Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4586 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kris / 2021-12-03 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda Debili i złodziej jak od kiedy umowy śa na 3 lat
    ZaletyStanowczy Brak
    WadyCała masa ża nie chce mi sie pisać
    MiejscowośćBełchatów
  • ~Anna / 2021-12-03 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!
    PRZY PROBLEMACH TECHNICZNYCH NIE MA POMOCY ZE STRONY OBSŁUGI KLIENTA!
    OBSŁUGA JAK PRZY "FIRMIE KRZAK" CZYLI ŻADNA
    WadyBrak pomocy że strony obsługi klienta, i obsługi technicznej. PODPISANA UMOWA TO PŁAĆ
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jarek / 2021-12-02 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety parametrów , ceny i niezawodności nie dano mi poznać :) Dano mi poznać za to kulturę osobistą przedstawicieli firmy. Zadzwoniłem dziś do jednego na numer 732 239 392,ponieważ chciałem podpytać o kilka szczegółów, gburowaty typ odebrał telefon nie potrafił odpowiedzieć na krótkie konkretne pytanie, czy w vectrze można mieć stały zewnętrzny IP, stwierdził że każdy komputer ma swoje IP.Powiedziałem mu że tyle to i ja wiem, chodziło mi natomiast czy jest to stały zewnętrzny adres. Gość się mocno zirytował i powiedział że nie wie o czym mówię i żebym zadzwonił sobie do kogoś innego :) Falstart na samym początku, co mogło się dziać po podpisaniu umowy nie chcę nawet myśleć. Chciałem jeszcze zapytać o ONT ale było to zbyt ryzykowne gość by się chyba zapluł :) zresztą i tak po chamsku się rozłączył. Przygoda z Vectrą skończyła się zanim w ogóle się rozpoczęła :)
    ZaletyNie znalazłem
    WadyBrak obsługi
    MiejscowośćGdynia
  • ~Beata / 2021-12-02 17:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet działa ok, jakoś często nie ma awarii. Ale telewizja internetowa to nieporozumienie. Co chwilę coś nie działa, pokazuje się czarny ekran i kręci się kółko. Bardzo nieintuicyjna obsługa, na pilocie brak numerków i możliwości wyboru kanału po numerze, co jest niewygodne. Nieraz czekam na coś i zanim się uruchomi telewizja, przeleci mi połowa programu.
    Obsługa tego to zajmuje nieraz dużo czasu żeby cokolwiek znaleźć.
    Non stop dźwięk nie zgrywa się z ruchem ust!!! Można oszaleć.
    Oferta niekorzystna, umowa również.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Natalia / 2021-12-02 14:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam. W salonie zostałam wprowadzona w błąd odnośnie usług i zostałam z abonamentem na dwa lata . Usługi nie działają jak powinny ale nikgo to nie interesuje mam płacić lub możemy się spotkać w sądzie. Składałam reklamację ale wszystkie zostały odrzucone.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Agata / 2021-12-01 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Od wprowadzenia się do nowego mieszkania od założenia internetu jest wieczny problem z siecią. Codziennie tracimy sieć. Oboje pracujemy z domu i jest to dla nas nie do pomyślenia. Szczerze, to nie pomyślałam że w xxi wieku w dobie przeważającej pracy zdalnej spowodowanej przez covid może być jeszcze taki problem z internetem. Składaliśmy reklamacje której nie przyjęli. (?) Jesteśmy więźniami dostawcy internetu o nazwie Vectra. Mam ochotę ich rozwalić od środka a pozostaje mi tylko ich obsmarować w internecie. Za żadne skarby nie wybierajcie tego dostawcy internetu. Już nie wiem ile razy był u nas technik który gówno robi a mąż wisi na słuchawce z serwisem Vectry co 2 dzień. Niedługo umrę na zawał przez tą firmę a mam 26 lat. Nienawidzę tych oszustów. Pozdrawiam z Gdyni, Pogórze.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystko począwszy od słabej sieci po niepomocną obsługę klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~Bronson / 2021-12-01 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu codziennie. Jeśli jest internet, to nie można się połączyć z siecią Ethernet a co za tym idzie nie obejrzycie tv, netflixa, czy innych platform. Reset routera jak i modemu nie daje kompletnie nic. Oglądając tv, zdarza się, że nagle samoczynnie włączy się panel netflix lub obraz zrobi się ciemny z widokiem na kręcące się kółeczko ładowania, ale nic się nie dzieje. Nigdy więcej vectry.
    MiejscowośćSanok
  • ~>:C / 2021-12-01 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    SSIE PAŁE. BEZNADZIEJA, STRATA PIENIEDZY, WIECEJ NIE MA NIZ JEST, WOLNY, BEZNADZIEJNY,
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćŁowicz
  • ~Jzakole / 2021-12-01 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno jak nie wiem , 3 razy umawiali się i nie przyszli nawet nie zadzwonili
  • ~Stefan / 2021-12-01 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    za ten internet ktory co chwila ma awarie a z tym idzie w parze telewizja powinno byc ZERO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gwiazdek i umowa na 2 lata o zgrozo.
    WadyDRAMAT. ostrzegam przyszłych nabywców super oferty szybki internet i tanio a puzniej płacz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Kilobułki/sek / 2021-12-01 20:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Multimedia przez 15 lat miała rocznie 1-2 przerwy w dostępie do internetu. Vectra rocznie ma 3-4
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Mati / 2021-12-01 20:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Wieczne awarie. Na BOK nie da się dodzwonić. W ciągu pierwszego miesiąca dwie awarie. Nie da się prowadzić biznesu.
    ZaletyCena
    WadyW/w
    MiejscowośćTarnowskie góry
  • ~życzliwy / 2021-12-01 15:23
    Ocena: 3.25 / 5
    vectra nie jest może ideałem ale lepsza od multimedia polska tam dopiero ludzie nie kompetentni są w biurze abonenta.
    Zaletydo przyjęcia
    Wadybrak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej 2021/22
    MiejscowośćKalisz
  • ~bob / 2021-12-01 11:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragiczna obsługa klienta. Najważniejsze by sprzedać usługę - wtedy oddzwaniają w 28 sekund, jak zgłaszasz usterkę to czekasz pół godziny na połączenie, a umówiony technik i tak nie przychodzi w umówionym terminie, o czym dostawca usług nawet nie raczy poinformować klienta. Dramat.
  • ~Ziga / 2021-12-01 11:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Miesiąc temu zdecydowałem się na vectrę bo mieli ciekawą ofertę na internet. Od początku łącze niestabilne, a o deklarowanej prędkości pobierania to można pomarzyć. Dziś internet zdechł. Na stronie obsługi klienta mówią, że żadnej awarii nie ma. Dodzwonić się obsługi technicznej to rzecz niemożliwa, bo non stop wszyscy konsultańci są tam zajęci (oznacza to, że mają tyle roboty z problemami technicznymi). Możesz czekać w nieskończoność. Odsyłają do kontaktu przez stronę internetową, tylko że nie ma internetu!!! Zalogowałem się przez telefon i na czacie czekam już 50 minut na jakąkolwiek odpowiedź lub reakcję na mój post, i czekam, i czekam, i czekam... Dobrze, że umowa tylko na 12 miesięcy, potem won i nigdy więcej.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~. / 2021-12-01 08:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Beznadziejny internet dwie minuty urzywania i już odłącza się od sieci działa bardzo powoli o ile przypomni sobie wogole ze ma działać nie nadaje się do niczego szkoda czasu nerwow i pieniędzy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKrosno
  • ~Łukasz / 2021-12-01 03:42
    Ocena: 2.75 / 5
    Vectra dała mi router średniej jakości. Zasięg w mieszkaniu 48 m nie we wszystkich pokojach.
    ZaletyTylko cena i nic więcej.
    WadySłaby kontakt z obsługą klienta
    MiejscowośćŻory
  • ~. / 2021-11-29 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla was to wszystko jest gównem, jak weszedłem w opinie innych sieci to same negatywne rzeczy piszecie. Także troche słabe bo dużo sieci jest dobrych, np: upc albo play ale wy wolicie krytykować.
  • ~. / 2021-11-29 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla was to wszystko jest gównem, jak weszedłem w opinie innych sieci to same negatywne rzeczy piszecie. Także troche słabe bo dużo sieci jest dobrych, np: upc albo play ale wy wolicie krytykować.
  • ~Paweł / 2021-11-29 12:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Vectra to teraz jedna wielka pomyłka. Awaria za awarią. Idiotyczny automat przy próbie dodzwonienia gdzie trzeba powtarzać kilka razy jedno i to samo. Konsultantka proponuje żeby sprawdzić kabelek czy się nie zawinął czasem chyba u niej w głowie. Propozycja że zgłoszą to do serwisanta ale nikt nie wie kiedy i czy się zjawi. Totalna porażka. Nikomu nie polecam tego dziadostwa. Sam odchodzę od nich od razu wystarczy tego dna.
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta
    MiejscowośćJelenia Góra
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4586
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4833
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4042
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2674
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319