE MOŻĘ BYĆ GORZEJ
    MiejscowośćGostynin
  • ~Adela / 2021-09-30 20:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Kupiłam nowy telewizor 4k, a dekoder miałam do tv hd, więc nie było głosu. Technik sprawdził, że trzeba zmienić dekoder czyli dodatkowy miesięczny i jednorazowy koszt. To bym nawet zaakceptowała, ale chcą mi przy tym zmienić umowę na nowych droższych warunkach. Z tym absolutnie się nie zgodzę, nie dokupuję żadnych dodatkowych usług, ani kanałów, więc nie ma powodu do zmiany umowy. Jestem zdecydowana udać się do Rzecznika Praw Konsumenta.
    ZaletyBrak
  • ~qadam12 / 2021-09-29 11:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Stanowczo odradzam . Do momentu sprawnego działania było ok , od czasu wystąpienia awarii to już żenada . Infolinia, zgłaszanie usterki to tragedia ponad 40 min oczekiwania na połączenie. Zgłaszasz awarie przez infolinie lub stronę -wyznaczają termin za 10-14 dni, złożysz reklamację dostaniesz 50 gr ulgi w rachunku. Usunięcie awarii technik zgłasza w dniu wyznaczonym do jej naprawy a awaria zostaje dalej, zgłaszasz znowu dostajesz następny termin za 10-14 dni i sytuacja się w kółko powtarza . U mnie trwa to już ponad 70 dni, średnio modem ,,wyskakuje,, z sieci około 20 razy w miesiącu. Kupiłem internet od innego dostawcy i chodzi. Z wectrą nie mogę rozwiązać umowy bo kary umowne, sytuacja jest żenująca.
    ZaletyJak działa to jest przyzwoicie
    Wadyrzadko działa właściwie
    MiejscowośćCzarne
  • ~Mroczny / 2021-09-29 09:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez lata nie potrafili rozwiązać problemu z regularnym rozłączaniem modemu z Internetem. Po rozwiązaniu umowy twierdzą, że jeden z dekoderów nie został zwrócony. Radzę trzymać się z daleka.
    Zalety- teoretycznie dobre parametry Internetu
    Wady- regularne rozłączanie z Internetem (!!!)
    - problemy ze zwrotem sprzętu, nie odnotowali zwrotu pomimo jego dokonania
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marcin / 2021-09-29 03:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Cena hmmm nie warto jesli chodzi o internet.
    Konkurencja decydowanie lepiej
  • ~Reichenbachiana / 2021-09-27 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Nieuczciwa i nieprofesjonalna firma, niekompetentni pracownicy, niska jakość usług.
    MiejscowośćKrosno
  • ~Vectra nie działa / 2021-09-27 10:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Cena jest dobra ale to na tyle plusów. Obsługa to jedna wielka porażka nie można się dodzwonić czas oczekiwania na infolini to odpowiednio w moim przypadku 1h oraz 30 min niestety nikt nie odebrał. Tv jest okey ale Internet to katastrofa.
    ZaletyTV w miare, cena ok
    Wadypołaczenie internetowe , obsługa klienta 1/100 nie polecam
    MiejscowośćŚwinoujscie
  • ~vectra słab net / 2021-09-26 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    CH#JOWY INTERNET polceam zmienić internet CH#JOWY INTERNET polceam zmienić internet CH#JOWY INTERNET polceam zmienić internet CH#JOWY INTERNET polceam zmienić internet CH#JOWY INTERNET polceam zmienić internet CH#JOWY INTERNET polceam zmienić internet
    Zaletybrak
    Wadybad net
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Mario / 2021-09-26 13:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Uważajcie na tą rudą obsługującą w punkcie na ul Stojałowskiego Jedno mówi a drugie pisze Kilka dni temu okłamała moją mamę i bezwiednie wpisała dwa kanały co oczywiście zwiększyło rachunek który będzie trzeba teraz płacić przez kolejne dwa lata miało być tylko przedłużenie umowy na tych samych warunkach
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta oparta na kłamstwach
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~xx / 2021-09-24 21:00
    Ocena: 1.25 / 5
    słaba jakość netu wrecz tragiczna
    TV nawet może być
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~Tomasz / 2021-09-24 17:32
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie rozumiem Który internet nie chciałbym kupić to opinie są straszne złe obsługa zła jakość i tak dalej chciałem kupić Netię Onet i same złe rzeczy chciałem kupić Vectry o Vectrze złe rzeczy te wasze opinie nic nie dają ja Vectrę polecam chociaż chciałbym żeby był troszkę mocniejszy a szkoda mi kasy na na dopłaty Power WiFi
    ZaletyBez uwag
    WadyBrak
    MiejscowośćWroclaw
  • ~M / 2021-09-23 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość, że naliczyli dodatkowy pakiet promocyjny wmawiając mi, że to ja go włączyłam to gdy sprzedałam mieszkanie i nie byłam już właścicielem, nie miałam praw do lokalu kazali mi płacić karę umowną za zerwanie umowy z mojej winy. Absurdalne.
    ZaletyBRAK
  • ~Moro / 2021-09-21 22:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia , ściema z transferem , co chwile zrywa połączenie co chwila jakaś awaria i konserwacja .... brak usług , jak się spóźnisz z opłatą za telewizję i internet doliczają do rachunku 5 zł ... tragedia , za rok kończy nam się umowa i uciekamy od " nich " z daleka .... szkoda ze zaufałem takiej firmie kogucik ...
    MiejscowośćGliwice
  • ~Zbigniew / 2021-09-21 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Petrus po przejęciu przez Vectrę to tragedia. Nikt nie odbiera telefonów, nie ma jak zgłosić usterki. Nie mam sygnału, ale faktury przysyłają. UCIEKAĆ od nich jak najszybciej.
    MiejscowośćToruń
  • ~Małgorzata / 2021-09-21 14:18
    Ocena: 5.00 / 5
    The best everything????????????????????????????
    Obsługa????oferty????pakiety
    ZaletyObsługa????oferty????pakiety,
    ????
    WadyŻadne
    MiejscowośćPruszków
  • ~lesnyelf / 2021-09-17 17:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Niby dobre parametry, niby można zgrywać 300Mb/s ale częste problemy z połączeniem niwelują te zalety.
    Zaletycena
    WadyCzęste problemy z połączeniem.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Rbert / 2021-09-17 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny Vectra zawyżyła mi o 5 zł fakturę za usługi. Ich zdaniem za opóźnioną płatność, ale to nieprawda - faktury zostały opłacone w terminie, ale system księgowania w Vectrze działa jak chce i kiedy chce, więc próbują doliczać sobie "kary". Reklamacje nie są uwzględniane.
    Ponadto od momentu uruchomienia tzw. "wirtualnej asystentki" w biurze obsługi klienta nie można się skontaktować z żywym pracownikiem tej beznadziejnej firmy. Trzeba za to wysłuchiwać dziesiątków głupich komunikatów.
    Kolejna rzecz to awarie - nie ma tygodnia, aby nie było przerwy w dostawie usług. Już mi się nie chce nawet tego zgłaszać. I tak nie ma efektu.
    Prędkość internetu dużo poniżej deklarowanych wartości, a pracownik Vectry bezczelnie mówi, że w ich ofercie to są dane dla warunków "laboratoryjnych"(!)
    Traktowanie klientów jak stada baranów jest w Vectrze standardem. Byle do końca umowy I NIGDY WIĘCEJ!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyJAK WYŻEJ
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Kukurydza / 2021-09-17 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Na infolinii oczekiwanie na rozmowę 25 min. Czas na wizytę technika przy zgłoszonym braku dostępu do Internetu – 7 dni!!!
    ZaletyCena
    WadyObsługa klienta, niezawodność, czas reakcji na awarię!!!
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4461
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4614
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019